KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo One Press

Okładka książki JAK ZAROBIŁEM 2 000 000 $ NA GIEŁDZIE WYD. 2

44,90 zł 28,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kolejne wydanie w Polsce! Bestseller: 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 8 tygodni Nieprzemijające prawa, rządzące rynkiem papierów wartościowych Szczere, jasne i czasem obra-zoburcze poglądy na giełdę Metody osiągania zysku podczas prosperity oraz kryzysu Fazy dojrzewania gracza giełdowego: od impulsywnej spekulacji do metodycznej gry Akcje nie latają jak balony tylko w górę i w dół... Ceny oscylują dość konsekwentnie między określonym niskim i określonym wysokim poziomem. Obszar zakreślony przez ruchy w górę i dół można przedstawić za pomocą ramki. Istnienie tych ramek stało się dla mnie oczywiste Nicolas Darvas Kasyno zwane giełdą papierów wartościowych Oto historia jednego z najgłośniejszych sukcesów giełdowych. Ale nie tylko. To przede wszystkim przewodnik po metodach mistrza Wall Street, technikach spekulacji podczas hossy i bessy, krok po kroku opisanych zasadach gry - przedstawionych w dodatku w taki sposób, żebyś i Ty mógł zasiąść przy stole pokrytym zielonym suknem. I bez względu na to, czy do Twych drzwi zapuka światowy kryzys, czy nagły wzrost cen akcji - ma przygotować Cię na to, byś nigdy nie stracił głowy i zawsze wyszedł na swoje. Ta książka przetrwała próbę czasu i stała się klasyką Wall Street. Opisany w niej system inwestycyjny przyniósł autorowi fortunę. Czy masz odwagę zaryzykować podobny los? To nie baśń z odległej krainy. Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie przedstawia teorię inwestowania, która przyniosła Darvasowi 2 miliony dolarów zysku, mimo że zaczął od drobnych transakcji. Poznaj jego zasady inwestowania - teorię ramek, stosowanie zleceń stop loss oraz metody na opanowanie szalejących emocji. Włącz się do gry! Podczas lektury pokonasz kolejne fazy dojrzewania hazardzisty giełdowego: od impulsywnej i niemądrej spekulacji do metodycznej gry. Autor zdefiniował, a potem ulepszył metodą prób i błędów prawa rządzące parkietem, których należy przestrzegać bez względu na emocje i opinie ekspertów. Tom, który trzymasz w dłoni, jest pierwszą książką diametralnie zmieniającą poglądy ludzi na maklerów i domy maklerskie. Przeczytaj ją, a dowiesz się dlaczego. Zastosuj w praktyce, a wyjdzie Ci to na dobre we wszystkich sytuacjach, z którymi w przyszłości zetkniesz się na giełdzie.
Okładka książki LIDER PRODUKTU JAK NAJLEPSI MENEDŻEROWIE TWORZĄ DOSKONAŁE PRODUKTY I BUDUJĄ SKUTECZNE ZESPOŁY

47,00 zł 25,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą. Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu. W tej książce między innymi: cechy dobrych liderów produktu tworzenie struktury zespołu rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków wzorce działania najskuteczniejszych zespołów taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu! O autorach Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce. Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy w tworzeniu skutecznych zespołów produktowych. Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. Posiada również doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Okładka książki ZEGAR ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

39,00 zł 21,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bo życie jest po to, żeby sobie z nim radzić (systemowo)!Nieuchronnie nadciągające terminy, kłopoty w pracy, komplikacje w życiu prywatnym - wszystkie te problemy mają ze sobą coś wspólnego. Wolelibyśmy ich uniknąć, a skoro już się pojawią, chcielibyśmy je jak najszybciej rozwiązać. Prędko i skutecznie. O ile to możliwe, również definitywnie - tak, by się już nigdy nie powtórzyły. Czy to wykonalne? Cóż, stuprocentowej gwarancji nie ma, ale... Tomasz Król podszedł do zagadnienia systemowo i opracował metodę rozprawiania się z kłopotami, która naprawdę działa. Wypróbował ją najpierw na samym sobie (trzykrotnie), a potem sprawdzał raz po raz w codziennej pracy z klientami, rozwiązując problemy techniczne, jakościowe i logistyczne. Wdrożył ją we własnej firmie, zwielokrotniając zyski. Ciekawe, prawda?Metoda opracowana przez autora działa u każdego, kto jest wystarczająco zmotywowany, by zmienić swoje życie - poprawić jakość swojej pracy, zwiększyć własną wydajność, spłacić długi, popchnąć do przodu karierę, naprostować prywatne relacje. Z kolejnych stron tej książki dowiesz się, jak efektywnie podejść do tematu - tak, by znaleźć rozwiązanie i wprowadzić je w życie. W dwunastu krokach, które Tomasz Król nazwał Zegarem Rozwiązywania Problemów, zawiera się systemowe podejście do wyzwań, które zwykliśmy nazywać ""problemami"". Autor proponuje, by nie zamiatać pod dywan, lecz stanąć z kłopotem oko w oko - zidentyfikować, na czym on naprawdę polega, poszukać jego źródeł, przeanalizować go i opisać, a następnie potraktować rozwiązanie problemu jako cel do osiągnięcia i konsekwentnie do niego dążyć. Aż do szczęśliwego finału. Definitywnego rozprawienia się z kłopotem.
Okładka książki SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY

44,90 zł 30,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania. Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni. W książce: Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami Lidia Buksak - trener wystąpień publicznych, logopeda medialny. Od ponad 20 lat szkoli, konsultuje i doradza w zakresie wystąpień publicznych, prezentacji biznesowych, wystąpień w mediach, emisji głosu i dykcji. Szkoliła najbardziej znanych dziennikarzy telewizyjnych i radiowych. Od 10 lat prowadzi indywidualne treningi dla menedżerów. Pracowała między innymi dla: TVP, TVN, Ministerstwa Finansów (rzecznicy prasowi MF, izb skarbowych i izb celnych), Wirtualnej Polski, BZ WBK Leasing, BZ WBK, CITI Handlowego, Konsalnetu, Millenium TFI, Sygnity, portalu Trójmiasto.pl, GlaxoSmithKline, Promedica, S4E. Stworzyła jedyne w Polsce studia podyplomowe dla osób występujących publicznie Szkoła Mówców i realizowała ten autorski projekt pod szyldem Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Wykładała na uczelniach. Występuje jako ekspert na wielu konferencjach w Polsce.
Okładka książki PODRĘCZNIK PERSWAZJI NAJSKUTECZNIEJSZE METODY PRZEKONYWANIA INNYCH I ŚWIADOMEJ OCHRONY PRZED MANIPULACJĄ

39,90 zł 22,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych? Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań? Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji. Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji międzyludzkich. Przygląda się zależnościom, które się pojawiają między szefem a jego podwładnymi. Analizuje subtelną grę toczoną przez sprzedawców z klientami. Pasjonują go małżeńskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Każdy z tych światów rządzi się tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.
Okładka książki TECHNICAL LEADERSHIP OD EKSPERTA DO LIDERA WYD. 2

49,00 zł 27,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Dotąd nie było takiej książki na rynku” (z recenzji pierwszego wydania) Wybitne umiejętności techniczne i naturalny talent do zarządzania ludźmi nie zawsze idą w parze. A szkoda, bo losem świetnego programisty zatrudnionego na etacie jest, prędzej czy później, awans: z juniora na seniora, z seniora na lidera... I tu zaczyna się problem. Człowieka, który doskonale zna swój koderski fach, stawia się nagle przed koniecznością częściowego bądź całkowitego porzucenia go na rzecz zarządzania zespołem innych koderów — do tej pory kolegów z pracy, a teraz nagle podwładnych. Skąd czerpać wiedzę i inspiracje? W jaki sposób twarde umiejętności, które ma programista, uzupełnić o niezbędne na nowym stanowisku umiejętności miękkie? Czy każdy musi sam i w bólach przejść tę trudną drogę „od eksperta do menedżera”, czy też można liczyć na wsparcie i podpowiedzi bardziej doświadczonych technicznych liderów? Otóż można, a nawet należy, tyle tylko, że trzeba dobrze wybrać mentora. Proponujemy, by Twoim „mistrzem” stał się ten podręcznik. Jego autor od kilkunastu lat współpracuje z zespołami programistycznymi jako trener i konsultant, zna więc specyfikę branży, z którą związałeś się zawodowo, i jest świadom tego, jakie problemy stoją przed nowo mianowanym liderem technicznym. Co więcej, wie, co zrobić, by te problemy szybko i skutecznie rozwiązać. W tym podręczniku mówi o roli, jaką odgrywa lider techniczny, o różnicach między ekspertem a liderem, o tym, jak skutecznie pracować ze swoim zespołem oraz jak budować relacje z biznesem. Wskazuje, skąd czerpać motywację — dla siebie i powierzonych sobie ludzi, jak z nimi rozmawiać, by chcieli słuchać, i jak ich słuchać, by wyciągać budujące wnioski. Drugie wydanie książki wzbogacone zostało o rozdział poświęcony wdrażaniu zmian, czyli temu, co jest chlebem powszednim każdego lidera. O autorze Mariusz Sieraczkiewicz — od kilkunastu lat profesjonalnie zajmuje się tworzeniem oprogramowania. Jako trener i konsultant współpracuje także z najlepszymi polskimi zespołami programistycznymi. Jego obszary specjalizacji to: zwinne procesy, czysty kod, architektura, efektywne praktyki inżynierii oprogramowania. Prowadzenie szkoleń, liczne publikacje w obszarze IT, badania czynników sukcesów projektów programistycznych są pasją, w której, podobnie jak w życiu, kieruje się zasadą, że człowiek jest najważniejszy.
Okładka książki NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE WYD. 2

39,90 zł 26,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Google'owa skrzynka narzędziowa Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online. Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google! Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM. O autorze Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
Okładka książki FINANSOWANIE STARTUPÓW PORADNIK PRZEDSIĘBIORCY

99,00 zł 54,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Startup na start! Jak zdobyć finansowe wsparcie dla swojej firmy Startupy powstają dzięki nowatorskim pomysłom, energii i zaangażowaniu. Do sukcesu potrzebują jeszcze mniejszych lub większych pieniędzy. Niestety, pozyskanie źródła finansowania stanowi duże wyzwanie. Inwestowanie w startupy wiąże się ze sporym ryzykiem i bez zapoznania się z konkretnymi analizami żaden podmiot nie podejmie decyzji o wyłożeniu potrzebnej kwoty. Z kolei początkujący przedsiębiorcy nie zdają sobie z tego sprawy i szukają finansowania w niewłaściwy sposób, nie rozumiejąc myślenia inwestorów i banków. Niniejsza książka jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu pozyskasz środki finansowe niezbędne do uruchomienia startupu. Opisano tu trudny proces budowania porozumienia i przygotowywania się do prezentacji projektów inwestorom. Są także porady dotyczące tego, co powinni robić przedsiębiorcy, aby opracować projekt startupu i zminimalizować związane z nim ryzyko na tyle, żeby stał się atrakcyjny dla profesjonalnych inwestorów. Wyjaśniono tu podstawowe wady i zalety pozyskiwania środków z różnych źródeł, włączając w to rodzinę i znajomych, a także czym są akceleratory i inkubatory biznesu, jak działają aniołowie biznesu i kiedy rozważyć pozyskanie funduszu typu venture capital. Bardzo cennym elementem książki jest wyczerpujące omówienie zasad tworzenia materiałów informacyjnych dla inwestorów. W tej książce między innymi: zasady poszukiwania inwestorów najskuteczniejsze metody ubiegania się o finansowanie pozyskiwanie finansowania od banków, aniołów biznesu i ze środków publicznych przygotowywanie materiałów informacyjnych dla inwestorów mało znane strategie zdobywania finansowania Masz pomysł na biznes? Sprawdź, jak go sfinansować! Nicolaj Hojer Nielsen jest seryjnym przedsiębiorcą i aniołem biznesu. Od 1999 roku zakłada startupy. Koncentruje się na firmach z branży IT. Nielsen ma doświadczenie w pozyskiwaniu środków z wszelkich możliwych źródeł - od przyjaciół i rodziny, aniołów biznesu, funduszy typu venture capital, a także ze środków publicznych. Osobiście przetestował tysiące różnych możliwości inwestycyjnych i zna ten proces zarówno od strony przedsiębiorcy, jak i inwestora. Nielsen angażuje się w pomoc innym startupom. Prowadzi też wykłady z zakresu przedsiębiorczości w Copenhagen Business School.
Okładka książki E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA

39,00 zł 21,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.
Okładka książki WSZYSTKO POD KONTROLĄ GRA W PRACĘ I BIZNES ZWANY ŻYCIEM

39,90 zł 26,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzieci, czy studentem kilku kierunków - możesz uniknąć niepotrzebnego stresu i niepowodzeń. Wystarczy zrozumieć, że trzeba szybko wprowadzić zmiany i zastosować GTD - metodę, dzięki której miliony ludzi odzyskało kontrolę nad swoim życiem i odniosło sukces.Metoda Getting Things Done okazała się skuteczną odpowiedzią na potrzeby rzeszy zestresowanych i przemęczonych menedżerów różnego stopnia. Po latach David Allen, twórca tej metody, odkrył, że jest ona nie tylko systemem osobistej produktywności. GTD ma znacznie szersze zastosowanie - zapewni Ci kontrolę nad wszystkimi aspektami codzienności i z łatwością umieścisz je w obrębie własnych celów i dążeń.Poprzednia książka poświęcona Getting Things Done była zestawem narzędzi. Ta z kolei jest mapą pozwalającą zorientować się, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz i jak dotrzeć tam, gdzie chcesz się znaleźć.David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii.
Opakowanie Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

33,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...
Okładka książki Zarządzanie projektami

19,90 zł 14,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie sposób zrealizować projektu zgodnie z planem? Zmień to! Stwórz priorytety i trzymaj się ich Przygotuj dobry plan awaryjny Zawsze miej wszystko pod kontrolą Realizacja planu: instrukcja w kieszeni Przytłacza Cię ogrom zadań i natłok obowiązków? Nie daj się pokonać piętrzącym się problemom! Twoim zadaniem jest zrealizować projekt w założonym czasie i zgodnie z budżetem. Przejmij pełną kontrolę i zarządzaj projektem zgodnie z własnym planem. Zbuduj efektywny zespół projektowy. Poznaj wszelkie tajniki skutecznej komunikacji ze wszystkimi osobami zaangażowanymi w to zadanie. Rozpracuj zagadnienie od podszewki i nigdy nie daj się zaskoczyć. Zadania do wykonania Dowiedz się, na czym polega zarządzanie czasem. Uświadom sobie, jakimi umiejętnościami musi dysponować kierownik projektu. Naucz się współpracować ze sponsorem i pozostałymi interesariuszami. Poznaj arkana planowania i układania harmonogramu oraz budżetu. Planuj, kontroluj zmiany i przygotuj się na nieoczekiwane sytuacje. Książki z serii Kariera w kieszeni powstały z myślą o zapracowanych ludziach na każdym szczeblu kariery. Pomogą Ci rozwinąć te umiejętności, dzięki którym Twoje życie zawodowe nabierze prawdziwego rozmachu. Zostań czempionem w zarządzaniu projektami, korzystając z cennych i praktycznych wskazówek specjalistów
Okładka książki Struktura magii

49,00 zł 27,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Projektowanie komunikatów werbalnych i przekazów pozawerbalnych Warsztat hipnotyzera: określenie predykatów odbiorcy Wprowadzanie zmian w życie jednej osoby oraz całych rodzin Jak formować zachowania innych i osiągać założone cele? W tej książce Richard Bandler i John Grinder - ojcowie NLP (neurolingwistycznego programowania™) - opisują krok po kroku proces celowego zmieniania ludzkiej psychiki. Nazywają po imieniu to, co wielu psychologów uznaje za nieuchwytne. W drugiej części Struktury magii twórcy skupili się na procesie komunikacji oraz zjawisku zmiany. Zajmują się metataktykami pojawiającymi się w czasie rozmów, szyfrowaniem i deszyfrowaniem komunikatów oraz reakcjami poszczególnych grup ludzi na niespójności. Biorą na warsztat każdą możliwość przekazywania wiadomości - wizualną, słuchową oraz wspólną dla obu tych zmysłów. Udowadniają, że odpowiednio użyta niepoprawność semantyczna może wywołać poprawny skutek. Autorzy zabiorą Cię też na wyższy poziom stosowania zdobyczy NLP. Pokażą, jak w sposób delikatny, ale efektywny wpływać na przeprowadzanie zmian w dysfunkcyjnych rodzinach. Jak identyfikować problemy, które w nich istnieją, i skutecznie ingerować w toksyczne relacje, by zaczęły one przypominać obraz idealny. Uwaga! To naprawdę zaawansowana szkoła jazdy! Kluczowe zagadnienia omawiane książce to: praca nad językiem, dopasowywanie go do odbiorcy i stosowanie komunikatów wielokrotnych, identyfikacja niespójności odbiorcy i sortowanie ich, magiczne chwyty: czytanie w myślach i bezbłędne wykorzystywanie związków przyczynowo-skutkowych, prowadzenie terapii rodzinnych i indywidualnych.
Okładka książki Niezbędnik kobiety sukcesu

29,00 zł 21,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pamiętasz podręczniki do wszystkich przedmiotów, których uczyłaś się w szkole? Nieobce są Ci skrypty z teoriami Twoich wykładowców? Miałaś do czynienia z niejednym kompendium, vademecum czy brykiem? Jednak czy kiedykolwiek mogłaś choć marzyć o podręczniku, który pomoże Ci osiągnąć doskonałość w dziedzinie Twojego życia zawodowego? Koniec z przekonaniem, że życia nie poznasz z książek! Koniec z popełnianiem podstawowych błędów! Koniec z biernym czekaniem i obserwowaniem otoczenia! Weź tę książkę do pracy i zacznij dopisywać własne rozdziały o sukcesie, szacunku, spełnieniu i materialnych korzyściach! Autorki -- posiadające kilkudziesięcioletnie doświadczenie szefowe firmy zajmującej się doradztwem zawodowym kobiet -- przedstawiają mnóstwo sytuacji, które są częścią Twojego życia w pracy. Opisują także te zdarzenia, których pojawienie się może zabić Ci niezłego ćwieka. Przeprowadziły szeroko zakrojone badania i rozmowy z innymi pracującymi kobietami -- tymi, które dopiero ubiegają się o swoją pierwszą posadę, oraz takimi, które od lat pną się po szczeblach kariery. Teraz nareszcie mogą przedstawić i Tobie wiarygodne wyniki, obrazowe przykłady i praktyczne porady. A wszystko po to, byś nauczyła się pytać: o pieniądze -- bez stresu i niepotrzebnej skromności; o rozwój zawodowy -- z użyciem właściwej argumentacji; o osobiste spełnienie -- operując właściwym słownictwem i odpowiednią mową ciała. Nauczysz się również rozpoznawać sytuacje, w których lepiej ugryźć się w język! Niezbędnik kobiety sukcesu Spis treści   Podziękowania (9) Wstęp (13) Pieniądze Znalezienie zatrudnienia (21) Jak zapytać, czy firma rekrutuje? (21) Jak zapytać, czy otrzymano Twoje CV? (24) Jak zadawać inteligentne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Jakie pytania pomogą Ci dostać pracę? (30) Jak poprosić o więcej pieniędzy? (34) Jak prosić o świadczenia dodatkowe? (40) Jak poprosić o czas wolny, zanim przyjmiesz ofertę pracy? (45) Jak rozeznać się w przeciętnych stawkach wynagrodzenia oferowanych w firmie? (47) Jak zapytać o następne etapy rekrutacji? (49) Jak zapytać, czy możesz być brana pod uwagę w rekrutacji na nietypowe stanowisko? (55) Jak poprosić o płatne praktyki? (58) Jak poprosić o przydzielenie czasowego zadania? (62) Jak poprosić o spotkanie z prezesem? (65) Jak poprosić o więcej czasu na przemyślenie propozycji? (69) Jak poprosić o zwrot kosztów przeprowadzki i o pieniądze na urządzenie się w nowym miejscu zamieszkania? (73) W pracy (77) Jak poprosić o podwyżkę? (77) Jak poprosić o odprawę? (83) Jak poprosić pracodawcę o środki na cele charytatywne? (88) Jak poprosić o fundusz reprezentacyjny? (94) Jak poprosić o służbowy samochód i zwrot kosztów podróży? (98) Jak poprosić o pożyczkę? (101) Jak poprosić o nowy komputer lub drogie wyposażenie biurowe? (104) Jak poprosić o finansowaną przez firmę opiekę nad dziećmi? (107) Rozwój zawodowy Naprzód i wzwyż (115) Jak poprosić o spotkanie sam na sam z szefem? (115) Jak poprosić o nowy tytuł? (118) Jak poprosić o więcej obowiązków? (125) Jak sprawić, żeby uznano Twoje zasługi? (129) Jak poprosić o możliwość przejrzenia akt? (132) Jak poprosić o zmianę działu w obrębie firmy? (135) Jak poprosić szefa o informacje? (138) Jak poprosić o wsparcie lub radę, nie tracąc uznania? (142) Jak poprosić o przeniesienie do innego miasta? (146) Jak poprosić szefa, żeby pomógł Ci znaleźć nową pracę? (150) Jak poprosić o wyższą odprawę? (153) Pomyślne nawiązanie kontaktów (157) Jak poprosić o ogólną poradę w sprawie kariery? (157) Jak poprosić o spotkanie informacyjne? (159) Jak poprosić o referencje? (164) Jak poprosić o pomoc nieznanego absolwenta? (168) Jak poprosić o spotkanie na lunchu? (171) Jak znaleźć mentora? (175) Jak poprosić o wizytówkę? (180) Jak poprosić o kontakt z nieznaną Ci osobą? (183) Jak poprosić o drugą szansę i zrobić dobre wrażenie? (188) Jak poprosić o zaproszenie na ważną imprezę? (191) Jak rozmawiać o sporcie, jeśli masz na jego temat nikłe pojęcie? (194) Etykieta biurowa (197) Jak odwołać spotkanie lub anulować wcześniejsze zobowiązanie? (197) Jak poprosić o pomoc przy projekcie? (199) Jak uzyskać możliwość delegowania obowiązków? (203) Jak poprosić o więcej szkoleń? (206) Jak poprosić o asystenta? (209) Jak poprosić kolegę, żeby przestał narzekać? (211) Jak poprosić współpracownika, żeby przestał używać perfum o intensywnym zapachu? (215) Jak poprosić koleżankę, żeby po sobie sprzątała? (218) Jak poprosić kolegę, żeby przestał wysyłać do Ciebie wiadomości? (220) Jak poprosić o nowego szefa? (224) Jak znaleźć wsparcie w grupie lub wypracować konsensus? (227) Jak poprosić o ograniczenie zakresu obowiązków? (232) Jak poprosić o przesunięcie terminu? (235) Jak zapytać, czy stracisz pracę? (238) Jak poprosić o możliwość uczestniczenia w zebraniach firmowych? (242) Jak poprosić o wyłączenie ze spotkania? (244) Osobiste spełnienie Zarządzanie czasem, elastyczność i sprawy osobiste (251) Jak poprosić o urlop naukowy albo urlop bezpłatny? (251) Jak poprosić o dzień wolny, aby móc poświęcić czas dziecku? (254) Jak poprosić o możliwość pracy w domu, kiedy nie istnieje formalny program? (257) Jak poprosić o elastyczny rozkład zajęć? (262) Jak poprosić o ograniczenie czasu pracy? (264) Jak poprosić o możliwość utrzymywania kontaktu z firmą, kiedy jesteś na urlopie macierzyńskim? (268) Jak poprosić o szczerą radę w kwestii ubrania? (271) Jak spytać, czy ktoś jest z Ciebie niezadowolony? (275) Jak poprosić o dobry stolik w restauracji? (278) Jak poprosić o pokój hotelowy o wyższym standardzie? (279) Jak zapytać o zwyczaje związanie z wręczaniem prezentów w biurze? (281) Słowo końcowe (285)
Okładka książki TESTY OSOBOWOSCIOWE PORADNIK DLA UBIEG-HELION

49,00 zł 29,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

TESTY OSOBOWOSCIOWE PORADNIK DLA UBIEG-HELION
Okładka książki Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży..

37,00 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem - nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się ""telemarketerem"". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie - wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami - zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców. Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta... i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Okładka książki JAK ZWIEKSZYC POCZUCIE WLASNEJ WARTOSCI BPZ-HELION

49,00 zł 29,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

JAK ZWIEKSZYC POCZUCIE WLASNEJ WARTOSCI BPZ-HELION
Okładka książki Diablica w pracy

24,00 zł 17,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kręgi piekielne czy szczeble kariery? Sama określ, czym jest dla Ciebie sukces Daj sobie prawo do oczekiwania perfekcji od innych Nie bądź mięczakiem i stawiaj czoła konfliktom Nie tchórz przed przyznaniem się do wpadki Bycie szefową lub świetną specjalistką to nie konkurs popularności …bycie TOBĄ również nie! Kariera córy Belzebuba Jak bardzo pasujesz do tego wizerunku: kobieta z grzecznym uśmiechem, niepewna w kontaktach ze współpracownikami (że o szefie nie wspomnę), unikająca otwartego wyrażania swoich poglądów? A może jesteś nadgorliwą mróweczką? Taką, której wszystko można powierzyć, cynicznie uznając, że liczba jej godzin nadliczbowych i tak jest z gumy? Czy też pozostajesz ciągle małą dziewczynką, zadającą tysiące pytań, bojącą się podjąć ryzyko i karnie wykonującą nawet najbardziej irracjonalne polecenia? Nie, nie mów! Zostaw to dla siebie, ale powiedz, kiedy ostatni raz słyszałaś, że ktoś taki awansował i był świetnym szefem? Przypatrz się dobrze miejscu, w którym teraz pracujesz. Obejrzyj biurko, dziesiątki samoprzylepnych karteczek, średniej jakości komputer. Nawet jeśli jesteś fantastyczna w swojej pracy, ale do Twoich cech należy Toksyczna Grzeczność, spędzisz w tym miejscu jeszcze długie lata. Toksyczna Grzeczność sprawia, że wszyscy w Twoim otoczeniu czerpią więcej korzyści z Twojej pracy niż Ty sama. Toksyczna Grzeczność każe Ci mówić „tak”, gdy naprawdę chcesz wykrzyczeć „nie”. To przez nią przepraszasz za rzeczy, za które nie ponosisz żadnej winy. Jeśli akurat nie bierzesz udziału w wyborach na Koleżankę Sympatyczną, po co właściwie starasz się wszystkim przypodobać? Zamień przykładne czółenka na diabelskie kopyta i pokaż innym, co znaczy awansować jak szatan! Poznaj swoją Wewnętrzną Diablicę. Nawiąż z nią kontakt. I razem zjadajcie na śniadanie wszystkie Grzeczne Dziewczynki, popijając przy tym czarną jak smoła kawę. Nazywaj rzeczy po imieniu, mów wprost, w nic nie owijaj i niczego nie pomijaj. Bądź sobą i ciesz się z tego, co Ty nazywasz sukcesem. Nie marnuj sił i czasu na bezsensowne obowiązki. Pokaż światu nową, pewną siebie i budzącą szacunek innych Ciebie.
Okładka książki Zarządzanie ludźmi. Poradnik bez kantów.

34,90 zł 25,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zostań przywódcą na miarę swoich czasów. Prowadź swój zespół do zwycięstwa, motywuj, wspieraj i ustalaj zasady Ludzki potencjał — materiał na trwałe fundamenty Będąc menadżerem w świecie współczesnego biznesu, jesteś niczym oficer dowodzący oddziałem w samym środku bitwy. Wymaga się od Ciebie doskonałych umiejętności organizacyjnych, zdolności przywódczych, a także talentu do przewidywania kroków przeciwnika. Musisz więc stworzyć zespół, który będzie miał do Ciebie zaufanie, okaże Ci lojalność i stanie za Tobą murem w godzinie próby. Naucz się, jak w miejscu pracy być jednocześnie mentorem, opiekunem i mediatorem. Jak dopingować Twój zespół, jednocześnie usuwając jego słabe strony. Dowiedz się, jakie oczekiwania mają Twoi podwładni i jak zaaranżować współczesne miejsce pracy tak, by stało się miejscem przepełnionym twórczą energią, a jednocześnie uporządkowanym i poddanym pewnej dyscyplinie. Przekonaj się, że można łagodzić konflikty i stworzyć doskonały obieg komunikacji w zespole. Dlaczego warto wiedzieć? Zarządzanie ludźmi to podręcznik, który może kandydować do miana niezbędnika każdego menedżera, zarówno początkującego, jak i doświadczonego. Z Twoimi podwładnymi łączą Cię dziesiątki nici wzajemnych zależności — jak bardzo będą one trwałe i solidne, w znacznej mierze zależy od Twojego profesjonalizmu i zaangażowania. Dominacja technologii, czyli zasady w nowoczesnym środowisku pracy. Tajemnice prowadzenia produktywnych i kreatywnych spotkań. Ustalanie standardów wydajności pracy i ocenianie wyników. Zatrudnianie, awansowanie oraz zwalnianie pracowników.
Okładka książki NLP dla nauczycieli

37,00 zł 24,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Szkoła efektywnego nauczania   Wyrafinowane przekazywanie wiedzy. Rozwijanie zdolności i metod wpływania na innych. Administrowanie spersonalizowanych emocji i uczuć. Wyznaczanie celu i osiąganie pozytywnych wyników. Rozszerzanie zakresu używanych metod pedagogicznych. Podręcznik dla nauczycieli, wykładowców, pedagogów i trenerów. NLP z klasą Zdobyłeś świetne przygotowanie akademickie i dużą wiedzę, ale masz złudzenie, że uczniowie na Twoich lekcjach bujają w obłokach? Pragniesz przekazywać wiadomości ze swojego przedmiotu w metodę ciekawy i skuteczny? Nie wiesz, jak dostać zainteresowanie słuchaczy i sprawić, żeby informacje na stałe zagnieździły się w ich umysłach? NLP to odpowiedź na Twoje kłopoty! Ogromny wpływ na uczniów ma nastrój, z jakim wchodzisz do klasy; Twoja motywacja, dzięki której nadajesz odpowiednie tempo lekcji, , a oprócz tego zdolność do rozładowywania napięcia w krytycznej sytuacji, ażeby wyprodukować przyjazną atmosferę. Zaawansowane nauczanie zaczyna się i kończy na kwalifikacji kierowania własnymi wewnętrznymi reakcjami i zachowaniami. Ażeby edukować innych, należy urodzić się z darem przekazywania edukacji, albo po prostu się tego nauczyć. Ten podręcznik pozwoli Wszyscy poprawić swój pedagogiczny kunszt pracy. NLP (programowanie neurolingwistyczne) pozwoli Inni ludzie zrozumieć, jak działają ludzkie umysły. Jest to bardzo efektywne narzędzie, za radą którego rozwiniesz personalne umiejętności komunikacyjne, zaczniesz kontrolować emocje Oraz ubogacisz życie osobiste i zawodowe. Zostań nauczycielem na szóstkę i dowiedz się, jak: zmieniać swój język, ażeby dostać określone rezultaty i reakcje; komunikować się w metodę, którego wcześniej nie próbowałeś, w klasie i oprócz nią; tworzyć wzajemne porozumienie i wpływać na innych; utrzymać wysoką motywację; patrzeć na określone problemy z różnej perspektywy; wykorzystać swoją wiedzę i kwalifikacji, ażeby zaplanować dzień ćwiczeń NLP.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj