Strategiczne podejście do działania w social mediach
-
Autor: Anna Ledwoń
- ISBN: 9788328394704
- EAN: 9788328394704
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: One Press
- Format: 209x147 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 160
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
35,79złCena detaliczna: 49,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,87 zł
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi:
w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta