Publikacja skierowana jest przede wszystkim do członków zarządów i rad nadzorczych spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, pracowników obsługujących te organy a także wspólników samodzielnie prowadzących sprawy własnej spółki.
Książka zawiera wzory najbardziej popularnych dokumentów związanych z funkcjonowaniem spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Są one oparte na obowiązujących przepisach oraz powszechnie uznanych standardach.
Każdy ze wzorów został opatrzony szczegółowym komentarzem, który ułatwi jego zrozumienie; wypełnienie i zastosowanie. Tekstom towarzyszą piktogramy, poprzez które chcemy zwrócić Państwa uwagę na ważniejsze kwestie.
Dla ułatwienia dokumenty zostały pogrupowane w następujące kategorie:
* Informacje
* Ogłoszenia
* Oświadczenia
* Uchwały
* Umowy
* Wezwania
* Wnioski
* Wskazania
* Zgłoszenia
* Żądania
Wszystkie wzory to powszechnie stosowane w obrocie gospodarczym dokumenty, które naszym zdaniem ułatwią Państwu codzienną pracę.
Do książki dołączono płytę CD, na której znajdą Państwo wszystkie wzory z książki do natychmiastowego wykorzystania. Dokumenty są w pełni edytowalne, gotowe do wypełnienia, zarchiwizowania i wydruku. Poza tym na płycie znajdują się aktualne akty prawne związane z tematem spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.
Jak skutecznie prowadzić rozmowy?
Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą gadułą?
Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji?
Jak wspólnie z pracownikiem formułować realne do osiągnięcia cele?
W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy i z jakich technik korzystają.
Jak pozyskać najlepszych pracowników?
Sukces każdego przedsiębiorstwa, zarówno małej firmy jak i koncernu, zależy w dużym stopniu od jego pracowników.
W jaki sposób znaleźć dobrych kandydatów i uniknąć błędnych decyzji personalnych?
Książka opisuje proces rekrutacji, począwszy od formułowania ogłoszeń i kompetentnej oceny dokumentacji aplikacyjnej, aż po podjęcie trafnej decyzji.
Przedstawione tu techniki pytań, stosowane w rozmowie kwalifikacyjnej pozwalają odpowiednio ocenić kandydata.
Jak kierować firmą zgodnie z najnowszymi trendami?
Kompetentne zarządzanie według doradców Kienbauma.
W publikacji:
- testy kompetencyjne Kienbauma: czy potrafisz dobrze zarządzać?
- porady ekspertów: skorzystaj z doświadczenia autorów.
Książka adresowana jest przede wszystkim do środowiska akademickiego, w szczególności do studentów, którzy swą zawodową przyszłość planują związać z własną działalnością biznesową lub którzy wybrali specjalizację w zakresie małych i średnich przedsiębiorstw.
Motywacja jest jednym z podstawowych czynników wpływających na sukceslub porażkę przedsiębiorstwa. W dobie ostrej rywalizacji na rynku towłaśnie poziom zaangażowania poszczególnych pracowników i całej załogimoże stać się najważniejszym elementem różnicującym dwóch konkurentów.
Książka przedstawia wiele możliwości wzmocnienia motywacji, nie tylko własnej, lecz i pracowników.
W publikacji między innymi testy sprawdzające zdolność do motywowania:
* Czy stwarzasz pracownikom warunki do automotywacji?
* Jak silna jest Twoja motywacja?
* Na ile jesteś kompetentny emocjonalnie?
* W jaki sposób przekazujesz informację zwrotną?
* Jakie obszary celów masz przed sobą?
* Czy współgrają u ciebie chęć, umiejętności i możliwości zewnętrzne?
* Czy znasz swój stosunek do czasu?
Autorzy:
Rainer Niermeyer
Partner w firmie KienbaumManagement Consultants. Od wielu lat zajmuje się doradztwem icoachingiem oraz jest trenerem menadżerów i ich pracownikówspecjalizującym się w tematyce umiejętności „miękkich"
Jak rozwijać kompetencje pracowników?
Kompetencje pracownicze są obecnie jednym z głównych czynników warunkujących uzyskanie przewagi konkurencyjnej zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Dlatego też zagwarantowanie ciągłego doskonalenia i rozwoju tych kompetencji staje się dziś koniecznością.
W książce podjęto próbę całościowego spojrzenia na problematykę doskonalenia kompetencji pracowniczych organizacji nie tylko mających charakter gospodarczy, lecz i niekomercyjny.
najważniejsze soft skills - czym się charakteryzują i jak je skutecznie stosować w praktyce
indywidualny program treningowy służący doskonaleniu umiejętności "miękkich"
rozpoznawanie, jakimi kompetencjami społecznymi dysponują pracownicy i wspieranie ich rozwoju
mnóstwo użytecznych wskazówek i porad doświadczonego eksperta
Celem Komentarza omawiającego w sposób szczegółowy instytucję rozwodu, poza przybliżeniem zmian obowiązujących od 13.6.2009 roku, jest uporządkowanie bogatego dorobku orzecznictwa Sądu Najwyższego w tym zakresie.
Publikacja została pomyślana przede wszystkim jako podręcznik dla studiujących nauki ekonomiczne, zwłaszcza finanse przedsiębiorstwa. Będzie jednak również przydatna osobom zamierzającym rozpocząć działalność gospodarczą lub już ją prowadzącym, ale odczuwającym niedosyt wiedzy z zakresu finansów. W podręczniku, w wyjątkowo przystępnej formie omówiono przede wszystkim nowe instrumenty i transakcje finansowe, które pojawiły się na polskim rynku finansowym wraz z jego rozwojem. Autorzy uwzględnili wymogi Nowej Umowy Kapitałowej. Przez całą pracę przewija się wątek ryzyka finansowego, czyhającego na każdym etapie funkcjonowania firmy.
Książka zatytułowana „Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa", przygotowana przez zespół autorów pod kierunkiem prof. dr hab. Aurelii Bielawskiej, stanowi kompendium bogatej wiedzy na temat nowoczesnego podejścia w racjonalnym zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa. (...) Struktura pracy sprawia, że czytający jej treść będzie mógł posiąść wiedzę, która pozwoli mu na efektywne gospodarowanie, zarówno kapitałem własnym, jak i pożyczonym. Publikacja ta spełnia w najwyższym stopniu rolę podręcznika (...), będzie pozycją poszukiwaną przez młodzież studiującą na kierunku ekonomicznym i innych kierunkach pokrewnych.
Prof. zw. dr hab. Maria Dębniewska
Kierownik Katedry Finansów i Bankowości
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Dostosowanie struktury organizacyjnej do sytuacji gospodarczej warunkiem sukcesu. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do menedżerów oraz zespołów badawczo- projektowych, zajmujących się organizacją przedsiębiorstw.
Stan prawny: 13 czerwca 2009 roku
Komentarz zawiera omówienie przepisów art. 128-1441 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, poświęconych obowiązkowi alimentacyjnemu.
Zmiany wprowadzone ustawąz 6.11.2008 r. o zmianie ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw, które zaczną obowiązywać13.6.2009 r., zrywają z jednolitym traktowaniem obowiązku alimentacyjnegowzględem dzieci, dotyczą także kapitalizacji renty alimentacyjnej, przewidującmożliwość rozłożenia jej na raty oraz zagadnienia wpływu świadczeń socjalnychna istnienie i zakres obowiązku alimentacyjnego.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku ?zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Pozycja wydaje się szczególnie aktualna w kontekście przygotowywanej obecnie rządowej nowelizacji Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego. Całość stanowi komentarz do części Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego obejmującej stosunki między rodzicami a dziećmi.
Pani Profesor Wanda Stojanowska niewątpliwie należy do grona najwybitniejszych znawców problematyki prawa rodzinnego w Polsce. Specyficzną cechą Jej pracy jest korzystanie na szeroką skalę z metod empirycznych, w tym badań aktowych i ankietowych. Takie podejście, rzadko spotykane w nauce prawa polskiego, jest z pewnością konsekwencją doświadczenia sędziowskiego, które pozwoliło Jej badać prawo rodzinne nie tylko z punktu widzenia LAW IN BOOKS, ale także LAW IN ACTION.
Książka dla pracodawców i osób prowadzących rekrutację.
Zawarto w niej odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie błędy są najczęściej popełniane w procesie rekrutacji?
- Skąd czerpać informacje o kandydatach?
- Jakimi metodami można weryfikować ich umiejętności?
- Jakie korzyści i zagrożenia wiążą się z każdą z metod rekrutacyjnych?
- Co zrobić, żeby nie odrzucić najlepszych kandydatów na wstępie?
- Kiedy warto, a kiedy nie warto korzystać z pomocy zewnętrznej firmy rekrutacyjnej?
W publikacji omówiono: zasady i tryb postępowania w zakresie przeciwdziałania narkomanii oraz aspekty kryminologiczne, psychologiczne i medyczne narkomanii.
Business English Readings to podręcznik, którego założeniem jest równoczesna nauka angielskiego dla potrzeb biznesu, a także biznesu po angielsku. Obejmuje główne dziedziny biznesu takie jak: bankowość, ubezpieczenia, handel zagraniczny, marketing, reklamę, członkostwo Polski w Unii Europejskiej oraz różnice kulturowe. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów prawa, ekonomii, marketingu, nauczycieli języków specjalistycznych, ludzi biznesu oraz wszystkich osób zainteresowanych pogłębianiem znajomości angielskiego języka biznesu.
Autorzy będący wykładowcami języka angielskiego na Uniwersytecie Śląskim, zajmują się nauczaniem języka angielskiego dla celów specjalistycznych. Ponadto zaangażowani są w liczne projekty edukacyjne i działalność naukową. Pracą zespołu kierował dr Piotr Mamet, którego doświadczenie obejmuje nie tylko teoretyczną i praktyczną znajomość zagadnień związanych z angielskim językiem biznesu, ale również wiedzę fachową w dziedzinie handlu zagranicznego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?