Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów przy użyciu spinnera.Bohater książki "Przetrwać w dżungli" rusza na ratunek zaginionemu miastu w puszczy amazońskiej. Musi się spieszyć, aby dotrzeć do pradawnej świątyni boga Jaguara i ochronić ją przed łowcami skarbów. Jednak nic nie idzie tak, jak powinno. Wypada bowiem z pontonu do spienionej rzeki w dżungli i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach.W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieści go w wyznaczonych miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, aby kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok i zabawa zaczyna się od początku!Książka ma wiele wersji fabuły i kilka zakończeń. Dzięki temu zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia niesamowitych przygód.Podobnie jak bestsellerowy gamebook "Przetrwać w górach", także "Przetrwaćw dżungli" wciąga bez reszty, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje sporo praktycznej wiedzy dotyczącej tajników sztuki przetrwania. Czytelnicy dowiedzą się np: jak zrobić tratwę, wydostać się z ruchomych piasków, odeprzeć ataki dzikich zwierząt, poradzić sobie z ukąszeniem jadowitego węża, gdzie szukać jedzenia w lesie i jak rozpalić ognisko sygnałowe.W serii ukazała się też: "Przetrwać w górach. Książka i gra w jednym".
Idą święta! Dzwonią dzwonki, błyszczą światełka, śnieg iskrzy pod stopami. Zaczyna się najpiękniejszy i najbardziej radosny czas w roku. Ale czy każdy jest tego zdania? Fajny Cieciorek nie przepada za świąteczną atmosferą i nie może sobie znaleźć miejsca. Czeka go bowiem nie lada wyzwanie: musi zdobyć prezent dla przyjaciółki. Prezent musi być wypasiony, odlotowy i absolutnie cool. Jak to załatwić, jeśli nie ma się grosza przy duszy? Ta pełna wdzięku, zabawna i zaskakująca opowieść to nie tylko ciekawa historia do czytania przed świętami, ale też inspiracja zarówno dla małych, jak i dużych poszukiwaczy prezentów. Młodzi czytelnicy docenią humor i świetne ilustracje, a starsi błyskotliwe i mądre przesłanie, o którym warto pamiętać przez cały rok. Książka, która przebojem zdobyła amerykańskie listy bestsellerów, jest kolejną częścią cyklu Smaczna Banda i emocje Joryego Johna i Petea Oswalda. W księgarniach są już inne tytuły z serii. A w przygotowaniu kolejne!
Muminek i jego Mamusia szukają domu, który porwała powódź. Dołącz do nich i wybierz się na wędrówkę przez gęsty las i zachwycający zaczarowany ogród. Uśmiechnij się do przestraszonego Ryjka, którego wędrowcy spotkają po drodze. Udaj się w rejs po wzburzonym morzu, po którym żeglują Hatifnatowie, i unieś się w niebo na grzbiecie Marabuta. Przekonaj się, czy Muminkowi i jego mamie uda się wreszcie znaleźć dom i spotkać się z Tatusiem. Na kolejnych stronach tej przestrzennej książki czekają na ciebie bajeczne krajobrazy i trójwymiarowe sceny, które zachwycą nie tylko najmłodszych. Przepiękne, imponujące, a przy tym solidnie wykonane elementy pop-up sprawiają, że świat Muminków zyskuje zupełnie nowy wymiar, a opowieść nabiera życia i porywa czytelnika bez reszty. Historia zawarta w tej książce to zinterpretowana na nowo pierwsza opowieść Tove Jansson o Muminkach. Tekst został napisany prostym, zrozumiałym dla kilkulatka i przyjaznym językiem, a duże litery ułatwiają próby samodzielnego czytania. Książka będzie wspaniałym prezentem dla maluchów, które zaczynają dopiero swą przygodę z Muminkami. Sprawi też frajdę starszym fanom Tove Jansson, szczególnie tym, którzy wychowali się na jej opowieściach i lubią wracać do nich po latach.
Odliczaj dni do świąt z magicznym kalendarzem adwentowym Minecrafta!
Pełen niespodzianek, wypełniony po brzegi humorem i świetną zabawą kalendarz umili oczekiwanie na Gwiazdkę i pozwoli budować świąteczny nastrój przez cały grudzień, a także dostarczy mnóstwo pomysłów na kreatywną i pożyteczną rozrywkę w przedświątecznym czasie.
Minecraft. Kalendarz adwentowy. Kolekcja książek i nie tylko to 24 kieszonki, w których znajduje się:
12 kart z wyzwaniami dla graczy,
8 propozycji uroczych świątecznych minikonstrukcji do odtworzenia w Minecrafcie,
4 miniksiążeczki z łamigłówkami,
3 zawieszki na choinkę do złożenia,
zabawna „Beczka śmiechu” ze świątecznymi żartami
oraz arkusze: z grą „Co wolisz?” i do nauki rysowania mobów krok po kroku.
Minecraft. Kalendarz adwentowy. Kolekcja książek i nie tylko to przepięknie wydany oficjalny produkt na licencji studia Mojang, który będzie wyjątkowym prezentem dla wszystkich fanek i fanów tej gry wszech czasów!
Dom Masek to intrygujący horror z serii HarperYa. Opowiada o nastoletniej Libby i jej rodzinie, która przeprowadza się do starego, rodzinnego domu mamy. Po niedawnej tragedii i diagnozie choroby afektywnej dwubiegunowej u głównej bohaterki, cała rodzina musi zacząć układać swoje życie od nowa. Szybko okazuje się, że nowy dom wcale nie jest tak cudowny jak opowiadała dziewczynom mama. W krętych korytarzach domu mieszkają dziesiątki robaków, w oknach znajdują się witraże z wizerunkami owadów, a w ogrodzie pełno jest rosnących niebieskich róż. Mieszkańcy miasteczka opowiadają historie o zaginięciach związanych z domem. Podobno pierwsi właściciele organizowali legendarne seanse z maskami. Mama Libby nie chce rozmawiać o krążących legendach, jednak dziewczyna przeczuwa, że coś nie do końca jest jak powinno, a dom skrywa przed nią tajemnice.
Dzieciaki lubią się bać! Opowiadają sobie historie o duchach i straszą się nawzajem. Trenują w ten sposób, bo strach jest potrzebny i trzeba się nauczyć sobie z nim radzić. Straszne historie oswajają młodych czytelników z grozą w bezpieczny sposób. To współczesne, ilustrowane adaptacje znanych i lubianych klasycznych opowieści o hrabim Draculi, potworze Frankensteinie, dziwnym przypadku doktora Jekylla i pana Hyde'a, przeklętej mumii, jeźdźcu bez głowy, piratach widmo czy okrutnym Dorianie Grayu. Te historie trzeba znać, stanowią część naszej kultury. W zbiorze Straszne historie te XIX-wieczne opowieści dostosowano do możliwości i potrzeb dzisiejszych młodych czytelników. Autorzy uszanowali przebieg klasycznych fabuł i uchwycili ich najważniejsze elementy, rezygnując ze szczegółowych opisów makabry. Dzięki temu książka przestrasza ale nie przeraża. Lubiana przez młodych czytelników mroczne tematy wspaniale zilustrował Victor Medina, a tłumaczenie to dzieło Pauliny Braiter, mistrzyni przekładu fantasy. Wszystko to sprawia, że od Strasznych historii nie można się oderwać. To wymarzona lektura na wieczór, do czytania pod kołdrą, przy ognisku i na wspólnych nocowankach, zwłaszcza, że okładka świeci w ciemnościach! Taki prezent nie będzie się kurzył na strychu i obrastał pajęczynami! Książka przyda się też w bibliotece i na lekcjach języka polskiego, przybliżając historie i postacie, tak ważne w naszej kulturze, nie tylko z okazji Halloween.
"Minecraft. Koniec Świata Podstawowego" to kolejna, finałowa odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po, Jodi i Theo z serii powieści pt. "Saga Stonesword", której akcja toczy się na przemian w dwóch światach - rzeczywistym i Minecrafta. Teraz rzeczywistemu światu zagraża chaos, a burza sieje spustoszenie w szkole Woodsword Middle i bibliotece. Źle się dzieje także w świecie gry, w którym wszystko powinno działać zgodnie z zasadami, lecz Wielki Błąd wciąż się powiększa i wkrótce może wszystko pochłonąć! Jodi, Ash i Morgan wraz z resztą przyjaciół, chcąc zapobiec zagładzie, muszą poprosić o pomoc innych uczniów ze swojej szkoły. Czy uda im się odnaleźć ostatni fragment Króla Przywoływaczy, zanim będzie za późno? Dotychczas w serii ukazały się: "Krach w kodzie!", "Moby rządzą", "Akcja zwierzaki", "Projekt pszczoła" i "Gra golema". W sprzedaży także poprzednia saga powieści o przygodach nieustraszonych graczy pt. "Kroniki Woodsword". Dla każdego fana i każdej fanki Minecrafta w wieku szkolnym i nie tylko!
Przed tobą oficjalny poradnik Triki, tipy i hacki, pełen sprytnych sztuczek, ciekawych wskazówek i hacków, które pomogą ci podbić świat Minecrafta! To jedna z najbardziej niesamowitych książek dla graczy. Zawarte w niej informacje bez trudu przeniosą twoją sztukę gry na wyższy poziom. Zastosowanie w praktyce proponowanych tu trików pomoże ci w pokonaniu utopców, obrońców, przywoływaczy, rozbójników, endermanów i wielu innych groźnych mobów. Wykorzystując zaś przedstawiane w tym poradniku tipy, sprawisz, że już pierwsza zbudowana przez ciebie baza na pewno będzie bezpieczna, nigdy nie zgubisz się w Świecie Podstawowym, zawsze dasz sobie radę z mózgożercami zombie i wyjdziesz obronną ręką z każdej sytuacji. Dzięki przedstawionym tu hackom posiądziesz wiedzę, jak przetrwać najazd na osadę, jak wykonać system obronny bazy, jak w bezpieczny sposób przemierzać morza lub odwiedzać Nether. Z tym poradnikiem poradzisz sobie z wszelkimi zagrożeniami!
Po serii dramatycznych wydarzeń, które ostatnio były udziałem sierot Baudelaire, wydaje się, że zła passa musi się skończyć. Wioletka, Klaus i Słoneczko cudem wydostali się z posępnych Gór Grozy, a ich życie pędzi jak rollercoaster, bo z najwyższych górskich szczytów trafiają wprost w morskie głębiny. Na pokładzie łodzi podwodnej "Queequeg" spotykają w końcu życzliwe osoby, jednak aby rozwikłać zagadkę WZS, będą musieli zapuścić się do Gorgonicznej Groty, zmierzyć z Meduzoidalnym Mycelium i pilnie szukać antidotum. Te wszystkie niedogodności stracą na znaczeniu, gdy na scenie pojawi się Hrabia Olaf ze swoją bandą - silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Nie ma chyba osoby, która nie wyczekuje z utęsknieniem odmiany losu sierot Baudelaire, tak ciężko doświadczonych przez życie i niecnych osobników. Wioletce, Klausowi i Słoneczku ledwo udało się uciec z Gorgonicznej Groty i z łap nikczemnego Hrabiego Olafa. Spotkanie z Kit Snicket daje nadzieję na szczęśliwy finał przygód. Kiedy jednak sieroty trafiają do ostatniego bezpiecznego miejsca, gdzie muszą wcielić się w podwójną rolę - tajnych agentów i bojów hotelowych - okazuje się, że "szczęśliwy finał" to miraż, ulotne odbicie w tafli wody, które mąci byle kamyk rzucony w toń. Tylko od inteligencji oraz intuicji sierot będzie zależało, czy w tłumie gości hotelu Ostateczność rozpoznają prawdziwych przyjaciół i wytropią zaprzysięgłych wrogów.Książki Lemony Snicketa mają w sobie to coś, co chwyta za serce i sprawia, że "Seria niefortunnych zdarzeń" zyskała miliony wielbicieli na całym świecie, a także została zekranizowana.
Tata Blue i Bingo wiesza w ogrodzie huśtawkę a to oznacza, że zapowiada się świetne popołudnie. Jednak gdy do zabawy chce włączyć się sąsiadka, sprawy zaczynają się nieco komplikować. Blue i Bingo bawią się w Motylki wraz z Dżudo, która wprowadza własne, niezbyt miłe dla Bingo zasady gry. Czy Blue posłucha koleżanki? A może przyjaciółkom uda się ustalić reguły zabawy, z których wszyscy będą zadowoleni? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak odrzucenie przez rówieśników, poszukiwanie porozumienia, małe codzienne kompromisy, sztuka przepraszania i kłopoty z komunikacją. W książce o przygodach Blue i Bingo jest wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Minecraft. Rocznik 2025 to przegląd najciekawszych wydarzeń ze świata Minecrafta, które miały miejsce w całym 2024 roku. A był to rok szczególny, gdyż w tym czasie Minecraft świętował 15-lecie swojego powstania! Jak zwykle zespół Mojang Studios ciężko pracował nad aktualizacjami Minecrafta i tworzeniem nowych wyzwań, bloków i mobów, aby wszyscy mogli się nimi cieszyć. W komnatach prób trzeba uważać na nowe moby, ale jeśli uda się uniknąć ich ataków opartych na gwałtownych podmuchach i rozbić spawnery wypluwające potwory, zostanie się nagrodzonym niesamowitymi skarbami! A jeśli to jeszcze jest za mało, to znajdzie się tu mnóstwo innych wyzwań, takich jak osiedlenie się w Netherze czy zdobycie wszystkich 16 szablonów kowalskich! Mamy nadzieję, że piglinom spodoba się twój nowy wygląd! A jeśli wolisz budować, to może przygotujesz gigantyczną bazę w formie tortu na nasze 15. urodziny?
Bob Wielkouch jest torbaczem. Lubi poznawać nowych przyjaciół i dobrze się z nimi bawić. Ty razem wpada w odwiedziny do Blue i Bingo. Wraz z siostrami ogląda na tablecie kreskówki. A potem jeszcze więcej kreskówek. Choć Bingo była niezwykle podekscytowana wizytą Boba, okazuje się jednak, że tablet ma wielką siłę przyciągania uwagi. Kreskówki to wprawdzie dobra zabawa, ale czy z przyjaciółmi nie warto spędzać czasu w inny sposób? Ta pełna humoru opowieść została napisana na podstawie odcinka serialu Bluey, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Opowiadanie dotyka motywów takich jak aktywne spędzanie czasu, zabawa i nuda, potrzeba zachowania równowagi między światem tabletów i telewizorów a światem rzeczywistym. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki Bluey w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Bluey zna już wszystkie atrakcje na placu zabaw. Pora wybrać się gdzieś dalej! Razem z Tatą i przyjaciółmi wyruszają na daleki spacer w busz, by odkryć urokliwy strumyk, nad którym Tata bawił się przed laty. Droga nie jest jednak łatwa. Na wędrowców czekają pijawki, a kamienie, po których trzeba iść, są bardzo śliskie. Czy Bluey uda się dotrzeć do strumyka? Czy to miejsce spodoba się jej tak jak Tacie? Ta pełna humoru opowieść została napisana na motywach odcinka serialu o przygodach Bluey i Bingo, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy klimat, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo podczas pieszej wycieczki. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Rodzina Łączków wybiera się na kemping. Zapowiada się wspaniała przygoda, tym bardziej, że Bluey spotyka na polu namiotowym nowego kolegę. Kim jest Jean-Luc? Czy nowy przyjaciel będzie dobrym towarzyszem zabaw? I czy wraz z Blue dadzą radę upolować przed zimą choć jednego dzika? Ta pełna uroku i przezabawna opowieść została napisana na motywach odcinka serialu o przygodach Bluey i Bingo, a ilustracje zostały zaczerpnięte wprost z animacji. Jest tu wszystko, co uwielbiają fani i fanki kreskówki w każdym wieku - wyjątkowy humor, zabawne wyrażenia, codzienne życiowe prawdy, dużo pozytywnej energii i mądre, acz nienarzucające się przesłanie. Książeczka ma niewielki format i z łatwością zmieści się do torebki mamy, kieszeni taty albo do dziecięcego plecaka, dzięki czemu może towarzyszyć młodemu czytelnikowi w podróży, w poczekalni u lekarza albo na wakacjach. Dzięki dużym literom i prostym tekstom doskonale nadaje się do nauki czytania, a kolorowe ilustracje można oglądać nawet wtedy, gdy treść opowiadania zna się już na pamięć.
Basia to przedszkolaczka z charakterem. Każdego dnia ma mnóstwo ciekawych przygód. A że jest pomysłowa i niestraszne jej wyzwania, spotykamy ją w nowej odsłonie - w księdze zabaw i zadań Basia ćwiczy bystre oko, logiczne myślenie, pewną rękę, a przede wszystkim kreatywność. "Basia. Zabawy i zadania" to książka w sam raz dla przedszkolaków. Zamieszczone w niej kolorowanki, labirynty i wykreślanki pomagają ćwiczyć umiejętności nabyte w przedszkolu. Dzieci znajdą tu zadania, które rozwijają wyobraźnię, wspomagają umiejętności grafomotoryczne i przygotowują do aktywności szkolnych. Małym wielbicielom dobrej zabawy na pewno spodobają się też kolorowe naklejki z ulubionymi postaciami z serii "Basia". W tej niezwykłej księdze na dzieci czekają różnorodne ćwiczenia i zadania - do rozwiązywania przez cały rok!
Kostka, Aleks i Gucio byli już prawie spakowani na słoneczne wakacje na rajskiej wyspie, kiedy nagle rodzice zmienili plany. Przecież mają rocznicę ślubu i chociaż raz należy im się wyprawa tylko we dwoje. W tym czasie ich zawiedzione dzieci miały udać się w podróż z dziwnymi dziadkami jeszcze dziwniejszym kamperem. I to gdzie? Do jakiejś nudnej mieściny o wiele mówiącej nazwie Nitąd! Chyba gorzej być nie mogło. Bardzo szybko okazuje się jednak, że i dziadkowie, i mieścina mają wiele tajemnic, a podczas podróży zaczynają dziać się rzeczy tajemnicze, niespodziewane i zupełnie nie z tego świata…
długaBasia i Janek dostali zaproszenie na urodziny Anielki. To będzie impreza inna niż wszystkie. Dzieci nie będą się bawić w Hulalula, Kulatrula ani Jupibula, tylko w Muzeum Narodowym. Basi wydaje się, że doskonale wie, dokąd idzie - przecież była już na kilku ciekawych wystawach. Jednak na miejscu okazuje się, że urodziny w muzeum to o wiele więcej niż chodzenie po ogromnych salach i oglądanie obrazów oraz rzeźb. Podczas urodzin Anielki przedszkolaki usłyszą mnóstwo ciekawych opowieści o życiu średniowiecznych dam i rycerzy, poznają dawne zwyczaje i przekonają się na własnej skórze, jak się żyło wieki temu.Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat i pokazują, jak radzić sobie z trudnych czy nietypowych sytuacjach. Swoim humorem rozśmieszają małych i dużych.
OSTATNIE STARCIEMistrz podszedł bliżej i Feniks poczuła, jak otaczające ją powietrze napiera na nią, gęste i ciężkie niczym ołów. Rozpacz zacisnęła na jej sercu swoje lodowate szpony. Jak mogła myśleć, że uratuje wszystkich, skoro nie potrafiła ocalić nawet siebie?Po wstrząsającej bitwie o Icegaard Feniks i jej przyjaciele dołączają do Łowców zdesperowani, aby zjednoczyć zwaśnione klany, zanim ich wróg, Mistrz, zaatakuje Ember.Ich jedyną nadzieję na zwycięstwo skrywa Grota Światła i ukryta w niej legendarna broń ale znajduje się ona na terytorium goblinów, w przerażającej mrocznej strefie podziemnych jaskiń. Podczas poszukiwania sposobu na uratowanie ich świata bohaterowie będą musieli stawić czoła nieznanym, nowym i śmiertelnie niebezpiecznym stworzeniom.Gdy zbliża się ostateczne, decydujące starcie, Feniks walczy zaciekle o bezpieczeństwo przyjaciół zdeterminowana, aby już nigdy nie stracić nikogo z bliskich jej sercu osób. Ale Mistrz jest okrutniejszy i potężniejszy, niż mogłaby przypuszczać nawet w najśmielszych snach, a gdy jej przeszłość i teraźniejszość ścierają się ze sobą, będzie musiała dokonać niewyobrażalnie trudnych wyborów i poświęcić wszystko, co jej drogie, aby go pokonać.Foto (C) Jennifer BlauAisling Fowler chciałaby dorastać w magicznym górzystym królestwie, lecz wychowała się w Surrey na diecie książkowej i serialu Buffy. Postrach wampirów. Po uzyskaniu licencjatu z biologii pracowała jako opiekunka środowiskowa, potem jako pielęgniarka. Pomysł na fabułę Zrodzonej z ognia wpadł jej do głowy, gdy krążyła między Wielką Brytanią a Stanami Zjednoczonymi. Obecnie mieszka w Los Angeles. Kiedy nie czyta ani nie pisze, z pasją oddaje się gotowaniu i wymyślaniu przygód (dla siebie oraz fikcyjnych bohaterów swoich opowieści).Starling i Grota Światła to trzeci tom serii Zrodzona z ognia.
Trzecia część wielkiej sagi kryminalnej o irlandzkich i włoskich organizacjach przestępczych w Ameryce w latach 80. i 90. XX wieku Czasem musisz się stać tym, czego nienawidzisz, żeby chronić to, co kochasz. Danny Ryan jest bogaty. Nigdy nawet mu się nie śniło o takim bogactwie. Były doker, żołnierz irlandzkiej mafii i wyrzutek spod prawa jest teraz szanowanym biznesmenem – kasynowym magnatem w Las Vegas, miliarderem i cichym wspólnikiem w grupie zarządzającej dwoma ekskluzywnymi hotelami. Danny w końcu ma wszystko: piękny dom, uwielbiane dziecko i kobietę, w której chyba nawet mógłby się zakochać. Życie jest piękne. Ale wtedy Danny posuwa się za daleko. Doprowadza do wojny z najpotężniejszymi ludźmi – z wpływowym agentem FBI owładniętym pragnieniem zemsty oraz z rywalem w branży gier, który ma własne mroczne powiązania. Danny był przekonany, że udało mu się pogrzebać przeszłość, teraz jednak ta przeszłość wysuwa macki z grobu i ściąga go w dół. Starzy wrogowie znów poprzysięgają odebrać mu wszystko – nie tylko biznesowe imperium, lecz także to, co jest mu drogie. Aby ocalić życie i wszystko, co kocha, Danny musi stać się bezwzględnym wojownikiem – takim, jakim był kiedyś i jakim już nigdy więcej być nie chciał. Od obskurnych pokoi na zapleczu w Providence, Rhode Island poprzez linie wysokiego napięcia przecinające Waszyngton i Wall Street aż po słynne kasyna Las Vegas, Miasto w gruzach prowadzi czytelnika przez epicki krajobraz ambicji i desperacji, miłości i nienawiści, zemsty i współczucia. * Po Mieście w ogniu i Mieście marzeń , Miasto w gruzach domyka epicką trylogię kryminalną Dona Winslowa. Ta elektryzująca i dynamiczna powieść, która przykuwa uwagę od pierwszej do samego końca, ma być ostatnią w niezwykłej pisarskiej karierze autora bestsellerów „New York Timesa”.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?