Żyjemy w dobie prezentacji PowerPoint, które choćby były przepiękne i niezwykle fascynujące pod względem merytorycznym nie zaskakują formą. Idąc na wykład lub szkolenie, spodziewamy się, że będą nam prezentowane slajdy! Oczekujemy nawet, że po owym szkoleniu lub wykładzie otrzymamy te slajdy, tak by nie musieć notować.Dotarliśmy więc do momentu, gdzie zaskakuje nas trener, mówca, wykładowca czy menedżer w dużej firmie, który nie przynosi prezentacji z rozszerzeniem .ppt, a narzędzia, jakie ma przy sobie, to jedynie mazaki.Karolina Jóźwik jako trener biznesu, który 90 procent swojego czasu pracy spędza w sali szkoleniowej, stała się nałogowcem eksperymentowania.Tym razem zaprasza na przygodę z MYŚLENIEM WIZUALNYM. By w pełni zrozumieć i wykorzystać tę książkę, potrzebne będą:dobry humor,dystans do świata,kilka kolorowych mazaków,głowa pełna inspiracji.BAWCIE SIĘ DOBRZE!Przed wami mnóstwo inspiracji rysunkowych, trenerskich, prezenterskich sami zresztą zobaczcie.
Występujesz publicznie, robisz dużo prezentacji, często prowadzisz spotkania biznesowe? Jesteś coachem, mówcą, a może studentem, który dużo notuje?
Ta książka jest właśnie dla ciebie! Uchwyć swoje myślenie wizualnie, naucz się jaśniej przedstawiać najważniejsze informacje.
Autorzy pokazują, jak włączyć techniki wizualizacji rysunkowej w proces tworzenia notatek i prezentacji – niezależnie od twoich umiejętności artystycznych. Już nie musisz się obawiać przedstawiania na rysunku ludzi czy prostych obiektów.
Podręcznik wyjaśnia krok po kroku praktyczne techniki wizualnych notatek sporządzanych we własnym tempie, jak również w czasie rzeczywistym podczas spotkań i szkoleń.
Kompleksowa formuła przeprowadzi cię przez cały alfabet myślenia wizualnego:
- rysowanie ludzi
- techniki pisania
- podkreślanie treści
- ikony biznesowe
- podstawy wizualizacji danych
- gotowe szablony i schematy planowania przestrzeni
***
Karolina Jóźwik - Certyfikowany Trener Biznesu z zakresu sprzedaży i rysunku biznesowego. Ekspert z zakresu komunikacji z klientem i metod pozyskiwania klientów na rynku. Na swoich szkoleniach uczy umiejętności wykorzystania rysunku jako elementu wspierającego procesy sprzedażowe.
Szymon Zwoliński - ekspert z zakresu optymalizacji procesów biznesowych i podnoszenia efektywności sprzedaży. Pasjonat zarządzania wizualnego i eksperymentowania. Prowadzi szkolenia z zakresu Lean Management, rozwiązywania problemów, sprzedaży i zastosowania rysunku w biznesie.
Rewolucja w zarządzaniu motywacją!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, konsultantka i coach, współautorka jednego z tytułów z serii książek Jednominutowy Menedżer, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Standardowe techniki motywowania innych działają powierzchownie i na krótką metę.
W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia.
Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, co mogą zrobić, aby odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może zaspokoić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko dzięki takiemu podejściu można osiągnąć głęboką i trwałą motywację. Program ten sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy, jak Microsoft, CVS, NASA, H&R Block, Mattel i wiele, wiele innych.
Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia i prezentuje w praktyce to przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani.
***
Nie mam cienia wątpliwości, że idee przedstawione w tej książce zmienią sposób, w jaki przewodzisz innym. Zastanów się, czego się nauczyłeś z jej lektury, i postaraj się działać inaczej. (…) Rozumiejąc, jaką perspektywę motywacyjną mają twoi ludzie, będziesz mógł pokazać im właściwy kierunek i wspierać ich w dążeniu do osiągnięcia wysokiej jakości kompetencji i zaangażowania.
- Ken Blanchard, autor licznych bestsellerów „New York Timesa”, w tym Nowego Jednominutowego Menedżera, jeden z dwudziestu pięciu najlepiej sprzedających się autorów wszech czasów z listy Amazona
W tej fascynującej książce Susan Fowler dowodzi, dlaczego powinieneś przestać karmić swoich pracowników emocjonalnym śmieciowym jedzeniem w postaci nieskutecznych, krótkoterminowych nagród i w jaki sposób zmienić swój styl przywódczy tak, aby uzyskać optymalną perspektywę motywacyjną.
- Steve Davis, wiceprezes CenturyLink
Fowler pokazuje, w jaki sposób pokierować pracownikami, aby na nowo spojrzeli na swoją pracę i dostrzegli w niej potencjalne źródło osobistego spełnienia. Gdy to się stanie, sami przejmą odpowiedzialność za realizację celów firmy, gdyż staną się one także ich celami.
- Marshall Goldsmith, dziennikarz „New York Timesa” i autor światowego bestsellera What Got You Here Won’t Get You There
***
Susan Fowler od ponad trzydziestu lat zajmuje się badaniami nad samoprzywództwem; pracowała jako konsultant i coach w ponad trzydziestu krajach. Jest główną autorką programu Optymalna Motywacja w firmie Ken Blanchard Companies, a także programu Sytuacyjne Samoprzywództwo (Situational Self Leadership), najlepszego w swojej klasie programu przywództwa i osobistego empowermentu.
Wspólnie z Kenem Blanchardem napisała trzy bestsellery: Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą, Przywództwo wyższego stopnia oraz Empowerment. Jest także współautorką kilku innych książek z zakresu motywacji, osiągania wolności osobistej i przywództwa.
Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna.
Rewolucja cyfrowa i postęp technologiczny radykalnie wpłynęły na to, jak pracujemy, nawiązujemy relacje czy spędzamy wolny czas. Wraz z globalnymi zmianami oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji uległ także portret skutecznego lidera. Rynek potrzebuje dziś nowego modelu kompetencji przywódczych.
Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi – stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu – to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań.
Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest Leadership Toolbox. To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi.
Leadership Toolbox zawiera techniki, z których może korzystać zarówno brygadzista pracujący na linii produkcyjnej, menedżer kierujący zespołem handlowców, dyrektor ministerialnego departamentu, jak i menedżer wyższego szczebla w międzynarodowej korporacji. Modele zachowań mogą być adaptowane do określonych sytuacji, bez względu na profil czy wielkość firmy.
W książce znajdziecie też specjalny kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w Leadership Toolbox.
Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. I jak we wszystkim, ci, którzy jako pierwsi zastosują je w swoich organizacjach, wygrają. W tym wyścigu nie będzie srebrnych medali. A my? Czy chcemy takiego przywództwa? Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z przynależnej nam władzy i podzielić się nią z naszymi ludźmi? Czy potrafimy właściwie dobrać sobie współpracowników – o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniach? Czy umiemy zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu? Po przeczytaniu tej książki wielu czytelników z pełnym przekonaniem odpowie: „Tak!”. I co ważniejsze, będzie wiedziało, jak to zrobić!
***
Robert St. Bokacki – trener, konsultant, coach i mówca motywacyjny. Współtwórca i wiceprezes Kontekst HR International Group. Pracuje dla renomowanych firm i instytucji publicznych w Polsce i za granicą. Uczy przywództwa, kierowania ludźmi, motywowania i sprzedaży.
Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu publikacji i książek z zakresu przywództwa oraz pomysłodawcą koncepcji Leadership Tool Box®.
Więcej informacji o autorze znajduje się na konteksthr.pl.
Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?
Do napisania Dobrego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował on swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni.
Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania „brudnej roboty”.
Jego książka Dobry szef, zły szef to ostateczny plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy, a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.
***
Poradnik na czasie, jak stać się lepszym menedżerem.
- „Financial Times”
Pełna kapitalnych spostrzeżeń... materiał do przemyśleń w organizacjach dużych i małych.
- Agencja Reutera
Przeczytanie i zrozumienie tej książki powinno należeć do obowiązków każdego szefa.
- John Lilly, dyrektor generalny Mozilla Corporation
Sutton czerpie z bogactwa anegdotycznych doświadczeń oraz badań naukowych, aby wyjaśnić, co liderzy i menedżerowie powinni robić każdego dnia.
- magazyn „Inc.”
Sutton to świetny pisarz. (...) Jego prosty język sprawia, że niektóre z opisanych co skrajniejszych przypadków dobrych i złych szefów stają się tym bardziej wiarygodne, a nawet przejmujące. Książka wzbudza niesłabnące zainteresowanie, gdyż [Sutton] zarówno przekazuje informacje, jak i po trosze uczy.
- „Miami Herald”
***
Robert Sutton jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Prowadzi także warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.
Cierpisz na „słomiany zapał”? Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Podobają ci się wszystkie nowe pomysły? Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca?
Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Wielu ludzi prowadzi życie na krawędzi… Na krawędzi realizacji. Dlaczego? Ponieważ najtrudniejszą przeszkodą na drodze do osiągania celów nie jest lenistwo czy fakt, że się za mało staramy – jest nią perfekcjonizm. Jesteśmy swoimi najostrzejszymi krytykami. Kiedy wydaje nam się, że nie zrobimy czegoś porządnie, wolimy w ogóle tego nie robić. Właśnie dlatego najczęściej rezygnujemy z jakiegoś wyzwania już w pierwszym albo drugim dniu, wtedy, gdy zaczynamy odchodzić od ideału – wtedy, gdy uzyskiwane przez nas wyniki niemal zawsze okazują się gorsze od naszych ambicji.
Jesteś zmęczony wiecznym zaczynaniem i chcesz zacząć wreszcie regularnie kończyć rozpoczęte projekty? Masz dwa wyjścia: możesz dalej robić sobie wyrzuty i starać się bardziej, bo przecież tym razem w końcu ci się uda, albo możesz przeczytać tę książkę i zmienić swoje podejście.
Opisywane w tej książce strategie są na pierwszy rzut oka nielogiczne. Warto jednak wiedzieć, że opierają się one na badaniach przeprowadzonych przez uniwersyteckiego pracownika naukowego na kilkusetosobowej próbie. Kto by pomyślał, że zwiększanie frajdy, eliminowanie własnych tajnych zasad czy celowe wykreślanie niektórych aspektów naprawdę działa! Dane nie kłamią. Ludzie, którzy dobrze się bawią, są o 43 procent skuteczniejsi. Wyobraź sobie, że gdy zastosujesz się do tych kilku prostych zasad, możesz być o 43 procent skuteczniejszy w nauce gry na gitarze, przestrzeganiu diety czy prowadzeniu firmy. Tak więc jeśli jesteś gotowy zakończyć sprawy, na których naprawdę ci zależy, z tej książki dowiesz się, jak dokładnie masz to zrobić. Przeczytaj ją i skończ wreszcie to, co zaczynałeś już tyle razy!
***
Świat jest usłany niedokończonymi książkami, niemal założonymi firmami i prawie zaczętymi dietami. Kto wiedział, że tajemnica tkwi w tym, aby lepiej się bawić, wyeliminować wyznawane tajne zasady oraz pogodzić się ze swoją niedoskonałością? Wie o tym Jon Acuff, niedługo dowiesz się i ty.
- Steven Pressfield, autor książki The War of Art
UWAGA: Jeżeli dalej chcesz beztrosko wieść życie, w którym wszelkie prawdziwe wyzwania osobiste i zawodowe odkładasz na później, nie czytaj tej książki! Jon Acuff pisze z polotem, dowcipnie – i co najważniejsze – z wielką wyrozumiałością, tym samym utrzymując miejsce lidera w moim rankingu autorów książek biznesowych.
- Lindsay Teague Moreno, autorka książki Getting Noticed
Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Ja należę do tych, którym podobają się wszystkie nowe pomysły, więc doskonale wiem, jak to jest zaczynać coś w poczuciu ekscytacji, a potem doświadczać trudności z kończeniem tego. Na szczęście na ratunek spieszy nam jak zawsze zabawny Jon Acuff. Jego książka wymienia wiele sposobów, na które sami sabotujemy własne postępy, daje nam również potężne narzędzia pomocne w kończeniu rozpoczętych spraw. Przeczytaj książkę Jona i wykorzystaj zawartą w niej mądrość, a gwarantuję, że osiągniesz swoją prywatną metę i będziesz się przy tym znakomicie bawił.
- Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer i Jednominutowy mentor
***
Jon Acuff, autor takich bestsellerów „New York Timesa”, jak Start, Quitter czy Do Over. Popularny prelegent, bloger, aktywny użytkownik Twittera i twórca wyzwania internetowego „30 Days of Hustle”. Mieszka w Nashville z żoną Jenny i dwiema córkami. Więcej na stronie acuff.me.
Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem.
Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz.
***
Kenneth Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer, Raving Fans i Gung Ho! Jest również pomysłodawcą i autorem Biblioteki Jednominutowego Menedżera. Dr Blanchard uzyskał licencjat w dziedzinie rządzenia i filozofii na Uniwersytecie Cornell oraz tytuł magistra socjologii i doradztwa na Uniwersytecie Colgate. Tytuł doktora administracji i zarządzania obronił na uniwersytecie Cornell. Jest autorem wielu opracowań z dziedziny przywództwa, motywacji oraz zarządzania zmianami, w tym również często wykorzystywanej i cenionej pracy Management of Organizational Behavior: Utilizing Human Resources, którą napisał wspólnie z Paulem Hersey’em.
Majorie Blanchard jest współzałożycielką firmy Blanchard Training and Development, Inc, współautorką książki Working Well (napisanej wspólnie z Markiem Tagerem), a także szeroko znaną konsultantką, wykładowcą i trenerką. Przez ponad dziesięć lat współpracowała z organizacją YPO (Young Presidents Organizations), zrzeszającą młodych prezesów z całego świata. W roku 1983 czasopisma „New Woman” i „American Express” przyznały jej tytuł Mówcy Roku. Dr Blanchard jest specjalistką w dziedzinach komunikacji, przywództwa, promocji zdrowia, planowania życia i budowania zespołów.
D.W. Edington jest profesorem kinezjologii i kierownikiem Centrum Badań nad Zarządzaniem na uniwersytecie w Michigan. jest autorem i współautorem wielu artykułów i książek, w tym The Biology of Physical Activity oraz Frontiers of Exercise Biology. Jego prace związane z szacowaniem poziomu zdrowia wyznaczyły standard dla korporacji wdrażających programy ochrony zdrowia dla swoich pracowników.
W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie.
Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów – których większość Drucker przewidział wiele lat temu.
Spostrzeżenia Druckera zostały podzielone na pięć głównych obszarów tematycznych, na które organizacja jutra musi zwracać uwagę:
• łączność z klientami,
• innowacje i rezygnacje,
• nawiązywanie trwałej współpracy,
• pozyskiwanie wykształconych pracowników i umożliwianie im rozwoju,
• ustanawianie rygorystycznych procedur decyzyjnych.
Penetrujące pytania Druckera pomogły wielu firmom, korporacjom i przywódcom politycznym XX wieku spojrzeć na ich pracę z nowego punktu widzenia. Przeprowadzone przez Elizabeth Edersheim obszerne wywiady z Jimem Collinsem, Jackiem Welchem, Michaelem Hammerem, A.G. Lafley’em i innymi specjalistami z dziedziny zarządzania stały się źródłem ważnych komentarzy do spuścizny Druckera.
MOTYWACJA / NEGOCJACJE
Negocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.
Dlaczego ludzie negocjują?
Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.
Jak wygrać negocjacje?
Sprawić, aby ci uwierzyli – jeżeli to zrobią, to wygrywasz.
Jak sprawić, aby mi uwierzyli?
Poznaj ich – naucz się z nimi rozmawiać.
Uwierz w to, co mówisz – nie udawaj, ale uwierz.
Pamiętaj, że negocjacje to wymiana – coś dostajesz, ale także coś dajesz.
Sięgnij po talię kart prezentującą praktyczne podejście do negocjacji handlowych w przystępnej formie.
Co wspólnego mają negocjacje z zoo?
Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów.
Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w środku.
Zestaw negocjacyjny zawiera książkę Negocjacyjne ZOO oraz talię, którą nie tylko zagrasz w dowolną grę karcianą czy grę negocjacyjną, ale także utrwalisz swoją wiedzę o taktykach stosowanych w negocjacjach.
Zostań Asem negocjacji!
GRZEGORZ ZAŁUSKI - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.
Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.
Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.
Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.
Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.
Certyfikowany hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.
MOTYWACJA / NEGOCJACJENegocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.Dlaczego ludzie negocjują?Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.Jak wygrać negocjacje?Sprawić, aby ci uwierzyli jeżeli to zrobią, to wygrywasz.Jak sprawić, aby mi uwierzyli?Poznaj ich naucz się z nimi rozmawiać.Uwierz w to, co mówisz nie udawaj, ale uwierz.Pamiętaj, że negocjacje to wymiana coś dostajesz, ale także coś dajesz.Sięgnij po talię kart prezentującą praktyczne podejście do negocjacji handlowych w przystępnej formie.Co wspólnego mają negocjacje z zoo?Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów.Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w środku.Talia 56 kart, którą nie tylko zagrasz w dowolną grę karcianą czy grę negocjacyjną, ale także utrwalisz swoją wiedzę o taktykach stosowanych w negocjacjach.Zostań Asem negocjacji!GRZEGORZ ZAŁUSKI - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.Certyfikowany hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.
***
ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Od ponad 25 lat książka Pieniądze albo życie należy do obowiązkowych lektur dla każdego, kto pragnie odzyskać możliwość cieszenia się pełnią życia poprzez transformację swoich relacji z pieniędzmi. Setki tysięcy czytelników podążało już drogą wyznaczoną przez przedstawiony w niej program dziewięciu kroków, ucząc się pod kierunkiem Vicki Robin tego, jak żyć w sposób bardziej świadomy i rozważny, przydając swojemu życiu większego niż dotąd sensu i znaczenia. To nowa, gruntownie przepracowana i unowocześniona wersja tej klasycznej już dziś, bestsellerowej pozycji.
Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową i wchodzisz w życie finansowe, czy też zmierzasz właśnie ku emeryturze i przejściu w stan spoczynku, książka ta wskaże ci właściwy kierunek postępowania:
jak wyjść z długów i zacząć powiększać oszczędności; jak oszczędzać pieniądze raczej dzięki przemyślanym i dobrym nawykom niż ścisłej kontroli budżetu; jak posprzątać swoje życie, usunąć zeń wszystkie zbędne i niepotrzebne rzeczy, które je zagracają, i żyć „równie dobrze, mając mniej”; jak inwestować swoje oszczędności, generować zysk i zapewniać sobie regularne dochody; jak oszczędzając pieniądze, dbać jednocześnie o dobrostan naszej planety… i jeszcze wiele, wiele więcej. Kiedy zdobędziesz pełnię kontroli nad swoimi pieniędzmi, będziesz mógł przestać zapracowywać się na śmierć i zacząć rzeczywiście zarabiać na życie, i to takie, które będzie ci sprawiało znacznie większą radość i przyjemność niż dotychczas.
To po prostu wspaniała książka, która naprawdę może zmienić twoje życie.
Oprah Winfrey
Nowatorski i inspirujący przewodnik, wprowadzający nas w świat nowej moralności w naszych osobistych relacjach z pieniędzmi.
„Los Angeles Times”
***
Vicki Robin, autorka książki Blessing the Hands That Feed Us i współautorka bestellera Pieniądze albo życie, jest bardzo aktywną i dobrze znaną innowatorką społeczną, pisarką oraz mówczynią. Poza tym od wielu lat jest działaczką ruchu na rzecz zrównoważonego stylu życia, organizując takie projekty, jak Suistainable Seattle, 10-Day Local Food Challenge, Transition Whidbey czy Center for a New American Dream i kierując nimi. Pisuje liczne artykuły do gazet i czasopism, a także występuje w wielu różnego rodzaju audycjach i programach, będąc obecna we wszelkiego rodzaju mediach, takich jak „New York Times”, NPR, The Oprah Winfrey Show czy People. Mieszka na Whidbey Island w stanie Waszyngton.
Joe Dominguez (1938–1997) był uznanym analitykiem finansowym na Wall Street, by następnie, w wieku 31 lat, zakończyć swoją karierę zawodową, stosując się do opracowanej przez siebie i przedstawionej w niniejszej książce, Pieniądze albo życie, strategii kolejnych kroków w celu osiągnięcia niezależności finansowej. Założenia swojego programu przedstawił również w formie kursu audio pt. Transforming Your Relationship with Money and Achieving Financial Independence (Sounds True). Od 1969 roku pracował wyłącznie jako wolontariusz, przeznaczając cały dochód ze sprzedaży materiałów edukacyjnych swojego autorstwa na finansowanie projektów transformacyjnych.
Peter Adeney, znany lepiej jako Mr. Money Mustache, jest wpływowym blogerem finansowym, który krótko po ukończeniu 30 lat, uzyskawszy niezależność finansową, przestał pracować zawodowo, poświęcając się pisaniu na temat tego, w jaki sposób wieść skromne i oszczędne, a jednocześnie bardzo przyjemne i wolne od trosk życie.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Delegowanie & kontrolowanie
Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Motywowanie
Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
Negocjowanie
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.
Przywództwo
Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:
- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić poczucie celu w organizacji;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;
- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.
Sukces osobisty
Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników.
Dowiedz się, jak:
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Zarządzanie sprzedażą
Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze.
Dowiedz się, jak:
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Biznes to wojna! Wykorzystaj sprawdzone strategie militarne by odnieść zwycięstwo w życiu zawodowym i prywatnym.
Jako autor bestsellerów i ceniony trener Brian Tracy wie co nieco o odnoszeniu sukcesów. W Zwyciężaj w biznesie! udowadnia, że te same zasady, które pomagały dowódcom zwyciężać podczas militarnych kampanii, mogą również być zastosowane, aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym. W tym zaktualizowanym wydaniu Tracy przedstawia dwanaście kluczowych strategii wykorzystywanych przez wielkich dowódców i pokazuje, jak zastosować je w prawie każdej sytuacji, by:
koncentrując się na silnych stronach osiągać cele, zyskać przewagę i opracować najlepszy plan działania dzięki zdobyciu cennych informacji, podejmować decyzje kiedy atakować, a kiedy się bronić, jak najlepiej wykorzystywać element zaskoczenia. Zwyciężaj w biznesie! jest książką pełną cennych porad, dzięki którym nabywasz praktyczne umiejętności i otrzymujesz mapę pozwalającą na uwolnienie potencjału i osiągnięcie każdego celu, jaki przed sobą postawiłeś.
Dowiesz się z niej, jak stosować każdą z kluczowych zasad strategii militarnej we wszystkim, co robisz. Nauczysz się, jak myśleć i planować w sposób strategiczny, koncentrować posiadane umiejętności i zasoby, korzystać z możliwości, zabezpieczać się przed komplikacjami, pracować bardziej efektywnie i maksymalizować szanse na sukces. Nauczysz się, jak osiągać zwycięstwo we wszystkim, co robisz. Nauczysz się z niej również, jak wygrywać kluczowe bitwy, takie, które naprawdę mają znacznie. Dowiesz się, jak w najbliższych kilku latach osiągnąć więcej, niż inni osiągają w czasie całego życia.
***
Brian Tracy jest supergwiazdą. (…) Uczy krok po kroku, jak startując z niczego dochodzić do rzeczy wielkich.
MARK VICTOR HANSEN, współautor książki Balsam dla duszy
Jeśli kiedykolwiek miałeś okazję czytać jedną z książek Briana, wiesz, że przed tobą jest doświadczenie, które może zmienić twoje życie.
Dr TONY ALESSANDRA, autor książki People Smart in Business oraz założyciel i prezes firmy Assessments 24x7
***
Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał także osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki.
Postawa ma wpływ na dokonywane wybory oraz na skuteczność podejmowanych działań. W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki umożliwiające dokonywanie zmiany postawy u poszczególnych osób, w zespołach, rodzinach i w całych organizacjach.
Borykając się z własnym brakiem skuteczności czy niezadowalającymi wynikami firmy, większość z nas instynktownie sięga po doraźne środki zaradcze, nie koncentrując się na postawie, która stanowi sedno większości naszych problemów. Książka Zmień perspektywę i otwórz się na innych za sprawą prawdziwych opowieści oraz prostych, lecz głęboko przemyślanych narzędzi i wskazówek umożliwia nam, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym, dokonanie jedynej zmiany, jaka pozwala znacząco poprawić funkcjonowanie firmy, wyzwolić ducha współpracy oraz przyspieszyć wdrażanie innowacyjnych rozwiązań – wskazuje bowiem, jak spojrzeć na świat z nowej perspektywy.
***
Zmień perspektywę i otwórz się na innych to sekret udanej współpracy. To najlepsza wskazówka pozwalająca na osiągnięcie tego celu.
Steve Young, dwukrotny zdobywca tytułu najlepszego zawodnika ligi NFL, rozgrywający uhonorowany miejscem w Galerii Sławy
To mocna książka z mocnym przekazem, mówi bowiem o tym, jak przejrzeć na oczy. Wskazuje ścieżkę zaufania, współdziałania, kreatywności i skuteczności w działaniu.
Kathleen Klein, profesor zarządzania w Wharton School
Proponowane przez Arbingera rozwiązania pozwalające na dokonywanie zmian w życiu osobistym oraz w organizacji to jedne z najważniejszych narzędzi, z jakimi zetknąłem się w całej swojej karierze. Książka Zmień perspektywę i otwórz się na innych to lektura obowiązkowa dla liderów pragnących wprowadzić znaczące i trwałe zmiany w organizacji.
John Wilson, prezes ds. międzynarodowych firmy Staples
***
The Arbinger Institute to międzynarodowa organizacja szkoleniowa, konsultingowa i coachingowa, której programy i metody działania powstały na podstawie 45 lat badań naukowych w dziedzinie psychologii ludzkich zachowań oraz motywacji, a także 35 lat doświadczeń w pracy z organizacjami na całym świecie. Główna siedziba firmy mieści się w Stanach Zjednoczonych, ale oddziały Arbingera znajdują się obecnie na całym świecie: w obu Amerykach, w wielu krajach Europy, w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Azji i Oceanii.
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.
Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.
Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.
***
Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.
Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.
Od czasu publikacji bestsellerowej książki zatytułowanej Autobus energii Jon Gordon pracował z wieloma firmami, specjalistami, drużynami akademickimi, szpitalami, szkołami i organizacjami non profit. Doradza liderom, którzy starają się odmienić oblicze swoich firm, organizacji i szkół, zdobyć mistrzostwo kraju, a także zmieniać świat. Prowadził również wywiady z najwybitniejszymi liderami naszych czasów i analizował życiorysy wielu pozytywnych liderów znanych z kart historii - starając się ustalić, jaką drogą podążali do sukcesu.
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem.
Budowa globalnej organizacji wymaga dużego wysiłku. Nie jest też łatwo stworzyć zespół, który osiąga sukcesy. Jako lider niejednokrotnie będziesz się stykał z różnymi przeszkodami i z negatywnym nastawieniem. Nieraz zostaniesz wystawiony na próbę. Czasami będziesz miał wrażenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko tobie i że nie ma najmniejszych szans na urzeczywistnienie twoich wizji.
Z badań prowadzonych przez Manju Puri i Davida Robinsona, profesorów biznesu z Duke University, wynika, że pozytywnie nastawieni ludzie lepiej zarabiają i częściej zajmują obieralne urzędy. Psycholog Barbara Frederickson twierdzi, że ludzie, w przypadku których emocje pozytywne przeważają nad negatywnymi, częściej dostrzegają kompleksowy obraz sytuacji, lepiej radzą sobie w związkach oraz na ścieżce zawodowej. Z badań prowadzonych przez Daniela Golemana wynika, że pozytywnie nastawione zespoły osiągają lepsze wyniki niż te nastawione negatywnie. Badania nie pozostawiają zatem wątpliwości. Pozytywne przywództwo ma wielką moc.
Jednakże w pozytywnym przywództwie nie chodzi o fałszywy optymizm. O wielkości lidera decyduje jego autentyzm. Naukowcy stawiają sprawę jasno. Pozytywne nastawienie to coś więcej niż tylko ciekawa koncepcja przywództwa. To również skuteczna metoda budowania wspaniałej kultury i jednoczenia organizacji w obliczu trudności, a także wzmacniania więzi i zaangażowania w zespole oraz dążenia do doskonałości i wybitnych wyników.
Pozytywne przywództwo ma w sobie wielką moc. Już dziś możesz zacząć wykorzystywać schematy, historie i praktyki przedstawione w tej książce w interesie własnym i dla dobra swojego zespołu.
Przełomowa książka autora bestsellera Zjedz tę żabę! przedstawia wyjątkowy pomysł na to, CZYM i KIEDY należy się zajmować, a także metodę zarządzania najróżniejszymi szczegółami naszego życia.
Jakość naszego życia w dużej mierze zależy od tego, jak sobie radzimy z zarządzaniem czasem. Zarządzanie czasem to w istocie zarządzanie człowiekiem, zarządzanie życiem. To zarządzanie sobą. Jeśli nie mamy pełnej kontroli nad własnym czasem, to ciężko będzie nam kontrolować inne dziedziny naszego życia osobistego i zawodowego. Czasami nie bardzo wiemy, co robić, a pewnych rzeczy nie udaje nam się załatwić. Dlaczego? Ponieważ moment zdaje się nie być właściwy.
W książce Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia międzynarodowy prelegent i ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu Brian Tracy tłumaczy, dlaczego tak ważne jest to, aby dla każdego projektu wybrać odpowiedni moment. Odpowiednie wykorzystanie czasu w różnych sferach naszego życia pozwoli nam osiągnąć więcej z większą łatwością i w krótszym czasie.
Odwołując się do najnowszych badań nad produktywnością, a także do doświadczeń własnych i swoich klientów, Tracy opracował metodę, która polega na wyodrębnieniu dziesięciu różnych „czasów”, w których się funkcjonuje. Dla każdego nich opracował również stosowne podejście, które pozwala uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki.
Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to zbiór prostych kroków, dzięki którym można wskazać najlepszy moment dla każdego zadania, jak również stwierdzić, że oto nadeszła pora, aby zająć się kolejnym punktem z listy. W ten sposób tworzy się warunki dla optymalnej produktywności, dzięki której nasze życie zmieni się raz na zawsze.
***
Chcesz się dowiedzieć, jak maksymalnie wykorzystywać swój czas? Znajdź chwilę, żeby przeczytać tę książkę. Nie będziesz żałować.
Ken Blanchard, współautor książek Nowy Jednominutowy Menedżer oraz Zespole do dzieła!
Brian Tracy znów tego dokonał. Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to jednocześnie przystępna lektura i niezwykle przydatne narzędzie. Autor skupia się na dziesięciu różnych aspektach zarządzania czasem, za każdym razem przedstawiając kwestię jego zagospodarowania z innej perspektywy. Kto miał już wcześniej okazję czytać przynajmniej jedną z książek Briana, ten wie, że czeka go ciekawe doświadczenie, które może odmienić jego życie. Przyjemności!
Tony Alessandra, autor książki People Smart in business i założyciel oraz CVO firmy Assessments 24x7
Jeden z najwybitniejszych autorów zajmujących się kwestią samodoskonalenia teraz postanowił skupić swoją energię i potencjał intelektualny na bodaj najważniejszym temacie, z którym człowiek musi się zmierzyć, aby zyskać kontrolę nad własnym życiem – czyli na zarządzaniu czasem. (…) Na każdej stronie znaleźć można całe mnóstwo przełomowych pomysłów. Uwierz mi, że odtąd już do końca życia będziesz trzymać tę książkę pod ręką.
Vic Conant, prezes Nightingale-Conant
Niesamowicie błyskotliwy pomysł: podzielić czas na dziesięć priorytetów, a następnie podpowiedzieć, jak można zwiększać efektywność, koncentrując się na każdym z nich po kolei. Przeczytaj tę książkę, aby poznać najlepsze zasady wykorzystania czasu i zarządzania czasem, jakie kiedykolwiek zostały sformułowane.
Joseph Sherren, CSP, HoP, FellowGSF, bestsellerowy pisarz i specjalista w dziedzinie transformacji biznesowej
***
Brian Tracy jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w organizacji szkoleń oraz wspieraniu rozwoju osób indywidualnych i organizacji. Brian Tracy od trzydziestu lat zgłębia i bada, a następnie opisuje i omawia podczas wykładów różne zagadnienia z dziedziny ekonomii, historii, biznesu, filozofii i psychologii. Jest poczytnym autorem licznych książek, które zostały przetłumaczone na wiele języków.
Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę!
Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.
Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Stąd w ich książce Jeden na jeden znajdziesz głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.
Dzięki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz się dawać odważną informację zwrotną ukierunkowaną na zmianę. Będziesz miał okazję pracować z własnymi obawami związanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz się także, jak wpływać na pracownika, gdy przyjmuje postawę:
Daj mi, daj mi… awans, podwyżkę, szkolenia, ekskluzywne warunki pracy. Postaraj się lepiej mną zarządzać. Dbaj o mnie. Nie przeszkadzaj mi w pracy. Wyjątkowym elementem książki Jeden na jeden jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem, dla których tłem jest model Talent Review. Dowiesz się, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, oraz poznasz nowe możliwości bardziej skutecznego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.
***
Inga Bielińska - Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespołu. Aktywna zawodowo od 17 lat. Zajmuje się rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. Wykładowca poznańskich uczelni. Zrealizowała ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywności, zespołów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. Pracowała dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej.
Zofia Jakubczyńska - Trener i menedżer pracujący z klientami w obszarze business development. Z wykształcenia socjolog ze specjalizacją w komunikacji społecznej. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Coachingu Grupowego Trop, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Aktywna zawodowo od 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z działami sprzedaży i HR. Od 2006r. prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania i przechodzenia przez zmiany, przywództwa i osobistej efektywności, kierowania pracą zespołów, rozwiązywania konfliktów. Zrealizowała ponad 500 godzin coachingowych i ponad 4600 godzin szkoleniowych dla klientów biznesowych.
Wykorzystaj potencjał swojego umysłu!
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości. Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2 procent swoich kompetencji intelektualnych. Co możemy zrobić, aby w pełni wykorzystywać potencjał naszego mózgu i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?
W książce Bądź mądrzejszy! uznany ekspert i autor bestsellerów Brian Tracy przedstawia proste, ale skuteczne metody aktywizacji naszych naturalnych talentów i uzdolnień, dzięki którym możemy wykonać skok w kierunku realizacji naszych marzeń. Zapoznając się z treścią tej niezwykle przydatnej książki, nauczysz się:
• szkolić własny mózg w myśleniu, które sprzyja osiąganiu pożądanych rezultatów;
• dostrzegać i wykorzystywać szanse na rozwój w każdej sytuacji;
• rozpoznawać i usuwać negatywne schematy, które ci przeszkadzają;
• planować, działać i osiągać cele szybciej i z większą precyzją.
Zależy ci na większej sprzedaży? Chcesz wykazywać się większą kreatywnością? Szukasz sposobu na to, aby lepiej sobie radzić z nieoczekiwanymi zmianami? Bądź mądrzejszy! pomoże ci wykorzystać twoje ogromne zasoby intelektualne. Dzięki temu będziesz mógł wypracowywać pożądane wyniki i cieszyć się wszystkim tym, co jest udziałem ludzi sukcesu.
***
Zdecydowanie polecam tę książkę każdemu, bez względu na to, na jakim etapie drogi do sukcesu się akurat znajduje. Ona pomaga nie tylko do sukcesu dotrzeć, ale również skrócić tę podróż.
Don M. Green, dyrektor wykonawczy Napoleon Hill Foundation
Niesamowita książka, która w prosty sposób przypomina, że gdy człowiek zabiega o dobro, to spotykają go dobre rzeczy.
Greg S. Reid, autor bestsellerowej książki Stickability
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?