Kolejna seria grozy słynnego Mike'a Mignoli umieszczona w rzeczywistości zwanej Pozawersum - świecie potworów i pradawnych tajemnic, do którego należy znany już polskim czytelnikom cykl "Baltimore". Album zbiorczy zawiera komplet opowieści o okultystycznym detektywie. Joe Golem przemierza na wpół zalany wodą Nowy Jork, ścigając dziwne istoty, sadystycznych mistyków i dążących do apokalipsy wyznawców dawnych kultów. Cały czas próbuje zapełnić luki w swoich wspomnieniach. Czy cokolwiek wspólnego z przeszłością detektywa mają jego sugestywne sny o stworze znanym jako Golem, który setki lat temu zwalczał straszliwe wiedźmy? Twórcą pomysłu serii i jej współscenarzystą jest Mike Mignola, autor bestsellerowego "Hellboya". Drugi scenarzysta, Christopher Golden, od lat towarzyszy Mignoli w dziele pisania powieści i komiksów z Pozawersum. Rysunkami zajęli się Patric Reynolds ("Hellboy", "BBPO: 1954", "Aliens: Fire and Stone") i Peter Bergting ("Tales from the Outerverse", "The Untamed"). Album zawiera tomy oryginalne Joe Golem: Occult Detective 1-4.
Porywająca i ambitna powieść graficzna słynnego Jeffa Lemire'a, laureata Nagrody Eisnera. Pogrążony w żałobie po stracie córki ojciec odbiera tajemniczy telefon. Rozmówczyni twierdzi, że jest jego ukochaną małą Wendy i że została uwięziona pośrodku labiryntu! Mężczyzna, przekonany, że dziecko kontaktuje się z nim z zaświatów, wyznacza zawiłą drogę przez inny poziom rzeczywistości, aby sprowadzić córkę z powrotem do domu... Jeff Lemire jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród za bestsellerowe komiksy takie jak: "Czarny Młot", "Łasuch", "Opowieści z hrabstwa Essex", "Green Arrow", "Justice League United", "Animal Man", "Superboy". Album zawiera zeszyty oryginalne Mazebook 1-5.
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody. Oto czwarty tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych wydań w twardych oprawach. Zawiera on albumy: "Skarb Szkarłatnego Rackhama" (1945 r.), "Siedem kryształowych kul" (1948 r.), "Świątynia Słońca" (1949 r.), "Tintin w krainie czarnego złota" (1951 r.). Ahoj, przygodo! W pierwszej historii z tomu Tintin wyprawia się wraz z kapitanem Baryłką na poszukiwanie wraku okrętu "Jednorożec" i pirackiego skarbu. W podróży towarzyszy im nowy znajomy: nieco ekscentryczny profesor Lakmus. Czy jego wynalazek, miniaturowa łódź podwodna, okaże się pomocny w badaniu morskich głębin? I czy poszukiwaczom uda się odnaleźć drogocenne klejnoty Szkarłatnego Rackhama? Kolejne dwa albumy, "Siedem kryształowych kul" i "Świątynia Słońca", tworzą jedną długą opowieść. Do Europy powraca ekspedycja archeologiczna, która odkryła w Peru grobowiec Inki Rascara Capaca. Wkrótce jej członkowie zaczynają po kolei zapadać w tajemniczą śpiączkę, a jedyną wskazówką są znalezione przy każdym z nich odłamki kryształu. Tintin rozpoczyna śledztwo, ale sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy jeden z jego przyjaciół zostaje porwany. Aby go uratować i wyjaśnić zagadkę, reporter przemierzy wysokie i mroźne góry oraz parne lasy deszczowe. Może się jednak okazać, że w owianej legendą Świątyni Słońca zamiast odpowiedzi czeka na niego śmiertelne niebezpieczeństwo Album zamyka historia "Tintin w krainie czarnego złota". Kiedy wszędzie wokół niespodziewanie zaczynają wybuchać silniki rozmaitych pojazdów, Tintin domyśla się, że ktoś musi sabotować krajowe dostawy benzyny. Nasz bohater wyrusza tropem niebezpiecznego paliwa do bogatego w złoża ropy arabskiego państwa Khemed. Ku swojemu zdziwieniu w tym odległym i egzotycznym kraju spotka wielu starych znajomych - i nie wszystkie z tych spotkań będą przyjemne! Seria "Przygody Tintina" weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Herg. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Herg zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a "Przygody Tintina" uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli "czystą linią", którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Batman musi mierzyć się z coraz potężniejszymi wrogami, dlatego prosi Luciusa Foxa o zmodyfikowanie swojego Justice Bustera tak, aby był w stanie poradzić sobie również z istotami posiadającymi supermoce. W barze zostają znalezione ciała gangsterów z ustami rozciętymi nożem. Batman nie wierzy, że to tylko bójka między rywalizującymi gangami i postanawia ruszyć ich tropem... Tymczasem Dickowi Graysonowi udaje się zostać asystentem tajemniczego detektywa. Odkrywa, że prowadzi on śledztwo w sprawie śmierci małżeństwa Wayne'ów, przekonany, że prawdziwy zabójca wciąż jest na wolności... Mangę stworzyli Eiichi Shimizu ("Ultraman") i Tomohiro Shimoguchi ("Ultraman").
Po tym, jak stawili czoło intrydze Magneto, uczniowie ze szkoły Charlesa Xaviera postanawiają rozerwać się na mieście. Podczas wieczoru w pubie Storm i Wolverine wpadają jednak na dawnego wroga, który przekazuje im straszną tajemnicę. Niedługo potem tajemniczy Kościół Oświecenia Shi'ar nabiera podejrzeń, że Jean Grey już wkrótce stanie się ich odrodzoną boginią. Co więcej, do drużyny dołącza niebywale potężny mutant Magician, a jeden ze stałych członków X-Men dokonuje potwornego czynu Czy szkoła Xaviera przetrwa tę ciężką próbę? Scenariusz napisał Robert Kirkman ("Invincible", "Marvel Zombies", "Żywe trupy"), a rysunki stworzyli Ben Oliver ("Judge Dredd") oraz Tom Raney ("Anihilacja: Podbój"). Album zawiera zeszyty "Ultimate X-Men" #66-74 i "Ultimate X-Men Annual" #2.
Drugi tom przygód Nightwinga w ramach linii wydawniczej Uniwersum DC. Dick Grayson wykorzystał środki z Fundacji imienia Alfreda Pennywortha do stworzenia azylu dla bezdomnych dzieci. Złoczyńcy uznali to za próbę zdobycia częściowej kontroli nad Bldhaven. Na szczęście miasto jest pod ochroną Nightwinga, Tytanów oraz nowej pani komisarz. Jednak wszystko się zmienia, gdy Heartless składa Blockbusterowi ofertę nie do odrzucenia, a Blockbuster odkrywa szpiega w swoich szeregach i z pewnością nie jest z tego zadowolony. Także inne rodziny przestępcze ściągają do Bldhaven, próbując przejąć miasto jako własne... w tym sam Tony Zucco, którego "córka" Melinda Zucco jest teraz burmistrzynią. Czy coś może pójść nie tak? Bestsellerowy duet Toma Taylora i Brunona Redondo kontynuuje niezapomnianą opowieść o Nightwingu. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Nightwing" #92-100 oraz "Nightwing Annual" 2022.
Trzeci tom siedmiotomowej sagi o upadku Gotham. "Batman: Ziemia Niczyja" to jedno z kluczowych dzieł w historii komiksów o Mrocznym Rycerzu. Crossover rozegrał się na łamach różnych tytułów związanych z Batmanem pod koniec lat 90., a jego pomysłodawcą był Jordan B. Gorfinkel. Trzęsienie ziemi zrujnowało Gotham, a rząd Stanów Zjednoczonych jest bliski całkowitego odcięcia miasta od reszty świata. Jednak Bruce Wayne przysięgał ratować Gotham przed wszystkimi zagrożeniami, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć. Musi więc zostawić kostium Batmana, założyć garnitur i udać się do Waszyngtonu, by walczyć o przetrwanie Gotham. Tymczasem w cieniu czai się tajemniczy Nicholas Scratch, który zrobi wszystko, aby Gotham stało się Ziemią Niczyją! Poznamy też losy Azylu Arkham, który po trzęsieniu ziemi został pozbawiony środków niezbędnych do funkcjonowania. Ostatni tom poprzedzający główne wydarzenia związane z "Ziemią niczyją". Bruce Wayne, Robin, Nightwing i wielu innych bohaterów kolejny raz próbują uratować swoje miasto - tym razem przed rządem Stanów Zjednoczonych. Autorami scenariusza są legendarni twórcy jak Chuck Dixon, Greg Rucka czy Alan Grant. Za rysunki odpowiadają zaś doskonali artyści jak Jim Aparo, Mark Buckingham, William Rosado oraz wielu innych. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Detective Comics" #727-729, "Batman" #560-562, "Batman: Shadow of The Bat" #80-82, "The Batman Chronicles" #14-16 oraz "Azrael" #47-50.
Krasnoludy z uniwersum Akwilonu wydają się niepokonane, ale obawiają się jednego: ponownego ataku hord nieumarłych potworów stworzonych przez czarnych magów. Przed laty Redwin z Bractwa Kuźni zabił najpotężniejszego z nekromantów, jednak zło czające się na dalekim południu kontynentu znowu rośnie w siłę... Tymczasem w wiosce Boronn dorasta Jorun, syn Redwina. Mając kilkanaście lat wstępuje do Żelaznego Legionu, najsłynniejszej najemniczej armii krasnoludów. Czeka go tam ciężka szkoła życia, ale może właśnie dzięki temu zdoła stawić czoło straszliwemu wyzwaniu, które wkrótce ześle bezlitosny los... Świat Akwilonu wymyślili dwaj francuscy scenarzyści: Jean-Luc Istin ("Merlin", "Les druides") i Nicolas Jarry ("Zmierzch bogów", "Les brumes d'Asceltis", "Les Chroniques de Magon"). Autorem scenariuszy do wszystkich historii o krasnoludach jest drugi z nich, a twórcą rysunków do tego tomu cyklu - specjalizujący się w stylistyce fantasy francuski grafik Pierre-Denis Goux ("Mjllnir", "Merlin").
W dalekiej przyszłości ludzkość skolonizowała Układ Słoneczny, zapanowała nad genami i steruje własnym przeznaczeniem. Dekadenckie społeczności zaludniły najbliższe planety, wykorzystując niewolniczą pracę potężnych robotów i niezwykłych "przeinaczonych" ludzi, których używają do walki, najcięższych robót i zapewniania rozkoszy. Zaślepiona pychą ludzkość napotka jednak śmiertelnego wroga. Płomień rozniecony przed milionami lat może ją spopielić, a podsyca go przeciwnik gotowy posunąć się do wszystkiego, aby unicestwić człowieka. O przyszłości zadecyduje siedmiu wyrzutków: zbuntowany robot Urr Mourna, dwumetrowa amazonka ze szczypcami zamiast rąk Owadolud Tantalus Ayleen, wenusjańska szlachcianka, którą mogą strawić jej ogniste moce Hoorn, włamywacz bez twarzy Kenrus, wyklęty uczony, równie paranoiczny, co genialny Oraz tajemnicza postać w kapturze o pobliźnionych dłoniach, która ich wszystkich zebrała. Tylko ta siódemka może opanować chaos. Czy będą współpracować, aby ocalić gatunek, który ich odtrącił? Scenariusz komiksu napisał Harlan Ellison, jeden z tuzów fantastyki naukowej, który połączył siły z wielokrotnie nagradzanym artystą Paulem Chadwickiem, twórcą serii "Concrete". Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskim albumie "Harlan Ellison's (R) 7 Against Chaos".
Humorystyczna seria komiksowa o świecie tańca! Szkolne koleżanki Julia, Lusia i Alia przeżywają kolejne, pełne zabawnych wydarzeń przygody, a wszystko dzieje się wokół ich największej pasji – tańca. W drugim tomie młode tancerki pokonują rozmaite przeszkody, aby zmierzyć się z dużymi wyzwaniami: biorą udział w narodowym konkursie tańca w Paryżu, jadą na staż do słynnej szkoły tańca w Rosji, po wielu perypetiach udaje im się dostać do konkursu młodych talentów. Seria Studio Tańca sprzedała się we Francji w ponad milionie egzemplarzy. Jej twórcami są duet scenarzystów ukrywających się pod wspólnym pseudonimem Béka (właść. Bertrand Escaich i Caroline Roque) oraz rysownik Crip (właść. Christophe Piron). Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 4–6. Seria Studio Tańca należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ernest i Rebeka oraz Ptyś i Bill. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Bestsellerowa seria na rynku skandynawskim. Początek prawdziwej sagi o dalekiej Północy – gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! Pewnej nocy do domu uwielbiającej tajemnice i opowieści o dalekich stronach dziewczynki trafia dziwny gość. Zabiera Sonję do niebezpiecznej i niezwykłej krainy... Za sprawą magii bohaterka trafia do miejsca, które w niczym nie przypomina współczesnej Norwegii, ale nosi je w swoim sercu każdy, kto kiedykolwiek doświadczył wpływu świateł Północy. Tak rozpoczyna się przygoda pełna potworów, wikingów i walki o dobro. Komiks „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka powieść graficzna.
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
W niezwykłym mieście Basara może zdarzyć się wszystko. Na każdym rogu kwitnie tu handel, jednak nie zawsze uczciwy. Głęboko pod ziemią mieszka zaś tajemniczy Złomiarz, który lubuje się w podejrzanych eksperymentach. To właśnie tu trafia Kobalt Kogg, który opuścił pogrążoną w chaosie wioskę Mata-Mata, żeby odnaleźć swojego dziadka i wspólnymi siłami naprawić wyrządzone przez siebie szkody. Jednak gdy tajemniczy Złomiarz zaczyna nalegać, żeby Kobalt pomógł mu w opracowaniu nowego, potężnego źródła energii, sprawy wymykają się spod kontroli Lars Henrik Eriksen z wykształcenia jest inżynierem budownictwa, ale zawsze pasjonował się komiksami i od dzieciństwa próbował swoich sił w rysunku. Tajemnica Złomiarza to drugi tom serii Wynalazca. Pierwszy tom, W poszukiwaniu maszyny nieskończoności, uzyskał nominację do Trollkrittet, norweskiej nagrody dla debiutujących autorów książek dla młodych czytelników.
Gratka dla miłośników bestsellerowej serii "Armada"! Cykl "Navis" opowiada o dzieciństwie głównej postaci tej wspaniałej opowieści science fiction. Tytułowa bohaterka dorastała pod opieką troskliwego robota na zamieszkanej przez niezwykłe zwierzęta planecie. Poznajmy zadziwiające przygody Navis, zanim została najlepszą agentką sił specjalnych Armady. Dowiedzmy się, jakie doświadczenia sprawiły, że wyrosła na kochającą wolność i sprawiedliwość dorosłą osobę. Album zbiorczy zawiera komplet pięciu tomów oryginalnych serii: "Hayo", "Smukłomiła", "Wróżka Zębuszka", "Masz jeszcze energię?" i "Księżniczka Navis". Świat "Armady" został wymyślony przez dwóch francuskich autorów - scenarzystę Jeana-Davida Morvana i rysownika Philippe'a Bucheta, którzy współpracowali też przy kilku innych seriach: "W poszukiwaniu odpowiedzi", "Nomad", "Spirou i Fantasio". Ilustracje do historii o dzieciństwie Navis stworzył hiszpański grafik Jos Luis Munuera, znany z książeczek "Mały Ptyś i Bill" czy autorskiego cyklu przygodowego "Les campbell".
Kolejna część serii przygodowej rozgrywającej się w nieco zmienionym pod względem historycznym XVIII wieku. Cykl był dwukrotnie nominowany do nagrody festiwalu w Angoulme. Trzeci album zbiorczy zawiera cztery tomy oryginalne: "W imię ojca", "Cień anioła", "Maska prawdy" i "W imię syna". Poszukiwacz skarbów Skorpion wraca do Rzymu z nieudanej wyprawy na Wschód. Widzi, że pod rządami papieża z rodu Trebaldich Wieczne Miasto stało się miejscem strasznym, gdzie codziennie płoną stosy. Czy w takiej sytuacji dalsza walka z papieżem ma sens? Skorpion nigdy się nie poddaje, ale najpierw zamierza się dowiedzieć, kto jest jego ojcem, i znaleźć winnego śmierci swojej matki. Poszukiwanie prawdy wmiesza bohatera w rozgrywki pomiędzy rodami, które od starożytności dzielą się wpływami nad światem... Serię o Skorpionie wymyślił belgijski scenarzysta Stephen Desberg, współtwórca takich opowieści jak "Billy The Cat", "IR$" czy "Golden Dogs". Rysownikiem większości tomów cyklu jest włoski grafik Enrico Marini, znany polskim czytelnikom z "Cygana", "Drapieżców", "Noir burlesque", "Orłów Rzymu" i "Gwiazdy pustyni" - scenariusz do tej ostatniej historii też napisał Stephen Desberg.
Ostatni tom serii. Wejdź do świata legend, mitów i przepowiedni, dzielnych bohaterów, wielkich przygód, dalekich wypraw, starożytnych artefaktów, magów, królów, wojowników, smoków... a także znakomitego humoru! Odkryj nowe przygody znanych disnejowskich bohaterów w świecie fantasy! Drużyna Miki i Magowie wyrusza na nową misję. Musi podążać za kometą z aurabastru w mrok i nieznane, żeby poznać tajniki magii i odkryć sens przepowiedni Nibiru, która mówi o tajemniczym niszczycielu światów. Kto jest siewcą zniszczenia? Podejrzenia padają na Mikiego! Dzielny czarodziej zostaje uwięziony na Wyspie Wygnańców. Czy przyjaciołom uda się dowieść jego niewinności i przekonać surowych prawniczych mędrców, żeby go uwolnili? Tymczasem zagrożenie może pojawić się z każdej strony i coraz trudniej określić, kto jest wrogiem, a kto sprzymierzeńcem. Jaką rolę odegrają w tej historii Donald, Grandalf i Jaga? Co knuje Czarny Piotruś? Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w "Legendary Collection Wizards of Mickey": 1. "New Misadventures"; 2. "Forbidden Kingdom".
Pierwsza część przygodowej opowieści o Wyjątkowych, niesamowitych istotach z dawnych czasów, które dzisiaj żyją w ukryciu. Muzea archeologiczne nie są miejscami, po których nocą krążą nastolatki, jednak Alemina nie jest zwykłą dziewczyną... To przebudzona mumia egipskiej księżniczki! Opuszcza sarkofag tylko po zmroku, dlatego jest ciekawa, jak wygląda współczesny świat. Nie przypuszcza, że już wkrótce będzie mogła się o tym przekonać, bo okoliczności zmuszą ją do wyruszenia w daleką wędrówkę. Rozpoczyna się opowieść o ucieczce Aleminy przed bezwzględnymi agentami tajnej organizacji, która poluje na takie jak ona niezwykłe istoty! Autorką scenariusza jest francuska historyczka, pisarka i autorka filmów dokumentalnych Carole Trbor, która została obsypana nagrodami literackimi za cykl powieści o Ninie Volkovitch. Jako scenarzystka komiksowa jest znana z albumu kryminalnego "Rouges estampes" i serii dla dzieci "Paloma". Gabriele Bagnoli to włoski rysownik i kolorysta pracujący przede wszystkim dla wydawców włoskich, a na rynku francuskim znany z serii fantastycznej "La Bulle".
Ósmy tom uwielbianej przez francuskie nastolatki serii o chłopaku chcącym zostać dobrym piłkarzem i o jego przyjacielu nie z tej ziemi. Przed Loucą, Julią i Adelem trudne wyzwanie: aby zdobyć dwóch świetnych piłkarzy do klubu Feniksów, muszą zajść bardzo wysoko w mistrzowskim turnieju e-sportowym. Nawet nie przypuszczają, na jak trudnych przeciwników natrafią na poszczególnych szczeblach rozgrywek! Rywalizacja w grach komputerowych okaże się równie wymagająca, co w normalnym sporcie. Czy bohaterom uda się osiągnąć cel, mimo że Louca jest urodzonym fajtłapą? Autorem opowieści jest Bruno Dequier, który pracował przy takich filmach jak "Przygoda w Paryżu" czy "Lorax". Potem stworzył komiksowy cykl "Louca", który szybko stał się przebojem rynku frankofońskiego. Trzeci tom serii został w 2014 roku wyróżniony belgijską Nagrodą Saint-Michel w kategorii komiksu dla młodych odbiorców.
Manga czytana od prawej do lewej. Tom drugi mangi na podstawie serialu "Mandalorianin". Samotny łowca nagród, Mando, otrzymuje od przedstawiciela działających w ukryciu niedobitków sił Imperium, które niegdyś żelazną ręką rządziło całą galaktyką, zlecenie pojmania tajemniczego pięćdziesięcioletniego osobnika. Celem misji okazuje się Dziecko. Co więcej, ma ono niezwykłą moc, która ujawnia się w pełnej zasadzek drodze powrotnej Mandalorianina do zleceniodawcy. Ocalenie z opresji przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Kiedy łowca nagród dowiaduje się o grożącym maleństwu niebezpieczeństwie, udaje się do kryjówki wojsk imperialnych...
Bohaterowie stopniowo odkrywają machinacje Pariasa, ale Wielka Ciemność nadal rzuca cień na multiwersum - chce sobie podporządkować i przedefiniować wszystkie rzeczywistości. Deathstroke wprowadza w życie plan na Ziemi-0. Zamierza raz na zawsze zlikwidować nowe pokolenie bohaterów, podczas gdy młodzi herosi pod przywództwem Jona Kenta i Nightwinga jednoczą się, próbując dorównać osiągnięciom największych bohaterów, jakich kiedykolwiek znał świat. W drugim tomie "Mrocznego Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach" następuje kulminacja wydarzeń, które rozpoczęły się w "Nieskończonej Granicy" i "Międzywymiarowej Lidze Sprawiedliwości". Scenarzysta Joshua Williamson kontynuuje swoje wielkie dzieło, a towarzyszy mu niezwykle utalentowany rysownik Daniel Sampere. Na stronach tego albumu odsłaniają nowy Wielki Kryzys, który zgodnie z tradycją tak przełomowych historii jak "Kryzys Na Nieskończonych Ziemiach" i "Flashpoint. Punkt Krytyczny" wstrząśnie uniwersum DC. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: "Crisis on Infinite Earths" #4-7, "The Flash #786", "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Wonder Woman" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Green Arrow" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Batman" #1, "Dark Crisis: The Deadly Green" #1, "Dark Crisis: The Dark Army" #1, "Dark Crisis: War Zone" #1, "Dark Crisis: Big Bang" #1.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?