Nadchodzi Dzień Sądu!
Mega-City One to pełna niebezpieczeństw metropolia przyszłości w której kwitnie przestępczość. Porządek utrzymują tutaj doświadczeni stróże prawa, będący sędziami, ławą przysięgłych i katami w jednej osobie. Najtwardszym z nich wszystkich jest Sędzia Dredd. On jest prawem.
Tom 17 zawiera m.in. historię Dzień Sądu w której Sędzia Dredd i Radioaktywny Pies Johnny Alpha muszą połączyć siły, aby powstrzymać złego Sabbata i jego hordy zombie przed zniszczeniem świata. Album zawiera opowieści napisane przez Johna Wagnera („Historia przemocy”) i Gartha Ennisa („Kaznodzieja”, „Chłopaki”), narysowane przez Carlosa Ezquerrę („Pielgrzym”), Steve’a Dillona („Kaznodzieja”, „Punisher”), Seana Phillipsa („Fatale”) czy Deana Ormstona („Lucyfer”).
Mega-City według Gartha Ennisa!
Dzień jak co dzień w Mega-City One - od zmutowanego zabójczego pluszowego misia po krwiożerczą bestię z kosmosu przebywającą na wolności. W tym mieście zbrodnia i szaleństwo są plagą codzienności. Na szczęście na miejscu jest Sędzia Dredd - żeby zaprowadzić porządek i sprawiedliwość na ulicy, a nawet w szkolnej klasie.
Szesnasty tom przynosi jeszcze więcej trzymających w napięciu historii stworzonych przez legendarnego scenarzystę Gartha Ennisa (Kaznodzieja, Chłopaki, Punisher MAX). Natomiast za oprawę graficzną odpowiadają Charlie Adlard (Żywe trupy), Sam Kieth (The Maxx, Sandman), Glenn Fabry (Kaznodzieja) i wielu innych.
Siostry Śmierci i Mroczni Sędziowie zostali pokonani, jednak Mega-City One nadal zmaga się ze skutkami ich działań. Aby przywrócić porządek w zrujnowanym mieście, Sędzia Dredd powraca do służby i na ulice. Wszyscy mieszkańcy mogą być pewni, że nikt nie ucieknie przed prawem, nawet jeśli ukryje się na odległej Szmaragdowej Wyspie.
Ten tom zawiera wiele dłuższych i krótszych historii napisanych przez takich scenarzystów, jak: John Wagner, Garth Ennis i Alan Grant, a za rysunki odpowiadają między innymi Carlos Ezquerra, Will Simpson czy Steve Dillon.
Mega-City One przejęli Mroczni Sędziowie. Miasto zostało zaatakowane, gdy Sędzia Dredd przebywał na pustkowiach Przeklętej Ziemi. Z powodu tych koszmarnych wydarzeń bohater musi jak najszybciej wrócić i stanąć w obronie mieszkańców, których bezpieczeństwa kiedyś ślubował strzec. Liczba ofiar rośnie, nadzieja umiera. Czy ktoś zdoła powstrzymać tę niewyobrażalną falę śmierci?
Epicka historia „Necropolis” stworzona przez Johna Wagnera („Historia Przemocy”), Willa Simpsona („Hellblazer”), Jeffa Andersona („Transformers”) i współtwórcę postaci Dredda – Carlosa Ezquerrę.
Od ponad czterdziestu lat jeden bohater dominuje na brytyjskim rynku komiksowym. Jest sędzią, sądem i katem w jednej osobie – nie znającym litości stróżem prawa z odległej przyszłości. Żelazną ręką dba o porządek na ulicach Mega-City One. To Sędzia Dredd.
Ten tom zawiera pierwsze historie, w których pojawił się Dredd. Dzięki temu można poznać korzenie tej postaci i prześledzić jej rozwój na przestrzeni lat.
Podróżnik z Zachodu nie ustaje w odkrywaniu tybetańskiej kultury i filozofii. Jonathan zabiera nas w kolejne podróże, tym razem do Kaszmiru i Nepalu, w trakcie których poznaje wiele fascynujących i ujmujących postaci. Komiksowy klasyk wzbogacony o wprowadzenie, w którym autor ujawnia swoje podejście do sztuki komiksu, swoje szkice, ilustracje oraz zdjęcia z podróży.
Tom trzeci zawiera albumy: „Kate”, „Przywilej węża” oraz „Neal i Sylvester”.
Na granicy Nepalu i Tybetu młody, cierpiący na amnezję podróżnik z Zachodu podąża śladami swojej przeszłości. Jonathan zabiera nas w wewnętrzną i współczesną przygodę pełną tajemniczych spotkań i ujmujących postaci.
Tom drugi zawiera albumy: „Kolebka Bodhisattwy”, „Niebieska przestrzeń między chmurami” oraz „Duniasza, już tyle lat...”
Bruno Brazil to agent amerykańskich służb wywiadowczych. Dowodzi komandem „Kajman”, z którym podejmuje się najbardziej niebezpiecznych misji. Nieprzystępny i sarkastyczny, skryty za maską z lodu, przy bliższym poznaniu odkrywa bardziej ludzkie oblicze.
Komando „Kajman” - na pierwszy rzut oka zbieranina dziwaków, szumowin i indywiduów spod ciemnej gwiazdy, w rzeczywistości jest grupą nietuzinkowych ludzi doskonale znających swój fach. Niecodzienne umiejętności pomagają im w wypełnianiu przeróżnych misji, od tropienia szaleńców dysponujących niszczycielską bronią, poprzez rozbijanie szajek przemytników, po obronę zwykłych ludzi przed mafijnymi porachunkami.
Bruno Brazil jest jedną z klasycznych postaci frankofońskiego komiksu, zaś sam tytuł uznawany jest za dzieło kultowe przez szeroką rzeszę entuzjastów.
Białowłosy Bruno Brazil to agent amerykańskich służb wywiadowczych. Początkowo pracuje sam, niczym James Bond. Lecz gdy jego misje stają się bardziej skomplikowane i niebezpieczne, kompletuje zespół twardzieli z prawdziwego zdarzenia. W skład komanda „Kajman” wchodzą: Gaucho Morales, Whip Rafale, Texas Bronco, Big Boy oraz młodszy brat Bruno Brazila – Billy.
Począwszy od 1967 roku do końca lat 70. Michel Greg (ukrywający się pod pseudonimem Louis Albert) i William Vance tworzyli historie rozgrywające się w oszałamiającym tempie, a także odznaczające się wyjątkową i innowacyjną kreską.
„Bruno Brazil” to frankofoński klasyk spod znaku wielkiej przygody, który stał się tytułem kultowym. Cała seria została zebrana w trzech tomach zbiorczych.
Grupa bandytów dokonuje zuchwałego napadu i kradnie z siedziby firmy Wirosal ponad 5 milionów złotych. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem. Giną strażnicy pilnujący zakładu, a w trakcie ucieczki bandyci oddają strzały do milicjanta. Ciężko ranny funkcjonariusz jest jedyną osobą, która może zidentyfikować przestępców. Do sprawy zostaje oddelegowany doświadczony funkcjonariusz – kapitan Wilczak.
Album uzupełnia krótki komiks zatytułowany „Tajemnica”. To historia Marka, który wyjeżdża na obóz harcerski. Tam, w pobliskim lesie, przypadkiem wpada do jamy, która skrywa tajemnicę jeszcze z czasów II wojny światowej.
Wydział VII to specjalna jednostka Służby Bezpieczeństwa, która zajmuje się badaniem wydarzeń paranormalnych na terenie Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej.
Rok 1968. W Polsce trwają strajki i rozruchy, a w Czechosłowacji polityczna odwilż, która może być okazją do zamachu stanu. Władze Układu Warszawskiego nie mogą do tego dopuścić. W drodze do Pragi członkowie Wydziału trafiają do miasteczka, którego nie ma na mapach...
W pobliżu Bratysławy, w rozbitej cortinie z polską rejestracją znaleziono zwłoki niezidentyfikowanej kobiety i mężczyzny - Polaka. W samochodzie znaleziono także ukryte złoto, biżuterię i pieniądze. Michał leci do Czechosłowacji aby dołączyć do śledztwa na miejscu zdarzenia, a reszta ekipy Żbika zbiera informacje o ofierze.
Ślady wskazują, że nie był to zwykły wypadek drogowy.
Dalszy ciąg historii znajduje się w zeszycie "Skok przez trzy granice".
Przygody zwariowanego naukowca – profesora Nerwosolka oraz jego asystentki Entomologii Motylkowskiej.
Nasi bohaterowie odkryją zaginiony świat, wyruszą na wyprawę międzyplanetarną, opłyną kulę ziemską, zmierzą się z Lordem Hokus-Pokus i Molem Książkowym, a także spotkają samego Autora.
Kompletny zbiór najstarszych komiksów z Tytusem, Romkiem i A’Tomkiem!
„Przygody nieznane” to wyjątkowy zbiór gazetowych przygód najsłynniejszego tercetu polskiego komiksu. W trzech tomach niniejszej publikacji można znaleźć wszystkie historyjki TRiA, które nie ukazały się na łamach książeczek. Większość z nich Papcio Chmiel stworzył na potrzeby czasopisma „Świat Młodych”, gdzie Tytus, Romek i A’Tomek zadebiutowali w 1957 roku. Inne powstały w późniejszym okresie na potrzeby prasy lokalnej, ogólnopolskiej, a także reklamy. Wszystkie komiksy zostały poddane drobiazgowej rekonstrukcji cyfrowej, by olśniewać detalem i kolorem, zgodnymi z intencją ich twórcy.
Tom 2 zawiera komiksy z lat 1964-1969.
Kapitan Żbik, bohater najdłuższej polskiej serii komiksowej, wydawanej w latach 1968-1982, stał się jednym z najpopularniejszych herosów popkultury z czasów PRL. Tysiące młodych czytelników wysyłało listy do komendy głównej MO, zgłaszając zaobserwowane przestępstwa, prosząc o radę lub też o uzupełnienie brakujących komiksów. Zeszyty z przygodami Żbika były kilkukrotnie wznawiane, osiągając w sumie ponad dziesięć milionów nakładu. Teraz przypominamy je w wydaniu zbiorczym. W drugim tomie zamieszczono: jedenaście zeszytów serii (#10-20), dodatkowe ilustracje oraz biogramy twórców.
Pierwszy z trzech tomów stanowiących zbiór wszystkich"nieksiążeczkowych" komiksów z przygodami Tytusa, Romka i A'Tomka,publikowanych w latach 1957-1964 w "Świecie Młodych". "Tytus, Romek i A'Tomek" to jedna z najbardziej popularnych seriikomiksowych w Polsce, rysowana przez Papcia Chmiela przez ponad 60 lat!Kolejne pokolenia czytelników pasjonowały się niesamowitymi przygodamibohaterów książeczek, których powstało w sumie 31. Ale kilka lat przedukazaniem się pierwszej księgi przygody sympatycznej małpki i dwóchchłopców pojawiły się na łamach harcerskiej gazety "Świat Młodych".Komiksy te przez wiele lat były praktycznie nieznane i zostały wznowionetylko częściowo. Teraz doczekały się kompletnego wydania. "Przygody Nieznane" to znakomite uzupełnienie książeczkowych wydańTytusa, Romka i A'Tomka!
Książeczka do kolorowania z rysunkami Tadeusza Baranowskiego, przedstawiająca kluczowe momenty zmagań dzielnych Fruwaczków ze złowrogimi potworami Czarnego Ptaszyla.
Dwa komiksy Tadeusza Baranowskiego, mistrza absurdalnego humoru oraz rysunku pełnego niesamowitych detali.
„Przygody twistującego słonia Twisti oraz biegającej reporterki mrówki, Franciszki Mrówki” ukazywały się w roku 2000 w „Komiksowie”, komiksowym dodatku do „Gazety Wyborczej”. Zaś „Przygody Misia” opublikowano w czasopiśmie dla najmłodszych „Miś” w roku 2003. Nie były później wznawiane, w albumie zebrane zostały po raz pierwszy.
Album uzupełniają teksty i ilustracje z „Misia” oraz szkice postaci.
Grupa bandytów dokonuje zuchwałego napadu i kradnie z siedziby firmy Wirosal ponad 5 milionów złotych. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem. Giną strażnicy pilnujący zakładu, a w trakcie ucieczki bandyci oddają strzały do milicjanta. Ciężko ranny funkcjonariusz jest jedyną osobą, która może zidentyfikować przestępców. Do sprawy zostaje oddelegowany doświadczony funkcjonariusz – kapitan Wilczak.
Album uzupełnia krótki komiks zatytułowany „Tajemnica”. To historia Marka, który wyjeżdża na obóz harcerski. Tam, w pobliskim lesie, przypadkiem wpada do jamy, która skrywa tajemnicę jeszcze z czasów II wojny światowej.
„Nieustraszeni Łowcy Strachów” to nowa seria dla dzieci autorów „Detektywa Misia Zbysia” oraz „Smoczka Loczka”. Tym razem Piotr Nowacki i Maciej Jasiński zapraszają czytelników do świata strachów. Każdy się czegoś boi, ma jakieś lęki, ale gdy spotyka w piwnicy ducha lub trafia na zjawę w trakcie spaceru – wtedy najlepiej wezwać specjalistów, czyli ekipę Nieustraszonych Łowców Strachów. To pies Dylan i tchórz Piotruś, którzy przełamując swe lęki, nie spoczną, dopóki nie rozwiążą zagadki.
W Londynie ni stąd, ni zowąd pojawia się przerażający potwór, który terroryzuje mieszkańców. Media nazywają go Panem Ogórkiem. Sytuacją poważnie zaniepokojony jest sam król, który wzywa BUDA do zajęcia się tą sprawą i schwytania monstrum. Do pomocy przydziela im znakomitego naukowca, doktora Burka. Pies Dylan i tchórz Piotruś czekają na kolejne pojawienie się Pana Ogórka, aby zastawić na niego pułapkę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?