KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw w Polsce

55,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Ryzyko jako przedmiot nauk ekonomicznych Ryzyko lokalizacyjne jako kategoria ekonomiczna Kulturowe uwarunkowania ryzyka lokalizacji przedsiębiorstw Ryzyko lokalizacji zagranicznych podmiotów gospodarczych Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznych Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw sektora nowoczesnych usług biznesowych Ryzyko lokalizacyjne w sektorze elektroenergetyki Ryzyko lokalizacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Okładka książki SOCIALIZED!

49,00 zł 35,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,22 zł

Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
Okładka książki YOUTILITY

42,00 zł 30,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,18 zł

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach”. Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: „Jak mogę pomóc moim klientom?”. Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka Youtility pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny. Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Bear, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.
Okładka książki Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

52,00 zł 37,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,36 zł

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Okładka książki E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

34,00 zł 24,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł

Książ­ka peł­ni ro­lę do­rad­cy dla osób za­in­te­re­so­wa­nych uru­cho­mie­niem dzia­łal­no­ści go­spo­dar­czej wsie­ci, ana­stęp­nie jej pro­wa­dze­niem. Omó­wio­no wniej krok po kro­ku wszyst­kie czyn­no­ści, ja­kie na­le­ży wy­ko­nać, by pra­wi­dło­wo przy­go­to­wać kam­pa­nię mar­ke­tin­go­wą przed­się­bior­stwa wIn­ter­ne­cie. Każ­dy etap pro­ce­du­ry zo­stał za­pre­zen­to­wa­ny zgod­nie zobo­wią­zu­ją­cym usta­wo­daw­stwem iobo­wią­zu­ją­cy­mi nor­ma­mi.Wksiąż­ce Czy­tel­nik od­naj­dzie od­po­wie­dzi na na­stę­pu­ją­ce py­ta­nia:♦ Co kry­je się pod po­ję­ciem mar­ke­ting ija­ka jest róż­ni­ca po­mię­dzy je­go for­mą tra­dy­cyj­ną ain­ter­ne­to­wą?♦ Co to jest mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy?♦ Jak pra­wi­dło­wo przy­go­to­wać stro­nę WWW przed­się­bior­stwa oraz jak ją roz­wi­jać, by przy­no­si­ła ko­rzy­ści przed­się­bior­cy?♦ Jak zop­ty­ma­li­zo­wać swój bi­znes wIn­ter­ne­cie win­te­rak­cji zużyt­kow­ni­ka­mi iwy­szu­ki­war­ka­mi?♦ Jak do­ko­ny­wać eks­plo­ra­cji ko­lej­nych ele­men­tów, któ­re są nie­zbęd­ne pod­czas opty­ma­li­za­cji stro­ny in­ter­ne­to­wej oraz pod­czas in­te­rak­cji zpo­ten­cjal­nym klien­tem?♦ Ja­kich na­rzę­dzi in­ter­ne­to­wych uży­wać, by pro­wa­dzić sku­tecz­ną kam­pa­nię mar­ke­tin­go­wą wsie­ci?
Okładka książki Zarządzanie w instytucjach kultury

48,00 zł 36,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,34 zł

Książ­ka sta­no­wi ak­tu­al­ne źró­dło wie­dzy oza­rzą­dza­niu imar­ke­tingu win­sty­tu­cjach kul­tu­ry. Ogrom­nym wa­lo­rem opra­co­wa­nia jest po­łą­cze­nie prze­glą­du teo­rii zwie­lo­ma traf­nie do­bra­ny­mi stu­dia­mi przy­pad­ków ta­kich in­sty­tu­cji kul­tu­ry, jak: te­atr, mu­zeum, fil­har­mo­nia, ope­ra czy cen­trum kul­tu­ry, atak­że ko­mu­ni­ka­tyw­ny ję­zyk. Wksiąż­ce omó­wio­no istot­ne iak­tu­al­ne wsfe­rze kul­tu­ry za­gad­nie­nia za­rzą­dza­nia pro­jek­ta­mi, za­rzą­dza­nia mar­ke­tingowego oraz stra­te­gicz­ne­go. Opi­sa­no wja­ki spo­sób in­sty­tu­cja kul­tu­ry mo­że osią­gnąć orien­ta­cję ryn­ko­wą, wy­ka­za­no jak du­że zna­cze­nie mo­że od­gry­wać wtych in­sty­tu­cjach mar­ke­ting. Przed­sta­wio­no rów­nież pro­po­zy­cje dzia­łań stra­te­gicz­nych imar­ke­tin­go­wych, któ­re war­to po­dej­mo­wać wsy­tu­acjach spe­cy­ficz­nych dla dzia­łal­no­ści or­ga­ni­za­cji ar­ty­stycz­nych. Pu­bli­ka­cja wspo­sób przej­rzy­sty pre­zen­tu­je skom­pli­ko­wa­ny cha­rak­ter za­leż­no­ści mię­dzy dwo­ma świa­ta­mi bar­dzo czę­sto roz­pa­try­wa­ny­mi od­dziel­nie - kul­tu­rą iza­rzą­dza­niem.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza - klucz do sukcesu

52,00 zł 37,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,36 zł

Książka Rachunkowość zarządcza. Klucz do sukcesu jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać tajniki z zakresu rachunkowości zarządczej. Jej szczególną zaletą jest to, że poza częścią teoretyczną znajdują się w niej zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Dzięki tej książce zrozumiesz, że warto stosować rachunkowość zarządczą nie tylko w przedsiębiorstwach ale także w życiu codziennym. Nabędziesz wiele praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców, jakimi są np.: - odróżnianie kosztów od wydatków, przychodów od wpływów, - ustalanie wartości kosztów i przychodów, - przeprowadzanie kalkulacji kosztów, - stosowanie tradycyjnych i nowoczesnych rachunków kosztów, - sporządzanie budżetów operacyjnych i finansowych, - dobieranie narzędzi rachunkowości zarządczej do podejmowania trafnych decyzji i wiele innych.
Okładka książki Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce

69,00 zł 49,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,58 zł

Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce – zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki.  Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach.  Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne – personel i wizerunek.  Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych.  Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności.
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem

48,00 zł 34,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,50 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa.
Okładka książki Elastyczność zatrudnienia w organizacji

69,00 zł 49,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,58 zł

W ostatnich dwóch dekadach dokonuje się w organizacjach funkcjonujących w Polsce proces ewolucji modelu zatrudnienia w kierunku modelu elastycznego. Przejawia się on w zastępowaniu typowej formy zatrudnienia - formami elastycznymi. Przedmiotem niniejszej monografii jest elastyczność zatrudnienia będąca następstwem zmian rodzajowej struktury zatrudnienia. Lektura książki pozwoli czytelnikowi zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi: - elastyczności pracy i jej elementami - typowego i elastycznego zatrudnienia - konsekwencji stosowania elastycznych form zatrudnienia - endogenicznych i egzogenicznych determinant elastyczności zatrudnienia - stopnia elastyczności poszczególnych form zatrudnienia - mierników elastyczności zatrudnienia - obrazu poziomu elastyczności zatrudnienia w organizacjach funkcjonujących na terenie województwa śląskiego
Okładka książki Kultura a ekonomia

39,00 zł 28,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,02 zł

Do­pó­ki na pol­skim ryn­ku wy­daw­ni­czym funk­cjo­no­wał ter­min ,,eko­no­mi­ka kul­tu­ry"", wszyst­ko by­ło ja­sne. Jest to bo­wiem dys­cy­pli­na na­uko­wa zaj­mu­ją­ca się jed­ną z branż go­spo­dar­ki, czy­li sek­to­rem kul­tu­ry. Gdy na­to­miast na tym ryn­ku po­ja­wi­ły się pra­ce okre­śla­ne ja­ko ,,e­ko­no­mia kul­tu­ry"", któ­re w dal­szym cią­gu zaj­mo­wa­ły się or­ga­ni­za­cją i za­rzą­dza­niem sek­to­ra kul­tu­ry, pła­ca­mi ar­ty­stów, sub­sy­dio­wa­niem kul­tu­ry, me­ce­na­tem kul­tu­ry, po­li­ty­ką kul­tu­ralną pań­stwa, to na­stą­piło za­mien­ne uży­wa­nie okre­śleń ,,eko­no­mi­ka kul­tu­ry"" i ,,e­ko­no­mia kul­tu­ry"" w spo­sób nie­upra­wo­moc­nio­ny. Au­tor zde­cy­do­wa­nie odróż­nia eko­no­mi­kę kul­tu­ry od eko­no­mii kul­tu­ry. O ile eko­no­mi­ka kul­tu­ry, ja­ko eko­no­mi­ka bran­żo­wa, zaj­mu­je się sek­to­rem kul­tu­ry al­bo - jak współ­cze­śnie mó­wią - prze­my­sła­mi kre­atyw­ny­mi, wśród któ­rych są prze­my­sły kul­tu­ry, to eko­no­mia kul­tu­ry zaj­mu­je się wpły­wem kul­tu­ry na go­spo­da­ro­wa­nie i go­spo­dar­kę, a tym sa­mym na do­bro­byt jed­nost­ki i spo­łe­czeń­stwa. Ter­min ,,e­ko­no­mia kul­tu­ry"" nie bar­dzo mi się po­do­ba, bo jest to kal­ka ,,so­cjo­lo­gii kul­tu­ry"", a prze­cież kul­tu­ra jest pod­sta­wo­wym obiek­tem ba­dań so­cjo­lo­gii, czy­li w pew­nym uprosz­cze­niu, kul­tu­ra jest so­cjo­lo­gią, a so­cjo­lo­gia kul­tu­rą. Po­nad­to w ję­zy­ku po­tocz­nym eko­no­mia mo­że być sy­no­ni­mem oszczę­dza­nia. Stąd zbit­ka ,,e­ko­no­mia kul­tu­ry"" ni­cze­go nie wy­ja­śnia, a wręcz za­ciem­nia to, co chcie­li­by­śmy wy­ja­śnić. Dla­te­go też na­zwa­łem tę mo­no­gra­fię ,,Kul­tu­ra a eko­no­mia"", do­wo­dząc w niej, że na pro­gu XXI wie­ku nie wy­star­czy za­dbać o cią­gły, zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i wzrost go­spo­dar­czy, ale trze­ba ko­niecz­nie przejść z pe­ry­fe­riów do cen­trum świa­to­we­go sys­te­mu go­spo­dar­cze­go, gdzie na­stą­pi peł­na sa­mo­re­ali­za­cja jed­nost­ki i spo­łe­czeń­stwa. To przej­ście nie mo­że od­być się bez udzia­łu kul­tu­ry i do­ty­czy to tak­że Pol­ski.
Okładka książki Zarządzanie szkołą wyższą

48,00 zł 26,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,40 zł

W tomie: - jakość nauczania - potrzeby rynku pracy - kształtowanie procesów edukacyjnych - formy komunikacji szkół z rynkiem. Książka łączy rozważania poparte doświadczeniem i praktyką, wskazuje na problemy, które wymagają rozwiązania i zmuszają do dalszej refleksji.
Okładka książki Controlling we wspomaganiu zarządzania uczelnią...

54,00 zł 38,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,82 zł

Książka wypełnia istniejącą lukę, jako źródło informacji o możliwościach zastosowania controllingu w tak specyficznych jednostkach, jak uczelnie niepubliczne Zawarte w niej wnioski mogą posłużyć jako zalecenia i rekomendacje dla osób zarządzających uczelniami oraz innym osobom pragnącym zgłębić omawianą problematykę. Zaproponowana koncepcja controllingu wzbogaconego". rozszerzonego o pewne elementy zaczerpnięte z innych nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania uczelniami niepublicznymi stanowi inspirację do jej weryfikacji w praktyce gospodarczej oraz do dalszych naukowych poszukiwań.
Okładka książki Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka

56,00 zł 40,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,24 zł

Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesna turystyką.
Okładka książki Decyzje o warunkach współzawodnictwa

80,00 zł 57,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,49 zł

Książka w przystępny i systematyczny sposób przedstawia podstawowe modele opisujące procesy podejmowania decyzji. Po krótkim wstępie, trzy następne rozdziały opisują kolejno: sytuację decyzyjną pojedynczego decydenta, sytuację współzawodnictwa, tj. sytuację dwu albo więcej decydentów powiązanych ze sobą przez rezultaty swoich działań i nie chcących lub nie mogących współpracować, oraz najprostszą sytuację współpracy, w której powiązani decydenci mają dobrze określony wspólny interes. Formalne modele sytuacji drugiej i trzeciej są tradycyjnie zwane grami niekooperacyjnymi oraz grami targu. W ramach prezentacji gier niekooperacyjnych są omawiane szczegółowo pojęcia: równowagi w strategiach dominujących, równowagi Nasha, dwuosobowej gry antagonistycznej (ściśle konkurencyjnej) i strategii mieszanej, W osobnym punkcie analizowane są tzw. dylematy (pułapki) społeczne (w tym najbardziej spopularyzowany tzw. Dylemat Więźnia). Kończąca książkę analiza gier targu opisuje najpierw dwa algorytmy znajdowania sprawiedliwego rezultatu współpracy, tj. algorytm Zeuthena i tzw. dyskretny algorytm Raiffy oraz szczegółowo charakteryzuje schematy arbitrażowe Nasha i Kalaia -Smorodinskyego.
Okładka książki Funkcja personalna w przedsiębiorstwie

40,00 zł 28,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,75 zł

Książka odnosi się do problematyki realizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwie, a także wybranych uwarunkowań wpływających na jej realizację. Pierwsza część książki, zawiera rozdziały dotyczące pozyskiwania personelu (planowania zasobów ludzkich, rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, charakterystyki procesu selekcyjnego) szkolenia i doskonalenia pracowników (przygotowania i przeprowadzenia procesu szkoleniowego, oceny skuteczności i efektywności procesów szkoleniowych), związków między wynagrodzeniami za pracę a kosztami pracy (zakresu i konsekwencji „klina” podatkowego dla funkcjonowania przedsiębiorstwa) oraz procesu restrukturyzacji zatrudnienia (możliwości ograniczenia strat kapitału ludzkiego w trakcie restrukturyzacji). Podsumowaniem jest rozdział odnoszący się do controllingu personalnego, w którym zaproponowano narzędzia mogące pomóc w określeniu efektywności prowadzenia działań personalnych, z których korzystać można w praktyce, dokonując wyboru odpowiedniego zestawu mierników, w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa. Druga część książki dotyczy wybranych elementów otoczenia zewnętrznego oddziałujących na postawy pracobiorców. W grupie omawianych uwarunkowań znalazły się: przekształcenia na rynku pracy i związane z nimi uelastycznienie zatrudnienia, stosunek młodzieży wchodzącej na rynek pracy do elastycznych form zatrudnienia, problemy płci na rynku pracy i towarzyszące im stereotypy, a także uwarunkowania prawne z zakresu prawa pracy mające w swym zamierzeniu ułatwić godzenie życia zawodowego z rolami rodzicielskimi.
Opakowanie Zasobowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce

46,00 zł 34,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,84 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem determinowane jest wieloma czynnikami pochodzącymi z otoczenia, jak i związanymi z wewnętrznymi procesami i zasobami. W niniejszej monografii skoncentrowano uwagę na związkach uwarunkowań zasobowych z rozwojem współczesnego przedsiębiorstwa. Przyjęto założenie, iż sprawne i efektywne wykorzystanie zasobów, tak by rosła konkurencyjność przedsiębiorstwa, wymaga szybkiego ich akumulowania, umiejętnej koncentracji, łączenia i koordynacji. Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących oceny procesów zarządzania zasobami w przedsiębiorstwie, barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Monografia może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania przedsiębiorstwem oraz poprawą skutecznosci i efektywności ich działania.
Okładka książki Buchalter ułomny, czyli psychologiczne zasady...

45,00 zł 31,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83 zł

Psychorachunkowość, pojęcie wprowadzone przez autora publikacji, to system czynności poznawczych, dzięki którym człowiek radzi sobie z finansami: księguje i przelicza pieniądze. Książka przedstawia zasady psychorachunkowości w sposób kompleksowy. Jej treść może zainteresować każdego, kto chce wydawać pieniądze w sposób racjonalny, jest jednak przede wszystkim skierowana do psychologów zajmujących się psychologią ekonomiczną, jak również do finansistów świadomych tego, że psychologia ułatwia zrozumienie fenomenów ekonomicznych. Przyda się też zwykłym ludziom, borykającym się z codziennymi kłopotami budżetowymi. Autor przedstawia tu podstawowe twierdzenia teorii perspektywy i wyprowadza z nich szereg konsekwencji, które nazywa postulatami psychorachunkowości. Dotyczą one księgowania myślowego ? przypisania kwot do odpowiednich rubryk, takich jak: bilans otwarcia, rubryki zysków, rubryki strat ? oraz sposobów liczenia pieniędzy. Zwykły człowiek jest buchalterem ułomnym i przekształca wielkości kwot zgodnie z przebiegiem specyficznej funkcji psychorachunkowej. Wywód opiera się na bogatym materiale empirycznym. Jest ilustrowany scenami z życia sympatycznej pary ? państwa G. Dzięki temu książkę, która opowiada o sprawach trudnych, czyta się lekko, jak zbiór anegdot, nie odczuwając trudu włożonego w przeprowadzenie badań. Książka Piotra Gasparskiego stanowi znakomite źródło inspiracji badawczych dla psychologów, kompendium wiedzy o subiektywnych regułach myślenia ekonomicznego dla finansistów i zestaw praktycznych porad dotyczących domowego budżetu.
Okładka książki Funkcjonow. współcz. gospodarki rynk.Wzrost gosp.

40,00 zł 28,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,75 zł

Funkcjonowanie współczesnej gospodarki rynkowej. Wzrost gospodarczy - demografiaPu­bli­ka­cja pre­zen­tu­je in­te­re­su­ją­ce roz­wa­ża­nia z za­kre­su pro­ble­ma­ty­ki ro­li pań­stwa i miej­sca pra­cow­ni­ka w go­spo­dar­ce ryn­ko­wej oraz ro­li ban­ku cen­tral­ne­go w przy­wra­ca­niu sta­bil­no­ści fi­nan­so­wej. Po­nad­to pod­ję­to w niej też kwe­stie tren­dów in­we­sty­cyj­nych na świe­cie oraz po­mo­cy roz­wo­jo­wej dla wy­rów­ny­wa­nia szans nie­któ­rych kra­jów. Cie­ka­wym wąt­kiem są też za­gad­nie­nia de­mo­gra­ficz­no­-so­cjo­lo­gicz­ne, do­ty­czą­ce po­ten­cja­łu ży­cio­we­go Eu­ro­py, po­staw mło­dzie­ży wo­bec ży­cia ro­dzin­ne­go, czy miej­sca se­nio­rów na ryn­ku pra­cy.Po­zy­cja prze­zna­czo­na jest dla sze­ro­kie­go gro­na Czy­tel­ni­ków za­in­te­re­so­wa­nych pro­ble­ma­ty­ką eko­no­micz­ną - a tak­że stu­den­tów kie­run­ków eko­no­micz­nych i so­cjo­lo­gicz­nych.
Okładka książki Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie

44,00 zł 31,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,61 zł

Pro­blem sto­sun­ku pra­cow­ni­ków do spraw zwią­za­nych z bez­pie­czeń­stwem i hi­gie­ną pra­cy, któ­ry w śro­do­wi­sku przed­się­bior­stwa prze­kształ­ca się z cza­sem w okre­ślo­ny zbiór po­wszech­nie ak­cep­to­wa­nych wzo­rów kul­tu­ro­wych, jest waż­ną czę­ścią kul­tu­ry or­ga­ni­za­cyj­nej przed­się­bior­stwa. Te­mat pod­ję­ty przez Au­tor­ki jest nie­wąt­pli­wie waż­ny dla prak­ty­ki za­rzą­dza­nia, tym bar­dziej, że wciąż nie­wie­le jest pu­bli­ka­cji na ten te­mat, zwłasz­cza ta­kich, w któ­rych za­war­te są wy­ni­ki ba­dań em­pi­rycz­nych. Re­cen­zo­wa­na pra­ca nie­wąt­pli­wie wy­peł­nia tę lu­kę (...)Książ­ka zo­sta­ła wy­raź­nie po­dzie­lo­na na dwie czę­ści: teo­re­tycz­ną i ba­daw­czą. W tej pierw­szej za­war­te są roz­wa­ża­nia do­ty­czą­ce związ­ku mię­dzy kul­tu­rą or­ga­ni­za­cyj­ną a kul­tu­rą bez­pie­czeń­stwa, kształ­to­wa­nia i ro­dza­jów kul­tu­ry bez­pie­czeń­stwa, ewo­lu­cji po­dej­ścia do za­rzą­dza­nia bez­pie­czeń­stwem, czy wresz­cie związ­ków mię­dzy kul­tu­rą bez­pie­czeń­stwa a spo­łecz­ną od­po­wie­dzial­no­ścią or­ga­ni­za­cji (...)W czę­ści ba­daw­czej opi­sa­no wy­ni­ki ba­dań, któ­rych ce­lem by­ła dia­gno­za kul­tu­ry bez­pie­czeń­stwa w przed­się­bior­stwach bran­ży wę­glo­wej. Do prze­pro­wa­dze­nia tych ba­dań wy­ko­rzy­sta­no wcze­śniej­sze roz­wa­ża­nia, co za­pew­ni­ło spój­ność obu czę­ści. War­to zwró­cić uwa­gę, że uzy­ska­ne wy­ni­ki mo­gą być pod­sta­wą dal­szych ba­dań i do­cie­kań po­świę­co­nych pro­ble­ma­ty­ce kul­tu­ry bez­pie­czeń­stwa, a tak­że być in­spi­ra­cją do do­sko­na­le­nia me­tod za­rzą­dza­nia (...).Prof. dr hab. Cze­sław Si­kor­ski
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

6. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

37,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,58 zł
Okładka książki Anatomia duszy

26,48 zł
45,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,48 zł
Okładka książki Bóg mówi

28,04 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj