Ta książka rozpali twoją wyobraźnię! Znajdziesz tu ponad 70 pomysłów na zapierające dech w piersiach projekty w Minecrafcie, inspirowane otaczającym nas światem, a także porady i wskazówki od doświadczonych budowniczych. Poznaj najwspanialsze zabytki, cuda natury i wynalazki - od Wielkiego Muru Chińskiego i Wielkiej Rafy Koralowej po Międzynarodową Stację Kosmiczną - odkryj fascynujące fakty o nich, zainspiruj się, a potem odtwórz je w grze wszech czasów! Zajrzyj do wnętrza wulkanu, poznaj zasadę działania stacji metra, zwiedź kurort narciarski albo udaj się na trekking do bazy pod Mount Everest. Możesz nawet cofnąć się do przeszłości, aby zbudować Tytanic lub zorganizować wyścig rydwanów rzymskich. Wszystko jest możliwe! Co zbudujesz jako pierwsze? Wykorzystaj pokazane w książce techniki budowlane i odkryj w sobie nowe pokłady kreatywności. Poznaj budowniczych ekspertów i dowiedz się, skąd czerpią swoje pomysły. Zobacz świat Minecrafta - i prawdziwy świat - w zupełnie nowym świetle!
A gdyby tak przenieść się w czasie w dowolne miejsce na Ziemi i do dowolnej epoki? Mali bohaterowie tej niezwykłej książki (i ich kotka!), a wraz z nimi czytelnicy ruszają na najlepszą nocowankę w życiu - do starożytnego Egiptu. Będą gośćmi rodziny, która pracuje dla faraona. Na własnej skórze przekonają się, jak mieszkali, co jedli, w co wierzyli i jak spędzali czas ówcześni mieszkańcy doliny Nilu. Dowiedzą się m. in., dlaczego dzieci piły wówczas piwo, wszyscy golili głowy i malowali oczy, a w chlebie był żwir. Nocowanka w Egipcie to fascynująca podróż w czasie, która pomoże dziecku poznać tę antyczną cywilizację. Wydarzenia z czasów faraonów staną się jasne jak słońce, hieroglify odsłonią swoje tajemnice, a czytelnicy odkryją, że wiedza wciąga jak pułapki w piramidach. Nocowanka w Egipcie to kolejna pozycja w lubianej i nagradzanej serii Chcę wiedzieć. Akademia Mądrego Dziecka. Nowoczesna, humorystyczna publikacja, która uczy przez zabawę i bawi ucząc. Bogato ilustrowane, wciągające, napisane z niecodziennej perspektywy książki rozwijają dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. To też wartościowe pomysły na prezent. W serii ukazały się także: "Świętuj z nami", "Jak smakuje czekolada na Evereście", "Jak dawniej żyły dzieci", "Pięknie się różnimy", "Wielka miska małej sondy", "Dlaczego jemy rośliny", "Możemy uratować naszą ziemię", "Tu jest nasz dom", "Kosmiczne urodziny. Lecimy na Księżyc", "Ja i moje mikroby".
Bardzo potrzebna, kojąca i podnosząca na duchu książka obrazkowa dla dzieci, które czują się rozdarte po rozstaniu rodziców. Opowiastka o dziewczynce, której rodzice się rozstali i będzie teraz z nimi mieszkać na przemian. Książka Moje dwa domy: - pomaga oswoić zmiany i je zaakceptować; - wyjaśnia, że silne emocje, które nami targają podczas życiowej rewolucji są normalne i z czasem osłabną, a w końcu przemijają; - podpowiada, jak łagodzić tęsknotę, jak przekuć lęk w odwagę. "Pocieszająca i pełna nadziei książka obrazkowa Phila Earle'a sugeruje pomysłowe sposoby na znalezienie odwagi i pokonanie lęku dziecka związanego z rozstającymi się rodzicami" - napisał o książce Moje dwa domy tygodnik "Sunday Times". Książkę Moje dwa domy z ogromną wrażliwością przetłumaczyli Przemek Staroń i Jędrzej Sołowij. Zasili ona nową serię Książki, które dają siłę wydawnictwa Harperkids przeznaczoną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Starannie dobrane pozycje stworzą bibliotekę trudnych tematów, ale ujętych w formie książek obrazkowych. Ważne treści przedstawione są w czytelny sposób: prosto, czule, bezpiecznie, opierając się na zrozumiałych sytuacjach i przykładach z dziecięcej codzienności. Każda z pozycji poświęcona jest konkretnym problemom, często długo trwającym, takim jak: choroba, adopcja, rozstanie, starość, wojna, śmierć, rozłąka, przeprowadzka, emigracja, uzależnienia, niepełnosprawność. Książki, które dają siłę pomagają dzieciom oswoić się z tymi problemami, przygotować się na trudne wyzwania i je przetrwać. Wspierają dzieci w pokonywaniu trudności, odpowiadają na konkretne potrzeby, uczą szacunku do siebie, wiary w swe możliwości. W serii ukazały się także: Będzie inaczej. O rozstaniu rodziców
Zaczynasz grać w Minecrafta i nie wiesz, o co w tym chodzi? Z tego najnowszego i najbardziej aktualnego wydania "Podręcznika dla początkujących" dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć przygodę z Minecraftem i nauczyć się gry w trybach: przetrwania i kreatywnym. Chcesz wiedzieć, co się stanie, gdy zginiesz? A może chcesz tego uniknąć? Jak zbudować bazę? Co warto jeść? Które moby są przyjazne, a których lepiej się wystrzegać? A może wolisz puścić wodze wyobraźni i budować do woli, nie obawiając się wyzwań związanych z grą w trybie przetrwania, i zastanawiasz się, jakie bloki i narzędzia masz do dyspozycji? Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania i wiele innych, ta książka jest dla ciebie! Drużyna przyjaznych przewodników dostarczy ci wszystkich informacji niezbędnych do tego, aby dołączyć do rzeszy zapalonych graczy w Minecrafta. Ten pełen wiedzy i humoru przewodnik jest doskonały dla dzieci w każdym wieku.
Zbiór opowieści znanych ze Starego i Nowego Testamentu w nowoczesnej, przepięknie ilustrowanej i opracowanej specjalnie dla młodszych czytelników wersji to doskonały pomysł na prezent z okazji świąt lub Pierwszej Komunii i wspaniałe uzupełnienie domowej biblioteczki. W książce znalazły się dobrze znane historie o stworzeniu świata, potopie czy narodzinach Jezusa, jego śmierci i zmartwychwstaniu, jak również te nieco mniej popularne - o starotestamentowych izraelskich królach czy Jonaszu uwięzionym w brzuchu wieloryba. Pięknie przetłumaczone teksty zostały napisane współczesnym, zrozumiałym i przyjaznym dla dzieci językiem. Eleganckie i nowoczesne, a jednocześnie ujmujące ilustracje sprawią, że nawet maluchy, które nie potrafią jeszcze czytać, nie będą chciały oderwać się od książki. Opowieści biblijne to pomysł na wprowadzenie młodszych czytelników w świat ciekawych, chrześcijańskich historii. To idealna książka do czytania dzieciom 5 minut przed snem.
Kit Frick to uznana autorka thrillerów dla młodzieży I dorosłych. Tym razem proponuje nam thriller YA na miarę znanych serialów "The White Lotus" oraz "Glass onion"Jedenaście osób wyjechało na wakacje, do domu wróciło dziesięć.Rodzina Mayweatherów postanawia spędzić zimowy urlop w ciepłym, meksykańskim hotelu w Cancun. Okazją do rodzinnego zjazdu są zaręczyny mamy rodzeństwa Addison i Masona z tatą Theo.Narzeczeni liczą, że wyjazd będzie dobrą okazją do poznania się i integracji dzieci. Tymczasem okazuje się, że każdy z jedenaściorga członków rodziny ma coś do ukrycia, atmosfera gęstnieje z godziny na godzinę. Kiedy pod koniec wspólnego tygodnia dochodzi do śmierci jednego z uczestników zjazdu, każdy jest podejrzany.Dla Mayweatherów to miał być tydzień w raju, jednak okazuje się, że więzi rodzinne bywają śmiertelnie niebezpieczne.
Oto klasyczna XVII-wieczna baśń o Jasiu i magicznej fasoli w atrakcyjnym, nowoczesnym wydaniu. Współczesny język i grafika, dynamiczna fabuła, krótkie teksty oraz interaktywna konstrukcja przypominająca grę to główne atuty serii bajek paragrafowych Ty decydujesz i jej najnowszej części "Jaś i magiczna fasola".W tej książce dziecko może robić to, co uwielbia najbardziej: o wszystkim DECYDOWAĆ. Mały czytelnik wciela się w syna biednej wdowy - poczciwego Jasia, którego mama posyła na targ, aby sprzedał jedyną krowę. Po drodze chłopak spotyka staruszka, który proponuje mu wymianę: zwierzę za magiczne fasolki. Tu Jaś-czytelnik musi wybrać po raz pierwszy: zgodzić się na wymianę czy nie? Podobne dylematy czekają na każdej stronie - czytelnik musi zdecydować, co zrobić z zaczarowanymi nasionami, czy wspiąć się po magicznej roślinie, czy pomóc smokowi i jak rozprawić się z ogrem. Za każdym wybiera jedną z dwóch ikonek, która za pomocą indeksu odsyła do różnych miejsc w książce.Akcja bajki "Jaś i magiczna fasola" przypomina grę, angażuje dziecko i opiekuna, którzy na nowo odkrywają przygody znanych postaci i wspólnie mogą tworzyć nowe historie. Każda książka z serii Ty decydujesz to aż 5 alternatywnych zakończeń i 22 wersje fabuły, które możecie wspólnie miksować do woli!Ty decydujesz to pierwsza tak interaktywna seria książek dla dzieci, które same decydują, jaki będzie przebieg opowieści, zmieniając i układając na nowo fabułę najpopularniejszych bajek na świecie! Dlatego książki z serii Ty decydujesz nigdy się dzieciom nie znudzą!Seria Ty decydujesz otrzymała Nagrodę Główną w kategorii książki dla dzieci w wieku 0-7 lat w konkursie Świat Przyjazny Dziecku 2022/2023, organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.Inne książki z serii Ty decydujesz:Złotowłosa i trzy misie, Czerwony Kapturek, Trzy małe świnki
Czy lepiej znaleźć się na pustkowiu w środku zimy z jednym herbatnikiem, czy w kompletnych ciemnościach z jedną tylko pochodnią? Czy lepiej być pszczołą ze skrzydłami Smoka Kresu, czy Smokiem Kresu ze skrzydłami pszczoły?Na kolejnych stronach tej wyjątkowej książki pt. Minecraft. Would You Rather? Edycja polska Alex i Steve oddają się przezabawnym rozważaniom, próbując rozstrzygnąć ponad 50 niebywałych dylematów wprost ze świata Minecrafta.Bogactwo zawartych tu scenariuszy oraz możliwości samodzielnego rozwijania kolejnych wątków są nieograniczone! Zabawne i inteligentne teksty będą idealne do czytania w pojedynkę, na imprezie albo w podróży i świetnie nadadzą się dla wszystkich dzieci, które wprost uwielbiają zadawać pytania i tworzyć własne historie. To świetny pomysł na upominek nie tylko dla młodych fanów gry! Choć trudno o bardziej rozrywkowy tytuł, Minecraft. Would You Rather? Edycja polska ma także walory edukacyjne pomaga rozwijać kreatywność i odnajdywać nieoczekiwane skojarzenia, wspiera rozwój twórczego myślenia i pozwala rozwinąć skrzydła wyobraźni!
Wyczekiwana przez wszystkich fanów piąta część bestsellerowej serii powieści ze świata Minecrafta pt. Saga Stonesword już w sprzedaży!Najnowszy tom Gra golema zabiera grupę nieustraszonych graczy Minecrafta w świat gry głębiej, niż sobie kiedykolwiek wyobrażali. Pomimo że Morgan jest świetnym graczem, czuje, że jego przywództwo w drużynie wymyka mu się z rąk, gdy kolejny odłamek Króla Przywoływaczy przybiera postać golema i poddaje testowi zawodników z drużyny. Wszyscy zostaną postawieni przed niebezpiecznym wyzwaniem w samym środku Netheru! Zazwyczaj przyjaciele pracowaliby razem, ale tym razem każdy z nich jest zmuszony stawić czoło wyzwaniu samodzielnie bez drugiej szansy, a w razie niepowodzenia czeka na nich rzeka wrzącej lawy!Dotychczas w serii ukazały się: Krach w kodzie!, Moby rządzą, Akcja zwierzaki i Projekt pszczoła.Szukaj także poprzedniej sagi powieści o przygodach nieustraszonych graczy pt. Kroniki Woodsword. Dla każdego fana i każdej fanki Minecrafta w wieku szkolnym i nie tylko!
Czy widać już kres pasma nieszczęść prześladujących Wioletkę, Klausa i Słoneczko? Niekoniecznie. I zapewne nie zdziwi Was fakt, że może być jeszcze gorzej.Co prawda podczas Karnawału Kaligariego młodzi Baudelaire'owie nie skończyli rozszarpani przez krwiożercze lwy, jednak los nie był dla nich łaskawy zbyt długo. Klaus i Wioletka znaleźli się w Górach Grozy, w barakowozie pędzącym bez opamiętania ku przepaści, Słoneczko zaś - w łapach Hrabiego Olafa i jego bandy łotrów. Teraz starsi Baudelaire'owie muszą podjąć trud odnalezienia siostrzyczki. Spośród okropieństw, na które natkną się podczas wyprawy poszukiwawczej, wymienię tylko rój komarów śnieżnych, zorganizowaną grupę młodzieżową, tobogan i naczynie żaroodporne z pokrywą.Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Jeśli wydaje Wam się, że rodzeństwo Baudelaire zaznało już cierpień ponad miarę, macie rację. Nie ma jednak cienia nadziei, że los sierot wkrótce się odmieni.Pobyt w Szpitalu Schnitzel okazał się dla Wioletki, Klausa i Słoneczka traumatycznym przeżyciem. Dzieciom udało się co prawda uciec z płonącego budynku, jednak wpadły z deszczu pod rynnę, ich schronieniem okazał się bowiem bagażnik samochodu należącego do Hrabiego Olafa. Teraz młodzi Baudelaire'owie trafiają na uroczysko i aby uniknąć zdemaskowania, zatrudniają się w Gabinecie Osobliwości prowadzonym przez Madame Lulu. Czy znajomość z wróżką, obdarzoną umiejętnością odczytywania przyszłości z kryształowej kuli, przybliży sieroty do odkrycia prawdy?Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Co można robić w mieście, gdy żar dosłownie leje się z nieba? W upalne majowe popołudnie Basia z całą rodziną wybiera się na spacer w wyjątkowe miejsce. Stary ogród kryje wiele tajemnic - zabytkowe budowle, ogromne drzewa, ciekawe zwierzęta oraz wspaniałe rzeźbione lwice, które być może ożywają nocą Basia nie tylko pozna ciekawostki związane z tym miejscem, lecz także dowie się, jak ważna dla miasta jest zieleń, o którą wszyscy powinniśmy dbać, aby żyło nam się lepiej.Z tej książki młodzi czytelnicy dowiedzą się, jak ważne jest dbanie o zieleń w miastach i że tereny zielone dają ochłodę mieszkańcom oraz wytchnienie miejskim zwierzętom. "Basia i tajemnice ogrodu" to niesamowita przygoda i mnóstwo ciekawostek przyrodniczych.Książka powstała we współpracy z Łazienkami Królewskimi.
Smerf Reporter przeżywa wypalenie zawodowe! Jego praca nie jest wcale tak pasjonująca, jak mogłoby się wydawać. Ile razy można pytać Zgrywusa o to, w jakich okolicznościach i komu wręczył swój pierwszy wybuchowy prezent? I czy życie w sielskiej wiosce smerfów może w ogóle skrywać jeszcze tematy warte opisania? A gdyby tak opublikować reportaż o Gargamelu? Ten temat sprawia, że dziennikarskie serce Reportera zaczyna bić szybciej i, nie bacząc na niebezpieczeństwa, smerf wybiera się do zamku groźnego czarownika, by przygotować materiał. Ku jego zdziwieniu w zamku gości utyskująca na wszystko mama Gargamela, która wydaje się postacią jeszcze bardziej przerażającą niż sam czarnoksiężnik. Co będzie dalej? Czy Gargamel zgodzi się udzielić wywiadu, by jego mama była wreszcie z niego zadowolona? Kim jest tajemnicza księżniczka, która, wedle słów czarownika, ma już niebawem zostać jego żoną? I czy można wierzyć choć w jedno słowo Gargamela? Przezabawne opowiadanie, napisane na podstawie odcinka serialu Smerfy 3D, zostało zilustrowane fantastycznymi kadrami z animiacji, a niewielki format książki pozwoli młodemu czytelnikowi zabrać ją ze sobą wszędzie, by czytać (lub tylko oglądać) podczas podróży, w poczekalni u lekarza i wszędzie tam, gdzie dopadnie go nuda. Książeczka ma duże litery, dzięki czemu może służyć także za pomoc podczas nauki czytania.W serii dostępne są także czytanki poświęcone innym bohaterom najpopularniejszych seriali dla dzieci: dwie książeczki z Bingiem i dwie z kucykami Pony. Wiosną 2024 w serii zadebiutuje Bluey!
Bogato ilustrowana, zabawna książka, która wprowadza dzieci w tematykę zwierząt domowych. Niezależnie od okoliczności pojawienia się pupila w domu, trzeba się na to dobrze przygotować, a zwłaszcza - przygotować dzieci.Domowy zwierzak może stać najlepszym przyjacielem, pozytywnie wpłynąć na rozwój dzieci, ale i wprowadzić sporo zamieszania w życiu całej rodziny. Dlatego decyzję trzeba podjąć świadomie i odpowiedzialnie, analizując wszelkie za i przeciw oraz realnie oceniając swoje możliwości.Niektóre zwierzęta wymagają bardzo troskliwej opieki, inne potrzebują dużych przestrzeni, ich utrzymanie może być kosztowne, albo będzie zajmowało mnóstwo czasu.Do dzieci jednak racjonalne argumenty nie przemawiają tak jak wariackie ilustracje i zabawne teksty, uruchamiające wyobraźnię. Czytając książkę "Jakie zwierzę wybrać" maluchy będą się zaśmiewać, ale przy okazji poznają podstawowe potrzeby konkretnych gatunków i uświadomią sobie, że decydując się na adopcję zwierzaka, zostaje się jego opiekunem. I to do końca życia, na dobre i na złe.Treść i forma dostosowana do przedszkolakówKrótkie teksty i zabawne ilustracjeZwięźle i dowcipnie opisane potrzeby różnych gatunkówKsiążka pomaga podjąć odpowiednią (i odpowiedzialną) decyzjęPolecamy też:"Między nami ząbkami"
Czy żeby z nijakiej cieciorki stać się fajną, trzeba nosić ciemne okulary? A może chodzi o sposób mówienia? Lub ciuchy? Żel na włosach? Nie? No więc o co?Ta mądra, pozytywna, a przy tym zabawna i wielopoziomowa opowieść o Cieciorku, który chciałby należeć do paczki popularnych kumpli, to sposób na to, by w przystępny i bezpośredni sposób zaprosić dziecko do rozmowy o emocjach, uczuciach i potrzebie przynależności. A także o tym, skąd bierze się charyzma i co jest naprawdę cool! Kapitalnie napisana, zręcznie przetłumaczona i wspaniale zilustrowana książka to niezwykły prezent zarówno dla młodszych, jak i starszych czytelników. Maluchy znajdą tu zabawną historyjkę, a starsi - uniwersalną przypowieść o tym, że życzliwość, otwartość, pozytywne nastawienie i humor mają znacznie większą siłę przyciągania niż modne ciuchy i czaderskie gadżety.W serii ukazały się również książki Niesforne Ziarenko, Niesforne Ziarenko i straszny wieczór, Wzorowe Jajo, Skwaszone Winogrono i Bystre Ciastko, a także Smaczna Banda i Wolny wybieg. Kolejne tytuły autorstwa Jory'ego Johna i Pete'a Oswalda już niebawem w księgarniach.
Kolejna niezwykła propozycja dla fanek i fanów Minecrafta stworzona we współpracy ze studiem Mojang! Niezwykła kolekcja kreatywnych projektów to idealny prezent zarówno dla wytrawnych i doświadczonych graczy w Minecrafta, jak i dla wszystkich rozpoczynających dopiero swoją przygodę z jedną z najpopularniejszych gier wszech czasów. W eleganckim pudełku znajdują się trzy książki, których zawartość to staranny wybór najciekawszych i najlepiej ocenionych treści zaczerpniętych z wcześniejszych pozycji ze świata Minecrafta. Są to: Minipodręcznik czerwonego kamienia - 32 strony prezentujące esencję wiedzy o tym surowcu, 24 strony z Niesamowitych projektów oraz 32 strony z Niesamowitych kompaktowych konstrukcji z sześcioma miniprojektami. Uzupełnieniem kolekcji są: fantastyczny plakat, zawieszka na drzwi oraz kartonowy model creepera do samodzielnego złożenia.
Oto kolejny podręcznik Minecrafta! Dzięki jego lekturze posiądziesz wiedzę i umiejętności niezbędne do tego, by stać się wytrawnym odkrywcą. To doskonały przewodnik po biomach Minecrafta, który szczegółowo opisuje, co się znajduje w każdym z nich i jakie wyzwania tam czekają, niezależnie od tego, czy chcesz wiedzieć, jak się wspinać na najwyższe szczyty, czy też jak nurkować na dno oceanu, w którym roi się od kałamarnic. Nie zapomnij też o Netherze i Endzie! Bywa tam niebezpiecznie, ale na śmiałków, którzy zdecydują się zapuścić w te rejony i będą wiedzieli, jak sobie tam poradzić czekają rzadkie zasoby i ekscytujące przygody. Poczuj dreszczyk przygody i przygotuj się do podboju świata Minecrafta z Podręcznikiem odkrywcy. To podstawowy ekwipunek, którego potrzebujesz, aby stać się doświadczonym podróżnikiem po niesamowitych krainach tej fantastycznej gry!
Wyjdź popływać z Bluey i sprawdź, czego zapomniał wziąć na basen Tata. Spędź cały dzień z Bingo, która zgubiła przypadkiem Nową Zelandię, zagraj w kalambury z Muffinką i resztą maluchów i przekonaj się, czy w Młotkoramie można znaleźć męża. Bajki 5 minut przed snem to 6 fantastycznych opowieści o przygodach rezolutnych sióstr Bluey i Bingo, a także ich rodziców i przyjaciół. Opowiadania zostały napisane prościutkim językiem, a każde z nich można przeczytać w kilka chwil. Nie tylko przed snem! W książce znalazły się historie stworzone na podstawie odcinków serialu – Młotkorama, Basen, Bingo, Bobo-wyścig, Maszyna do pisania i Kalambury.
[to na skrzydełko]Historia relacji internetowej, która istniała naprawdęnaprawdę, jeśli mówić o ludziach z krwi i kości.Ale czy faktycznie może istnieć coś, co jest jedynie zbiorem wiadomości z WhatsAppa, kilku spotkań wideo i paru rozmów telefonicznych?Czy jakikolwiek związek dziewczyny i chłopaka, dwóch dziewczyn czy dwóch chłopaków, bez względu na formalny status - przyjacielski bądź romantyczny - może powstać bez dotyku rąk, zapachu włosów i spojrzenia oczu?Oto historia opowiedziana z perspektywy dwojga młodych ludzi - Liwii i Antona, o byciu, odkrywaniu siebie, o marzeniach, przyjaźni, miłości i dramatycznych wyborach u progu życia.[wewnętrzna strona okładki - LIWIA]Liwia, uczennica ostatniej klasy liceum, zapisuje się na internetowy kurs "wyzwól artystę". Podczas pierwszych zajęć zwraca na nią uwagę Anton, młody fotograf i model. Wymieniają się numerami telefonu i rozpoczynają pozakursowe rozmowy na WhatsAppie. Liwia jest zaaferowana bezpośredniością chłopaka oraz jego modelową urodą. Wchodzi w tę relację coraz głębiej. Mocniej i szczerzej niż planowała na początku.[wewnętrzna strona okładki - ANTON]Anton, aspirujący fotograf i model, uczeń ostatniej klasy liceum, samotnik wygrywa w konkursie fotograficznym miejsce na kursie "wyzwól artystę". Na pierwszych zajęciach dostrzega Liwię i jej fantastyczne rude loki. Natychmiast rodzi się w jego głowie pomysł zaproszenia jej na sesję zdjęciową, która może stać się przepustką do wielu nagród i utorować mu dalszą drogę w karierze fotograficznej. Od dawna poszukiwał ciekawej twarzy i to za darmo.[przy kodach QR]OD AUTORKICzytelniczko, czytelniku, wspaniale, że jesteś i że czytasz! Jeśli spodobała Ci się historia Liwii i Antona, to mam prośbę: napisz do mnie, podziel się wrażeniami w mediach społecznościowych albo sfotografuj się z okładką, która bardziej z Tobą rezonuje, oznacz moje konto oraz dodaj hasztag #teamliwia #teamanton. Keep in touch!
Czas na prawdziwą zabawę! W tej książce czekają na ciebie zadania i łamigłówki wszelkiego rodzaju! Są tu labirynty, obrazki do porównywania i do kolorowania, puzzle do naklejania, zabawa w tropienie robaczków w słownej wykreślance, a nawet magiczny szparag, który zamienia bohaterów serialu w zupełnie inne istoty. Usiądź więc wygodnie, przygotuj ulubione kredki i flamastry i udaj się do świata Bluey (w polskiej wersji opowieści znanej także jako Blue), by rozwiązywać zadania, przyklejać naklejki i kolorować obrazki. Rozwiązywanie łamigłówek to nie tylko świetna zabawa i sposób na relaks, ale i okazja do ćwiczenia sprawności manualnej, spostrzegawczości, kreatywności i umiejętności logicznego myślenia młodego człowieka. Książka została opracowana tak, aby dziecko, które już umie czytać, mogło zajmować się nią samodzielnie. Maluchy, które zaczynają dopiero swą przygodę z literami, mogą bawić się w towarzystwie rodziców, co stanowi doskonałą okazję do wspólnego spędzania czasu w miły i wartościowy sposób. Oprócz książki z zadaniami na rynku są już inne tytuły Bluey - w tym kartonowe książki w kształcie piesków, kolorowanka i scenki do wyklejania z naklejkami wielokrotnego użytku. Serial Bluey to opowieść o przygodach psiej rodziny z Australii. Kreskówka podbija serca widzów w każdym wieku, a zabawne powiedzonka i określenia używane przez jej bohaterów weszły już do języka zarówno młodszych, jak i starszych fanów serialu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?