KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu

  • ISBN: 978-83-832-2335-3
  • EAN: 9788383223353
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: ONEPRESS
  • Format: 140x214 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 200
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 34,11
     zł
    Cena detaliczna:  57,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,03
x
x
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. Najwyższy czas to zmienić!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj