Kiritsugu Emiya, zwany Zabójcą Taumaturgów, nie cofnie się przed niczym, by podczas ostatecznej rywalizacji – Wojny o Świętego Graala – osiągnąć swój cel. Szermierz, Duch Bohatera, zrobi wszystko, by nie złamać kodeksu rycerskiego. Przepaść między Mistrzem a Sługą nie mogłaby być większa, jednak mimo dzielących ich różnic stawiają czoła kolejnym wrogim Duchom Bohaterów. Co więcej, przed Kiritsugu wyrasta groźny cień Kireia Kotomine, poszukującego prawdy agenta Świętego Kościoła…
Oto trzymający w napięciu drugi tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Nadchodzi zmierzch ery bogów… Jedno z ostatnich japońskich bóstw, Kami, tworzy laboratorium „Artificial People”, gdzie zostają powołani do życia ludzie obdarzeni boskimi zdolnościami – humodeusy.
Topaz Eihwaz Clever uważany jest za idealny twór nowej generacji. Mimo to nie odczuwa z tego powodu dumy ani nie czerpie satysfakcji. Wszystko się zmienia, gdy poznaje Smite’a, humodeusa obarczonego pewnym niebezpiecznym defektem. Smite posiada bowiem drugą osobowość zwaną „personifikacją apokalipsy”, która niesie śmierć wszystkim żywym istotom.
To jednak nie zniechęca Topaza. Wręcz przeciwnie, w niewytłumaczalny sposób przyciąga go do nowego towarzysza. Nić przyjaźni przeradza się w silną więź, kiedy obaj podejmują się schwytania Marsa, samozwańczego bojownika o czystość ludzkiej rasy, który zamierza unicestwić bóstwa oraz humodeusy.
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko niezrównanemu wojownikowi, który pokonał nawet Czarnego Szermierza Kirito, staje Asuna. Choć walka jest wyrównana, ostatecznie kończy się porażką szalonej uzdrowicielki. Mimo to dziewczyna dostaje propozycję wstąpienia do gildii tajemniczego gracza. Za niezwykłym kunsztem wojownika kryje się jednak pewna tajemnica. Oto nowy rozdział historii Asuny i Kirito – „Matczyny różaniec”.
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do Bullet of Bullets, turnieju mającego wyłonić najsilniejszego gracza w całym GGO. Używając świetlnego miecza, pokonuje kolejnych przeciwników, czym wzbudza powszechne zainteresowanie. Nadchodzi finał Bullet of Bullets. Pośród doświadczonych graczy, biorących udział w generalnej bitwie, w końcu pojawia się Death Gun. Kim tak właściwie jest i czy naprawdę potrafi poprzez wirtualną rzeczywistość wywrześ wpływ na świat realny? Kirito rusza do samotnej walki z Pistoletem Śmierci! Oto finał serii "Widmowy pocisk"!
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę
Nie ma na świecie absolutnie złej istoty. Jest tylko taka, która była karmiona nienawiścią, aż zabrakło w niej miejsca na cokolwiek innego.
Ostatni akt Sztuki właśnie się rozpoczyna. Coraz więcej nitek wymyka się z palców spaczonego dżina. Żeby zakończyć widowisko, Saga postanawia dokonać Przebudzenia zapomnianej przez świat kreatury. Czy jest to przejaw geniuszu, czy raczej postępującego szaleństwa?
Reza staje przed trudnym wyborem. By wrócić do jaszczurzego stada, musi zerwać z dotychczasowym życiem i porzucić przyjaciół. W podjęciu decyzji nie pomaga fakt, że warunek ten ma niewiele wspólnego z wolnością, o której mieszaniec marzył.
Wraz z przybyciem Złego Oka, powierzchnię opanowują Lordowie Ognia. Behaar – uznany przez nich za zdrajcę – nie może liczyć na to, że pomogą mu dopełnić zemsty na Avinach. Pozostaje mu samotnie wymierzyć sprawiedliwość i ochronić przyjaciół przed zagrożeniem ze strony ifrytów.
Widok Sungchana całującego Sewę wywołuje w Sejoonie wybuch agresji. Wieczorna rozmowa z siostrą przeradza się w poważną kłótnię, która omal nie kończy się rękoczynami. Następnego dnia Sejoon bagatelizuje zarzuty Sewy, jakby między nimi nic szczególnego się nie wydarzyło. Lecz to tylko pozorny spokój. Sytuacja zmienia się, gdy chłopak spotyka na mieście Choi Sujin, dziewczynę odpowiedzialną za atak na Sewę.
Sztuka – spleciona z pajęczyny kłamstw, z pustych obietnic i chorych pragnień – właśnie się rozpoczyna. Aktorzy, pod czujnym okiem Czarnego Dżina, zajmują swoje miejsca na scenie.
Zwiastun z nieba, Złe Oko, stanowi już bardzo realne zagrożenie. Żaden z Lordów nie wątpi, że uderzenie komety zapoczątkuje kolejny niespokojny okres w dziejach świata. Lalkarze, pod przewodnictwem Sagi, stają w obronie swego dominium. Czy dzięki przymierzu z jaszczurami zdobędą również przychylność boga-krokodyla, Wielkiego Nashersourdyliana?
Reza – nieświadomy władzy, jaką mają nad nim lalkarskie sznurki – dąży do pojednania z reptilianami. Jednak pierwsze spotkanie całkowicie rujnuje jego wyobrażenia o dzikich pobratymcach.
Bezpieczeństwo Behaara na Latającej Wyspie jest coraz bardziej zagrożone. Czas na podjęcie ostatecznej decyzji. Czy dla ratowania własnej skóry ifryt poświęci życie człowieka, z którym łączy go coś więcej niż zawarta umowa? Jego wybór może okazać się niezwykle istotny w planach Zjednoczenia Czarnego Dżina.
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z "ALfheim Online", grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistcyzny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzieki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu "silnika lotu", który pozwala na swobodne poruszanie się w poiwetrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników.
By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny - do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy.
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO 'Sword Art Online' i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: 'ALfheim Online'. Aby ocalić ukochaną, zdesperowany Kirito loguje się do świata ALO, krainy zamieszkanej przez wróżki! Tak zaczyna się seria 'Taniec wróżek', która w sieci podbiła już serca tysięcy fanów!
Kei Sakai ma marzenie. Chce zostać tak wspaniałym kucharzem jak jego dziadek. Żeby tego dokonać, zrobił już pierwszy krok i rozpoczął studia na kierunku gastronomicznym. Problem w tym, że dojazdy na zajęcia pochłaniają mnóstwo czasu, zaś wynajęcie mieszkania bliżej uczelni to zbyt duży wydatek.
Szczęśliwym zbiegiem okoliczności dostaje cynk od znajomego, że w domu położonym niedaleko jego szkoły zwolnił się pokój. Kei, niewiele myśląc, przeprowadza się do nowego lokum. Kiedy jednak poznaje pozostałych trzech lokatorów, jest już za późno na ucieczkę. Przyzwyczajony do porządku i spokoju, z trudem znosi nowych towarzyszy, dla których ani porządek, ani spokój nie są priorytetami…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?