Kasztelan Mirmił jest obrażony na żonę - za to, że przygotowała smokowi Milusiowi na urodziny tort znacznie większy i słodszy niż jemu, własnemu mężowi! Z kolei Kajko i Kokosz mają inny kłopot - przed uroczystością muszą umyć utaplanego w błocie swego smoczego wychowanka. A to wcale niełatwa sprawa... Tak rozpoczyna się tytułowa historia jedynego zbioru krótkich opowieści spośród aż dwudziestu albumów o Kajku i Kokoszu. Tom zawiera sześć opowieści, wcześniej publikowanych tylko na łamach pism oraz dwie komiksowe historie, drukowane w dużoformatowych kalendarzach z lat 80. Tym wyjątkowym zbiorczym albumem został zamknięty wydawany przez Egmont cykl Janusza Christy o przygodach Kajka i Kokosza.
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
W serii "Batman Metal" Mroczny Rycerz stawił czoło drużynie składającej się z koszmarnych wersji samego siebie. Każda z postaci przybyła z innego świata mrocznego multiwersum, w których Batman w jakiś sposób zboczył z superbohaterskiej ścieżki.Większość koszmarnych Batmanów zginęła, ale pozostał jeden wyjątkowy. Batman, Który się Śmieje. To Bruce Wayne, który stał się Jokerem, szczerzący zęby socjopata dysponujący strategicznymi umiejętnościami Batmana i sadystycznym poczuciem humoru Księcia Klaunów.Aby powstrzymać najnowszy plan szaleńca, Batman będzie musiał przechytrzyć samego siebie, połączyć siły z niespodziewanymi sojusznikami, a być może nawet złamać jedną ze swoich najważniejszych zasad.Przerażający mieszkaniec mrocznego multiwersum jest najniebezpieczniejszym mistrzem zbrodni. Właśnie pojawił się w Gotham, by zamienić dom Bruce'a Wayne'a w inkubator zła.Nie jest sam. Z jednej z tysięcy rozmaitych rzeczywistości mrocznego multiwersum przybywa Ponury Rycerz. Bezwzględny pogromca złoczyńców jest w stanie wykorzystać każdą broń ze swego arsenału, by zlikwidować wybrane przez siebie cele.Dochodzi do wojny innej niż wszystkie - do wojny Batmanów. Na linii ognia stają najbliżsi przyjaciele Batmana, jego najgroźniejsi wrogowie i sobowtóry z innych światów. Pozostaje tylko jedno pytanie:Kto będzie śmiał się ostatni? Odpowiedź znajdziecie w tomie "Batman, Który Się Śmieje" - przerażającej opowieści autorstwa jednego z najwybitniejszych scenarzystów komisowych naszych czasów! Scott Snyder ponownie łączy siły z niezwykle utalentowanym rysownikiem, znanym jako Jock ("Batman - Mroczne Odbicie", "Wiedźmy"), by wysłać złowrogą postać z alternatywnego wszechświata do Gotham.
Kasztelan Mirmił nie ma łatwego życia - żona nie pozwala mu się wyspać nawet w sobotę, którą ogłosił wolną, hałasujący grodzianie uniemożliwiają mu spokojne łowienie ryb w fosie, a na dodatek źli Zbójcerze wymyślają coraz to nowe sposoby na zdobycie Mirmiłowa. Tym razem sprowadzili na kasztelana zmorę, która nie daje mu spać. Ale to wszystko i tak nic w porównaniu z bólem głowy, jaki ma Mirmił w związku ze Świętem Barana, na które każdy kasztelan ma obowiązek wystawić własnego zawodnika - barana zdolnego pokonać inne barany w walce na bodzenie. A że w Mirmiłowie nie ma baranów, więc Kajko i Kokosz wyruszają w góry, aby znaleźć odpowiedniego zawodnika. W tym samym celu także Zbójcerze wysyłają na pastwiska komando pod wodzą Kaprala.
Pierwszy z trzech tomów długo oczekiwanej serii Batman - Metal. Podczas dochodzenia w sprawie istnienia i właściwości różnych metali, które od wielu tysiącleci ukryte są w różnych zakątkach świata, Batman odkrywa spisek mający na celu otwarcie portalu prowadzącego do mrocznego multiwersum. Znajdują się w nim światy, w których historia potoczyła się zupełnie inaczej niż na naszej Ziemi, a ich mieszkańcy przypominają postaci rodem z sennych koszmarów.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).
Liga Sprawiedliwości kontra Mroczni Rycerze. Multiwersum kontra mroczne multiwersum. Gdy Batman i Superman zostają schwytani i uwięzieni w jednej z wież Barbatosa, ostatni pozostający na wolności superbohaterowie próbują zebrać metale o potężnych właściwościach. Czy dzięki ich mocy odniosą wreszcie decydujące zwycięstwo i ocalą przed zagładą liczne, równoległe rzeczywistości?Opowiedziana w trzech tomach Batman Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia Krucjata), Doug Mahnke (Superman), Bryan Hitch (The Authority) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Dark Nights: Metal #4-6, The Flash #33, Justice League #32-33, Hal Jordan And The Green Lantern Corps #32, Hawkman: Found #1, Dark Knights Rising: The Wild Hunt #1.
Do Mirmiłowa zawitał Referent do Spraw Turystyki i Wypoczynku. Każdy chce odpocząć od cywilizacji, niestety, skierowanie na wczasy jest tylko jedno... Na nagrodę najbardziej zasługują Kajko i Kokosz - ale któremu ją przydzielić, a którego pominąć? Rozwiązanie znajduje Lubawa, dobrotliwa żona Mirmiła - skierowanie dostaje Kajko, a Kokosz jedzie z nim na gapę. Zaś na wczasach, czyli na typowo turystycznej wyspie plemienia Ranów, Kajko i Kokosz nie zaznają wiele wypoczynku, za to będą mieć kłopoty - nie tylko z prawem. Narażą się lubiącemu hipnozę i miód arcykapłanowi boga Porewita. Potem dotrą do Jomsborga, warownej siedziby wcale nie tak strasznych wikingów. Tymczasem Zbójcerze, korzystając z nieobecności naszych bohaterów, planują kolejny szturm na Mirmiłowo...
Drugi z sześciu tomów nowego wydania komiksowego bestselleru.Seria, która wywarła wielki wpływ na nowoczesny amerykański komiks. Naturalistycznie ukazana historia teksańskiego duchownego, nawiedzonego przez nadnaturalny byt łączący w sobie moce nieba i piekła. Tytułowy kaznodzieja, Jesse Custer, usiłuje odnaleźć Boga, by zmusić go do wzięcia odpowiedzialności za cierpienia ludzi.W tym tomie pastor i jego dziewczyna Tulip jadą do San Francisco, gdzie trafiają na bal do niejakiego Jesusa de Sade'a. Jessem zaczyna interesować się tajemnicza organizacja Graal. Poznajemy też losy ojca Jesse'ego w Wietnamie oraz historię przemiany Cassidy'ego w wampira.Autorem scenariusza jest irlandzki twórca, laureat Nagrody Eisnera, Garth Ennis, znany fanom komiksu również m.in. z takich tytułów jak: Punisher, Hellbazer, Hitman, Judge Dredd. Rysunki są dziełem Steve'a Dillona, wieloletniego współpracownika Ennisa, autora licznych prac z Sędzią Dreddem dla magazynu "2000 AD" oraz rysunków do serii Hellblazer i Punisher.Komiks tylko dla dorosłych.
Batman odkrywa portal prowadzący do mrocznego multiwersum: równoległych wymiarów, gdzie losy Ziemi przybrały nieoczekiwany obrót, a członkowie Ligi Sprawiedliwości zostali wyeliminowani przez przerażających Mrocznych Rycerzy. Teraz naszemu światu grozi zagłada, ponieważ Mroczni Rycerze postanawiają najechać nasz wymiar.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia Krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Batman: The Red Death #1, Batman: The Murder Machine #1, Batman: The Dawnbreaker #1, Batman: The Drowned #1, Dark Nights: Metal #3, Batman: The Merciless #1, Batman: The Devastator #1, Dark Nights: The Batman Who Laughs #1, Batman: Lost #1.
Co można znaleźć w lesie? Jajko. Co może wykluć się z jajka? Smok. Smok Miluś - sympatyczny jarosz, który panicznie boi się myszy i jest strasznym psotnikiem. Nad wybrykami Milusia nie potrafią zapanować nawet jego przybrani rodzice - Kajko i Kokosz. A że kasztelan ma już serdecznie dość kłopotów sprawianych przez Milusia, skazuje go wraz z opiekunami na banicję. Życie w głuszy nie jest wcale łatwe ani bezpieczne, choć wydawałoby się, że ludziom w towarzystwie smoka nic nie może grozić. Jak zwykle, pojawiają się Zbójcerze - tym razem po to, by schwytać i wykorzystać do własnych celów znaną z legend bestię.
Dla mrocznego tytana Thanosa Rękawica Nieskończoności była jak Święty Graal. Pragnął jej ponad wszelką miarę. Dawała wszechmoc - absolutną kontrolę nad wszystkimi aspektami czasu, przestrzeni, rzeczywistości, umysłu oraz duszy. Gdyby ją zdobył, wszechświat zatonąłby w czarnym koszmarze.W obliczu końca świata ziemscy superbohaterowie, prowadzeni przez tajemniczego Adama Warlocka, próbują powstrzymać szalonego boga, zanim pchnie on galaktykę ku zagładzie. Jeśli zawiodą, do boju dołączą gwiezdni bogowie wszechświata. Lecz czy ze starcia tak potężnych sił ktokolwiek wyjdzie zwycięsko? Czy ktokolwiek w ogóle ujdzie z życiem?Album zawiera również Wyprawę Thanosa.Autorem scenariusza jest Jim Starlin, a rysunki stworzyli Ron Lim i George Prez.
Piąty tom serii fantasy o kilkorgu dzieciach, które pewnego dnia obudziły się w opustoszałym mieście. Po odejściu Dodjiego dowodzenie grupą przejął Ivan, ale nie bardzo uśmiecha mu się ta rola i proponuje, by nowego szefa wybrać przez głosowanie. Tymczasem okazuje się, że Dodji został zamordowany. Dzieci, za namową Leli, postanawiają wejść do "czerwonej strefy", by znaleźć zabójcę. Zamiast tego poznają prawdę o zniknięciu i dowiadują się, że jednak nie są całkiem SAMI Pierwszy tom serii został nagrodzony na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Angoulme w kategorii najlepszy komiks dla młodzieży w wieku 9-12 lat. W 2017 r. na podstawie serii powstał film fabularny pod tym samym tytułem. Autorem scenariusza serii jest francuski scenarzysta komiksowy Fabien Vehlmann ("Green Manor"). Za rysunki odpowiada uznany belgijski rysownik Bruno Gazzotti ("Le petit Spirou", "Soda"). Pierwszy tom serii otrzymał w 2007 roku nagrodę na Festiwalu w Angoulme w kategorii komiksów dla dzieci od 9 do 12 lat. W 2017 roku seria została zaadaptowana na film fabularny.
Powieść graficzna nawiązująca do kultowej gry Dungeons & Dragons! Gdy Wyspom Moonshae zagrozi wojna, legendarni bohaterowie powrócą stawić czoło straszliwemu przeciwnikowi. Na tle zachodzących w Zapomnianych Krainach przemian, młoda Helene i jej przyjaciele wyrastają z nieokrzesanych żółtodziobów na potężnych wojowników. Zupełnie nowa, pełna rozmachu opowieść, którą stworzyli scenarzysta B. Dave Walters i rysowniczka Tess Fowler. Emocjonujące połączenie wielkiej historii, przygody i akcji.
Zapraszamy do leśnej szkoły pana Borsuka i pani Lisicy! Dzisiaj Pani Lisica porozmawia z nami o najważniejszych emocjach, jakie pojawiają się w naszym życiu. Świetnie się składa, ponieważ zwierzątka mają na ten temat do opowiedzenia wiele ciekawych historii! W leśnej szkółce nauczycielka Matylda w sposób zabawny i przystępny opowie, jakie emocje władają nami najczęściej, a co najważniejsze - wytłumaczy, czemu służą, i podpowie, jak możemy sobie z nimi radzić. Zachęcamy do wspólnej zabawy i nauki!
Drugi tom serii fantasy o uczniach szkoły dla międzygalaktycznych agentów. Dzięki udziałowi w pokonaniu Czarnopiórego Herkules i Marlon zdali do kolejnej klasy i rozpoczęli drugi rok nauki. Jednak muszą się jeszcze wiele nauczyć! Tymczasem szkole zagraża kolejne niebezpieczeństwo. Jeden z nauczycieli zostaje ugryziony przez tajemniczego przybysza z obcej planety i ogarnia go szaleństwo. Wkrótce tajemnicza choroba przenosi się na innych nauczycieli i uczniów - szaleństwo zagraża całej szkole! Czy jednak rzeczywiście epidemia spowodowana jest przez obcych? Ocalali uczniowie, w tym Herkules i Marlon, muszą działać błyskawicznie, by uratować szkołę przed zagładą. Autorem scenariusza tej międzygalaktycznej historii jest belgijski scenarzysta komiksowy i dramaturg Vincent Zabus ("Le Monde selon Franois"), a zilustrował ją Antonello Dalena, znany polskim czytelnikom m.in. z serii "Ernest i Rebeka" oraz "Smerfy i świat emocji".
Zakończenie pierwszego cyklu przygód fantastykologów, którzy na niezwykłej wyspie Vorn badają stwory z mitów, legend i baśni! Uczestnicy kursu dokonują kolejnych zaskakujących odkryć związanych z zagadkami wyspy, tyle że każda rozwiązana tajemnica rodzi nowe pytania. Co się przydarzyło profesorowi Balzarowi? Kim kiedyś była Madame C? Jakie jest prawdziwe pochodzenie Czaroliny i Meroda? Kto i w jakim celu sprowadził uczniów na Vorn? Bohaterowie będą musieli wreszcie zacząć działać ramię w ramię, żeby przetrwać w tym strasznym miejscu! Scenarzystką serii jest Francuzka Sylvia Douy, współautorka komiksów dla młodzieży ("Marie-Lune", "Girlz") i popularyzatorka nauki, a rysunki są dziełem włoskiej graficzki Paoli Antisty ("Chats!", "Alix et Arsenou"). W 2019 roku za pierwsze dwa tomy "Czaroliny" autorki otrzymały nagrodę Grand Prix Czytelników słynnego francuskiego magazynu "Le Journal de Mickey".
Legenda Dzikiego Zachodu, Lucky Luke, znów wplątuje się w nieliche kłopoty! Następny album autorstwa mistrzów komiksu: Morrisa i Goscinnego. Samotny Kowboj spotyka dwóch podejrzanych mężczyzn. Czuje, że będą z nimi kłopoty... I rzeczywiście, kłopoty pojawiają się jeszcze tego samego dnia, gdy wędrowcy trafiają do Gold Hill, miasta duchów z czasów gorączki złota. Złoto zawsze wzbudza najgorsze instynkty, a że towarzysze Luke'a zamierzają zbić majątek w nieuczciwy sposób, zapowiada się ciekawa rozgrywka! Seria "Lucky Luke" została stworzona przez dwie legendy frankofońskiego rynku komiksowego: pisarza Ren Goscinnego (1926-1977) oraz rysownika Morrisa (właśc. Maurice de Bevere, 1923-2001). Obecnie jest kontynuowana przez innych autorów.
Album ukazujący się w ramach linii wydawniczej DC Black Label. To w pełni autorska opowieść o wyjątkowo mrocznej nocy w Gotham jednego z najbardziej kultowych współczesnych artystów tworzących historie o Batmanie - Jocka ("Batman, Który Się Śmieje", "Batman: Mroczne Zwierciadło"), który jest odpowiedzialny zarówno za scenariusz, jaki i rysunki w albumie. To była misja, w jakich Batman brał udział już tysiące razy. Tego dnia z góry czuwał nad rozgrzanymi letnim żarem ulicami Gotham, podczas gdy policja eskortowała transport niebezpiecznego superłotra znanego jako EMP z tymczasowej celi do przygotowanej specjalnie dla niego komory w więzieniu Blackgate. Elektryczne moce EMP-a mogły doprowadzić do niebezpiecznego incydentu, ale służby twierdziły, że panują nad sytuacją. Jednak później wszystko wymknęło się spod kontroli. Tej nocy w Gotham zgasną wszystkie światła. Policyjne siły zostaną rozbite, a ranny Batman będzie musiał wywalczyć drogę do Blackgate i przenieść EMP-a przez kolejne dzielnice. Życie uprzykrzą mu grasujące gangi i kilka innych niespodzianek kryjących się w mrocznych zakamarkach Gotham... Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Batman: One Dark Knight" #1-3.
Ósmy tom niezwykłej serii o Sandmanie - Władcy Snów, autorstwa Neila Gaimana. W "Końcu Światów" wędrowcy z różnych epok, mitów i wyobraźni szukają schronienia przed furią rzeczywistości w gościnnych salach tajemniczej gospody. Przeczekując szalejącą wokół burzę, podróżnicy opowiadają o miejscach, w których byli, o rzeczach, które widzieli i o takich, o których śnili... Liczne nawiązania kulturowe i religioznawcze zawarte w opowieści spowodowały, że "Sandman" został uznany przez krytykę za dzieło wybitne. Zebrał wiele nagród komiksowych, m.in. Nagrodę Eisnera, Nagrodę Harveya oraz World Fantasy Award - nagrodę zarezerwowaną dla literatury, którą po raz pierwszy w historii otrzymał komiks. Autorem scenariusza jest wielokrotnie nagradzany pisarz, scenarzysta komiksowy i filmowy Neil Gaiman, laureat m.in. Nagrody Eisnera, Harveya i Hugo. Za ilustracje do tego tomu odpowiadają rysownicy należący do najwybitniejszych współczesnych artystów komiksowych, m.in. Bryan Talbot ("Baśnie", "Hellblazer"), John Watkiss ("Starman", "Deadman") czy Michael Allred ("Batman Black & White").
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?