Ella wydaje się zwykłą nastolatką, a jednak, gdzie się pojawi, dzieją się dziwne rzeczy. W dzisiejszych czasach posądzenie kogoś o czary brzmi raczej niedorzecznie, ale… czy dziewczyna na pewno pochodzi z tego świata? Aby odkryć swoją tożsamość, dostrzec w sobie moc i nauczyć się żyć ze swoją odmiennością, Ella przemierzy krainy równoległe, pozna elfy i smoki, i przeżyje niezwykłe przygody, dzięki którym wreszcie zrozumie, że inny to znaczy wartościowy. Świetnie napisana powieść fantasy o akceptacji samego siebie. Książka nagrodzona w VI Konkursie Literackim im. Astrid Lindgren na współczesną książkę dla dzieci i młodzieży, zorganizowanym przez Fundację „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom" we współpracy z wydawnictwami Papilon, Literatura i HarperKids, pod honorowym patronatem Biblioteki Narodowej, przy finansowym wsparciu Partnerów Konkursu – Fundacji PZU oraz Fundacji „AMF Nasza Droga". Jury Konkursu pod przewodnictwem prof. dr hab. Joanny Papuzińskiej, nawiązując do najwyższych standardów literackich wyznaczonych przez jego Patronkę, wybrało spośród 346 nadesłanych prac i nagrodziło teksty o wysokim poziomie artystycznym i etycznym, które z pełnym przekonaniem można polecać do czytania dzieciom i młodzieży. Więcej informacji o książkach nagrodzonych w Konkursie im. Astrid Lindgren: www.calapolskaczytadzieciom.pl/konkurs-astrid-lingren
Minecraft. Naklejkowa przygoda. Kreator postaci to kolejny tom w serii jedynych na rynku oficjalnych albumów z naklejkami stworzonych we współpracy ze studiem Mojang! Przeżyj niesamowitą przygodę w świecie Minecrafta i daj się ponieść zabawie! Masz do dyspozycji ponad 250 naklejek, dzięki którym nauczysz się, jak wyposażać postacie, tworzyć przedmioty, przetrwać starcia z mobami i przemierzać najwspanialsze biomy Minecrafta, od Świata Podstawowego po Nether i Kres. Na każdej stronie czeka na ciebie świat pełen dobrej zabawy! Użyj naklejek do stworzenia swojego awatara, wykreuj różnorodne scenerie w kolejnych biomach, nadaj tożsamość wrogim mobom, wykorzystując różnorodne naklejki, a także rozwiązuj sudoku, quizy i łamigłówki! Znajdź w księgarni również poprzednie tomy i zbierz je wszystkie: Minecraft. Naklejkowa przygoda. Poszukiwacze skarbów i Minecraft. Naklejkowa przygoda. Moby atakują!.Wyprzedaż magazynowa >>
Zbiór ośmiu króciutkich i napisanych prostym językiem opowieści o przygodach Tomka i jego dzielnych przyjaciół. Historie, stworzone na podstawie nowych odcinków serialu, pomogą oswoić dziecko z codzienną lekturą nie tylko przed snem! Daj się porwać opowiadaniom o lokomotywach i ich niezwykłych przygodach. Sprawdź, w jaki wynalazek Sandra wyposażyła tajnych agentów Tomka i Piotrusia. Dołącz do parowozu numer pięć i udaj się z nim do Starej Kopalni. Przekonaj się, czy dzwonek Piotrusia faktycznie przynosi szczęście i co się stanie, kiedy Tomek przez przypadek go zgubi. Każda z tych historii ma dobre zakończenie i pozytywne przesłanie, a duże, kolorowe ilustracje zaczerpnięte wprost z uwielbianej przez dzieci kreskówki zachęcą maluchy do samodzielnego przeglądania książki i nauki czytania. Elegancko wydana książka to dobry pomysł na prezent i niezbędna pozycja w biblioteczce fanów Tomka! W książce znalazły się opowiadania napisane na podstawie następujących odcinków: Licencja na dostarczanie, Zasady gry, Szczęśliwy dzwonek Piotrusia, Piaskowa dostawa Sandry, Muzyka jest wszędzie!, Tajemnicze wagony, W pogoni za tęczą, Cichy kurs.
6 nowych, niepublikowanych wcześniej po polsku, opowieści o przygodach Binga i jego przyjaciół to wielka rzecz! Dołącz do Binga w jego domku z poduszek, przeczytaj o tym, jak się zakończyła zabawa z balonem i co się wydarzyło, kiedy Bing kichnął prosto w pudełeczko z magicznym pyłem Suli. Przekonaj się, jak Bing i Koko radzą sobie w roli pielęgniarek i sprawdź, czy Bingowi udało się zejść z drzewa, na które się wdrapał. Każda z tych krótkich, uroczych opowieści to miły sposób na zakończenie dnia. Opowiadania, napisane na podstawie odcinków uwielbianej przez dzieci kreskówki, zostały zilustrowane kadrami z animacji. Ilustracje są duże i przejrzyste. Dzięki temu książka przyniesie wiele radości także tym dzieciom, które nie umieją jeszcze czytać. Dla tych, które zaczynają już rozpoznawać litery, będzie wspaniałą pomocą w nauce. W książce znalazły się następujące opowiadania: Czarodziejski blask, Plaster, Balon, Dom, Utknąłem!, Wuuusz!
Nieoficjalne i niezależne wydanie "Roblox. Przewodnik. Najlepsze gry na platformie" zawiera to, czego potrzeba, by jeszcze lepiej bawić się przy klasycznych grach dostępnych na Robloksie, a przy okazji podnieść swoje umiejętności z tym związane o kilka leveli! Książka została stworzona przez niezależny ekspercki zespół autorów, którzy znają Robloxa od podszewki. Znalazło się tu mnóstwo praktycznych i sprawdzonych informacji, podpowiedzi, wskazówek i trików odnoszących się do strategii poszczególnych gier, z których większość to robloksowe evergreeny. Szczegółowo omówiono tu między innymi legendarne klasyki takie jak Blox Fruits z 2019, Natural Disaster Survival z 2008, Mad City z 2017, Hide and Seek Extreme z 2015 czy My Restaurant z 2019. Bezpośredni i zabawny język, szczypta humoru i dużo ilustracji zaczerpniętych wprost z gry - to wszystko sprawi, że młody czytelnik na pewno nie odłoży tego przewodnika na półkę! Książka skierowana jest przede wszystkim do dzieci, a treści w niej zawarte są bezpieczne i przyjazne dla najmłodszych. Przewodnik będzie także dobrym źródłem informacji dla rodziców, którzy chcą od podstaw poznać świat gry, i dla osób, które chciałyby spróbować na platformie swoich sił, ale nie wiedzą, od czego zacząć. Oprócz "Przewodnika" w księgarniach dostępny jest także nieoficjalny tytuł "Roblox. Niezbędnik gracza", w którym omówiono dostępne na platformie nowości - warto zaopatrzyć się w obie książki! Szczegółowa lista gier omówionych w "Przewodniku": BLOX FRUITS, FLEE THE FACILITY, NATURAL, DISASTER SURVIVAL, BUILD A BOAT FOR TREASURE, MAD CITY, ALL STAR TOWER DEFENSE, BEDWARS, HIDE AND SEEK EXTREME, PHANTOM FORCES, EMERGENCY RESPONSE: LIBERTY COUNTY, MY RESTAURANT!, DUNGEON QUEST, NINJA LEGENDS, THE FLOOR IS LAVA, SUPER DOOMSPIRE
Nieoficjalny i niezależny tytuł "Roblox. Niezbędnik gracza" to obszerne przekrojowe kompendium, które pozwoli młodym fanom Robloxa poznać najciekawsze gry spośród nowości dostępnych na platformie. Opisano tu niemal wszystko, co w ostatnim czasie podbiło serca fanów: od torów przeszkód, poprzez gry z wyścigami, symulatory, survivale, tycoony i klikacze, aż po gry napakowane akcją, a także te z dreszczykiem emocji i nutką horroru! Niektóre gry przeznaczone są dla jednego gracza, a w inne można grać z rodziną i przyjaciółmi. Pora więc odpalić grę, przygotować awatara i jego akcesoria, by krok po kroku poznawać to, co najlepsze na Robloksie! W tej książce, poza opisami najnowszych gier, znalazły się także ciekawostki i zakulisowe fakty dotyczące ich twórców, a do tego garść praktycznych porad i wskazówek, dzięki którym łatwiej pokonywać kolejne poziomy gier i rozwijać awatara. Treści zawarte w tej książce są bezpieczne i przyjazne dla młodych czytelników, a tytuł będzie dobrą ściągawką dla starszych odbiorców starających się zrozumieć fenomen Robloxa, którego popularność nie przemija niemal od 20 lat. Oprócz "Niezbędnika gracza" w księgarniach dostępny jest także nieoficjalny tytuł "Roblox. Przewodnik. Najlepsze gry na platformie". Omówiono w nim klasyczne gry, które przeszły do fanowskiej legendy, zdobywając jednocześnie uznanie wśród nowych odbiorców. Warto zaopatrzyć się w obie książki!
Ta książka rozpali twoją wyobraźnię! Znajdziesz tu ponad 70 pomysłów na zapierające dech w piersiach projekty w Minecrafcie, inspirowane otaczającym nas światem, a także porady i wskazówki od doświadczonych budowniczych. Poznaj najwspanialsze zabytki, cuda natury i wynalazki - od Wielkiego Muru Chińskiego i Wielkiej Rafy Koralowej po Międzynarodową Stację Kosmiczną - odkryj fascynujące fakty o nich, zainspiruj się, a potem odtwórz je w grze wszech czasów! Zajrzyj do wnętrza wulkanu, poznaj zasadę działania stacji metra, zwiedź kurort narciarski albo udaj się na trekking do bazy pod Mount Everest. Możesz nawet cofnąć się do przeszłości, aby zbudować Tytanic lub zorganizować wyścig rydwanów rzymskich. Wszystko jest możliwe! Co zbudujesz jako pierwsze? Wykorzystaj pokazane w książce techniki budowlane i odkryj w sobie nowe pokłady kreatywności. Poznaj budowniczych ekspertów i dowiedz się, skąd czerpią swoje pomysły. Zobacz świat Minecrafta - i prawdziwy świat - w zupełnie nowym świetle!
A gdyby tak przenieść się w czasie w dowolne miejsce na Ziemi i do dowolnej epoki? Mali bohaterowie tej niezwykłej książki (i ich kotka!), a wraz z nimi czytelnicy ruszają na najlepszą nocowankę w życiu - do starożytnego Egiptu. Będą gośćmi rodziny, która pracuje dla faraona. Na własnej skórze przekonają się, jak mieszkali, co jedli, w co wierzyli i jak spędzali czas ówcześni mieszkańcy doliny Nilu. Dowiedzą się m. in., dlaczego dzieci piły wówczas piwo, wszyscy golili głowy i malowali oczy, a w chlebie był żwir. Nocowanka w Egipcie to fascynująca podróż w czasie, która pomoże dziecku poznać tę antyczną cywilizację. Wydarzenia z czasów faraonów staną się jasne jak słońce, hieroglify odsłonią swoje tajemnice, a czytelnicy odkryją, że wiedza wciąga jak pułapki w piramidach. Nocowanka w Egipcie to kolejna pozycja w lubianej i nagradzanej serii Chcę wiedzieć. Akademia Mądrego Dziecka. Nowoczesna, humorystyczna publikacja, która uczy przez zabawę i bawi ucząc. Bogato ilustrowane, wciągające, napisane z niecodziennej perspektywy książki rozwijają dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. To też wartościowe pomysły na prezent. W serii ukazały się także: "Świętuj z nami", "Jak smakuje czekolada na Evereście", "Jak dawniej żyły dzieci", "Pięknie się różnimy", "Wielka miska małej sondy", "Dlaczego jemy rośliny", "Możemy uratować naszą ziemię", "Tu jest nasz dom", "Kosmiczne urodziny. Lecimy na Księżyc", "Ja i moje mikroby".
Bardzo potrzebna, kojąca i podnosząca na duchu książka obrazkowa dla dzieci, które czują się rozdarte po rozstaniu rodziców. Opowiastka o dziewczynce, której rodzice się rozstali i będzie teraz z nimi mieszkać na przemian. Książka Moje dwa domy: - pomaga oswoić zmiany i je zaakceptować; - wyjaśnia, że silne emocje, które nami targają podczas życiowej rewolucji są normalne i z czasem osłabną, a w końcu przemijają; - podpowiada, jak łagodzić tęsknotę, jak przekuć lęk w odwagę. "Pocieszająca i pełna nadziei książka obrazkowa Phila Earle'a sugeruje pomysłowe sposoby na znalezienie odwagi i pokonanie lęku dziecka związanego z rozstającymi się rodzicami" - napisał o książce Moje dwa domy tygodnik "Sunday Times". Książkę Moje dwa domy z ogromną wrażliwością przetłumaczyli Przemek Staroń i Jędrzej Sołowij. Zasili ona nową serię Książki, które dają siłę wydawnictwa Harperkids przeznaczoną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Starannie dobrane pozycje stworzą bibliotekę trudnych tematów, ale ujętych w formie książek obrazkowych. Ważne treści przedstawione są w czytelny sposób: prosto, czule, bezpiecznie, opierając się na zrozumiałych sytuacjach i przykładach z dziecięcej codzienności. Każda z pozycji poświęcona jest konkretnym problemom, często długo trwającym, takim jak: choroba, adopcja, rozstanie, starość, wojna, śmierć, rozłąka, przeprowadzka, emigracja, uzależnienia, niepełnosprawność. Książki, które dają siłę pomagają dzieciom oswoić się z tymi problemami, przygotować się na trudne wyzwania i je przetrwać. Wspierają dzieci w pokonywaniu trudności, odpowiadają na konkretne potrzeby, uczą szacunku do siebie, wiary w swe możliwości. W serii ukazały się także: Będzie inaczej. O rozstaniu rodziców
Zaczynasz grać w Minecrafta i nie wiesz, o co w tym chodzi? Z tego najnowszego i najbardziej aktualnego wydania "Podręcznika dla początkujących" dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć przygodę z Minecraftem i nauczyć się gry w trybach: przetrwania i kreatywnym. Chcesz wiedzieć, co się stanie, gdy zginiesz? A może chcesz tego uniknąć? Jak zbudować bazę? Co warto jeść? Które moby są przyjazne, a których lepiej się wystrzegać? A może wolisz puścić wodze wyobraźni i budować do woli, nie obawiając się wyzwań związanych z grą w trybie przetrwania, i zastanawiasz się, jakie bloki i narzędzia masz do dyspozycji? Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania i wiele innych, ta książka jest dla ciebie! Drużyna przyjaznych przewodników dostarczy ci wszystkich informacji niezbędnych do tego, aby dołączyć do rzeszy zapalonych graczy w Minecrafta. Ten pełen wiedzy i humoru przewodnik jest doskonały dla dzieci w każdym wieku.
Zbiór opowieści znanych ze Starego i Nowego Testamentu w nowoczesnej, przepięknie ilustrowanej i opracowanej specjalnie dla młodszych czytelników wersji to doskonały pomysł na prezent z okazji świąt lub Pierwszej Komunii i wspaniałe uzupełnienie domowej biblioteczki. W książce znalazły się dobrze znane historie o stworzeniu świata, potopie czy narodzinach Jezusa, jego śmierci i zmartwychwstaniu, jak również te nieco mniej popularne - o starotestamentowych izraelskich królach czy Jonaszu uwięzionym w brzuchu wieloryba. Pięknie przetłumaczone teksty zostały napisane współczesnym, zrozumiałym i przyjaznym dla dzieci językiem. Eleganckie i nowoczesne, a jednocześnie ujmujące ilustracje sprawią, że nawet maluchy, które nie potrafią jeszcze czytać, nie będą chciały oderwać się od książki. Opowieści biblijne to pomysł na wprowadzenie młodszych czytelników w świat ciekawych, chrześcijańskich historii. To idealna książka do czytania dzieciom 5 minut przed snem.
Kit Frick to uznana autorka thrillerów dla młodzieży I dorosłych. Tym razem proponuje nam thriller YA na miarę znanych serialów "The White Lotus" oraz "Glass onion"Jedenaście osób wyjechało na wakacje, do domu wróciło dziesięć.Rodzina Mayweatherów postanawia spędzić zimowy urlop w ciepłym, meksykańskim hotelu w Cancun. Okazją do rodzinnego zjazdu są zaręczyny mamy rodzeństwa Addison i Masona z tatą Theo.Narzeczeni liczą, że wyjazd będzie dobrą okazją do poznania się i integracji dzieci. Tymczasem okazuje się, że każdy z jedenaściorga członków rodziny ma coś do ukrycia, atmosfera gęstnieje z godziny na godzinę. Kiedy pod koniec wspólnego tygodnia dochodzi do śmierci jednego z uczestników zjazdu, każdy jest podejrzany.Dla Mayweatherów to miał być tydzień w raju, jednak okazuje się, że więzi rodzinne bywają śmiertelnie niebezpieczne.
Oto klasyczna XVII-wieczna baśń o Jasiu i magicznej fasoli w atrakcyjnym, nowoczesnym wydaniu. Współczesny język i grafika, dynamiczna fabuła, krótkie teksty oraz interaktywna konstrukcja przypominająca grę to główne atuty serii bajek paragrafowych Ty decydujesz i jej najnowszej części "Jaś i magiczna fasola".W tej książce dziecko może robić to, co uwielbia najbardziej: o wszystkim DECYDOWAĆ. Mały czytelnik wciela się w syna biednej wdowy - poczciwego Jasia, którego mama posyła na targ, aby sprzedał jedyną krowę. Po drodze chłopak spotyka staruszka, który proponuje mu wymianę: zwierzę za magiczne fasolki. Tu Jaś-czytelnik musi wybrać po raz pierwszy: zgodzić się na wymianę czy nie? Podobne dylematy czekają na każdej stronie - czytelnik musi zdecydować, co zrobić z zaczarowanymi nasionami, czy wspiąć się po magicznej roślinie, czy pomóc smokowi i jak rozprawić się z ogrem. Za każdym wybiera jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do różnych miejsc w książce.Akcja bajki "Jaś i magiczna fasola" przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli!Ty decydujesz to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii Ty decydujesz nigdy się dzieciom nie znudzą!Seria Ty decydujesz otrzymała Nagrodę Główną w kategorii książki dla dzieci w wieku 0-7 lat w konkursie Świat Przyjazny Dziecku 2022/2023, organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.Inne książki z serii Ty decydujesz:Złotowłosa i trzy misie, Czerwony Kapturek, Trzy małe świnki
Czy lepiej znaleźć się na pustkowiu w środku zimy z jednym herbatnikiem, czy w kompletnych ciemnościach z jedną tylko pochodnią? Czy lepiej być pszczołą ze skrzydłami Smoka Kresu, czy Smokiem Kresu ze skrzydłami pszczoły?Na kolejnych stronach tej wyjątkowej książki pt. Minecraft. Would You Rather? Edycja polska Alex i Steve oddają się przezabawnym rozważaniom, próbując rozstrzygnąć ponad 50 niebywałych dylematów wprost ze świata Minecrafta.Bogactwo zawartych tu scenariuszy oraz możliwości samodzielnego rozwijania kolejnych wątków są nieograniczone! Zabawne i inteligentne teksty będą idealne do czytania w pojedynkę, na imprezie albo w podróży i świetnie nadadzą się dla wszystkich dzieci, które wprost uwielbiają zadawać pytania i tworzyć własne historie. To świetny pomysł na upominek nie tylko dla młodych fanów gry! Choć trudno o bardziej rozrywkowy tytuł, Minecraft. Would You Rather? Edycja polska ma także walory edukacyjne pomaga rozwijać kreatywność i odnajdywać nieoczekiwane skojarzenia, wspiera rozwój twórczego myślenia i pozwala rozwinąć skrzydła wyobraźni!
Wyczekiwana przez wszystkich fanów piąta część bestsellerowej serii powieści ze świata Minecrafta pt. Saga Stonesword już w sprzedaży!Najnowszy tom Gra golema zabiera grupę nieustraszonych graczy Minecrafta w świat gry głębiej, niż sobie kiedykolwiek wyobrażali. Pomimo że Morgan jest świetnym graczem, czuje, że jego przywództwo w drużynie wymyka mu się z rąk, gdy kolejny odłamek Króla Przywoływaczy przybiera postać golema i poddaje testowi zawodników z drużyny. Wszyscy zostaną postawieni przed niebezpiecznym wyzwaniem w samym środku Netheru! Zazwyczaj przyjaciele pracowaliby razem, ale tym razem każdy z nich jest zmuszony stawić czoło wyzwaniu samodzielnie bez drugiej szansy, a w razie niepowodzenia czeka na nich rzeka wrzącej lawy!Dotychczas w serii ukazały się: Krach w kodzie!, Moby rządzą, Akcja zwierzaki i Projekt pszczoła.Szukaj także poprzedniej sagi powieści o przygodach nieustraszonych graczy pt. Kroniki Woodsword. Dla każdego fana i każdej fanki Minecrafta w wieku szkolnym i nie tylko!
Czy widać już kres pasma nieszczęść prześladujących Wioletkę, Klausa i Słoneczko? Niekoniecznie. I zapewne nie zdziwi Was fakt, że może być jeszcze gorzej.Co prawda podczas Karnawału Kaligariego młodzi Baudelaire'owie nie skończyli rozszarpani przez krwiożercze lwy, jednak los nie był dla nich łaskawy zbyt długo. Klaus i Wioletka znaleźli się w Górach Grozy, w barakowozie pędzącym bez opamiętania ku przepaści, Słoneczko zaś - w łapach Hrabiego Olafa i jego bandy łotrów. Teraz starsi Baudelaire'owie muszą podjąć trud odnalezienia siostrzyczki. Spośród okropieństw, na które natkną się podczas wyprawy poszukiwawczej, wymienię tylko rój komarów śnieżnych, zorganizowaną grupę młodzieżową, tobogan i naczynie żaroodporne z pokrywą.Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Jeśli wydaje Wam się, że rodzeństwo Baudelaire zaznało już cierpień ponad miarę, macie rację. Nie ma jednak cienia nadziei, że los sierot wkrótce się odmieni.Pobyt w Szpitalu Schnitzel okazał się dla Wioletki, Klausa i Słoneczka traumatycznym przeżyciem. Dzieciom udało się co prawda uciec z płonącego budynku, jednak wpadły z deszczu pod rynnę, ich schronieniem okazał się bowiem bagażnik samochodu należącego do Hrabiego Olafa. Teraz młodzi Baudelaire'owie trafiają na uroczysko i aby uniknąć zdemaskowania, zatrudniają się w Gabinecie Osobliwości prowadzonym przez Madame Lulu. Czy znajomość z wróżką, obdarzoną umiejętnością odczytywania przyszłości z kryształowej kuli, przybliży sieroty do odkrycia prawdy?Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Co można robić w mieście, gdy żar dosłownie leje się z nieba? W upalne majowe popołudnie Basia z całą rodziną wybiera się na spacer w wyjątkowe miejsce. Stary ogród kryje wiele tajemnic - zabytkowe budowle, ogromne drzewa, ciekawe zwierzęta oraz wspaniałe rzeźbione lwice, które być może ożywają nocą Basia nie tylko pozna ciekawostki związane z tym miejscem, lecz także dowie się, jak ważna dla miasta jest zieleń, o którą wszyscy powinniśmy dbać, aby żyło nam się lepiej.Z tej książki młodzi czytelnicy dowiedzą się, jak ważne jest dbanie o zieleń w miastach i że tereny zielone dają ochłodę mieszkańcom oraz wytchnienie miejskim zwierzętom. "Basia i tajemnice ogrodu" to niesamowita przygoda i mnóstwo ciekawostek przyrodniczych.Książka powstała we współpracy z Łazienkami Królewskimi.
Smerf Reporter przeżywa wypalenie zawodowe! Jego praca nie jest wcale tak pasjonująca, jak mogłoby się wydawać. Ile razy można pytać Zgrywusa o to, w jakich okolicznościach i komu wręczył swój pierwszy wybuchowy prezent? I czy życie w sielskiej wiosce smerfów może w ogóle skrywać jeszcze tematy warte opisania? A gdyby tak opublikować reportaż o Gargamelu? Ten temat sprawia, że dziennikarskie serce Reportera zaczyna bić szybciej i, nie bacząc na niebezpieczeństwa, smerf wybiera się do zamku groźnego czarownika, by przygotować materiał. Ku jego zdziwieniu w zamku gości utyskująca na wszystko mama Gargamela, która wydaje się postacią jeszcze bardziej przerażającą niż sam czarnoksiężnik. Co będzie dalej? Czy Gargamel zgodzi się udzielić wywiadu, by jego mama była wreszcie z niego zadowolona? Kim jest tajemnicza księżniczka, która, wedle słów czarownika, ma już niebawem zostać jego żoną? I czy można wierzyć choć w jedno słowo Gargamela? Przezabawne opowiadanie, napisane na podstawie odcinka serialu Smerfy 3D, zostało zilustrowane fantastycznymi kadrami z animiacji, a niewielki format książki pozwoli młodemu czytelnikowi zabrać ją ze sobą wszędzie, by czytać (lub tylko oglądać) podczas podróży, w poczekalni u lekarza i wszędzie tam, gdzie dopadnie go nuda. Książeczka ma duże litery, dzięki czemu może służyć także za pomoc podczas nauki czytania.W serii dostępne są także czytanki poświęcone innym bohaterom najpopularniejszych seriali dla dzieci: dwie książeczki z Bingiem i dwie z kucykami Pony. Wiosną 2024 w serii zadebiutuje Bluey!
Bogato ilustrowana, zabawna książka, która wprowadza dzieci w tematykę zwierząt domowych. Niezależnie od okoliczności pojawienia się pupila w domu, trzeba się na to dobrze przygotować, a zwłaszcza - przygotować dzieci.Domowy zwierzak może stać najlepszym przyjacielem, pozytywnie wpłynąć na rozwój dzieci, ale i wprowadzić sporo zamieszania w życiu całej rodziny. Dlatego decyzję trzeba podjąć świadomie i odpowiedzialnie, analizując wszelkie za i przeciw oraz realnie oceniając swoje możliwości.Niektóre zwierzęta wymagają bardzo troskliwej opieki, inne potrzebują dużych przestrzeni, ich utrzymanie może być kosztowne, albo będzie zajmowało mnóstwo czasu.Do dzieci jednak racjonalne argumenty nie przemawiają tak jak wariackie ilustracje i zabawne teksty, uruchamiające wyobraźnię. Czytając książkę "Jakie zwierzę wybrać" maluchy będą się zaśmiewać, ale przy okazji poznają podstawowe potrzeby konkretnych gatunków i uświadomią sobie, że decydując się na adopcję zwierzaka, zostaje się jego opiekunem. I to do końca życia, na dobre i na złe.Treść i forma dostosowana do przedszkolakówKrótkie teksty i zabawne ilustracjeZwięźle i dowcipnie opisane potrzeby różnych gatunkówKsiążka pomaga podjąć odpowiednią (i odpowiedzialną) decyzjęPolecamy też:"Między nami ząbkami"
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?