Storytelling oparty na danych
-
Autor: Michał Szudejko
- ISBN: 978-83-289-0696-9
- EAN: 9788328906969
- Oprawa: miękka
- Wydawca: ONEPRESS
- Format: 235x165mm
- Język: polski
- Liczba stron: 292
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
39,23złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,23 zł
Przez dane do najlepszych decyzji!
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.
Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie - wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się:
Czym jest i do czego służy firmom storytelling
Jak "zaprzęgać" dane do pracy na Twoją korzyść
Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu