KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Nowoczesne metody badań przedklinicznych

90,00 zł 65,66 zł


Ciągły postęp w rozwoju nauk medycznych skłania do poszukiwania nowoczesnych, zaawansowanych metod badawczych opartych o algorytmy sztucznej inteligencji. W niniejszej książce opisane zostały nowe kierunki rozwoju leków przeciwnowotworowych w USA wraz z podaniem praktycznych przykładów analizy bioinformatycznej danych pochodzących z najnowszych rodzajów technik wysokoprzepustowych w ewaluacji ekspresji genów, które przyczyniły się do rewolucji w dziedzinie badań nad prekursorami leków.
Okładka książki Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej

62,00 zł 45,23 zł


Książka jest próbą wskazania i opisania uwarunkowań, przebiegu oraz skutków transformacji cyfrowej, której jesteśmy świadkami. Digitalizacja, transformacja cyfrowa i gospodarka 4.0 to tylko wybrane przykłady terminów, które na stałe wpisały się w aktualną rzeczywistość naukową, biznesową i społeczną. Książka szczegółowo omawia: - zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu - kompetencje organizacyjne w tzw. nowej gospodarce - kompetencje organizacyjne w warunkach transformacji cyfrowej - kompetencje otwartej gospodarki - wyniki badań własnych nad kompetencjami relacyjnymi, percepcją znaczenia kompetencji analitycznych oraz kompetencjami projektowymi organizacji w warunkach transformacji cyfrowej.
Okładka książki Jak zostać mistrzem w sporcie i w życiu

62,00 zł 45,23 zł


Książka „Jak zostać MISTRZEM w sporcie i w życiu” doskonale odpowiada na aktualną potrzebę aktywizacji dzieci i młodzieży, których czas pandemii zmusił do zamknięcia się w domach i nierzadko rezygnacji z wszelkich aktywności sportowych. Pomaga zrozumieć, jak ważny jest ruch do prawidłowego funkcjonowania na każdym poziomie. Ta unikalna propozycja wsparcia jest nie tylko źródłem rzetelnej wiedzy psychologicznej dla rodziców, trenerów i nauczycieli, ale także wartościową i wciągającą lekturą dla dzieci, inspirującą je do świadomego podjęcia aktywności sportowej i kształtowania zdrowych nawyków. Jej autorami są wybitni psychologowie sportu: Jan Blecharz, Małgorzata Siekańska oraz Gershon Tenenbaum. W niezwykle pogodny i uniwersalny sposób przedstawili oni historie dzieci, które poprzez sport odnalazły swoją życiową drogę. Książka zawiera osiem opowiadań - do każdego z nich została dołączona interpretacja psychologiczna wraz ze słowniczkiem pojęć z poruszonego obszaru tematycznego. Ta cenna psychologiczna wiedza umożliwi rodzicom, nauczycielom oraz trenerom podejmowanie z dziećmi tematyki, której dotyczą opowiadania. Stanowi swego rodzaju klucz do zaszyfrowanych w opowiadaniach zagadnień, których właściwe omówienie pomoże w kształtowaniu prawidłowego rozwoju młodych zawodników. Zarówno rodzic, trener, jak i nauczyciel, czytając dzieciom te opowiadania, przekaże im, jak ważne są marzenia i wytrwałość w dążeniu do ich realizacji oraz na czym polega zmaganie się z trudnościami, a także że ważniejsza od zwycięstw, pucharów i medali jest praca nad samym sobą i samodoskonalenie się. Sport bowiem nie musi być celem samym w sobie, może być świetnym polem startowym do zupełnie innych lotów.
Okładka książki Nawyk sukcesu

89,00 zł 64,93 zł


Czy do założenia firmy niezbędne jest posiadanie sporych zasobów finansowych, wieloletniego doświadczenia bądź rozległe kontakty? Historie najbogatszych przedsiębiorców na świecie uczą, że nie! Kwestie te, jakkolwiek bardzo pomocne, nie są najważniejsze - kluczem jest określony sposób myślenia i działania. Wybitni przedsiębiorcy, których nazwiska znają niemal wszyscy - Disney, Branson, Jobs, Gates, Bezos, Musk, Brin, Page, Zuckerberg – zaczynali od zera. Wszystko, co w życiu osiągnęli, zawdzięczają wyłącznie swojemu sposobowi myślenia i działania. Aż 86% najbogatszych ludzi na świecie osiągnęło swój status dzięki własnej pracy! Jak to się dzieje, że niektóre osoby osiągają spektakularne rezultaty, a inne jedynie się temu przyglądają? Czy istnieje przepis na sukces? Autor książki, psycholog biznesu i terapeuta, w niezwykle interesujący i barwny sposób prezentuje, czym charakteryzuje się myślenie i działanie wybitnych przedsiębiorców, analizując sylwetki dwóch założycieli informatycznych gigantów – Steve’a Jobsa i Billa Gatesa. Czytelnik nie tylko pozna ich przepis na sukces, ale też dowie się, jak stworzyć swój własny, unikalny. Autor przekonuje, że potencjał przedsiębiorczości jest w każdym z nas, a nawyk sukcesu jest jak najbardziej możliwy do wykształcenia. Pasjonująca, bogata merytorycznie i inspirująca lektura dla szukających swojej własnej drogi!
Okładka książki Komunikacja w zarządzaniu projektami (wyd. III)

66,00 zł 48,15 zł


Zarządzanie komunikacją jest podstawową umiejętnością kierownika projektu i w dużym stopniu decyduje o sukcesie lub porażce projektu - na działalność związaną z komunikacją kierownik projektu poświęca aż 90% swojego czasu pracy. Książka stanowi nieocenioną pomoc dla wszystkich chcących udoskonalić zarządzanie komunikacją w projektach. Przedstawiono w niej strukturę procesów komunikacji w różnych metodykach zarządzania projektami. Dołączone szablony, listy kontrolne i schematy mogą być wykorzystane przez kierowników projektów do usprawnienia pracy zespołów i poprawy rezultatów.
Okładka książki Człowiek w organizacji w.2

55,00 zł 40,12 zł


Książka poświęcona jest funkcjonowaniu człowieka w organizacji. Przybliża i omawia szereg jego aspektów dotyczących: zaufania, przywództwa, kreatywności i innowacyjności, satysfakcji, zaangażowania w pracę oraz kultury organizacyjnej. Pokazuje liczne relacje organizacyjne i ich wzajemne oddziaływania, z podkreśleniem fundamentalnego znaczenia zaufania w kreowaniu więzi międzyludzkich. Ma przekrojowy, interdyscyplinarny charakter. Skierowana jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla na co dzień kreujących i zarządzających relacjami międzyludzkimi, a także pracowników naukowych i studentów, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak: nauki o zarządzaniu, zarządzanie zasobami ludzkimi, czy też socjologia organizacji. Książka zalecana jest jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, zarządzanie zasobami ludzkimi czy socjologia, będzie przydatnym źródłem wiedzy dla prowadzących lub uczęszczających na zajęcia dydaktyczne z zakresu nauk o organizacji, zachowań organizacyjnych, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania wiedzą, zarządzania kapitałem ludzkim i intelektualnym, zarządzania zaufaniem, zarządzania usługami oraz zarządzania relacjami z klientem.
Okładka książki Gospodarka gruntami w miastach. Problematyka użytkowania ziemi przestrzeni miejskiej

69,00 zł 50,34 zł


W książce omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia związane z tematyką badawczą (m.in. ziemia, grunt, teren, nieruchomość) • dotychczasowe badania, w szczególności poświęcone tematyce użytkowania ziemi przestrzeni miejskiej (zarówno w skali świata, jak i Polski) oraz problematykę renty gruntowej i jej odmian • formy użytkowania ziemi (zwielokrotnione poprzez postęp techniczny oraz realizację zasad gospodarki rynkowej) • strukturę własnościową gruntów • czynniki i uwarunkowania wpływające na strukturę użytkowania ziemi • różnorodność jednostek przestrzennych uwzględnionych zarówno w geodezyjnej ewidencji gruntów, jak i w przyjętych w badaniach naukowych. Ponadto Autor: • poprzez analizę porównawczą zaprezentował strukturę użytkowania ziemi w ostatnich latach w czterech dużych miastach polskich: Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu • w nawiązaniu do klasycznych modeli struktury funkcjonalno-przestrzennej miast E.W. Burgessa, H. Hoyta, C.D. Harrisa oraz E.L. Ullmana podjął się próby dopasowania do nich struktury przestrzennej wybranych miast Polski, z uwzględnieniem wpływu na jej kształt gospodarki gruntami. Architektura, ekonomika miast, geodezja, geografia osadnictwa, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzennej, historia gospodarcza, planowanie przestrzenne, socjologia, urbanistyka. – ze względu na interdyscyplinarność omawianej problematyki książkę zaleca się zarówno środowiskom naukowym, urzędom administracji publicznej, jak i uczestnikom rynku nieruchomości. Może stanowić także źródło wiedzy dla studentów różnych kierunków studiów, zwłaszcza gospodarki przestrzennej (przedmiot „Podstawy gospodarowania gruntami”) oraz innych kierunków o profilu miejskim.
Okładka książki Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich (wyd. XI z

45,00 zł 32,83 zł


Poradnik dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce i w wybranych krajach europejskich. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszczególnych urzędach. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce zawarto odpowiedzi na następujące pytania: · Jaki rodzaj działalności wybrać, by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści, a nie straty? · Jakie czynności należy wykonać, by założyć własną firmę, oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? · Jakie druki i jak należy wypełnić, by dokonać rejestracji firmy? · Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? · Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? · Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? · Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? · Jaką formę opodatkowania najlepiej wybrać? · Czego należy unikać i jak wypełniać dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w urzędzie skarbowym? · Na jakich warunkach zatrudnić pracownika, jakie są jego prawa, a jakie twoje obowiązki? · Jak rozliczać się z ZUS-em, kto i kiedy? · Kredyt czy leasing - co lepiej wybrać w ramach finansowania działalności? · Jak sporządzić biznes plan? · Jakich błędów uniknąć przy planowaniu przedsięwzięć? · W jaki sposób można prowadzić działalność przez Internet? · Kiedy należy uzyskać koncesję, licencję lub zezwolenie, by prowadzić przedsiębiorstwo?
Okładka książki Jak założyć i prowadzić własną firmę. Praktyczny poradnik z przykładami (wyd. XI zmienione)

40,00 zł 29,18 zł


Poradnik dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do uruchomienia przedsiębiorstwa w poszczególnych urzędach. Każdy etap procedury rejestracyjnej został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce zawarto odpowiedzi na następujące pytania: · Jaki rodzaj działalności wybrać, by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła korzyści, a nie straty? · Jakie czynności należy wykonać, by założyć własną firmę, oraz gdzie szukać ważnych informacji? · Jakie druki i jak należy wypełnić, by dokonać rejestracji firmy? · Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę, który zakłada działalność gospodarczą? · Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? · Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? · Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? · Jaką formę opodatkowania najlepiej wybrać? · Czego należy unikać i jak wypełniać dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w urzędzie skarbowym? · Na jakich warunkach zatrudnić pracownika, jakie są jego prawa, a jakie twoje obowiązki? · Jak rozliczać się z ZUS-em, kto i kiedy? · Kredyt czy leasing – co lepiej wybrać w ramach finansowania działalności?
Okładka książki Trauma pandemii COVID-19 w polskim społeczeństwie

60,00 zł 43,77 zł


W książce zawarto unikatowe analizy wpływu pandemii COVID-19 na polskie społeczeństwo. Badania zostały przeprowadzone na początku przedstawionego okresu, kiedy stosunek ludzi do tego, co się wokół nich dzieje, był jeszcze nieukształtowany, zaś wiedza na temat długofalowych konsekwencji oraz czasu trwania samej pandemii – niewielka. Książka jest próbą wskazania i opisania mechanizmów psychologicznych i społecznych uruchamianych przez pandemię. Jej atutem jest przystępny i przeglądowy charakter oraz trafne i skłaniające do refleksji wnioski, będące punktem wyjścia do pogłębionych i zaawansowanych analiz w różnych obszarach i wymiarach rzeczywistości społecznej związanych z pandemią i jej konsekwencjami. Dr hab. Piotr Długosz, prof. UP, jest kierownikiem Zakładu Metodologii Badań Społecznych i wicedyrektorem Instytutu Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie im. KEN. Autor sześciu monografii, m.in. „Traumy wielkiej zmiany na Podkarpaciu", Kraków 2008. Badacz traumy transformacji na Ukrainie (grant z NCN). Obecnie zajmuje się psychospołecznymi skutkami pandemii COVID-19. Publikuje w renomowanych czasopismach polskich i zagranicznych (m.in. „Studia Polityczne", „Frontiers Psychiatry", „Personality and Individual Differences", „Brain Sciences").
Okładka książki Piwo i grill.

49,00 zł 35,75 zł


Nic tak doskonale nie podkreśla smaku pieczonych potraw jak piwo - to połączenie jest gwarancją błogiego relaksu i wspaniałego biesiadowania. Autor książki odkrywa przed czytelnikiem tajniki pieczenia, doboru przypraw i właściwego piwa. Podaje receptury na smakowite dania z grilla, niebanalne w smaku, a proste w przygotowaniu. Co ciekawe - także na desery z grilla! Czytelnik dowie się również nie tylko, jak warzy się piwo, ale też jak przygotować je z wykorzystaniem grilla. Ponadto wszystko o tym, jak: • wykorzystywać grill do wolnego pieczenia w niskiej temperaturze • dobierać drewno do wędzenia • przygotowywać wyrafinowane przyprawy, ruby oraz sosy na bazie piwa. ...plus ponad 40 nadzwyczajnie smacznych receptur - wszystkie w towarzystwie idealnie dobranego stylem piwa i zilustrowane pięknymi zdjęciami smakowitych potraw.
Okładka książki Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

75,00 zł 63,71 zł


Kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej, analityków i teoretyków, doktorantów oraz studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych tematyką osadzenia modelu biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw. Tematyka książki skoncentrowana jest na sposobie ujmowania modelu biznesowego w sprawozdaniu zintegrowanym lub innym oraz jego znaczeniu w kreowaniu wartości. Jej dużym atutem jest prezentacja wyników badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż, notowane na GPW w Warszawie (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja)
Okładka książki Ubezpieczenie w finansowaniu skutków ryzyka start-upów

90,00 zł 62,96 zł


Dla wszystkich zainteresowanych problematyką funkcjonowania start-upów, badaczy zajmujących się tematyką identyfikacji i zarządzania ryzykiem przedsiębiorstw innowacyjnych oraz instytucji finansujących lub wspierających rozwój start-upów. W książce zaprezentowano wyniki badań teoretycznych oraz empirycznych, umożliwiając zdobycie wiedzy w zakresie: • modeli i etapów rozwoju start-upów • identyfikacji ryzyka działalności start-upów w zależności od stopnia ich rozwoju • identyfikacji narzędzi zarządzania ryzykiem w tej grupie przedsiębiorstw • wykorzystania metody ubezpieczeniowej jako instrumentu finansowania skutków ryzyka start-upów.
Okładka książki (Nie)równość płci w sferze publicznej

60,00 zł 43,77 zł


Nowatorskie i interdyscyplinarne ujęcie problematyki dotyczącej (nie)równości płci w przestrzeni publicznej. Tematyka i treść publikacji podejmują zagadnienia istotne dla teorii oraz praktyki polityki równościowej. Twórczy charakter publikacji stanowi perspektywa zarówno krajowa, jak i międzynarodowa, analizowana przez przedstawicieli innych państw Europy. Zaprezentowane teksty są odzwierciedleniem pracy autorów reprezentujących różne środowiska naukowe oraz różne perspektywy badawcze.
Okładka książki Girl Decoded.

49,00 zł 34,77 zł


Czy da się uczłowieczyć technologię? Czy komputery mogą być empatyczne? Czy emocjonalna sztuczna inteligencja (emotional AI) może poprawić jakość życia ludzi z zaburzeniami neurologicznymi takimi jak autyzm bądź chorych na Parkinsona czy Alzheimera? Czy emocjonalna sztuczna inteligencja może pomóc w zapobieganiu wypadkom drogowym? Na wszystkie te pytania Autorka odpowiada twierdząco. Rana el Kaliouby jest pionierką w dziedzinie emocjonalnej sztucznej inteligencji i współzałożycielką firmy Affectiva, której misją jest humanizacja maszyn, czyli kodowanie emocji w postaci algorytmów w celu rozpoznawania stanów emocjonalnych użytkowników. „Girl Decoded" to bardzo osobiste wspomnienia Rany z czasów dzieciństwa, dorastania i wczesnej młodości, a także niezwykle dojrzały opis przemiany z grzecznej i rezolutnej egipskiej dziewczynki, później młodej, uległej kobiety w hidżabie, w wolną i spełnioną kobietę CEO z otwartym umysłem. Podążając za własną śmiałą wizją i marzeniami, Rana złamała nie tylko kody emocji, ale też zasady bycia posłuszną islamską córką i żoną. Droga do humanizacji technologii okazała się dla niej wspaniałą lekcją empatii i otwartości na siebie samą, drugiego człowieka i świat. Lektura tej książki dla czytelnika będzie nie tylko taką lekcją, ale też wspaniałą podróżą do kraju, w którym spełnienie marzeń często wiąże się z pokonaniem stereotypów i przeciwstawieniem się głęboko zakorzenionym zasadom.
Okładka książki Zarządzanie procesem podejmowania decyzji w oparciu o model symultaniczny - S

69,00 zł 50,34 zł


W książce zaprezentowano niestandardowe zastosowanie MODELU SYMULTANICZNEGO - S, opartego na różnych systemach i koncepcjach wspomagania procesu podejmowania decyzji w: • procesach gospodarowania • badaniach naukowych • medycynie. Dysponując licznymi badaniami nad efektywnością podjętych decyzji i odchyleniami rzeczywistych efektów podjętej decyzji w stosunku do prognoz, Autorzy zaproponowali wykorzystanie tych systemów już na etapie projektowania. Książka ma charakter interdyscyplinarny i stanowi źródło wiedzy dla szerokiego grona odbiorców - menadżerów i dziennikarzy, a także studentów oraz wykładowców różnych kierunków studiów.
Okładka książki Sytuacyjna gotowość pamięci

69,00 zł 52,41 zł


Problematyka książki skupiona jest wokół proponowanej przez Autora koncepcji sytuacyjnej gotowości pamięci. Zagadnienie to, zdaniem Autora, jest kluczowe dla zrozumienia niezwykle ważnej, a jednocześnie niewystarczająco docenianej w psychologii, roli odgrywanej przez pamięć w codziennym funkcjonowaniu ludzi (spostrzeganiu, rozumieniu wypowiedzi, rozwiązywaniu problemów, podejmowaniu decyzji, przewidywaniu. Treść książki koncentruje się na transsytuacyjnych oraz intrasytuacyjnych uwarunkowaniach gotowości pamięci. Prowadzone analizy mają rozległy i wszechstronny charakter. Tym samym Autor stworzył szeroką podstawę dla prowadzenia dalszych studiów teoretycznych oraz prac empirycznych nad sytuacyjną gotowością pamięci w różnych jej przejawach, aspektach oraz kontekstach tematyczno-problemowych.
Okładka książki Świadomość sytuacyjna a bezpieczeństwo i informacyjna ciągłość działania w organizacjach rozproszony

79,00 zł 62,37 zł


Książka stanowi analizę i ocenę możliwości wykorzystania wybranych platform IT/ICT dla poprawy funkcjonowania organizacji rozproszonych. Ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania w warunkach zagrożeń i kryzysów autorzy poruszają problem bezpiecznego dostępu do aktualnych danych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie (problem aktualny zwłaszcza wobec zagrożeń związanych z zaistnieniem globalnej pandemii COVID-19). Książka jest także przyczynkiem do podjęcia dyskusji, jak kreować i utrzymać tzw. świadomość sytuacyjną (situation awareness) wszystkich interesariuszy danego podmiotu działania, jeżeli jego komponenty funkcjonują w rozproszeniu.
Okładka książki Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

55,00 zł 40,12 zł


Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Okładka książki Podstawy turystyki (wyd. IV)

60,00 zł 43,77 zł


Podręcznik dla studentów turystyki i rekreacji, a także źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych przedmiotową tematyką. Wśród omówionych zagadnień m.in.: · wprowadzenie do zagadnień turyzmu jako zjawiska zarówno społecznego, związanego z podróżowaniem, a także jako zjawiska gospodarczego, związanego z organizacją podróży · podstawowe pojęcia i definicje odnoszące się do turystyki, turystyka a pokrewne formy spędzania czasu wolnego · historii turystyki, szczególnie turystyki polskiej oraz amerykańskiej, mającej nieoceniony bezpośredni wpływ na współczesne oblicze turystyki światowej · główne uwarunkowania i czynniki rozwoju współczesnej turystyki, w tym walory turystyczne, decydujące o motywach i formach podejmowanych podróży turystycznych · współczesne funkcje turystyki, a także dysfunkcje i liczne zagrożenia związane z turystyką.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj