Cała wioska uważa Ralpha Azhama za bezwartościowe, niezdyscyplinowane i bezczelne indywiduum. Jako dziecko był wybrańcem, ale nie zyskał uznania wyroczni. Mimo to posiada dziwne zdolności (widzi narodziny i śmierć), czym regularnie wywraca życie wszystkich we wsi do góry nogami. Dlatego uchodzi za wyrzutka... dopóki nie stanie na drodze Hordy, grupy wojowników, której jak ognia boją się mieszkańcy wsi. Tak zaczyna się dla niego i Raula, małego chłopca, którego wziął pod swoją opiekę, życie pełne przygód... Trondheim serią ,,Ralph Azham"" powraca do światów fantasy, które eksploatował w cyklu ,,Donjon"". Tym razem jest to jednak spójna seria z głównym bohaterem, który przeżywa mnóstwo przygód. Trondheim, w najlepszej kondycji, snuje opowieść pełną dowcipu i swady.
Książka "Gra ciałem" zawiera propozycję bliższego przyjrzenia się znaczeniom komunikowanym przez współczesne obrazy kobiet i dostrzeżenia w nich, jak w zwierciadle, dynamicznych zmian, jakim - pod wpływem krytyki ze strony feministek - ulegają społeczne role przypisywane w naszej kulturze kobietom i... mężczyznom. Głównymi bohaterami książki są stereotypy obecne nawet w wybitnych dziełach sztuki i wypierane ze świadomości współczesnego człowieka za pomocą przekazów kultury masowej.
Pozornie relacja między komiksem a sztuką wysoką niegdyś wydawała się prosta – paski i zeszyty komiksowe mogły stanowić źródło inspiracji, ale nigdy nie postrzegano ich jako dzieło sztuki w pełnym tego słowa znaczeniu. Mimo że ten tradycyjny podział powoli odchodzi do lamusa, światy komiksu i sztuki wciąż zajmują dwie zupełnie odmienne przestrzenie społeczne.
Komiks kontra sztuka poddaje analizie relację między komiksem i najwyższej rangi instytucjami kulturalnymi, włączając w to muzea, domy aukcyjne oraz prasę o sztuce. Analiza Barta Beaty’ego skupia się na dwóch pytaniach: dlaczego przez niemal cały wiek XX komiksy były wykluczane z kręgu zainteresowań historii sztuki oraz, co to znaczy, że produkcja komiksów jest teraz ściślej związana ze światem sztuki. Po raz pierwszy, postrzegając te relacje poprzez pryzmat socjologii kultury, Beaty prezentuje zupełnie nowatorskie podejście do formy sztuki, jaką jest komiks.
Po paru latach powracamy na miejsce zbrodni, którą próbują rozgryźć policjanci znani z albumu "Szminka". Tym razem mamy jednak do czynienia ze studium przypadku z tej drugiej strony dramatu. Akcja rozwija się dynamicznie i nikt naprawdę nie wie dokąd nas zaprowadzi.
Ona była studentką z dobrej belgijskiej rodziny.
On - politycznym uchodźcą z Togo.
Spotkali się i zakochali w sobie. I tak zaczęły się ich kłopoty...
To współczesna baśń o namiętności i uprzedzeniach, miłości i sprawiedliwości. Nade wszystko jednak to historia prawdziwa!
Fotostory to komiks o życiu. O problemach mieszkaniowych, pracy w urzędzie, miłości i kapiącym kranie. O ledwie dorosłych ludziach, o tyraniu w Londynie oraz o polskim Ridżu Forresterze. Zabawny i wzruszający zarazem.
Jakub Jankowski napisał o nim:
Fotostory atakuje czytelnika humorem, żywym dialogiem i wciąga w świat opowieści wieloma trikami, które pozwalają nam się z bohaterami zidentyfikować, a bliskość doświadczeń sprawia, że łatwo w świecie opowieści się odnaleźć. Błazenada miesza się z liryką. Życie jest komiksem.
Fotostory to komiks o życiu. O problemach mieszkaniowych, pracy w urzędzie, miłości i kapiącym kranie. O ledwie dorosłych ludziach, o tyraniu w Londynie oraz o polskim Ridżu Forresterze. Zabawny i wzruszający zarazem. Jakub Jankowski napisał o nim: Fotostory atakuje czytelnika humorem, żywym dialogiem i wciąga w świat opowieści wieloma trikami, które pozwalają nam się z bohaterami zidentyfikować, a bliskość doświadczeń sprawia, że łatwo w świecie opowieści się odnaleźć. Błazenada miesza się z liryką. Życie jest komiksem.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?