Drugi tom serii Thorgal - Kriss de Valnor to dalszy ciąg toczącego się w zaświatach procesu tytułowej bohaterki. Kriss, która okryła się chwałą walcząc w obronie przyjaciół i dzięki temu sądzona jest przez córki Odyna - walkirie, walczy przed ich obliczem o to, by trafić na do Walhalli. Alternatywą jest wieczne potępienie. W tej części zatytułowanej Wyrok walkirii Kriss kontynuuje opowieść o swoim życiu. W poprzednim tomie boskie wojowniczki usłyszały o jej ponurym dzieciństwie oraz o spotkaniu z kuglarzem Sigwaldem. Teraz dowiedzą się między innymi jak oboje uciekli z siedziby okrutnego władcy Alhardu i jak stali się wyjętymi spod prawa włóczęgami skazanymi na działalność przestępczą. A także jaki wpływ na wybory i postępowanie dziewczyny wywarły koszmary z dzieciństwa. Tę wstrząsającą historię opowiedzieli dwaj artyści, którzy świetnie poczuli się w konwencji i świecie stworzonym blisko 40 lat temu przez Jeana Van Hamme'a i Grzegorza Rosińskiego. Są to: belgijski scenarzysta Yves Sente, który ma nawet na koncie współpracę z Rosińskim (nad komiksem Zemsta hrabiego Skarbka) oraz włoski grafik Giulio De Vita, odpowiedzialny między innymi za stronę plastyczną cyklu James Healer.
Królowa wikingów znika po krwawej bitwie nad rzeką Raheborg. Intensywne poszukiwania prowadzą zarówno jej mąż i wojownicy, jak i ludzie cesarza Magnusa, który liczy na to, że Kriss de Valnor stanie się dla niego gwarancją podbicia ziem Wikingów Północy. Gdzie zaginęła piękna władczyni? Odnalazł i zaopiekował się nią wiejski uzdrowiciel, czym ściągnął na swój dom niebezpieczeństwo. Kriss, uzdrowiciel i jego uczennica muszą uciekać przed ludźmi cesarza, którzy wpadli na trop królowej. Uciekinierzy trafiają na budzące grozę Jezioromorze. To miejsce o wyjątkowo złej sławie, omijane przez wszystkich. Okazuje się, że nie bez przyczyny... Wyspa zaginionych dzieci, szósty tom serii Thorgal - Kriss de Valnor, to pierwszy album nowych autorów tego cyklu. Yves Sente i Giulio de Vita po pięciu pierwszych częściach historii pięknej wojowniczki oddali opowieść w dobre ręce: francuskiego scenarzysty Xaviera Dorisona (współautora słynnego cyklu Trzeci Testament) oraz rosyjskiego grafika Romana Surżenki, który pracuje także nad dwiema innymi seriami powiązanymi z uniwersum stworzonym przez Van Hamme'a i Rosińskiego czyli cyklami Thorgal - Młodzieńcze lata i Thorgal - Louve.
Piąty tom kultowej serii fantasy rozgrywającej się w średniowiecznej Europie. Ponad Krainą Cieni to druga część trzytomowej podserii rozpoczętej albumem Czarna Galera, opowiadającej o walce Thorgala z władcą wyspy Brek Zarith, Shardarem Potężnym. Po śmierci żony Thorgal spadł na dno rozpaczy. W nędznym ubraniu włóczy się od osady do osady, żebrząc o miskę strawy. Gdyby nie pomoc towarzyszącej mu i zakochanej w nim nastolatki (tej samej, która w tomie Czarna Galera doprowadziła do wszystkich nieszczęść związanych z zemstą ludzi z Brek Zarith), już dawno odebrałby sobie życie. W takim stanie odnajduje go dwójka tajemniczych mężczyzn, którzy nie tylko sypią złotem, ale znają też tajniki zapomnianej magii. Potrzebują pomocy Thorgala, ale w zamian coś mu oferują: twierdzą, że jego żona i niedawno narodzone dziecko żyją. Uważają też, że Thorgal może uratować jej życie i odzyskać rodzinę, jeśli zdecyduje się na podróż na kraniec światów, dalej nawet niż leży mityczna Kraina Cieni, którą włada śmierć. Jaki cel mają owi tajemniczy ludzie w wysyłaniu Thorgala do innych światów? Czego oczekują w zamian od Dziecka z Gwiazd?
Zakończenie opowieści o zmaganiach Thorgala z Shardarem znajduje się w tomie Upadek Brek Zarith.
Następny tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Podczas swojej wędrówki Thorgal i Aaricia trafiają do tajemniczego kraju Aran. Mieszkańcy właśnie obchodzą osobliwe święto. Istnieje proroctwo, że ten, kto uwolni legendarny naszyjnik Thjazi z więzów jedną strzałą, zostanie władcą kraju Aran. Aarcia bez większego namysłu podejmuje się próby... i właśnie w tym momencie bohaterowie wpadają w prawdziwie tarapaty...
Dwudziesty drugi tom sagi o Thorgalu, kontynuujący historię z części "Korona Ogotaia". Thorgal, który stracił pamięć i znany jest teraz jako wódz piratów, Shaigan Bezlitosny, zostaje zdetronizowany przez swoich wojowników. Uciekając, dostaje się do Asgardu. Za wstawiennictwem Frigg, żony boga Odyna, najwyższy z niebian obiecuje przywrócić Thorgalowi pamięć, jeśli ten zdobędzie w krainie olbrzymów czarodziejski pierścień. Czy Thorgal wreszcie odzyska wspomnienia i odnajdzie rodzinę?
Dwudziesty tom przygód Thorgala, kontynuacja wydarzeń z tomu "Niewidzialna forteca". Jego rodzina przebywa w rodzinnej wiosce wikingów. Pewnego dnia okazuje się, że prawie wszyscy mężczyźni ze wsi, którzy wyruszyli na łupieską wyprawę, zostali zabici przez wodza piratów, Shaigana Bezlitosnego i jego pomocnicę, Kriss de Valnor. A Shaiganem jest... Thorgal! W efekcie Aaricia i jej dzieci zostają skazani na wygnanie. W drodze ku południowemu fiordowi wpadają w ręce łowców niewolników, którzy sprzedają ich Kriss...
Dwudziesty pierwszy tom przygód Thorgala, kontynuacja historii z tomu "Piętno wygnańców". Na początku komiksu giną wszyscy - Shaigan, Thorgal, Kriss, Aaricia, Louve, Jolan... I co dalej z serią, która traci bohaterów? Otóż to samo pytanie zadali sobie bogowie, zatem zesłali tajemniczego Jaaxa, który ożywia Jolana i nakazuje mu odnaleźć przepełnioną mocą koronę Ogotaia, którą kiedyś Thorgal zatopił. Za jej pomocą można odwrócić los, cofnąć czas, a w rezultacie uratować nie tylko rodzinę Thorgala, ale nawet złą Kriss de Valnor...
Ósmy tom cyklu fantasy opowiadającego o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego wśród wikingów Północy, oraz jego ukochanej Aaricii.
Thorgal siedzi w lochu króla Danii Haralda Sinozębego i ma stać się "atrakcją" przygotowywanej na cześć arabskich dyplomatów uczty. Młody wiking sam nie wie, co tak naprawdę go czeka, ale postanawia tego nie sprawdzać i wraz z innymi skazańcami organizuje ucieczkę z więzienia. Tymczasem Aaricia pracuje w kuchni na zamku duńskiego władcy i czeka na okazję, by zdobyć jakąś wartościową rzecz, dzięki której mogłaby opłacić podróż powrotną do domu. Oboje bohaterowie nawet nie przypuszczają, że niedługo przyjdzie im wziąć czynny udział w niebezpiecznej i krwawej rozgrywce o władzę nad Danią!
Autorami serii "Thorgal: Młodzieńcze lata" są francuski scenarzysta Yann Le Pennetier oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Oprócz tego cyklu wspólnie tworzą też inną historię z uniwersum Thorgala - "Louve", opowiadającą o przygodach córki ciemnowłosego wikinga.
Dziewiąta i zarazem ostatnia część serii fantasy opowiadającej o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego wśród wikingów Północy, oraz jego ukochanej Aaricii.Oboje główni bohaterowie podróżują na statku Swena, który ucieka przed swym ojcem, królem Danii Haraldem. Docierają do wybrzeży kraju Wendów, gdzie stają przed wyborem: albo wpłyną w magiczną i złowrogą mgłę, albo zostaną schwytani przez pościg, a w efekcie zginą z rąk katów Haralda. Wybierają to pierwsze wyjście, co kończy się katastrofą ich statku. Na szczęście udaje im się dotrzeć na małą wyspę, gdzie znajdują mnóstwo szkieletów! Wtedy przypomina im się stara opowieść o przeklętej krainie umarłych... Co lub kogo bohaterowie napotkają na tajemniczej wyspie? Czy uda im się wydostać ze śmiertelnej pułapki? Ja zakończy się spór Swena z okrutnym ojcem?Autorami serii "Thorgal: Młodzieńcze lata" są francuski scenarzysta Yann Le Pennetier oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Oprócz tego cyklu wspólnie tworzą też inną historię z tego uniwersum "Thorgal - Louve", opowiadającą o przygodach córki ciemnowłosego wikinga.
Bezpośrednia kontynuacja losów Thorgala i jego rodziny z tomu 26: "Królestwo pod piaskiem". Autorzy wprowadzają czytelnika w świat średniowiecznego Cesarstwa, ukazanego na wzór bizantyjski. Bohaterowie nadal przebywają w Afryce, tyle że nie są już wolnymi ludźmi - trafili w ręce łowców niewolników. Zostali sprzedani zarządcy prowincji należącej do Cesarstwa. Thorgal zostaje zmuszony do wzięcia udziału w zawodach polegających na polowaniu na ludzi, ale dzięki swojej niepospolitej umiejętności posługiwania się łukiem wychodzi z nich cało. Gubernator dostrzega talent Thorgala i rozkazuje mu reprezentować swoją prowincję w zawodach łuczniczych. Osiągnięcie sukcesu nie będzie jednak wcale łatwe...rzy okazji Thorgal musi uwolnić swoją rodzinę, która jest gwarantem jego wierności wobec gubernatora.
Drugi tom znakomitej przygodowo-humorystycznej opowieści o najsłynniejszym komiksowym Indianinie.Kończy się zima, ale wiosna nie chce nadejść, przez co na prerii wciąż nie pojawiły się bizony. Myśliwi z plemienia Siuksów wyruszają na polowanie, jednak nie znajdują zwierząt. Indianom grozi głód. Na szczęście mały Yakari znów ma prorocze sny zesłane przez Wielkiego Orła - dzięki nim wie, gdzie musi się udać, aby uratować swój lud. Wyrusza na długą wyprawę, podczas której odnajdzie niezwykłe miejsce pośrodku pustyni... Czy uda mu się przywrócić równowagę w przyrodzie i sprawić, że preria znów stanie się pełna bizonów?Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy - scenarzysta Job (Andr Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6 i 31 Yakariego (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulme w różnych kategoriach komiksu dziecięcego. Do dziś ukazało się prawie 40 albumów serii, która wciąż bawi młodszych i starszych czytelników.
Pierwszy album słynnej przygodowo-humorystycznej opowieści o małym Indianinie. Cykl ukazuje się od pięćdziesięciu lat, a mimo to nadal bawi i wcale się nie zestarzał, gdyż zawiera treści uniwersalne i ważne w każdej epoce. Obecnie liczy prawie czterdzieści tomów.Yakari, kilkuletni chłopiec z plemienia Siuksów, marzy, aby zostać mężczyzną i wejść do grona wojowników. Nie wie, jak tego dokonać, na szczęście w jego snach pojawia się Wielki Orzeł, duch opiekuńczy, który krok po kroku będzie kierował poczynaniami Yakariego. Od tej pory bohatera czekają pełne magii i niebezpieczeństw przygody. Pozna też Małego Pioruna, szybkiego jak wiatr konika, który zostanie jego przyjacielem i wiernym towarzyszem. A że Yakari jest odważny i rozumie mowę zwierząt, wyjdzie cało z każdego zagrożenia!Cykl stworzyli pod koniec lat 60. dwaj Szwajcarzy - scenarzysta Job (Andr Jobin) oraz rysownik Derib (Claude de Ribaupierre). Za tomy 6 i 31 Yakariego (odpowiednio w latach 1982 i 2006) dostali nagrody Festiwalu Komiksowego w Angoulme w różnych kategoriach komiksu dziecięcego.
Pierwszy tom przezabawnej historii dla małych i dużych czytelników o baaardzo dawnych i dziwnych czasach. Grecja epoki mitycznej była miejscem nie tylko bohaterskich czynów, ale też szalonych wygłupów!Zeus, władca Olimpu, chce obsadzić nowymi bogami stanowiska u swego boku. Dowiadują się o tym młode istoty mityczne, które marzą o życiu na Olimpie. Warunek jest jeden: każdy kandydat musi mieć jakąś potężną lub przydatną moc. Afrodyta umie tworzyć piękno, Hermes szybko biega, Apollo rozkazuje Słońcu... Ale niektórzy, jak Taurusek czy Atlas, wciąż nie poznali swoich nadzwyczajnych talentów, więc jeszcze nie wiedzą, w czym są dobrzy... Wkroczmy do pełnego humoru i zwariowanych przygód świata małych bogów!Album jest uzupełniony lekkimi, popularnonaukowymi opowieściami o ciekawostkach na temat mitologii greckiej.Autorami historii o psotnych bogach są scenarzysta Christophe Cazenove, znany w Polsce z bestsellerowej serii "Sisters", oraz rysownik Philippe Larbier, który stworzył ilustracje do takich humorystycznych opowieści jak "Chats, chats, chats" czy "Ninja" oraz scenariusz kryminalnego cyklu dla dzieci "Les Enigmes de La".
Trzeci tom najnowszej serii giganta współczesnego komiksu - Enkiego Bilala! Ziemia pogrąża się w coraz większym chaosie po ataku złośliwego buga pochodzącego z kosmosu, który uniemożliwia korzystanie z urządzeń elektronicznych. Jedynym człowiekiem mogącym ich używać, a nawet potrafiącym aktywować całe uśpione systemy cyfrowe, jest Kameron Obb, członek nieudanej misji na Marsa. Tajemnica jego "mocy" jest prosta - Obb pozostaje w niezwykły sposób związany z niszczycielskim bugiem. Wiedząc, co potrafi były astronauta, wszystkie znaczące światowe siły chcą przejąć nam nim kontrolę. Bohater nie zamierza być marionetką - ma swój plan ratowania planety. Ale zanim go zrealizuje, musi ocalić własną córkę i ukochaną kobietę... Enki Bilal, z pochodzenia Jugosłowianin, jest jednym z najważniejszych twórców komiksu frankofońskiego. Jego cykle "Trylogia Nikopola" i "Potwór" były ogromnym sukcesem artystycznym i komercyjnym. Na podstawie pierwszej z tych serii Bilal - jako reżyser - nakręcił film kinowy "Immortal - Kobieta pułapka". Jest także autorem albumów: "Julia & Roem", Animal'z", "Kolor powietrza", "Legendy naszych czasów" oraz "Fins de sicle: Falangi Czarnego Porządku, Polowanie".
Czy znacie już rodzinę pana Borsuka i pani Lisicy? Najmłodsza z rodzeństwa, Malinka, siostra Szperaczka i Borka, prezentuje swoje przygody. Malinka uwielbia zabawy ze starszym rodzeństwem. Zawsze ma mnóstwo pomysłów i jeszcze więcej energii... Czasami aż za dużo. A przede wszystkim Malinka chce się bawić! Ta pierwsza część przygód Malinki skierowana jest do najmłodszych czytelników.
Wspaniale narysowana przez mistrza realizmu Enrica Mariniego klasyczna opowieść gangsterska. Weteran Slick wraca z wojny do rodzinnego Las Vegas. Musi znaleźć sposób na spłacenie rodzinnych długów, ale nie ma ochoty wiązać się z żadnym gangiem ani współpracować z policją. Chce za to odzyskać młodzieńczą miłość... Czy uda mu się tak lawirować między prawem a bezprawiem, aby osiągnąć wymarzony cel? Autorem komiksu jest Enrico Marini, ceniony włoski twórca rysunków do bestsellerowych, znanych również w Polsce, serii "Drapieżcy" (sc. Jean Dufaux), "Skorpion" (sc. Stephen Desberg), "Cygan" (sc. Thierry Smolderen), "Gwiazda pustyni" (sc. Stephen Desberg) oraz albumu z własnym scenariuszem "Batman. Mroczny książę z bajki".
To miała być zwyczajna noc w życiu najemnej zabójczyni Elektry Natchios: zlikwidować bogatego naukowca, zgarnąć osiem milionów dolarów nagrody i nie zostawić przy życiu ani jednego świadka. Jednak zamordowanie nastoletniej Avery, która przypadkiem znalazła się na miejscu zbrodni, okazuje się dla Elektry trudniejsze, niż powinno. W dodatku dziewczyny broni Wolverine - cierpiący na amnezję mutant, który ma nadzieję znaleźć dzięki niej odpowiedzi na dręczące go pytania o przeszłość. Razem z Elektrą stoczy na ulicach Nowego Jorku krwawą walkę na śmierć i życie - czy jednak uda im się odkryć, kto pociąga za sznurki? Przedstawiamy wyjątkową powieść graficzną ze świata Marvela, której autorami są amerykański pisarz Greg Rucka ("Gotham Central", "Wonder Woman") i japoński artysta Yoshitaka Amano, znany m.in. z serii gier "Final Fantasy" oraz współpracy z Neilem Gaimanem przy powieści graficznej "Sandman: The Dream Hunters". Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "Elektra & Wolverine: The Redeemer" #1-3.
To ostatni komiks z serii "W cieniu drzew", w której poznajemy zwierzęta i ich perypetie podczas kolejnych pór roku. Tym razem nadeszła wiosna! Zrywanie kwiatków dla mamy to ulubione zajęcie każdego dziecka. Chyba że dziecko nie przestaje kichać... Aaa... Aa... A psik! Ćśśś, już dobrze, dobrze...
Druga część przygodowej opowieści dla dzieci o spełnianiu marzeń, walce o wolność i miłości do zwierząt. Pierwszy tom serii zdobył nagrodę na francuskim Festiwalu Komiksowym w Blois w 2020 roku. W tym samym roku na podstawie komiksu powstał długometrażowy film animowany. Lulu udało się dotrzeć do południowoafrykańskiej krainy lwów, jednak jej ojciec został aresztowany podczas demonstracji przeciwko apartheidowi. Teraz mała Włoszka przebywa na farmie adwokatki Mary, która stara się uwolnić z więzienia tatę małej poszukiwaczki przygód. Równocześnie dziewczynka razem z przyjacielem Nelsonem przygotowuje się do chwytania lwów. Jednak czy to zamierzenie ma w ogóle sens, skoro sama bohaterka coraz bardziej przekonuje się do idei, że wolność należy się nie tylko ludziom, ale też zwierzętom? Scenarzystami serii są Charlotte Girard i Jean-Marie Omont, którzy wcześniej wspólnie tworzyli niezwykle wysoko oceniany przez czytelników cykl mangowy "La balade de Yaya". Rysunki są dziełem Aurlie Neyret, ilustratorki pism dziecięcych i współautorki znanej także w Polsce serii "Pamiętniki Wisienki".
Piąta część cyklu "Smerfy i wioska dziewczyn", który nawiązuje do wydarzeń przedstawionych w kinowym filmie o bohaterach z Zaczarowanego Lasu. Mięta jest Smerfką, która bardzo chciałaby poznać tajniki stosowania ziół i zostać pomocnicą naczelniczki Wierzby. Niestety, jej wiedza o roślinach, także tych drapieżnych, wciąż jest niewielka, dlatego niefrasobliwym zachowaniem powoduje, że przywódczyni wioski dziewczyn zostaje ranna. Aby ją uzdrowić, Mięta z przyjaciółkami będą musiały wyruszyć na koniec świata, gdzie znajduje się cudowne źródło. Czekają je niezwykłe i straszne przygody! Czy śmiałym Smerfkom uda się osiągnąć cel? Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992) używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?