Kolejny epizod tułaczki dwóch niepoprawnych wagabundów po odradzającej się z wojennego kataklizmu Ameryce. Jeremiah w poszukiwaniu Leny, swej utraconej miłości, trafia do nadgranicznego miasta, w którym narasta właśnie histeria w obawie przed indiańskim najazdem. Rzeczywiście, w okolicy dochodzi do serii przerażających i niezrozumiałych zdarzeń. Czy ich sprawcami są jednak czerwonoskórzy sąsiedzi? I czy Jeremiah odzyska ukochaną?
W dziewiętnastym tomie przygód Jeremiaha belgijski mistrz komiksu Hermann daje kolejny mistrzowski popis, tworząc sugestywną wizję zdewastowanego świata przyszłości.
Spodziewana premiera 30.09.2019
Rok 2044... Ludzkość jest w stanie tworzyć roboty doskonałe. Są silniejsze, szybsze, sprawniejsze od nas i posłusznie wykonują zadania, jakich od nich wymagamy. Lecz dwójka robotyków postępuje wbrew temu ideałowi doskonałości, tworząc androida wyjątkowego w swoim rodzaju. Robota myślącego, pokrytego skórą, zdolnego do popełniania błędów i cierpienia. Potwora.
Wydanie zbiorcze „IAN” zawiera cztery albumy serii, której autorami są scenarzysta Fabien Vehlmann („Piękna ciemność”) i rysownik Ralph Meyer („Asgard”, „Undertaker”).
W razie pytań – proszę o kontakt.
W kolejnym epizodzie swej postapokaliptycznej odysei Jeremiah i Kurdy trafiają w sam środek konfliktu dwóch niezbyt sympatycznych sił: spore miasto, do którego zmierzali, nękane jest systematycznym ostrzałem sił ekstrawaganckiego Cezara, który, choć próbuje przywrócić stroje, obyczaje, a nawet język starożytnych Rzymian, posługuje się w walce jak najbardziej nowoczesną bronią. Dwaj wędrowcy od razu zostają wmieszani w cudzy konflikt, na co żaden z nich nie ma ochoty…
Belgijski mistrz komiksu Hermann niezmiennie utrzymuje wysoki poziom graficzny swoich opowieści, z maestrią i rozmachem tworząc sugestywne wizje świata niezbyt wesołej przyszłości.
Po rozprawieniu się z bandą Steinera Durango leczy rany w Hancock, cichej mieścinie na uboczu, pod opieką starego przyjaciela, szeryfa Haynesa. Spokój i beztroska kończą się, kiedy szeryf staje w obronie maltretowanej dziewczyny, pracującej w saloonie Maxwella, a w okolicy pojawia się banda bezwzględnego Francka. Rywalizacja o łup ukryty po zapomnianym dawno napadzie i zadawnione porachunki sprawiają, że leworęki rewolwerowiec ponownie będzie musiał sięgnąć po swój niezawodny pistolet…
Siedemnasty tom przygód Durango z rozmachem zrealizowany przez włoskiego rysownika Iko (Giuseppe Ricardiego) do scenariusza twórcy całej serii Yves’a Swolfsa wprost roi się od nawiązań do klasyki filmowego spaghetti westernu – niezapomnianych filmów mistrza gatunku Sergia Leone.
Sex Story. Historia seksu. Od małp do robotów ujawnia wszystko, czego nie ośmielają się opowiedzieć podręczniki do historii.
Kiedy pojawiła się pierwsza para? Skąd się wziął wstyd? A erotyzm? I miłość, ta niezwykła ludzka sprawa? Słyszeliście już o wielkich seksualnych świętach starożytności? A o wpływie mikroskopu na walkę z masturbacją?
Chcielibyście się czegoś dowiedzieć, ale wstydzicie się zapytać? Spokojnie! Dzieło to, opisując obyczaje seksualne kultury zachodniej od zarania dziejów po czasy współczesne, odpowie na wszystkie wasze pytania dotyczące seksu i miłości.
Sex Story burzy otaczające sprawy seksu tabu i proponuje nowe spojrzenie, łączące historyczną ścisłość z rozrywkową narracją.
Zakazany owoc, erotyczne wyczyny bogów, rozbudzenie zmysłów, obowiązek małżeński… Ale również nieznane zachowania seksualne pomnikowych postaci naszych dziejów: od ekstrawagancji Kleopatry i homoseksualizmu Michała Anioła po jeździeckie wyczyny królowej Wiktorii i księcia Alberta – przed naszymi oczami rozpościera się ogromny fresk historyczny i antropologiczny.
Ta dwustustronicowa opowieść pozwala spojrzeć na historię z innej perspektywy. Tu dowiecie się o seksie wszystkiego!
Philippe Brenot jest psychiatrą i antropologiem, dyrektorem kursów seksuologii na uniwersytecie Descartes’a w Paryżu.
Laetitia Coryn to autorka komiksów. Tworzy głównie dla magazynu „AAARG!”, zrealizowała wiele humorystycznych albumów komiksowych.
Spis treści
Pilnie strzeżone sekrety
1. Początki
2. Babilon: wolna miłość
3. Egipt: równość
4. Grecja: panteon miłości
5. Rzym: wielkość i dekadencja
6. Średniowiecze: piekło i raj
7. Renesans: malarz i jego modelka
8. Przekleństwo „M”
9. Oświecenie: represje i libertynizm
10. Wiek XIX: ściśnięte pośladki i prostytucja
11. Wiek XX: wyzwolenie seksualne
12. Wiek XXI: Seksoprzyszłość
Na polecenie Augusta, Alix jedzie do Grecji, aby odszukać zbiory proroctw z wyroczni Apollina. Spartanie, kwestionując autorytet Rzymu, starają się go w tym względzie uprzedzić. W celu wykonania swojej misji, Alix spotyka się z Heraklionem, Spartanin potępia działania swoich kolegów rebeliantów.
Kolejna historia, słynnej postaci stworzonej przez Jacques Martina, Alixa, który już jako senator w Rzymie, przeżywa nowe i ekscytujące przygody stworzone przez Valérie Mangin i narysowane przez Thierry Démarez.
Zawiera cztery kolejne tomy:
Demony Sparty;
Skowyt Kybele;
Góra Umarłych;
Potęga i wieczność.
Kolejna porcja perypetii dwóch zawadiaków w odradzającej się z nuklearnego kataklizmu Ameryce. Jeremiah odwiedza swoją ukochaną ciocię Marthę i pomaga poczciwemu Woody’emu w rozbudowie jej domu. Tymczasem niesforny Kurdy, ujmując się za miejscowym kaleką Winstonem, wdaje się w konflikt z lokalnym rozrabiaką Montaną. Jednocześnie w mieście pojawia się gang motocyklowy, którego członkowie najwyraźniej kogoś szukają… Splot okoliczności prowadzi do kolejnego wybuchu przemocy, a Jeremiah z przyjacielem muszą ponownie stoczyć walkę o życie.
Postapokaliptyczna wizja świata wykreowanego przez belgijskiego mistrza komiksu Hermanna przybiera w tej opowieści sugestywną, naturalistyczną postać, nie wahając się ukazywać brzydoty prezentowanej rzeczywistości i jednocześnie zachwycając graficzną maestrią.
Kolejny tom westernowej serii wykreowanej przez Yves’a Swolfsa, zrealizowany przez niego we współpracy z rysownikiem Thierrym Girodem.
Kalifornia pod koniec XIX wieku – pełna bogactw ziemia, która przyciąga chciwych, bezwzględnych wyzyskiwaczy i spekulantów. W miasteczku Minden Town opodal Sacramento toczy się walka o prawa do eksploatacji pobliskiego jeziora, należącego do pokojowo nastawionego indiańskiego plemienia Washo. Za kolejnymi machlojkami i zbrodniami stoi tajemniczy człowiek z pociągu, mający własne plany co do pobliskich terenów.
Ktoś jednak staje na drodze ich realizacji. W okolicy zjawia się samotny desperat Durango, od dawna tropiący sprawcę swoich nieszczęść. Zaczyna się finałowa rozgrywka między samotnym mścicielem a człowiekiem, który z powrotem popchnął go na drogę krwi i śmierci.
Bohaterowie mimo woli. Dwaj bracia Balbok i Rammar wyruszyli, aby ... cóż ... uratować świat. Oczywiście nie było to ich głównym celem.
A faktycznie? Są oni tylko szczęśliwi, że przeżyli bitwę, ale nieszczęśliwy, że nie mogli wykonać do końca swojego zadania – dostarczenia głowy poległego dowódcy co wymaga ich zwyczaj. Za karę są wysyłani na misję przez szefa Orków, który nakazuje im ją odzyskać, co jest równoznaczne z wyrokiem śmierci. Aby wyjść z tego bałaganu cało, zgadzają się na pakt z Rurakiem. Jak na ironię będącym potężnym magiem!
Michael Peinkofer jest twórcą powieści fantasy Powrót Orków wydanej także w Polsce w 2008 roku. Ponieważ saga Balbok i Rammar była dość popularna, przyszedł czas, aby nadać jej również ramy graficzne. Częścią artystyczną zajął się duński artysta Peter Snejbjerg znany ze swoich prac dla DC Comics, gdzie rysował rozmaite tytuły do linii Vertigo, historię superbohaterską Starman oraz własne powieści graficzne: Świetlista Brygada i Byłem Bogiem. Stworzył też liczne komiksy we współpracy z Garthem Ennisem (na przykład Drogi Billy).
Szesnasty rozdział odysei Jeremiaha i Kurdy’ego w świecie podnoszącym się z ruin nuklearnego kataklizmu. Tym razem przyjaciele trafiają do miasta, w którym dwa klany rywalizują o wpływy, organizując krwawe walki zapaśników. Niestety, w Kurdym budzi się dusza romantyka, co zazwyczaj zwiastuje kłopoty – miejscowy watażka Rod nie lubi, kiedy jakiś przybłęda zadaje się z jego dziewczyną. Wszystko wskazuje na to, że Jeremiah znowu będzie musiał wyciągać przyjaciela z nielichych tarapatów...
Kultowa seria belgijskiego mistrza komiksu Hermanna jak zawsze zachwyca sugestywnością i bogactwem obrazu świata nie tak odległej przyszłości oraz wciąga czytelnika opowieścią pełną dramatycznych zwrotów, ale i gorzkiego humoru.
W piętnastym albumie westernowej serii Durango jej twórca Yves Swolfs ograniczył się do roli scenarzysty, funkcję autora rysunków powierzając specjalizującemu się w komiksach westernowych Thierry’emu Girodowi.
Samotny leworęki rewolwerowiec po stracie ukochanej kobiety i nienarodzonego dziecka podąża śladem sprawców tej przerażającej zbrodni. Na liście pozostał mu jeszcze tajemniczy mocodawca, który ją zlecił. Trop prowadzi do zagubionego w górach miasteczka Leadville, do niejakiego Williama Lawrence’a. Ale nieuczciwego biznesmena tropi jeszcze jeden najemnik, El Cobra, zafascynowany karierą i umiejętnościami legendarnego Durango. Jak zakończy się spotkanie obu zawodowców? Czy Durango wreszcie dopełni zemsty i odnajdzie spokój? Wśród stromych górskich szczytów ponownie rozlegną się strzały, a krew raz jeszcze zabarwi świeży śnieg.
Kolejny etap wędrówki dwóch młodych wagabundów przez odradzający się z atomowego kataklizmu świat. Tym razem Jeremiah i Kurdy zawierają znajomość z pewną rodziną po przejściach, która właśnie próbuje na nowo wspólnego życia po latach rozłąki. Sielankę zburzy jednak pojawienie się zgoła nieoczekiwanych intruzów, które zmusi Jeremiaha i jego przyjaciela do wcielenia się w rolę bohaterów wojennych – rolę, której wcale nie mają ochoty odgrywać…
Kultowa przygodowa seria belgijskiego mistrza komiksu Hermanna jak zawsze zachwyca graficznym mistrzostwem i dynamiką akcji, ale też celnością obserwacji ludzkich zachowań w skrajnych sytuacjach.
Kraj stoi na skraju wojny domowej, podzielony w walce o władzę pomiędzy generałem Tokugawą i czterema regentami. Stawką jest tytuł szoguna. Nie dość, że zostaje schwytany w potrzask w miejscu, gdzie wszystko jest mu obce, szeroka wiedza w zakresie żeglugi morskiej i broni bardzo szybko czynią z niego instrument konfliktu. Podczas gdy jego śmierci domagają się regenci oraz jezuici, nieprzychylni wobec obecności protestanta w kraju, życie ratuje mu generał Tokugawa. Od tej pory losy dwóch mężczyzn nierozerwalnie splatają się ze sobą.Osoba Williama Adamsa była inspiracją dla postaci Johna Blackthorne’a, bohatera powieści Jamesa Clavella zatytułowanej „Szogun”oraz opartego na niej serialu pod tym samym tytułem z Richardem Chamberlainem w roli głównej.
Kolejny tom kultowej westernowej serii belgijskiego mistrza komiksu Yves’a Swolfsa, tym razem z rysunkami innego miłośnika gatunku – Thierry’ego Giroda. W niewielkim miasteczku zagubionym w Górach Skalistych zjawia się kilku mężczyzn, którzy odwiedzają miejscowego potentata i właściciela okolicznych kopalń, by złożyć mu propozycję nie do odrzucenia: pewne konsorcjum chętnie odkupi jego przedsiębiorstwa za niewielką cenę. Przybysze popierają swoją propozycję, zastraszając żonę i synka pana Gainswortha. Ten nie zamierza się ugiąć, jednak Lance Harlan, mający ogromne doświadczenie w takich „negocjacjach”, nie zamierza przebierać w środkach.
Jednak w mieście pojawia się ktoś jeszcze: białowłosy, leworęki rewolwerowiec, który najwyraźniej ma do pana Harlana jakieś pretensje i zrobi wszystko, aby posłać go wprost do piekła. Bo dla Durango tym razem jest to sprawa osobista...
Farma Sebastiana Sikorsky’ego, wielbiciela muzyki Bacha i znanego lokalnego filantropa, prosperuje wzorowo. Pewne zamieszanie wprowadza powrót do domu brata właściciela, Simona, po przymusowym pobycie w zakładzie psychiatrycznym. Simon zawsze był powodem kłopotów dla najbliższych oraz dla całego otoczenia, i wygląda na to, że z upływem lat wcale się to nie zmieniło.
Jednocześnie w okolicy farmy ginie człowiek, a przypadkowymi świadkami tej śmierci są dwaj wędrowcy – Jeremiah i Kurdy. Kiedy ktoś kradnie temu ostatniemu jego ukochaną mulicę Ezrę, niewinny początkowo figiel stopniowo zmienia się w groźną konfrontację. Tropy zaś prowadzą wprost na farmę Sikorskych...
W czternastym epizodzie przygód Jeremiaha i Kurdy’ego dwaj włóczędzy ponownie trafiają w sam środek konfliktu, w którym po jednej stronie stają wielkie pieniądze i ludzka bezduszność, zaś po drugiej – zasady prawa i jego nieliczni przedstawiciele.
Wydawałoby się, że dla Durango czasy krwi i przemocy skończyły się na dobre. Kiedy jednak w jego mieście pojawia się bezwzględny morderca, leworęki rewolwerowiec będzie musiał znowu założyć pas z niezawodną bronią. Durango rusza w długi i niebezpieczny pościg, znaczony kolejnymi ofiarami wyjątkowo niebezpiecznego zabójcy.
Jej twórca Yves Swolfs pokazał tu całą graficzną maestrię i sprawdzoną już umiejętność pasjonującego opowiadania historii z Dzikiego Zachodu.
Wydanie zbiorcze, zawiera pierwsze trzy tomy kontynuacji cyklu Universal War One czyli Uniwersal War Two, dotychczas nie wydawane w Polsce. Oprócz trzech albumów w środku znajdują się dodatki i ciekawostki.
Kataklizm, jakim była "Universal War One", został zażegnany. Ludzkość ocalała i pod kierunkiem potomków mitycznych założycieli ludzkiej kolonii na Kanaanie próbuje odzyskać dawną świetność. Ale nie jest to łatwe, tym bardziej, że nie udało się wykorzenić zgubnej skłonności człowieka do destrukcji i autodestrukcji. Niektórym wydaje się, że powracają stare zagrożenia, a człowiek zaczyna powtarzać odwieczne błędy. To jednak nieprawda: tym razem jest jeszcze gorzej. W układzie słonecznym pojawia się nieznane, nieludzkie zagrożenie, które najwyraźniej zamierza na dobre unicestwić ziemską cywilizację.
Uparta i niezależna Thea nie zamierza pozwolić, aby podjęta przez jej przodka Kalisha i jego przyjaciół walka o ocalenie ludzkości poszła na marne. Dziewczyna widzi na to tylko jeden sposób: trzeba ponownie zwrócić się o radę do samego Kalisha. Czyż nie wynalazł on sposobu na podróżowanie w czasie? Czy jednak taka ingerencja w bieg rzeczy nie grozi zainicjowaniem słynnego paradoksu czasowego, który może nawet zniszczyć całą rzeczywistość? Nie ma czasu do stracenia; Universal War Two już się rozpoczęła, zaś tym razem ludzkość ma o wiele potężniejszego, a co gorsza, nieznanego przeciwnika...
Początek drugiego cyklu francuskiego twórcy komiksowego Denisa Bajrama, będącego kontynuacją kultowej Universal War One, przenosi nas w fascynujące kosmiczne pejzaże i świat zdumiewających rozwiązań technologicznych, ale też ponownie stawia fundamentalne pytania o istotę człowieczeństwa.
W dwunastym tomie swej kultowej serii Hermann na nowo, po swojemu, opowiada historię słynnych szekspirowaskich kochanków, a przy okazji po raz kolejny pokazuje odwieczny konflikt między ludzkim pragnieniem wolności a zbrodniczymi skłonnościami do tyranii.
Dokończenie opowieści rozpoczętej albumem "Kolorado". Wydaje się, że w rządzonym twardą ręką górniczym miasteczku Nortonville umarły wszelkie nadzieje na zmiany ku lepszemu. Nie tak łatwo jednak pozbyć się Durango. Leworęki rewolwerowiec mimo poniesionej porażki nie daje za wygraną. Razem ze zbuntowaną córką właściciela znowu stają do walki z tyranią i niesprawiedliwością - i nie są w tej walce osamotnieni, W mieście narasta wrzenie wśród górników, oburzonych brutalnością miejscowego szeryfa i jego zbirów. Napięcie sięga zenitu i wszystko wskazuje na to, że lada chwila pokryte śniegiem ulice Nortonville spłyną krwaią. Durango jest gotów do ostatecznej rozgrywki...
W dwunastym tomie westernowej serii beligijskiego twórcy Yves`a Swolfsa rewolwerowiec o głębokim sercu i celnym oku powraca, aby stoczyć jedną z najbardziej epickich walk swego życia.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?