W tej sferze znajdziecie Państwo szeroki wachlarz publikacji na temat technik psychologii i psychoterapii. Przedstawione w naszych podręcznikach sprawdzone techniki i sposoby na lepsze życie, potraktuj jako narzędzia pracy nad sobą i własnym umysłem. Bardzo wielu ludziom pomogły stanąć na nogi, poradzić sobie z krytycznymi nieraz sytuacjami, toksycznymi relacjami czy destrukcyjnymi emocjami. Dorota Mrówka poleca książki o medytacji, które oczyszczają umysł i rozjaśniają myśli. Z kolei Maciej Wielobób zaleca terapię jogą, od Ciebie zależy, którą metodę wybierzesz, wybór jest naprawdę ogromny.
W prostocie tkwi siłaUczyń medytację najważniejszą czynnością w ciągu dniaOgranicz stres, zapewnij sobie więcej energii i ciesz się lepszym zdrowiemPosłuchaj ponadgodzinnych medytacji dostępnych w interneciePodróż do wnętrza pozwalająca cieszyć się szczęśliwszym życiemJeśli chcesz zapewnić sobie większy spokój, rozluźnienie i poczucie pomyślności, ta książka będzie Twoją łodzią ratunkową. Wesprze Cię, począwszy od przygotowania ciała do medytacji, a skończywszy na skupianiu świadomości. Nauczysz się, jak okazywać otwartość, odsunąć na bok czynniki rozpraszające i korzystać z medytacji, by cieszyć się szczęśliwszym, zdrowszym i bardziej zrównoważonym życiem.W książce:Przygotowanie ciała do medytacjiKorzyści z medytacjiPielęgnowanie pozytywnych emocjiMedytacja w pracy i medytacja w grupachUzdrawianie ciała i umysłuCzerpanie radości z rozwoju duchowegoO autorzeStephan Bodian jest cenionym na całym świecie autorem, psychoterapeutą i nauczycielem. Regularnie prowadzi intensywne kursy i wyjazdy medytacyjne, zapewnia też porady duchowe i wsparcie mentorskie ludziom pochodzącym z różnych krajów.
Nastolatki jednego dnia mogą doświadczać intensywnych i zupełnie przeciwstawnych uczuć: euforii i przygnębienia, poczucia przynależności do grupy rówieśniczej i poczucia wykluczenia z niej, entuzjazmu i zniechęcenia, brawury i lęku, wiary w siebie i zwątpienia we własne możliwości. Odczuwają silny stres, ponieważ brakuje im umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z przytłaczającymi emocjami oraz nawiązywania satysfakcjonujących relacji.Przedstawiony w książce model pracy z młodzieżą (DNA-V) łączy założenia terapii akceptacji i zaangażowania oraz psychologii pozytywnej z najnowszą wiedzą naukową na temat procesów rozwojowych. Jest to całościowy program pokazujący, jak pomóc młodym ludziom odkryć i rozwijać własne mocne strony, radzić sobie z trudnymi emocjami oraz przełamywać negatywne wzorce myślenia. Zaprezentowane narzędzia pomagają wykształcić umiejętności psychologiczne, które pozwolą młodym osobom zaangażować się w działania zgodne z własnymi wartościami, osiągnąć stawiane sobie cele, w pełni zrealizować swój potencjał oraz zbudować pozytywne relacje z rówieśnikami i rodziną. Umiejętności te ułatwią im przejście przez trudny okres dojrzewania.Zaprezentowana wiedza została zilustrowana przykładami i opisami przypadków. Książka zawiera zestaw przydatnych materiałów, takich jak formularze i karty pracy, a także ćwiczenia i rady dotyczące dostosowania technik do indywidualnych potrzeb nastolatka. Autorzy wyjaśniają też, jak zorganizować pracę w dużych grupach i klasach szkolnych.Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla psychologów, psychoterapeutów, nauczycieli i pedagogów oraz dla każdego, komu leży na sercu dobro młodzieży.
Książka przedstawia doświadczenia terapeutów i ich różne spojrzenia na terapię w mutyzmie wybiórczym. Opisuje formy, techniki i metody pracy z dziećmi z tym zaburzeniem. Autorki wykorzystują zróżnicowane formy terapeutyczne i „szyją terapie na miarę dziecka”, a także podkreślają, że z wielu metod terapeutycznych należy stworzyć tę jedną, „własną” – indywidualną dla konkretnego dziecka z mutyzmem wybiórczym. […] Przedstawiają przypadki dzieci na różnych etapach rozwojowych: dwuletniej dziewczynki uczęszczającej do żłobka, pacjentów w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz chłopca w wieku gimnazjalnym. Ukazanie skali zaburzenia wśród dzieci jest ogromnie ważne dla logopedów, psychologów, pedagogów i rodziców. Mutyzm może bowiem pojawić się niezależnie od wieku dziecka, przeżyć, środowiska i miejsca.
Publikacja prezentuje wiele unikatowych i bardzo ciekawych propozycji oddziaływań, które opierają się na szerokiej literaturze przedmiotu oraz pogłębionych przez analizę rozwiązaniach praktycznych. […] Należy czerpać jak najwięcej z wiedzy i doświadczenia specjalistów prowadzących diagnozę i terapię mutyzmu wybiórczego, którzy reprezentują różne ośrodki terapeutyczne w Polsce, co podkreśla wagę podjętej tutaj problematyki.
Z recenzji dr Moniki Kozery-Wierzchoś
W niniejszej publikacji pragniemy przedstawić specjalistom, nauczycielom, rodzicom oraz wszystkim osobom zainteresowanym problematyką mutyzmu wybiórczego nasze doświadczenia i różne podejścia do tego zaburzenia. Uważamy, że każde dziecko dotknięte mutyzmem – choć zachowuje się podobnie jak inne dzieci niemówiące – wymaga odpowiednio dobranych metod i technik terapeutycznych, działań, które nazywamy „terapią szytą na miarę dziecka”. Należy pamiętać, że brak mowy w różnych sytuacjach społecznych jest tylko jednym z objawów mutyzmu, a jego kluczową przyczyną są zaburzenia lękowe. Ważne, aby w trakcie terapii uwzględnić inne aspekty funkcjonowania dziecka, przepracować z nim umiejętność radzenia sobie z lękiem w różnych sytuacjach, także tych, które nie zawsze są bezpośrednio związane z mówieniem. W książce przedstawiamy doświadczenia terapeutów dotyczące zarówno pracy indywidualnej, jak i grupowej. Dzielimy się również naszymi wątpliwościami i rozważaniami, które często towarzyszą naszej pracy w gabinecie, szkole czy przedszkolu.
Jako pierwszy został opisany przypadek dziecka uczęszczającego do żłobka, chociaż mutyzm wybiórczy diagnozuje się z reguły u starszych dzieci. Autorka pokazuje, że przez działania prewencyjne można nie dopuścić do sytuacji, aby niepokojące zachowania rozwinęły się w późniejszym okresie w mutyzm wybiórczy. Następnie przedstawiono przypadek chłopca w wieku przedszkolnym. Aneta Kiepiela-Koperek śledzi w swoim studium zmiany w zachowaniu dziecka oraz pokazuje korzyści płynące ze współpracy z rodziną i środowiskiem. Nieco odmienny przykład prezentuje Alicja Pilch, opisując swoje doświadczenia terapeutyczne z okresu pracy za granicą. Autorka podkreśla nie tylko rolę współdziałań, lecz także wdrożenie programu terapeutycznego. Odmienną, główną formę pomocy, którą jest terapia grupowa, prezentują Joanna Bala i Jadwiga Miękina-Pindur. Według autorek dobór różnorodnych metod pracy, a także współpraca na linii rodzic – terapeuta – nauczyciel przynoszą znakomite efekty. Katarzyna Szyszka przedstawia moment, w którym mutyzm wybiórczy ujawnia się w okresie dojrzewania. Iwona Młynarska będąca nauczycielką nauczania wczesnoszkolnego pomaga dziecku wspólnie z zaangażowaniem klasy. Natomiast opowieść Sylwii Szczęśniak ukazuje postępy syna przy wsparciu wychowawcy i terapeuty na odległość.
Jako ostatnia swoje doświadczenia opisuje Klaudia Giese-Szczap, która zwraca uwagę na fakt, jak istotna jest cierpliwość w pracy terapeutycznej – to równocześnie autorka bajki pomagajki. Optymistyczna historia Marysi i jej niecodziennego spotkania może być doskonałym punktem wyjścia do rozmowy o mutyzmie wybiórczym.
Bajka terapeutyczna, która została napisana przez jedną z współautorek (psychologa klinicznego) i przedstawiona na końcu publikacji, może pomóc dziecku z mutyzmem w zrozumieniu swoich trudności i ograniczeń oraz podjęciu kroków w kierunku zmian na lepsze.
Autorki
A charismatic and controversial figure, Lacan is one of the most important thinkers of the twentieth century and his work has revolutionized linguistics, philosophy, literature, psychology, cultural and media studies.
He gained his reputation as a lecturer, disseminating his ideas to audiences that included Jean-Paul Sartre and Luce Irigaray amongst other hugely influential names. The Ethics of Psychoanalysis is a transcript of his most important lecture series.
Including influential readings of Sophocles’ Antigone and Elizabethan courtly love poetry in relation to female sexuality, The Ethics of Psychoanalysis remains a powerful and controversial work that is still argued over today by the likes of Judith Butler and Slavoj Žižek.
Are you looking for renewed energy, relief from stress, improved sleep, and much more? It's time to start your Ayurveda wellness journey.
Practised in India for millennia, Ayurveda means life-knowledge - it reveals the path to ultimate wellbeing by identifying your individual characteristics and patterns of health, and showing you how to bring balance to your life.
Find out Ayurvedic body type (prakriti) through a simple self-assessment questionnaire, and learn how to adjust your diet to suit your body type using recipes and ingredient lists, stretch and energize your body through yoga, and focus and relax your mind with meditation and positive thinking exercises. You can also look up home therapies and remedies for a variety of common ailments.
Whether you're adopting this ancient lifestyle practice yourself, through your yoga practice, or as an alternative therapy, use Practical Ayurveda to apply its wisdom to your modern lifestyle.
Współczesna medycyna pozostaje bezradna wobec pierwotnych przyczyn wielu schorzeń, bezskutecznie poszukując ich źródła. Tymczasem podstawowe funkcje organizmu, takie jak oddychanie, poruszanie się, odżywianie czy seksualność, związane są z naszą duchowością o wiele bardziej niż sądzimy. Niewidoczny duch i obserwowalna cielesna materia łączą się w pojęciu danej nam z góry łaski, którą można określić "boskim duchem" działającym w ciele człowieka. Tak więc istnienie ludzkie to stan pewnej świętości, kompletności, jedności ziemskiego życia z tym, co boskie. Świętość owa i kompletność, czyli po prostu - zdrowie - najwidoczniej i najpewniej przejawia się we wdzięku ruchów, w cielesnym "blasku" i w żywotności, "przygaszenie" zaś i toporność ruchów mogą oznaczać nawet śmiertelną chorobę.
Potęga podświadomości to jeden z najlepszych i najskuteczniejszych poradników, jakie kiedykolwiek napisano. Ta książka pomogła milionom ludzi na całym świecie osiągnąć upragnione cele jedynie dzięki zmianie sposobu myślenia. Teraz do rąk czytelników trafia nowe wydanie uzupełnione komentarzami z nigdy nie publikowanych prac Autora. Rewolucyjne techniki doktora Murphy’ego opierają się na sprawdzonej zasadzie: Jeśli uwierzysz w coś bez zastrzeżeń i możesz to zobrazować w swoim umyśle, usuniesz podświadome przeszkody, które powstrzymują cię przed osiągnięciem upragnionego celu, a twoja wiara stanie się rzeczywistością. Ten niezwykły poradnik pomoże ci uwolnić umysł i przekaże praktyczne wskazówki, dzięki którym osiągniesz sukces, prestiż i dobrobyt, zdobędziesz przyjaciół, umocnisz szczęśliwe małżeństwo, pokonasz lęki, pozbędziesz się złych nawyków i nałogów. Opanuj proste techniki przedstawione w POTĘDZE PODŚWIADOMOŚCI i odkryj, jak łatwo możesz usunąć psychiczne bariery między tobą a twoimi marzeniami.
Dzięki tej książce Esther i Jerry Hicks, Wayne W. Dyer i Louise L. Hay odnieśli życiowy sukces i stworzyli dzieła, które zainicjowały wewnętrzną transformację milionów ludzi. Teraz ta przełomowa publikacja jest dostępna w Polsce. Autor jest pionierem w udowadnianiu prawdziwej siły pozytywnego myślenia, a ta książka jest uznawana za najlepszy podręcznik harmonijnego życia. Dzięki niej możesz bez trudu osiągnąć szczęście, zdrowie i dobrobyt. Dowiesz się, jak przekształcić negatywne nastawienie w przekonania będące afirmacją życia i zrozumieniem natury boskiej mądrości. Publikacja wprowadza również praktykę skutecznej modlitwy i ujawnia prawdziwe znaczenie modlitwy ""Ojcze nasz"". Udowadnia, że każdemu z nas jest pisane szczęście. Czerp mądrość z samego źródła!
Czym są praktyki tsalung i tummo? Skąd się wzięły i czemu służą? W niniejszej książce Drubdra Khenpo Tsultrim Tenzin, lama pochodzący z tybetańskiej tradycji bön, we współpracy z wybitnymi specjalistami w tej dziedzinie, Dmitrijem i Carol Ermakovami, przedstawia historię tych starożytnych technik oddechowych i wizualizacyjnych oraz szczegółowy, wzbogacony licznymi ilustracjami opis ich stosowania w codziennym życiu.
Książka Tsalung i tummo to pierwszy na polskim rynku kompletny podręcznik jogi tybetańskiej, dotyczący pracy z oddechem, kanałami energetycznymi ludzkiego ciała oraz z rozwijaniem wewnętrznego żaru, który przynosi błogość. Zawiera wskazówki pochodzące z Tantry Matki (Magyud), należącej do najstarszej duchowej tradycji Tybetu i wywodzącej się od zamieszkującego Azję Centralną Buddy Tönpy Szenraba.
Malcom Gladwell's bestselling books have engaged, entertained and inspired millions of readers, transforming the way they see the world and covering a wide range of modern day issues, from success to relationships and the complexities of our minds. This newly designed box set gathers four of his best selling books, offering readers a captivating selection of his innovative and outstanding thinking.
Uważność jest cudem - jak mówi tradycja buddyjska - dzięki któremu poznajemy siebie samych. Potrzebujemy spokoju serca i samokontroli, jeśli chcemy, aby nasze wysiłki przynosiły dobre rezultaty. Jeśli bowiem tracimy samokontrolę, pozwalamy niecierpliwości i złości zakłócić naszą pracę, to odbieramy jej tym samym jakąkolwiek wartość. Każdą czynność powinniśmy wykonywać uważnie. Aby zapanować nad naszym umysłem i uspokoić myśli, musimy uważnie przyglądać się naszym uczuciom i wrażeniom zmysłowym oraz jednoczyć się z nimi. Nauczmy się patrzeć na wszystkie istoty oczami pełnymi współczucia. Główny przekaz tej książki przekłada się na naszą postawę wobec innych ludzi, a zwłaszcza najbliższe otoczenie. Kwintesencją rozważań autora jest wskazówka: ""Jest tylko jeden najważniejszy czas, a ten czas - to teraz. Chwila terażniejsza jest jedynym czasem, jaki mamy.
KOMPLETNY PROGRAM TERAPII SAZ (Stosowana Analiza Zachowania), opracowany dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od 4 do 7 lat, zawiera materiały potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu pośredniego, związanych z językiem abstrakcyjnym, zabawą i zachowaniami społecznymi, a także regulacją emocjonalną i behawioralną.Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 150 umiejętności średniego poziomu. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia w książce zawarto wskazówki, jak to zrobić. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami i zadaniami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki doradzają także, jak stworzyć skuteczne środowisko terapii SAZ, a ponadto dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii.
Czy możliwe jest zbadanie złożonego fenomenu ludzkich relacji w całym jego bogactwie? Jak dotrzeć do nieświadomych przeżyć uruchamianych w kontaktach społecznych? W jaki sposób wnikliwie eksplorować transformacje psychiczne dokonujące się w wyniku psychoterapii czy treningu interpersonalnego?
Publikowany zbiór artykułów psychologów z różnych ośrodków uniwersyteckich w Polsce, na temat zastosowań testu rysunku, stanowi próbę odpowiedzi na te intrygujące pytania. Ukazuje również proces rozwoju metody, nowe jej zastosowania i interpretacje. Staje się mocnym argumentem w dyskusji nad zagadnieniem wartości metod jakościowych.
INTRODUCING guide to the history and theory of the still controversial ‘speaking cure’. The ideas of psychoanalysis have permeated Western culture. It is the dominant paradigm through which we understand our emotional lives, and Freud still finds himself an iconic figure. Yet despite the constant stream of anti-Freud literature, little is known about contemporary psychoanalysis. Introducing Psychoanalysis redresses the balance. It introduces psychoanalysis as a unified ‘theory of the unconscious’ with a variety of different theoretical and therapeutic approaches, explains some of the strange ways in which psychoanalysts think about the mind, and is one of the few books to connect psychoanalysis to everyday life and common understanding of the world. How do psychoanalysts conceptualize the mind? Why was Freud so interested in sex? Is psychoanalysis a science? How does analysis work? In answering these questions, this book offers new insights into the nature of psychoanalytic theory and original ways of describing therapeutic practice. The theory comes alive through Oscar Zarate’s insightful and daring illustrations, which enlighten the text. In demystifying and explaining psychoanalysis, this book will be of interest to students, teachers and the general public.
Zapis analizy dziecka jest pozycją niezwykłą nie tylko w dorobku Klein, ale również w historii piśmiennictwa psychoanalitycznego. Nigdy przedtem, nikt nie opublikował tak dokładnego zapisu sesji psychoanalitycznych.Właściwie każda z sesji dobrze obrazuje specyfikę pracy Klein, jej starania o to, aby w tym, co pacjent komunikuje podczas sesji, odnaleźć nieświadome fantazje, wywołane zarówno przez zdarzenia z przeszłości i konflikty związane z rozwojem, jak i przez aktualne zdarzenia zewnętrzne. [...] Opublikowanie tej pracy zapoczątkowało istotny zwyczaj szczegółowego studiowania zapisu sesji jako cennego źródła wiedzy o pacjencie i o sposobie pracy analityka.Wojciech Hańbowski, ze Wstępu do wydania polskiegoKsiążka jest żywa. Ukazuje pracę Melanie Klein jak żadna inna. Przedstawia jej technikę, a także (poprzez dołączone uwagi) daje wgląd w pracę umysłu Autorki. Pokazuje też koncepcje teoretyczne Klein, wykorzystywane w procesie analitycznym. [...] Książka ta, będąca ostatnim dziełem Melanie Klein, jest godnym pomnikiem jej twórczego myślenia.Elliott Jaques ze Słowa wstępnegoMelanie Klein (18821660) jest znana jako wybitna psychoanlityczka, twórczyni kierunku w psychoanalizie kładącego nacisk na relację z obiektem. Jej technika pracy z dziećmi, koncepcje nieświadomych fantazji, pozycji paranoidalno-schizoidalnej i depresyjnej przyczyniły się do nowego rozumienia wczesnych faz rozwoju dziecka. Miały również wpływ na rozumienie psychopatologii dorosłych i na analityczną technikę leczenia.
Instructional resource for mental health clinicians on using cognitive behavioural therapy with adolescents and young adults
This book complements author Paul Stallard’s Think Good, Feel Good and provides a range of Cognitive Behaviour Therapy resources that can be used with adolescents and young adults. Building upon that book’s core strengths, it provides psycho-educational materials specifically designed for adolescents and young people. The materials, which have been used in the author’s clinical practice, can also be utilized in schools to help adolescents develop better cognitive, emotional and behavioural skills.
Thinking Good, Feeling Better includes traditional CBT ideas and also draws on ideas from the third wave approaches of mindfulness, compassion focused therapy and acceptance and commitment therapy. It includes practical exercises and worksheets that can be used to introduce and develop the key concepts of CBT. The book starts by introducing readers to the origin, basic theory, and rationale behind CBT and explains how the workbook should be used. Chapters cover techniques used in CBT; the process of CBT; valuing oneself; learning to be kind to oneself; mindfulness; controlling feelings; thinking traps; solving problems; facing fears; and more.
Written by an experienced professional with all clinically tested material
Specifically developed for older adolescents and young adults
Reflects current developments in clinical practice
Wide range of downloadable materials
Includes ideas from third wave CBT, Mindfulness, Compassion Focused Therapy and Acceptance and Commitment Therapy
Thinking Good, Feeling Better: A CBT Workbook for Adolescents and Young Adults is a "must have" resource for clinical psychologists, adolescent and young adult psychiatrists, community psychiatric nurses, educational psychologists, and occupational therapists. It is also a valuable resource for those who work with adolescents and young adults including social workers, nurses, practice counsellors, health visitors, teachers and special educational needs coordinators.
Newly updated edition of the highly successful core text for using cognitive behaviour therapy with children and young people
The previous edition of Think Good, Feel Good was an exciting, practical resource that pioneered the way mental health professionals approached Cognitive Behaviour Therapy with children and young people. This new edition continues the work started by clinical psychologist Paul Stallard, and provides a range of flexible and highly appealing materials that can be used to structure and facilitate work with young people. In addition to covering the core elements used in CBT programmes, it incorporates ideas from the third wave CBT therapies of mindfulness, compassion focused therapy and acceptance and commitment therapy. It also includes a practical series of exercises and worksheets that introduce specific concepts and techniques.
Developed by the author and used extensively in clinical practice, Think Good, Feel Good, Second Edition: A CBT Workbook for Children and Young People starts by introducing readers to the origin, basic theory, and rationale behind CBT and explains how the workbook should be used. Chapters cover elements of CBT including identifying thinking traps; core beliefs; controlling feelings; changing behaviour; and more.
Written by an experienced professional with all clinically tested material
Fully updated to reflect recent developments in clinical practice
Wide range of downloadable materials
Includes ideas for third wave CBT, Mindfulness, Compassion Focused Therapy and Acceptance and Commitment Therapy
Think Good, Feel Good, Second Edition: A CBT Workbook for Children and Young People is a "must have" resource for clinical psychologists, child and adolescent psychiatrists, community psychiatric nurses, educational psychologists, and occupational therapists. It is also a valuable resource for those who work with young people including social workers, school nurses, practice counsellors, teachers and health visitors.
Sigmund Freud’s controversial ideas have penetrated Western culture more deeply than those of any other psychologist. The ‘Freudian slip’, the ‘Oedipus complex’, ‘childhood sexuality’, ‘libido’, ‘narcissism’ ‘penis envy’, the ‘castration complex’, the ‘id’, the ‘ego’ and the ‘superego’, ‘denial’, ‘repression’, ‘identification’, ‘projection’, ‘acting out’, the ‘pleasure principle’, the ‘reality principle’, ‘defence-mechanism’ – are all taken for granted in our everyday vocabulary. Psychoanalysis was never just a method of treatment, rather a vision of the human condition which has continued to fascinate and provoke long after the death of its originator.
Its central hypothesis, that we live in conflict with ourselves and seek to resolve matters by turning away from reality, did not emerge from experimental science but from self-examination and the unique opportunities for observation presented by the psychoanalytic technique – in particular, from the confessions produced by ‘free-association’ in Freud's consulting room. Written during the turmoil of the First World War, A General Introduction to Psychoanalysis was distilled from a series of lectures given at Vienna University, but had to wait for the war to end before being made available to the English speaking world.
W jednej z dalekowschodnich tradycji uznaje się, że istnieje gwarantowana ścieżka prowadząca do duchowego oświecenia. Otóż wystarczy pewien mało skomplikowany rytuał powtórzyć osiemset tysięcy razy. Problem w tym, że jeśli odliczyć czas niezbędny na sen, jedzenie i inne ważne czynności, zajęłoby to dobrze ponad osiemdziesiąt lat. Trudno się zatem dziwić, że jak świat długi i szeroki adepci duchowości pilnie poszukują nieco szybszych sposobów. I oczywiście jest ich wiele - większość z nich zaś, o dziwo, łączy ta sama zasada. To konsekwencja i trzymanie się reguł. Nic ponadto.
Ta książka przedstawia jeden z takich systemów - prosty, spójny i co najważniejsze: niezwiązany z żadną konkretną religią. Jednocześnie taki, którego fundamenty można znaleźć we wszystkich religiach, wierzeniach czy modelach rozwoju duchowego. Co więcej - ten system nie tylko ułatwia kroczenie ścieżką duchową. Dzięki niemu łatwo można na nią powrócić, kiedy przydarzy się zgubić drogę.
A teraz usiądź i oczyść umysł. Wyrównaj oddech. Medytuj. Kiedy zaś skończysz swoją codzienną medytację, rusz w drogę - w jej trakcie pamiętaj o zaledwie siedmiu prostych regułach. Stosuj je konsekwentnie i w pełni świadomie. I nie oczekuj niczego. Niczego się nie spodziewaj. Efekty pod postacią zmiany jakości Twojego życia pojawią się prędzej czy później. Zazwyczaj prędzej, niż oczekujesz. Prędzej, niż się spodziewasz.
Jarosław Gibas – socjolog, dawniej dziennikarz i publicysta, obecnie nauczyciel. Autor kilku książek z zakresu inteligencji duchowej i emocjonalnej oraz warsztatów i szkoleń obejmujących zarówno umiejętności EQ, czy mindfulness, jak i obszary związane z psychologią transpersonalną. Entuzjasta dużych motocykli. Mieszka z żoną i psem w Katowicach.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?