KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Sekrety negocjacji dla biznesmenów

49,90 zł 42,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce. Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, ale wiele z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.Spis treści Przedmowa do wydania polskiego Wprowadzenie I Znaczenie negocjacji 1 Sprzedaż w nowym milenium 2 Negocjacje „win-win" 3 Reguły gry II Otwarcie 4 Żądaj więcej, niż spodziewasz się uzyskać 5 Odpowiedni przedział żądań 6 Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty 7 Okazuj zaskoczenie 8 Udawaj niezdecydowanego sprzedawcę 9 Koncentruj się na sprawach zasadniczych 10 Technika imadła III Gra środkowa — rozwinięcie 11 Wyższa instancja 12 Unikaj konfliktowego prowadzenia negocjacji 13 Malejąca wartość przysług 14 Nigdy nie proponuj dzielenia się różnicą po połowie 15 Kukułcze jajo 16 Coś za coś IV Gra końcowa 17 Taktyka dobry - zły 18 Oskubywanie 19 Wielkość kolejnych ustępstw 20 Wycofywanie oferty 21 Atmosfera ułatwiająca negocjacje 22 Spisywanie umowy V Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje 23 Klienci chcą płacić więcej 24 Sprawy ważniejsze niż pieniądze 25 Jak ustalić, ile klient jest skłonny zapłacić VI Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji 26 Cztery etapy sprzedaży 27 24 sposoby udanego kończenia negocjacji 28 Chwyty poniżej pasa VII Kontrolowanie negocjacji 29 Motywacje negocjatorów 30 Chwyty poniżej pasa — jak im przeciwdziałać 31 Jak negocjować z cudzoziemcami 32 Metody nacisku w negocjacjach 33 Rozwiązywanie problemów w trakcie negocjacji 34 Jak sobie radzić z niezadowolonym klientem VIII Zrozumieć drugiego negocjatora 35 Źródła władzy i zdobywanie przewagi w negocjacjach 36 Zrozumieć osobowość klienta 37 Negocjacje typu „win-win"
Okładka książki Gemba Kaizen

75,00 zł 59,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gemba Kaizen wprowadza nowy termin do zachodniej kultury zarządzania. Gemba oznacza miejsce pracy, a ta książka wyjaśnia jak można używać podejścia bazującego na zdrowym rozsądku i niskich kosztach do zarządzania tym miejscem - miejscem, w którym zostaje dodana wartość – niezależnie od tego, czy jest to linia produkcyjna, dział ubezpieczeń, czy biuro rachunkowe. Kaizen angażuje każdego – zaczynając od Przewodniczącego Zarządu w danej organizacji – we wspólne planowanie i pracę na sukces. Ta książka pokaże jak poprzez Kaizen można osiągnąć znaczące sukcesy, które stanowią podstawę przygotowania firmy do naprawdę wielkich dokonań.
Okładka książki Najważniejsi klienci

49,90 zł 39,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać. Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (Hi-Tech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych. Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia: - psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych); - metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe; - nowoczesności i tradycji – Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw. Ta na pierwszy rzut oka trochę dziwna mieszanka wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nie tylko powinna pozwolić ci zrozumieć, jak to się stało, że Centertel z pozycji outsidera na rynku operatorów telefonii mobilnej został niekwestionowanym liderem tego rynku, jak dziesiątki młodych ludzi pracujących w tej firmie przeszło metamorfozę, zostając najlepszymi sprzedawcami na rynku polskim, ale także pozwoli ci wybrać dla siebie najlepszy, najbardziej pasujący do twoich predyspozycji sposób na osiąganie celów biznesowych – stworzyć swój szczególny, niepowtarzalny sposób na sukces.
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu

65,00 zł 51,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie czerwony ocean rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu, autorzy twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości. Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ""błękitnych oceanów"" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem innowacji wartości - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt. ""Strategia..."" stanowi systematyczne podejście do czynienia konkurencji nieistotną. To książka zmieniająca ramy myślenia - autorzy prezentują sprawdzony schemat analityczny i zestaw narzędzi do skutecznego stworzenia i zajęcia błękitnych oceanów. Badając szerokie spektrum posunięć strategicznych w przeróżnych branżach, wskazują na sześć reguł, które powinna zastosować każda firma, chcąca z powodzeniem stworzyć i zrealizować strategię błękitnego oceanu. Te sześć reguł pokazuje, jak zrekonstruować granice rynku, jak koncentrować się na szerokiej wizji, sięgać poza istniejący popyt, właściwie ustalić sekwencję strategiczną, przezwyciężyć przeszkody organizacyjne i wbudować w strategię jej realizację.
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej

43,00 zł 33,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj