KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3

50,00 zł 35,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł

Zainteresowanie kapitałem kreatywnym w teorii i praktyce wynika przede wszystkim z jego związków z rozwojem społeczno-gospodarczym. Za kapitał kreatywny przyjmuje się zasób właściwy ludziom, którzy współpracują i funkcjonują w każdych, w tym w nowych warunkach, wykorzystując swoją kreatywność. Cecha ta stanowi podstawę kapitału kreatywnego, zaś za efekt działań kreatywnych w ekonomii przyjmuje się innowacje. Publikacja dotyczy zagadnień związanych z kapitałem kreatywnym w przedsiębiorstwie i wpisuje się w nurt poszukiwań uniwersalnej metody pomiaru kapitału kreatywnego.Poszukując możliwości pomiaru kapitału kreatywnego, wykorzystano teoretyczny model 4P"" obejmujący: osobę, proces, środowisko, produkt, który stanowił podstawę dla autorskiej modyfikacji i opracowania wskaźnika kapitału kreatywnego.Walorem pracy jest powiązanie problematyki kapitału kreatywnego z sektorem kreatywnym, stanowiące dotychczas lukę badawczą głównie ze względu na identyfikację działań kreatywnych człowieka. Warto podkreślić potrzebę multidyscyplinarnych badań łączącą się w założeniu, że każda osoba jest potencjalnym przedstawicielem tego kapitału i źródłem kreatywności.
Okładka książki Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym (wyd. II)

75,00 zł 53,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

siążka stanowi kompendium wiedzy w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw zagadnień jakościowych w zarządzaniu organizacją. Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania wartością (Value Based Management - VBM). Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia).Doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością pokazują, że najważniejszym zagadnieniem jest wypracowanie strategii jakości, która powinna się wspierać na trafnej diagnozie silnych i słabych stron organizacji, realizowanej począwszy od postawienia następujących pytań:Jaki jest poziom zadowolenia naszych klientów?Gdzie powstają wady/braki jakościowe oraz jakie są ich zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny?Zbyt często czynniki zewnętrzne (presji, konkurencji, coraz bardziej wymagający rynek, zastosowanie nowych technologii, zobowiązania wynikające z norm) odgrywają rolę pobudzającą, wpływają na czas działania, formalizm postępowania, margines manewru i prowadzą do niepowodzeń (np. wprowadzanie kół jakości bez strategii ogólnej, opracowywanie przedsięwzięć i przewodników jakości bez ich powiązania z polityką globalną organizacji, uwrażliwianie personelu na jakość bez odpowiednich metod zarządzania jakością). Powodzenie przedsięwzięć związanych z zapewnianiem jakości, połączone jest ze zdolnością do podważenia istniejącej organizacji przedsiębiorstwa.Zmiana postaw, wzajemnych powiązań, operacyjnych sposobów działania, organizacji, koncepcji, rodzi dynamikę działania zbudowaną z dwóch podstawowych elementów składowych:ekonomicznego, który wynika z lepszego komunikowania się z klientami i redukcji kosztów wad jakościowych,ludzkiego, który wynika z udziału, możliwości swobodnego wyrażania myśli, opinii i inicjatyw, które wykazują wszyscy pracownicy organizacji, przyczyniając się do powstawania zarządzania partycypacyjnego.Monografia może być wykorzystywana jako literatura uzupełniająca w procesie kształcenia studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów, a także może być inspiracją do dalszych rozważań pozostałych zainteresowanych zajmujących się szeroko rozumianym zarządzaniem jakością. Adresowana jest ona również do wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, pełnomocników systemu zarządzania jakością, zainteresowanych rozwojem wiedzy o kosztach jakości.
Okładka książki Zrównoważony model biznesu przedsiębiorstwa

62,00 zł 44,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł

Działalność turystyczno-lecznicza prowadzona w uzdrowiskach opiera się m.in. na kuracjach wykorzystujących surowce naturalne oraz lecznicze właściwości miejscowego klimatu. Fakt ten sprawia, że ma ona ścisły związek z przyrodą, poprzez liczne punkty styczne i bezpośrednie interakcje oparte właśnie na sferze wykorzystania zasobów naturalnych oraz stałym kontakcie turysty ze środowiskiem naturalnym. Pociąga to za sobą liczne konsekwencje, gdyż zachodzące zmiany klimatyczne i zaburzenia w ekosystemach oraz bioróżnorodności oddziałują na tę formę działalności znacznie bardziej intensywnie, niż ma to miejsce w przypadku innych form turystyki. Problem ten nie pozostaje bez związku z kształtem współczesnych modeli biznesu uzdrowiskowego.Książka prezentuje koncepcję zrównoważonego modelu biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego prowadzącego działalność turystyczno-leczniczą w zgodzie z celami zrównoważonego rozwoju. Elementem integrującym proponowane wartości w zrównoważonym modelu biznesu jest Propozycja Wartości Zrównoważonej. W toku prowadzonych badań Autor dokonuje przeglądu zrównoważonych działań w wybranych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, a także diagnozuje działalność tych zakładów w okresie pandemii COVID-19 oraz wskazuje poszerzenie działań zrównoważonych o prewencyjną rolę tych zakładów w okresie zagrożenia epidemicznego.Książka zawiera przykłady schematów zrównoważonego modelu biznesu oraz modeli biznesu z krytycznym profilem działalności, uruchamianym w okresie kryzysu. Do książki dołączono schematy wspomagające konstrukcję własnych modeli biznesu turystycznego oraz opisano aplikację do generowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego.
Okładka książki Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach...

85,00 zł 60,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,83 zł

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach kulturowych i organizacyjnych charakterystycznych dla firm reprezentujących przedsiębiorczy styl zarządzania.Wykorzystanie tego podejścia pozwala na wdrażanie innowacji o wyższym poziomie oryginalności, osiąganie większych korzyści z działalności innowacyjnej oraz redukuje bariery zarządzania innowacjami. Efekty te zweryfikowano pozytywnie na podstawie badań ilościowych na próbie 978 firm z 6 krajów europejskich oraz w ramach 10 pogłębionych studiów przypadku liderów innowacyjności z Czech i Polski. Aplikacyjność modelu została zapewniona przez sformułowanie określonych zaleceń dla firm planujących rozwijać podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami. Zostały one sformułowane na tyle ogólnie, iż pozwalają na kreatywne stosowanie różnorodnych rozwiązań szczegółowych dostosowanych do zakresu działania i specyfiki konkretnych przedsiębiorstw w praktyce gospodarczej.
Okładka książki Prospects and Challenges to the Development of...

90,00 zł 63,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,71 zł

The monograph presents the results of research conducted in Poland and Greece. The originality of the monograph is also evidenced by its interdisciplinarity - it combines issues related to the enterprise sector and financial institutions, indicating opportunities for and threats to their development.The book consists of three main parts divided into thirteen chapters.The first part of the book is titled The macroeconomic factors of businesses development and analyses the conditions for implementing a capital market union in the light of the realities of the external environment and the European Union itself, the importance of gold as a safe haven asset in the international monetary system and in last part of this chapter was compare two taxes which affect corporations, especially financial institutions.The second part of the book is titled The development of financial institutions and examines the relationship between economic growth and internet infrastructure in selected countries, the impact of an extreme dividend policy on prospects of Greek bank development, changes in the NPL (Non-Performing Loans) ratio of non-financial corporations and its main determinants in the Polish banking sector, the relationship between shares in the insurance market and the financial results of insurance companies, and the issues of appropriate selection and use of information in the decision-making process of insurance companies.The third part of the book is titled The development of enterprises and presents the impact of business activities (sector) on the enterprise competing, the measures of the orchestrator's ability to create value added meeting the requirements of an aggregated long-term assessment of GBN (Global Business Networks) competitiveness, benefits from the use of integrated IT systems in enterprises, the key factors of start-up success and failure in Poland, and the new forms of accommodation chosen by travellers in recent years, with the main point of reference being the case of Airbnb.This monograph may be of considerable interest to scholars and business practitioners concerned with the problems of development of financial institutions and enterprises.
Okładka książki Wszystko ma markę - ODNAJDŹ SWOJĄ!

74,00 zł 55,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł

Kreowanie wizerunku może stanowić rodzaj wciskania się w za mała kreację, szytą nie na nasz rozmiar, lub dawać poczucie, że to, co mamy na sobie, jest o wiele za duże jak na nasze możliwości lub potrzeby. Jak sprawić, by owa kreacja była komfortowa i idealnie dopasowana?Niniejsza pozycja jest próbą ujęcia zagadnienia, jakim jest personal branding, w kontekście zintegrowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych i humanistycznych. Zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi stawić czoła wyzwaniu kreowania rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej.Książka jest przewodnikiem dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania kim jestem?"", kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?"" oraz jak osiągać określone cele?"".Strukturę książki wyznaczają pytania - klucze:Co to jest własna marka?Kto ci pomoże?Kim jesteś?Jak to się robi?Dlaczego musisz być fair?
Okładka książki Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania..

68,99 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Przyszłość naszego świata zarówno w sensie gospodarczym, społecznym, jak również kulturowym i środowiskowym w istotnej mierze zależeć będzie od miast. Od kierunków ich rozwoju, sposobu gospodarowania zasobami, oraz - co bardzo istotne - od modelu zarządzania miastem.Niniejsza publikacja stanowi nowatorskie spojrzenie na nowy paradygmat rozwoju tzw. gospodarki cyrkularnej rozpatrywanej z perspektywy miasta. Zaprezentowano ogólny model, który nazwano miastem-ideą. Istotą tego modelu jest przejście do nowej fazy rozwoju, budowanej w oparciu o nowy system wartości i zasobów. Autor szuka też związków między tradycyjnym podejściem do rozwoju (czyli linearnym) a okrężnym. Podejmuje się też próby przeanalizowania miast pod względem pozycji na ścieżce rozwoju przyjaznej środowisku. W tym celu przeprowadza analizę porównawczą deklaratywnych polityk rozwoju (zapisanych w oficjalnych dokumentach) miast Krakowa i Wrocławia w odniesieniu do zarysowego modelu gospodarki okrężnej.
Okładka książki Fundamentalna siła miasta

68,00 zł 48,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,28 zł

Miasta to obszary o dużej koncentracji ludności i działalności gospodarczej, spraw społecznych, technicznych, administracyjnych i politycznych, dlatego są interesującym, ale trudnym obszarem do zarządzania. Jednym z aspektów, które rozpatruje się w analizie miast, są wyniki zarządzania miastem i jego rozwojem przedstawiane za pomocą wskaźników poziomu rozwoju gospodarczego, poziomu atrakcyjności inwestycyjnej, a także wskaźniki jakości życia mieszkańców czy poziomu zaspokojenia. Autorzy na podstawie analizy przeprowadzonej dla 18 miast w Polsce w latach 2014-2019 podejmują się odpowiedzi na następujące pytania: · Jakie zmienne determinują poziom zrównoważenia, inteligencji i odporności miast? · Czy miasta są na ścieżce rozwoju zrównoważonego, inteligentnego czy odpornego miasta? · Jakie wyniki osiągają miasta w porównaniu do innych miast w ramach danego modelu rozwoju? · Jak kształtują się wartości indeksu fundamentalnej siły miasta w ocenie względnej? · Czy z punktu widzenia poziomu zrównoważenia, inteligencji, odporności i fundamentalnej siły miasta są do siebie podobne?
Okładka książki Warunki mieszkaniowe gospodarstw domowych w Polsce

69,00 zł 49,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Zagadnienia poziomu życia ludności oraz nierówności społecznych są obecnie jednym z kluczowych pojęć w polityce i strategiach rozwoju gospodarczego oraz trwałym przedmiotem analiz ekonomicznych i badań naukowych, stanowią równocześnie przedmiot ożywionej debaty publicznej.Publikacja przedstawia wielowymiarową ocenę poziomu i jakości warunków mieszkaniowych gospodarstw domowych w Polsce oraz ich zmian pomiędzy latami 2005 i 2017. Na uwagę zasługuje szerokie ujęcie definicji warunków mieszkaniowych - jako przestrzeni obejmującej nie tylko mieszkanie wraz z jego wyposażeniem, ale również jego otoczenie i lokalizacje, opisaną za pomocą wskaźników obiektywnych i subiektywnych. Taka definicja - wpisana w ideę jakości życia - pozwala nie tylko obiektywnie zmierzyć i ocenić warunki mieszkaniowe, ale również określić subiektywne zadowolenie, komfort i uciążliwość, wynikające także z otoczenia i lokalizacji.Książka jest skierowana do szerokiego grona studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich publicznych, analityków sektora nieruchomości, przedstawicieli władz samorządowych i wszystkich warunków mieszkaniowych.
Okładka książki Motywacyjne kształtowanie wynagrodzeń za pracę

50,00 zł 35,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł

Motywowanie pracowników jest zagadnieniem wzbudzającym bardzo duże zainteresowanie zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania. Teoretycy od lat starają się ustalić i opisać mechanizmy rządzące motywowaniem ludzi w miejscu pracy, Praktycy zarządzania, dążąc do wzrostu konkurencyjności swoich podmiotów, starają się poznać skuteczne sposoby oddziaływania na pracowników, aby zachęcić ich do wzrostu aktywności.Książka ma na celu wskazanie teoretycznych podstaw motywacyjnego kształtowania wynagrodzeń za pracę i ustalenie konkretnych wskazówek ułatwiającym pracodawcom stosowanie w praktyce takich rozwiązań.Czytelnik pozna odpowiedzi na następujące pytania:- Jak przebiega proces motywowania pracowników?- Jakie czynniki mają wpływ na motywację do wykonywania pracy?- W jaki sposób należy motywować pracowników do wzrostu wydajności pracy za pomocą wynagrodzeń?- Jakie działania nie spowodują motywacji do wzrostu wydajności pracy u zatrudnionych?Publikacja skierowana do specjalistów zainteresowanych problematyką motywowania pracowników, praktyków zajmujących się tym zagadnieniem, a także studentów zarządzania, ekonomii i psychologii.
Okładka książki Inżynieria marketingowa

68,00 zł 47,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,88 zł

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:MENADŻERÓW ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.STUDENTÓW pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.DYDAKTYKÓW obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Okładka książki Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze (wyd. IV)

62,00 zł 44,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł

Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej.W książce szczegółowo omówione są:- system budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie,- procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie przychodów i wpływów,- budżetowanie kosztów i wydatków,- procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach,- wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
Okładka książki Nauka o organizacji

70,00 zł 52,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,77 zł

W niniejszym zmienionym i uzupełnionym podręczniku zawarto aktualny stan wiedzy składający się na naukę o organizacji. Książka obejmuje podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Jest adresowana do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna.Dzięki tej lekturze:- zrozumiesz złożoność świata organizacji- uzyskasz wiedzę i praktyczne wskazówki dotyczące sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu- przyswoisz zasady i formy współdziałania organizacyjnego- poznasz główne tendencje zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Okładka książki Zrównoważona konsumpcja a polityka żywnościowa

50,00 zł 33,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,70 zł

Zapotrzebowanie na żywność w związku z powiększającą się populacją będzie rosło. Do 2050 r. na Ziemi będzie mieszkać prawie 10 miliardów ludzi. To prawie 2 miliardy więcej niż teraz. Systemy żywnościowe obecnie są największym jednorodnym źródłem emisji gazów cieplarnianych, głównym powodem gwałtownego spadku bioróżnorodności i zanieczyszczenia wód gruntowych oraz mórz i oceanów. Książka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, których celem jest zmiana zachowań konsumentów oraz dystrybutorów żywności na bardziej zrównoważone, a także implikacje ekonomiczne, społeczne oraz środowiskowe tych instrumentów.Z publikacji można dowiedzieć się:czym jest zrównoważona konsumpcja i jakie są jej zasadydlaczego w szczególnych przypadkach wskazane jest zastosowanie instrumentów rynkowych i regulacyjnych zmieniających zachowania konsumentów i dystrybutorów dotyczące żywnościz jakim profilem społeczno-ekonomicznym konsumentów była powiązana większa akceptacja społeczna interwencji w konsumpcję i dystrybucję żywności w przeprowadzonych badaniach.Książka skierowana jest do osób zainteresowanych zrównoważoną konsumpcją i jej miejscem w zrównoważonym rozwoju oraz polityką żywnościową oddziałującą na konsumenta i dystrybucję w celu uzyskania bardziej zrównoważonego sposobu gospodarowania żywnością w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym.
Okładka książki Między cyfrowymi tubylcami a imigrantami

81,00 zł 57,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,96 zł

Blog/vlog o tematyce lifestyle'owej jako jeden z najpopularniejszych e-gatunków wywiera znaczący wpływ na współczesne pokolenia, kreując zachowania, normy i wybory konsumenckie. Książka zawiera szczegółową analizę wyselekcjonowanych blogów i videoblogów. Przedmiotem zainteresowań autorki są opis, analiza oraz kontekstualna interpretacja treści tworzonych przez producentki wywodzące się z dwóch opozycyjnych grup społecznych, nazwanych digital natives i digital immigrants.Analizując aktywność przedstawicielek obu tych grup oraz na podstawie przeprowadzonych wywiadów, Autorka:ustala ich pozycję w Sieci oraz sprawdza, czy istnieją różnice komunikacyjne pomiędzy nimizastanawia się nad swoistością realizowanych przez nie produkcjipodejmuje dyskusję nt. stereotypów w postrzeganiu wyglądu kobietszuka odpowiedzi na pytanie o potrzeby życiowe, jakie próbują zaspokoić swoją działalnością producentki owych treścibada, na ile potencjał aktywności w Sieci przedstawicielek obu grup może być przekuty w kapitał ekonomiczny i symbolicznypodejmuje tematykę potencjału tworzenia wirtualnych wspólnot przez blogerki/vlogerkisprawdza, czy sposoby komunikacyjne blogerek oraz tematyka wpisów uległy zmianie ze względu na pandemię oraz współczesną sytuację społeczno-kulturową.
Okładka książki Anatomia zaufania organizacyjnego

60,00 zł 42,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł

Monografia podejmuje temat istoty i roli zaufania w funkcjonowaniu współczesnej organizacji.Autorka wskazuje m.in. na współzależności pomiędzy rozumieniem istoty zaufania jako kategorii nauk społecznych, w szczególności zaufania organizacyjnego, analizowanego z różnych perspektyw, jak podzielane wartości organizacyjne, nawiązywanie współpracy i uzyskiwanie przewagi kooperacyjnej, a także na nowoczesne przywództwo.Ponadto publikacja umożliwi czytelnikowi:poszerzenie wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania w kontekście zaufanialepsze zrozumienie fenomenu zaufania organizacyjnego, począwszy od zaufania do siebie jako pracownika, a skończywszy na zaufaniu instytucjonalnympoznanie wyzwań stawianych współczesnym i przyszłym organizacjom w kontekście zaufania, zwłaszcza w popandemicznej rzeczywistościzapoznanie się z podstawami osiągania przewagi kooperacyjnej.
Okładka książki Przedsiębiorca wobec współczesnych uwarunkowań i czynników przedsiębiorczości

95,00 zł 67,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,99 zł

Kompleksowe kompendium wiedzy na temat współczesnych uwarunkowań i czynników wpływających na przedsiębiorców i przedsiębiorczość w dobie dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zarządzania innowacjami. Analizy teoretyczne i empiryczne prowadzą do określenia działań możliwych do podjęcia w sferze organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami.W książce omówiono m.in.:procesy integracji gospodarek, przede wszystkim w wymiarze globalnymzmiany obserwowane na rynku pracy zarówno w liczbie, jak i jakości kapitału ludzkiegozmiany w zachowaniach konsumentówpojawianie się nowych kategorii nabywców z niewystępującymi do tej pory preferencjamipostęp w dziedzinie technologii jako nowy czynnik przedsiębiorczości, a także jako determinanta organizacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu.
Okładka książki Smart working dla wszystkich

49,00 zł 34,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,51 zł

Książka opowiada o nowoczesnym sposobie organizacji pracy, który oferuje szereg zmian polegających na swobodzie, wolności wyboru i zrównoważonym rozwoju, odpowiadając tym samym na złożoność dzisiejszego kontekstu gospodarczego i społecznego.Jeśli chcesz wejść na drogę zmian, wiodącą ku uefektywnieniu Twojej pracy ta książka podpowie Ci, od czego zacząć.Wśród omówionych tematów:czego nauczyliśmy się, pracując zdalnie wskutek pandemii COVID-19odnalezienie swojej pasji, stałe uczenie się i odwaga wyjścia ze strefy komfortu, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracybiurokracja i głupota funkcjonalna - jak skutecznie się ich pozbyć, by zwalczyć frustrację i czuć się spełnionymdoświadczenia Autora w zakresie wdrażania metody smart working do firm o różnym profilu działalności.
Okładka książki Analiza finansowa w przedsiębiorstwie - przykłady, zadania i rozwiązania

69,00 zł 52,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,03 zł

W oparciu o uzyskane i odpowiednio przetworzone informacje analityczne, wynikające głównie ze sprawozdań finansowych, można dokonać kompleksowej analizy jednostki gospodarczej. Wyniki tej oceny są podstawą do podejmowania różnorodnych decyzji. Książka koncentruje się właśnie na ocenie zjawisk i procesów finansowych zachodzących w przedsiębiorstwie. Każdy rozdział składa się z części wprowadzającej, teoretycznej, gdzie przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzanie badań; są tu także szczegółowo rozwiązane i zinterpretowane przykłady. Następnie podano zadania do rozwiązania, których wyniki przedstawiono w ostatniej części podręcznika. W niniejszym opracowaniu autorki wskazują jak przeprowadzić: - analizę wstępną sprawozdań finansowych, - analizę przyczynową, - analizę wskaźnikową, - analizę piramidalną, - analizę dyskryminacyjną, - analizę wyniku finansowego. Praca stanowi oryginalne podejście Autorek do problematyki związanej z analizą finansową, ukazuje ich bogaty warsztat metodyczny. Podręcznik jest wartościową pozycją, która powinna być szeroko wykorzystywana przez studentów studiów ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z rachunkowości i zarządzania finansami przedsiębiorstw, czy też studiów menedżerskich. Stanowi wartościowe opracowanie, które będzie można polecić jako literaturę do zajęć m.in. z analizy finansowej, finansów małych i średnich przedsiębiorstw, finansów przedsiębiorstwa turystycznego. Może stanowić interesującą pozycję literaturową, wykorzystywaną przez praktyków chcących w sposób profesjonalny dokonywać oceny sytuacji finansowej własnego przedsiębiorstwa"". - dr hab. Bożena Kołosowska, prof. UMK i WSB w Toruniu
Okładka książki Kształtowanie wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

68,00 zł 48,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,65 zł

Pojawienie się i upowszechnienie nieklasycznej własności prywatnej przedsiębiorstwa, opartej na rozdzieleniu własności i zarządzania, a następnie zdominowanie przez ten typ własności współczesnych gospodarek, zrodziło potrzebę poszukiwania nowych rozwiązań zarządczych, gwarantujących zarówno efektywną realizację celów właścicieli przedsiębiorstw, jak i stworzenie skutecznych mechanizmów zapewniających integrację tych celów z celami menedżerów. Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie było powstanie i szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością (value based management) integrującej strategię przedsiębiorstwa ze sferą zarządzania finansami.Zasadniczym celem monografii jest prezentacja i egzemplifikacja znaczenia kategorii wartości przedsiębiorstwa oraz mechanizmów jej pomiaru i oceny, jako determinantów procesu ewoluowania współczesnego zarządzania. Ramową strukturę publikacji wyznaczają następujące zagadnienia:złożone uwarunkowania procesu zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach oddziaływania procesów globalizacji - ich prezentacja i ocenaznaczenie kategorii wartości z punktu widzenia mechanizmów zarządzania przedsiębiorstwem oraz powstania i ewoluowania koncepcji zarządzania wartościąistota oraz narzędzia pomiaru efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwawykorzystanie narzędzi pomiaru efektywności kreowania wartości dla potrzeb analizy kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce.Oddając niniejszą monografię do rąk Czytelników, Autorzy wyrażają przekonanie, że będzie mogła ona stać się twórczym wkładem w rozwój badań nad złożonymi mechanizmami zarządzania wartością przedsiębiorstwa, wzbogacając równocześnie dorobek naukowy w zakresie teorii i praktyki zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami. Monografia powstała z myślą zarówno o osobach studiujących podejmowaną w niej problematykę, jak i o przedstawicielach praktyki współczesnego zarządzania. Wpisuje się bowiem w nurt praktyczny nauk o zarządzaniu i jakości.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj