KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki 20 najważniejszych lekcji życiowych prawd

34,90 zł 22,16 zł


"Książka Urbana to klasyka gatunku z mądrym, ponadczasowym przesłaniem. Powinna znaleźć się w każdym domu". Ken Blanchard Osoba, od której otrzymałeś tę książkę, troszczy się o ciebie i chce dla ciebie wszystkiego, co najlepsze. Tak robią przyjaciele i członkowie rodziny. Chcą przekazywać dalej ważne lekcje, jakich nauczyło ich życie. Niektóre z tych lekcji znajdują się w tej książce, która traktuje o tym, co dobre w życiu i w ludziach – a szczególnie w tobie. Mówi o wewnętrznych wartościach, jakie posiadasz, których być może nie wykorzystujesz. Właśnie tego pragnie dla ciebie ta wyjątkowa osoba, która ją ofiarowała. Bo dobra książka to najlepszy z przyjaciół; taki na dobre i na złe. Autor
Okładka książki Szlakiem Wrocławskich legend

24,95 zł 17,87 zł


Młody Turysto! Dokładnie przeczytaj każdą legendę. Znajdź miejsca, z którymi są one związane. Pomogą ci opisy znajdujące się pod tytułami i mapa z okładki książki. Przypatrz się odwiedzanym miejscom, rozejrzyj się dookoła. Rozwiązuj quizy. Dobrym odpowiedziom przyporządkowano odpowiednie litery. Wpisz je w kratki na tej samej stronie. Powstałe w ten sposób wyrazy przepisz na końcu książki - w ten sposób otrzymasz hasło. Życzę udanej zabawy! Justyna Rapacz
Okładka książki MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH

39,90 zł 21,94 zł


Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Okładka książki JAK SIĘ DOBRZE SPRZEDAĆ

37,50 zł 23,80 zł


Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody.Książka ""Jak się dobrze sprzedać"" wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło ""Myśl i bogać się"". Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. ""Jak się dobrze sprzedać"" nawiązuje również do książek, inspirowanych filozofią Hilla, innych cenionych autorów. I co istotne została ona uzupełniona o współczesne komentarze oraz aktualne zjawiska i przykłady ze współczesnego świata biznesu.Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, za każdym razem, gdy kogoś spotykasz, wyjaśniasz jakąś koncepcję, rozmawiasz przez telefon lub Skype'a czy dzielisz się swoją opinią sprzedajesz to, co masz najcenniejszego: samego siebie. Nieważne, czy osobiście zajmujesz się sprzedażą, czy też sprzedajesz swoją osobowość, powinieneś przyswoić cenne lekcje oraz sprawdzone techniki, które znajdziesz w tej książce. Przeczytawszy ją, skonstatujesz, jak jest cenna i pożyteczna.
Okładka książki PRZEKONAJ ICH W 90 SEKUND LUB SZYBCIEJ

34,90 zł 22,16 zł


"Boothman to Dale Carnegie ery pośpiechu". John Tierney, "The New York Times" "Nick Boothman znakomicie doradza, jak sprawić, by w ciągu 90 sekund od spotkania swego rozmówcy móc komunikować się z nim jak ze starym zaufanym przyjacielem. […] A następnie skutecznie przekształcić te kontakty w trwałe i efektywne relacje biznesowe". Mary Edelstone, wydawca, BottomLine/Personel Niezależnie od tego, czy sprzedajecie, negocjujecie, przeprowadzacie wywiad, poznajecie ludzi czy kierujecie zespołem, sukces zależy od przekonania innych – a przekonanie innych zależy od nawiązania dobrych kontaktów. Nicholas Boothman, ekspert od budowania takich kontaktów, pokazuje, jak wykorzystać narzędzia, które mamy – twarz, ciało, postawę i głos – by wywrzeć piorunujące pierwsze wrażenie, wytworzyć klimat zrozumienia i zaufania oraz udoskonalić umiejętność tworzenia więzi międzyludzkich w sposób pozwalający skłonić innych do realizowania twoich pomysłów. O autorze: Nicholas Boothman, w pierwszym okresie swojej kariery zawodowej był fotografem modowym i reklamowym, o ugruntowanej, międzynarodowej renomie. Dziś jest cenionym konsultantem osobistym, a także grup i korporacji, wspomagającym tych, którzy chcą doskonalić umiejętności komunikacyjne potrzebne do nawiązywania relacji z innymi. Jest autorem kilku bestsellerowych książek. Możesz go odwiedzić online na stronie nicholasboothman.com.
Okładka książki Potęga osobowości

39,90 zł 25,31 zł


Odkryj potęgę osobowości Czy ekstrawertycy i introwertycy nie mają ze sobą nic wspólnego, niczym biel i czerń? Czy są całkowicie niezależni od siebie? Nie. Znajdują się na przeciwległych krańcach spektrum, które wypełnia przepiękna gama odcieni szarości! Czy nieobce jest ci marzenie o tym, by lepiej zrozumieć siebie i innych, a także umocnić więzi łączące cię z ludźmi z twojego otoczenia? Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów – różnica między introwertykami a ekstrawertykami ? była dotąd pomijana w badaniach naukowych. Potęga osobowości zmienia ten stan rzeczy i wyjaśnia, w jaki sposób introwertycy, ekstrawertycy i ambiwertycy myślą, czują i działają w określonych sytuacjach. - Przeprowadź test, który pokaże ci, czy zaliczasz się do grona introwertyków, czy może jesteś ekstrawertykiem. - Odkryj, co irytuje introwertyków i ekstrawertyków. - Dowiedz się, w jaki sposób współpracują oni w zespołach, na czym się skupiają, co ich rozprasza, a co sprawia im trudności. - Zrozum znaczenie różnic między introwertykami a ekstrawertykami w kontekście codziennego życia. Dzięki książce dr Sylvii Löhken dowiesz się, w jaki sposób skutecznie wykorzystywać wiedzę na temat introwertyków, ekstrawertyków i ambiwertyków w zarządzaniu i sprzedaży. Sukcesy nie są następstwem jednorodności zespołu, lecz wynikają ze zróżnicowania poglądów i prawidłowego ich wykorzystywania – co jest istotne zwłaszcza w naszym coraz bardziej skomplikowanym świecie biznesu. O autorce: Dr Sylvia Löhken jest introwertyczną mistrzynią słowa: wygłasza prelekcje, pisze książki oraz artykuły naukowe, prowadzi seminaria. W jej działalności nieustannie nurtuje ją zasadnicze pytanie: w jaki sposób możemy optymalnie ukształtować własne życie, wykorzystując jako podstawę naszą osobowość. W 2012 r. otrzymała tytuł Prelegentki Roku. W Europie i poza nią cieszy się też popularnością jako konsultantka współpracująca z przedstawicielami kadry kierowniczej – zwłaszcza tymi zaliczającymi się do grona introwertyków.
Okładka książki CZWARTA REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA

44,90 zł 28,49 zł


Klaus Schwab, światowej sławy ekonomista, założyciel i prezes Światowego Forum Ekonomicznego, uważa, że chociaż czwarta rewolucja przemysłowa pod względem skali, zakresu i złożoności jest odmienna od wszystkiego, z czym dotąd mieliśmy do czynienia, to ciągle jeszcze mamy szansę wpływać na jej przebieg. Ta rewolucja, zdaniem Autora, w sposób zasadniczy zmieni nasz sposób życia i pracy. Charakterystyczne dla niej nowe technologie, łączące świat fizyczny, cyfrowy i biologiczny, wpłyną na wszystkie dyscypliny nauki i gospodarki, na branże przemysłowe i na rządy, rzucą wręcz wyzwanie samemu pojmowaniu człowieczeństwa. Sztuczna inteligencja – w postaci superkomputerów, dronów i wirtualnych asystentów aż po druk 3D, sekwencjonowanie DNA, inteligentne termostaty, przenośne czujniki czy mniejsze od ziarnka piasku mikroczipy – już nas otacza. To jednak dopiero początek coraz pełniejszego wykorzystania choćby nanomateriałów czy drukarek 3D. A już myślimy o 4D i "inteligentnych fabrykach", w których systemy produkcji są koordynowane wirtualnie na skalę światową, czy o wszczepialnych mobilnych telefonach, wykonanych z biosyntetycznych materiałów. Charakteryzując kluczowe technologie napędzające tę rewolucję, Schwab wskazuje na najważniejsze konsekwencje, także negatywne, jakie wynikać z tego mogą dla rządów, świata biznesu, społeczeństwa obywatelskiego oraz zwykłych ludzi. Przekonany, że stoimy wobec nieporównywalnego z niczym w historii doświadczenia, przedstawia śmiałe propozycje, jak za tymi zmianami nadążać i jak z nich właściwie korzystać, by zapewnić sobie i następnym pokoleniom lepszą przyszłość – taką, w której wynalazcy nie będą przekraczali granic etycznych, technologie będą raczej wspierały ludzi, zamiast ich zastępować, a postęp będzie służył społeczeństwu, a nie je niszczył. Aby to stało się możliwe, wszyscy muszą tego chcieć, przekonuje Klaus Schwab w swojej książce. Intelektualna nośność "Czwartej rewolucji przemysłowej", jej klarowny język, logiczna i przejrzysta kompozycja czynią lekturę książki satysfakcjonującą dla wszystkich adresatów – zarówno dla ekonomistów, technokratów, menedżerów przemysłu, przedstawicieli biznesu, jak i dla nieprofesjonalnych czytelników, których ambicją jest pełniejsze rozumienie współczesnego świata i świadoma w nim obecność. O autorze: Profesor Klaus Schwab urodził się w 1938 r. w Ravensburgu (Niemcy). Jest założycielem i prezesem Światowego Forum Ekonomicznego, międzynarodowej organizacji na rzecz współpracy publiczno-prywatnej, która jest znana przede wszystkim ze swych dorocznych spotkań odbywających się w Davos. Forum, utworzone w 1971 r. jako fundacja non-profit, z siedzibą w Genewie, angażuje najwybitniejszych przywódców politycznych, biznesowych i społecznych w kształtowanie globalnej, regionalnej i przemysłowej agendy. Jest niezależną, bezstronną i niepowiązaną z żadnymi czynnikami organizacją. Zatrudnia ponad 600 osób w centrali w Genewie oraz biurach w Nowym Jorku, Pekinie i Tokio. W roku 1998 profesor Schwab i jego żona Hilde utworzyli fundację swojego imienia na rzecz społecznej przedsiębiorczości. Jej celem jest wyszukiwanie, rozpoznawanie i upowszechnianie inicjatyw z zakresu przedsiębiorczości społecznej, które wydatnie przyczyniają się do poprawy jakości życia i które można wykorzystać na skalę globalną. Fundacja wspiera ponad 350 tego typu przedsiębiorców społecznych z całego świata. Profesor Klaus Schwab otrzymał stopień doktora (summa cum laude) nauk ekonomicznych uniwersytetu we Fryburgu i nauk inżynierskich Szwajcarskiego Federalnego Instytutu Technologii. Uzyskał też magisterium z administracji publicznej Kennedy School of Government uniwersytetu harvardzkiego. Został uhonorowany licznymi międzynarodowymi i krajowymi odznaczeniami.
Okładka książki W dni bezciastkowe lody tylko owocowe

49,90 zł 35,74 zł


Na pierwszy rzut oka praca dotyczy funkcjonowania gastronomii, a więc zagadnień ekonomiczno-społecznych, ale faktycznie czytelnik może otrzymać dużo więcej - studium obyczajowości żywieniowej w ówczesnej rzeczywistości społecznej. Przez to można powiedzieć, że to dzieło dostarcza wiedzy historycznej, ale i socjologiczno-kulturowej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - różnych profesji i specjalności naukowych, w różnym wieku, bardziej do tych z Wrocławia, ale i dla innych będzie ciekawą lekturą. Fragment recenzji wydawniczej prof. dr hab. Janusza Olearnika
Okładka książki Zbuduj swoje szczęście.Vademecum życia spełnionego

34,90 zł 27,16 zł


Szczęście! To coś, co każdy chce i może mieć. Jednak niewielu z nas osiąga satysfakcjonujący poziom tego uczucia, szczególnie w dzisiejszym świecie chaosu i tempa zmian socjoekonomicznych. Jednak dzięki współczesnym, naukowym odkryciom z dziedziny neurobiologii możemy tę sytuację zmienić. Doczekaliśmy się bowiem czasów, kiedy to nauka zajęła się na poważnie kwestią szczęścia. Być szczęśliwym. Okazuje się, że to pragnienie tylko w jakimś stopniu determinują nasze cechy wrodzone i że jest to umiejętność, której możemy się nauczyć, którą możemy zmieniać i rozwijać. Zbuduj swoje szczęście to książka, która wyjaśnia wiele neurologicznych i psychologicznych zależności. Generuje wzór szczęścia i podpowiada, jak żyć szczęśliwie i świadomie. Czytelnik podczas wykonywania praktycznych ćwiczeń przechodzi własny proces odkrywania siebie, swoich mocnych stron i systemu wartości. Uczy się rozpoznawania i oceny zachowań innych osób, aby posiąść umiejętność łagodzenia napięć i rozwiązywania konfliktów. Poznaje, rozwija oraz podnosi swój poziom kompetencji inteligencji emocjonalnej, najważniejszego czynnika sukcesu i szczęścia. Przekazana w tej książce wiedza jest oparta na bogatej, światowej literaturze naukowej oraz na ponad trzydziestoletnim doświadczeniu autorki nabytemu dzięki prowadzeniu wykładów, treningów i badań w różnych środowiskach i wielu krajach. Ludzie szczęśliwi są zdrowsi, rozumieją sens życia, umieją sobie świetnie radzić z przeciwnościami losu, egzystują dłużej, a ich życie nieustannie nabiera wyższej jakości, bez względu na ich status, wiek czy wykształcenie. Autorka krok po kroku analizuje sekrety życia szczęśliwego, przedstawiając dziesięć praktycznych zasad, które rozwijają nasz pełen potencjał i pokazują jak i gdzie patrzeć, aby go spożytkować na drodze do szczęścia. Ta lektura może stać się Twoją znakomitą "życiową" inwestycją!
Okładka książki Cztery tendencje

39,90 zł 25,31 zł


Ta książka zawiera przełomową analizę typów osobowości. Gretchen Rubin, podczas swoich wnikliwych badań nad naturą ludzką, mających odzwierciedlenie w jej pracach uświadomiła sobie, że zadając proste pytanie: Jak reaguję na oczekiwania?, zdobywamy prawdziwie rewelacyjną wiedzę o sobie, która może diametralnie zmienić Twoje postępowanie.Autorka odkryła, że każdy z nas przynależy do jednej z czterech grup zwanych tendencjami: prymusów, sceptyków, obowiązkowych lub buntowników. Owe tendencje wpływają na każdy aspekt naszego zachowania, więc zrozumienie tego systemu pozwala nam podejmować trafniejsze decyzje, dotrzymywać terminów i działać skuteczniej, dzięki obniżonemu poziomowi stresu i wypalenia.Prawie milion osób rozwiązało już internetowy test Rubin, a menedżerowie, lekarze, nauczyciele, współmałżonkowie i rodzice wykorzystują jej system, aby pomagać ludziom dokonywać istotnych zmian w ich życiu. Nie mniej ważne jest to, że ułatwia on zrozumienie samych siebie i pomaga żyć.Dzięki cennym spostrzeżeniom, przekonującym wynikom badań i trafnym, zabarwionym humorem przykładom Cztery tendencje mogą pomóc wam stać się naprawdę szczęśliwszymi, zdrowszymi, wydajniej pracującymi i bardziej twórczymi ludźmi. O sukces jest znacznie łatwiej, gdy wiadomo, dlaczego, jak i kiedy nasze działania odnoszą
Okładka książki Kangur w Madrycie

27,95 zł 20,01 zł


Bohaterką "Kangura w Madrycie" jest Gosia, młoda Polka, która w czasach komunizmu postanawia wyjechać na zachód, by uciec od rodziny. Dręczona przez matkę, bez wsparcia ze strony ojca, po ucieczce z Polski brata, wyjeżdża do Francji, aby tam rozpocząć nowe życie. W czasie podróży pociągiem wspomina swoje dzieciństwo. W drugiej części Gosia odnajduje brata, który załatwia jej pracę w Madrycie, gdzie poznaje Polkę Martę, Luisa i wiele innych ciekawych osób. Mimo że ma problemy z pracą, nie chce wracać do Polski, gdzie właśnie wprowadzono stan wojenny. Jest zadowolona z kursu języka hiszpańskiego, ale przede wszystkim nie chce się rozstać z mężczyzną, w którym jest zakochana. Śledząc losy Gosi czytelnik ma okazję poznać skomplikowane relacje międzyludzkie, a także odkryć stolicę Hiszpanii: jej zabytki, ciekawostki, legendy. Warto zwiedzić "miasto kotów"!
Okładka książki TADEUSZ KULISIEWICZ MNIEJ ZNANY

45,00 zł 31,03 zł


Wydawnictwo Studio EMKA bez chwili zastanowienia podjęło się projektu wydawniczego „Kulisiewicz mało znany”, aby tym albumem przypomnieć to wszystko co w Kulisiewiczu wielkie – olbrzymi, bogaty talent plastyczny, niezwykłą postawę tego artysty wobec świata i ludzi nasyconą prostotą i pokorą, zdolność pochylania się z równym zachwytem tak nad wielkością sztuki starorzymskiej i starogreckiej, jak i wspaniałością przyrody i ludzi Szlembarka. Jednak nie mogłoby do tego dojść, gdyby nie determinacja i zaangażowanie ludzi bliskich Kulisiewiczowi, przyjaciół artysty co się zowie – niezmiennie i z uporem stojących na straży pamięci o nim i spuścizny po nim.
Okładka książki Legendy zamków Dolnego Śląska

34,95 zł 25,03 zł


Każda historyczna kraina ma swoje legendy i sagi, przekazywane w ustnej tradycji ludowej bądź zapisane w księgach. Podobnie jest ze Śląskiem, o którego dziejach napisano niezliczoną liczbę mniej lub bardziej prawdziwych opowieści. Najczęściej autorami tych legend byli pisarze, czyli ludzie pióra. W tym przypadku twórcą niniejszych baśniowych podań był mistrz pędzla. Walter Eberhard Loch pochodził z Wrocławia, gdzie również studiował. W Państwa ręce oddajemy książkę, zilustrowaną przez jednego z czołowych śląskich malarzy ekspresjonistów, która jest zbiorem bajkowych opowieści nie tylko dla najmłodszych. Maciej Łagiewski, fragmet Przedmowy
Okładka książki Największy bogacz wszech czasów

59,00 zł 38,85 zł


"Swą działalnością Fugger stworzył fundamenty strategii dla wszystkich, którzy obracają pieniędzmi. To wiedza obowiązkowa dla każdego, kto interesuje się historią lub pomnażaniem dóbr". Bryan Burrough, autor "Days of Rage" i współautor "Barbarians at the Gate" W czasach, gdy Krzysztof Kolumb przemierzał Atlantyk, a Leonardo da Vinci malował "Monę Lisę", niemiecki bankier Jakub Fugger zgromadził majątek, który uczynił go najbogatszym człowiekiem wszech czasów. Spryt, przebiegłość i inteligencja pozwalały mu chwytać okazje, tworzyć nowe strategie biznesowe i górować nad rywalami w negocjacjach. Dzięki zmysłowi do interesów zdołał nakłonić papieża do legalizacji udzielania pożyczek. Miał niezwykłą w tamtych czasach odwagę i determinację, by stawić czoła władcom i zmuszać ich do zwrotu zaciągniętych u niego długów, i to wraz z odsetkami. Wpływał na wyniki elekcji w wielu krajach, miał szczególny udział w rozwoju reformacji. W książce "Największy bogacz wszech czasów" Greg Steinmetz przedstawia tę ważną, choć mało znaną historyczną osobistość na tle odległej epoki i jednocześnie ze współczesnej perspektywy. Proponuje frapującą opowieść o genialnym, nieustępliwym bankierze i zarazem niezbyt szczęśliwym, niejednoznacznym etycznie człowieku wczesnego Renesansu.
Okładka książki Praca głęboka

39,90 zł 25,31 zł


Praca głęboka to umiejętność koncentracji na trudnym poznawczo zadaniu bez rozpraszania uwagi. Umiejętność ta pozwala na szybsze przyswajanie specjalistycznej wiedzy i osiąganie korzystniejszych wyników w krótszym czasie. Dzięki pracy głębokiej staniesz się lepszy w tym, co robisz, przez co poczujesz prawdziwe spełnienie, które daje fachowo wykonane zadanie. Słowem, praca głęboka to rodzaj superumiejętności w coraz bardziej konkurencyjnej gospodarce XXI wieku. Tymczasem większość ludzi zatraciła zdolność koncentracji i trwoni czas na gorączkowym e-mailowaniu i udzielaniu się w mediach społecznościowych – nie wiedząc nawet, że istnieje lepsza alternatywa. W "Pracy głębokiej" ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeń, który opiera się na czterech zasadach i ma pomóc przestawić twój umysł i nawyki, abyś mógł opanować tę umiejętność. W "Pracy głębokiej", łączącej krytykę współczesnej kultury z praktycznym doradztwem, czytelnik znajdzie zapadające w pamięć opowieści – od kamiennej wieży w lesie, w której Carl Gustav Jung szukał skupienia, do podróży lotniczej do Tokio i z powrotem, dzięki której pionier mediów społecznościowych mógł skoncentrować się na pisaniu książki. Autor udziela też wielu rozsądnych rad, na przykład takich, że większość profesjonalistów powinna zrezygnować z mediów społecznościowych i że trzeba nauczyć się nudzić. "Praca głęboka" to niezbędny podręcznik dla każdego, kto pragnie odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś rozprasza naszą uwagę.
Okładka książki MLM Marketing wielopoziomowy

39,90 zł 26,27 zł


Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą, i szybko Cię opuszczą. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią. Okazja do popierania i służenia innym. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym marketingiem wielopoziomowym. Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżemy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie, i zaczniemy zastanawiać się nad tym, co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni, jak i my sami. John Kalench - czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego, w 1979 roku został wprowadzony w tajniki tego przedsięwzięcia i bardzo szybko się do niego przekonał. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. W 1985 roku stworzył Millionaires In Motion (MIM) z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych doskonalących wiedzę dystrybutorów. Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w Stanach Zjednoczonych i w wielu innych krajach. W efekcie tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM, uczestniczyło w seminariach i warsztatach, również prowadzonych przez niego osobiście.
Okładka książki Czesława Miłosza odkrywanie Ameryki

39,90 zł 21,94 zł


Główny, tytułowy rozdział książki jest intelektualnym efektem podróży po niezwykłych miejscach Ameryki, jaką autor odbył w 1978 roku szlakiem wyznaczonym wierszami i esejami Czesława Miłosza. Kresem tej podróży było spotkanie i rozmowa z poetą–profesorem w Berkeley. To wspomnienie zostało dopełnione relacją z 1984 roku, z drugiego amerykańskiego spotkania z Miłoszem, wówczas już laureatem Nagrody Nobla. Niewiele brakowało, a tekst "Książka fałszywych prognoz" przyczyniłby się do krajowego wydania "Zniewolonego umysłu" jeszcze przed transformacją ustrojową. Andrzej Miłosz, w porozumieniu z bratem, zaproponował, by artykuł ten wykorzystać jako przedmowę, która mogła ułatwić otrzymanie zgody cenzury na publikację. Zanim jednak doszło do definitywnych decyzji autora, wydawcy i cenzora, nastąpiła zmiana ustroju politycznego w Polsce. "Zniewolony umysł" ukazał się – na szczęście – bez żadnych „bezpieczników” czy politycznego alibi w rodzaju przedmowy. Pełniejsze przedstawienie Czesława Miłosza jako dyplomaty w służbie Polski Ludowej okazało się możliwe dopiero wtedy, gdy opublikowano jego "Raporty dyplomatyczne" (2013). Ten okres w biografii poety staje się bardziej zrozumiały w świetle jego przedwojennych związków z lewicą, o których informuje rozdział "Przygody młodego umysłu". Gdyby nie szczególne okoliczności i kontekst, w jakim poeta zdecydował się przypomnieć wiersz "Naród" i, co więcej, podać go – rzekomo po raz pierwszy – do druku w 1983 roku, nie byłoby zapewne w tej książce rozdziału poświęconego temu utworowi. O ostatnich latach życia Czesława Miłosza i jego ówczesnej twórczości traktują dwa inne rozdziały. Tematem jednego z nich jest osiedlenie się poety, w jesieni życia, w Krakowie (tu poleca się szczególnej uwadze jego opinię o Osipie Mandelsztamie i reakcję, z jaką została ona przyjęta); drugi – wyraża zainteresowania autora późną poezją noblisty.
Okładka książki Po co nam to było

34,90 zł 22,99 zł


Po co nam to było po co nam to było jeszcze nic się nie zaczęło a już się skończyło ledwie zapłonęło jedną krótką nocą po co nam to było po co? autor tekstu: Jan Zalewski, kompozytor: Adam Skorupka Joanna Rawik potrafi śpiewać, czego dowiodła w amfiteatrze opolskim i paryskiej Olympii, ale też potrafi pisać i mówić, co artystom sceny dane jest w niewielu przypadkach. W dodatku śpiewa, pisze i mówi w swym drugim języku, jest bowiem poliglotką, co artystom zdarza się dopiero w Hollywood. Ciekaw jestem, jak "Po co nam to było" czytałoby się w ojczystym języku Joanny, języku Eliadego i Ionesco, to jest w języku rumuńskim. Zwłaszcza zaś, jak zabrzmiałby przyimek „po”. Piosenka tytułowa książki napisana jest tak, że mogłaby ją śpiewać Edith Piaf. To też pseudonim artystyczny, który przekształcony został w nazwisko. Joanna śpiewa podobnym głosem i z podobną wrażliwością. Ale po swojemu. Tak jak Edith Piaf wie o miłości wszystko. Książkę "Po co nam to było" skomponowała według reguł recitalu. Recital śpiewa się tak, jak się chce, a nie jak się musi. W recitalu pisanym Joanny zostało trochę miejsca na dwa, trzy akapity - na tajemnice, których lepiej nie dotykać. Tak jest z dobrym koncertem – coś jeszcze pozostaje, coś nie zostało jeszcze wygrane do końca". Krzysztof Mroziewicz
Okładka książki Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów

34,90 zł 25,46 zł


Od połowy lat siedemdziesiątych XX wieku po rok 2007 świat finansów cieszył się „euforycznym trzydziestoleciem”, ponieważ opinia publiczna, firmy i rządy ślepo zaufały finansowym technikom, profesjonalistom i instytucjom. Dziś sektor finansowy, po wstrząsie wywołanym kryzysem strukturalnym i kryzysem wiarygodności, nie może już pozwolić sobie na unikanie problemów skrótowo ujętych w kluczowym pytaniu: co dalej z rolą etyki i odpowiedzialności w finansach? Wielu obserwatorów widzi głęboką, trwałą przepaść pomiędzy etyką i odpowiedzialnością a praktyką finansów. Etyka i odpowiedzialność w świecie finansów toruje drogę dialogowi, który jest potrzebny dla rozwiązania obecnych problemów i przywrócenia myślenia etycznego do sektora finansowego. Ta książka rozpoczyna się od głębokiej analizy operacyjnych konsekwencji dwóch kluczowych pojęć: etyki i odpowiedzialności. Następnie rozważa dylematy etyczne typowe dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w każdą transakcję finansową. Dalej analiza obejmuje pośredników finansowych, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe, zarządzający aktywami i konsultanci, którzy funkcjonują w sieci różnych lojalności. Na zakończenie omawiane są dylematy użytkowników funduszy – gospodarstw rodzinnych zakładających hipotekę, firm lub organów władz publicznych, które zaciągają pożyczki. Wszyscy oni powinni być świadomi przyczyn i wartości stojących u podłoża ich decyzji. To niezwykle ważna książka dla wszystkich, którzy interesują się bankowością, finansami korporacyjnymi i właśnie etyką.
Okładka książki Vege kociołkowanie

29,00 zł 19,10 zł


Vege kociołkowanie to pasja wspólnego gotowania w plenerze nad ogniskiem, to wspólne celebrowanie spotkań z bliskimi przy kociołku, w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. To także sposób na pyszne vege dania jednogarnkowe przygotowywane w kuchni.Ponieważ pędzę przez życie, uwielbiam, łatwe w przygotowaniu, a jednocześnie smaczne dania, bo przecież wszyscy kochamy dobrze i zdrowo zjeść.Tak oto zaczęłam eksperymentować z daniami wegetariańskimi, w najlepszym możliwym połączeniu łatwe, dobrze doprawione, zdrowe i przede wszystkim jednogarnkowe, a najlepiej z kociołka znad ogniska, w dobrym towarzystwie. Okazało się to strzałem w dziesiątkę!Kulinarna nuda nagle zniknęła, a w naszym menu już na zawsze pozostaną wegetariańskie pyszności z kociołka, które dzięki dobrze dobranym składnikom i przyprawom pomagają zadbać o zdrowie!Ewa Hangel autorka książek kulinarnych (Kociołkowanie po polsku, Garnek rzymski). W gotowaniu szuka nie elegancji i wyrafinowania, ale łatwości wykonania oraz wspaniałych, intensywnych smaków. Wielbicielka gotowania w jednym garnku.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj