KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo ONEPRESS

Okładka książki Rekrutacja w IT

59,00 zł 30,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł

Rekrutacja w IT Najlepsza praca świata? Oczywiście rekruter w IT! Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami jak specjaliści od sprzętu większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których członkowie spotykają się via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować! Skoro firmy z branży informatycznej są tak bardzo "zdalne", może także pracownicy HR, może również rekruterzy byliby w stanie funkcjonować bez codziennego pojawiania się w biurze? Czytać maile na plaży na Bali, Zanzibarze czy choćby we Włoszech . Realizować powierzone sobie zadania w sposób uporządkowany i systematyczny o godzinie, która najbardziej im odpowiada. I zarabiać przy tym kwoty rzędu kilkudziesięciu tysięcy na miesiąc. Jeśli taka wizja pracy w roli rekrutera w IT do Ciebie przemawia i zastanawiasz się, jak zmienić tę wizję w rzeczywistość, to przestań marzyć, a zacznij czytać tę książkę. Jej autor konkretnie, krok po kroku pokaże Ci, co musisz zrobić, by dołączyć do światowej armii digital recruiter nomads i pracować, skąd chcesz, jak chcesz i w godzinach, które Ci odpowiadają.
Okładka książki Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe

89,00 zł 54,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,34 zł

Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Poznaj najważniejsze zasady obowiązujące na giełdzie Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się nieustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały głównie na handlu cukrem i kawą, które docierały na Stary Kontynent z Ameryki. Na XIX-wiecznej giełdzie w USA królowały spółki kolejowe. Aktualnie warszawska Giełda Papierów Wartościowych umożliwia między innymi inwestowanie w firmy produkujące gry komputerowe i rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Czasy się zmieniają, jednak najważniejsze reguły rynku giełdowego pozostają stałe. I właśnie o nich opowiada ta książka. Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny. Indeksy giełdowe Obligacje Akcje Instrumenty pochodne ETF-y Kontrakty terminowe Opcje Produkty strukturyzowane Analiza wykresów Ryzyko i dywersyfikacja
Okładka książki Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

57,00 zł 35,17 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,89 zł

W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
Okładka książki Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

59,00 zł 36,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy i tak to się toczy. Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika. Jeśli zatem chcesz przyswoić główne zasady rządzące zakupami i skorzystać zarówno z przystępnie zaprezentowanej wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktyków, nie czekaj czytaj! W książce: Podstawowe terminy i zasady związane z zakupami w biznesie Reguły rządzące negocjacjami Wskazówki, jak z sukcesem wybrać dostawców i poddać ich audytowi
Okładka książki Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

54,90 zł 33,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,68 zł

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
Okładka książki TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków

49,90 zł 30,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł

TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski. Zapoznasz się z praktycznymi technikami pozwalającymi jej prosperować nawet na najtrudniejszych rynkach. Przede wszystkim zrozumiesz, jak zachować elastyczność, wyraziście przekazywać wizję, wartości i misję swojej firmy, dobrze sobie radzić ze zmianami i zatrudniać najlepszych ludzi. Najlepszym sposobem przewidywania przyszłości jest jej tworzenie! Peter Drucker TurboStrategia: spraw, by Twój biznes działał na najwyższych obrotach!
Okładka książki Państwo

59,90 zł 36,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56 zł

Państwo Ostatnie sztuki nakładu Państwo Platona jest traktatem politycznym, który powstawał w kilku okresach. Najpierw, w okresie sokratycznym, została napisana księga I podejmująca zagadnienia sprawiedliwości i niesprawiedliwości. Pozostałych dziewięć ksiąg autor stworzył paręnaście lat później, w okresie konstrukcyjnym. W swoim dziele Platon maluje obraz państwa idealnego: sprawiedliwy podział zadań, równouprawnienie kobiet i mężczyzn, staranna edukacja. Państwo idealne jednak brutalnie wkracza w najintymniejsze sfery życia obywateli. Kiedy ateński sąd ludowy skazał na śmierć za nieobyczajność i psucie młodzieży, Sokratesa, mistrza Platona, autor Państwa zaczął zadawać sobie pytania, na które chyba nikt do dzisiaj nie znalazł odpowiedzi. Czy demokracja jest najlepszym możliwym ustrojem państwa? Czy słuszne jest, aby głos mędrca ważył tyle samo co głos pijaka i obiboka? Jak zapobiec nieszczęściom zrodzonym przez głupotę, chciwość i żądzę władzy elit? Jak uniknąć anarchizujących, destrukcyjnych skutków nadmiaru wolności jednostki? Oddajemy Czytelnikowi do rąk jedno z najznamienitszych dzieł Platona w klasycznym przekładzie Władysława Witwickiego. Przemyślenia dotyczące ustroju państwa są w tym tekście zaskakująco bogate, a problemy wynikające z niedostatków demokracji uderzająco aktualne. Państwo jest lekturą dość wymagającą, jednak powinien ją przeczytać każdy, kto zastanawia się nad problemami społeczeństwa, państwowości czy sprawowania władzy. "Więc doprawdy, że do rządów nie powinni się brać ludzie, którzy się w rządzeniu kochają."
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

54,90 zł 33,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,68 zł

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać. Poradnik, który trzymasz w dłoni, to: źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają; przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać; zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem; źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Okładka książki Jak inwestować swoje pieniądze. Eksperci finansowi ujawniają skuteczne sposoby lokowania i wydawania pieniędzy

67,00 zł 42,74 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,66 zł

Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od nich właśnie zależy przyszły dobrobyt Twój i Twoich bliskich. Ta niezwykła książka jest zbiorem esejów napisanych przez 25 prawdziwych mistrzów w dziedzinie zarządzania finansami, którzy zgodzili się opowiedzieć o tym, jak postępują z własnym kapitałem. Ci błyskotliwi menedżerowie portfeli, doradcy finansowi, inwestorzy kapitału wysokiego ryzyka i inni eksperci szczerze opowiadają o tym, w jaki sposób inwestują, oszczędzają, wydają, rozdają i pożyczają pieniądze. Dzielą się swoimi historiami. Są to opowieści o nadziei, frustracji, radości, walce, pragnieniu i rozwoju. Chwilami jest to trudna lektura, ale przynosi inspirację i demaskuje mity związane z pieniędzmi i bogaceniem się. Przekonuje, że sposób oszczędzania, wydawania i inwestowania jest ściśle powiązany z osobowością i wyznawanymi wartościami. Bo przecież nawet jeśli pieniądze szczęścia nie dają, mogą rozwiązać wiele problemów! Nie mów mi, co myślisz - powiedz, co masz w portfelu. Nassim Nicholas Taleb, autor bestsellera Czarny łabędź
Okładka książki Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu

59,00 zł 36,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby.Większość ludzi myśli, że pieniądze - inwestowanie, finanse osobiste i decyzje biznesowe - to przede wszystkim matematyka. Wystarczy mieć odpowiednie dane i wzory, aby się dowiedzieć, co dokładnie należy robić. Jednak w prawdziwym życiu ludzie nie podejmują decyzji finansowych na podstawie arkuszy kalkulacyjnych. Podejmują je przy stole podczas kolacji albo na firmowym zebraniu, pod wpływem mieszanki takich czynników jak ich osobista historia, unikalny światopogląd, ego, duma, marketing i niezrozumiałe motywacje.W Psychologii pieniędzy Morgan Housel - wielokrotnie nagradzany autor - przedstawia 19 krótkich historii, w których opisuje różne dziwne sposoby myślenia o pieniądzach, a także uczy, jak lepiej zrozumieć jeden z najważniejszych tematów w naszym życiu.Morgan Housel przez wiele lat pracował w renomowanych instytucjach finansowych, zdobywając bogate doświadczenie w dziedzinie inwestycji i zarządzania portfelem. Jego wiedza i umiejętności zostały docenione przez liczne instytucje i media, a on sam jest cenionym ekspertem w dziedzinie psychologii pieniądza i zachowań finansowych.Housel znany jest ze swojego wyjątkowego podejścia do tematu finansów osobistych. Skupia się na psychologicznych aspektach związanych z pieniędzmi, jak wpływają one na nasze wybory i decyzje inwestycyjne. Jego prace skupiają się na rozumieniu emocjonalnych pułapek, które wpływają na podejmowanie decyzji finansowych, oraz na budowaniu długoterminowej perspektywy inwestycyjnej.Housel jest autorem bestsellerowej książki ""Psychologia pieniędzy. Ponadczasowe lekcje o bogactwie, chciwości i szczęściu"", która zdobyła uznanie czytelników zainteresowanych zarządzaniem finansami osobistymi. Książka została przetłumaczona na 53 języki i sprzedała się w ponad 3 mln egzemplarzy! Książka jest dostępna również w formacie audiobooka, co umożliwia słuchaczom wgłębienie się w świat psychologii pieniądza w dowolnym miejscu i czasie.Dzięki swojemu wszechstronnemu doświadczeniu i praktycznym spojrzeniu na temat finansów osobistych, Morgan Housel jest docenianym autorem i ekspertem, który przekazuje czytelnikom i słuchaczom cenne wskazówki dotyczące zarządzania pieniędzmi oraz psychologicznych aspektów związanych z inwestycjami i osiąganiem finansowej niezależności.
Okładka książki RozGROMić kryzys. Jak żyć w świecie doświadczonym przez pandemię, kryzys i wojnę

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł

Przed kryzysem się nie schowasz. Ale możesz nauczyć się w nim poruszać Czasy nastały takie, że dobre informacje można dziś znaleźć tylko w serwisie pogodowym. Pod warunkiem że dotyczą one pogody na dany dzień, a nie na przykład klimatu, bo jeśli klimat, to zmiana, a skoro zmiana, to raczej nie na dobre... Pandemia, wojna, kryzys klimatyczny, kryzys ekonomiczny, kryzys demokracji, kryzys zaufania do instytucji, kryzys w sektorze ochrony zdrowia, kryzys w edukacji. Z każdej strony: nieszczęścia, recesje, fatalne prognozy. Jak żyć, jak się odnaleźć w tej rzeczywistości i nauczyć się w niej funkcjonować? W swojej najnowszej książce duet autorski Paulina i Roman Polkowie mierzy się z otaczającym nas światem i poszukuje odpowiedzi na pytanie, czym jest tak zwana nowa normalność, oznaczająca czas niepewności, częstych zmian, trudnych decyzji i opuszczania strefy komfortu. Autorzy udowadniają, że spokojne trzydziestolecie 1989 - 2019 w Europie Środkowej wcale nie było normą, tylko pewnego rodzaju przerywnikiem w burzliwej historii tego regionu. Opisują źródła już zaistniałych problemów. Wskazują, na jakie jeszcze wyzwania powinniśmy się przygotować. I dają nadzieję. Ponieważ nad kryzysem da się zapanować, można wyciągnąć z niego konstruktywne wnioski i - kto wie - może nawet "wygrać" go dla siebie. Zrozumieć przyczyny Poznać mechanizmy Zapanować nad lękiem Wykorzystać szanse Odnieść zwycięstwo
Okładka książki Kapitalizm i wolność

69,00 zł 50,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł

To, co sprawia, że jest ona najbardziej fascynująca, to jej fundamentalne zasady. Są tak proste, że każdy jest w stanie je zrozumieć a jednak niewielu je rozumie. Milton Friedman o ekonomii W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej.
Okładka książki Tworzenie doświadczeń klientów

77,00 zł 57,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,42 zł

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych. Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną. ze wstępu
Okładka książki Filozofia sukcesu Napoleona Hilla. 17 niezwykłych lekcji

49,90 zł 30,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł

Przygotuj się na zdobycie umiejętności, które na zawsze odmienią Twoje życie! Nie musisz się godzić na nic, co jest skromniejsze od Twoich oczekiwań! Możesz korzystać z własnych wrodzonych duchowych mocy! Zasługujesz na radość wolności ciała i umysłu! Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szczęśliwego życia kryje się w siedemnastu zasadach. Wystarczy je zrozumieć, przyjąć i postępować zgodnie z nimi, aby już wkrótce cieszyć się wyjątkowymi dokonaniami. W tej książce znajdziesz zbiór siedemnastu wykładów, dotychczas dostępnych tylko dla wyjątkowych osób, które przechodziły szkolenie pozwalające uczyć innych metody Napoleona Hilla. Teraz, dzięki temu unikalnemu kursowi autoryzowanemu przez Fundację Napoleona Hilla, możesz wkroczyć na prawdziwą drogę nieprzemijających sukcesów!Zapoznaj się z niepublikowanymi wcześniej wykładami dla przyszłych nauczycieli filozofii Hilla! Odkryj siedemnaście zasad sukcesu! Zrozum swój cel i cztery czynniki rozwijające sojusz Superumysłu! Kształtuj pozytywne nawyki! Podążaj śladami osób odnoszących ogromne sukcesy!
Okładka książki Podręcznik pasywnego inwestowania. Jak racjonalnie pomnażać majątek

79,00 zł 59,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł

Czy można inwestować prosto i skutecznie? Bez stresu, bez wybierania poszczególnych spółek i śledzenia codziennych wiadomości? Czy można poświęcać na inwestowanie trzydzieści minut rocznie? Można, paradoksalnie trzeba - i każdy może się tego nauczyć. Pasywna rewolucja, fundusze indeksowe i ETF-y, dostępne od ponad trzydziestu lat na Zachodzie, dotarły do polskich inwestorów. Jeżeli chcesz efektywnie i bezpiecznie pomnażać oszczędności, zbuduj zdywersyfikowany, globalny portfel inwestycyjny, obejmujący kilka tysięcy światowych spółek, obligacje, metale szlachetne czy nieruchomości. Ta książka z całą pewnością zburzy Twoje inwestycyjne przekonania - a kiedy to zrobi, już nigdy nie pomyślisz o inwestowaniu w inny sposób. Autor wyjaśnia w niej, dlaczego należy postępować wbrew intuicji. Nie prognozuj przyszłości, a skup się na dywersyfikacji i obniżeniu opłat i podatków, które sieją spustoszenie w portfelu inwestycyjnym. To podejście do inwestowania, które rekomenduje inwestor legenda, sam Warren Buffett. Dowiedz się, w co inwestować, a także jak opracować zadziwiająco prostą, skuteczną strategię inwestycyjną, dzięki czemu unikniesz kosztownych błędów. Ten podręcznik pasywnego inwestowania krok po kroku pokaże Ci, jak zbudować portfel inwestycyjny - od selekcji i sprawdzenia ETF-ów po legalną optymalizację podatków. Z taką wiedzą będziesz spać spokojnie i zrealizujesz swoje finansowe cele. To książka dla Ciebie, jeśli: chcesz mieć więcej pieniędzy nie lubisz tracić czasu nie znasz się na inwestowaniu (i chciałbyś to zmienić) nie chcesz dać się oszukać nie wiesz, w co inwestować boisz się ryzyka i utraty środków
Okładka książki Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ

59,00 zł 36,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych! Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca - nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji. Mamy nadzieję, że opisane przez nas narzędzia, techniki i instrukcje pomogą Ci podnieść wyniki, wypracować nowe rozwiązania, a także budować wartość nazwiska i marki firmy poprzez realne odpowiadanie na potrzeby Twoich interesariuszy.
Okładka książki Psychologia szefa. Szef to zawód

99,00 zł 74,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,12 zł

Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.   Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście Top 20 jako jedyna polska pozycja.   Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.   Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają dobrych rad, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.   Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.   Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.
Okładka książki Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację

59,90 zł 36,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56 zł

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
Okładka książki Strategia popytu i podaży w tradingu. Wprowadzenie do smart money concept

69,00 zł 42,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł

Zarabiaj na giełdzie. Powoli, ale konsekwentnie Giełda kojarzy się powszechnie z miejscem dostarczającym emocji. Popkultura uwielbia pokazywać handel na rynkach jako szczególny rodzaj hazardu, który w założeniu ma podnosić adrenalinę, wywoływać ekscytację i - w efekcie - przynieść duże pieniądze. Prasę, internet i telewizję interesują ponadnormatywne wzrosty i spektakularne spadki. Bohaterami masowej wyobraźni zostają wielcy wygrani i wielcy przegrani. Tacy gracze oczywiście istnieją na realnym rynku, ale w rzeczywistości jest ich niewielu. Większość zawodowych traderów to osoby skupiające się na powolnym, systematycznym wzroście wartości swoich aktywów. Nuda? Być może. Ale nuda bezpieczna, spokojna i opłacalna. Autorka tej książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money, między innymi: Poznasz koncepcję stref popytu i podaży Dowiesz się, jak na jej podstawie tworzy się system handlowy Zrozumiesz, na czym polega mechanika tworzenia trendu i szukania płynności Nauczysz się wykorzystywać kluczowe miejsca trendu do definiowania przewag rynkowych
Okładka książki Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie

49,00 zł 30,23 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,27 zł

Życie i mądrość Dale'a Carnegiego była inspiracją dla wielu wspaniałych ludzi. Udowodnił on, że można się zmienić, stać się szczęśliwym, świadomym i bogatym człowiekiem, a równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również byli coraz bogatsi i szczęśliwsi. U podstaw takiej mocy leżą relacje międzyludzkie. Przy czym od tego, jak je budujesz i czy są oparte na szczerym zaufaniu, zależy nie tylko jakość Twojego przywództwa, ale również - Twojego życia. Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi. Zainspiruj się naukami Dale'a Carnegiego i: stań się lepszym słuchaczem radź sobie łatwiej w sytuacjach konfliktowych opieraj interakcje z ludźmi na zaufaniu mądrze angażuj się we współpracę z innymi w wirtualnym świecie buduj lepsze i silniejsze relacje
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,63 zł
Okładka książki Sól

22,31 zł
39,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,28 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Opakowanie Carcassonne Big Box 7

192,57 zł
249,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 192,57 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

13. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,11 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj