WspieraMY to narzędzie stworzone z myślą o młodzieży w wieku 14–18 lat.Bazuje na opisach trudnych sytuacji, których nastolatki mogą doświadczyć w codziennym życiu. Uczy, jak wspierać i prosić o wsparcie, jak rozmawiać i stawiać granice tam, gdzie młodzi najbardziej tego potrzebują.Karty dla osób pracujących z młodzieżą – terapeutów, pedagogów i psychologów. Sprawdzą się podczas zajęć TUS oraz lekcji wychowawczych.Zawartość publikacji:30 kart sytuacyjnych,20 kart wsparcia,przewodnik dla prowadzącego.Tematyka kart zestawu 2 to relacja z samym sobą i relacje zadaniowe.Dzięki pracy z kartami młodzież:trenuje wsparcie rówieśnicze w warunkach symulowanych zdarzeń,uczy się prosić o pomoc, a także asertywnie dbać o własne granice i dobrostan,kształtuje umiejętności społeczne dotyczące wsparcia rówieśniczego,ćwiczy umiejętność słuchania,uczy się budowania relacji i współpracy w środowisku rówieśniczym,ćwiczy radzenie sobie w sytuacjach stresowych i odreagowywanie stresu,utrwala zachowania akceptowalne społecznie,buduje świadomość, że w żadnej sytuacji nie musimy być sami i że warto szukać wsparcia.Dlaczego wsparcie rówieśnicze jest skuteczne?Młodzi ludzie chętniej przyjmują wsparcie od rówieśników niż od dorosłych.W relacjach z osobami w podobnym wieku młodym łatwiej jest szczerze rozmawiać o swoich trudnościach.Młodzież rzadziej doświadcza rozczarowania i niezrozumienia w kontaktach z rówieśnikami niż z dorosłymi.Rówieśników łączą podobna perspektywa i podobne przeżycia, ważne na ich etapie rozwoju.Osoby w tym samym wieku są często bardziej wiarygodne niż dorośli i bardziej godne zaufania, dlatego ich wsparcie okazuje się bardziej autentyczne.WspieraMY – uczymy, jak być dla siebie nawzajem.
WspieraMY to narzędzie stworzone z myślą o młodzieży w wieku 14–18 lat. Bazuje na opisach trudnych sytuacji, których nastolatki mogą doświadczyć w codziennym życiu. Uczy, jak wspierać i prosić o wsparcie, jak rozmawiać i stawiać granice tam, gdzie młodzi najbardziej tego potrzebują.Karty dla osób pracujących z młodzieżą – terapeutów, pedagogów i psychologów. Sprawdzą się podczas zajęć TUS oraz lekcji wychowawczych.Zawartość publikacji:30 kart sytuacyjnych,20 kart wsparcia,przewodnik dla prowadzącego.Tematyka kart zestawu 1 to relacje z rówieśnikami i z dorosłymi.Dzięki pracy z kartami młodzież:trenuje wsparcie rówieśnicze w warunkach symulowanych zdarzeń,uczy się prosić o pomoc, a także asertywnie dbać o własne granice i dobrostan,kształtuje umiejętności społeczne dotyczące wsparcia rówieśniczego,ćwiczy umiejętność słuchania,uczy się budowania relacji i współpracy w środowisku rówieśniczym,ćwiczy radzenie sobie w sytuacjach stresowych i odreagowywanie stresu,utrwala zachowania akceptowalne społecznie,buduje świadomość, że w żadnej sytuacji nie musimy być sami i że warto szukać wsparcia.Dlaczego wsparcie rówieśnicze jest skuteczne?Młodzi ludzie chętniej przyjmują wsparcie od rówieśników niż od dorosłych.W relacjach z osobami w podobnym wieku młodym łatwiej jest szczerze rozmawiać o swoich trudnościach.Młodzież rzadziej doświadcza rozczarowania i niezrozumienia w kontaktach z rówieśnikami niż z dorosłymi.Rówieśników łączą podobna perspektywa i podobne przeżycia, ważne na ich etapie rozwoju.Osoby w tym samym wieku są często bardziej wiarygodne niż dorośli i bardziej godne zaufania, dlatego ich wsparcie okazuje się bardziej autentyczne.WspieraMY – uczymy, jak być dla siebie nawzajem.
Sięgnij po zestaw, który łączy słowo z obrazem, aby nauka była szybsza i bardziej efektywna.Język angielski. Graficzne karty pracy dla klas 7-8 to narzędzie dla uczniów, którzy chcą błyszczeć na sprawdzianach i na egzaminie ósmoklasisty, oraz dla nauczycieli, którym zależy na aktywnych, zaangażowanych lekcjach.Otwórz teczkę, uruchom wyobraźnię i przekonaj się, że nauka angielskiego może być przyjemna!W środku znajdziesz:ponad 80 zróżnicowanych kart pracy od Lets talk! po słownictwo tematyczne, kolokacje i phrasal verbs;czytelne ilustracje tworzące haki pamięciowe, dzięki którym nowe wyrażenia zostają w pamięci na dłużej;zadania zgodne z podstawą programową dla klas 7 i 8 sprawdzą się na lekcji, zastępstwie i podczas samodzielnychpowtórek bank funkcji językowych i sekcję Word formation, które wspierają pisanie oraz mówienie z większą pewnością siebie.Spis treści:Lets talk!Language functionsLangage functions bankHumanHome & livingEducationWorkPrivate lifeFoodShopping & servicesTravelling & tourismCultureSportHealthScience & technologyThe natural worldSocial lifeCollocations make or doCollocations keep or takeCollocations break or getCollocationsPhrasal verbs upPhrasal verbs out - intoPhrasal verbs out - into - upPhrasal verbs in - onPhrasal verbs down - offPhrasal verbs in - on - down - offPhrasal verbs out - into - up - in - on - down - offWord formationRozwiązania
Odkrywanki sylabowe. Ćwiczenia do nauki czytania. Zestaw 2 to pomoc wspierająca naukę czytania metodą sylabową, połączona z ćwiczeniami rozwijającymi percepcję wzrokową, analizę sekwencyjną i motorykę małą.Dzięki atrakcyjnej formie i elementowi zabawy dziecko chętnie angażuje się w naukę, a czytanie staje się przyjemnością.Zestaw opiera się na słowach składających się z sylab otwartych zbudowanych ze spółgłosek: P, M, B, L, F, W, T, D, K, G, J, N.Zestaw zawiera ćwiczenia identyfikowania czarno-białych obrazków tematycznych i atematycznych (i ich konturów).Pomoc dedykowana jest: nauczycielom przedszkolnym i wczesnoszkolnym,terapeutom i logopedom pracującym z dziećmi z trudnościami w nauce czytania,rodzicom wspierającym dzieci w nauce czytania metodą sylabową.Zawartość zestawu: 12 plansz z czarno-białymi obrazkami,144 dwustronne kartoniki z obrazkami i sylabami,instrukcja z opisem ćwiczeń,kod QR do dodatkowych materiałów.Zestaw pozwala na trening: percepcji wzrokowejanalizy sekwencyjnej rozpoznawania sylabmotoryki małejmotoryki małej
Odkrywanki sylabowe. Ćwiczenia do nauki czytania. Zestaw 1 to pomoc wspierająca naukę czytania metodą sylabową, połączona z ćwiczeniami rozwijającymi percepcję wzrokową, analizę sekwencyjną i motorykę małą. Dzięki atrakcyjnej formie i elementowi zabawy dziecko chętnie angażuje się w naukę, a czytanie staje się przyjemnością.Zestaw opiera się na słowach składających się z sylab otwartych zbudowanych ze spółgłosek: P, M, B, L, F, W, T, D, K, G, J, N.Zestaw zawiera ćwiczenia identyfikowania kolorowych obrazków tematycznych i atematycznych (i ich cieni). Pomoc dedykowana jest: nauczycielom przedszkolnym i wczesnoszkolnym,terapeutom i logopedom pracującym z dziećmi z trudnościami w nauce czytania,rodzicom wspierającym dzieci w nauce czytania metodą sylabową.Zawartość zestawu: 12 plansz z kolorowymi obrazkami,144 dwustronne kartoniki z obrazkami i sylabami,instrukcja z opisem ćwiczeń,kod QR do dodatkowych materiałów.Zestaw pozwala na trening: percepcji wzrokowejanalizy sekwencyjnej rozpoznawania syla
Karty edukacyjne Dbam o ciało zachęcają do zachowań prozdrowotnych i promują zdrowy styl życia.Są doskonałą inspiracją do mądrej, empatycznej rozmowy o ciele i zdrowiu z dziećmi oraz nastolatkami.W pudełku znajdziesz 50 kart o tematyce:profilaktyka chorób i zaburzeń,aktywność fizyczna,szacunek do ciała,dieta i odżywianie,profilaktyka uzależnień.Karty przeznaczone są dla dzieci w wieku 10-15 lat.Wykorzystaj je w gabinecie psychologicznym, w klasie i w domowym zaciszu – wszędzie tam, gdzie chcesz budować świadomość i dobre nawyki.
Seria kart pracy dla nastolatków Jak ogarnąć emocje? to sprawdzona i ciekawa pomoc wspierająca trening uważności oraz pracę z emocjami.Dzięki niej młodzież:nauczy się rozpoznawać emocje u siebie i innychlepiej zidentyfikuje własne uczuciazrozumie, jak radzić sobie z trudnymi emocjamidowie się, jak tworzyć prawidłowe relacje z otoczeniempozna techniki relaksacyjnezadba o swoje zdrowie psychiczne.Karty zawierają elementy sketchnotingu, wykorzystują stonowaną kolorystykę i kreatywne grafiki. Uruchamiają skojarzenia i polisensoryczne spostrzeganie świata emocji, co z kolei pomaga utrwalić poznawane treści. Forma i struktura kart zachęca nastolatków do pracy, pomaga w koncentracji uwagi i wspiera zarówno myślenie logiczne, jak i kreatywne.
Zestaw został zaprojektowany tak, by łączyć pracę terapeuty i zaangażowanie rodziców. Podczas zajęć z terapeutą dziecko nabywa umiejętności, które potem doskonali i utrwala podczas zabawy i codziennej interakcji z rodzicami w domu. Zintegrowane, spójne działanie przynosi najlepsze efekty i pozwala cieszyć się postępami dziecka.Materiał zawarty w teczce charakteryzuje:-duży format,-spokojna tonacja kolorów,-czytelne ilustracje.Dla kogo?-Dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,-dla dzieci zagrożonych autyzmem,-dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Nowe narzędzia metodyczne w zestawie 2:-dziennik wydarzeń - pomaga w budowaniu kompetencji komunikacyjnej i językowej,-zadania z sylabami - pierwszy zestaw zawierał samogłoski; w drugiej części stopniowo przechodzimy do sylab otwartych.
Nowe, zmienione wydanie:-większa czcionka,-współczesne ilustracje,-prosty i praktyczny układ graficzny,-dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania,-pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków).Zawartość teczki:-60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami: Ś, Ź, Ć, DŹ, R, Ń, wyrazy z samogłoskami nosowymi Ą, Ę, grupy spółgłoskowe, ćwiczenia zapisu spółgłosek miękkich, teksty, zagadki, krzyżówki sylabowe),-szczegółowa instrukcja z opisem metody.Program MOJE SYLABKI służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób - sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (MOJE SYLABKI, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje.Program jest przeznaczony:-dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania,-dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej.Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu.
Nowe, zmienione wydanie:-większa czcionka,-współczesne ilustracje,-prosty i praktyczny układ graficzny,-dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania,-pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków).Zawartość teczki:-60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami: SZ, Ż, RZ, CH, H, Ł, Ć, DZ, CZ, DŻ, krótkie wyrazy jednosylabowe, dwuznaki, pytania sprawdzające rozumienie tekstu, teksty, krzyżówki sylabowe),-szczegółowa instrukcja z opisem metody.Program MOJE SYLABKI służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób - sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (MOJE SYLABKI, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje.Program jest przeznaczony:-dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania,-dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej.Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu.
Nowe, zmienione wydanie:-większa czcionka,-współczesne ilustracje,-prosty i praktyczny układ graficzny,-dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania,-pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków).Zawartość teczki:-60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami: P, M, B, L, F, W, T, D, S, Z, K, G, J, N, wyrazy jednosylabowe, pseudowyrazy, zdania i proste teksty),-szczegółowa instrukcja z opisem metody.Program MOJE SYLABKI służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób - sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (MOJE SYLABKI, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje.Program jest przeznaczony:-dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania,-dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej.Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu.
Nowe, zmienione wydanie:-większa czcionka,-współczesne ilustracje,-prosty i praktyczny układ graficzny,-dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania,-pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków).Zawartość teczki:-60 karty ćwiczeń (sylaby otwarte ze spółgłoskami: S, Z, K, G, J, N, zestawy: samogłoska + sylaba otwarta, wyrazy do czytania globalnego, wyrazy dwusylabowe z sylab otwartych, zdania i proste teksty),-szczegółowa instrukcja z opisem metody.Program MOJE SYLABKI służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób - sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (MOJE SYLABKI, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje.Program jest przeznaczony:-dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania,-dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej.Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu.
Nowe, zmienione wydanie:-większa czcionka,-współczesne ilustracje,-prosty i praktyczny układ graficzny,-dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wyklejania,-pierwsze ćwiczenia do czytania ze zrozumieniem (zdania bez rysunków).Zawartość teczki:-63 karty ćwiczeń (samogłoski, onomatopeje, wyrazy do czytania globalnego, sylaby otwarte ze spółgłoskami P, M, B, L, F, W, T, D, zdania i proste teksty),-szczegółowa instrukcja z opisem metody.Program MOJE SYLABKI służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób - sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (MOJE SYLABKI, zestawy 1-5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje.Program jest przeznaczony:-dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania,-dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej.Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu.
Mów mi, jak mam to powiedzieć!to pakiet ćwiczeń dla dzieci z różnymi zaburzeniami mowy.Ćwiczenia naśladują naturalne etapy nabywania języka i skonstruowane są tak, aby przeprowadzić dziecko i nauczyciela po kolei od najważniejszego etapu rozwoju mowy aż do w pełni rozwiniętego zdania złożonego. Każde z ćwiczonych słów lub zdań zilustrowane jest prostym, czarno-białym obrazkiem, aby ułatwić dziecku proces rozumienia i zapamiętywania.Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci z:opóźnionym rozwojem mowy,afazją/dysfazją dziecięcą,zaburzeniami ze spektrum autyzmu,niedosłuchem, głuchotą,niepełnosprawnością intelektualną.Program proponujemy także rodzicom dzieci rozwijających się prawidłowo, jako pomoc w kształtowaniu sprawności językowej.3 poziomy trudności:łatwy,średni,trudny.78 kart:dwustronny zadruk,awers (ilustracje),rewers (zdania).554 ilustracje:jednoelementowe i i sytuacyjne,czarno-białe,łagodna i prosta kreska.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?