KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki UWIERZ W SIEBIE I DZIAŁAJ POKONAJ WĄTPLIWOŚCI ZOSTAW PRZESZŁOŚĆ ZA SOBĄ I ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ

37,00 zł 23,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,66 zł

Jeśli jesteś szczęśliwy, zdrowy, radosny, masz grupę przyjaciół i kochasz siebie - nie potrzebujesz tej książki. Jeżeli jednak jest odwrotnie, być może popełniasz jakiś błąd w swoim sposobie myślenia i źle reagujesz na to, co się dzieje dookoła. Może blokują Cię negatywne lub pesymistyczne myśli i przekonania, przez co nie potrafisz przyjąć nastawienia typowego dla człowieka sukcesu. Już czas, byś nauczył się nowej strategii, dzięki której najszczęśliwsi i najbardziej spełnieni ludzie osiągają swoje cele i zdobywają to, czego pragną. Ta książka uzmysłowi Ci, że klucz do szczęśliwego życia spoczywa w Twoich dłoniach. Niekiedy wystarczy drobna zmiana, aby odczuć potężny przypływ mocy i szczęścia. Dowiesz się, jak rozpoznać te ukryte, powstrzymujące Cię blokady i jak je zlikwidować, a także jak wyzwolić ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień, aby skierować je tam, gdzie chcesz. Poznasz sprawdzone metody i koncepcje, które mogą odmienić Twoje życie. Zorientujesz się, jak mrocznym, powszechnym i potężnym źródłem niezadowolenia są nieprawdziwe, ograniczające przekonania. Jeśli tego zapragniesz, dzięki lekturze tej książki wyzbędziesz się ich i odmienisz swoje życie. Już wkrótce możesz głęboko odczuwać piękno każdego dnia - i cieszyć się życiem! Dzięki tej książce: dowiesz się, jak negatywne wzorce myślowe wpływają na osobowość, poglądy i decyzje zidentyfikujesz i wyeliminujesz negatywne wzorce myślowe odzyskasz kontrolę nad własnymi myślami, uczuciami i działaniami zwiększysz odporność na niepowodzenia nauczysz się akceptować niespodziewane życiowe zawirowania nigdy nie powrócisz do dawnych negatywnych wzorców myślowych Uwolnij w sobie ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień!
Okładka książki OBSESJA ALBO PRZECIĘTNOŚĆ STAŃ SIĘ AUTOREM SWOJEGO SUKCESU

39,90 zł 25,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,51 zł

Obsesja nie jest niczym złym. Bez niej trudno doprowadzić do końca jakiekolwiek ambitne dzieło. To cecha wspólna wszystkich ludzi sukcesu. Jeśli więc postanowiłeś odnotować na swoim koncie naprawdę spektakularne i imponujące osiągnięcie, bez solidnej dawki obsesji się nie obejdzie. Dzięki niej osiągasz szczyty swoich możliwości, jesteś skupiony, wytrwały, kreatywny i zdeterminowany. To obsesja sprawia, że w pełni korzystasz ze swoich talentów. Ludzie nią ogarnięci tworzą nowe branże, doprowadzają do przełomów, to wywrotowcy, tytani, wizjonerzy i żyjące legendy. Dzięki nim świat jest miejscem, w którym żyje się ciekawie! Ta książka nie tylko przekonuje, że warto spełniać marzenia. Jest niesamowitą inspiracją do wprowadzania rzeczywistych zmian w życiu. Dzięki niej wydostaniesz się z ciasnego kokonu przeciętności, dowiesz się, jak wyzwolić moc obsesji, pielęgnować ją i ukierunkować tak, aby realizować największe i najambitniejsze cele. Jeśli tylko postanowiłeś odnieść sukces, osiągniesz go, kimkolwiek jesteś. Obsesja bowiem jest jego kluczowym komponentem. Przejmij kontrolę nad swoim życiem, nie tylko w obszarze finansowym, ale też osobistym i emocjonalnym, i ciesz się całkowitą wolnością! W tej książce: sposoby identyfikowania własnej obsesji rozwiewanie wątpliwości i podążanie za własną obsesją superskuteczne techniki marketingu, promocji i sprzedaży skuteczne przywództwo i budowanie zespołu rozwijanie potęgi wytrwałości Tylko z obsesją zaspokoisz głód sukcesu! Grant Cardone jest znanym amerykańskim przedsiębiorcą, autorem bestsellerów „New York Timesa”, trenerem sprzedaży i znakomitym mówcą motywacyjnym. Swoje firmy, które obecnie są warte miliony dolarów, rozwijał niemal od zera. W karierze biznesowej postawił na skuteczną sprzedaż i dziś jest ekspertem w tej dziedzinie; jego słynna Reguła 10X stała się klasyką dla większości poważnych ludzi sukcesu. Regularnie komentuje tematy związane z gospodarką, biznesem i przywództwem w stacjach telewizyjnych: Fox News, Fox Business, NBC i MSNBC.
Okładka książki DROGA DO OSOBISTEJ POTĘGI

39,90 zł 25,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,51 zł

W 1908 roku pewien młody człowiek przeprowadził wywiad z miliarderem i przemysłowcem Andrew Carnegie'em. Carnegie poprosił wówczas dziennikarza o przeprowadzenie wywiadów z ponad 500 osobami sukcesu. Młody reporter podjął wyzwanie i wykonał zadanie, co zajęło mu z górą 20 lat. W ten sposób powstał materiał, który przeobraził się w pierwszy obszerny traktat naukowy poświęcony zagadnieniu sukcesu osobistego. Tym młodym reporterem był Napoleon Hill, autor książki Myśl i bogać się, najczęściej czytanej i najbardziej cenionej książki motywacyjnej XX wieku. Niniejsza książka składa się z wybranych tekstów zaczerpniętych z serii lekcji dotyczących sukcesu, opracowanych przez Hilla w 1941 roku. Lekcje te autor nazwał "intelektualnym dynamitem". Treści w nich zawarte okażą się przydatne każdemu, kto pragnie wykorzystywać swój osobisty potencjał. Okazuje się, że takie zasady jak "precyzyjnie zdefiniowany cel", "zasada sojuszu umysłów" czy "gotowość do podejmowania dodatkowego wysiłku" zachowały świeżość i aktualność. Dzięki lekturze tej książki i przeniesieniu lekcji Hilla na praktyczny grunt każdy może wyruszyć w drogę prowadzącą do pełnego wykorzystania swojego potencjału. Ważniejsze zagadnienia: "Filary amerykańskości" i filozofia indywidualnych osiągnięć Precyzyjne określanie celu Dziewięć podstawowych pobudek człowieka Stosowanie zasady sojuszu umysłów Podejmowanie dodatkowego wysiłku Co umysł ludzki potrafi wymyślić i w co uwierzy, tego potrafi także dokonać!
Okładka książki POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG

59,00 zł 34,54 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72 zł

Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym. Sięgnij po strategię Zwiększę sprzedaż! Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę. Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym. Multimedialna forma przewodnika Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki oraz pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę. Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!
Okładka książki FIRMA JAKO CAŁOŚĆ PORZĄDKOWANIE CHAOSU KORPORACYJNEGO/CORPORATE GLOBAL THINKING

59,00 zł 32,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44 zł

Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: ""Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?"". ""Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu"". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw. Skąd to się bierze? Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu? Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją. W książce znajdziesz odpowiedź na pytania: Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność? Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy? Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników? Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych? Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług? Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?
Okładka książki ZROZUMIEĆ ZESPÓŁ FENOMEN MAŁEJ GRUPY

66,00 zł 42,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,21 zł

Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników. To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji. Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.
Okładka książki PRZESKOK JAK ROZWINĄĆ WŁASNY BIZNES KIEDY WCIĄŻ PRACUJESZ NA ETACIE

49,00 zł 26,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

Czy pracujesz na etacie, ale regularnie zastanawiasz się, jak by to było mieć własną działalność i być szefem dla samego siebie? Czy często w myślach rzucasz pracę i zajmujesz się własnym przedsięwzięciem? Może Ci się wydawać, że czas na założenie własnego biznesu dawno minął, bo masz kredyt na mieszkanie, rodzinę, zobowiązania wobec pożyczkodawców albo po prostu czasy młodości masz już za sobą. Po lekturze tej książki przekonasz się, że nie powinieneś rezygnować ze swojego marzenia. Jeżeli masz ambicję, by coś osiągnąć, ale tego nie robisz, tak naprawdę odwracasz się plecami nie od własnej ambicji, ale od samego siebie. Wszystkie inne formy życia robią wszystko, co tylko potrafią - i zawsze na maksimum możliwości. Drzewa? Rosną tak wysoko, jak tylko mogą. Wiewiórki? Zbierają i gromadzą tyle orzechów, ile tylko zdołają. Pszczoły? Wytwarzają tyle miodu, ile potrafią. A Ty? Przejmij inicjatywę, bo naturą człowieka jest działanie, a nie dostosowywanie się. Możesz zarówno wybierać swoją reakcję na określone okoliczności, jak i sam je tworzyć. Weź odpowiedzialność za to, co dzieje się z Twoim życiem. W książce Przeskok: Dlaczego i jak każdy z nas może zacząć pracować nad własną firmą, nawet jeśli ma już zobowiązania finansowe czy jest w wieku 50+ Jak w obecnych czasach zerwać z pracą na etacie i płynnie przejść do rozwijania własnego przedsięwzięcia, zachowując przy tym odpowiedzialność Sprawdzone i możliwe do odwzorowania "przeskoki" ludzi, którym udało się zrezygnować z etatu i zaczęli rozwijać własny biznes Polecane narzędzia i wiedza światowych ekspertów Samo się nie zrobi. Nie odmawiaj sobie szansy i spróbuj!
Okładka książki ROZPRAWA O METODZIE

29,90 zł 16,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,44 zł

Rozprawa o metodzie Kartezjusza jest jednym z najważniejszych traktatów filozoficznych czasów nowożytnych. Aby ułatwić czytanie tego dzieła, Kartezjusz podzielił je na sześć części - rozważania dotyczące nauk, reguł metody, zasad moralnych, dowodów na istnienie Boga i duszy ludzkiej, porządku zagadnień fizycznych i medycznych oraz badań przyrodniczych i własnych pobudek filozoficznych. Rozprawa na pierwszy rzut oka nie przypomina wielkiego traktatu filozoficznego: cechują ją niewielkie rozmiary i przystępny, przyjemny w odbiorze styl pisania: zupełnie jakby zamiarem autora było jak najszybsze zainspirowanie czytelników do własnych przemyśleń. Właśnie z tego dzieła pochodzi słynne Cogito, ergo sum i właśnie tu Kartezjusz opisał metodę poznawczą opartą na matematyce, która dała solidne podstawy rozwoju najważniejszych nauk ścisłych, włączając w to fizykę czy biologię. Punktem wyjścia Kartezjusza stał się sceptycyzm: odrzucenie wszystkich błędnych przekonań i twierdzeń, na których ludzkość od wieków opierała swoją wiedzę. Zamiast tego zaczął przyjmować tylko to, w co zwątpić nie sposób, co jawiło się rozumowi jako klarowne i wyraźne. Te zasady myślenia, uniwersalne i ponadczasowe, są wciąż aktualne: umożliwiają odkrywanie prawdy i odrzucenie tego wszystkiego, co prawdą nie jest. Oddajemy Czytelnikowi do rąk najważniejszy traktat Kartezjusza w klasycznym przekładzie Tadeusza Boya-Żeleńskiego. W świecie, w którym jesteśmy zalewani morzem informacji nie zawsze prawdziwych i często nierzetelnie przedstawionych, umiejętność racjonalnego myślenia, kierowania się rozumem i poszukiwania prawdy staje się bardzo cenna. Rozprawa o metodzie jest lekturą, która skłania do zdrowego sceptycyzmu i do własnych przemyśleń. Mimo upływu wieków wciąż inspiruje i wskazuje ścieżkę do poznania prawdy. Zdrowy rozum jest to rzecz ze wszystkich na świecie najlepiej podzielona, każdy bowiem sądzi, iż jest w nią tak dobrze zaopatrzony, iż nawet ci, których we wszystkim innym najtrudniej jest zadowolić, nie zwykli pragnąć go więcej, niźli posiadają.
Okładka książki PORYWAJ TŁUMY JAK NAPOLEON HILL NAJLEPSZE MOWY I WYSTĄPIENIA

39,00 zł 21,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

Oficjalna publikacja firmowana przez Napoleon Hill Foundation Zapisy przemówień pioniera ruchu osobistego rozwoju opublikowane po raz pierwszy! Teksty najsłynniejszych i najgłębszych przemówień Hilla Inspirujące wyjaśnienie zasad filozofii sukcesu Spójny obraz ewoluującej idei rozwoju osobistego Fragmenty osobistej korespondencji Hilla Swój sukces i sławę Napoleon Hill zawdzięczał własnej błyskotliwości, odrobinie szczęścia, które stawiało na jego drodze właściwych ludzi, a przede wszystkim - ogromnej pracowitości i odwadze do podejmowania nieoczywistych decyzji. Był człowiekiem, który po osiągnięciu swojego sukcesu postanowił uczyć innych, jak to zrobić. Nie poprzestał na pisaniu. Zaczął przemawiać do najróżniejszych audytoriów. Był charyzmatycznym mówcą, zachwycał, porywał słuchaczy, potrafił ich natchnąć do działania. Improwizował i zachęcał do wprowadzania zmian w nastawieniu. Przeczytaj zapis najsłynniejszych przemówień Napoleona Hilla! Prześledź, jak zmieniały się zasady sukcesu formułowane przez Hilla i jak ważna okazała się zasada dokładania szczególnych starań. Przekonaj się, jak bardzo skorzystasz z tych słów, wypowiedzianych wiele lat temu, lecz ponadczasowych w swojej mądrości. Książka ta zawiera nigdy wcześniej nieopublikowane przemówienia Hilla, a także jego wykłady, artykuły i listy. Zostały one opatrzone komentarzem ułatwiającym zrozumienie ich kontekstu i tła. Dzięki myślom Hilla staniesz się lepszym, szczęśliwszym i bardziej spełnionym człowiekiem! Przeczytaj, przemyśl, zainspiruj się spójną filozofią rozwoju osobistego! W jaki sposób porażka może stać się błogosławieństwem? Dlaczego warto pracować więcej i staranniej? Jak odnieść sukces, gdy nie widać szans? Czym jest odporność umysłowa i duchowa? W jaki sposób dokonywać życiowych wyborów? Cokolwiek ludzki umysł może pomyśleć, może też osiągnąć!
Okładka książki MISTRZOWSKIE MAPOWANIE MYŚLI PODRĘCZNIK UŻYTKOWNIKA NAJPOTĘŻNIEJSZEGO NARZĘDZIA ROZUMOWANIA

39,90 zł 25,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,51 zł

Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedla ona strukturę neuronalnej sieci mózgu: gałęzie z centrum diagramu rozprzestrzeniają się na zewnątrz i ewoluują za pośrednictwem wzorców skojarzeń. Mapy myśli pojawiły się w połowie lat 60. zeszłego stulecia, najpierw jako doskonały sposób robienia notatek, ale szybko się okazało, że jest to znakomite narzędzie, które można stosować na wiele różnych sposobów, od pogłębiania kreatywności i doskonalenia pamięci po wspomaganie walki z demencją. Aby jednak uzyskiwać zamierzone efekty i w pełni wykorzystać niezwykły potencjał map myśli, trzeba wiedzieć, jak się nimi posługiwać. Ta książka jest niezwykle praktycznym podręcznikiem stosowania map myśli we wszelkich aspektach życia. Stanowi cenne źródło konkretnych wskazówek dotyczących różnych aspektów korzystania z map. Zawiera przejrzyste omówienie zasad mapowania myśli, a także starannie przygotowane instrukcje dopasowane do czytelników na każdym poziomie. Znalazł się tu również pokaźny zestaw porad i rozwiązania częstych problemów. Liczne ćwiczenia i wskazówki ułatwią trening pamięci oraz przygotowanie własnych map. Dodatkową inspirację zapewnią prawdziwe historie mistrzów mapowania myśli i ekspertów w różnych dziedzinach - osób, których życie radykalnie się zmieniło dzięki mapowaniu myśli. W tej książce między innymi: Podstawy koncepcji map myśli Praktyczne zasady mapowania myśli Błędy i nieporozumienia związane z tworzeniem map myśli Techniki tworzenia map o najwyższej skuteczności Kreatywne wykorzystanie map myśli w różnych dziedzinach Mapy myśli a techniki sztucznej inteligencji Mapa myśli: wykorzystaj swój mistrzowski potencjał!
Okładka książki JAK ZAROBIŁEM 2 000 000 $ NA GIEŁDZIE WYD. 2

44,90 zł 28,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Kolejne wydanie w Polsce! Bestseller: 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 8 tygodni Nieprzemijające prawa, rządzące rynkiem papierów wartościowych Szczere, jasne i czasem obra-zoburcze poglądy na giełdę Metody osiągania zysku podczas prosperity oraz kryzysu Fazy dojrzewania gracza giełdowego: od impulsywnej spekulacji do metodycznej gry Akcje nie latają jak balony tylko w górę i w dół... Ceny oscylują dość konsekwentnie między określonym niskim i określonym wysokim poziomem. Obszar zakreślony przez ruchy w górę i dół można przedstawić za pomocą ramki. Istnienie tych ramek stało się dla mnie oczywiste Nicolas Darvas Kasyno zwane giełdą papierów wartościowych Oto historia jednego z najgłośniejszych sukcesów giełdowych. Ale nie tylko. To przede wszystkim przewodnik po metodach mistrza Wall Street, technikach spekulacji podczas hossy i bessy, krok po kroku opisanych zasadach gry - przedstawionych w dodatku w taki sposób, żebyś i Ty mógł zasiąść przy stole pokrytym zielonym suknem. I bez względu na to, czy do Twych drzwi zapuka światowy kryzys, czy nagły wzrost cen akcji - ma przygotować Cię na to, byś nigdy nie stracił głowy i zawsze wyszedł na swoje. Ta książka przetrwała próbę czasu i stała się klasyką Wall Street. Opisany w niej system inwestycyjny przyniósł autorowi fortunę. Czy masz odwagę zaryzykować podobny los? To nie baśń z odległej krainy. Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie przedstawia teorię inwestowania, która przyniosła Darvasowi 2 miliony dolarów zysku, mimo że zaczął od drobnych transakcji. Poznaj jego zasady inwestowania - teorię ramek, stosowanie zleceń stop loss oraz metody na opanowanie szalejących emocji. Włącz się do gry! Podczas lektury pokonasz kolejne fazy dojrzewania hazardzisty giełdowego: od impulsywnej i niemądrej spekulacji do metodycznej gry. Autor zdefiniował, a potem ulepszył metodą prób i błędów prawa rządzące parkietem, których należy przestrzegać bez względu na emocje i opinie ekspertów. Tom, który trzymasz w dłoni, jest pierwszą książką diametralnie zmieniającą poglądy ludzi na maklerów i domy maklerskie. Przeczytaj ją, a dowiesz się dlaczego. Zastosuj w praktyce, a wyjdzie Ci to na dobre we wszystkich sytuacjach, z którymi w przyszłości zetkniesz się na giełdzie.
Okładka książki EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRACOWNIKÓW W FIRMIE REZULTATY PRZEDE WSZYSTKIM

39,00 zł 21,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników. Rezultaty przede wszystkim!
Okładka książki LIDER PRODUKTU JAK NAJLEPSI MENEDŻEROWIE TWORZĄ DOSKONAŁE PRODUKTY I BUDUJĄ SKUTECZNE ZESPOŁY

47,00 zł 25,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,85 zł

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą. Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu. W tej książce między innymi: cechy dobrych liderów produktu tworzenie struktury zespołu rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków wzorce działania najskuteczniejszych zespołów taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu! O autorach Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce. Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy w tworzeniu skutecznych zespołów produktowych. Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. Posiada również doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Okładka książki ZEGAR ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

39,00 zł 25,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,11 zł

Bo życie jest po to, żeby sobie z nim radzić (systemowo)!Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym - wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie - tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to wykonalne? Cóż, stuprocentowej gwarancji nie ma, ale... Tomasz Król podszedł do zagadnienia systemowo i opracował metodę rozprawiania się z kłopotami, która naprawdę działa. Wypróbował ją najpierw na samym sobie (trzykrotnie), a potem sprawdzał raz po raz w codziennej pracy z klientami, rozwiązując problemy techniczne, jakościowe i logistyczne. Wdrożył ją we własnej firmie, zwielokrotniając zyski. Ciekawe, prawda?Metoda opracowana przez autora działa u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie - poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje. Z kolejnych stron tej książki dowiesz się, jak efektywnie podejść do tematu - tak, by znaleźć rozwiązanie i wprowadzić je w życie. W dwunastu krokach, które Tomasz Król nazwał Zegarem Rozwiązywania Problemów, zawiera się systemowe podejście do wyzwań, które zwykliśmy nazywać ""problemami"". Autor proponuje, by nie zamiatać pod dywan, lecz stanąć z kłopotem oko w oko - zidentyfikować, na czym on naprawdę polega, poszukać jego źródeł, przeanalizować go i opisać, a następnie potraktować rozwiązanie problemu jako cel do osiągnięcia i konsekwentnie do niego dążyć. Aż do szczęśliwego finału. Definitywnego rozprawienia się z kłopotem.
Okładka książki SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY

44,90 zł 28,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania. Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni. W książce: Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami Lidia Buksak - trener wystąpień publicznych, logopeda medialny. Od ponad 20 lat szkoli, konsultuje i doradza w zakresie wystąpień publicznych, prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, emisji głosu i dykcji. Szkoliła najbardziej znanych dziennikarzy telewizyjnych i radiowych. Od 10 lat prowadzi indywidualne treningi dla menedżerów. Pracowała między innymi dla: TVP, TVN, Ministerstwa Finansów (rzecznicy prasowi MF, izb skarbowych i izb celnych), Wirtualnej Polski, BZ WBK Leasing, BZ WBK, CITI Handlowego, Konsalnetu, Millenium TFI, Sygnity, portalu Trójmiasto.pl, GlaxoSmithKline, Promedica, S4E. Stworzyła jedyne w Polsce studia podyplomowe dla osób występujących publicznie Szkoła Mówców i realizowała ten autorski projekt pod szyldem Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Wykładała na uczelniach. Występuje jako ekspert na wielu konferencjach w Polsce.
Okładka książki PODRĘCZNIK PERSWAZJI NAJSKUTECZNIEJSZE METODY PRZEKONYWANIA INNYCH I ŚWIADOMEJ OCHRONY PRZED MANIPULACJĄ

39,90 zł 24,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,39 zł

Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych? Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań? Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji. Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji międzyludzkich. Przygląda się zależnościom, które się pojawiają między szefem a jego podwładnymi. Analizuje subtelną grę toczoną przez sprzedawców z klientami. Pasjonują go małżeńskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Każdy z tych światów rządzi się tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.
Okładka książki NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2

39,90 zł 26,29 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,41 zł

Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online. Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google! Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM. O autorze Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
Okładka książki FINANSOWANIE STARTUPÓW PORADNIK PRZEDSIĘBIORCY

99,00 zł 54,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,44 zł

Startup na start! Jak zdobyć finansowe wsparcie dla swojej firmy Startupy powstają dzięki nowatorskim pomysłom, energii i zaangażowaniu. Do sukcesu potrzebują jeszcze mniejszych lub większych pieniędzy. Niestety, pozyskanie źródła finansowania stanowi duże wyzwanie. Inwestowanie w startupy wiąże się ze sporym ryzykiem i bez zapoznania się z konkretnymi analizami żaden podmiot nie podejmie decyzji o wyłożeniu potrzebnej kwoty. Z kolei początkujący przedsiębiorcy nie zdają sobie z tego sprawy i szukają finansowania w niewłaściwy sposób, nie rozumiejąc myślenia inwestorów i banków. Niniejsza książka jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu pozyskasz środki finansowe niezbędne do uruchomienia startupu. Opisano tu trudny proces budowania porozumienia i przygotowywania się do prezentacji projektów inwestorom. Są także porady dotyczące tego, co powinni robić przedsiębiorcy, aby opracować projekt startupu i zminimalizować związane z nim ryzyko na tyle, żeby stał się atrakcyjny dla profesjonalnych inwestorów. Wyjaśniono tu podstawowe wady i zalety pozyskiwania środków z różnych źródeł, włączając w to rodzinę i znajomych, a także czym są akceleratory i inkubatory biznesu, jak działają aniołowie biznesu i kiedy rozważyć pozyskanie funduszu typu venture capital. Bardzo cennym elementem książki jest wyczerpujące omówienie zasad tworzenia materiałów informacyjnych dla inwestorów. W tej książce między innymi: zasady poszukiwania inwestorów najskuteczniejsze metody ubiegania się o finansowanie pozyskiwanie finansowania od banków, aniołów biznesu i ze środków publicznych przygotowywanie materiałów informacyjnych dla inwestorów mało znane strategie zdobywania finansowania Masz pomysł na biznes? Sprawdź, jak go sfinansować! Nicolaj Hojer Nielsen jest seryjnym przedsiębiorcą i aniołem biznesu. Od 1999 roku zakłada startupy. Koncentruje się na firmach z branży IT. Nielsen ma doświadczenie w pozyskiwaniu środków z wszelkich możliwych źródeł - od przyjaciół i rodziny, aniołów biznesu, funduszy typu venture capital, a także ze środków publicznych. Osobiście przetestował tysiące różnych możliwości inwestycyjnych i zna ten proces zarówno od strony przedsiębiorcy, jak i inwestora. Nielsen angażuje się w pomoc innym startupom. Prowadzi też wykłady z zakresu przedsiębiorczości w Copenhagen Business School.
Okładka książki E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA

39,00 zł 21,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.
Okładka książki WSZYSTKO POD KONTROLĄ GRA W PRACĘ I BIZNES ZWANY ŻYCIEM

39,90 zł 26,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,71 zł

Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzieci, czy studentem kilku kierunków - możesz uniknąć niepotrzebnego stresu i niepowodzeń. Wystarczy zrozumieć, że trzeba szybko wprowadzić zmiany i zastosować GTD - metodę, dzięki której miliony ludzi odzyskało kontrolę nad swoim życiem i odniosło sukces.Metoda Getting Things Done okazała się skuteczną odpowiedzią na potrzeby rzeszy zestresowanych i przemęczonych menedżerów różnego stopnia. Po latach David Allen, twórca tej metody, odkrył, że jest ona nie tylko systemem osobistej produktywności. GTD ma znacznie szersze zastosowanie - zapewni Ci kontrolę nad wszystkimi aspektami codzienności i z łatwością umieścisz je w obrębie własnych celów i dążeń.Poprzednia książka poświęcona Getting Things Done była zestawem narzędzi. Ta z kolei jest mapą pozwalającą zorientować się, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz i jak dotrzeć tam, gdzie chcesz się znaleźć.David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,91 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,69 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj