KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

  • ISBN: 978-83-289-0531-3
  • EAN: 9788328905313
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: ONEPRESS
  • Format: 208x140x15mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 304
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 41,30
     zł
    Cena detaliczna:  69,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,23
x
x

Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe

Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!

To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:

Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)

Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)

Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)

Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)

Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)

To podręcznik, jaki chciałabym otrzymać, gdy 10 lat temu zaczynałam przygodę z eventami. Zawarte w publikacji know-how dedykuję każdemu organizatorowi, niezależnie od tego, czy pracuje w dziale HR, komunikacji, czy na przykład administracji biurowej

od autorki

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj