Jest rok 50 przed narodzeniem Chrystusa. Cała Galia jest podbita przez Rzymian... cała? Nie!Jedna, jedyna osada, zamieszkała przez nieugiętych Galów wciąż stawia opór najeźdźcom i uprzykrza życie legionom rzymskim stacjonującym w obozach Akwarium, Rabarbarium, Relanium i Delirium...
Kaja to dziewczyna, jakich wiele. Narzeka na swój wygląd, odkrywa też, że od pewnego czasu nic nie jest takie jak dawniej. Lustro, w którym widywała codziennie swoją twarz, rozbiło się na tysiące okruchów, a każdy z nich pokazuje jedynie fragment znajomego obrazu. Gdzie podziała się dawna Kaja? Czy uda jej się odnaleźć siebie? W niełatwych poszukiwaniach, jakie musi podjąć, pomocne będą bajki, zasupłana włóczka oraz znajomość z pewnym dzieckiem.
Współczesna dziewczyna. Przystojny młodzieniec. Pełen przepychu Paryż. Intryga na szczytach władzy. Historia poza czasem. Odkąd Anna dołączyła do tajnego grona podróżników w czasie, przygoda goni przygodę. Jednak w samym środku egzaminów maturalnych do dziewczyny docierają straszne wieści - jej ukochany Sebastiano zaginął w Paryżu w czasach kardynała Richelieu. Anna natychmiast udaje się w pełną niebezpieczeństw podróż i rzeczywiście znajduje Sebastiana w Paryżu. Ale to nie koniec problemów, chłopak bowiem jest muszkieterem kardynała i nie ma pojęcia, kim jest Anna. Czy uda się przywrócić mu pamięć? Złoty most, kolejny po Magicznej gondoli tom przygód Anny i Sebastiana zabiera czytelników w podróż do siedemnastowiecznego Paryża. Miłość i przygoda, intrygi i romanse przykuwają uwagę i sprawiają, że książkę czyta się jednym tchem.
Pierwszy tom z planowanej trylogii o ostatnim synu Kryptona. Całkiem nowa opowieść o Supermanie z linii wydawniczej The New 52 wydawnictwa DC Comics. Przed pięcioma laty, zanim superherosi opanowali niebo i na zawsze zmienili życie na Ziemi, jeden młody bohater ośmielił się spróbować zaprowadzić porządek we wspaniałym niegdyś mieście Metropolis. Obdarzony niewiarygodnymi mocami, prześladowany przez demony przeszłości, przekonany, że wie, gdzie przebiega granica między dobrem a złem, szkodzi skorumpowanemu establishmentowi i chroni najsłabszych... Sędzia w dżinsach i T-shircie - Superman! Ale siły zła kontratakują. Genialny naukowiec Lex Luthor zawziął się, by za wszelką cenę poznać sekrety przybysza z kosmosu. Przerażona armia Stanów Zjednoczonych gotowa jest użyć swojej superbroni, by unieszkodliwić Supermana... Krytycy amerykańscy przyjęli album z entuzjazmem. Docelili zarówno scenariusz i dialogi Granta Morrisona - za realizm i psychologiczny portret bohatera, jak i rysunki Ragsa Moralesa - jednego z najlepszych artystów współczesnego komiksu.
Armada to konwój tysięcy pojazdów kosmicznych, poszukujących nowych form życia na nieznanych planetach. Statki Armady są zamieszkiwane przez stworzenia pochodzące ze wszystkich stron galaktyki. W ich gronie jest nawet jeden człowiek - Navis, młoda agentka wywiadu Armady... Navis, po rozpracowaniu spisku w łonie Rady Armady, postanawia odejść ze służby. Szybko przekonuje się, że zarabianie na życie jako najemny ochroniarz nie jest proste ani dochodowe. Wspierana przez silnego Bobo i wiernego robota Snivela, podejmuje się prostego z pozoru zlecenia: razem mają oczyścić z groźnych zwierząt asteroidę należącą do pewnego miliardera. Zaczyna się polowanie, w którym nie wiadomo, kto jest myśliwym, a kto ofiarą... Tymczasem przypominający człowieka wychowanek konsula Atsukau ściga ostatnich przedstawicieli rasy najlepszych w kosmosie płatnych zabójców.
Na ten album składają się krótkie historie o galijskich wojownikach, które na przestrzeni wielu lat ukazywały się zarówno we Francji, jak i w Ameryce. Każda opowieść poprzedzona została krótkim wstępem, wyjaśniającym kiedy, z jakiej okazji i dla kogo została narysowana. W tym jednym tomie mamy okazję zaobserwować, jak na przestrzeni lat zmieniała się kreska Uderzo oraz sposób prowadzenia scenariusza przez Goscinnego. Niezależnie jednak od tego, czy mamy do czynienia z historiami starszymi, czy młodszymi, każda z nich jest stworzona na najwyższym komiksowym poziomie. Prawdziwy rarytas dla miłośników Asteriksa!
Piąty tom przygód kilkuletniego Calvina i jego nieodłącznego towarzysza zabaw tygrysa Hobbesa.Calvin i jego przyjaciel znów wkraczają do akcji. Jak zwykle w życiu pełnego energii i pomysłów chłopca piętrzą się przeszkody h cokolwiek próbuje zrobić, okazuje się, że albo na drodze stają rodzice, albo nauczycielka, albo tak zwane czynniki obiektywne. Ten tom zaczyna się serią stripów o zimie, na którą Calvin czeka z utęsknieniem h śnieg, sanki, zabawy, a przede wszystkim prezenty od świętego Mikołaja! Calvin ułożył nawet listę rzeczy, które chciałby dostać: spis zaczyna się od &bdquobomby atomowej&rdquo, a kończy na &bdquogranatniku&rdquo...Drugie polskie wydanie niezwykle popularnej na całym świecie serii komiksowej w zmienionej oprawie ze skrzydełkami.
Drugie wydanie znakomitego komiksu Alana Moore a i Kevina O Neila. Dziesięć lat po polskiej premierze album ukazuje się w twardej oprawie, wzbogacony o galerię okładek oraz opowiadanie pt. Allan i rozdarta zasłona.Akcja opowieści rozpoczyna się w Londynie w roku 1898. Epoka wiktoriańska dobiega końca, zbliża się wiek dwudziesty. To czasy wielkich sprzeczności, okres cnotliwego porządku i niecnego chaosu. Epoka, której potrzebni są bohaterowie.Allan Quatermain, Kapitan Nemo, Hawley Griffin, dr Henry Jekyll, pan Edward Hyde i Mina Murray sześcioro łowców przygód tworzą Ligę Niezwykłych Dżentelmenów. W trudnych dla Imperium Brytyjskiego czasach wstępują na służbę enigmatycznego Campiona Bonda. Muszą się zmierzyć z podstępnym Doktorem i jego ohydnym planem zdobycia władzy nad światem. Lecz nie wszystko jest takie, na jakie wygląda, w grę wchodzą także czynniki zagadkowe i złożone. Rozpoczyna się niezwykły dramat.
W latach 20. i 30. XX wieku cała Europa żyła wyścigami samochodowymi. Uwielbiano zawody cyklu Grand Prix, rozgrywane na najszybszych bolidach świata rozwijających prędkość do 300 km/h. Kierowcy wyścigowi byli tak sławni jak gwiazdy filmu. Adolf Hitler wspierał niemieckie ekipy rajdowe Mercedesa i Auto Union, aby nazistowska propaganda mogła wykorzystać ich zwycięstwa na chwałę Rzeszy.Grand Prix to rozgrywająca się w czasach międzywojennych epopeja o ikonach ówczesnych tras wyścigowych. Kierowcach, których losy były ściśle związane z mrocznymi planami Hitlera. Marvano, wykorzystując liczne źródła historyczne, stworzył fresk z gatunku fikcji dokumentalnej, niezwykle plastycznie ukazujący rozwój wyścigów samochodowych na tle dziejów hitlerowskich Niemiec i sytuacji politycznej całej ówczesnej Europy.Emocje sportowe, sensacja, wielka polityka, szpiegostwo, śmierć na torze wyścigowym, miłość, strach przed nazistami, prześladowania mniejszości h oto tematy najnowszej opowieści mistrza Marvano.
Antologia prac wyróżnionych w szóstej edycji konkursu organizowanego przez Muzeum Powstania Warszawskiego. Album Powstanie &rsquo44 w komiksie. Po powstaniu ukazuje losy ludzi po zakończeniu zbrojnego zrywu mieszkańców stolicy. Uczestnicy konkursu wykazali się niezwykłą wyobraźnią i stworzyli bardzo interesujące zarówno pod względem fabularnym, jak i graficznym historie. W antologii znalazły się wszystkie prace nagrodzone oraz wyróżnione przez jury oraz wybór najciekawszych komiksów, które okazały się warte przedstawienia. Pieczę artystyczną nad konkursem sprawował Przemysław &bdquoTrust&rdquo Truściński, a jednym z jurorów był Tomasz Kołodziejczak, dyrektor wydawniczy w Egmont Polska.W tym roku uczestnicy konkursu stanęli przed trudniejszym niż zwykle zadaniem h arcyciekawy temat, dający ogromną swobodę twórczą to zawsze wielkie wyzwanie. Tym bardziej cieszy fakt, że tak wielu z nich zaskoczyło nas niebanalnymi historiami, które skłaniają do myślenia i budzą żywe emocje. Te najlepsze prace to nie tylko wizytówka konkursu, ale także doskonała reklama komiksu jako gatunku, który potrafi nie tylko bawić, ale i wzruszać.Rafał Skarżycki, juror konkursu
Dowiedz się, kto u boku mistrzów Jedi walczy o ocalenie Republiki, a kto stoi po stronie Sithów. Najważniejsze postacie Wojen klonów tylko czekają, by wyskoczyć ze stron tej książki w niesamowitych, międzygalaktycznych trzech wymiarach. Uważaj na miecze świetlne!
Poznaj najbardziej przerażających wojowników wszech czasów. Odkryj ich mroczne siły Mocy i śmiercionośne umiejętności. Zobacz, jak Sithowie próbują pokonać Jedi i zawładnąć galaktyką.
Odkryj sekrety Jedi. Poznaj najsilniejszych i najmężniejszych rycerzy Jedi wszech czasów. Dołącz do dzielnych generałów podczas bitew, ścigaj złych Sithów i walcz z armią separatystów!
Opis: Basia to współczesna, zabawna i mądra przyjaciółka dla Twojego dziecka.Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat, pokazują, jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Swym humorem rozśmieszają dzieci i dorosłych.Basia i alergia. Basia uwielbia konie. W czasie pobytu w górach chce prawie cały czas spędzać w stajni. Nagły atak alergii wydaje się być prawdziwym końcem świata...
Opis: Basia to współczesna, zabawna i mądra przyjaciółka dla Twojego dziecka.Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat, pokazują, jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Swym humorem rozśmieszają dzieci i dorosłych.Basia i podróż. Mama, Janek, Basia, Franek i Misiek Zdzisiek jadą samochodem w góry. Przed nimi długa, raczej nudna droga. Czy uda się im dojechać?
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji.W grze PIRACKIE SKARBY gracze, korzystając z fragmentów mapy, starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie. Wszyscy gracze szukają skarbów jednocześnie, co zapewnia wielkie emocje podczas gry!
Darth Krayt, przywódca zakonu zwanego Jednym Sithem, odrodził się po tym, jak omal nie poniósł śmierci z ręki Dartha Wyyrloka. Za pośrednictwem Mocy przekazał wszystkim Sithom wiadomość, że jest cały i zdrowy. Lojaliści z imperium Roana Fela, Sojusz Galaktyczny oraz Jedi przechodzą do defensywy, uginając się pod naporem zjednoczonych Sithów. Cade Skywalker, ostatni znany dziedzic Skywalkerów, także wyczuł powrót Krayta i w końcu pogodził się z faktem, że jego przeznaczeniem jest zmierzyć się z sithańskim imperatorem, nawet jeśli skończy się to dla niego śmiercią. Nikt jednak nie wie, że Darth Krayt powraca silniejszy niż kiedykolwiek, z nową armią bezwzględnie posłusznych sithańskich żołnierzy i potężną armadą okrętów...
Pierwszy tom zbiorczy z zapoczątkowanej w 2011 roku serii Batman Detective Comics, jednej z 52 nowych serii wydawnictwa DC Comics. Joker zdołał opuścić Azyl Arkham zakład dla obłąkanych przestępców a Batman nie może pojąć znaczenia przerażającego śladu, który pozostawił po sobie szaleniec. W Gotham City dochodzi do dziwnych i potwornych zbrodni, a wszystkie te wydarzenia zdają się wskazywać na tego samego sprawcę nowego łotra używającego pseudonimu Dollmaker. Wkrótce Batman zostanie wystawiony na próbę. By ocalić niewinnych ludzi, będzie musiał oddać sadystycznemu zwyrodnialcowi samego siebie. Czy w tych okolicznościach uda mu się odkryć tożsamość Dollmakera, jego tajemniczych zleceniodawców i ich powiązania z zaginionym Jokerem
W czasie szalejącej burzy w wiosce Galów zjawia się przedziwny wędrowiec. Nazywa się Gaduliks i jest wróżbitą. Poproszony o przepowiednię, ujawnia, że... po burzy nastanie piękna pogoda, a Galowie wkrótce się pokłócą! Obie wróżby spełniają się błyskawicznie! Na nic zdają się argumenty Asteriksa, który próbuje przywołać współmieszkańców do rozsądku i przekonać ich, że wróżbita to zwykły oszust. Rozbudzona w Galach chęć poznania wyroków losu wywołuje całą serię zabawnych zdarzeń. Gaduliks wygodnie urządza się na pobliskiej leśnej polanie (by swoją obecnością w wiosce nie drażnić Asteriksa i Obeliksa). Codziennie - w tajemnicy jedni przed drugimi - odwiedzają go mieszkańcy wioski. Każdy wraca jak zaczarowany, a kiedy sam Obeliks robi się dziwnie rozmarzony, Asteriks rusza do lasu, by sprawdzić, co tam się dzieje...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?