MOTYWACJA / NEGOCJACJENegocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.Dlaczego ludzie negocjują?Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.Jak wygrać negocjacje?Sprawić, aby ci uwierzyli jeżeli to zrobią, to wygrywasz.Jak sprawić, aby mi uwierzyli?Poznaj ich naucz się z nimi rozmawiać.Uwierz w to, co mówisz nie udawaj, ale uwierz.Pamiętaj, że negocjacje to wymiana coś dostajesz, ale także coś dajesz.Sięgnij po talię kart prezentującą praktyczne podejście do negocjacji handlowych w przystępnej formie.Co wspólnego mają negocjacje z zoo?Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów.Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w środku.Talia 56 kart, którą nie tylko zagrasz w dowolną grę karcianą czy grę negocjacyjną, ale także utrwalisz swoją wiedzę o taktykach stosowanych w negocjacjach.Zostań Asem negocjacji!GRZEGORZ ZAŁUSKI - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne: osób prywatnych, managerów i właścicieli firm oraz całych organizacji.Wieloletni praktyk w zarządzaniu sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Przez kilkanaście lat pracy zawodowej zajmował wysokie stanowiska managerskie w największych firmach międzynarodowych.Jako pasjonat procesów negocjacyjnych, w swojej pracy trenerskiej koncentruje się przede wszystkim na efektywności przekazywanej wiedzy, tak aby szybko zamieniała się ona w praktyczne umiejętności.Czynny mediator, wpisany do wykazu instytucji i osób godnych zaufania w Sądzie Okręgowym w Warszawie.Certyfikowany Coach, współpracujący z managerami najwyższych szczebli oraz właścicielami firm.Certyfikowany hipno-terapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wspierającej wysiłki perswazyjne.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.
***
ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Od ponad 25 lat książka Pieniądze albo życie należy do obowiązkowych lektur dla każdego, kto pragnie odzyskać możliwość cieszenia się pełnią życia poprzez transformację swoich relacji z pieniędzmi. Setki tysięcy czytelników podążało już drogą wyznaczoną przez przedstawiony w niej program dziewięciu kroków, ucząc się pod kierunkiem Vicki Robin tego, jak żyć w sposób bardziej świadomy i rozważny, przydając swojemu życiu większego niż dotąd sensu i znaczenia. To nowa, gruntownie przepracowana i unowocześniona wersja tej klasycznej już dziś, bestsellerowej pozycji.
Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową i wchodzisz w życie finansowe, czy też zmierzasz właśnie ku emeryturze i przejściu w stan spoczynku, książka ta wskaże ci właściwy kierunek postępowania:
jak wyjść z długów i zacząć powiększać oszczędności; jak oszczędzać pieniądze raczej dzięki przemyślanym i dobrym nawykom niż ścisłej kontroli budżetu; jak posprzątać swoje życie, usunąć zeń wszystkie zbędne i niepotrzebne rzeczy, które je zagracają, i żyć „równie dobrze, mając mniej”; jak inwestować swoje oszczędności, generować zysk i zapewniać sobie regularne dochody; jak oszczędzając pieniądze, dbać jednocześnie o dobrostan naszej planety… i jeszcze wiele, wiele więcej. Kiedy zdobędziesz pełnię kontroli nad swoimi pieniędzmi, będziesz mógł przestać zapracowywać się na śmierć i zacząć rzeczywiście zarabiać na życie, i to takie, które będzie ci sprawiało znacznie większą radość i przyjemność niż dotychczas.
To po prostu wspaniała książka, która naprawdę może zmienić twoje życie.
Oprah Winfrey
Nowatorski i inspirujący przewodnik, wprowadzający nas w świat nowej moralności w naszych osobistych relacjach z pieniędzmi.
„Los Angeles Times”
***
Vicki Robin, autorka książki Blessing the Hands That Feed Us i współautorka bestellera Pieniądze albo życie, jest bardzo aktywną i dobrze znaną innowatorką społeczną, pisarką oraz mówczynią. Poza tym od wielu lat jest działaczką ruchu na rzecz zrównoważonego stylu życia, organizując takie projekty, jak Suistainable Seattle, 10-Day Local Food Challenge, Transition Whidbey czy Center for a New American Dream i kierując nimi. Pisuje liczne artykuły do gazet i czasopism, a także występuje w wielu różnego rodzaju audycjach i programach, będąc obecna we wszelkiego rodzaju mediach, takich jak „New York Times”, NPR, The Oprah Winfrey Show czy People. Mieszka na Whidbey Island w stanie Waszyngton.
Joe Dominguez (1938–1997) był uznanym analitykiem finansowym na Wall Street, by następnie, w wieku 31 lat, zakończyć swoją karierę zawodową, stosując się do opracowanej przez siebie i przedstawionej w niniejszej książce, Pieniądze albo życie, strategii kolejnych kroków w celu osiągnięcia niezależności finansowej. Założenia swojego programu przedstawił również w formie kursu audio pt. Transforming Your Relationship with Money and Achieving Financial Independence (Sounds True). Od 1969 roku pracował wyłącznie jako wolontariusz, przeznaczając cały dochód ze sprzedaży materiałów edukacyjnych swojego autorstwa na finansowanie projektów transformacyjnych.
Peter Adeney, znany lepiej jako Mr. Money Mustache, jest wpływowym blogerem finansowym, który krótko po ukończeniu 30 lat, uzyskawszy niezależność finansową, przestał pracować zawodowo, poświęcając się pisaniu na temat tego, w jaki sposób wieść skromne i oszczędne, a jednocześnie bardzo przyjemne i wolne od trosk życie.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Delegowanie & kontrolowanie
Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Motywowanie
Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
Negocjowanie
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.
Przywództwo
Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:
- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić poczucie celu w organizacji;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;
- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.
Sukces osobisty
Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników.
Dowiedz się, jak:
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Zarządzanie sprzedażą
Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze.
Dowiedz się, jak:
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Biznes to wojna! Wykorzystaj sprawdzone strategie militarne by odnieść zwycięstwo w życiu zawodowym i prywatnym.
Jako autor bestsellerów i ceniony trener Brian Tracy wie co nieco o odnoszeniu sukcesów. W Zwyciężaj w biznesie! udowadnia, że te same zasady, które pomagały dowódcom zwyciężać podczas militarnych kampanii, mogą również być zastosowane, aby osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym. W tym zaktualizowanym wydaniu Tracy przedstawia dwanaście kluczowych strategii wykorzystywanych przez wielkich dowódców i pokazuje, jak zastosować je w prawie każdej sytuacji, by:
koncentrując się na silnych stronach osiągać cele, zyskać przewagę i opracować najlepszy plan działania dzięki zdobyciu cennych informacji, podejmować decyzje kiedy atakować, a kiedy się bronić, jak najlepiej wykorzystywać element zaskoczenia. Zwyciężaj w biznesie! jest książką pełną cennych porad, dzięki którym nabywasz praktyczne umiejętności i otrzymujesz mapę pozwalającą na uwolnienie potencjału i osiągnięcie każdego celu, jaki przed sobą postawiłeś.
Dowiesz się z niej, jak stosować każdą z kluczowych zasad strategii militarnej we wszystkim, co robisz. Nauczysz się, jak myśleć i planować w sposób strategiczny, koncentrować posiadane umiejętności i zasoby, korzystać z możliwości, zabezpieczać się przed komplikacjami, pracować bardziej efektywnie i maksymalizować szanse na sukces. Nauczysz się, jak osiągać zwycięstwo we wszystkim, co robisz. Nauczysz się z niej również, jak wygrywać kluczowe bitwy, takie, które naprawdę mają znacznie. Dowiesz się, jak w najbliższych kilku latach osiągnąć więcej, niż inni osiągają w czasie całego życia.
***
Brian Tracy jest supergwiazdą. (…) Uczy krok po kroku, jak startując z niczego dochodzić do rzeczy wielkich.
MARK VICTOR HANSEN, współautor książki Balsam dla duszy
Jeśli kiedykolwiek miałeś okazję czytać jedną z książek Briana, wiesz, że przed tobą jest doświadczenie, które może zmienić twoje życie.
Dr TONY ALESSANDRA, autor książki People Smart in Business oraz założyciel i prezes firmy Assessments 24x7
***
Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał także osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki.
Postawa ma wpływ na dokonywane wybory oraz na skuteczność podejmowanych działań. W tej książce znajdziesz konkretne wskazówki umożliwiające dokonywanie zmiany postawy u poszczególnych osób, w zespołach, rodzinach i w całych organizacjach.
Borykając się z własnym brakiem skuteczności czy niezadowalającymi wynikami firmy, większość z nas instynktownie sięga po doraźne środki zaradcze, nie koncentrując się na postawie, która stanowi sedno większości naszych problemów. Książka Zmień perspektywę i otwórz się na innych za sprawą prawdziwych opowieści oraz prostych, lecz głęboko przemyślanych narzędzi i wskazówek umożliwia nam, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym, dokonanie jedynej zmiany, jaka pozwala znacząco poprawić funkcjonowanie firmy, wyzwolić ducha współpracy oraz przyspieszyć wdrażanie innowacyjnych rozwiązań – wskazuje bowiem, jak spojrzeć na świat z nowej perspektywy.
***
Zmień perspektywę i otwórz się na innych to sekret udanej współpracy. To najlepsza wskazówka pozwalająca na osiągnięcie tego celu.
Steve Young, dwukrotny zdobywca tytułu najlepszego zawodnika ligi NFL, rozgrywający uhonorowany miejscem w Galerii Sławy
To mocna książka z mocnym przekazem, mówi bowiem o tym, jak przejrzeć na oczy. Wskazuje ścieżkę zaufania, współdziałania, kreatywności i skuteczności w działaniu.
Kathleen Klein, profesor zarządzania w Wharton School
Proponowane przez Arbingera rozwiązania pozwalające na dokonywanie zmian w życiu osobistym oraz w organizacji to jedne z najważniejszych narzędzi, z jakimi zetknąłem się w całej swojej karierze. Książka Zmień perspektywę i otwórz się na innych to lektura obowiązkowa dla liderów pragnących wprowadzić znaczące i trwałe zmiany w organizacji.
John Wilson, prezes ds. międzynarodowych firmy Staples
***
The Arbinger Institute to międzynarodowa organizacja szkoleniowa, konsultingowa i coachingowa, której programy i metody działania powstały na podstawie 45 lat badań naukowych w dziedzinie psychologii ludzkich zachowań oraz motywacji, a także 35 lat doświadczeń w pracy z organizacjami na całym świecie. Główna siedziba firmy mieści się w Stanach Zjednoczonych, ale oddziały Arbingera znajdują się obecnie na całym świecie: w obu Amerykach, w wielu krajach Europy, w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach, Azji i Oceanii.
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.
Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.
Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.
***
Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.
Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.
Od czasu publikacji bestsellerowej książki zatytułowanej Autobus energii Jon Gordon pracował z wieloma firmami, specjalistami, drużynami akademickimi, szpitalami, szkołami i organizacjami non profit. Doradza liderom, którzy starają się odmienić oblicze swoich firm, organizacji i szkół, zdobyć mistrzostwo kraju, a także zmieniać świat. Prowadził również wywiady z najwybitniejszymi liderami naszych czasów i analizował życiorysy wielu pozytywnych liderów znanych z kart historii - starając się ustalić, jaką drogą podążali do sukcesu.
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem.
Budowa globalnej organizacji wymaga dużego wysiłku. Nie jest też łatwo stworzyć zespół, który osiąga sukcesy. Jako lider niejednokrotnie będziesz się stykał z różnymi przeszkodami i z negatywnym nastawieniem. Nieraz zostaniesz wystawiony na próbę. Czasami będziesz miał wrażenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko tobie i że nie ma najmniejszych szans na urzeczywistnienie twoich wizji.
Z badań prowadzonych przez Manju Puri i Davida Robinsona, profesorów biznesu z Duke University, wynika, że pozytywnie nastawieni ludzie lepiej zarabiają i częściej zajmują obieralne urzędy. Psycholog Barbara Frederickson twierdzi, że ludzie, w przypadku których emocje pozytywne przeważają nad negatywnymi, częściej dostrzegają kompleksowy obraz sytuacji, lepiej radzą sobie w związkach oraz na ścieżce zawodowej. Z badań prowadzonych przez Daniela Golemana wynika, że pozytywnie nastawione zespoły osiągają lepsze wyniki niż te nastawione negatywnie. Badania nie pozostawiają zatem wątpliwości. Pozytywne przywództwo ma wielką moc.
Jednakże w pozytywnym przywództwie nie chodzi o fałszywy optymizm. O wielkości lidera decyduje jego autentyzm. Naukowcy stawiają sprawę jasno. Pozytywne nastawienie to coś więcej niż tylko ciekawa koncepcja przywództwa. To również skuteczna metoda budowania wspaniałej kultury i jednoczenia organizacji w obliczu trudności, a także wzmacniania więzi i zaangażowania w zespole oraz dążenia do doskonałości i wybitnych wyników.
Pozytywne przywództwo ma w sobie wielką moc. Już dziś możesz zacząć wykorzystywać schematy, historie i praktyki przedstawione w tej książce w interesie własnym i dla dobra swojego zespołu.
Przełomowa książka autora bestsellera Zjedz tę żabę! przedstawia wyjątkowy pomysł na to, CZYM i KIEDY należy się zajmować, a także metodę zarządzania najróżniejszymi szczegółami naszego życia.
Jakość naszego życia w dużej mierze zależy od tego, jak sobie radzimy z zarządzaniem czasem. Zarządzanie czasem to w istocie zarządzanie człowiekiem, zarządzanie życiem. To zarządzanie sobą. Jeśli nie mamy pełnej kontroli nad własnym czasem, to ciężko będzie nam kontrolować inne dziedziny naszego życia osobistego i zawodowego. Czasami nie bardzo wiemy, co robić, a pewnych rzeczy nie udaje nam się załatwić. Dlaczego? Ponieważ moment zdaje się nie być właściwy.
W książce Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia międzynarodowy prelegent i ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu Brian Tracy tłumaczy, dlaczego tak ważne jest to, aby dla każdego projektu wybrać odpowiedni moment. Odpowiednie wykorzystanie czasu w różnych sferach naszego życia pozwoli nam osiągnąć więcej z większą łatwością i w krótszym czasie.
Odwołując się do najnowszych badań nad produktywnością, a także do doświadczeń własnych i swoich klientów, Tracy opracował metodę, która polega na wyodrębnieniu dziesięciu różnych „czasów”, w których się funkcjonuje. Dla każdego nich opracował również stosowne podejście, które pozwala uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki.
Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to zbiór prostych kroków, dzięki którym można wskazać najlepszy moment dla każdego zadania, jak również stwierdzić, że oto nadeszła pora, aby zająć się kolejnym punktem z listy. W ten sposób tworzy się warunki dla optymalnej produktywności, dzięki której nasze życie zmieni się raz na zawsze.
***
Chcesz się dowiedzieć, jak maksymalnie wykorzystywać swój czas? Znajdź chwilę, żeby przeczytać tę książkę. Nie będziesz żałować.
Ken Blanchard, współautor książek Nowy Jednominutowy Menedżer oraz Zespole do dzieła!
Brian Tracy znów tego dokonał. Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to jednocześnie przystępna lektura i niezwykle przydatne narzędzie. Autor skupia się na dziesięciu różnych aspektach zarządzania czasem, za każdym razem przedstawiając kwestię jego zagospodarowania z innej perspektywy. Kto miał już wcześniej okazję czytać przynajmniej jedną z książek Briana, ten wie, że czeka go ciekawe doświadczenie, które może odmienić jego życie. Przyjemności!
Tony Alessandra, autor książki People Smart in business i założyciel oraz CVO firmy Assessments 24x7
Jeden z najwybitniejszych autorów zajmujących się kwestią samodoskonalenia teraz postanowił skupić swoją energię i potencjał intelektualny na bodaj najważniejszym temacie, z którym człowiek musi się zmierzyć, aby zyskać kontrolę nad własnym życiem – czyli na zarządzaniu czasem. (…) Na każdej stronie znaleźć można całe mnóstwo przełomowych pomysłów. Uwierz mi, że odtąd już do końca życia będziesz trzymać tę książkę pod ręką.
Vic Conant, prezes Nightingale-Conant
Niesamowicie błyskotliwy pomysł: podzielić czas na dziesięć priorytetów, a następnie podpowiedzieć, jak można zwiększać efektywność, koncentrując się na każdym z nich po kolei. Przeczytaj tę książkę, aby poznać najlepsze zasady wykorzystania czasu i zarządzania czasem, jakie kiedykolwiek zostały sformułowane.
Joseph Sherren, CSP, HoP, FellowGSF, bestsellerowy pisarz i specjalista w dziedzinie transformacji biznesowej
***
Brian Tracy jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w organizacji szkoleń oraz wspieraniu rozwoju osób indywidualnych i organizacji. Brian Tracy od trzydziestu lat zgłębia i bada, a następnie opisuje i omawia podczas wykładów różne zagadnienia z dziedziny ekonomii, historii, biznesu, filozofii i psychologii. Jest poczytnym autorem licznych książek, które zostały przetłumaczone na wiele języków.
Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę!
Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.
Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Stąd w ich książce Jeden na jeden znajdziesz głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.
Dzięki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz się dawać odważną informację zwrotną ukierunkowaną na zmianę. Będziesz miał okazję pracować z własnymi obawami związanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz się także, jak wpływać na pracownika, gdy przyjmuje postawę:
Daj mi, daj mi… awans, podwyżkę, szkolenia, ekskluzywne warunki pracy. Postaraj się lepiej mną zarządzać. Dbaj o mnie. Nie przeszkadzaj mi w pracy. Wyjątkowym elementem książki Jeden na jeden jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem, dla których tłem jest model Talent Review. Dowiesz się, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, oraz poznasz nowe możliwości bardziej skutecznego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój.
***
Inga Bielińska - Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespołu. Aktywna zawodowo od 17 lat. Zajmuje się rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. Wykładowca poznańskich uczelni. Zrealizowała ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywności, zespołów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. Pracowała dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej.
Zofia Jakubczyńska - Trener i menedżer pracujący z klientami w obszarze business development. Z wykształcenia socjolog ze specjalizacją w komunikacji społecznej. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Coachingu Grupowego Trop, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Aktywna zawodowo od 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z działami sprzedaży i HR. Od 2006r. prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania i przechodzenia przez zmiany, przywództwa i osobistej efektywności, kierowania pracą zespołów, rozwiązywania konfliktów. Zrealizowała ponad 500 godzin coachingowych i ponad 4600 godzin szkoleniowych dla klientów biznesowych.
Wykorzystaj potencjał swojego umysłu!
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości. Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2 procent swoich kompetencji intelektualnych. Co możemy zrobić, aby w pełni wykorzystywać potencjał naszego mózgu i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?
W książce Bądź mądrzejszy! uznany ekspert i autor bestsellerów Brian Tracy przedstawia proste, ale skuteczne metody aktywizacji naszych naturalnych talentów i uzdolnień, dzięki którym możemy wykonać skok w kierunku realizacji naszych marzeń. Zapoznając się z treścią tej niezwykle przydatnej książki, nauczysz się:
• szkolić własny mózg w myśleniu, które sprzyja osiąganiu pożądanych rezultatów;
• dostrzegać i wykorzystywać szanse na rozwój w każdej sytuacji;
• rozpoznawać i usuwać negatywne schematy, które ci przeszkadzają;
• planować, działać i osiągać cele szybciej i z większą precyzją.
Zależy ci na większej sprzedaży? Chcesz wykazywać się większą kreatywnością? Szukasz sposobu na to, aby lepiej sobie radzić z nieoczekiwanymi zmianami? Bądź mądrzejszy! pomoże ci wykorzystać twoje ogromne zasoby intelektualne. Dzięki temu będziesz mógł wypracowywać pożądane wyniki i cieszyć się wszystkim tym, co jest udziałem ludzi sukcesu.
***
Zdecydowanie polecam tę książkę każdemu, bez względu na to, na jakim etapie drogi do sukcesu się akurat znajduje. Ona pomaga nie tylko do sukcesu dotrzeć, ale również skrócić tę podróż.
Don M. Green, dyrektor wykonawczy Napoleon Hill Foundation
Niesamowita książka, która w prosty sposób przypomina, że gdy człowiek zabiega o dobro, to spotykają go dobre rzeczy.
Greg S. Reid, autor bestsellerowej książki Stickability
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.
***
W dzisiejszym świecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć się wyróżnić. Iannarino jednoznacznie wskazuje, jaki sposób myślenia i jakie zestawy umiejętności są potrzebne, żeby stać się bezcennym dla swoich klientów i osiągnąć więcej, niż wydawało się możliwe.
Jill Konrath, autorka książek Agile Selling i SNAP Selling
Anthony Iannarino jest sprzedawcą nad sprzedawcami – ekspertem, który wie, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doświadczenie praktyczne: sam obdzwaniał klientów, budował relacje z nimi i zamykał transakcje. Ta książka jest niesamowicie przydatnym źródłem wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania.
Michael Port, autor książki Steal the Show
Anthony zna się na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jest wystarczająco odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć — a nie rzeczy, które chciałbyś usłyszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tej dziedzinie korzystam.
Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales Management Simplified
***
ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Każdy z nas może osiągnąć długoterminowy sukces i się nim cieszyć. Wymaga to tylko odpowiednich nawyków.
Dwadzieścia lat temu autor niniejszej książki, Brendon Burchard, rozpoczął obsesyjne poszukiwania odpowiedzi na trzy poniższe pytania:
1. Dlaczego niektórzy ludzie i niektóre zespoły odnoszą sukces szybciej niż inni, a potem utrzymują ten sukces w dłuższym okresie?
2. Dlaczego wśród tych, którym się udało, jedni są na mecie szczęśliwi, a inni udręczeni?
3. Co w ogóle motywuje ludzi do osiągania takich sukcesów? Jakie nawyki, jakie umiejętności i jakie formy wsparcia pomagają im osiągnąć cel w krótszym czasie?
Na podstawie rozległych badań pierwotnych oraz dziesięciu lat doświadczenia w pracy światowej klasy trenera ludzi wysoce skutecznych Burchard zdołał sformułować odpowiedzi na te pytania. Okazuje się, że przewagę można zyskać dzięki zaledwie sześciu świadomie praktykowanym nawykom. Pozwalają one osiągnąć długoterminowy sukces i wysoki poziom dobrostanu bez względu na wiek, obraną ścieżkę rozwoju zawodowego, posiadane kompetencje czy cechy osobowości. Aby dołączyć do grona ludzi wysoce skutecznych, musisz dążyć do jasności, wzbudzać energię, wzmacniać poczucie konieczności, podnosić produktywność, zwiększać wpływ i wykazywać się odwagą.
Dzięki tym nawykom się wyróżnisz!
Bez względu na to, czy twoim celem jest wykonywać więcej zadań, lepiej przewodzić innym, szybciej się uczyć, czy radykalnie zwiększyć poziom odczuwanej radości i pewności siebie, nawyki opisane w tej książce pomogą ci to osiągnąć. Omówienie każdego z nawyków obejmuje przekonujące przykłady, odwołania do najnowszych wniosków naukowych, inspirujące ćwiczenia i codzienne praktyki.
Jeśli szukasz planu na lepsze życie, który z jednej strony znajdowałby poparcie w badaniach naukowych, a z drugiej po prostu do ciebie przemawiał, to właśnie trzymasz go w rękach. Co najlepsze, możesz również za darmo ocenić swoje postępy. Dzięki książce zyskasz dostęp do darmowego profesjonalnego narzędzia oceny, do arkuszy planowania oraz filmów szkoleniowych.
***
Brendon Burchard należy do grona wiodących coachów wysokiej skuteczności. Jest też jednym z najczęściej oglądanych, cytowanych i obserwowanych trenerów rozwoju osobistego w historii. Magazyn „SUCCESS” oraz „O, The Oprah Magazine” uznały go za najbardziej wpływową postać w dziedzinie rozwoju osobistego i osiągnięć. Jest światowym rekordzistą, jeśli chodzi o liczbę absolwentów zorganizowanych przez niego szkoleń wysokiej skuteczności oraz liczbę wydanych w tej dziedzinie certyfikatów.
Jest pionierem w dziedzinie edukacji internetowej. Jego filmy dotyczące rozwoju osobistego zostały odtworzone ponad 100 milionów razy. Ponad 1,6 miliona ludzi skorzystało już z jego kursów internetowych lub serii filmowych. Zalicza się też do grona 100 najpopularniejszych osób publicznych obserwowanych w serwisie Facebook, jest także autorem najpopularniejszych programów samopomocowych dostępnych w serwisie YouTube. Na tej podstawie serwis Oprah.com zaliczył go do grona „najlepszych trenerów internetowych w historii”.
Nazwisko Brendona znalazło się na pierwszych miejscach list bestsellerów „New York Timesa” i „USA Today”. Jest autorem kilku książek, takich jak Manifest motywacji, Energia!, The Millionaire Messenger, Life’s Golden Ticket oraz The Student Leadership Guide.
Jako dyrektor generalny High Performance Institute Brendon kieruje zespołem coachów, twórców i badaczy, którzy starają się wspierać ludzi w budowaniu nadzwyczajnego życia, przez które mogliby iść z radością. Prowadzi prelekcje na całym świecie i pracuje jako wiodący trener w High Performance Academy. Jest jednym z członków Innovation Board przy XPRIZE Foundation.
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej przewagi biorą się mistrzowskie posunięcia na biznesowym froncie. To tu biją źródła wielkich interesów.Tę książkę wykładowcy na studiach MBA polecają jako podręcznik tego, czego nie da się nauczyć w sali wykładowej. Instytucje sektora publicznego widzą w niej skuteczną broń w walce z biurokracją - ta książka zmienia urzędników w przedsiębiorców. Kler ceni ją za konstruktywne wartości. Gorąco polecają tę lekturę: Robert Redford i Ken Blanchard, autor Jednominutowego menedżera.
Niniejsze, drugie wydanie niezwykłej książki Gemba kaizen to długo oczekiwana, kompleksowo zaktualizowana wersja precyzyjnego opracowania, które omawia zasady japońskiej filozofii biznesu – filozofii ciągłego doskonalenia i innowacji w zakresie procesów, czyli kaizen, w obszarze o zasadniczym znaczeniu z punktu widzenia wyników firmy. Chodzi o obszar, w którym podejmowane są kluczowe działania, czyli o gemba. Umożliwia to sprawne wdrażanie efektywnych kosztowo udoskonaleń w najważniejszych procesach biznesowych.
Przytoczone w książce przykłady pokazują, w jaki sposób można obniżać koszty, poprawiać jakość i podnosić poziom zadowolenia klienta.
To kompleksowe opracowanie szczegółowo omawia kluczowe zagadnienia gemba kaizen, takie jak:
Jakość, koszt i dostawa w obrębie gemba. Pięć kroków organizacji miejsca pracy. Rozpoznawanie i eliminacja muda, czyli działań niegenerujących wartości dodanej. Zarządzanie wizualne. Rola kierowników w środowisku pracy zorganizowanym zgodnie z zasadą lean. Rola i zakres odpowiedzialności menedżerów gemba, jeżeli chodzi o utrzymywanie wysokich wyników. Zarządzanie JIT i TFM. Rola dyrektora generalnego w przewodzeniu kulturze kaizen. „Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie, co zrobić, aby Twój biznes był bardziej opłacalny i skuteczny, otwórz tę książkę i nie szukaj już dalej. Dobrze trafiłeś!
Kaizen Institute, który reprezentujemy autor i ja, świętuje swoje okrągłe 15-lecie skutecznego funkcjonowania na rynku polskim i blisko 35-lecie na scenie światowej. Tysiące zadowolonych firm w Polsce i na świecie daje nam bardzo mocną legitymację do zapewnienia Ciebie, że wykorzystanie kaizen do prostych codziennych usprawnień przełoży się na zwiększenie efektywności procesów w Twojej ?rmie. Efekt w postaci wyższej produktywności, lepszej jakości i zwiększonych zysków osiąganych przy znacznie niższym nakładzie kosztów, czasu i inwestycji nie może być dla Ciebie obojętny.
Jeżeli wdrożysz podstawowe zasady, które opisuje w niniejszej książce Masaaki Imai, droga do sukcesu jest otwarta. W pierwszej kolejności staraj się wdrażać rozwiązania, które pociągają za sobą niskie koszty, i pamiętaj, że dążenie do perfekcji z kaizen nie ma końca”.
Mariusz Bryke, CEO Kaizen Institute Poland
Gdy zdrowe odżywianie staje się obsesją…
Ortoreksja to zaburzenie odżywiania, które trudno rozpoznać. Nagle przestaje chodzić o oczyszczenie organizmu czy ograniczenie liczby spożywanych kalorii. Rezygnacja z pewnych produktów w imię „czystości” czy idealnej diety może szybko przerodzić się w trudny do przezwyciężenia nawyk, który będzie pociągać za sobą poważne konsekwencje w sferze zdrowia fizycznego i psychicznego. Niebezpieczeństwo popadnięcia w obłęd zdrowego odżywiania dodatkowo potęguje współczesny świat. Ogólny skutek zalewu informacji i dezinformacji w mediach jest taki, że toniemy w morzu dezorientacji i sprzeczności – a ludzie podatni stają się jeszcze bardziej podatni.
Dietetyk, specjalistka w dziedzinie zdrowego żywienia i zaburzeń odżywiania, Renee McGregor, po raz pierwszy ujawnia prawdę, która kryje się za maską niebezpiecznych diet. Powołując się na doświadczenia z pierwszej ręki i liczne analizy, autorka przedstawia narzędzia, dzięki którym osoby dotknięte tym problemem mogą powrócić do zrównoważonego i naprawdę zdrowego modelu odżywiania się.
***
Lektura obowiązkowa dla każdego, kto się martwi, że mógł przesadzić ze „zdrowym” stylem życia. Renee McGregor podchodzi do tego ważnego tematu rzetelnie i z wielką empatią. To przystępna i merytorycznie poważna książka, pełna praktycznych rad.
Emma Woolf, autorka książki Perfekcyjna – w pułapce anoreksji
Ta książka jest aktualna i ważna. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że stanowić będzie ważny punkt odniesienia – żeby nie powiedzieć koło ratunkowe – dla ludzi dotkniętych tym ciągle jeszcze mało znanym zaburzeniem. Mam nadzieję, że będzie to również jakże potrzebny przełomowy głos, który przedrze się przez często szkodliwą retorykę branży wellness. Ta mądra i pouczająca analiza zagadnienia może zainspirować nowe pokolenie guru wellness do zastanowienia się nad konsekwencjami głoszonego przez nich przesłania.
Anthony Warner, autor książki The Angry Chef
Stwórz i utrzymaj kulturę kaizen w swojej organizacji.
Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen w trakcie transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, ale trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen poprzez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady pokazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold. Ten praktyczny poradnik, pełen cennych spostrzeżeń liderów z Kaizen Institute, tłumaczy:
dlaczego kultura kaizen jest konieczna, jakie jest prawdziwe znaczenie kaizen, skąd wywodzą się warsztaty kaizen, jak kaizen sprawdza się jako strategia w praktyce, jak utrzymać kulturę kaizen, jak rozpoznać organizacyjną gotowość do transformacji, jak pokonać kulturowe przeszkody, a ponadto zawiera studia przypadków omawiające faktyczne wdrażanie kaizen w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż.
***
Firmy wiele robią dla implementacji u siebie kultury kaizen, robią to od wielu lat i mimo to mają trudności w realnej ocenie stopnia zaawansowania kultury kaizen w swojej organizacji. Trudności w ocenie rodzą się na poziomie interesariuszy i wynikają z różnych optyk patrzenia na organizację, korzyści lub strat jakie osiągają oni dzięki współpracy lub pracy w organizacji, a także stopnia ich identyfikacji z organizacją. Jestem przekonany, że książka w znacznym stopniu pomoże Państwu rozwiązać problem uzmysłowienia sobie, czym tak naprawdę jest kultura kaizen.
Mariusz Bryke, CEO Kaizen Institute Poland
Książka, którą trzymasz w ręku, pełna jest rzeczywistych przykładów problemów i rozwiązań stosowanych w czasie transformacji kulturowej. Jak podkreślają autorzy, kultura determinowana jest przez zbiór zachowań, które inicjowane są na poziomie przywódcy i spływają na niższe szczeble organizacji. Ta książka daje nadzieję, że i ty zdołasz przekształcić swoją organizację. Pamiętaj jednak: musisz zacząć już dziś – nie jutro, w przyszłym miesiącu albo w przyszłym roku. Twój system niedomaga, ty siedzisz u sterów, a kaizen jest odpowiedzią na twoje problemy.
lek. med. John Toussaint, założyciel i dyrektor zarządzający ThedaCare Center for Healthcare Value
***
Jon Miller może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem z zakresu kaizen. Jest dyrektorem zarządzającym Kaizen Institute Consulting Group. Był współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym Gemba Research, zanim firma połączyła się z Kaizen Institute. Jest autorem wielu artykułów. Był tłumaczem i wydawcą Taiichi Ohno’s Workplace Management. Swój wkład wniósł również do wielu innych książek wydawnictwa McGraw-Hill, chociażby Gemba Kaizen czy Kaizen in Logistics and Supply Chains.
Mike Wroblewski ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze inżynierii przemysłowej, zarządzania produkcją i kaizen. Jest dyrektorem Kaizen Institute USA. Jest często zapraszany jako główny prelegent na konferencje, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu kaizen.
Jaime Villafuerte ma 20-letnie doświadczenie na polu strategicznego i taktycznego wdrażania ciągłego doskonalenia. Jest dyrektorem ds. Lean Six Sigma w Jabil Inc., firmie zatrudniającej ponad 165 000 pracowników w 33 krajach. Przewodzi tam transformacji Lean Six Sigma. Jest autorem The Lean 6 Sigma Deployment Memory Jogger.
Czy masz już dość porażek i nieosiągniętych celów?
Czy pragniesz wreszcie zdobyć szczyt?
Wybierz się na Obóz Treningowy wraz ze swoja drużyną (z pracy, kościoła, szkoły, rodziny) i odkryj co to znaczy być najlepszym. Nie musisz nigdzie jechać, wystarczy, że przeczytasz tą inspirującą książkę, napisaną w duchu bestselleru Autobus Energii.
Jon Gordon w swej karierze współpracował z najlepszymi drużynami sportowymi, międzynarodowymi organizacjami oraz ludźmi sukcesu związanymi z różnymi dziedzinami życia. Zaobserwował, że ci ludzie – najlepsi z najlepszych – mają pewne cechy wspólne, których brak innym. Robią proste rzeczy trochę inaczej, niż cała reszta. Są to niewielkie różnice, które dają wielkie rezultaty.
W czasie lektury Obozu Treningowego poznasz formułę, którą Gordon stworzył na podstawie swoich obserwacji. Jest ona prosta, skuteczna i łatwa do zapamiętania. Jest to jednak proces, który wymaga cierpliwości, inicjatywy, skupienia oraz dużo pozytywnej energii.
Wpadnij na obóz treningowy Jona Gordona i odkryj w sobie pokłady energii, by stać się najlepszym, bez względu na dziedzinę życia, którą chcesz udoskonalić.
Obóz treningowy pomoże wam:
- przezwyciężyć strach,
- wzmocnić siłę woli,
- skupić się, na prostych ale bardzo ważnych aspektach życia zespołu, które mogą znacznie podwyższyć wasze wyniki,
- dowiedzieć się, czego naprawdę chcecie,
- pragnąć więcej i otrzymywać więcej,
- Pozostawić po sobie trwałe dziedzictwo,
Nie macie nic do stracenia! Do zyskania cały świat.
O AUTORZE
Jon Gordon jest szanowanym autorytetem w dziedzinie motywowania. Pomaga menedżerom, specjalistom i zespołom w firmach, w szkołach, a nawet w organizacjach kościelnych wykrzesywać z życia więcej pozytywnej energii. Jest współtwórcą „Programu pozytywnej energii” (PEP: Positive Energy Program), inicjatywy na rzecz edukacji i poprawy zdrowia dzieci. Jon Gordon zaraża pozytywną energią miliony ludzi na całym świecie, występując w telewizji i udzielając licznych wywiadów dla prasy. Wystąpił między innymi w znanych programach: American Morning na kanale CNN i w Today na NBC. Wywiady z nim ukazywały się na łamach czasopism „Men’s Health”, „Forbes” oraz „Positive Thinking”. Jest autorem książek: Autobus Energii: Zatankuj swój bak paliwem radości, Przepis: Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację, The 10-Minute Energy Solution oraz Energy Addict: 101 Physical, Mental, and Spiritual Ways to Energize Your Life. Jon Gordon ukończył Uniwersytet Cornella oraz Uniwersytet Emory.
Język angielski - Poziom B2-C1
Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego.
Czytaj - dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści Fanny Hill. Memoirs of a Woman of Pleasure przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego.
Słuchaj - pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu Fanny Hill. Memoirs of a Woman of Pleasure dostępne na naszej stronie. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. W każdej książce znajduje się specjalny kod, który umożliwia pobranie wersji audio (pliki mp3).
Ćwicz - do każdego rozdziału powieści przygotowane zostały specjalne dodatki i ćwiczenia:
- na marginesach stron znajdziesz minisłownik i objaśnienia trudniejszych wyrazów;
- w części O słowach poszerzysz słownictwo z danej dziedziny, a w części gramatycznej poznasz struktury i zagadnienia językowe;
- dzięki zamieszczonym na końcu rozdziału testom i różnorodnym ćwiczeniom sprawdzisz rozumienie przeczytanego tekstu;
- odpowiedzi do wszystkich zadań zamkniętych znajdziesz w kluczu na końcu książki.
Przekonaj się, że nauka języka obcego może być przyjemnością, której nie sposób się oprzeć.
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy
W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project
10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat. 2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze. 3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu. 5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę. 6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności. 7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków. 8. Chcesz zbudować coś szczególnego. 9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu. 10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę. ***
Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję.
Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It
W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu.
Lance Armstrong
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?