Pełna przygód, magii i humoru opowieść dla odbiorcy w każdym wieku. Drugi tom serii, która powstała jako rozwinięcie krótkiej historii nagrodzonej w pierwszej edycji „Konkursu imienia Janusza Christy na komiks dla dzieci”. Ciągle głodne i chodzące bez grosza przy duszy, za to sprytne i bardzo pomysłowe małoludy Lil i Put kontynuują włóczęgę po niebezpiecznym świecie pełnym zombiaków, duchów, trolli, nimf, wampirów, utopców i innych strasznych stworów. W tym albumie małoludy znajdą się na wesołym cmentarzu, nie będą mogły przejść przez wiszący most, zajmą się zyskownym łapaniem gryzoni dla pewnego alchemika, pomogą czarodziejce Miksji Iskier kupić zegar od wróżek, z kiepskim skutkiem zaopiekują się mroczną nastolatką i spędzą niezapomnianą noc na leśnej polanie. Czytelniku, nie próbuj powtarzać numerów wycinanych innym bohaterom przez Lila i Puta! Scenariusz komiksu napisał Maciej Kur, absolwent warszawskiej ASP, współautor seriali animowanych i filmów dokumentalnych. Rysunki są dziełem innego absolwenta warszawskiej ASP – ilustratora, malarza i twórcy murali Piotra Bednarczyka.
Niezwykła kariera Kaczora Donalda rozpoczęła się w 1934 roku występem w animacji "Mądra kurka", w której ubrany w marynarski strój tańczył i śpiewał na barce. Obdarzony nietuzinkowym charakterem, z czasem Donald stał się megagwiazdą. Jego typowo ludzkie wady i zalety sprawiają, że każdy może odnaleźć w nim cząstkę siebie.
Od dzikiej radości po najgłębszą rozpacz - nie ma emocji, której ten impulsywny, pyskaty specjalista od wszystkiego nie wyraziłby w pełni.
Niniejszy tom, wydany z okazji dziewięćdziesiątej rocznicy debiutu Donalda, obejmuje komiksy różnych scenarzystów i rysowników oraz ukazuje wzloty i upadki najsłynniejszego kaczora na świecie, jego bohaterskie czyny i komiczne błędy, drobne sukcesy i sromotne klęski z dziewięciu dekad historii komiksu.
Nawet starsi bogowie potrzebują badań okresowych - a Doktor Strange wraz z Conanem Barbarzyńcą właśnie wybierają się sprawdzić, co dolega Shumie-Gorathowi, którego mocą karmi się okrutny czarownik Kulan Gath. Niestety, lekarska wizyta domowa nie przebiegnie tak, jak to sobie zaplanował Doktor Czy niespodziewane pojawienie się dawnego złoczyńcy pomoże Savage Avengers uporać się z prześladującym ich czarnoksiężnikiem? Dodatkowo: Conan spotyka Ghost Ridera i Spider-Mana! Scenariusz do tego albumu napisał Gerry Duggan ("Deadpool", "Strażnicy Galaktyki"), a rysunki stworzył Patch Zircher ("Deadpool i Cable", "Suicide Squad - Oddział Samobójców"). Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "Savage Avengers" #20-28.
Pierwszy tom nowej serii o Smerfach! Teraz już Smerfetka nie będzie musiała się czuć osamotniona w męskim towarzystwie, gdyż w baśniowej krainie zaroi się od jej nowych koleżanek. Cykl Smerfy i Wioska Dziewczyn luźno nawiązuje do fabuły najnowszego filmu kinowego o Smerfach.Pewnego dnia Smerfy spotykają w lesie całą gromadę dziewczyn! Gdy okazuje się, że mieszkają one we własnej wiosce rządzonej przez mądrą czarodziejkę Wierzbę, chłopcy coraz częściej odwiedzają wesołe sąsiadki. Tak rozpoczynają się zupełnie nowe przygody Smerfów. Zawiąże się wiele przyjaźni, bohaterowie poznają ziejące ogniem smoki, będą walczyć ze straszliwymi wryczołkami i uciekać przed mięsożernymi roślinami. Przede wszystkim jednak chłopcy zrozumieją, że dziewczyny w niczym im nie ustępują - nawet w bohaterskich czynach!Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. przez belgijskiego rysownika Pierre'a Culliforda (1928-1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo.
Tom 6 z cyklu "Doktor Aphra", wydawanego przez Marvel Comics od 2020 roku, opowiadający o losach awanturniczej archeolożki, która zadarła z samym Darthem Vaderem. Sana jest zdeterminowana, żeby sprowadzić Doktor Aphrę z powrotem bez względu na cenę! Ale czy odniesie triumf... czy Iskra zniszczy Sanę, Aphrę i wszystko, co obie kochają? Aphra zawiera układ, by zyskać władzę, ale koszt może być straszliwy... chyba że zmyślna archeolożka ma jeszcze jakiegoś asa w rękawie. Ronen i Domina ścierają się o przyszłość Tagge Corporation, a Sana znajduje się w ogniu tej walki! Ale jeśli nauczyła się czegoś od Aphry, to tego, jak każdą sytuację obrócić na swoją korzyść - a bez względu na to, który Tagge wygra, Sana chce być po zwycięskiej stronie. Z kolei Wieczna Iskra ma na oku Szkarłatny Świt! Czy najbardziej desperacka zagrywka Aphry zda egzamin? Czy będzie jej końcem?
Szósty tom serii "Darth Vader", wydawanej w USA od 2020 roku i opowiadającej o losach Vadera. Od dziesięcioleci Sab - dwórka Padm - planowała zamach na Dartha Vadera, którego uważała za mordercę królowej. Ale poznała największą tajemnicę Mrocznego Lorda Sithów i teraz walczy u jego boku, wierząc, że w Vaderze jest dobro i ona pewnego dnia zdoła to udowodnić. Co się wydarzy, kiedy dwórka stanie w końcu twarzą w twarz z Imperatorem, który zna jej sekrety? Gdy cień królowej znajdzie się w trudnej sytuacji, czy Vader wyciągnie pomocną dłoń? Trzy dekady temu Anakin Skywalker zamordował Wata Tambora, przywódcę Unii Technokratycznej. Kim więc jest pirat Jul Tambor i co zamierza zrobić na Skako Minor? Gdy jego rewolucyjne siły stają naprzeciw Dartha Vadera, Sab musi się opowiedzieć po jednej ze stron!
Poznajcie przełomowe momenty historii mutantów Marvela w serii "X-Men - Punkty zwrotne"! Drużyny X-Men, New Mutants i X-Factor stały się celem x-terminacji. Żeby ocalić bliską osobę, ci pierwsi musieli wtargnąć na teren Genoshy - wyspiarskiego państwa, które uczyniło z mutantów niewolników. Jednak pamięć mieszkańców Genoshy jest długa, a ich zemsta - bezlitosna Wkrótce New Mutants oraz X-Factor, również wciągnięci w ten konflikt, odkryją, że za sznurki pociąga tu ich stary wróg, jeszcze potężniejszy niż dawniej. Mutanci z trzech słynnych drużyn zostaną porwani, pozbawieni mocy, poddani praniu mózgu i zmuszeni do walki. Czy zdołają wygrać starcie z militarną potęgą całego państwa? Autorami tej opowieści są legendarni twórcy tacy jak Chris Claremont, Louise Simonson, Jim Lee, Rob Liefeld czy Marc Silvestri. Album zawiera zeszyty "Uncanny X-Men" #235-238 oraz #270-272, "X-Factor" #60-62 i "New Mutants" #95-97.
Zielony Goblin został sam w Instytucie Ravencroft. Odnajduje go tam doktor Kafka, która postanawia wydobyć z niego prawdę na temat jego relacji z Kindredem. Okazuje się, że łączy ich zaskakująco wiele! Tymczasem Spider-Man zdaje sobie sprawę, że aby wygrać w tym starciu, będzie potrzebował wszystkich bohaterów ze Spiderversum. Czy Zakon Sieci zdoła pomóc Pająkowi? Sam Spider-Man udaje się natomiast po wsparcie do doktora Strange'a Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "Amazing Spider-Man" (2018) #50-55 i "Amazing Spider-Man" (2020) #50.LR-54.LR, a następnie zebrane w tomach "Amazing Spider-Man by Nick Spencer" vol. 11: "Last Remains" oraz "Amazing Spider-Man Last Remains Companion". Scenariusze napisali Nick Spencer i Matthew Rosenberg, a rysunki przygotowali między innymi Mark Bagley, Patrick Gleason i Federico Vicentini.
Halloween. Boże Narodzenie. Dzień Świętego Patryka. Wielkanoc. Wraz z upływem dni w kalendarzu w Gotham rośnie liczba ofiar mordercy, który zabija tylko w święta. Prokuratura wypowiada zabójcy wojnę, jednak policja jest bezradna. W odpowiedzi na przemoc ogarniającą miasto pojawia się samozwańczy, działający nocą bohater, znany odtąd jako Batman. Laureaci Nagrody Eisnera Jeph LOEB (BATMAN: HUSH, SUPERMAN NA WSZYSTKIE PORY ROKU) i Tim SALE (BATMAN: NAWIEDZONY RYCERZ, CATWOMAN: RZYMSKIE WAKACJE) przedstawiają wciągającą opowieść z początków kariery zamaskowanego obrońcy Gotham. Zobaczymy w niej największych wrogów Batmana, poznamy też tragiczną historię narodzin złoczyńcy zwanego Two-Face. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach THE LONG HALLOWEEN #1-13 oraz ABSOLUTE BATMAN: THE LONG HALLOWEEN, a także ponad 30 stron dodatków - wywiadów z twórcami, szkiców i rysunków.
Kolejna seria grozy słynnego Mike'a Mignoli umieszczona w rzeczywistości zwanej Pozawersum - świecie potworów i pradawnych tajemnic, do którego należy znany już polskim czytelnikom cykl "Baltimore". Album zbiorczy zawiera komplet opowieści o okultystycznym detektywie. Joe Golem przemierza na wpół zalany wodą Nowy Jork, ścigając dziwne istoty, sadystycznych mistyków i dążących do apokalipsy wyznawców dawnych kultów. Cały czas próbuje zapełnić luki w swoich wspomnieniach. Czy cokolwiek wspólnego z przeszłością detektywa mają jego sugestywne sny o stworze znanym jako Golem, który setki lat temu zwalczał straszliwe wiedźmy? Twórcą pomysłu serii i jej współscenarzystą jest Mike Mignola, autor bestsellerowego "Hellboya". Drugi scenarzysta, Christopher Golden, od lat towarzyszy Mignoli w dziele pisania powieści i komiksów z Pozawersum. Rysunkami zajęli się Patric Reynolds ("Hellboy", "BBPO: 1954", "Aliens: Fire and Stone") i Peter Bergting ("Tales from the Outerverse", "The Untamed"). Album zawiera tomy oryginalne Joe Golem: Occult Detective 1-4.
Porywająca i ambitna powieść graficzna słynnego Jeffa Lemire'a, laureata Nagrody Eisnera. Pogrążony w żałobie po stracie córki ojciec odbiera tajemniczy telefon. Rozmówczyni twierdzi, że jest jego ukochaną małą Wendy i że została uwięziona pośrodku labiryntu! Mężczyzna, przekonany, że dziecko kontaktuje się z nim z zaświatów, wyznacza zawiłą drogę przez inny poziom rzeczywistości, aby sprowadzić córkę z powrotem do domu... Jeff Lemire jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród za bestsellerowe komiksy takie jak: "Czarny Młot", "Łasuch", "Opowieści z hrabstwa Essex", "Green Arrow", "Justice League United", "Animal Man", "Superboy". Album zawiera zeszyty oryginalne Mazebook 1-5.
Zapraszamy do komiksowej fantazji na temat Pałacu Saskiego. Błyskotliwy naukowiec uruchamia urządzenie dające mu supermoce. Udaje mu się powstrzymać wybuch II wojny światowej i zapewnić bezpieczeństwo Polsce. Zrozpaczony podchorąży porzuca człowieczeństwo, by jako upiór mścić się na zaborcach. Pogańskie rytuały odkrywają przed nim prawdę straszniejszą niż klęska Powstania Listopadowego. Zbuntowana licealistka wymyka się na pokaz kultowego dokumentu o kosmicznej inwazji. Jej życie zmieni się na zawsze, kiedy filmowe potwory okażą się jak najbardziej realne. Czy coś łączy te historie? Jaką rolę pełni pojawiający się w każdej z nich Pałac Saski? Która z wersji rzeczywistości jest prawdziwa? "Trzy opowieści z gatunku Co by było gdyby? łączące się w intrygę o kosmicznej skali i potencjalnie katastrofalnych konsekwencjach [] Jak wyglądałaby Polska, gdyby Pałac istniał? Jacy bohaterowie mogliby uczynić z Saskiego swoją siedzibę? Czy gdyby nasza popkultura rozwijała się nieprzerwanie od lat 30., to stworzyłaby herosów i opowieści podobne do swoich zachodnich odpowiedników? Czy (niezbyt lubiane) szkolne lektury mogą zyskać nowe życie w konwencji horroru, mając za tło tajemnicze zakątki pałacowego ogrodu? I wreszcie - czy w czasach przełomu lat 90., w gonitwie nieustannych zmian, było miejsce na refleksję, z jakim bagażem wyruszamy w tę podróż?" - z przedmowy autora. Autorem scenariusza jest Tobiasz Piątkowski ("Bradl", "Bazyliszki", "Paneuropa vs. Smog", "Status 7", "48 stron"), a rysunki przygotowali Przemysław Kłosin ("Paneuropa vs. Smog"), Marek Oleksicki ("Odmieniec: Trzy", "Bradl", "Zero") i Wiesław Skupniewicz ("Bazyliszki"). Ilustrację do okładki stworzył Robert Adler ("Status 7", "48 stron").
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody. Oto czwarty tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych wydań w twardych oprawach. Zawiera on albumy: "Skarb Szkarłatnego Rackhama" (1945 r.), "Siedem kryształowych kul" (1948 r.), "Świątynia Słońca" (1949 r.), "Tintin w krainie czarnego złota" (1951 r.). Ahoj, przygodo! W pierwszej historii z tomu Tintin wyprawia się wraz z kapitanem Baryłką na poszukiwanie wraku okrętu "Jednorożec" i pirackiego skarbu. W podróży towarzyszy im nowy znajomy: nieco ekscentryczny profesor Lakmus. Czy jego wynalazek, miniaturowa łódź podwodna, okaże się pomocny w badaniu morskich głębin? I czy poszukiwaczom uda się odnaleźć drogocenne klejnoty Szkarłatnego Rackhama? Kolejne dwa albumy, "Siedem kryształowych kul" i "Świątynia Słońca", tworzą jedną długą opowieść. Do Europy powraca ekspedycja archeologiczna, która odkryła w Peru grobowiec Inki Rascara Capaca. Wkrótce jej członkowie zaczynają po kolei zapadać w tajemniczą śpiączkę, a jedyną wskazówką są znalezione przy każdym z nich odłamki kryształu. Tintin rozpoczyna śledztwo, ale sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy jeden z jego przyjaciół zostaje porwany. Aby go uratować i wyjaśnić zagadkę, reporter przemierzy wysokie i mroźne góry oraz parne lasy deszczowe. Może się jednak okazać, że w owianej legendą Świątyni Słońca zamiast odpowiedzi czeka na niego śmiertelne niebezpieczeństwo Album zamyka historia "Tintin w krainie czarnego złota". Kiedy wszędzie wokół niespodziewanie zaczynają wybuchać silniki rozmaitych pojazdów, Tintin domyśla się, że ktoś musi sabotować krajowe dostawy benzyny. Nasz bohater wyrusza tropem niebezpiecznego paliwa do bogatego w złoża ropy arabskiego państwa Khemed. Ku swojemu zdziwieniu w tym odległym i egzotycznym kraju spotka wielu starych znajomych - i nie wszystkie z tych spotkań będą przyjemne! Seria "Przygody Tintina" weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Herg. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Herg zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a "Przygody Tintina" uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli "czystą linią", którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Batman musi mierzyć się z coraz potężniejszymi wrogami, dlatego prosi Luciusa Foxa o zmodyfikowanie swojego Justice Bustera tak, aby był w stanie poradzić sobie również z istotami posiadającymi supermoce. W barze zostają znalezione ciała gangsterów z ustami rozciętymi nożem. Batman nie wierzy, że to tylko bójka między rywalizującymi gangami i postanawia ruszyć ich tropem... Tymczasem Dickowi Graysonowi udaje się zostać asystentem tajemniczego detektywa. Odkrywa, że prowadzi on śledztwo w sprawie śmierci małżeństwa Wayne'ów, przekonany, że prawdziwy zabójca wciąż jest na wolności... Mangę stworzyli Eiichi Shimizu ("Ultraman") i Tomohiro Shimoguchi ("Ultraman").
Po tym, jak stawili czoło intrydze Magneto, uczniowie ze szkoły Charlesa Xaviera postanawiają rozerwać się na mieście. Podczas wieczoru w pubie Storm i Wolverine wpadają jednak na dawnego wroga, który przekazuje im straszną tajemnicę. Niedługo potem tajemniczy Kościół Oświecenia Shi'ar nabiera podejrzeń, że Jean Grey już wkrótce stanie się ich odrodzoną boginią. Co więcej, do drużyny dołącza niebywale potężny mutant Magician, a jeden ze stałych członków X-Men dokonuje potwornego czynu Czy szkoła Xaviera przetrwa tę ciężką próbę? Scenariusz napisał Robert Kirkman ("Invincible", "Marvel Zombies", "Żywe trupy"), a rysunki stworzyli Ben Oliver ("Judge Dredd") oraz Tom Raney ("Anihilacja: Podbój"). Album zawiera zeszyty "Ultimate X-Men" #66-74 i "Ultimate X-Men Annual" #2.
Drugi tom przygód Nightwinga w ramach linii wydawniczej Uniwersum DC. Dick Grayson wykorzystał środki z Fundacji imienia Alfreda Pennywortha do stworzenia azylu dla bezdomnych dzieci. Złoczyńcy uznali to za próbę zdobycia częściowej kontroli nad Bldhaven. Na szczęście miasto jest pod ochroną Nightwinga, Tytanów oraz nowej pani komisarz. Jednak wszystko się zmienia, gdy Heartless składa Blockbusterowi ofertę nie do odrzucenia, a Blockbuster odkrywa szpiega w swoich szeregach i z pewnością nie jest z tego zadowolony. Także inne rodziny przestępcze ściągają do Bldhaven, próbując przejąć miasto jako własne... w tym sam Tony Zucco, którego "córka" Melinda Zucco jest teraz burmistrzynią. Czy coś może pójść nie tak? Bestsellerowy duet Toma Taylora i Brunona Redondo kontynuuje niezapomnianą opowieść o Nightwingu. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Nightwing" #92-100 oraz "Nightwing Annual" 2022.
Trzeci tom siedmiotomowej sagi o upadku Gotham. "Batman: Ziemia Niczyja" to jedno z kluczowych dzieł w historii komiksów o Mrocznym Rycerzu. Crossover rozegrał się na łamach różnych tytułów związanych z Batmanem pod koniec lat 90., a jego pomysłodawcą był Jordan B. Gorfinkel. Trzęsienie ziemi zrujnowało Gotham, a rząd Stanów Zjednoczonych jest bliski całkowitego odcięcia miasta od reszty świata. Jednak Bruce Wayne przysięgał ratować Gotham przed wszystkimi zagrożeniami, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć. Musi więc zostawić kostium Batmana, założyć garnitur i udać się do Waszyngtonu, by walczyć o przetrwanie Gotham. Tymczasem w cieniu czai się tajemniczy Nicholas Scratch, który zrobi wszystko, aby Gotham stało się Ziemią Niczyją! Poznamy też losy Azylu Arkham, który po trzęsieniu ziemi został pozbawiony środków niezbędnych do funkcjonowania. Ostatni tom poprzedzający główne wydarzenia związane z "Ziemią niczyją". Bruce Wayne, Robin, Nightwing i wielu innych bohaterów kolejny raz próbują uratować swoje miasto - tym razem przed rządem Stanów Zjednoczonych. Autorami scenariusza są legendarni twórcy jak Chuck Dixon, Greg Rucka czy Alan Grant. Za rysunki odpowiadają zaś doskonali artyści jak Jim Aparo, Mark Buckingham, William Rosado oraz wielu innych. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Detective Comics" #727-729, "Batman" #560-562, "Batman: Shadow of The Bat" #80-82, "The Batman Chronicles" #14-16 oraz "Azrael" #47-50.
Krasnoludy z uniwersum Akwilonu wydają się niepokonane, ale obawiają się jednego: ponownego ataku hord nieumarłych potworów stworzonych przez czarnych magów. Przed laty Redwin z Bractwa Kuźni zabił najpotężniejszego z nekromantów, jednak zło czające się na dalekim południu kontynentu znowu rośnie w siłę... Tymczasem w wiosce Boronn dorasta Jorun, syn Redwina. Mając kilkanaście lat wstępuje do Żelaznego Legionu, najsłynniejszej najemniczej armii krasnoludów. Czeka go tam ciężka szkoła życia, ale może właśnie dzięki temu zdoła stawić czoło straszliwemu wyzwaniu, które wkrótce ześle bezlitosny los... Świat Akwilonu wymyślili dwaj francuscy scenarzyści: Jean-Luc Istin ("Merlin", "Les druides") i Nicolas Jarry ("Zmierzch bogów", "Les brumes d'Asceltis", "Les Chroniques de Magon"). Autorem scenariuszy do wszystkich historii o krasnoludach jest drugi z nich, a twórcą rysunków do tego tomu cyklu - specjalizujący się w stylistyce fantasy francuski grafik Pierre-Denis Goux ("Mjllnir", "Merlin").
W dalekiej przyszłości ludzkość skolonizowała Układ Słoneczny, zapanowała nad genami i steruje własnym przeznaczeniem. Dekadenckie społeczności zaludniły najbliższe planety, wykorzystując niewolniczą pracę potężnych robotów i niezwykłych "przeinaczonych" ludzi, których używają do walki, najcięższych robót i zapewniania rozkoszy. Zaślepiona pychą ludzkość napotka jednak śmiertelnego wroga. Płomień rozniecony przed milionami lat może ją spopielić, a podsyca go przeciwnik gotowy posunąć się do wszystkiego, aby unicestwić człowieka. O przyszłości zadecyduje siedmiu wyrzutków: zbuntowany robot Urr Mourna, dwumetrowa amazonka ze szczypcami zamiast rąk Owadolud Tantalus Ayleen, wenusjańska szlachcianka, którą mogą strawić jej ogniste moce Hoorn, włamywacz bez twarzy Kenrus, wyklęty uczony, równie paranoiczny, co genialny Oraz tajemnicza postać w kapturze o pobliźnionych dłoniach, która ich wszystkich zebrała. Tylko ta siódemka może opanować chaos. Czy będą współpracować, aby ocalić gatunek, który ich odtrącił? Scenariusz komiksu napisał Harlan Ellison, jeden z tuzów fantastyki naukowej, który połączył siły z wielokrotnie nagradzanym artystą Paulem Chadwickiem, twórcą serii "Concrete". Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskim albumie "Harlan Ellison's (R) 7 Against Chaos".
Humorystyczna seria komiksowa o świecie tańca! Szkolne koleżanki Julia, Lusia i Alia przeżywają kolejne, pełne zabawnych wydarzeń przygody, a wszystko dzieje się wokół ich największej pasji – tańca. W drugim tomie młode tancerki pokonują rozmaite przeszkody, aby zmierzyć się z dużymi wyzwaniami: biorą udział w narodowym konkursie tańca w Paryżu, jadą na staż do słynnej szkoły tańca w Rosji, po wielu perypetiach udaje im się dostać do konkursu młodych talentów. Seria Studio Tańca sprzedała się we Francji w ponad milionie egzemplarzy. Jej twórcami są duet scenarzystów ukrywających się pod wspólnym pseudonimem Béka (właść. Bertrand Escaich i Caroline Roque) oraz rysownik Crip (właść. Christophe Piron). Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 4–6. Seria Studio Tańca należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ernest i Rebeka oraz Ptyś i Bill. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?