KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw

32,00 zł 22,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,90 zł

Zakresem opracowania objęto: - gradację i specyfikę finansowania małych przedsiębiorstw - samofinansowanie działalności inwestycyjnej - pozyskiwanie środków pieniężnych za pomocą równoważnika odpisów amortyzacyjnych w przychodach - możliwość wykorzystania zasad amortyzacji podatkowej w samofinansowaniu - wpływ polityki finansowej państwa na potencjalne decyzje małych przedsiębiorstw.
Okładka książki Finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej

44,00 zł 33,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,20 zł

Książka stanowi unikalne na polskim rynku wydawniczym opracowanie poruszające aktualne problemy finansowania świadczeń opieki zdrowotnej. Impulsem skłaniającym do podjęcia zawartych w niej problemów była nie tylko społeczna doniosłość spraw sektora ochrony zdrowia, ale także rzeczywiste potrzeby praktyków. Wyróżniającą cechą prezentowanej publikacji jest interdyscyplinarne podejście oraz szerokie spektrum omawianych zagadnień. W książce poruszono m.in. problemy: - konstytucyjnych podstaw systemu opieki zdrowotnej, - zasad finansowania usług medycznych w Polsce, - refundacji leków, - dodatkowych ubezpieczeń zdrowotnych, - relacji świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia, - Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców (eWUŚ), - transgranicznej opieki zdrowotnej. Książka jest adresowana do osób związanych zawodowo z zarządzaniem oraz doradztwem w sektorze ochrony zdrowia, w tym prawników i menedżerów kierujących podmiotami leczniczymi.
Okładka książki Osobowość, kompetencje społeczne i inteligencja ..

39,00 zł 29,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,42 zł

Twój styl kierowania traci na skuteczności, realizacja powierzonych zadań nie przynosi zamierzonych efektów. Twoje dotychczasowe umiejętności i przyzwyczajenia nie sprawdzają się. Zastanawiasz się, jak sprostać oczekiwaniom menedżera nowej generacji. A może sam chcesz się doskonalić, osiągnąć więcej i poznawać nowe tajniki bycia menedżerem wywierającym wpływ na bieżące sprawy. Oto trzymasz w rękach instrukcję do efektywnego kierowania zespołem. Wskaże Ci ona drogę jak zmodyfikować dotychczasowy styl kierowania. Rozwój Twojej osobowości, kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej stanie się przepustką do osiągnięcia wymarzonego sukcesu. Wszystko czego potrzebujesz tkwi w Tobie. Pamiętaj, że zawsze możesz to rozwijać i doskonalić! To co wyróżnia tę publikację: o interdyscyplinarność - nurt badań wspólnych nauk o zarządzaniu i psychologii o nowatorskie ujęcie ,,miękkich czynników"" w kontekście stylów kierowania o walor teoretyczno- poznawczy z punktu widzenia praktyki zarządczej o walor aplikacyjny badań
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej...

38,00 zł 27,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,19 zł

Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
Okładka książki Innowacje w turystyce. Regionalna ...

50,00 zł 35,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł

Książka pozwoli na: zmianę optyki postrzegania specyfiki przebiegu procesu innowacji w turystyce - poznanie i skuteczne wykorzystanie efektów synergii wewnętrznych i zewnętrznych źródeł zdolności do innowacji mikro, małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych - efektywną budowę regionalnej przestrzeni współpracy zorientowanej na wzrost innowacyjności turystyki w regionie
Okładka książki Funkcjonowanie organizacji zhierarchizowanej ...

56,00 zł 40,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,07 zł

Technologia informacyjno-komunikacyjna zawsze miała silny wpływ na organizacje i społeczeństwo. Prawdziwą rewolucję przyniósł jednak Internet, bowiem umożliwił funkcjonowanie w cyberprzestrzeni organizacji, które coraz chętniej przenoszą pewne obszary swojej działalności do wirtualnego świata.
Okładka książki Demografia i bezpieczeństwo społeczne krajów UE

44,00 zł 30,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,98 zł

W dynamicznie rozwijającej się gospodarce zachodzą ciągłe zmiany zarówno w sferze społecznej, jak i demograficznej, wpływając na bezpieczeństwo na świecie. Szczególnie istotne zmiany dotyczą liczby ludności. Przeobrażenia demograficzne wynikają nie tylko z poziomu dzietności czy umieralności, ale także dotyczą struktury narodowościowej państw. Struktura ta jest kształtowana przez zjawisko migracji. Jednym z najważniejszych motywów migracji jest niski poziom bezpieczeństwa społecznego w danym kraju. Wynika on z niewypełniania przez państwo takich funkcji, jak: ochrona egzystencjalnych podstaw życia, tworzenie warunków do zaspokajania indywidualnych potrzeb oraz realizacji aspiracji życiowych, zapewnienie ochrony zdrowia czy gwarancji emerytalnych.
Okładka książki Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kult...

60,00 zł 42,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł

Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także. Z kolei przeciwnicy takiego stanowiska są przekonani, że mechanizmy rynkowe są największym przekleństwem kultury, a zwłaszcza sztuki. Z recenzji prof. dr hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński
Okładka książki Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań interdy...

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Przedsiębiorczość jest złożonym zjawiskiem o charakterze interdyscyplinarnym, ponieważ system ekonomiczny nie istnieje samodzielnie. Jest powiązany z szeroko rozumianymi strukturami społecznymi, kulturą, otoczeniem instytucjonalnym oraz prawnym czy wreszcie, w wymiarze jednostkowym, z konstrukcją charakterologiczno-osobowościową osób uczestniczących w systemie.
Okładka książki Wine Banking

39,00 zł 27,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Czasy kryzysu skłoniły wielu inwestorów do poszukiwania nowych form oraz miejsc lokowania kapitału. Na rynkach inwestycji alternatywnych pojawiło się dużo ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest coraz popularniejsze w ostatnich latach inwestowanie w ekskluzywne wina, określane terminem wine banking. Na przestrzeni kilku lat powstał dobrze prosperujący rynek inwestycji z własnymi giełdami obrotu, fachowymi czasopismami, ekspertami rynkowymi, firmami pośredniczącymi etc. Opisanie tego interesującego, a jednocześnie innowacyjnego sposobu lokowania kapitału zostało postawione za cel tej pracy.  Czytelnik podczas lektury zapozna się m.in. z: • podstawowymi informacjami o winie, takim jak produkcja, historia, niektóre znaczenia społeczno-kulturowe, • głównymi metodami inwestowania w wino oraz najpopularniejszymi markami win inwestycyjnych, • miejscami obrotu winem, • czynnikami wpływającymi na wartość wina, • danymi o rynku alkoholu w Polsce, • ofertą firm pośredniczących w inwestowaniu w wino w Polsce, • głównymi kanałami dystrybucji wine banking w Polsce, • wynikami badań własnych.  Michał Kamiński – absolwent finansów i rachunkowości oraz socjologii na toruńskim Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Podczas seminariów prowadzonych przez prof. Leszka Dziawgo skierował swoje zainteresowania badawcze w stronę inwestycji alternatywnych, co zaowocowało powstaniem niniejszej publikacji. 
Okładka książki Analiza dyskursu. W poszukiwaniu tożsamości ...

44,00 zł 31,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,48 zł

Główny problem naukowy pracy został wybrany bardzo celnie. Nie mieliśmy dotąd w polskim językoznawstwie i szerzej - w polskiej humanistyce takich badań, które ukazywałyby dyskurs tożsamościowy współczesnej młodzieży. Jest to fascynująca tematyka, zważywszy na dynamikę różnych przemian, dokonujących się po roku 1989 w Polsce, które na to poczucie tożsamości oddziałują. Autorka precyzyjnie określiła rozumienie tożsamości przez młodzież według istotnych dla tej grupy wartości.
Okładka książki Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw w Polsce

55,00 zł 39,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

Ryzyko jako przedmiot nauk ekonomicznych Ryzyko lokalizacyjne jako kategoria ekonomiczna Kulturowe uwarunkowania ryzyka lokalizacji przedsiębiorstw Ryzyko lokalizacji zagranicznych podmiotów gospodarczych Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw w specjalnych strefach ekonomicznych Ryzyko lokalizacji przedsiębiorstw sektora nowoczesnych usług biznesowych Ryzyko lokalizacyjne w sektorze elektroenergetyki Ryzyko lokalizacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Okładka książki SOCIALIZED!

49,00 zł 35,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł

Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. Socialized! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
Okładka książki YOUTILITY

42,00 zł 30,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05 zł

Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi, zabawnymi wirusowymi filmikami czy blogami o „słodkich kociakach”. Atrakcyjność i niecodzienne cechy Twoich produktów i usług nie są już gwarancją wyróżnienia własnej marki w sieci. Czas zaniechać pogoni za wyjątkowością i zadać sobie pytanie: „Jak mogę pomóc moim klientom?”. Jay Baer zwraca uwagę, iż jeśli uda Ci się coś sprzedać, zdobywasz zwykle jednorazowego klienta. Jeśli jednak komuś pomożesz, wówczas może on stać się Twoim klientem na całe życie. Książka Youtility pomaga odrzucić przestarzałe metody marketingowe i proponuje zastosowanie nowatorskiego podejścia. Nadszedł bowiem czas, aby Twój marketing stał się naturalnie przydatny. Przełomowa filozofia Youtility, którą prezentuje Bear, polega na utylitarności i bezpłatnym udostępnianiu wiedzy przydatnej klientom. Prowadzi ona w ten sposób do rewolucyjnej transformacji w relacjach pomiędzy firmami a klientami.
Okładka książki Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

52,00 zł 37,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,21 zł

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Okładka książki E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

34,00 zł 24,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,33 zł

Książ­ka peł­ni ro­lę do­rad­cy dla osób za­in­te­re­so­wa­nych uru­cho­mie­niem dzia­łal­no­ści go­spo­dar­czej wsie­ci, ana­stęp­nie jej pro­wa­dze­niem. Omó­wio­no wniej krok po kro­ku wszyst­kie czyn­no­ści, ja­kie na­le­ży wy­ko­nać, by pra­wi­dło­wo przy­go­to­wać kam­pa­nię mar­ke­tin­go­wą przed­się­bior­stwa wIn­ter­ne­cie. Każ­dy etap pro­ce­du­ry zo­stał za­pre­zen­to­wa­ny zgod­nie zobo­wią­zu­ją­cym usta­wo­daw­stwem iobo­wią­zu­ją­cy­mi nor­ma­mi.Wksiąż­ce Czy­tel­nik od­naj­dzie od­po­wie­dzi na na­stę­pu­ją­ce py­ta­nia:♦ Co kry­je się pod po­ję­ciem mar­ke­ting ija­ka jest róż­ni­ca po­mię­dzy je­go for­mą tra­dy­cyj­ną ain­ter­ne­to­wą?♦ Co to jest mar­ke­ting in­ter­ne­to­wy?♦ Jak pra­wi­dło­wo przy­go­to­wać stro­nę WWW przed­się­bior­stwa oraz jak ją roz­wi­jać, by przy­no­si­ła ko­rzy­ści przed­się­bior­cy?♦ Jak zop­ty­ma­li­zo­wać swój bi­znes wIn­ter­ne­cie win­te­rak­cji zużyt­kow­ni­ka­mi iwy­szu­ki­war­ka­mi?♦ Jak do­ko­ny­wać eks­plo­ra­cji ko­lej­nych ele­men­tów, któ­re są nie­zbęd­ne pod­czas opty­ma­li­za­cji stro­ny in­ter­ne­to­wej oraz pod­czas in­te­rak­cji zpo­ten­cjal­nym klien­tem?♦ Ja­kich na­rzę­dzi in­ter­ne­to­wych uży­wać, by pro­wa­dzić sku­tecz­ną kam­pa­nię mar­ke­tin­go­wą wsie­ci?
Okładka książki Zarządzanie w instytucjach kultury

48,00 zł 36,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,19 zł

Książ­ka sta­no­wi ak­tu­al­ne źró­dło wie­dzy oza­rzą­dza­niu imar­ke­tingu win­sty­tu­cjach kul­tu­ry. Ogrom­nym wa­lo­rem opra­co­wa­nia jest po­łą­cze­nie prze­glą­du teo­rii zwie­lo­ma traf­nie do­bra­ny­mi stu­dia­mi przy­pad­ków ta­kich in­sty­tu­cji kul­tu­ry, jak: te­atr, mu­zeum, fil­har­mo­nia, ope­ra czy cen­trum kul­tu­ry, atak­że ko­mu­ni­ka­tyw­ny ję­zyk. Wksiąż­ce omó­wio­no istot­ne iak­tu­al­ne wsfe­rze kul­tu­ry za­gad­nie­nia za­rzą­dza­nia pro­jek­ta­mi, za­rzą­dza­nia mar­ke­tingowego oraz stra­te­gicz­ne­go. Opi­sa­no wja­ki spo­sób in­sty­tu­cja kul­tu­ry mo­że osią­gnąć orien­ta­cję ryn­ko­wą, wy­ka­za­no jak du­że zna­cze­nie mo­że od­gry­wać wtych in­sty­tu­cjach mar­ke­ting. Przed­sta­wio­no rów­nież pro­po­zy­cje dzia­łań stra­te­gicz­nych imar­ke­tin­go­wych, któ­re war­to po­dej­mo­wać wsy­tu­acjach spe­cy­ficz­nych dla dzia­łal­no­ści or­ga­ni­za­cji ar­ty­stycz­nych. Pu­bli­ka­cja wspo­sób przej­rzy­sty pre­zen­tu­je skom­pli­ko­wa­ny cha­rak­ter za­leż­no­ści mię­dzy dwo­ma świa­ta­mi bar­dzo czę­sto roz­pa­try­wa­ny­mi od­dziel­nie - kul­tu­rą iza­rzą­dza­niem.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza - klucz do sukcesu

52,00 zł 37,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,21 zł

Książka Rachunkowość zarządcza. Klucz do sukcesu jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać tajniki z zakresu rachunkowości zarządczej. Jej szczególną zaletą jest to, że poza częścią teoretyczną znajdują się w niej zadania wraz z rozwiązaniami i komentarzami. Dzięki tej książce zrozumiesz, że warto stosować rachunkowość zarządczą nie tylko w przedsiębiorstwach ale także w życiu codziennym. Nabędziesz wiele praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców, jakimi są np.: - odróżnianie kosztów od wydatków, przychodów od wpływów, - ustalanie wartości kosztów i przychodów, - przeprowadzanie kalkulacji kosztów, - stosowanie tradycyjnych i nowoczesnych rachunków kosztów, - sporządzanie budżetów operacyjnych i finansowych, - dobieranie narzędzi rachunkowości zarządczej do podejmowania trafnych decyzji i wiele innych.
Okładka książki Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce – zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki.  Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach.  Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne – personel i wizerunek.  Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych.  Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności.
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem

48,00 zł 34,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,35 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

4. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj