To już koniec – dosłownie, ale nie całkiem taki, jaki mogli sobie wyobrażać nasi dwaj główni
bohaterowie mimo woli, orkowie Rammar i Balbok. Wciąż nie odzyskali głowy swego
dowódcy, a na dodatek okazało się, że byli marionetkami w rękach złego maga Ruraka, który
pragnie powrotu do świata pierwszego Ciemnego Elfa. Oczywiście nasi orkowie spróbują mu
w tym przeszkodzić, przy drobnej pomocy Alannah, elfickiej kapłanki Shakary, i Corwyna,
zakochanego w niej po uszy zapalczywego łowcy nagród. Czy jednak zdążą w porę, nim na
miejsce dotrą z jednej strony sprzymierzone siły krasnoludów i elfów, a z drugiej – bitny
legion żądnych krwi orków?
Michael Peinkofer i artyści, którzy przyczynili się do powstania czteroczęściowej rysunkowej
adaptacji znanych także w Polsce książek składających się na Sagę Orków, przedstawiają
zaskakujący finał. Można powiedzieć tylko jedno: będzie się działo!
Rodzina, ach, rodzina Nie zawsze w rzeczywistości wszystko wygląda tak, jakbyśmy sobie tego życzyli, a jeśli zajrzymy do szaf poszczególnych członków rodziny Centobucchich, należy bardzo uważać, by nie powypadały ukryte tam liczne trupy.Carlos Trillo i Domingo Mandrafina przedstawiają kolejny tom epickiej opowieści o rodzinie włoskich imigrantów, którzy za wszelką cenę próbują znaleźć dla siebie kawałek miejsca na ziemi, choć akurat czasy nie są po temu najlepsze.Nadchodzi wielki kryzys, a o pieniądze, o które dotąd i tak nie było łatwo, będzie jeszcze trudniej. Jakby tego było mało, nadciąga nieuchronny kres kina niemego, a pojawienie się filmu dźwiękowego zwiastuje całkiem nową epokę. Nie wszyscy zdołają się w niej odnaleźć, nie poddadzą się jednak bez walki. Cała rodzina Centobucchich zamierza walczyć o swoje do krwi ostatniej choć tylko w ostateczności własnej.Autorzy serii nie stracili nic ze swego ciętego dowcipu. Prezentują kolejne historie przesycone czarnym humorem i poszerzające barwny obraz czasów, w których osadzili swoich bohaterów, dla czytelnika zaś dodatkową wisienką na torcie będzie pojawienie się w rolach drugoplanowych i epizodycznych autentycznych postaci z tamtego okresu.
Czy książę ciemności odnajdzie się w świecie pełnym światła?Bandyci, mityczne istoty i Drakula w zupełnie nowym wydaniu.Oto alternatywna historia upadku i nowego życia jednego z najbardziejznanych wampirów wszech czasów.Dzięki pewnej szamance Drakula jest w stanie przemierzać ziemięza dnia, lecz nie potrafi uciec od swej krwiożerczej natury.Szukając świętego spokoju, odnajduje tylko kłopoty. Aby ochronićmieszkańców Penny Town, musi trzymać własne żądze na wodzy,stawić czoła nowym wrogom oraz załatwić stare porachunki.Gianluca Piredda przedstawia narysowaną przez Lucę Lambertiegoi Emiliana Albana opowieść o pokonanym wampirze, usiłującymodnaleźć się w nowej rzeczywistości i ją okiełznać.
Durango, tajemniczy leworęki rewolwerowiec, mistrzowsko posługujący się swoim mauserem, angażuje się w kolejną ryzykowną misję: musi uwolnić z rąk meksykańskich porywaczy syna amerykańskiego biznesmena Glazera. Typowa dla tamtejszego pogranicza sprawa ma jednak swoje drugie dno korzeniami sięga historii sprzed wielu lat i ukrytych gdzieś w górach mitycznych skarbów. A złoto, jak zawsze i wszędzie, wyzwala w ludziach najniższe instynkty Kontynuacja kultowej belgijskiej serii westernowej, stworzonej przez Yvesa Swolfsa, tym razem z rysunkami Iko (Giuseppe Ricciardiego), ponownie zabiera nas w barwny, pełen akcji i gwałtownych emocji świat komiksowego odpowiednika filmowego spaghetti westernu. Komiks dedykowany jest dwóm ikonicznym postaciom związanym z tym gatunkiem: legendarnemu twórcy muzyki Enniowi Morricone i aktorowi Gianowi Marii Volont, który użyczył twarzy jednemu z bohaterów.
Lata 60. XIX wieku. Dziki Zachód nie staje się wprawdzie widownią wielkich bitew wojny secesyjnej, ale echa krwawego konfliktu docierają także i tu. Jonathan Cartland, samotny traper po ciężkich doświadczeniach, próbuje wieść życie mieszkańca otwartych przestrzeni, imając się różnych zajęć. Jednak funkcja przewodnika myśliwskiego dla niemieckiego hrabiego i jego pięknej żony wikła go w konflikt z indiańskim plemieniem Czejenów, na których ziemiach hrabia stawia strzelisty zamek warownię rodem z powieści grozy. Naruszenie odwiecznego spokoju świętej ziemi Indian budzi gniew strzegących jej demonów Trzeci tom wydania zbiorczego przygód malowniczego trapera zawiera trzy epizody klasycznej już francuskiej komiksowej serii westernowej. Scenariusze Laurence Harle i tutaj łączą etnograficzny koloryt życia amerykańskich Indian i białych pionierów z elementami opowieści grozy, a rysunek Michela Blanc-Dumonta osiąga tu klasyczną czystość i perfekcję. Historie te, to:1. Ocaleni z cienia; 2. Świetliste dziecko; 3. Znaki diabła.
Jeremiah i Kurdy na motocyklach przemierzają kontynent amerykański z trudem podnoszący się z nuklearnego kataklizmu.
Tym razem obaj wędrowcy wpadają w tarapaty na szczególnie niegościnnych, upiornych terenach kończy im się paliwo w bakach, a najbliższy most okazuje się zniszczony. Wymuszone przymierze z grupką tajemniczych podróżnych także nie polepsza sytuacji, sprowadzając na obieżyświatów kolejne kłopoty. A do tego wydaje się, jakby tutejsza natura sprzysięgła się przeciw ludzkim intruzom. Czyżby ziemia postanowiła się zemścić na człowieku?
Jeremiah i Kurdy na kilka dni zatrzymują się w domu ciotki Marthy. Każdy z nich od razu wplątuje się w cudze kłopoty: Jeremiah, pomagając policjantowi Glennowi, wikła się zarówno w jego życie osobiste, jak i problemy zawodowe; Kurdy z kolei staje przed szansą na upojne chwile, ale spotyka swego wieloletniego konkurenta w szemranych interesachMistrzowsko narysowany i opowiedziany dwudziesty czwarty epizod przygód Jeremiaha i Kurdy'ego skupia się na osobistych przeżyciach i trudnej codzienności bohaterów. Pobyt w Langton i odwiedziny u ciotki dają przyjaciołom przedsmak zwykłego życia, które tak łatwo zburzyć codziennym brutalnym złem.
CLARKE & KUBRICK KOsMICZNI SPECE SP. Z O.O. Chociaż imiona dwóch głównych bohaterów to nazwiska twórców filmu „2001: Odyseja Kosmiczna” (autora Arthura C. Clarke'a i reżysera filmowego Stanleya Kubricka), to ten zbiór opowiadań w większości
jest inspirowany opowiadaniami Roberta Sheckleya.
Clarke i Kubrick po raz pierwszy pojawili się w jednym z opowiadań "Opowieści o niedoskonałej przyszłości", zatytułowanym Deszcz.
Alfonso Font stworzył serię o tej nazwie dopiero w 1982 roku.
Clarke i Kubrick to dwaj przyjaciele/specjaliści. Ich praca pozwala im odwiedzać odległe światy i podróżować w czasie w celu rozwiązywania skomplikowanych spraw; czasem niezręcznie, czasem z pomysłowością, ale zawsze ich przygody skupiają
się na humorze i grotesce.
Podobno rodziny się nie wybiera. Tyle że bez bliskich czasem źle, a z nimi jeszcze gorzej…
W rodzinie Centobucchich już od dawna nie dzieje się najlepiej. Rodzinne niesnaski przeradzają się w waśnie na śmierć i życie, a z niektórych szaf zaczynają wypadać ukryte w nich trupy. Amerigo Centobucchi w obliczu
kryzysu postanawia zejść z drogi występku i ustatkować się w małżeństwie. Doprowadza tym do szewskiej pasji swych braci – księdza Francesca i policjanta Antonia, któremu swoim posunięciem pokrzyżował życiowe plany dotyczące wybranki.
Jedno jest pewne: to, czy w niedalekiej przyszłości w rodzinie poleje się krew, zależeć może od tego, do kogo będzie podobne dziecko, które nosi w łonie młoda córka rzeźnika…
Wskutek przypływu szaleństwa załogi mały statek kosmiczny znajdujący się na misji badawczej rozbija się na nieznanej oceanicznej planecie. Szczęśliwie ogromne ośmiornice pomagają piątce rozbitków wypłynąć na powierzchnię i dotrzeć do jedynej wyspy widniejącej na horyzoncie. Ku ich wielkiemu zaskoczeniu zostają na brzegu powitani przez równie prymitywnych, co życzliwych ludzi. Mężczyźni i kobiety o sztucznych uśmiechach okazują się jednak kanibalami, lecz najbardziej niepokojąca jest ich całkowita uległość. Czy rozbitkowie również są skazani na to, by poddać się woli Wszechwielkiego? Para scenarzystów, Valérie Mangin i Denis Bajram, po mistrzowsku odkrywa zarazem trzewia tajemniczego świata i głębię ludzkiej duszy. Ta zaskakująca oraz widowiskowa historia pozwala rysunkom Thibauda de Rochebrune'a dać wyraz wrażliwości i przyprawić czytelnika o zawrót głowy. Zdziczenie to po części wciągająca opowieść, a po części baśń filozoficzna, która kwestionuje nasze człowieczeństwo i stawia pytanie: czy cierpienie jest nieuchronną ceną za wolność?
Powiadają, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach...
Ale z drugiej strony, na kogo można liczyć, jak nie na własną rodzinę?
Familia Centobucchi przybyła do Ameryki w poszukiwaniu lepszej przyszłości. Oto skomplikowane losy braci i sióstr, próbujących poukładać sobie życie w Stanach Zjednoczonych w burzliwych latach początku XX wieku.
Poznajcie sekrety i pokrętne ścieżki, składające się na dzieje niesławnego gangstera, jego brata księdza i trzeciego z braci - policjanta, oraz ich sióstr: nieprzyznającej się do rodziny gwiazdy filmowej i prowadzącej dom prostej, ale tylko z pozoru, gospodyni. Każda z tych osób ma swoje tajemnice, grzeszki i przewinienia. A autorzy niniejszego komiksu ukażą je wam z przeraźliwą przenikliwością i humorem.
Tym razem przystankiem w podróżach Jeremiaha i Kurdy'ego po odradzającej się z popiołów Ameryce jest miasto uciech, kasyn i nocnych lokali. Pod błyszczącą, pełną neonów powierzchnią skrywa ono jednak także inne, mroczne oblicze: zakazanych rozrywek przeznaczonych dla specjalnych klientów. Mimo wysiłków organów prawa przestępcy uczestniczący w procederze pozostają bezkarni. Czy włączenie się w skomplikowaną intrygę dwóch wędrownych awanturników pozwoli wreszcie położyć kres niegodziwościom?
Lata 60. XIX wieku. Dziki Zachód nie staje się wprawdzie widownią wielkich bitew wojny secesyjnej, ale echa krwawego konfliktu docierają także i tu. Jonathan Cartland, samotny traper po ciężkich doświadczeniach, próbuje wieść życie mieszkańca otwartych przestrzeni, imając się różnych zajęć. Jednak funkcja przewodnika myśliwskiego dla niemieckiego hrabiego i jego pięknej żony wikła go w konflikt z indiańskim plemieniem Czejenów, na których ziemiach hrabia stawia strzelisty zamek – warownię rodem z powieści grozy. Naruszenie odwiecznego spokoju świętej ziemi Indian budzi gniew strzegących jej demonów…
Drugi tom wydania zbiorczego przygód malowniczego trapera zawiera trzy epizody klasycznej już francuskiej komiksowej serii westernowej. Scenariusze Laurence Harle i tutaj łączą etnograficzny koloryt życia amerykańskich Indian i białych pionierów z elementami opowieści grozy, a coraz bardziej wysmakowany rysunek Michela Blanc-Dumonta osiąga tu klasyczną czystość i perfekcję.
Na szlaku wędrówek Jeremiaha i Kurdy’ego pojawia się szansa na chwilę wytchnienia. Zagubiony na bagnach dom, zamieszkany przez wielopokoleniową rodzinę, gościnna gospodyni i jej sympatyczna, ciekawska wnuczka… Niestety, aż kipi tam od tłumionych emocji i konfliktów. W dodatku pozorny spokój zakłóca tajemnica, której ujawnienie może wszystkich drogo kosztować…Dwudziesty drugi tom przygód Jeremiaha to dla belgijskiego mistrza komiksu Hermanna kolejna okazja do sugestywnego przedstawienia postapokaliptycznej rzeczywistości, która jednak nie różni się aż tak bardzo od współczesnych realiów.
Kolejna przygoda Jeremiaha i Kurdy'ego, którzy przemierzają drogi i bezdroża Ameryki, dźwigającej się z ruin po wojnie nuklearnej. Tym razem dwaj wędrowcy natykają się na ""kuzyna"" Lindforda - dziwaczną, nie do końca ludzką istotę, na którą polują lokalne służby prowincjonalnej mieściny. Co więcej, wśród łowców znalazł się dawny znajomy Jeremiaha - pewien zatwardziały łajdak, pragnący wyrównać stare porachunki...
Balbok i Rammar – przypadkowi bohaterowie – zostają zmuszeni do połączenia sił z Corwynem, łowcą głó1)w i zabójcą orków, oraz z arcykapłanką Alannah. Czynią to nie tylko po to, by ocalić głowy, lecz również aby odnaleźć bajeczny skarb elfów. Ale niechętni sojusznicy nie są jedynymi, którym marzy się zdobycie tych legendarnych niezmierzonych bogactw…
Oto kolejny tom pełnej humoru i zapierającej dech w piersiach akcji, która wywoła uśmiech na twarzy każdego, nawet najbardziej wybrednego czytelnika…
Michael Peinkofer stworzył duet orkowych herosów mimo woli w swojej powieści fantasy Powrót orków, której czteroczęściowej adaptacji w formie komiksu podjął się Peter Snejbjerg, duński rysownik, mistrz w swoim fachu i twórca takich dzieł jak Księgi Magii czy Starman.
Po udaremnieniu spisku Drapieżców, senator Alix nie zdołał uratować Chefrena przed straszliwą fascynacją, którą wywarł na nim orychalkowy posąg Kybele. Bogini obiecywała swoim wyznawcom potęgę i wieczne życie, ale młody człowiek znalazł u niej tylko okaleczenie i wreszcie śmierć. Pozostawszy sam ze zrozpaczonym Enakiem i Tytusem, który nadal opłakiwał brata, Alix musi mimo to wyruszyć z nimi w nową misję, którą powierzył mu August…, w misję do miasta Petra, miasta tysiąca trucizn…
Kolejna historia, słynnej postaci stworzonej przez Jacques Martina, Alixa, który już jako senator w Rzymie, przeżywa nowe i ekscytujące przygody stworzone przez Valérie Mangin i narysowane przez Thierry Démarez.
Zawiera dwa kolejne tomy:
Miasto trucizn;
Widma Rzymu.
Po przerażającej śmierci swojej indiańskiej żony Małej Śnieżki, Jonathan Cartland, traper zwykle kochający spokój, bierze udział w serii niesamowitych przygód.
Znakomite scenariusze Laurence'a Harlé z wspaniałymi ilustracjami Michela Blanc-Dumonta.
Tom pierwszy wydania zbiorczego to cztery historie:
1. Jonathan Cartland;
2. Ostatnia karawana do Oregonu;
3. Widmo Wah-Kee;
4. Skarb Kobiety Pająka.
„Doszło do tego, że nie mam już skrupułów, by zabijać w imię Boże… Zabijamy, modlimy się… A potem znowu zabijamy…”
Połowa XVI wieku. Francję toczą jak gangrena wojny religijne. W kraju pleni się niszczący, ślepy fanatyzm. Manipulowany przez matkę, Katarzynę Medycejską król Karol IX próbuje pogodzić zwaśnionych katolików, którym przewodzi ród Gwizjuszów, z protestanckimi hugenotami pod wodzą Colignych, aranżując małżeństwo swej siostry Margot z królem Nawarry Henrykiem.
Na uroczystość przybywa wraz z wieloma innymi współwyznawcami młody protestant Eliasz de Sauveterre, który od wielu lat daremnie próbuje odnaleźć swego brata i siostrę, porwanych przed laty przez papistów. Nikt nie przypuszcza, że pełna przepychu uroczystość weselna, w noc Świętego Bartłomieja zmieni się w krwawą rzeź. A losy rodziny Sauveterre’ów nierozerwalnie splotą się z dramatem historii…
Trylogia Pierre’a Boisserie i Érica Stalnera przypomina jedną z mroczniejszych kart dziejów Francji, z pietyzmem oddając realia i klimat epoki, i jednocześnie wpisując w krwawy fresk historyczny dramatyczną historię rodzinną.
Kolejnym etapem amerykańskiej odysei Jeremiaha i Kurdy’ego jest górnicze miasto, powstałe przy otwartej po latach przestoju kopalni. Wkrótce okazuje się, że za niepozornym przedsięwzięciem kryje się tajemnica, której ujawnienie może kosztować intruza życie. A że odkrył ją dawny znajomy obu wędrowców, ci chcąc nie chcąc angażują się w kolejną awanturę. W dodatku w okolicy kręcą się doprawdy niezwykli najemnicy, a do miasta zawitał bardzo nietypowy sprzedawca Biblii…
Dwudziesty epizod przygód dwóch wagabundów to kolejny popis warsztatowy Hermanna, pełen obrazów epickich walk, ale też niezwykłych ujęć niezwykle realistycznie pokazanej codzienności.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?