Jeremiah i Kurdy na motocyklach przemierzają kontynent amerykański z trudem podnoszący się z nuklearnego kataklizmu.
Tym razem obaj wędrowcy wpadają w tarapaty na szczególnie niegościnnych, upiornych terenach kończy im się paliwo w bakach, a najbliższy most okazuje się zniszczony. Wymuszone przymierze z grupką tajemniczych podróżnych także nie polepsza sytuacji, sprowadzając na obieżyświatów kolejne kłopoty. A do tego wydaje się, jakby tutejsza natura sprzysięgła się przeciw ludzkim intruzom. Czyżby ziemia postanowiła się zemścić na człowieku?
Kolejnym etapem amerykańskiej odysei Jeremiaha i Kurdy’ego jest górnicze miasto, powstałe przy otwartej po latach przestoju kopalni. Wkrótce okazuje się, że za niepozornym przedsięwzięciem kryje się tajemnica, której ujawnienie może kosztować intruza życie. A że odkrył ją dawny znajomy obu wędrowców, ci chcąc nie chcąc angażują się w kolejną awanturę. W dodatku w okolicy kręcą się doprawdy niezwykli najemnicy, a do miasta zawitał bardzo nietypowy sprzedawca Biblii…
Dwudziesty epizod przygód dwóch wagabundów to kolejny popis warsztatowy Hermanna, pełen obrazów epickich walk, ale też niezwykłych ujęć niezwykle realistycznie pokazanej codzienności.
Kolejny epizod tułaczki dwóch niepoprawnych wagabundów po odradzającej się z wojennego kataklizmu Ameryce. Jeremiah w poszukiwaniu Leny, swej utraconej miłości, trafia do nadgranicznego miasta, w którym narasta właśnie histeria w obawie przed indiańskim najazdem. Rzeczywiście, w okolicy dochodzi do serii przerażających i niezrozumiałych zdarzeń. Czy ich sprawcami są jednak czerwonoskórzy sąsiedzi? I czy Jeremiah odzyska ukochaną?
W dziewiętnastym tomie przygód Jeremiaha belgijski mistrz komiksu Hermann daje kolejny mistrzowski popis, tworząc sugestywną wizję zdewastowanego świata przyszłości.
Spodziewana premiera 30.09.2019
W kolejnym epizodzie swej postapokaliptycznej odysei Jeremiah i Kurdy trafiają w sam środek konfliktu dwóch niezbyt sympatycznych sił: spore miasto, do którego zmierzali, nękane jest systematycznym ostrzałem sił ekstrawaganckiego Cezara, który, choć próbuje przywrócić stroje, obyczaje, a nawet język starożytnych Rzymian, posługuje się w walce jak najbardziej nowoczesną bronią. Dwaj wędrowcy od razu zostają wmieszani w cudzy konflikt, na co żaden z nich nie ma ochoty…
Belgijski mistrz komiksu Hermann niezmiennie utrzymuje wysoki poziom graficzny swoich opowieści, z maestrią i rozmachem tworząc sugestywne wizje świata niezbyt wesołej przyszłości.
Kolejna porcja perypetii dwóch zawadiaków w odradzającej się z nuklearnego kataklizmu Ameryce. Jeremiah odwiedza swoją ukochaną ciocię Marthę i pomaga poczciwemu Woody’emu w rozbudowie jej domu. Tymczasem niesforny Kurdy, ujmując się za miejscowym kaleką Winstonem, wdaje się w konflikt z lokalnym rozrabiaką Montaną. Jednocześnie w mieście pojawia się gang motocyklowy, którego członkowie najwyraźniej kogoś szukają… Splot okoliczności prowadzi do kolejnego wybuchu przemocy, a Jeremiah z przyjacielem muszą ponownie stoczyć walkę o życie.
Postapokaliptyczna wizja świata wykreowanego przez belgijskiego mistrza komiksu Hermanna przybiera w tej opowieści sugestywną, naturalistyczną postać, nie wahając się ukazywać brzydoty prezentowanej rzeczywistości i jednocześnie zachwycając graficzną maestrią.
Szesnasty rozdział odysei Jeremiaha i Kurdy’ego w świecie podnoszącym się z ruin nuklearnego kataklizmu. Tym razem przyjaciele trafiają do miasta, w którym dwa klany rywalizują o wpływy, organizując krwawe walki zapaśników. Niestety, w Kurdym budzi się dusza romantyka, co zazwyczaj zwiastuje kłopoty – miejscowy watażka Rod nie lubi, kiedy jakiś przybłęda zadaje się z jego dziewczyną. Wszystko wskazuje na to, że Jeremiah znowu będzie musiał wyciągać przyjaciela z nielichych tarapatów...
Kultowa seria belgijskiego mistrza komiksu Hermanna jak zawsze zachwyca sugestywnością i bogactwem obrazu świata nie tak odległej przyszłości oraz wciąga czytelnika opowieścią pełną dramatycznych zwrotów, ale i gorzkiego humoru.
Kolejny etap wędrówki dwóch młodych wagabundów przez odradzający się z atomowego kataklizmu świat. Tym razem Jeremiah i Kurdy zawierają znajomość z pewną rodziną po przejściach, która właśnie próbuje na nowo wspólnego życia po latach rozłąki. Sielankę zburzy jednak pojawienie się zgoła nieoczekiwanych intruzów, które zmusi Jeremiaha i jego przyjaciela do wcielenia się w rolę bohaterów wojennych – rolę, której wcale nie mają ochoty odgrywać…
Kultowa przygodowa seria belgijskiego mistrza komiksu Hermanna jak zawsze zachwyca graficznym mistrzostwem i dynamiką akcji, ale też celnością obserwacji ludzkich zachowań w skrajnych sytuacjach.
Farma Sebastiana Sikorsky’ego, wielbiciela muzyki Bacha i znanego lokalnego filantropa, prosperuje wzorowo. Pewne zamieszanie wprowadza powrót do domu brata właściciela, Simona, po przymusowym pobycie w zakładzie psychiatrycznym. Simon zawsze był powodem kłopotów dla najbliższych oraz dla całego otoczenia, i wygląda na to, że z upływem lat wcale się to nie zmieniło.
Jednocześnie w okolicy farmy ginie człowiek, a przypadkowymi świadkami tej śmierci są dwaj wędrowcy – Jeremiah i Kurdy. Kiedy ktoś kradnie temu ostatniemu jego ukochaną mulicę Ezrę, niewinny początkowo figiel stopniowo zmienia się w groźną konfrontację. Tropy zaś prowadzą wprost na farmę Sikorskych...
W czternastym epizodzie przygód Jeremiaha i Kurdy’ego dwaj włóczędzy ponownie trafiają w sam środek konfliktu, w którym po jednej stronie stają wielkie pieniądze i ludzka bezduszność, zaś po drugiej – zasady prawa i jego nieliczni przedstawiciele.
Kolejna misja Kurdy'ego i Jeremiaha: mają ochraniać w podróży przez pustkowia tajemniczego pana Graiga i jego kapryśną rodzinę. Niebezpieczeństwa czyhają na każdym kroku: zdradliwa pogoda, zniszczone drogi, a także ludzie rabusie i fanatyczni wyznawcy dziwacznego bóstwa... Na szczęście nasi bohaterowie mogą też liczyć na niezwykłych sprzymierzeńców. Ale czy uda im się pokonać wszystkie przeszkody?Kolejny epizod pasjonujących przygód dwóch młodych zuchów walczących o przetrwanie w barbarzyńskim świecie Ameryki zniszczonej kataklizmem nuklearnym kultowej serii mistrza komiksu europejskiego Hermanna.
Wiek XXI. Dawne Stany Zjednoczone Ameryki po wojnie rasowej, zakończonej nuklearnym spustoszeniem, zmieniły się w dzikie tereny, na których pośród zgliszcz minionej cywilizacji królują bezprawie i przemoc. Niedobitki dumnego niegdyś narodu, zamknięte za ostrokołami warownych osad, walczą z dzika przyrodą i hordami łupieżców o przetrwanie. Wiejski chłopak imieniem Jeremiah, jedyny ocalały mieszkaniec takiej osady, podejmując desperacką próbę odszukania swoich bliskich, uprowadzonych przez handlarzy niewolników. Pomaga mu w tym Kurdy Malloy, spryciarz i zawadiaka, dla którego przetrwanie w nowych warunkach nie ma tajemnic. Dla obu przyjaciół rozpoczyna się długa podróż przez zniszczony świat, w którym zdani są oni wyłącznie na siebie... ,,Jeremiah"" to klasyczna już seria przygodowa autorstwa mistrza komiksu europejskiego Hermanna, rozgrywająca się w postapokaliptycznej scenerii Nowego Dzikiego Zachodu.
Po długiej nieobecności Red Dust powraca do Greenstone Falls, gdzie miejscowe rancza jedno po drugim padają łupem płomieni. Pożar nie ominął także rancza „Trzy Szóstki”! Pośród zgliszcz agent ubezpieczeniowy Vega odkrywa strzałę zapalającą. Dla niego rzecz nie ulega wątpliwości: sprawcami podpaleń są Indianie. Jednak Red Dust uważa, że tej strzały nie wystrzelił żaden czerwonoskóry…
Seria "Comanche" ukazywała się w Belgii i Francji od 1972 roku, a ostatni tom pierwszego cyklu wydano w 1983 roku. Hermann, będący wówczas wschodzącą gwiazdą komiksu frankofońskiego, tym właśnie tytułem wywalczył sobie miejsce wśród najważniejszych twórców komiksu europejskiego. W 2016 roku fakt ten został ukoronowany przyznaniem mu Grand Prix Festiwalu w Angouleme. Komiksy Hermanna – serie "Wieże Bois-Maury", "Bois-Maury" oraz pojedyncze tomy "Staruszek Anderson", "Stacja 16", "Bez przeznaczenia" (scen. Yves H.) i "Krwawe gody" (scen. Jean Van Hamme) – powinien znać każdy miłośnik europejskiego komiksu.
Autorem scenariusza jest Greg (właśc. Michel Régnier, 1931–1999), jeden z najwybitniejszych scenarzystów komiksowych, autor scenariuszy m.in. do serii komiksów o Spirou, we Francji najbardziej znany dzięki serii "Achille Talon", redaktor naczelny magazynu "Tintin" oraz dyrektor literacki wydawnictwa Dargaud. Szacuje się, że był współtwórcą ponad 250 albumów. Jego znajomość prawdziwej historii Dzikiego Zachodu, zweryfikowana podczas częstych wyjazdów do USA, pozwoliła mu nasycić każdy epizod "Comanche" autentycznością, która wzmocniła wymowę tej epickiej i pełnej humanitaryzmu opowieści.
Co tydzień wystawiamy przed dom kubeł ze śmieciami, a po jakimś czasie jego zawartość w magiczny sposób znika. Ale wbrew temu, co może nam się wydawać, nie ma w tym nic nadnaturalnego. „Śmieci”, kolejne po obsypanym deszczem nagród „My Friend Dahmer” dzieło Derfa Backderfa, to swoista oda do najbardziej gównianego ze wszystkich zawodów – fuchy śmieciarza. To opowieść o wybuchowych przygodach dwudziestokilkulatków zawodowo zajmujących się sprzątaniem z ulic niekończących się stosów odpadów. Trójce naszych bohaterów przyjdzie zmagać się z małomiasteczkową biurokracją, paradą dziwaków, palącym upałem (latem) i mroźnymi śnieżycami (zimą). „Śmieci” to czysta fikcja, ale oparta na osobistych doświadczeniach Derfa. Autor w komediową opowieść pełną cuchnących koszy na śmieci oraz wybuchających worków z odpadami wplótł informacje o pochodzeniu i losie rzeczy, które wyrzucamy na śmietnik. To wstrząsająca wiedza. Drogi Czytelniku, zapraszamy cię na pakę śmieciarki Betty, którą – z Derfem u boku – wyruszysz w podróż po przepastnym i tajemniczym świecie odpadków. „Śmieci” to przezabawna opowieść, przy której żołądek nie raz podejdzie ci do gardła, gwarantująca zdrową porcję śmiechu i zdumienia. Porywająca oda do śmierdzących realiów codziennego życia. „Publishers Weekly” Amerykański sen sprowadza się do tego, żeby jak najszybciej przerobić wszystko na śmieci. Russell Baker Derf Backderf – autor obsypanej nagrodami historii „My Friend Dahmer” i laureat prestiżowej nagrody im. Roberta F. Kennedy'ego w kategorii komiksu politycznego. Jego paski komiksowe z cyklu „The City” przez blisko 25 lat ukazywały się na łamach ponad 140 niezależnych tytułów prasowych. Obecnie mieszka w Cleveland w stanie Ohio.
Dwadzieścia miesięcy po aresztowaniu i dzięki wysiłkom przyjaciół, Red Dust wychodzi na wolność. Jednak po powrocie na ranczo jest już tylko cieniem samego siebie. Tak bardzo zmieniło do więzienie. W dodatku pozostaje pod stałym nadzorem zastępcy nowego szeryfa. Podczas gdy Red powoli dochodzi do siebie, Shortgun Marlowe, bandyta, który swego czasu siał postrach w Newadzie, zapowiada przyjazd w okolice Greenstone Falls. Mieszkańców zaczyna ogarniać panika, gdyż najbliższy garnizon wojska stacjonuje zbyt daleko, a w mieście nie ma dosyć ludzi do jego obrony...
Comanche ukazywały się w Belgii i Francji od 1972 roku, a ostatni tom pierwszego cyklu wydano w 1983 roku. Hermann będący ówcześnie wschodzącą gwiazdą komiksu frankofońskiego tym właśnie tytułem wywalczył sobie miejsce wśród najważniejszych twórców komiksu europejskiego. W 2016 roku fakt ten został ukoronowany przyznaniem Hermannowi Grand Prix Festiwalu w Angouleme. Wydawnictwo Komiksowe od kilku lat proponuje czytelnikom komiksy Hermanna - serie „Wieże Bois-Maury, „Bois-Maury; oraz cztery pojedyncze tomy komiksów - Staruszek Anderson, Stacja 16, Bez przeznaczenia (sc. Yves H.) i Krwawe gody (sc. Jean Van Hamme) to komiksy, które powinien znać każdy miłośnik europejskiego komiksu.
Autorem scenariusza jest Greg (właśc. Michel Régnier, 1931-1999), jeden z najwybitniejszych scenarzystów komiksowych, autor scenariuszy m.in. do serii komiksów o Spirou, we Francji najbardziej znany dzięki serii „Achille Talon, redaktor naczelny magazynu „Tintin oraz dyrektor literacki wydawnictwa Dargaud. Pracował m.in. z André Franquin, Eddy'm Paapem, Alberto Uderzo i René'm Goscinnym. Szacuje się, że był współtwórcą ponad 250 albumów.
Drugi tom klasycznej komiksowej sagi westernowej autorstwa Grega i Hermanna.
W chwili gdy załoga rancza „Trzy Szóstki” szykuje się do przepędzenia na pobliską stację kolejowej pierwszego stada bydła, na ranczu pojawiają się nieoczekiwani goście: grupa wojowniczych Czejenów domaga się przekazania im stada, aby zaspokoić głód plemienia, które od dawna czeka na obiecane dostawy żywności z Biura do spraw Indian. Aby zapobiec wojnie z Indianami i ocalić życie Comanche, Red Dust zostaje zmuszony do dostarczenia przewidzianej traktatami żywności. Jednak wśród białych znajdują się tacy, dla których krwawy konflikt byłby świetną okazją do pozbycia się z okolicy coraz lepiej prosperującego rancza...
Pełen dramatycznych spięć i gwałtownych zwrotów akcji scenariusz Grega znalazł w tym komiksie świetne wizualne dopełnienie w dynamicznych i pełnych epickiego rozmachu rysunkach Hermanna.
Comanche ukazywały się w Belgii i Francji od 1972 roku, a ostatni tom pierwszego cyklu wydano w 1983 roku. Hermann będący ówcześnie schodzącą gwiazda komiksu frankofońskiego tym właśnie tytułem wywalczył sobie miejsce wśród najważniejszych twórców komiksu europejskiego. W 2016 roku fakt ten został ukoronowany przyznaniem Hermannowi Grand Prix Festiwalu w Angouleme. Wydawnictwo Komiksowe od kilku lat proponuje czytelnikom komiksy Hermanna - serie „Wieże Bois-Maury", „Bois-Maury" oraz cztery pojedyncze tomy komiksów - Staruszek Anderson, Stacja 16, Bez przeznaczenia (sc. Yves H.) i Krwawe gody (sc. Jean Van Hamme) to komiksy, które powinien znać każdy miłośnik europejskiego komiksu.
Autorem scenariusz jest Greg (właśc. Michel Régnier, 1931-1999), jeden z najwybitniejszych scenarzystów komiksowych, autor scenariuszy m.in. do serii komiksów o Spirou, we Francji najbardziej znany dzięki serii „Achille Talon", redaktor naczelny magazynu „Tintin" oraz dyrektor literacki wydawnictwa Dargaud. Pracował m.in. z André Franquin, Eddy'm Paapem, Alberto Uderzo i René'm Goscinnym. Szacuje się, że był współtwórcą ponad 250 albumów.
Trzeci tom klasycznej komiksowej sagi westernowej autorstwa Grega i Hermanna.
Toby i Clem, pracownicy rancza „Trzy Szóstki”, udaremniają napad na dyliżans, przepędzając bandytów. Jednak woźnica napadniętego pojazdu, Sid Bullock, zostaje raniony, co uniemożliwia kontynuację podróży. Dyliżans wraz z dość podejrzanym pasażerem i ryzykownym ładunkiem, jakim są pieniądze przeznaczone na wypłatę dla członków stowarzyszenia hodowców, trafia na ranczo. Jednak bandyci nie zamierzają rezygnować z łupu, a i sama przesyłka kryje w sobie nieoczekiwaną tajemnicę; Red Dust i jego towarzysze zostaną wciągnięci w skomplikowaną i niebezpieczną rozgrywkę...
Komiks, nawiązujący do najlepszych wzorów westernowych fabuł, zrealizowany został z prawdziwą maestrią tak przez doświadczonego i świetnie znającego amerykańskie realia scenarzystę, jak i przez coraz bardziej biegłego w realistycznej narracji graficznej rysownika.
Comanche ukazywały się w Belgii i Francji od 1972 roku, a ostatni tom pierwszego cyklu wydano w 1983 roku. Hermann będący ówcześnie schodzącą gwiazda komiksu frankofońskiego tym właśnie tytułem wywalczył sobie miejsce wśród najważniejszych twórców komiksu europejskiego. W 2016 roku fakt ten został ukoronowany przyznaniem Hermannowi Grand Prix Festiwalu w Angouleme. Wydawnictwo Komiksowe od kilku lat proponuje czytelnikom komiksy Hermanna - serie „Wieże Bois-Maury", „Bois-Maury" oraz cztery pojedyncze tomy komiksów - Staruszek Anderson, Stacja 16, Bez przeznaczenia (sc. Yves H.) i Krwawe gody (sc. Jean Van Hamme) to komiksy, które powinien znać każdy miłośnik europejskiego komiksu.
Autorem scenariusz jest Greg (właśc. Michel Régnier, 1931-1999), jeden z najwybitniejszych scenarzystów komiksowych, autor scenariuszy m.in. do serii komiksów o Spirou, we Francji najbardziej znany dzięki serii „Achille Talon", redaktor naczelny magazynu „Tintin" oraz dyrektor literacki wydawnictwa Dargaud. Pracował m.in. z André Franquin, Eddy'm Paapem, Alberto Uderzo i René'm Goscinnym. Szacuje się, że był współtwórcą ponad 250 albumów.
Pierwszy tom jednej z najważniejszych serii komiksowych. Stworzona przez Michela Grega (scenariusz) i Hermanna (rysunek) opowieść rozgrywa się w XIX wieku na Dzikim Zachodzie.Tytułowa Comanche to dziedziczka rancza w Wyoming. Dla młodej kobiety i jej starego opiekuna utrzymanie się z pracy własnych rąk to zadanie wymagające nie lada odwagi i hartu ducha, ale na szczęście pojawia się Red Dust - kowboj, któremu Comanche powierza zarządzanie gospodarstwem. Czy była to dobra decyzja? Przekonaj się w kolejnych tomach wciągającej serii komiksów.Comanche ukazywały się w Belgii i Francji od 1972 roku, a ostatni tom pierwszego cyklu wydano w 1983 roku. Hermann będący ówcześnie schodzącą gwiazda komiksu frankofońskiego tym właśnie tytułem wywalczył sobie miejsce wśród najważniejszych twórców komiksu europejskiego. W 2016 roku fakt ten został ukoronowany przyznaniem Hermannowi Grand Prix Festiwalu w Angouleme. Wydawnictwo Komiksowe od kilku lat proponuje czytelnikom komiksy Hermanna - serie ""Wieże Bois-Maury"", ""Bois-Maury"" oraz cztery pojedyncze tomy komiksów - Staruszek Anderson, Stacja 16, Bez przeznaczenia (sc. Yves H.) i Krwawe gody (sc. Jean Van Hamme) to komiksy, które powinien znać każdy miłośnik europejskiego komiksu.Autorem scenariusz jest Greg (właśc. Michel Rgnier, 1931-1999), jeden z najwybitniejszych scenarzystów komiksowych, autor scenariuszy m.in. do serii komiksów o Spirou, we Francji najbardziej znany dzięki serii ""Achille Talon"", redaktor naczelny magazynu ""Tintin"" oraz dyrektor literacki wydawnictwa Dargaud. Pracował m.in. z Andr Franquin, Eddy'm Paapem, Alberto Uderzo i Ren'm Goscinnym. Szacuje się, że był współtwórcą ponad 250 albumów.
Missisipi, lata 50. Życie starego Andersona nie należało do najbardziej udanych. Kilka lat temu zamordowana została jego córka. Wszyscy wiedzą kim byli mordercy, ale sprawiedliwości nigdy nie stało się zadość. Teraz umiera żona Andersona. Dziś już nie ma nic do stracenia...Mocna opowieść o nienawiści i zemście. Świetne tempo i jak zawsze niezwykłe, malarskie ilustracje Hermanna czynią ze Staruszka Andersona jeden z najlepszych od lat komiksów belgijskiego mistrza.Staruszek Anderson to po Stacji 16, Bez przeznaczenia i Krwawych godach czwarty ""one-shot"" Hermanna, który ukazał się nakładem Wydawnictwa Komiksowego. Wraz z seriami Wieże Bois-Maury i Jeremiah pokazują, że laureat tegorocznego Grand Prix w Angouleme należy do ulubieńców polskich czytelników.
Rok 1660. Jukatan. "El Senor" Bois-Maury towarzyszy ekspedycji, która z trudem przedziera się przez bujną i gęstą roślinność puszczy w poszukiwaniu złota ukrytego w wielkim, zaginionym mieście. Jest jedynym Francuzem w grupa, której dowódcami są Hiszpanie. W samym sercu puszczy zostają zaatakowani przez Indian. Hiszpanie za wszelką cenę chcą wydostać się z wrogiej dżungli, zaś Bois-Maury upiera się kontynuować ekspedycję. Co przyniesie mu zaginione miasto? Bogactwo? Śmierć? Poznaj zakończenie sagi o rodzie Bois-Maury, która podbiła serca fanów komiksu w całej Europie. 'Bois-Maury' to komiksowy fresk o średniowieczu. Barbarzyńskie, pokryte błotem średniowiecze, zarazem żałosne i wzniosłe przyniosło sukces tej mitycznej serii, w której u boku mistrza Hermanna rolę scenarzysty zajął jego syn, Yves H. Wydawnictwo Komiksowe opublikowało już kilka komiksów tego rodzinnego duetu - 'Stacja 16", której akcja dzieje się na pokrytym lodem radzieckim archipelagu i 'Bez przebaczenia' - mistrzowski western nawiązujący do klasyki gatunku. Polecamy!
Polski wątek w jednej z najsłynniejszych sag komiksowych? Przed nami Wasyl, czwarta już odsłona cyklu „Bois-Maury”. Kolejny tom wielkiej, komiksowej serii historycznej to niezwykłą wyprawą na ziemie Rusi Moskiewskiej. Aymar de Bois-Maury toczył walkę o odzyskanie swego dziedzictwa aż do tragicznego końca... Ale dzieje rodu nie ograniczają się tylko do losów jednego człowieka. Przygody rodu de Bois-Maurych zaczęły się na długo przed historią Aymara. I będą rozgrywać się jeszcze wiele stuleci później!
Idąc tropem tej myśli, Hermann i jego syn Yves H. z brawurą i talentem kontynuują cykl komiksów poświęconych jednej z najsłynniejszych rodów komiksu. W czwartej odsłonie zapraszają wraz z naszymi bohaterami na wyprawę do Rusi, związaną z próbą obalenia Cara Borysa Godunowa przez Dymitra, zwanego Samozwańcem. Wśród zaangażowanych w ten konflikt ludzi jest również potomek rodu de Bois-Maury – młody towarzysz polskiej chorągwi husarskiej...
Wydawnictwo Komiksowe opublikowało już kilka komiksów tego rodzinnego duetu - „Stacja 16", której akcja dzieje się na pokrytym lodem radzickim archipelagu i „Bez przebaczenia” - mistrzowski western nawiązujący do klasyki gatunku. Polecamy!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?