Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie Autobus energii sprawi, że:
odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz, polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś. Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
Jest poniedziałek rano. Damian wychodzi z domu i widzi, że z opony w samochodzie uszło powietrze. Ale to najmniejszy z jego problemów. Życie rodzinne Damiana leży w gruzach, a jego zespół w pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Jeśli mu się nie uda, straci pracę. A jeśli nie zrobi czegoś, co ocali jego małżeństwo, żona go opuści. Damian jest zmuszony jechać do pracy autobusem. Kierowca okazuje się człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, podobnie jak pasażerowie tego wyjątkowego autobusu. W ciągu następnych dwóch tygodni kierowca i pasażerowie wpajają Damianowi dziesięć zasad podróży jego życia. Pomagają mu pokonać kryzys: ocalić jego pracę i małżeństwo.
Autobus energii to wciągająca, fabularyzowana książka biznesowa. Zabierze cię w inspirującą podróż, podczas której odkryjesz dziesięć sekretów życia i pracy z pozytywną energią. Pozytywna energia poszerzy horyzonty twojego myślenia i doprowadzi cię do spełnienia, zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Każdy z nas zmaga się z trudnościami. Każdy człowiek i zespół, każda organizacja i firma ma do pokonania przeszkody, które stoją na drodze do sukcesu. Nie ma wśród nas nikogo, kto w życiu nie przechodził kryzysu. W tym teście życia jest tylko jedna poprawna odpowiedź: pozytywna energia. Składają się na nią: wizja, zaufanie, optymizm, entuzjazm i cel. Bez tych składników żaden przywódca nie stanie się wielki i nie urzeczywistni swoich marzeń.
Jon Gordon ma wieloletnie doświadczenie w pracy z tysiącami przywódców, handlowców, zespołów, organizacji non profit, szkół i sportowców. Fascynującą fabułę tej książki wzbogaca o wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, które możesz od zaraz wprowadzić w życie. I aplikuje nam wszystkim końską dawkę pozytywnej energii. Autobus energii to pierwszorzędny plan działania dla menedżerów, liderów zespołów i każdego innego, kto chce wyzbyć się negatywnych postaw na drodze osiągnięć. Ta książka pomoże ci pokonać przeszkody w pracy i w domu. Jon Gordon nauczy cię wydobywać z ciebie i twojego zespołu to, co najlepsze. Wsiądź do Autobusu energii i przeżyj podróż swojego życia.
Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie
Autobus energii sprawi, że:
odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz, polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś. Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
Jest poniedziałek rano. Damian wychodzi z domu i widzi, że z opony w samochodzie uszło powietrze. Ale to najmniejszy z jego problemów. Życie rodzinne Damiana leży w gruzach, a jego zespół w pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Jeśli mu się nie uda, straci pracę. A jeśli nie zrobi czegoś, co ocali jego małżeństwo, żona go opuści. Damian jest zmuszony jechać do pracy autobusem. Kierowca okazuje się człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, podobnie jak pasażerowie tego wyjątkowego autobusu. W ciągu następnych dwóch tygodni kierowca i pasażerowie wpajają Damianowi dziesięć zasad podróży jego życia. Pomagają mu pokonać kryzys: ocalić jego pracę i małżeństwo. Autobus energii to wciągająca, fabularyzowana książka biznesowa. Zabierze cię w inspirującą podróż, podczas której odkryjesz dziesięć sekretów życia i pracy z pozytywną energią. Pozytywna energia poszerzy horyzonty twojego myślenia i doprowadzi cię do spełnienia, zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Każdy z nas zmaga się z trudnościami. Każdy człowiek i zespół, każda organizacja i firma ma do pokonania przeszkody, które stoją na drodze do sukcesu. Nie ma wśród nas nikogo, kto w życiu nie przechodził kryzysu. W tym teście życia jest tylko jedna poprawna odpowiedź: pozytywna energia. Składają się na nią: wizja, zaufanie, optymizm, entuzjazm i cel. Bez tych składników żaden przywódca nie stanie się wielki i nie urzeczywistni swoich marzeń. Jon Gordon ma wieloletnie doświadczenie w pracy z tysiącami przywódców, handlowców, zespołów, organizacji non profit, szkół i sportowców. Fascynującą fabułę tej książki wzbogaca o wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, które możesz od zaraz wprowadzić w życie. I aplikuje nam wszystkim końską dawkę pozytywnej energii.
Autobus energii to pierwszorzędny plan działania dla menedżerów, liderów zespołów i każdego innego, kto chce wyzbyć się negatywnych postaw na drodze osiągnięć. Ta książka pomoże ci pokonać przeszkody w pracy i w domu. Jon Gordon nauczy cię wydobywać z ciebie i twojego zespołu to, co najlepsze. Wsiądź do Autobusu energii i przeżyj podróż swojego życia.
Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz.
Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich po prostu nie da spełnić? Zdarzyło ci się kiedyś przegrać, choć bardzo ci zależało na wygranej? Czy zdarzyło ci się marzyć, aby móc cofnąć czas i zacząć wszystko od nowa? Co się dzieje, kiedy ci coś nie wyjdzie? Czy ogarnia cię wtedy poczucie beznadziejności? Czy wydaje ci się, że już się nigdy po tej porażce nie pozbierasz?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to ta książka jest właśnie dla ciebie. Skoro musisz się mierzyć z niepowodzeniem – a musisz, bo każdy czasem musi – to może warto zacząć na tym korzystać? Niby jak? Wyciągając wnioski. Zmarnowana szansa nie będzie całkiem zmarnowana, jeśli się dzięki niej czegoś nauczysz. Każde niepowodzenie – przegrana w zawodach, zły stopień, zerwany związek czy nieudane przesłuchanie – może jednak stanowić krok naprzód, o ile tylko posiada się odpowiednie narzędzia i umie wyciągać wnioski.
***
W książce Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków, która stanowi adaptację pierwotnego ogólniejszego tekstu, autor, bestsellerowy pisarz i ekspert w dziedzinie przywództwa, John C. Maxwell, dzieli się refleksjami na temat własnych niepowodzeń, przedstawia interaktywne ćwiczenie polegające na prowadzeniu dziennika i przytacza zupełnie nowe historie o wpływowych ludziach, takich jak przedsiębiorca Steve Jobs, złota medalistka olimpijska Gabby Douglas czy laureatka Pokojowej Nagrody Nobla Malala Yousafzai.
Maxwell pomaga młodym czytelnikom w rozwijaniu jedenastu umiejętności niezbędnych zwycięzcy i pokazuje wszystkim nastolatkom – począwszy od przeciętnych uczniów, poprzez kapitanów drużyn sportowych, a na przyszłych liderach biznesu skończywszy – jak w każdej porażce dostrzec szansę na przyszły sukces.
***
John C. Maxwell to autor bestsellerów „New York Timesa”, uznany trener i rozchwytywany prelegent. Jego książki zostały przetłumaczone na 50 języków i sprzedały się w ponad 24 milionach egzemplarzy. Maxwell, przez niektórych uważany za najwybitniejszy amerykański autorytet w dziedzinie przywództwa, w 2014 roku został uznany przez magazyn „Inc.” za najpopularniejszego eksperta w tej dziedzinie. W głosowaniu organizowanym przez LeadershipGurus.net przez sześć lat z rzędu plasował się na szczycie listy specjalistów w dziedzinie zarządzania. Jest założycielem John Maxwell Company, John Maxwell Team oraz EQUIP, organizacji non profit, która przeprowadziła już szkolenia dla 5 milionów liderów ze 180 krajów świata. Z rad Maxwella korzystają firmy z listy Fortune 500, a także przywódcy polityczni oraz światowi liderzy biznesu najwyższego szczebla.
Język angielski
Poziom B2
Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?
Mamy dla Ciebie idealne połączenie!
Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.
CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ
CZYTAJ – dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści The Picture of Dorian Gray przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.
Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.
SŁUCHAJ – pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu The Picture of Dorian Gray dostępne na poltext.pl/pobierz
Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę.
ĆWICZ – do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia
na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów; w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe; dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu; odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki. Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością,
której nie sposób się oprzeć.
POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY
Dorian Gray, młodzieniec o hipnotyzującej urodzie, pozuje do portretu malarzowi Bazylemu Hallwardowi. To wydarzenie rozpoczyna historię, która pozwala wniknąć w świat grupy młodych wielbicieli sztuki i wyznawców hedonizmu.
Czy w drodze do absolutnego piękna można bezkarnie porzucić kategorie moralne i dotrzeć do wiecznego szczęścia?
***
Marta Fihel – anglistka, nauczycielka z wieloletnim stażem. Współautorka książek do nauki języka angielskiego i słowników.
Prof. dr hab. Dariusz Jemielniak – wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, pracował jako tłumacz agencyjny i książkowy, współautor kilkunastu podręczników do nauki języka angielskiego, twórca największego polskiego darmowego słownika internetowego ling.pl.
Grzegorz Komerski – absolwent filozofii, tłumacz, współautor książek do nauki języka angielskiego. Prowadzi blog komerski.pl, poświęcony historii języków i etymologii.
Maciej Polak - z wykształcenia filozof, z zamiłowania historyk obyczajowości i kultury w czasach nowożytnych, prowadzi blog poświęcony historii.
Wykorzystaj potencjał swojego umysłu!
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości. Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2 procent swoich kompetencji intelektualnych. Co możemy zrobić, aby w pełni wykorzystywać potencjał naszego mózgu i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?
W książce Bądź mądrzejszy! uznany ekspert i autor bestsellerów Brian Tracy przedstawia proste, ale skuteczne metody aktywizacji naszych naturalnych talentów i uzdolnień, dzięki którym możemy wykonać skok w kierunku realizacji naszych marzeń. Zapoznając się z treścią tej niezwykle przydatnej książki, nauczysz się:
• szkolić własny mózg w myśleniu, które sprzyja osiąganiu pożądanych rezultatów;
• dostrzegać i wykorzystywać szanse na rozwój w każdej sytuacji;
• rozpoznawać i usuwać negatywne schematy, które ci przeszkadzają;
• planować, działać i osiągać cele szybciej i z większą precyzją.
Zależy ci na większej sprzedaży? Chcesz wykazywać się większą kreatywnością? Szukasz sposobu na to, aby lepiej sobie radzić z nieoczekiwanymi zmianami? Bądź mądrzejszy! pomoże ci wykorzystać twoje ogromne zasoby intelektualne. Dzięki temu będziesz mógł wypracowywać pożądane wyniki i cieszyć się wszystkim tym, co jest udziałem ludzi sukcesu.
***
Zdecydowanie polecam tę książkę każdemu, bez względu na to, na jakim etapie drogi do sukcesu się akurat znajduje. Ona pomaga nie tylko do sukcesu dotrzeć, ale również skrócić tę podróż.
Don M. Green, dyrektor wykonawczy Napoleon Hill Foundation
Niesamowita książka, która w prosty sposób przypomina, że gdy człowiek zabiega o dobro, to spotykają go dobre rzeczy.
Greg S. Reid, autor bestsellerowej książki Stickability
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
Określić agendę spotkania. Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. Panować nad dyskusją. Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. Doprowadzać do wyciągania wniosków. Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Naukowe spojrzenie na sukces w relacjach z ludźmi. Ta książka to niezwykle praktyczny trening rozwoju kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej.
Czy zdarza ci się czuć nieswojo podczas spotkań networkingowych? Czy zastanawiasz się czasem, co tak naprawdę myśli o tobie ktoś, z kim się umówiłeś na randkę? Chciałbyś umieć odczytywać ludzkie emocje? Jeśli tak, to pora zacząć zgłębiać naukę o ludziach. Opanowanie kompetencji społecznych odmieni twoje życie.
Vanessa Van Edwards posiadła sztukę odczytywania ludzkich zachowań. Stworzyła laboratorium badawcze, w którym zajmuje się ukrytymi czynnikami kształtującymi nasze postępowanie. Udało jej się złamać kod! W swojej książce Złam szyfr ludzkich zachowań przedstawia różne tajemnice, systemy i skróty, dzięki którym interakcje w domu, w pracy i w innych sytuacjach społecznych przestaną być dla ciebie takim wyzwaniem. Nie chodzi tu o umiejętności społeczne z gatunku tych, które się nabywa w szkole. Ta książka to pierwszy kompleksowy podręcznik wpływania na innych oparty na badaniach naukowych – a zarazem prezentujący zupełnie nowe podejście do budowania relacji międzyludzkich.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi:
Jak się odnaleźć w dużej grupie ludzi. Każde przyjęcie, każde spotkanie networkingowe i ogólnie każda sytuacja społeczna dają się nanieść na szablonową mapę. Poznaj najciekawsze punkty na tej mapie i dowiedz się, jak nawiązywać najbardziej wartościowe znajomości. Jak czytać ludzkie twarze. To prostsze, niż ci się wydaje. Odczytywanie wyrazu twarzy człowieka pozwala trafnie przewidywać jego emocje. Jak rozmawiać z różnymi ludźmi. Każda rozmowa z tobą może się na długo zapisać w pamięci rozmówcy – wystarczy, że będziesz wiedział, jak za pomocą odpowiednich słów oddziaływać na ośrodki wydzielające dopaminę w mózgu drugiego człowieka. Dzięki znajomości praw rządzących zachowaniami ludzi zyskasz możliwość znacznie silniejszego oddziaływania na innych, co znajdzie bezpośrednie przełożenie na twoją zdolność kształtowania rzeczywistości oraz wysokość twoich zarobków. Wywrze też pozytywny wpływ na poziom twojej inteligencji interpersonalnej – będziesz zatem robić lepsze pierwsze wrażenie, szybciej nawiązywać relacje i łatwiej pozyskiwać zaufanie drugiej strony podczas negocjacji, rozmów kwalifikacyjnych, przyjęć czy wystąpień publicznych. Twoje interakcje zmienią się nie do poznania.
***
Ludzie bardzo różnią się od siebie pod względem wyglądu zewnętrznego, ale w środku wszyscy działają mniej więcej tak samo – i są wręcz upiornie przewidywalni. Zachowaniami ludzi rządzą określone zasady. Trzeba tylko wiedzieć, czego szukać.
W ciągu ostatnich ośmiu lat udało mi się opracować skróty, wzory i schematy, dzięki którym można się dogadać właściwie z każdym. Pracowałam z zespołami z firm z listy Fortune 500, wspierając ich w procesie rozwijania inteligencji interpersonalnej. Podczas warsztatów szybkich randek pomagałam singlom nawiązywać kontakty z innymi ludźmi. Wspierałam też przedsiębiorców, którzy chcieli wykorzystać zdobycze nauk społecznych podczas konkursów na najlepszą prezentację.
Ta książka wyjaśnia, jak działają ludzie. Jeśli się wie dokładnie, co kogo kręci, można w odpowiedni sposób kształtować własne zachowanie, ale również interakcje i relacje. Każdy z rozdziałów książki pozwala opanować jeden z czternastu trików łamacza szyfrów zachowań. To proste, ale niezwykle skuteczne narzędzia, dzięki którym można zapewnić sobie większy sukces w życiu zawodowym i osobistym, a także podnieść poziom dochodów.
Podsumowując, proces zdobywania przyjaciół i zjednywania ludzi można opisać naukowo – a zdobycie wiedzy w tym zakresie pozwoli ci diametralnie zmienić charakter twoich interakcji.
[fragment]
Kuchnia / Ciasta i Desery
Sztuka kulinarna jest jak magia - różnorodność zapachów, aromatów, bogactwo kolorów i smaków.
Młody cukiernik z ogromną pasją i pełnym zaangażowaniem komponuje przepisy tworząc dzieła kulinarne. Zaprasza do swojego świata mając nadzieję, że grono lubiących piec powiększy się przy jego wsparciu.
Dzięki efektownym fotografiom i prostym instrukcjom przedstawiającym kolejne etapy przygotowywania wypieków i deserów nauczysz się robić ciasta, których kolory przyprawiają o zawrót głowy, owocowe i czekoladowe muffiny, bezy, rolady, serniki, a także klasyczne ciasta o niepowtarzalnych smakach.
Wykorzystaj bogactwo sezonowych owoców:
- wiosną truskawek,
- latem malin i wiśni,
- jesienią śliwek i jabłek,
- zimą przetworów z konfitur zamkniętych latem w słoikach.
Sięgnij po przepisy pełne pasji i cierpliwych poszukiwań!
***
Daniel Coceancig - finalista 3 edycji Bake Off Ale Ciacho! Pieczenie i fotografia kulinarna to jego pasja. Z chęcią dzieli się swoimi przepisami z innymi, prowadzi bloga ciastecznik.pl
Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
Język angielski
Poziom B2
Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski?
Mamy dla Ciebie idealne połączenie!
Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.
CZYTAJ – SŁUCHAJ - ĆWICZ
CZYTAJ – dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści The Adventures of Sherlock Holmes przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki.
Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.
SŁUCHAJ – pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu The Adventures of Sherlock Holmes dostępne na stronie poltext.pl/pobierz. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę.
ĆWICZ – do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;
· w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;
· dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;
· odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.
Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.
POSZERZAJ SŁOWNICTWO – UTRWALAJ – UCZ SIĘ WYMOWY
Genialny detektyw amator, Sherlock Holmes, rozwiązuje kolejne skomplikowane zagadki kryminalne. W ściganiu przestępców pomaga mu sztuka dedukcji, znajomość psychologii, chemii, prawa, literatury sensacyjnej, policyjne kroniki wypadków oraz nieodłączna fajka, a czasami gra na skrzypcach.
Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską.
Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji.
Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej.
Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu.
Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągającą doskonałe wyniki kierowniczkę działu sprzedaży, tuż przed sześćdziesiątką. Nadmiar pracy sprawia, że kobieta zaczyna zastanawiać się nad przejściem na emeryturę.
Od pierwszego spotkania Josh i Diane wiedzą, że wiele mogą się od siebie wzajemnie nauczyć. W miarę rozwoju ich relacji odkrywają siłę mentoringu, dzięki któremu Josh wchodzi na nową ścieżkę kariery, a Diane na nowo rozbudza w sobie pasję do pracy.
Jednominutowy Mentor zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych dla obu stron relacji mentoringowych. Jednominutowe Spostrzeżenia na końcu każdego rozdziału oraz Model MENTOR zamieszczony na końcu książki pozwolą czytelnikom krok po kroku utworzyć trwałe i skuteczne relacje mentoringowe.
Dr Ken Blanchard to jeden z najbardziej wpływowych światowych ekspertów z zakresu przywództwa. Jest współautorem 60 książek, które przetłumaczono na ponad 40 języków i sprzedano łącznie w liczbie ponad 21 milionów egzemplarzy. W 2005 roku został przyjęty do Galerii Sław Amazonu (Amazon’s Hall of Fame) jako jeden z 25 bestsellerowych autorów wszech czasów.
Claire Diaz-Ortiz jest autorką, prelegentką i innowatorką, uznaną przez „Fast Company” za jedną ze 100 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie. Była jednym z pierwszych pracowników Twittera, gdzie przepracowała pięć i pół roku, odpowiadając za innowację społeczną i filantropię. Autorka siedmiu książek, między innymi Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time. Prowadzi popularny blog biznesowy ClaireDiazOrtiz.com i jest współzałożycielką Hope Returns, organizacji typu non-profit prowadzącej sierocińce dla dzieci chorych na AIDS w Kenii.
Widziałem to na własne oczy już niezliczoną ilość razy: nic nie jest w stanie bardziej przyspieszyć sukcesu niż odpowiednia relacja mentoringowa. Ale od czego zacząć? W Jednominutowym Mentorze Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz przedstawiają narzędzia i model mentoringu, który pozwoli każdemu osiągnąć sukces w życiu.
Michael Hyatt, autor Living Forward bestsellera „USA Today”
Blanchard i Diaz-Ortiz zajmują się podstawami relacji mentor–klient, dostarczając narzędzi umożliwiających budowę i pełne wykorzystanie tej relacji. Znaczenie książki Jednominutowy Mentor jest tym istotniejsze, iż przedstawia ona historię opowiedzianą na przykładzie życia dwóch osób, co znacznie ułatwia odbiór i zastosowanie zawartych tu wskazówek w praktyce.
Stedman Graham, autor bestsellerów, mówca i przedsiębiorca
Każdy sukces, jaki odnosimy w życiu, ma ścisły związek z relacjami. Relacje kształtują nas i zmieniają, zachęcają do działania i tworzą nas takimi, jakimi jesteśmy. W Jednominutowym Mentorze Blanchard i Diaz-Ortiz oddają nam w ręce narzędzia budowy relacji, które są nam niezbędne, abyśmy mogli odnieść sukces w biznesie i w życiu.
dr John Sowers, autor i współzałożyciel The Mentoring Project
Poznaj tajniki postępowania z pieniędzmi – ich zarabiania, inwestowania i mądrego wydawania!
Temat pieniędzy należy do najbardziej pobudzających do myślenia, wywołujących największe emocje i najbardziej dzielących ludzi kwestii na świecie. Napisano niezliczoną ilość książek, artykułów, postów na blogach oraz przemów o tym, czym są pieniądze, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie, oraz na tysiące pokrewnych tematów. Niemniej pomimo nieustannej koncentracji ludzkości na tym zagadnieniu odczucia przeciętnego człowieka w związku z pieniędzmi można scharakteryzować jednym słowem: dezorientacja.
Znany na całym świecie autor bestsellerów i konsultant biznesowy Brian Tracy wprowadzi cię w tajniki postępowania z pieniędzmi – sprawdzane w praktyce i testowane nie od lat, lecz od tysiącleci. Wystarczy, że po prostu przestudiujesz idee opisane w tej książce i zastosujesz je we własnym życiu i działalności biznesowej, a także odniesiesz sukces finansowy.
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE POZNASZ TAJNIKI:
• WYDAWANIA PIENIĘDZY;
• DŁUGU – DOWIESZ SIĘ, JAK SIĘ GO POZBYĆ I ŻYĆ BEZ NIEGO;
• GENEROWANIA DOCHODÓW;
• TWORZENIA BOGACTWA;
• INWESTOWANIA I POMNAŻANIA MAJĄTKU;
• OCHRONY MAJĄTKU;
• BOGACTWA I SZCZĘŚCIA;
• ORAZ WIELU INNYCH RZECZY.
Brian Tracy i Dan Strutzel zajmują się w tej książce zarówno prawami, jak i mitami dotyczącymi pieniędzy. Przyświeca im jeden cel: raz na zawsze skończyć z dezorientacją w kwestii pieniędzy i zaprezentować najważniejsze prawdy na ten temat, żeby każdy człowiek mógł odnaleźć swoją ścieżkę do bogactwa i szczęścia.
***
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest ułatwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata.
DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Brian Tracy, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
Wyobraź sobie, że to nie ty służysz swojej firmie, lecz ona służy tobie. Wyobraź sobie, że na kolejnej inwestycji wreszcie zarobisz. Wyobraź sobie, że możesz sobie tę rentowność zagwarantować.
To wszystko jest możliwe, a osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest łatwiejsze, niż mogłoby ci się wydawać. Mike Michalowicz, autor ponadczasowych bestsellerów The Pumpkin Plan, Start-up bez pieniędzy oraz Surge, opracował nieszablonowy system zarządzania przepływami środków pieniężnych, dzięki któremu dziesiątki małych firm wyrwały się ze spirali śmierci i momentalnie osiągnęły rentowność. Teraz możesz to zrobić i ty dzięki zaktualizowanemu i rozszerzonemu wydaniu tej książki.
Michalowicz szczerze i w interesujący sposób tłumaczy, dlaczego tradycyjna reguła znana z rachunkowości, czyli przychody – koszty = zysk, jest sprzeczna z naturą ludzkich zachowań. Przekonuje, że wzór ten należy zaliczyć do mitów – że wpędza nas on w spiralę zwiększania sprzedaży i jednoczesnego zmniejszania rentowności.
Ludzie, dla których zysk ma znaczenie drugorzędne, a najważniejszy jest wzrost, zwykle szybko bankrutują. W niniejszej książce przedstawione zostało behawioralne podejście do księgowości, które przejawia się w przekształceniu powyższego wzoru do postaci: przychody – zysk = koszty. Jak wszyscy wiemy, jedną z najskuteczniejszych strategii tracenia na wadze jest ograniczanie spożywanych porcji poprzez używanie mniejszych talerzy. Na podobnej zasadzie Michalowicz pokazuje, w jaki sposób najpierw osiągnąć zysk, a na wydatki przeznaczyć tylko tyle pieniędzy, ile zostanie. Ta jedna zmiana powoduje, że twoja firma momentalnie przekształci się z potwora przejadającego pieniądze w maszynkę do ich zarabiania.
Z tej książki dowiesz się również, dlaczego:
• przestrzeganie sformułowanych tu czterech zasad upraszcza rachunkowość i ułatwia prowadzenie rentownej działalności biznesowej, a wszystko wyłącznie dzięki analizie wyciągów bankowych,
• osiąganie w pierwszej kolejności zysku sprzyja oszczędności oraz inspiruje do tworzenia innowacji zdolnych odmieniać całe branże,
• mała, ale regularnie rentowna firma może być warta znacznie więcej niż firma duża, która ma problemy z utrzymaniem się na powierzchni,
• firmy wcześnie osiągające trwałą rentowność mają większe szanse na długoterminowy, dynamiczny wzrost.
Dzięki dziesiątkom analiz przypadków, szczegółowym poradom oraz charakterystycznemu dla niego poczuciu humoru Michalowicz może pomóc ci już na zawsze odmienić kondycję finansową twojej firmy.
***
Mike Michalowicz założył i sprzedał dwie firmy warte wiele milionów dolarów. Jest współzałożycielem Profit First Organization, stowarzyszenia zrzeszającego księgowych i trenerów, którzy nauczają metody Profit First.
Były felietonista „The Wall Street Journal”, a obecnie rozchwytywany prelegent. Swoją wiedzą o biznesie i przedsiębiorczości dzielił się z innymi na takich imprezach jak TEDx, creativeLIVE czy INCmty. Jest autorem książek The Pumpkin Plan, Start-up bez pieniędzy oraz Surge. Publikował też swoje felietony na łamach „Entrepreneur”, „Open Forum” i „Harvard Business Review”.
Proste przepisy na zdrowe i smaczne lunche, sałatki i desery, które zamkniesz w słoiku i zabierzesz do pracy, szkoły czy na wakacje!
Jeszcze kilka lat temu słoiki były zarezerwowane wyłącznie do konserwowania i przechowywania żywności. Dziś moda na dania w słoiku zaczęła obejmować cały świat. Co jest przyczyną takiego sukcesu niepozornych szklanych naczyń z jedzeniem? To przede wszystkim podręczny, wygodnie i bezpiecznie zapakowany wartościowy posiłek, który często nie wymaga nawet minuty gotowania!
Zacznij korzystać ze słoików, a szybko się przekonasz, że to fantastyczne, proste i uniwersalne rozwiązanie – zwłaszcza jeśli się ma do dyspozycji smakowite i pomysłowe przepisy z tej książki. Ciesz się różnorodnością smaków podczas śniadania, lunchu oraz kolacji. W Wielkiej księdze dań w słoiku znajdziesz proste receptury nie tylko na smaczne dania na bazie makaronu i ryżu, ale również niezwykłe propozycje deserowe. Co najlepsze, wszystko przygotowuje się i przechowuje w słoiku, a czasami potem jeszcze je prosto ze słoika. Trudno o wygodniejszy posiłek!
Sałatki owocowe i warzywne, o których bogactwie wartości odżywczych nikomu nie trzeba przypominać. Komponuj ulubione owoce i warzywa według przepisu lub zmodyfikuj recepturę o sezonowe produkty albo po prostu te, które masz akurat u siebie w domu.
Zupy, które świetnie sprawdzą się jako lunch: przygotuj mieszankę, którą później zalejesz gorącą wodą, i ciesz się smakiem i aromatem powstałego dania – i to bez sztucznych barwników czy konserwantów!
Pasty i dania z ryżem, czyli propozycja na obiad, który doda energii na resztę dnia. Wystarczy, że włożysz kolejne warstwy do słoika, zakręcisz wieczko i… obiad gotowy! Kiedy później otworzysz słoik, możesz przełożyć danie na talerz lub zjeść je prosto ze słoika.
Desery to kolejna propozycja tego, co można przygotować w słoiku. Skomponuj pyszne kremy, musy czy ciasta i ciesz się ich smakiem w dowolnej chwili!
Raz na zawsze pożegnaj się z problemem pod tytułem „co przygotować na lunch do pracy?”. Wypróbuj takie przepisy do słoika, jak choćby: najlepsza na świecie granola, snack-pack z hummusem, azjatycka zupa z tofu, pasta z tuńczykiem i pomidorami czy czekoladowe ciasto z malinami i kruszonką.
***
Tanya Linton jest autorką książek i producentką w Home & Garden Television, gdzie nadzoruje prace nad licznymi popularnymi programami. Obecnie jest też partnerem w firmie zajmującej się produkcją telewizyjną, specjalizującej się w programach lifestyle’owych oraz dokumentalnych. Prywatnie matka trzech roześmianych chłopców.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces.
Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
***
„Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum”.
KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count
“Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją”.
LOU HOLTZ, trener NFL
„W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy”.
NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength
***
JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit. W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację.
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy.
Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.
Philip Kotler
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
Określić agendę spotkania. Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. Panować nad dyskusją. Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. Doprowadzać do wyciągania wniosków. Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.
Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu słynnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszystkich twoich klientów. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji, a także stałym zwiększaniu wartości dostarczanej dla klientów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu różnych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają tak samo w usługach, jak i w produkcji. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc między innymi takie firmy, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego usprawniania i uzyskiwania lepszych wyników, skoncentrować się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swoich ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.
***
Dr Jeffrey K. Liker jest profesorem na wydziale Industrial and Operations Engineering na University of Michigan oraz prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Jest autorem międzynarodowego bestsellera Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata oraz współautorem ośmiu innych książek na temat Toyoty, w tym także Droga Toyoty do Lean Leadership. Za swoje artykuły i książki zdobył w sumie 12 prestiżowych nagród Shingo. W 2012 roku trafił do Galerii Sław stowarzyszenia Association of Manufacturing, a w 2016 roku został zaproszony do uczestnictwa w pracach Shingo Academy. Liker wraz z żoną i dziećmi mieszka w Ann Arbor, w stanie Michigan.
Karyn Ross jest konsultantką Lean i coachem menedżerskim skoncentrowanym na transformacji kulturowej w firmach z branży usługowej. Współpracowała z takimi firmami, jak Paychex, PrimePay, Zurich Insurance i National Taxi Limo, pomagając im zbudować kulturę sprzyjającą rozwiązywaniu problemów oraz usprawnianiu praktyk biznesowych. Regularnie pisze na blogu Lean Leadership Ways Industry Week Blog, a artykuły jej autorstwa ukazywały się także na łamach magazynów „The Lean Management Journal” oraz „Industrial Engineer”. Ross mieszka w Naperville, w stanie Illinois.
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach!
Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników. Podczas pełnienia roli głównego negocjatora FBI w międzynarodowych sytuacjach zakładniczych przetestował opisane przez siebie techniki na całym spectrum ludzkich dążeń.
Jego książka Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata negocjacji o wysoką stawkę. Znajdziesz w niej między innymi trzymające
w napięciu zakulisowe relacje z dramatycznych wydarzeń rozgrywających się na opanowanych przez gangi ulicach Haiti czy ze stale komplikującej się sytuacji napadu na bank w Brooklynie.
Chris Voss opisuje umiejętności i strategie negocjacyjne, które pomogły jemu i jego kolegom odnieść sukces
w najtrudniejszych sytuacjach, gdy w grę wchodziło ratowanie ludzkiego życia. Ten światowej klasy negocjator pokazuje, jak korzystać z tych narzędzi w miejscu pracy i w każdej innej dziedzinie życia. Przedstawia dziewięć efektywnych zasad – sprzecznych z intuicją taktyk i strategii – abyś i ty mógł stać się bardziej przekonujący zarówno w życiu zawodowym,
jak i osobistym.
Czyta Janusz German
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie.
„W ciągu dwudziestu pięciu lat pracy przywódczej – mówi Maxwell – nauczyłem się przede wszystkim tego, że miarą sukcesu lidera jest klasa ludzi z jego najbliższego otoczenia”.
Najważniejsze przesłanie tej książki jest takie, że w pojedynkę niczego nie da się zdziałać. Wizja, energia, determinacja i siła przekonań to za mało. Jeśli chcesz odnieść sukces jako lider, musisz nauczyć się kształtować liderów wokół siebie. Musisz tworzyć własny zespół. Musisz znaleźć sposób na to, żeby twoja wizja została dostrzeżona i wdrożona oraz żeby inni zaangażowali się w jej realizację. Lider potrafi nakreślić ogólny obraz sytuacji, ale potrzebuje innych liderów do tego, aby ten mentalny obraz przełożyć na rzeczywistość.
Tylko nieliczni liderzy otaczają się innymi liderami, ale to właśnie oni generują największą wartość dla swoich organizacji.
Bez względu na to, czy stoisz na czele organizacji non profit, małej firmy czy firmy z listy Fortune 500, książka Kształtowanie liderów pomoże ci wspierać innych w pełnym wykorzystaniu własnego potencjału oraz wprowadzić organizację na zupełnie nowy poziom działalności.
John C. Maxwell jest uznanym w świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa, wykładowcą i autorem, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek. Jego organizacje przeszkoliły już ponad milion przywódców na całym świecie. Doktor Maxwell jest założycielem firm Injoy Stewardship Services oraz EQUIP.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?