Zbiorcze i kompletne wydanie pierwszych punkowych pasków komiksowych!Blixa i Żorżeta, bohaterowie stworzeni pod koniec lat 90. przez Krzyśka Prosiaka Owedyka, to para pięknych dwudziestoletnich punkowców w ich pełnych humoru przygodach odbijają się problemy ówczesnej młodzieży, ale i całego społeczeństwa.Pierwotnie perypetie punkowej pary i ich przyjaciół ukazały się w wydawnictwie Pasażer w postaci trzech zeszytów, które spotkały się ze świetnym przyjęciem recenzentów i czytelników. Po 15 latach od premiery trzeciego zeszytu pora zaprezentować Blixę i Żorżetę nowym czytelnikom, w nowej odsłonie i oprawie graficznej, z bonusowymi paskami wydobytymi z archiwum autora i z, a jakże!, nową okładką.
Fascynujące zakończenie powstającej blisko dwadzieścia lat trylogii, śledzącej losy mieszkańców Berlina w czasach, gdy naziści zdobywali władzę.Trzeci i ostatni akt historycznego komiksu o Republice Weimarskiej zaczyna się od przybycia Hitlera do Berlina. Narodowi Socjaliści już kontrolują parlament, a społeczeństwo jest coraz bardziej podzielone. Jason Lutes za pomocą powiązanych historii niewielkiej grupy niemieckich obywateli koncentruje się na tym, by pokazać jak rosnący w siłę faszyzm może łatwo zastąpić demokrację. Syci bogacze, naiwna burżuazja i walczące o przetrwanie niższe klasy wszyscy mają nadzieję, że ich życie zorganizuje i nada mu sens, któraś z walczących politycznych frakcji. Ale pośród ciągle podsycanych konfliktów i pogłębiających się różnic nie ma miejsca na spokojny dialog. Jest za to miejsce na ekstremizm.Przerażająco aktualny i mistrzowsko opowiedziany Berlin jest uznawany za jedno z najwybitniejszych osiągnięć komiksowego medium.
W swoim krótkim życiu Ivan Kotowicz był świadkiem wielu niezwykłych zjawisk, ale niezmierzone tereny radzieckiej Rosji skrywają jeszcze niejedną tajemnice. Od wydarzeń mających miejsce w pierwszym tomie minęło kilka lat, a nasz bohater obudził się w świecie znacząco różniącym się od tego, który znał. Czy wpojone przez ojca zasady i niezłomny hart ducha wystarczą mu, aby wyjść cało z czyhających na niego niebezpieczeństw?W nowej części przygód Ivana Kotowicza, zatytułowanej Trumna chłysta, czytelnicy ponownie znajdą unikalną mieszankę gatunków, która wraz z intrygująca fabułą i charakterystycznymi rysunkami przyczyniła się do sukcesu poprzednika.Komiks Niesłychane Losy Ivana Kotowicza powstał w celu zapełnienia pewnej luki na rodzimym rynku. Chcieliśmy stworzyć tytuł przygodowy mający na celu dostarczenie rozrywki zarówno znawcom komiksu, jak i tym początkującym. Chcemy, żeby czytelnik dobrze się bawił dzięki dopieszczonym rysunkom i wciągającej fabule, która nie obraża jego inteligencji.Autorzy
W „Berlin. Miasto dymu” wracamy do stolicy Republiki Weimarskiej po dramatycznych wydarzeniach z maja 1929, ukazanych w pierwszej odsłonie trylogii. Coraz większy mur niechęci rośnie między komunistami i nacjonalistami, Żydami i resztą społeczeństwa, a wkrótce nastąpią wydarzenia zwiastujące nadejście II wojny światowej.
Tymczasem w kontraście do politycznych podziałów nocne życie Berlina rozkwita i wydaje się dla jego mieszkańców jedyną ucieczką od problemów dnia codziennego. Z serią koncertów przyjeżdża z Ameryki jazzowy zespół Cocoa Kids, którego występy szybko stają się wydarzeniem w rozgorączkowanym Berlinie. Uczestniczą w nich również główni bohaterowie trylogii Lutesa.
Ponownie śledzimy losy Marthe Müller i dziennikarza Kurta Severinga. On przeprowadza wywiady ze świadkami tragicznych majowych zajść, próbując dotrzeć do prawdy o nich. Ona nocami odkrywa świat berlińskich lesbijek i dekadenckie oblicze miasta. Oboje są dla autora soczewkami, przez które obserwujemy społeczeństwo w czasach kryzysu i gwałtownych zmian.
Berlińska trylogia Lutesa mocno zakorzeniona jest w tradycjach literackiego modernizmu. Nieustająco zmieniającą się, kalejdoskopowa narracja nawiązuje do „Berlin Alexanderplatz” Alfreda Döblina z 1929 roku, wyraźnie widać także inspiracje twórczością Ezry Pounda, T. S. Eliota i Jamesa Joyce’a.
„Berlin. Miasto dymu”, którego akcja kończy się w momencie wyborów do Reichstagu we wrześniu 1930 roku, to złożony zbiorowy portret miasta i jego mieszkańców, a zarazem jedno ze szczytowych osiągnięć powieści graficznej.
Najnowsza książka Shauna Tana to historia cykady, pracownika biurowego, którego nikt nie ceni. Cykada pracuje w biurowcu, dzień w dzień sumiennie wykonując nudne i powtarzalne czynności.
Cykada pracuje w wysoki budynek.
Wprowadza dane.
Siedemnaście roków.
Bez chorobowe.
Bez pomyłka. Tok, tok, tok!
Nie ma jednak co liczyć na wdzięczność szefostwa, a współpracownicy go prześladują. Aż pewnego dnia cykada udaje się na dach wysokiego budynku, gdzie wydarzy się coś niezwykłego...
Spodouści to komiks o najsłynniejszych polskich gangsterach, którzy po śmierci zbierają się w starej knajpie, by jeszcze raz opowiedzieć o swoim życiu. To oni rządzili kiedyś polskimi miastami, ale teraz, po śmierci, gdy nie muszą już obawiać się konsekwencji swoich słów, w końcu pozwalają sobie na szczerość. Poznajemy więc ich marzenia, niezrealizowane plany, słuchamy opowieści o często zmarnowanym życiu. A wszystko to w żarówiastych kolorach z lat 90.Cały komiks, utrzymany w stylu dramatycznych monologów, nawiązuje do jednej z najważniejszych książek literatury amerykańskiej XX wieku Umarłych ze Spoon River Edgara Lee Mastersa.
Drugi tom niezwykle popularnej we Francji serii dla młodych czytelników.
Nadeszło lato i mieszkańcy Hotelu Dziwnego gorączkowo przygotowują się do obchodów Święta Muzyki. Zewsząd słychać strojenie instrumentów, próby śpiewu i dźwięki towarzyszące przygotowywaniu sceny do występów.
Z całego tego zamieszania niezadowolony jest tylko Kaki, który wprost znieść nie może wszechobecnego hałasu i postanawia znaleźć zaciszne schronienie w lesie. Ale tam napotyka… Skrzekowyjca, wielkiego i groźnego stwora, który marzy o roli w operze. Problem polega na tym, że śpiewać on nie potrafi, za to strasznie wyje!
„Śpiew Skrzekowyjca” to drugi tom niezwykle popularnej we Francji serii dla młodych czytelników. Jej bohaterami są mieszkańcy tytułowego hotelu: Kaki – puchaty, fioletowy i bardzo leniwy stworek; pan Snarf – recepcjonista duch; pan Leclair – szczur książkowy oraz Marietta, pozornie zwyczajna dziewczynka. W ich fantastycznych przygodach pomaga im także Celestyn, chłopiec z sąsiedztwa noszący kapelusz w kształcie grzyba.
„Bajka na końcu świata. Ożywczy deszcz” to trzeci tom postapokaliptycznej serii dla najmłodszych autorstwa Marcina Podolca, jednego z najzdolniejszych polskich twórców komiksów i filmów animowanych.
Wiktoria i Bajka wędrują, by odnaleźć rodziców. Mijają dymiące kratery, wymarłe lasy i gruzowiska. Jak okiem sięgnąć – nieprzytulne widoki. Świat po wielkim wybuchu to zdecydowanie nie miejsce dla dziewczynki i psa. Ale jeśli już mamy tam dziewczynkę i psa, pozostaje nam trzymać za nie kciuki!
"Ten komiks był jednym z najlepszych, jakie czytałam w życiu. Był śmieszny i straszny. Jednym słowem był super!!!"
Kalina Ostrowska (lat osiem)
Drugi tom autobiograficznego komiksu Riada Sattoufa, w którym opowiada on o swoim dzieciństwie spędzonym w cieniu trzech dyktatorów – Muammara Kaddafiego, Hafiza al-Asada i własnego ojca.
Autorowi udaje się fascynująco uchwycić dziecięce spojrzenie na świat i gorączkę politycznego idealizmu. Wspomina więc wczesne lata, spędzone zarówno na francuskiej wsi, jak i w Libii Muammara Kaddafiego czy w Syrii dynastii Asadów, niezależnie jednak od kraju, zawsze pod dachem domu rządzonego przez ojca – Syryjczyka, zwolennika panarabizmu, który ciągnie rodzinę w pogoni za wspaniałym snem o jednym narodzie arabskim.
Zbiorcze wydanie słynnej trylogii Michała Śledzia Śledzińskiego o przygodach pewnego introwertycznego człowieczka. Przygodach całkiem zwyczajnych: pierwsze dziecięce rozczarowania i konfrontacje ze światem dorosłych, trudy wieku dorastania, przelotne miłostki i poważne związki, mozolne wspinanie się po kolejnych szczeblach zawodowej kariery, a w końcu wzięcie odpowiedzialności za drugiego człowieka w tym najważniejszym wymiarze - rodzicielskim. Ot, trzydzieści lat zwykłego życia.Pierwsze części trylogii były jednymi z najgłośniej dyskutowanych polskich komiksów ostatniej dekady. Entuzjastycznie przyjęli je recenzenci i czytelnicy, którzy Na szybko spisane 19801990 uznali za najlepszy komiks 2007 roku na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi.Dla wielu to obok Osiedla Swoboda najlepszy album w dorobku Michała Śledzia Śledzińskiego.
„Na szybko spisane 2000–2010" to ostatnia część trylogii Michała „Śledzia" Śledzińskiego o przygodach „pewnego introwertycznego człowieczka". Pierwsze jej odsłony były jednymi z najgłośniej dyskutowanych polskich komiksów ostatniej dekady. Zostały entuzjastycznie przyjęte przez recenzentów i czytelników, którzy „Na szybko spisane 1980–1990" uznali za najlepszy komiks 2007 roku na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi. Dziesięć lat później „Śledziu" domyka ten rozdział swojej biografii i kończy „Na szybko spisane 2000–2010". Pierwsza część cyklu opowiadała o dzieciństwie, druga o trudach wieku dorastania, w trzeciej zaś autor portretuje dorosłość bohatera: czas mozolnego wspinania się po kolejnych szczeblach zawodowej kariery, poważnych związków, a przede wszystkim wzięcia odpowiedzialności za drugiego człowieka w tym najważniejszym wymiarze – rodzicielskim.
Wiktoria i Bajka wędrują w poszukiwaniu rodziców. Mijają dymiące kratery, wymarłe lasy i gruzowiska, a kierunek marszu wyznaczają im tajemnicze światła na niebie. Świat po wielkim wybuchu to zdecydowanie nie najlepsze miejsce dla dziewczynki i psa. Jeśli już jednak mamy tam dziewczynkę i psa, pozostaje nam trzymać kciuki za powodzenie ich wyprawy!Bajka na końcu świata to postapokaliptyczna seria dla najmłodszych autorstwa Marcina Podolca, jednego z najzdolniejszych polskich twórców komiksów i filmów animowanych.
Miś Zbyś to najlepszy detektyw w okolicy. Borsuk Mruk to jego wytrwały asystent. Dla tej dwójki nie ma spraw zbyt trudnych. To dlatego pewnego dnia w drzwiach biura Zbysia staje... królowa pszczół! Zlecenie od razu wygląda na poważne ktoś kradnie pszczołom miód, a one są bezradne. Jeśli ktoś może pomóc to tylko Miś Zbyś!Tak zaczyna się komiks Pszczoły, ule i miodowe kule, pierwsza odsłona przygód nowego bohatera dziecięcej wyobraźni. Wszystkie powstały w głowie scenarzysty Macieja Jasińskiego, twórcy m.in. uznanych komiksów historycznych, gdy jego synek prosił go o opowiadanie bajek. Tak narodził się miś detektyw, którego perypetiami mogą teraz cieszyć się również inne dzieci, czytające komiksy z serii Detektyw Miś Zbyś na tropie!Album narysował Piotr Nowacki, mający na swoim koncie już kilka komiksów dla młodych czytelników. Tym razem, tworząc plansze, postanowił oddać hołd jednemu ze swoich ulubionych twórców Bohdanowi Butence i tę inspirację widać wyraźnie. Dzięki pracy Norberta Rybarczyka świat bohaterów stał się fantastycznie kolorowy, ciesząc oczy młodych i starszych czytelników.
Pewnego dnia mędrzec Danijal powiedział żonie: Po mojej śmierci wydasz na świat nasze dziecko. Nazwiesz je Hasib Karim ad-Din. Zapewnisz mu najlepsze wykształcenie, a gdy dorośnie, zapyta cię, co zostawił mu ojciec. Wręczysz mu wtedy pięć kart ukrytych w tej skrzyni. Kiedy je odczyta i pojmie ich treść, stanie się najświatlejszym człowiekiem swoich czasów.Tak rozpoczyna się najnowszy komiks Davida B., autora między innymi legendarnych Rycerzy świętego Wita.Hasib i królowa węży to epicka historia inspirowana przekazem z Księgi tysiąca i jednej nocy. Tytułowy Hasib jest młodym drwalem pozostawionym przez nieuczciwych towarzyszy na pewną śmieć w jaskini. Bohater spotyka tam jednak królową węży, która zaczyna snuć niezwykłą opowieść, pełną przygód, bóstw, demonów, księżniczek, czarnoksiężników i przepowiedni
Wiktoria i Bajka wędrują, by odnaleźć rodziców. Mijają dymiące kratery, wymarłe lasy i gruzowiska. Jak okiem sięgnąć nieprzytulne widoki.Świat po wielkim wybuchu to zdecydowanie nie miejsce dla dziewczynki i psa. Ale jeśli już mamy tam dziewczynkę i psa, pozostaje nam trzymać za nie kciuki!Bajka na końcu świata to postapokaliptyczna seria dla najmłodszych autorstwa Marcina Podolca, jednego z najzdolniejszych polskich twórców komiksów i filmów animowanych.
Gdybym miał wymienić najważniejszą polską serię komiksową z przełomu stuleci, nie zastanawiałbym się ani chwili – „Osiedle Swoboda” jest poza konkurencją – tak o komiksie Michała „Śledzia” Śledzińskiego pisał w „Gazecie Wyborczej” Wojciech Orliński. Ukazujący się na łamach słynnego „Produktu” cykl Śledzia był jednym ze znaków rozpoznawczych magazynu, który zmienił polski komiks.
To obyczajowa historia z życia miejskiej młodzieży, która lubi ostrą muzę, imprezy, alkohol i inne używki. Snujący się po osiedlowych uliczkach bohaterowie - niezapomniani Wiraż, Dźwiedziu, Szopa, Smutny i reszta ferajny – borykają się z przemocą, nudą, tępymi dresiarzami i kacem, czyli z tym wszystkim, na co narażeni są codziennie młodzi ludzie.
Śledziu opowiada o tym zwyczajnym życiu na zwyczajnym osiedlu z niezwykłym poczuciem humoru, przyglądając się swoim bohaterom z sympatią i dystansem jednocześnie. Doprawia to szczyptą surrealizmu i fantastyki, które na Osiedlu Swoboda wyglądają zadziwiająco naturalnie.
Większość patentów, które spotkały „Swobodną” ekipę, wydarzyła się na serio mnie, moim znajomkom, lub została podsłuchana pod sklepem nocnym – mówił Śledziu w jednym z wywiadów. I to ten autentyzm połączony z doskonałą komiksową formą nadał opowieści nową jakość. Do dziś nikt nie sportretował polskiej młodzieży i jej życia we współczesnej Polsce w równie przekonujący i fascynujący sposób. O czym łatwo się przekonać sięgając po ten kompletny zbiór wszystkich epizodów opublikowanych w „Produkcie”.
Nowe, czwarte już wydanie, edytorsko przygotowane jest tak, by stanowiło całość z „Osiedlem Swoboda 2”, czyli kompletnym wydaniem zeszytowej serii Śledzia.
Para nowożeńców wraz z towarzyszącym im przewodnikiem wędruje podczas podróży poślubnej przez tajemniczy tropikalny las. Napotykają w nim na nigdy wcześniej niewidziane gatunki zwierząt i roślin, obcują z olśniewająca oraz dziką przyrodą. W trakcie tego miesiąca miodowego, pośród niezwykłej fauny i flory, małżonkowie powoli odkrywają coś dziwniejszego i bardziej przerażającego niż wszystko, co do tej pory widzieli. Ta wyprawa odmieni ich na zawsze.Komiks Jesse Jacobsa, znanego choćby z pracy przy serialu Pora na przygodę, to opowieść o miłości i szaleństwie, które często trudno od siebie oddzielić. Nie tylko w dżungli.
Drugi tom niesamowitych przygód wyjątkowego kota.
W swoim krótkim życiu Ivan Kotowicz był świadkiem wielu niezwykłych zjawisk, ale niezmierzone tereny radzieckiej Rosji skrywają jeszcze niejedną tajemnice. Od wydarzeń mających miejsce w pierwszym tomie minęło kilka lat, a nasz bohater obudził się w świecie znacząco różniącym się od tego, który znał. Czy wpojone przez ojca zasady i niezłomny hart ducha wystarczą mu, aby wyjść cało z czyhających na niego niebezpieczeństw?
W nowej części przygód Ivana Kotowicza, zatytułowanej „Zamek rybiej dynastii”, czytelnicy ponownie znajdą unikalną mieszankę gatunków, która wraz z intrygująca fabułą i charakterystycznymi rysunkami przyczyniła się do sukcesu poprzednika.
Komiks „Niesłychane Losy Ivana Kotowicza” powstał w celu zapełnienia pewnej luki na rodzimym rynku. Chcieliśmy stworzyć tytuł przygodowy mający na celu dostarczenie rozrywki zarówno znawcom komiksu, jak i tym początkującym. Chcemy, żeby czytelnik dobrze się bawił dzięki dopieszczonym rysunkom i wciągającej fabule, która nie obraża jego inteligencji.
Autorzy
Jeśli uwielbiacie bluesa, ta książka z pewnością wam się spodoba. Nie trzeba jednak fascynować się tą muzyką, by docenić portret najsłynniejszego bluesmana wszech czasów. To prawdziwe arcydzieło, zarówno pod względem plastycznym, jak i narracyjnym; poetyckie teksty i wspaniałe plansze, z których każda jest osobnym dziełem sztuki, sprawiają, że „Love In Vain” to coś więcej niż powieść graficzna.
Lawrence Cohn, założyciel Legacy Recordings i producent albumu „Robert Johnson: The Complete Recordings”
Opowieść o jednym z najsłynniejszych bluesmanów w historii – Robercie Johnsonie. Choć żył tylko 27 lat i napisał zaledwie 29 utworów przeszedł do legendy. Swoje nieprawdopodobne umiejętności zawdzięczał ponoć umowie z diabłem, którą zawarł w księżycową noc na rozstaju dróg. Jego twórczością inspirowali się m.in. Eric Clapton, Bob Dylan, Led Zeppelin czy The Rolling Stones, a magazyn „Rolling Stone” umieścił go na piątym miejscu listy najlepszych gitarzystów w historii.
„Love In Vain”, dzieło niezwykle utalentowanego rysownika Mezzo i scenarzysty Jean-Michaela Duponta, zostało wybrane komiksem roku przez biblioteki we Francji, nominowane było także do nagród podczas prestiżowego festiwalu komiksu w Angouleme.
Akcja książki rozgrywa się na rozległych równinach Nowego Meksyku. To prawdziwa historia słynnej watahy wilków i mężczyzny, który na zlecenie schwytał przywódcę tego stada. Opowieść o tym, jak jeden niezwykły wilk zmienił życie myśliwego i doprowadził do powstania na terenie Stanów Zjednoczonych społeczności zajmujących się ochroną dzikiego życia.W tej pięknej adaptacji opowiadania Ernesta Thompsona Setona z jego klasycznego zbioru z 1898 roku pt. Zwierzęta, które znałem, William Grill, wielokrotnie nagradzany za swoją pierwszą książkę pt. Wyprawa Shackletona, przenosi nas w czasy ostatnich dni Dzikiego Zachodu.Wyprawa Shackletona, przepięknie i z detalami odmalowana przez młodego rysownika, Williama Grilla, została uznana przez The New York Times najlepszą ilustrowaną powieścią dla dzieci i młodzieży w 2014 roku.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?