Yuuya Kishimoto marzył o karierze pianistycznej. Niestety, w wyniku wypadku częściowo stracił władzę w ręce i musiał zweryfikować swoje plany na przyszłość. Lecz nie tylko on przechodzi życiowy kryzys. Nauczyciel matematyki, Kazuaki Kiriya, właśnie rozstał się z partnerem. Zupełnie wytrącony z równowagi, błąkał się po mieście i tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności nie skończył pod kołami samochodu. Drogi obu bohaterów skrzyżowały się właśnie w tym dramatycznym momencie. Przygodna znajomość „z ulicy” stopniowo przerodziła się w coś więcej i wszystko było na dobrej drodze, by przeobraziła się w związek, gdyby nie drobny szczegół, o którym Kishimoto zapomniał poinformować swojego przyjaciela.
Shino dostaje dwa bilety na wyjątkowy pokaz filmowy. Jest szczęśliwy, bo zawsze marzył, żeby uczestniczyć w takim wydarzeniu. Bardzo chce, by Seryou mu towarzyszył. Przecież są teraz najlepszymi przyjaciółmi! Kogo innego miałby zaprosić? Seans ma się odbyć w przyszłym tygodniu. Tylko... czy wtedy Seryou będzie jeszcze zainteresowany znajomością z Shino...?
„Czy boję się ją poznać?”
Shoya postanawia zadośćuczynić Shoko za wszystkie nieszczęścia, jakie ją przez niego spotkały. By tego dokonać, zwraca się ku przeszłości, od której zamierzał na zawsze się odciąć. Jak spotkanie dawnej znajomej wpłynie na związek zagubionego chłopaka i niesłyszącej dziewczyny?
Shoya Ishida nade wszystko ceni przygody i dobrą zabawę. Jest energiczny i wszędzie go pełno. Kiedy więc w klasie pojawia się nowa koleżanka – niesłysząca Shoko Nishimiya – która już od pierwszych dni działa mu na nerwy nieprzystosowaniem i ślamazarnością, Shoya okazuje jej swoją niechęć. Nie tylko sam zaczyna uprzykrzać Nishimiyi życie, ale też zachęca do tego resztę klasy. Pewnego dnia posuwa się jednak za daleko, w efekcie czego dziewczyna zmienia szkołę, on zaś staje się obiektem przemocy i traci przyjaciół.
Mija sześć lat. W tym czasie Shoya wielokrotnie zastanawiał się nad swoim karygodnym zachowaniem w stosunku do głuchej koleżanki. Czy będzie potrafił spojrzeć jej prosto w oczy, kiedy los ponownie skrzyżuje ich ścieżki?
Kiedy zegar wybija północ, pojawiają się one. Nikt nie wie, kim są, skąd przychodzą i dlaczego pozostają w tym świecie cały miesiąc. Niektórzy twierdzą, że to duchy, inni, że wytwory chorej wyobraźni. Wzbudzają przerażenie, odrazę i niepokój. Nie wszyscy je widzą, ale ci, których nawiedzają, są skłonni zrobić zaskakujące rzeczy, by stracić je z oczu. Nawet za cenę własnego życia...
Sammie mieszka wraz z wujkiem w maleńkim mieszkaniu na peryferiach Londynu. Życie jej nie rozpieszcza, ale stara się nie poddawać. Od kilku lat w sylwestrową noc, wraz z wybiciem północy, w jej pokoju zjawia się nieproszony gość. Nie sposób się go pozbyć i choć nikomu nie robi krzywdy, jego obecność jest niezwykle uciążliwa. Wędruje za Sammie krok w krok, niespodziewanie znika, by zaraz pojawić się tuż przy jej twarzy. Przebiera wychudłymi palcami, jakby ciągle coś rachował i pozostawia po sobie odór gnijącego mięsa. A kiedy nadchodzi luty, znika, by pojawić się, gdy sylwestrowy zegar znów odmierzy dwanaście uderzeń.
Rabunkowa gospodarka złożami naturalnymi oraz zanieczyszczenie atmosfery spowodowały gigantyczny efekt cieplarniany. Nie da się już zatrzymać wzrostu temperatury, a wszelkie życie na Ziemi skazane jest na zagładę. Jedyna nadzieja na odbudowanie flory i fauny to zabezpieczenie DNA wszystkich żywych organizmów w odpowiednio dostosowanym do tego pojemniku i przeczekanie nieprzyjaznych warunków. Tytułowy „Hotel” to gigantyczna budowla wznosząca się na pięć kilometrów w górę. Jest swoistym przechowalnikiem zarządzanym przez Louisa – komputer obdarzony świadomością.
Oprócz tytułowego „Hotelu” tomik zawiera cztery dodatkowe opowieści.
Rok 107 nowej ery, Neo-Tokio. Miasto zalewa fala przestępczości związanej z suprabiotykami – farmaceutykami nowej generacji, zdolnymi udoskonalić ciała i umysły.
Hajime Tsukumo – nowy rekrut czwartej dywizji Federalnej Służby Bezpieczeństwa, specjalizującej się w walce z przestępcami korzystającymi z suprabiotyków – łączy siły z Zero-Jeden, tajemniczym mężczyzną należącym do programu „Szubiennik”, którego członkowie ścigają podobnych sobie kryminalistów w zamian za skrócenie wyroku.
Komiks dla dorosłych
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
Dążący do Wiru Źródła taumaturg – oderwany od rzeczywistości Sōren Araya – wznosi barierę Absolutu stanowiącą urzeczywistnienie samej śmierci. Czy Mistyczne Oczy Shiki Ryōgi, zdolne do dostrzeżenia śmierci każdego bytu, zdołają się przez nią przebić?
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała
w Japonii ruch „nowej fantastyki” i zyskała status historycznego arcydzieła.
Po przebudzeniu się z dwuletniej śpiączki, Shiki Ryōgi traci pamięć, ale w zamian zyskuje Mistyczne Oczy Widzenia Śmierci, które pozwalają jej zobaczyć śmierć wszelkich bytów. Odbijający się w nożu Shiki codzienny, zwykły świat nieustannie miesza się z innym, niezwykłym...
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała w Japonii ruch "nowej fantastyki" i zyskała status historycznego arcydzieła.
Siedemnastoletnia Europejka, lecąc do Tokio, nie miała pojęcia, że proceder handlu ludźmi jest we współczesnym świecie nadal obecny. Nawet w najgorszych koszmarach nie wyśniła, że beztroska wycieczka przerodzi się w dramat, a ona sama znajdzie się w niewoli. Kiedy przerażona dziewczyna zostaje jedną z nagród w walkach członków yakuzy, jej los wydaje się przesądzony…
Do niedawna Koko żyła w przekonaniu, że czarodziejami mogą zostać jedynie ci, którzy posiadają ku temu wrodzone predyspozycje. Ale wszystko zmieniło się w dniu, gdy trafiła pod skrzydła sympatycznego czarodzieja Qifreya i zaczęła zgłębiać arkana magii. Pewnego dnia wraz z nim i pozostałymi uczennicami odwiedza miasto czarodziejów Karn, by wybrać odpowiednią dla siebie różdżkę. Jednak w wyniku machinacji tajemniczego czarodzieja w masce dziewczęta trafiają do nieznanego sobie miejsca, którego strzeże przerażający smok...
Czy czarodziejami mogą zostać jedynie wybrani? A może również ci, którzy dążą do tego ciężką pracą?
Pewnego dnia w toalecie rodziny Yamaguchi w rolce papieru toaletowego pojawia się tajemnicza dziewczyna imieniem Shin – dla przyjaciół Shinia – która od pierwszego wejrzenia robi piorunujące wrażenie na Nobuo, prostolinijnym gimnazjaliście.
”A gdyby tak zużyć cały papier” – pomyślał Nobuo, a po jego skroni stoczyła się kropla potu – „Czy wtedy zobaczyłbym ją na… na… nago?!”
Tak oto zaczyna się wspaniała opowieść o miłości, pożądaniu i… kupie innych przygód.
Nigdy nie ufaj Lalkarzom…
W którym miejscu znajduje się granica człowieczeństwa? Kto ma prawo, aby o niej decydować? Reza starał się żyć w zgodzie z przyjętymi przez ludzi zasadami. Dla wielu był wypaczoną, niebezpieczną kreaturą. Obiektem drwin, szyderstw i jawnej wrogości. Gorzki smak zawodu, samotność oraz lęk przyczyniły się do poznania drogi, przed którą chciała ochronić go stara znachorka. Słysząc słodki głos pradawnej siły, krocząc ścieżką znaną tylko dzikiemu ludowi reptilianów, Reza wpada w sidła, które zastawiła na niego jego prawdziwa natura.
Znacznie dalej, wysoko w chmurach, ponure nastroje nie opuszczają mieszkańców Wyspy w Przestworzach. Lordowie Ognia są sfrustrowani wzrastającą liczbą uprowadzanych kobiet. Wiedzą, że przyczyna zrodziła się gdzieś na powierzchni. Nie otrzymawszy wsparcia, decydują się na desperacki czyn – zwrócenie się z prośbą do ich patrona, Złego Oka. Czy jednak lekkomyślność ifrytów zaprowadzi na świecie nowy porządek, czy ich decyzja stanie się pretekstem do rozpoczęcia potwornej wojny?
Chaos zdaje się nie dotyczyć Rezy pochłoniętego wewnętrzną przemianą. Kim tak naprawdę jest? Jaki ma powód, aby istnieć? Jakie będą konsekwencje zlekceważenia ważnego ostrzeżenia?
Oto teatr marionetek… a w nim – Czarny Dżin.”
„Tej gry nie da się przejść. Każdy z nas kiedyś umrze, a jedyna różnica polega na tym, czy stanie się to prędzej czy później…”
Minął miesiąc, odkąd rozpoczęła się stworzona przez Akihiko Kayabę gra śmierci. W tym czasie już dwa tysiące graczy straciły życie, zaś pokonanie bossa pierwszego poziomu stało się priorytetem. Zwołano w tej sprawie posiedzenie, na które zaproszono najsilniejszych wojowników. Jeden z nich, walczący solo gracz imieniem Kirito staje się świadkiem walki nieznajomej dziewczyny z potężnym potworem. Jej rapier wygląda zupełnie jak rozdzierająca nocne niebo spadająca gwiazda…
Historie zawarte w niniejszej książce odpowiedzą na pytanie, dlaczego zaczęto nazywać Kirito „Czarnym Szermierzem”, przedstawią związaną z rajdem na drugiego bossa smutną historię pewnego kowala, a także odkryją wiele innych sekretów dryfującego zamku Aincrad.
„To Kirito… Mój Kirito wrócił”.
Drugi dzień ostatecznego eksperymentu obciążenia w Podziemiu. Po pokonaniu najpotężniejszego Rycerza Integralności w Armii Świata Ludzi, Bercouliego, oraz Sinon, zalogowanej przez superkonto bogini słońca Solus, Gabriel rusza w pościg za Alice.
Tymczasem oddział przynęty Sił Obrony Świata Ludzi zostaje otoczony przez ogromną armię Czarnych Rycerzy. Pomimo dzielnej walki Asuny oraz wsparcia Lisbeth, Siliki i pozostałych graczy z realnego świata pozbawiony woli Kirito wpada w ręce dawnego lidera Szyderczej Trumny, PoHa, który zamierza dać wreszcie upust rosnącej przez lata nienawiści.
I wtedy w sercu Kirito rozlega się głos. Głos przyjaciela, z którym podróżował, śmiał się i walczył. Głos jego jedynego, niezastąpionego druha…
Czwarta Wojna o Świętego Graala zbliża się do punktu kulminacyjnego przez bezlitosne sztuczki Kiritsugu Emiyi. Tymczasem Król Podbojów Iskandar ogłasza „Debatę o Świętego Graala” – pojedynek mający zadecydować o pierwszeństwie pośród władców. Król Królów Gilgamesz, Król Rycerzy Artoria Pendragon czy może Iskandar? Kto okaże się godny miana „Króla Świętego Graala”?
Oto trzeci tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
„Zagnieździł się w mojej głowie i nie mogę o nim zapomnieć. Głos Mafuyu to bardzo niebezpieczna broń. W dniu, gdy go usłyszałem, poczułem, że moje dotychczasowe pasje zaczęły tracić swój blask”.
Pewnego popołudnia Uenoyama spotyka w szkole małomównego chłopaka trzymającego w objęciach podniszczoną gitarę z pękniętą struną. W geście życzliwości naprawia instrument, a gdy pod jego palcami rozbrzmiewa pierwszy akord, nieznajomy wydaje się tym niezwykle poruszony i prosi, by Uenoyama nauczył go grać. Odmowa nie wchodzi w grę, ponieważ Mafuyu – bo tak nazywa się chłopak – nie daje się zbyć i uparcie ponawia prośbę. Lecz dopiero jego śpiew sprawi, że Uenoyama nie tylko zgodzi się na naukę, ale zapragnie poznać go bliżej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?