KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami

Współczesne media t.2: Problemy i metody badań nad mediami

  • ISBN: 978-83-227-9271-1
  • EAN: 9788322792711
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: UMCS
  • Format: 210x150mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 316
  • Rok wydania: 2020
  • Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
  • Brak ocen
  • 36,14
     zł
    Cena detaliczna:  42,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,14
x
x
Tom jest osiągnięciem naukowym. […] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki […], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku „medialnym”. Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji. Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj