KATEGORIE [rozwiń]

Socjologia

Socjologia to nauka systematycznie zajmująca się badaniem całego życia społecznego człowieka. Badane są chociażby społeczne reguły, procesy i kultury, które łączą​ lub dzielą ludzi. W tym dziale zatem proponujemy wszelkie fachowe podręczniki, poradniki i publikacje właśnie z dziedziny socjologii. Czytając nasze lektury zapoznasz się z podstawami psychologii, dzięki którym zrozumiesz istotę kształtowania konkretnych postaw, emocji i cech osobowości ludzkich, zgłębisz podstawy takich nauk jak: filozofia czy logika. Poza tym bedziesz mógł udoskonalić posiadane kompetencje interpersonalne, które przydadzą ci się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

 
 
Opakowanie Heritage and Society

40,00 zł 27,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dlaczego dziedzictwo zawsze do kogoś należy? Jakie są jego społeczne funkcje? Jaki jest dziś stosunek społeczeństwa do istotnej, choć często trudnej przeszłości dziedzictwa? W jaki sposób dziedzictwo kształtuje społeczności, w których żyjemy? Książka stanowi próbę znalezienia odpowiedzi na pytania o społeczny wymiar dziedzictwa kulturowego. Publikacja składa się z pięciu części poświęconych takim zagadnieniom jak: dziedzictwo kłopotliwe czy niechciane, rola dziedzictwa w formowaniu narodu, własność miejsc dziedzictwa, dziedzictwo niematerialne czy przyszłość badań heritologicznych. Znalazło się w niej dwadzieścia siedem esejów międzynarodowych specjalistów – socjologów, historyków, badaczy literatury, architektów, urbanistów i menedżerów kultury – z takich krajów, jak Kanada, Czechy, Niemcy, Węgry, Włochy, Litwa, Malta, Holandia, Polska, Słowacja, Słowenia czy Wielka Brytania. Wśród autorów są m.in.: Sharon Macdonald, John Tunbridge czy Cristina F. Colombo.
Okładka książki Create a Gender-Balanced Workplace

50,09 zł 40,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Equality at work expert Ann Francke reveals how to understand and tackle the damaging consequences of gender imbalance in the workplace Gender balance is first and foremost a business issue. McKinsey estimates we could add 28 trillion to global GDP if we achieved gender equality everywhere - that is more than the GDPs of the US and China combined. But it is so much more than that. Gender balance is one of the best levers we can pull to build better managers and leaders at every level, improve team performance and create better cultures where everyone can thrive. In the Penguin Experts: Create a Gender-Balanced Workplace, Ann Francke, the CEO of the Chartered Management Institute (CMI), introduces her solution to combating the problems at the heart of the continued imbalance and offers clear, actionable strategies for making a positive change in your organisation.
Okładka książki The Narrow Corridor

76,00 zł 61,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

By the authors of the international bestseller Why Nations Fail, based on decades of research, this powerful new big-picture framework explains how some countries develop towards and provide liberty while others fall to despotism, anarchy or asphyxiating norms- and explains how liberty can thrive despite new threats. Liberty is hardly the 'natural' order of things; usually states have been either too weak to protect individuals or too strong for people to protect themselves from despotism. There is also a happy Western myth that where liberty exists, it's a steady state, arrived at by 'enlightenment'. But liberty emerges only when a delicate and incessant balance is struck between state and society - between elites and citizens. This struggle becomes self-reinforcing, inducing both state and society to develop a richer array of capacities, thus affecting the peacefulness of societies, the success of economies and how people experience their daily lives. Explaining this new framework through compelling stories from around the world, in history and from today - and through a single diagram on which the development of any state can be plotted - this masterpiece helps us understand the past and present, and analyse the future.
Okładka książki Globalization of World Politics

185,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The Globalization of World Politics is the market leading introduction to International Relations, written by an unrivalled line-up of experts in their fields. Spanning history, theory, structures and processes, and international issues, it offers the most comprehensive coverage of IR available and maps closely onto introductory courses, as well as being suitable as a valuable reference for the duration of an IR degree. Carefully edited by respected IR experts, John Baylis, Steve Smith and Patricia Owens, to ensure an integrated and coherent style throughout the book. Integrated learning features, including case studies and questions, a brand new debating feature and end of chapter questions, are all carefully tailored to the needs of students approaching IR for the first time. Accompanied by a wealth of online resources to support IR lecturers and their students. New to this Edition: Four brand new chapters including: Feminism, Race, International Organizations, and NGOs. Questions accompanying every case study to encourage students apply theory to real world events. An opposing opinions feature which helps students to critically evaluate an argument.
Okładka książki Polityka (dez)integracji

1,00 zł 0,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsza publikacja dokonuje oceny dotychczas podejmowanych działań mających sprzyjać integracji obywateli spoza Unii Europejskiej w Polsce. Ocenia inicjatywy podejmowane przez instytucje publiczne i organizacje pozarządowe. Każdy rozdział odnosi się do jednego z istotnych aspektów polityki integracyjnej (edukacja, rynek pracy, kultura i prawa polityczne, bezpieczeństwo) i analizuje działania podejmowane w danym obszarze oraz uznane przez autorów za dobre praktyki. Na tej podstawie sformułowano szereg wniosków odnoszących się do zarządzania polityką integracyjną.
Okładka książki Media and Conflict

139,60 zł 90,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The world faces explosive conflicts about the distribution and scarcity of resources, about ethnicity and religion, and about the risks of urban life. These conflicts can easily spiral out of control toward mass slaughter-an evil of huge proportions that is often escalated by the media. What should be done to prevent this lethal trend? We need to understand how the 'spiral of escalation' works. How do media create anxiety, provide space for agitation, and disconnect people? Three approaches to the prevention of mass mediated aggression are proposed in this book: an early warning system for incitement to mass destruction, the invitation to disarming conversations in urban space, and the teaching of 'compassionate communication' to children and others. Alertness to the recurrence of collective violence is urgently needed not only in unstable and poor societies, but also in established democracies. Ordinary people can be incited to the mass slaughter of other ordinary people anywhere. Understanding the media's role in this and acting to prevent it are key goals of this book.
Opakowanie Social Media and Crisis Communication

189,48 zł 123,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Social Media and Crisis Communication provides a unique and timely contribution to the field of crisis communication by addressing how social media are influencing the practice of crisis communication. The book, with a collection of chapters contributed by leading communication researchers, covers the current and emerging interplay of social media and crisis communication, recent theories and frameworks, overviews of dominant research streams, applications in specific crisis areas, and future directions. Both the theoretical and the practical are discussed, providing a volume that appeals to both academic-minded readers as well as professionals at the managerial, decision-making level. The audience includes public relations and corporate communication scholars, graduate students studying social media and crisis communication, researchers, crisis managers working in communication departments, and business leaders who make strategic business communication planning. No other volume has provided the overarching synthesis of information regarding the field of crisis communication and social media that this book contains. Incorporated in this volume is the recent Social-mediated Crisis Communication Model developed by the editors and their co-authors, which serves as a framework for crisis and issues management in a rapidly evolving media landscape.
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

21,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Spis treści [Contents] Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu - przegląd badań [Dysfunctional Internet use - Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378-395; Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396-408; Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409-421; Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422-436; Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437-444; Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers’ behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445-454; Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455-465.
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 9 Numer 2 (29) 2014

21,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W numerze [Contents] Grażyna Wieczorkowska-Wierzbińska, Jerzy Wierzbiński, Anna Olga Kuźmińska: Porównywalność danych sondażowych zebranych w różnych krajach [Comparability of survey data collected in different countries], doi: 10.7366/1896180020142901, s. 128-143; Anna Kwiatkowska, Joanna Roszak, Renata Sikora, Ben C. H. Kuo, Konstantin Karpinskij, Tatiana Gushchina, Greta Gober: Kulturowa adaptacja Międzykulturowej skali radzenia ze stresem (Cross-Cultural Coping Scale, CCCS) Kuo, Roysircara i Newby-Clarka [Cultural adaptation of Cross-Cultural Coping Scale - CCCS, by Kuo, Roysircar and Newby-Clark], doi: 10.7366/1896180020142902, s. 144-164; Kuba Kryś, Karolina Hansen: Tylko głupcy uśmiechają się do obcych? Analiza różnic kulturowych w postrzeganiu społecznym inteligencji i szczerości osób uśmiechniętych [Only the stupid smile at strangers? Analysis of cultural differences in social perception of intelligenceand honesty of smiling individuals], doi: 10.7366/1896180020142903, s. 165-178; Monika Biłas-Henne, Paweł Boski: Bufor wielokulturowy [Multicultural buffer], doi: 10.7366/1896180020142904, s. 179˜-199; Katarzyna Lubiewska: Znaczenie kolektywizmu i indywidualizmu dla zachowań rodzicielskich matek oraz przywiązania polskich i niemieckich nastolatków w perspektywie hipotezy kulturowego dopasowania [Cultural fit hypothesis: The impact of individualism-collectivism on maternal parenting and adolescent attachment in Germany and Poland], doi: 10.7366/1896180020142905, s. 200-219; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski, Piergiorgio Argentero, Sergiu Baltatescu, Gopa Bardhwaj, Marcin Bukowski, Rachel Calogero, Melania Chargazia, Amanda Clinton, Murnizam Hj. Halik, Dzintra Ilisko, Narine Khachatryan, Martina Klicperova-Baker, Monika Kovacs, Eva Letovancova, Kadi Liik, Jarosław Michałowski, Ivo Nord, Elena Paspalanova, Pablo Perez de Leon, José Techera, Mariano Rojas, Joanna Różycka, Beate Seibt, Iryna Semkiv, Habib Tiliouine, Ha Khanh Truong, Alain Van Hiel, Kees van den Bos, Eduardo Wills-Herrera: Kulturowe wymiary postaw roszczeniowych [Cultural dimensions of entitlement], doi: 10.7366/1896180020142906, s. 220-240.
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 12 Numr 4(43) 2017

21,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Aktualny, 43 numer czasopisma Psychologia Społeczna jest ostatnim wydawanym według dotychczasowej formuły: po polsku i w dystrybucji papierowej. Wraz z kolejnym numerem Psychologia Społeczna (44, czyli 1/2018) będzie się ukazywać nadal kwartalnie, lecz po angielsku, pod tytułem Social Psychological Bulletin (Psychologia Społeczna), oraz w formie elektronicznej (Open Access, czyli dostępnej bezpłatnie dla wszystkich osób zainteresowanych). Nowa odsłona pisma będzie wydawana przez nowego wydawcę - Leibniz-Zentrum für Psychologische Information und Dokumentation (ZPID; psychopen.eu). Pierwszy numer SPB (PS) ukaże się w marcu 2018 roku. Liczymy na Państwa zrozumienie oraz dalszą współpracę. Redakcja
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015

21,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Spis treści [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248-265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266-282; Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283-295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ‘object of impact’ perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296-309; Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers’ knowledge about their children’s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310-323; Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self - construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324-334; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335-351.
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 6 Numer 1(16) 2011

18,90 zł 13,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W numerze [Contents]: Krystyna Skarżyńska, Piotr Radkiewicz: Co wzmacnia/osłabia społeczny darwinizm? O roli doświadczeń z ludźmi, osobowości, wartości osobistych i przywiązania do wspólnoty [What strengthens/weakens the social darwinism? On the role of social experience, personality, personal values and embeddedness in a community], s. 7-23; Edyta Sinacka-Kubik: Wpływ wstrętu na uprzedzenia etniczne kobiet i mężczyzn [The influence of disgust on ethnic prejudice of women and men], s. 24-33; Anna Górecka, Anna Szuster: O pozornej nieuchronności autowaloryzacji w obliczu dylematów moralnych. Rola dostępności standardów poza-Ja i przeciążenia poznawczego [On the spurious nevitability of self-evaluation while facing moral dilemmas: The role of the accessibility of other-focused standards and cognitive overload], s. 34-48; Romana Kadzikowska-Wrzosek: Subiektywna ocena postępu w realizacji celów. Wpływ implementacji intencji oraz różnic indywidualnych w sposobie formułowania celów i w sile woli [Subjective evaluation of progress in goals attainment: The effect of intention implementation and individual differences in processing of goals manner and strength of volition], s. 49-66; Irena Dzwonkowska: Współczucie wobec samego siebie (self-compassion) jako moderator wpływu samooceny globalnej na afektywne funkcjonowanie ludzi [Self-compassion as moderator of the effects of global self-esteem on affective functioning of people], s. 67-80.
Okładka książki DATA MINING EKSPLORACJA DANYCH W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH WYD. 3

69,00 zł 44,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód. Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż. Sama eksploracja tych danych przynosi sporo satysfakcji i radości. Zaskakujące przy tym jest to, że przygotowanie zestawu potrzebnych narzędzi i nauka posługiwania się nimi zabiera naprawdę niewiele czasu i nie wymaga specjalnych talentów! To trzecie, zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika dla osób, które chcą zająć się wydobywaniem danych z sieci społecznościowych. Uwzględniono tu zmiany interfejsów API wprowadzone do poszczególnych platform i dodano rozdział o eksploracji Instagrama. Dowiesz się, jak dzięki danym z mediów społecznościowych określić sieć powiązań użytkowników, zorientować się, kto o czym mówi i gdzie się znajduje. Treść bogato zilustrowano przykładami kodu w Pythonie, a także plikami Jupyter Notebook lub kontenerów Dockera. Ciekawym elementem książki jest zbiór receptur dotyczących rozwiązywania konkretnych problemów z Twitterem. W tej książce między innymi: wprowadzenie do świata mediów społecznościowych przybliżenie bogactwa danych zawartych w mediach społecznościowych eksploracja danych za pomocą narzędzi Pythona 3 zaawansowane techniki eksploracji danych, w tym współczynniki TFIDF, podobieństwo kosinusów i rozpoznawanie obrazów tworzenie wizualizacji pozyskanych danych Jakie informacje dziś znajdziesz dzięki danym z Facebooka? O autorach Matthew Russell jest liderem technicznym. Wychowuje liderów i buduje zespoły, które rozwiązują trudne problemy. Pochodzi ze stanu Tennessee. Dr Mikhail Klassen jest głównym inżynierem danych w startupie Paladin AI. Pasjonat sztucznej inteligencji i nowych rozwiązań w dziedzinie nauki o danych. Stosuje w praktyce techniki eksploracji danych i uczenia maszynowego.
Okładka książki Wyzwania metodologiczne

1,00 zł 0,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Seria Aktywność Zawodowa Osób z Ograniczeniami Sprawności to 13 tomów prezentujących wyniki badań przeprowadzonych w ramach systemowego projektu badawczego ”Ogólnopolskie badanie sytuacji, potrzeb i możliwości osób niepełnosprawnych„. Celem projektu było opracowanie rekomendacji dla ogólnokrajowej strategii na rzecz zwiększenia aktywności społeczno-zawodowej osób z ograniczeniami sprawności, szczególnie z rzadko występującymi oraz sprzężonymi (złożonymi). Badania przeprowadzono w 2009 roku w dwóch etapach. Etap I został zrealizowany przez Zespół Badawczy SWPS w Warszawie, etap II przez Instytut Badania Rynku i Opinii Millward Brown SMG/KRC. W etapie I zbadano ponad 2 tys. osób. Analizowano różne obszary funkcjonowania dorosłych osób niepełnosprawnych, m.in. podleganie działaniu stereotypów społecznych, spostrzeganie swojego życia, orientacja temporalna, tożsamość i poczucie dorosłości, etapy radzenia sobie z utratą sprawności, funkcjonowanie w społecznościach lokalnych i wirtualnych, samoakceptacja, jakość życia, partycypacja społeczna i obywatelska, komunikacjai funkcjonowanie w grupie, poczucie więzi, planowanie swego życia. W etapie II pomiarem objęto grupę 100 tys. osób niepełnosprawnych z różnymi ograniczeniami sprawności. W badaniach kwestionariuszowych pytano o sytuację gospodarstwa domowego, ograniczenia sprawności i ich przyczyny, sytuację rodzinną, wykształcenie i aktywność zawodową oraz potrzeby i rodzaj otrzymywanego wsparcia. Wszystkie tomy w serii kończą się rekomendacjami dotyczącymi warunków koniecznych dla (1) pełniejszej integracji społecznej osób z ograniczeniami sprawności w ich środowisku życia i (2) skuteczniejszej aktywizacji zawodowej, przede wszystkim na otwartym rynku pracy.
Opakowanie Wsparcie dla osób z ograniczeniami sprawności

1,00 zł 0,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Seria Aktywność Zawodowa Osób z Ograniczeniami Sprawności to 13 tomów prezentujących wyniki badań przeprowadzonych w ramach systemowego projektu badawczego ”Ogólnopolskie badanie sytuacji, potrzeb i możliwości osób niepełnosprawnych„. Celem projektu było opracowanie rekomendacji dla ogólnokrajowej strategii na rzecz zwiększenia aktywności społeczno-zawodowej osób z ograniczeniami sprawności, szczególnie z rzadko występującymi oraz sprzężonymi (złożonymi). Badania przeprowadzono w 2009 roku w dwóch etapach. Etap I został zrealizowany przez Zespół Badawczy SWPS w Warszawie, etap II przez Instytut Badania Rynku i Opinii Millward Brown SMG/KRC. W etapie I zbadano ponad 2 tys. osób. Analizowano różne obszary funkcjonowania dorosłych osób niepełnosprawnych, m.in. podleganie działaniu stereotypów społecznych, spostrzeganie swojego życia, orientacja temporalna, tożsamość i poczucie dorosłości, etapy radzenia sobie z utratą sprawności, funkcjonowanie w społecznościach lokalnych i wirtualnych, samoakceptacja, jakość życia, partycypacja społeczna i obywatelska, komunikacja i funkcjonowanie w grupie, poczucie więzi, planowanie swego życia. W etapie II pomiarem objęto grupę 100 tys. osób niepełnosprawnych z różnymi ograniczeniami sprawności. W badaniach kwestionariuszowych pytano o sytuację gospodarstwa domowego, ograniczenia sprawności i ich przyczyny, sytuację rodzinną, wykształcenie i aktywność zawodową oraz potrzeby i rodzaj otrzymywanego wsparcia. Wszystkie tomy w serii kończą się rekomendacjami dotyczącymi warunków koniecznych dla (1) pełniejszej integracji społecznej osób z ograniczeniami sprawności w ich środowisku życia i (2) skuteczniejszej aktywizacji zawodowej, przede wszystkim na otwartym rynku pracy.
Opakowanie Nowe wyniki badań na temat inteligentnych, zrównoważonych i zintegrowanych obszarów

1,00 zł 0,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Program ESPON 2013 pomaga kształtować politykę spójności terytorialnej i harmonijnego rozwoju terytorium ESPON. Dostarcza porównywalnych informacji, wyników badań i scenariuszy dynamiki regionalnej, dających obraz kapitału oraz potencjału rozwojowego poszczególnych regionów oraz większych obszarów współpracy.
Opakowanie Między rynkiem a etatem

33,60 zł 24,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

- kulturowe aspekty zmiany społecznej- być kobietą, być mężczyzną - czyli o przemianach tożsamości związanej z płcią we współczesnej Polsce- instytucjonalne ramy negocjacji społecznych- praca, kariera, sukces- podziały społeczne - w poszukiwaniu tożsamości- dyskurs publiczny - w poszukiwaniu reguł- społeczne negocjowanie rzeczywistości - w poszukiwaniu sprawiedliwości
Opakowanie Psychologia społeczna Tom 5 Numer 4 (15) 2010

21,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Spis treści [Contents] Anna Strużyńska-Kujałowicz, Michał Kłosowski: Władza, sukces i porażka a szacowanie własnych osiągnięć [Power, success, failure and estimation of own achievements], s. 289-302; Agnieszka Czerw, Anna Borkowska: Praca zawodowa jako obszar realizowania misji społecznej [Work as a field of social mission accomplishment], s. 303-315; Eufrozyna Gruszecka, Jarosław Piotrowski: Interpersonalne konsekwencje wybaczenia. Kiedy wybaczenie nie jest mile widziane? [Interpersonal consequences of forgiveness. When forgiveness is not welcome?], s. 316-329; Romana Kadzikowska-Wrzosek: Wolna wola w świetle badań współczesnej psychologii nad procesami samoregulacji i samokontrol [Free will in the light of contemporary research in self-regulation and self-control], s. 330-344; Marta Rynda, Marta Białecka-Pikul: Dysfunkcja społeczna w schizofrenii z perspektywy poznania społecznego [Free will in the light of contemporary research in self-regulation and self-control [Social dysfunction in schizophrenia from the perspective of social cognition], s. 345-354; Andrzej Szmajke: Socjobiologicznego bajkopisarza do Najwybitniejszego Autorytetu w Dziedzinie (psychologii międzykulturowej) o metodach naukowej krytyki i polemiki,a także o konieczności czytania ze zrozumieniem uwag kilka[Some remarks about the methods of scientific criticism and the necessity for reading comprehension by a fable writer to The Most Prominent Authority in the Field (of cross-cultural psychology)], s. 355-361.
Opakowanie Grupowe podejmowanie decyzji.

1,00 zł 0,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Celem niniejszej książki jest przybliżenie Czytelnikowi spraw związanych z grypowym podejmowaniem decyzji, a zwłaszcza z grypowymi decyzjami podejmowanymi za pomocą głosowania, czyli z wyborami. Niniejsza monografia przedstawia najważniejsze zagadnienia teoretyczne i zastosowania praktyczne związane z grupowym podejmowaniem decyzji.
Okładka książki TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO WYD. 2

39,90 zł 25,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi. Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić. Daj się znaleźć i poznać innym!

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj