KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MT Biznes

Okładka książki Kto zabił zmianę? Stań się skutecznym Agentem...

24,90 zł 19,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł

Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty. OPINIE „Wyjątkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba światu – zmiany, która będzie skutecznie przeprowadzona”. – Spencer Johnson, autor książek Kto zabrał mój ser? i Peaks and Valleys „Zarządzanie zmianą nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem. Pomocne w zarządzaniu zmianą są humor i plan działania. Kto uśmiercił Zmianę? zapewnia jedno i drugie”. – Betsy Myers, była dyrektor wykonawcza w Harvard’s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy. „Inteligentny kryminał pełen trafnych spostrzeżeń. Książkę Kto uśmiercił Zmianę? czyta się szybko – można ją skończyć w czasie dwugodzinnego lotu – ale zawarta w niej mądrość zostaje z nami o wiele dłużej”. – John Assaraf współautor książki Odpowiedź : rozwiń dowolną działalność, osiągnij niezależność finansową, przeżyj niezwykłe życie, jeden z ekspertów występujących w filmie The Secret  
Okładka książki Skończ z okresową oceną pracowników

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Zbyt wielu szefów uważa, iż jedynym sposobem kierowania ludźmi jest zastraszanie ich. Nic dziwnego, że tak wielu pracowników boi się wyrażać swoje opinie. Ale wiecie co? Wcale tak nie musi być. Oto sposób, w jaki menedżerowie mogą w końcu nauczyć się innego podejścia - przestać zastraszać pracowników i zacząć koncentrować się na tym, co mogą oni zrobić dobrze, a nie na tym, co robią źle - i w rezultacie zapewnić firmie rezultaty, jakich potrzebuje. ZREZYGNUJ Z OKRESOWEJ OCENY SWOICH PRACOWNIKÓW! To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników - jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach kierownictwa będących prawdziwą plagą współczesnych organizacji. Według profesora Culberta okresowa ocena pracowników nie tylko jest znienawidzona przez wszystkich, którzy muszą ją przeprowadzać lub też jej podlegają. Jej szkodliwy wpływ nie ogranicza się tylko do psucia morale i ducha pracy zespołowej oraz hamowania rozwoju osobistego pracowników. Odzwierciedla ona coś znacznie poważniejszego: pokazuje sposób, w jaki często zachęcamy - a nawet zmuszamy - naszych kierowników do kontrolowania pracowników poprzez zastraszanie, zamiast zachęcać ich do zrozumienia mechanizmów motywowania pracowników do jak najlepszej pracy. Pytanie brzmi: co w zamian? W jaki sposób przekazywać pracownikom oceny, które będą trafne, a nie fałszywe, jak to jest obecnie? Czerpiąc ze swojego bogatego doświadczenia w zakresie wspomagania małych i dużych firm, Culbert proponuje alternatywę w postaci omówienia pracy pracowników. To pomoże wszystkim kierownikom w zbudowaniu relacji z pracownikami opartej na zaufaniu, co stanowi jedyną skuteczną drogę ku osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Pokazując, w jaki sposób wykorzystać nasze doświadczenia na temat natury człowieka, Culbert postuluje rewolucyjny nowy sposób myślenia o zarządzaniu ludźmi, który może przynieść ogromne korzyści dla pracowników, ich szefów i właścicieli firm.  
Okładka książki Strateg. Bądź takim liderem jakiego potrzebuje...

49,90 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł

Bądź takim liderem, jakiego potrzebuje twoja firma Książka Strateg, oparta na kursie strategii, prowadzonym przez Panią Profesor w Harvard Business School i okrzykniętym mianem „legendarnego”, oferuje zupełnie nową perspektywę spojrzenia na najistotniejszą rolę przywódcy. „Czy jesteś strategiem? To pierwsze pytanie, jakie Cynthia Montgomery zadaje pochodzącym ze wszystkich zakątków świata właścicielom firm i zarządzającym najwyższego szczebla, uczestniczącym w jej cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry kierowniczej. Nie jest to pytanie, którego się spodziewają lub nad którym głębiej zastanawialiby się w pierwszym dniu szkolenia. Jednak, gdy kurs dobiega już końca, nie potrafią sobie wyobrazić, jak mogliby prowadzić swoje firmy do sukcesu, nie będąc strategami i nie pełniąc tej roli w swoim codziennym życiu. Przez kolejne tygodnie i miesiące Montgomery poddaje próbie tych cieszących się już pewnymi osiągnięciami menedżerów. Wykorzystując dyskusje przypadków, rozmowy po godzinach i własne dylematy strategiczne uczestników, wyjaśnia, czym jest strategia, dlaczego jest ważna i co to znaczy być przywódcą. Równocześnie przygotowuje ich na zmierzenie się z najistotniejszym pytaniem, jakie stawia sobie każdy lider w biznesie: Czy ta firma jest naprawdę ważna? Pokazuje w ten sposób, że strategia nie jest jedynie narzędziem do prześcigania konkurencji, ale jest najpotężniejszym orężem do kształtowania samej firmy, jakie posiada przywódca. Książka Strateg dotyczy wszystkich przywódców w biznesie – nieważne, czy prowadzą globalne przedsiębiorstwa, czy małe firmy. Montgomery dzieli się swoimi bezcennymi spostrzeżeniami i przemyśleniami ze wszystkimi tymi uprzywilejowanymi członkami kadry kierowniczej. Wydobywając istotę doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń zebranych w sali wykładowej, Montgomery pomaga przywódcom w rozwijaniu ich umiejętności i wrażliwości potrzebnej, by sami stali się strategami. To trudna rola, ale wydaje się, że nie ma chyba ról, które byłyby ważniejsze dla lidera. O AUTORCE Cynthia A. Montgomery nosi tytuł Timken Professor of Business Administration i do niedawna była szefem Strategy Unit w Harvard Business School, gdzie naucza od dwudziestu lat. Przez sześć ostatnich lat prowadziła zajęcia poświęcone strategii na cieszącym się ogromnym uznaniem kursie dla kadry zarządzającej dla właścicieli zarządzających swoimi firmami, w którym uczestniczyli przywódcy biznesowi ze średnich form z całego świata. Została wyróżniona przez Greenhill Award, przyznaną za wyjątkowy wkład w główny kurs strategii w programie MBA w Harvard Business School. Jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów Harvard Business Review, a jej prace były publikowane w Financial Times, American Economic Review, Rand Journal of Economics, Strategic Management Journal, Management Science i innych czasopismach. Była członkiem rad dyrektorów w dwóch firmach z listy Fortune 500 oraz wielu funduszach powierniczych zarządzanych przez BlackRock, Inc. OPINIE Cynthia Montgomery stymuluje cię, byś jako lider w swojej firmie, był w niej właścicielem, twórcą i zarządcą jej strategii. Z ogromną przyjemnością przeczytałem tę książkę i gorąco ja polecam. Dr Tom Clarke, Prezes ds. Nowych Przedsięwzięć w Nike, Inc. Wielu z nas nigdy nie będzie miało szansy studiowania w Harvard Business School, a jeszcze mniej z nas będzie miało szczęście wysłuchać wykładów Pani Montgomery. Niemniej jednak cały efekt jej stylu nauczania jest wyraźnie i jasno uwidoczniony w książce Strateg. Ostrzegam jednak, Gdy przeczytasz tę książkę, również staniesz się ewangelistą strategii. Missy Park, założyciel i dyrektor generalny Title Nine Książka Strateg obala mit supermenedżera, zdolnego do pokonania wszelkich sił konkurencji. W zamian daje jasny zestaw wskazówek, jak stworzyć zdolną odnieść sukces i adekwatną strategię dla organizacji i ludzi, którzy są jej przywódcami. Craigie Zildjian, dyrektor generalny Avedis Zildjian Company Pełna mądrości, inteligencji i – co rzadkie na tym polu – moralnej determinacji. Książka Strateg jest dla przywódcy w biznesie wezwaniem do spełnienia jego najważniejszej powinności głównego stratega przedsiębiorstwa. Montgomery w dobitny sposób pokazuje, jak strategia może nadać znaczenie temu, co robią firmy i życiu tych, którzy wykuwają ich korporacyjną przyszłość. Walter Kiechel III, autor książki The Leaders of Strategy W tej pełnej świeżości książce Montgomery budzi w każdym z nas Stratega. Gdziekolwiek w świecie byś był, kimkolwiek – studentem, nauczycielem, praktykiem strategii, ta książka będzie dla ciebie radosnym towarzyszem w odkrywaniu na nowo siebie i otaczającego cię świata. Ashok Vasudevan, współzałożyciel i dyrektor generalny Tasty Bite Podejście Montgomery do demistyfikacji strategii jest naprawdę rewolucyjne. Ta książka sprawi, że ruszysz się z miejsca i podejmiesz działania, które przyniosą trwały i pozytywny skutek dla twojej firmy. Jeśli jesteś gotowy na podróż, która zmieni twoje życie, zacznij lekturę. Peter Henderson, Prezes Indigo Telecom  
Okładka książki Obóz treningowy. Co najlepsi robią lepiej niż...

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Czy masz już dość porażek i nieosiągniętych celów? Czy pragniesz wreszcie zdobyć szczyt? Wybierz się na "Obóz Treningowy" wraz ze swoja drużyną (z pracy, kościoła, szkoły, rodziny) i odkryj, co to znaczy być najlepszym. Nie musisz nigdzie jechać, wystarczy, że przeczytasz tą inspirującą książkę, napisaną w duchu bestselleru "Autobus Energii". Jon Gordon w swej karierze współpracował z najlepszymi drużynami sportowymi, międzynarodowymi organizacjami oraz ludźmi sukcesu związanymi z różnymi dziedzinami życia. Zaobserwował, że ci ludzie - najlepsi z najlepszych - mają pewne cechy wspólne, których brak innym. Robią proste rzeczy trochę inaczej, niż cała reszta. Są to niewielkie różnice, które dają wielkie rezultaty. W czasie lektury "Obozu Treningowego" poznasz formułę, którą Gordon stworzył na podstawie swoich obserwacji. Jest ona prosta, skuteczna i łatwa do zapamiętania. Jest to jednak proces, który wymaga cierpliwości, inicjatywy, skupienia oraz dużo pozytywnej energii. Wpadnij na obóz treningowy Jona Gordona i odkryj w sobie pokłady energii, by stać się najlepszym, bez względu na dziedzinę życia, którą chcesz udoskonalić.  
Okładka książki Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron

54,90 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Innowacyjny test do oceny silnych stron W tej książce znajduje się klucz do odblokowania twoich możliwości osiągania najlepszych wyników. STANDOUT, rewolucyjnie nowa książka i internetowe narzędzie zaoferowane przez Marcusa Buckinghama, jest wynikiem szeroko zakrojonych badań, testów statystycznych i analizy obejmującej światową czołówkę osób osiągających wybitne rezultaty. Współautor bestselleru Wykorzystaj swoje silne strony uznawany lider nurtu promującego silne strony, w książce STANDOUT pokazuje, jak odkryć dwie najważniejsze Role Silnych Stron oraz przedstawia błyskotliwe, a zarazem praktyczne pomysły do wykorzystania przez specjalistów i menedżerów z wszelkiego rodzaju organizacji, którzy chcą poznać swoje przewagi i zostać zwycięzcami w swojej pracy. STANDOUT to coś więcej niż następna książka w nurcie promocji silnych stron. To jedyne w swoim rodzaju zaproszenie do odkrycia i aktywowania własnej wyjątkowej przewagi konkurencyjnej w codziennej pracy. STANDOUT jest źródłem najwyższej klasy wiedzy z zakresu biznesu i przywództwa, przekazywanej przez jeden z najbardziej uznawanych na świecie autorytetów w dziedzinie silnych stron. Książka oferuje również niezwykle użyteczny i innowacyjny test internetowy, będący efektem dziesięcioletnich badań naukowych wspieranych rygorystyczną analizą statystyczną i wyszukanymi narzędziami psychometrycznymi.  
Okładka książki Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

O tym, jak przywrócić zdrowie najważniejszej organizacji w twoim życiu   Theresa Cousins nigdy jeszcze nie była tak wściekła na swojego męża. Jak na ironię uwaga, która wywołała jej złość, nie była skierowana do niej i z pewnością nie miała na celu krytyki. W istocie wypowiedział ją bez złości czy emocji. Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes. W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste. Doświadczywszy wielu stresów związanych z życiem w rozgorączkowanej rodzinie, autor wraz z żoną z zaskakującym powodzeniem zaczął wykorzystywać w swoim domu część narzędzi stosowanych w pracy z firmami figurującymi w rankingu Fortune 500. Podobnie jak w przypadku innych swoich książek, w Trzech ważnych pytaniach do rozgorączkowanej rodziny Lencioni stworzył fabułę, w której umieścił zarysowane z humorem i realizmem postaci i wątki, dzięki którym czytelnicy z niecierpliwością przewracają kolejne stronnice, dowiadując się, jak uzdrowić swoje życie. Wszyscy, którzy sięgną po tę pozycję, będą zaskoczeni, jak niewiele trzeba, by codzienną rodzinną udrękę zamienić w satysfakcjonujące życie. O AUTORZE Patrick Lencioni jest autorem ośmiu bestsellerowych pozycji, w tym między innymi wydanych w Polsce Pięciu dysfunkcji pracy zespołowej i Efektywnego spotkania biznesowego. Jest również mężem oraz ojcem czterech chłopców. Jako prezes i założyciel The Table Group Lencioni doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”. OPINIE To przewodnik dla rozgorączkowanych rodzin, które chcą zmniejszyć stres, napięcie i życiową presję, czyniąc z życia rodzinnego radosną przygodę. Frances Hesselbeim, założycielka i prezes Leader to Leader Institute (dawniej Peter F. Drucker Foundation for Nonprofit Management), była prezes Girl Scouts of the U.S.A. To wspaniała książka. Lencioni, podobnie jak w przypadku książek biznesowych, łączy świetną fabułę z rzadką mądrością i praktyczną radą. Dostarcza prostych narzędzi, które pomogą każdej rodzinie zredukować stres i zwiększyć poziom życiowej witalności. Tim Tassopoulos, były pierwszy wiceprezes ds. operacyjnych Chick-fil-A, Inc. Wprowadzając do życia rodzinnego takie pojęcia jak strategia i wartości organizacyjne, Lencioni zrewolucjonizował sposób, w jaki postrzegamy siebie jako liderów w domu. Niniejsza książka powinna przejść do klasyki. Jim Levine, autor Working Fathers: New Strategies for Balancing Work and Family Nareszcie ktoś napisał książkę poświęconą rodzinie, która nie zanudza akademickim żargonem i nie sprawia, że czuję się złym rodzicem. Natychmiast ją pokochałam i wdrożyłam w życie zawarte w niej wskazówki. Patty Dewitt, nauczycielka, żona, mama trojga dzieci To pasjonująca opowieść, która miała na mnie niezwykły wpływ. Patrickowi udało się nadać trudnemu zadaniu, jakim jest zarządzanie rodziną, właściwą rangę. Elisa Morgan, dyrektor generalny MOPS International, wydawca magazynu „FullFill”  
Okładka książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł

W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy ?New York Timesa?, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę ? i nadzieję. OPINIE Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi ? ta książka to lektura obowiązkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc.  Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation
Okładka książki Zyskowne zarządzanie projektami. Bezpieczny...

44,90 zł 35,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł

Najbardziej poszukiwanym skarbem w zarządzaniu projektami jest wiedza, w jakim miejscu znajdujemy się pod względem realizacji harmonogramu i wykorzystania budżetu, Tego celu nie osiąga prawie żaden z systemów zarządzania projektami. Joe Knight (współautor bestsellera Inteligencja finansowa), Roger Thomas i Brad Angus mają rozwiązanie: łatwy do wdrożenia system rozwijany i sprawdzany w praktyce przez prawie dwadzieścia lat, który pokaże ci, jak: - Co tydzień śledzić postępy pod kątem budżetu i terminów - Motywować zespół do naprawianie tego, co idzie w złą stronę - Rozpoznawać rzeczywisty wpływ finansowy, jaki mają składane przez klientów wnioski o wprowadzenie zmian oraz dokładnie uwzględniać każdą zmianę w ogólnych kosztach projektu - Tworzyć szczegółową bazę danych projektów archiwalnych, aby do przyszłych budżetów jak najprecyzyjniej kalkulować koszty i czas.  
Okładka książki The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji ? od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. O do Andy?ego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany ?Woo? jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. ?Woo? to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami. Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy. Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje ?Woo IQ? wynika ze znajomości swoich mocnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi. Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolałbyś korzystać z książki Sun Tzu The Art.?. Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciągnąć ich na swoją stronę, wybierz The Art.?. Of Woo. OPINIE Zastanów się, jaką potężną mocą będziesz władać, jeżeli nauczysz się używać inteligentnej perswazji w biznesie. Tą mocą jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowując się etycznie, wpływać na ludzi, którzy nas otaczają. Właśnie w tej książce znalazłem praktyczne wskazówki, które zwiększyły moją efektywność menedżerską. - Daniel Jan Kubach, prezes zarządu 4Media Publisher wydawca ?Network Magazyn? Dawno nie spotkałem się z książką, która w sposób tak przystępny i obfity w przykłady z życia wybitnych osobistości przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpływu. Richard Shell i Mario Moussa odsłaniają przed czytelnikami cały proces perswazji ? od wyznaczenia celów poprzez analizę swoich mocnych stron aż po zabezpieczenie podjętych zobowiązań. Autorzy przyrównują perswazję do procesu sprzedaży idei i osadzają ją w kontekście wielu przełomów w historii przedsiębiorczości i polityki. Dlatego też Inteligentna perswazja w biznesie powinna trafić do biblioteczki każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego, kto na co dzień pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysłów. - Jarosław Świątek, Polski Portal Psychologii Społecznej
Okładka książki Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Podróż trwa... Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? oraz Jednominutowy Menedżer)  przeznaczona jest dla przywódców ? także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do lekcji, które zostały umieszczone, w przejrzysty sposób, w każdym rozdziale, oraz materiałów, które Gandalf przekazuje swojemu uczniowi,  niczym czarodziej tajemną wiedzę. Gratulacje! ? powiedział, wciąż szczerząc się w serdecznym uśmiechu. Uścisnął mi rękę i poklepał po plecach. Coś mi się zdaje, że zaczynamy nową przygodę i będziemy się od tej chwili znowu częściej spotykali. - fragment książki                                                                                                                                                                                                                                                        
Okładka książki Pełną parą

44,90 zł 35,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Inspiruj, motywuj i wydobywaj z ludzi to, co w nich najlepsze   Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku. Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału? W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć. Książka Pełną parą! zawiera liczne sprawdzone oraz skuteczne pomysły i strategie, dzięki którym możesz: • stworzyć atmosferę pracy opartą na zaufaniu, • wyzbyć się obaw, które powstrzymują ludzi przed działaniem, • wyznaczać precyzyjne cele i założenia, • wyzwolić potencjał poszczególnych osób, • motywować i inspirować pracowników do dokonań, które wydawały im się nieosiągalne, • aktywować „czynnik X” w celu osiągnięcia maksymalnej produktywności, • wyrażać uznanie, nagradzać i wzmacniać pozytywne zachowania, by ludzi wkładali większą energię w działanie. „Genialna! Pełną parą! może zrewolucjonizować firmę od podstaw, ponieważ wyjawia tajemnice szczytowej produktywności i maksymalnych wyników każdego z pracowników. To najwybitniejsza i najważniejsza książka biznesowa roku!”. Ivan Misner, autor bestsellerów „New York Timesa” oraz założyciel BNI® i Referral Institute® O AUTORZE: BRIAN TRACY to jeden z najwybitniejszych prelegentów i autorytetów dzisiejszego świata biznesu. Przemawiał chyba w każdym większym mieście w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także w 58 innych krajach. Każdego roku zwraca się ze swoim przesłaniem do 250 tysięcy osób na całym świecie. Napisał 50 książek i opracował ponad 500 programów audio i wideo poświęconych zapadniom zarządzania, motywacji oraz sukcesu osobistego. Jest prezesem Brian Tracy International, a także Business Growth Strategies, jednego z najlepiej znanych portali internetowych poświęconych edukacji biznesowej. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.  
Okładka książki Walka o wewnętrzne wpływy w firmie MP3 - Audiobook
audiobook

29,90 zł 23,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,76 zł

Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę. TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce. Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić. – fragment książki Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej. O AUTORZE PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – firmy doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających oraz kulturze organizacyjnej. Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się zaawansowanymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit. Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa”. OPINIE Przenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne. - Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc. Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i skuteczna. Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i małej. - Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co. Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od całego naszego zespołu. - Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK  
Okładka książki Jak się sprzedać. Skuteczne techniki prezentacji..

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Skuteczne techniki prezentacji, przekonywania i przekazu swoich idei Komunikacja werbalna to podstawowa forma kontaktów między ludźmi. Może ona przebiegać w różny sposób, jednakże, bez względu na rodzaj przekazu, jeśli wiadomość nie dotrze do odbiorcy zgodnie z zamierzeniem nadawcy, to nastąpi całkowity lub częściowy brak porozumienia. Książka ta oparta jest na prostym założeniu, że za każdym razem, kiedy otwierasz usta, aby coś przekazać, musisz umieć sprzedać siebie, czyli przekonać do siebie innych. Jeśli nie potrafisz tego dokonać, twoje przesłanie może nie osiągnąć swego celu. Jak się sprzedać zawiera rady, które można wykorzystać zarówno w kontaktach prywatnych, jak i w sytuacjach bardziej oficjalnych, gdy musimy przemawiać do grupy słuchaczy. Autor udziela czytelnikowi wielu praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia dyskusji, przygotowania przemówień, sposobu prezentacji faktów, zachowania się w trakcie prezentacji itp. Szczególnie ciekawe są rady związane z występowaniem w mediach. Chociaż autor nie zna polskiej sceny politycznej, błędy, jakie omawia w książce, oglądamy na co dzień w telewizyjnych dyskusjach prowadzonych przez polityków i dziennikarzy. Chciałoby się niejako zawołać: Panowie, przeczytajcie Lustberga, zanim pójdziecie dyskutować przed kamerami  Jak się sprzedać Spis treści: Podziękowanie Wstęp Sprzedawanie siebie Sprzedawanie swoich kompetencji Sprzedawanie swojej sympatyczności Sprzedawanie swojej pewności siebie Sprzedawanie z zastosowaniem właściwych sygnałów Sprzedawanie siebie jako mówcy Sprzedawanie siebie w potyczkach słownych i wywiadach medialnych Sprzedawanie siebie w klasie Sprzedawanie swego produktu Sprzedawanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej Sprzedawanie siebie podczas składania zeznań Sprzedawanie siebie na spotkaniach
Okładka książki Kapitał polskich migrantów

54,90 zł 43,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Redaktorami naukowymi serii są prof. Andrzej Herman i dr Andrzej Szablewski. Do badań nad znaczeniem efektów migracji zarobkowych dla sektora mikroprzedsiębiorstw w Polsce skłoniły autorkę z jednej strony wzrost międzynarodowej migracji zarobkowej Polaków notowany w ostatnim dziesięcioleciu i znacząca wartość transferów pieniężnych migrantów przesyłanych do Polski, a z drugiej – brak badań pokazujących wpływ kapitału polskich migrantów zarobkowych na tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu i w jaki sposób różne formy kapitału polskich migrantów zarobkowych (kapitał finansowy, ludzki i społeczny) wpływają na rozwój zakładanych przez nich mikroprzedsiębiorstw. Podjęto próbę weryfikacji hipotezy, że kapitał migracyjny przyczynia się do rozwoju tych najmniejszych firm pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Książka wypełnia lukę w dotychczasowych badaniach nad efektami migracji zarobkowej Polaków oraz stanowi wkład do wiedzy na temat źródeł innowacyjności i rozwoju polskich mikroprzedsiębiorstw. OPINIE Może powinniśmy się skupić na przyciąganiu do kraju „rodzynków”, a więc Polaków, którzy osiągnęli autentyczny sukces za granicą, w celu uruchomienia przez nich w kraju zaawansowanych technologicznie przedsięwzięć, o wysokim potencjale eksportowym? To z powodzeniem robi wiele krajów wschodzących, a zwłaszcza Chiny i Indie. z recenzji dra hab. Jerzego Cieślika, Akademia Leona Koźmińskiego (…) Praca jest liczącym się przyczynkiem do poszerzającej się wiedzy na temat polskiej zarobkowej migracji międzynarodowej, źródeł oswajania się z ryzykiem i przyswajania nowych wzorców organizacji pracy i kultury zarządzania. z recenzji prof. dra hab. Jana Klimka, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie  
Okładka książki Lepiej być mądrym i bogatym. Co o pieniądzach...

29,90 zł 23,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,76 zł

Od czasów Fenicjan pieniądze stawały się stopniowo nieodzowną częścią życia człowieka. Dziś ich ciągła obecność jest jak powietrze. Nie da się bez nich żyć, a ich niedostatek nie zwiastuje niczego dobrego. Dlatego - tak samo jak o powietrzu - o pieniądzach każdy z nas powinien wiedzieć jak najwięcej. Ale skąd czerpać wiarygodne informacje na tak delikatny temat, jakim są pieniądze? W wielu przypadkach jest to temat tabu. Niektórzy twierdzą, że o pieniądzach nie wypada rozmawiać w pracy, przy stole, w podróży. Wiele osób czerpie swoją wiedzę z doświadczeń rodziców. Jednak nasi rodzice żyli w zupełnie innych czasach, często w zupełnie innych warunkach ekonomicznych. Dlatego tak ważne jest, by swoją wiedzę na temat finansów czerpać z odpowiednich źródeł. Ta książka jest takim źródłem. Możesz jej zaufać w sprawach związanych z pieniędzmi, ponieważ ta książka nie jest ani bankierem, ani rodzicem, ani nauczycielem biologii. Ta książka to praktyczny poradnik, który ma na celu pomóc odnaleźć się każdemu z nas w zielonym gąszczu pieniędzy.
Okładka książki Psychologia Sprzedaży audiobook
audiobook

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,17 zł

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży   Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.   Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”.   W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.   O AUTORZE Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits. OPINIE Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy International Sp. z o.o. www.briantracy.pl    Spis treści 01. Wprowadzenie 02. Psychologiczna gra sprzedaży 03. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży 04. Dlaczego ludzie kupują 05. Kreatywna sprzedaż 06. Umawiać więcej spotkań 07. Sita sugestii 08. Zamykanie sprzedaży 09.10 sposobów na sukces w sprzedaży    
Okładka książki Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż MP3 - Audiobook
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? Oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament. O AUTORACH Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management. OPINIE Polecamy tę książkę wszystkim tym, którzy stale dążą do rozwoju swoich kompetencji. Uczestnicy dotychczasowych spotkań w Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku znają obu autorów i wiedzą, jak ich wiedza i doświadczenie pomagają w rozwoju biznesu. Sami też dobrze znamy jakość i efektywność programów rozwojowych oferowanych w Polsce przez Brian Tracy International. Kredyt Bank S.A. – oficjalny partner książki
Okładka książki Przywództwo i oszukiwanie samego siebie MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Jak uwolnić się z pułapki uprzedzeń? Czym jest oszukiwanie samego siebie? W jaki sposób zabija możliwość OSIĄGANIA? Co można z tym ZROBIĆ? Od czasu pierwszego amerykańskiego wydania w roku 2000 Przywództwo i oszukiwanie samego siebie jest fenomenem, o którym mówią ludzie wszyscy ludzie. Z roku na rok sprzedaż rośnie, a książka cieszy się niesłabnącą popularnością – została wydana w ponad dwudziestu językach. Przez opowieść o człowieku stawiającym czoło wyzwaniom w życiu zawodowym i rodzinnym – którą każdy może odnieść do siebie – autorzy pokazują, jak sami czynimy siebie ślepymi na prawdziwe motywy oraz nieświadomie sabotujemy skuteczność własnych dążeń do sukcesu i szczęścia. Zawarta w niniejszym, poprawionym wydaniu historia jest jeszcze bardziej fascynująca. Autorzy, wykorzystując obszerną korespondencję, jaką poprzez lata otrzymywali od indywidualnych czytelników, wzbogacili książkę o nowy rozdział. Prezentują w nim, jak na kilka rozmaitych sposobów czytelnicy wykorzystywali Przywództwo i oszukiwanie samego siebie w doskonaleniu własnego życia , a ponadto miejsca pracy – w dziedzinach takich jak: - budowa zespołów, - rozwiązywanie konfliktów, - rozwój osobisty. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i odkryj to, czego nauczyły się już miliony – jak nieustannie wykorzystywać nasze wrodzone zdolności do wyraźnej poprawy osiąganych przez nas wyników i naszych relacji. The Arbinger Institute pomaga organizacjom, rodzinom, osobom i społecznościom na całym świecie w radzeniu sobie z niedużo znanym, ale bardzo zwyczajnym problemem samooszukiwania się. Instytut, obejmujący swoją działalnością cały świat, prowadzony jest przez spersonalizowanych założycieli: Jamesa Ferrella, Duane’a Boyce’a, Paula Smitha i Terry’ego Warnera. Jego siedziba znajduje się w Stanach Zjednoczonych, jednakże Arbinger działa w obu Amerykach, w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Oceanii i Azji.
Okładka książki Lean w biurze i usługach

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza raport zasadniczych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu głównych pomysłu szczupłego kontrolowania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy administrowania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień jak: praca standardowa, obieg, zrównoważony system ssący oraz dodatkowo zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie priorytetowych narzędzi Lean, włączając w to 5S oraz poka-yoke, czyli zapobieganie defektom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i objaśnia czytelnikom, jak się je wykorzystuje. Podając kilka przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek) usługowych , a oprócz tego grunty administracyjne zakładów produkcyjnych. Używając ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć czytelnicy wprowadzający Lean i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera kolekcja formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean. Drew Locher w książce „Lean w biurze i usługach” pokazuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, by zwiększać ich skuteczność i użyteczność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury „Lean Thinking“. Wykorzystanie innowacyjnego „szczupłego“ spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to na dzień obecny istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a kontrolowanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale też konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone poprzez wiele organizacji rozwiązania. Jarosław Siarkiewicz Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o. Lean w biurze i usługach Spis treści:   Wstęp 1 Organizowanie strumienia wartości Wielofunkcyjne zespoły obsługujące strumienie wartości Definiowanie ról według strumienia wartości wewnątrz działu Organizowanie działań dla jednostki zgodnie ze strumieniem wartości Podsumowanie 2 Standaryzacja pracy w biurze i usługach Czym jest praca standaryzowana i jaki jest jej cel Elementy składowe pracy standaryzowanej „Co" Punkty kluczowe — „jak" i „dlaczego" Czas trwania i moment wykonania czynności Wizualizacja pracy standaryzowanej Korzyści Tworzenie standardów pracy krok po kroku Podsumowanie 3 Tworzenie przepływu w procesach biurowych i usługowych Warianty przepływu w procesach biurowych i usługach Łączenie zadań Przepływ ciągły przez różne komórki Przetwarzanie równoległe Projektowanie przepływu dla procesów biurowych i usług Identyfikacja działań Określenie zapotrzebowania Określenie wymaganych zasobów Identyfikacja ról i zakresu odpowiedzialności, włączając w prace standaryzowaną Określenie potrzeb szkoleniowych Opracowanie technik zarządzania wizualnego Typowe rezultaty Podsumowanie Stworzenie zrównoważonego systemu ssącego w biurze Typy systemu ssącego Widoczność kolejki Ustalanie limitów dla kolejek Ustalenie zasad decyzyjnych Sygnały wizualne Równoważenie systemu Wdrażanie systemu ssącego krok po kroku Krok l. Identyfikacja miejsc, w których tworzą się kolejki Krok 2. Zapewnienie widoczności kolejki Krok 3. Ustalenie limitów dla kolejki Krok 4. Ustalenie zasad decyzyjnych dla kolejki Krok 5. Szkolenie pracowników Krok 6. Monitorowanie systemu Korzyści płynące z systemu ssącego w biurze i usługach Podsumowanie Zarządzanie wizualne w biurze i usługach Tło Metody zarządzania wizualnego Elementy zarządzania wizualnego Jaki jest cel i funkcja danego obszaru? Jakie zadania są tam wykonywane? Skąd pracownicy wiedzą, co robić? Skąd pracownicy wiedzą, jak wykonywać prace? Skąd pracownicy wiedzą, jak sobie radzą? Co się dzieje, jeśli wyniki nie spełniają wymogów? Uwzględnienie ciągłego doskonalenia w zarządzaniu wizualnym Podsumowanie Wstęp do wydania polskiego. Narzędzia Lean w procesach biurowych i usługowych. Organizacja miejsca pracy albo 5S Zapobieganie błędom Pojc-cia i definicje Techniki zapobiegania błędom Metody zapobiegania błędom i przykłady ich zastosowania System naprowadzania Szablon/lista kontrolna Czytniki i czujniki optyczne Narzędzia liczące System wykrywania niewłaściwego miejsca Definiowanie sekwencji Standaryzacja i poprawianie Wskaźnik istotnych warunków System wykrywania dostaw B ram ka/bariera Czujniki „Uodpornienie" systemu zapobiegania błędom Szybkie przezbrojenie 7 Zastosowanie Lean w różnych komórkach funkcyjnych Dział sprzedaży i marketingu Stabilizacja w dziale sprzedaży i marketingu Standaryzacja procesów sprzedaży i marketingu Wizualizacja procesów sprzedaży i marketingu Doskonalenie procesów sprzedaży i marketingu Dział zakupów Stabilizacja w dziale zakupów Standaryzacja procesów zakupów Wizualizacja procesów zakupów Doskonalenie procesów zakupów Dział rachunkowości Stabilizacja w dziale rachunkowości Standaryzacja procesów rachunkowości , Wizualizacja procesów rachunkowości Doskonalenie procesów rachunkowości Dział obsługi klienta Stabilizacja w dziale obsługi klienta Standaryzacja procesów obsługi klienta Wizualizacja obsługi klienta Doskonalenie procesów obsługi klienta Dział kadr (HR) Stabilizacja w dziale kadr Standaryzacja procesów kadrowych Wizualizacja procesów kadrowych Doskonalenie procesów kadrowych Podsumowanie 8 Przywództwo w szczupłej organizacji Kierowanie procesem ciągłego doskonalenia (PDCA), Mentoring Spacer po zakładzie (gemba walk) Pom iary wyników Uznanie Podsumowanie Zbiór narzędzi jakości Formularze Indeks O autorze
Okładka książki Moc pozytywnego myślenia w biznesie MP3 - Audiobook
audiobook

34,90 zł 27,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł

Zasady klasyków psychologii przeniesione na grunt binzesu Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym zakładzie usługowym jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się wprost z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy. Współcześnie, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami Stany Zjednoczone, Scott Ventrella zaadaptował znacząca większość tych myśli, tworząc uporządkowany program dla osób biznesu/działalności/przedsiębiorstwa/korporacji, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy rezultatów w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w przedsiębiorstwie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki metodę pokonać negatywne bariery powiązane z naszymi postawami, tj. strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, zapewnienie siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie. Moc pozytywnego myślenia w zakładzie produkcyjnym zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i w życiu osobistym. SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, korporacji zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem skryptów poprawy wyników pracy przez użytkowanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał też na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku , a ponadto na Uniwersytecie Connecticut.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

8. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj