KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,92 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,51 zł

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

27,89 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Coaching Prowokatywny 1 Podstawy

49,00 zł 33,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł

Książka ta wprowadza w bogaty i zaskakujący świat coachingu prowokatywnego w usystematyzowany sposób. Przedstawia najważniejsze założenia i sposoby pracy, szeroko ilustrowane miniprzykładami z sesji. Napisana przez doświadczonych coachów prowokatywnych, badaczy tej dziedziny. Jest pierwszą z serii trzech książek poświęconych tej nowatorskiej metodzie. Coaching prowokatywny to unikalny rodzaj pracy coachingowej – skuteczny i zaskakujący. Użyteczny zestaw narzędzi, stosowany jako główna metoda, a także komplementarnie z pracą w duchu innych szkół coachingu i terapii. Jest ciekawym wyróżnikiem oraz asem w rękawie, szczególnie w momentach impasu i utknięcia. Polega na okazywaniu wsparcia przez mocne stawianie wyzwań, humor, interwencje paradoksalne, zajmowanie się sprawami kluczowymi dla kondycji ludzkiej oraz przemyślne budzenie pełnego potencjału klienta do przeprowadzenia ważnych zmian. Bazuje na doskonałym kontakcie, ogromnej życzliwości coacha, prowokowaniu klienta do przejawiania określonych pożądanych zachowań już w trakcie sesji oraz skutecznego angażowania się klienta we własne życie i własne sprawy. Wyrósł z terapii prowokatywnej, metody, której twórcą był legendarny już Frank Farrelly.
Okładka książki Mężczyźni są z Marsa kobiety z Wenus - Audiobook
audiobook

34,90 zł 20,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł

Książka, która zapoczątkowała wielką popularność J. Graya. J. Gray w swoim bestsellerowym poradniku wyjaśnia, dlaczego kobietom i mężczyznom tak trudno stworzyć szczęśliwy związek. Radzi też, jak mogą oni wykorzystać świadomość dzielących ich różnic, by zbudować harmonijną relację. Książka ta zapoczątkowała ogromną popularność autora i na stałe weszła do kanonu najbardziej poczytnych poradników podejmujących tematy związków, a jej tytuł w potocznym języku stał się synonimem różnic między kobietami i mężczyznami.
Okładka książki Intryguj

34,90 zł 23,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,84 zł

Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę – nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji – chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu.
Okładka książki Wystąpienia publiczne w 4 dni

24,99 zł 16,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,44 zł

Idealne narzędzie dla wszystkich, którzy w codziennej pracy muszą zwięźle i skutecznie sprzedawać pomysły, przekonywać do swoich idei, motywować do nowych projektów i po prostu przemawiać. Sprawdzone rozwiązania, bazujące na psychologii poznawczej i społecznej oraz wieloletniej praktyce autora.
Okładka książki Różnice kulturowe w biznesie

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźli­we i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
Okładka książki Związki i rozwiązki miłosne

49,90 zł 32,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,08 zł

Kolekcjonerskie wydanie książek najpopularniejszej współczesnej pisarki, która zmieniła oblicze polskiej literatury i podbiła serca czytelników. Ponad 4 miliony sprzedanych egzemplarzy! Poradniki, które rzucą nowe światło na każdy związek, dadzą nadzieję na lepsze jutro i udowodnią, że niewiele trzeba, by słowa ”na zawsze” stały się realne. Nieoczywiste pytania, zaskakujące odpowiedzi, humor i nieustanne poszukiwanie prawdy oraz oryginalne refleksje składają się na bardzo szczerą i osobistą rozmowę Katarzyny Grocholi z popularnym terapeutą rodzinnym Andrzejem Wiśniewskim. Lekka konwersacja na poważne tematy: o związkach miłosnych, tych dobrych i tych złych, o grach i zabawach w relacji i ich konsekwencjach, o uczuciach i ich braku. W kolejnych tomach znajdą się nie mniej głośne i lubiane tytuły: Przegryźć dżdżownicę, Houston, mamy problem, Kryształowy Anioł, Trzepot skrzydeł, Zielone drzwi, Osobowość ćmy.
Okładka książki SamoDzielna kobieta

39,90 zł 23,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,22 zł

Trzecia książka z serii Rozmowy z… Jacka Santorskiego. „Sam bunt kobiet przeciw określonym stereotypom, rolom i zachowaniom nie wystarczy. (…) Potrzebny jest raczej bardzo głęboki wgląd psychologiczny. Bez tego wglądu psychologicznego w siebie samą można «przebrać się» w kobietę wyzwoloną, natomiast mentalnie, wewnętrznie, na wpół świadomie pozostać w starym schemacie”. Jacek Santorski Jacek Santorski rozmawia z Anną Czarnecką – dziennikarką, felietonistką, trenerką rozwoju osobistego – o tym, jak zmieniać się na lepsze i tę zmianę utrwalać, jak odnaleźć drogę do siebie, jak zmierzyć się ze swoimi negatywnymi uczuciami, jak rozpoznawać „zdrowy gniew” i przestać „żywić” złość. „Tym, kto potrzebuje zmiany, jesteśmy my sami… Bo zmienić się możemy my, nie świat wokół nas”. Anna Czarnecka Fragment wstępu: „Kilka lat temu, powodowana złym samopoczuciem i nieuświadomioną wówczas potrzebą zmiany, trafiłam do bioenergoterapeuty. Poczułam przypływ życiowej energii. Zaczęłam ćwiczyć jogę, rytuały tybetańskie, medytować. Później nic już nie było takie jak wcześniej. Poprzez świadomość ciała rozpoczął się proces. Dojrzewanie. Trudne, czasem bolesne. Lektury, rozmowy, obserwowanie, oddychanie, pytania. Zmiana. Gniew, bunt. Krok do przodu, dwa kroki w tył. Niecierpliwość, złość. Wreszcie dystans. Spokój i radość. Z nadmiarem uczuć, emocji, refleksji, trzeba było coś zrobić… Poczułam, ze chcę się nimi podzielić. Tak powstał cykl felietonów. Przeczuwając ich potencjalną wartość, poprosiłam Jacka Santorskiego, żeby je przeczytał. Nie obiecywał, że to zrobi, bo miał i ma mnóstwo pracy. Wydrukowałam więc dwa teksty i zawiozłam do Jego biura. Pamiętam jak zadzwonił do mnie tego samego dnia. Wsiadałam do metra. „Piszemy książkę” – powiedział. „Ale kto?” zapytałam zdziwiona. „No my piszemy razem i Twoje felietony będą przyczynkiem do naszych rozmów”. Jacek pojawił się w moim życiu nieprzypadkowo, bo może nikt nie pojawia się przypadkowo. Towarzyszył mi w procesie zmiany. Był przy mnie, i pomógł mi, kiedy zobaczyłam w sobie „Kopciuszka” i „Dziewczynkę z zapałkami”. Zaakceptował moje zmagania, niepewność i niedojrzałość. Dzięki rozmowom z Nim dokonała się zmiana. I teraz jej owocami chcę się podzielić z tymi, którzy tak jak ja, poszukują drogi do siebie. Którym chciałabym powiedzieć, że ten, kto potrzebuje zmiany, to my sami… Bo zmienić się możemy my, nie świat wokół nas”. Anna Czarnecka Dziennikarka, felietonistka, copywriter, certyfikowany trener rozwoju osobistego. Jej zainteresowania skupiają się wokół zagadnień z obszaru procesu zmiany, duchowości, rozwoju i relacji interpersonalnych. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem, jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych, między innymi dzięki pracy z ciałem (technikom oddechowym, ćwiczeniom relaksacyjnym) i medytacji.
Okładka książki Jak dobrze się kłócić

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,55 zł

Pary żyjące od lat w szczęśliwym związku spierają się równie często jak te, które się rozwodzą dowodzą autorzy poradnika. Jeśli chcesz, by twój małżonek nawet w kłótni był twoim sojusznikiem, to musisz nauczyć się zasad zdrowej kłótni. Jako małżeństwo nie jesteście skazani na nieustanne użeranie się o byle co. Książka podpowiada, jak sobie mądrze radzić w sytuacjach konfliktowych i wykorzystywać spory do pogłębiania więzi.
Okładka książki Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji

39,90 zł 29,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,87 zł

Sukces współczesnych organizacji zależy w dużej mierze od zasobów ludzkich będących w ich dyspozycji. Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie tymi zasobami stanowi wielkie wyzwanie. W odpowiedzi na nie powstała publikacja składająca się z dwóch integralnych części. W części dotyczącej organizacyjnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi unikatowym tematem jest zarządzanie różnymi generacjami na rynku pracy, natomiast w części odnoszącej się do zagadnień psychologicznych - istotną rolę odgrywają dynamicznie zmieniające się relacje w miejscu pracy, co wiąże się z nawiązywaniem i spełnianiem reguł kontraktu psychologicznego. Uzupełnieniem treści są dwa aneksy przedstawiające praktyczne ćwiczenia, pytania oraz testy pomagające samodzielnie udoskonalić kompetencje omówione w książce. Niniejsza publikacja dedykowana jest głównie liderom zespołów, menedżerom, osobom profesjonalnie zajmującym się zagadnieniami personalnymi, także studentom kierunków ekonomicznych, psychologicznych I społecznych oraz wszystkim tym odbiorcom, którzy chcieliby efektywniej pracować, podejmować mądre i świadome decyzje wobec pracowników, którymi kierują, również w swym własnym życiu zawodowym.
Okładka książki Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy

39,90 zł 26,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Okładka książki Więcej niż słowa

39,90 zł 20,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł

Miles L. Patterson, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, udowadnia, że każdego dnia wielokrotnie wchodzimy w rozmaite interakcje z ludźmi, w których komunikacja niewerbalna odgrywa dominującą rolę. Ponieważ zachodzi ona w dużej mierze automatycznie, poza naszą świadomością, nie zdajemy sobie sprawy z tego, że wysyłamy i odbieramy tego typu komunikaty. Autor wyjaśnia, jak działa komunikacja niewerbalna i co leży u źródła jej skuteczności. Pokazuje, jak – często nieświadomie – stajemy się jej ofiarami, ale także jak możemy ją wykorzystać do osiągnięcia własnych celów.
Okładka książki Kreowanie pozytywnej rzeczywistości

29,00 zł 16,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,53 zł

Czy nasze myśli w każdej chwili mają wpływ na otaczającą rzeczywistość? Jeśli tak, to co możemy zrobić, aby ta kreacja była pozytywna. Co zrobić, aby nasze oczekiwania nie zderzały się z negatywną oceną tego, co się wokół nas dzieje. Jak spowodować abyśmy byli pogodni i uśmiechnięci? I czy to w ogóle możliwe? Vera Birkenbihl autorka książki pt.: ""Kreowanie pozytywnej rzeczywistości. Praktyczne zastosowania"" twierdzi, że tak. Jeśli jesteśmy optymistami i wierzymy, że spotykać nas będą tylko dobre doświadczenia, to nasz umysł wykreuje takie sytuacje, które wcześniej zobaczyliśmy wewnątrz siebie. Kochając ludzi, ufając im, przyciągamy do siebie osoby dobre, którym można zaufać. Gdy jednak czegoś się boimy, wtedy przyciągamy do siebie osoby rozedrgane, pełne obaw o swoją przyszłość. Kiedy nastawieni do świata jesteśmy pesymistyczne, nie dziwmy się, że będziemy wokół siebie kreować tzw. negatywną rzeczywistość. Stąd kluczem do szczęścia jest umiejętność chwytania pozytywnej energii wokół nas. Umiejętność komunikowania się z osobami pozytywnie zakręconymi. Dzieje się tak dlatego, ponieważ świat, to tak naprawdę lustro, w którym odbija się nasze nastawienie. Jak więc kreować pozytywną rzeczywistość? Odpowiedź, a przynajmniej jej część, znajduje się w tej książce.
Okładka książki Psychologia szefa 2 Coaching narzędziowy - Audiobook
audiobook

47,00 zł 24,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,44 zł

Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i naturalną procedurą rozwoju nowych umiejętności, której można używać w każdej relacji — zawodowej i osobistej. Stoją za tym głęboka wiara i przeświadczenie, że tylko trening nowego zachowania i użycie nowego narzędzia mogą doprowadzić do prawdziwej zmiany. Coaching narzędziowy daje możliwość wyboru i pomaga uwolnić się od neurotycznych przymusów. Pozwala wypracować nowy sposób działania, a nie ogranicza się do dobrych rad i refleksji. Tej metody można używać w sposób naturalny w roli szefa, rodzica, nauczyciela czy przyjaciela. Ta książka jest drugą częścią cyklu "Psychologia szefa". Pierwsza część "Szef to zawód" jest obecna na rynku od dziesięciu lat i sprzedała się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy. Wojciech Haman i Jerzy Gut w obu książkach konsekwentnie proponują konkretne narzędzia, które zapewniają skuteczne działanie, i pokazują, jak można pomagać innym bez mądrzenia się i oceniania. Przeczytaj koniecznie, jeśli: widzisz sens i korzyść w rozwijaniu umiejętności pracowników; do Twoich obowiązków należy prowadzenie coachingu podwładnych; wierzysz, że zarządzanie ludźmi nie polega na pouczaniu i kontrolowaniu; decydujesz się zainwestować czas i wysiłek w przygotowanie zespołu do skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych; chcesz pomagać w dokonywaniu zmian ważnym dla Ciebie osobom, które proszą Cię o pomoc w trudnej sytuacji; jesteś gotowy uczyć innych przez trening i doświadczenie, bez presji, ocen i pouczeń.
Okładka książki Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą - Audiobook
audiobook

29,90 zł 19,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,64 zł

Jesteś gotów zarządzać samym sobą wtedy, gdy przyjmujesz odpowiedzialność za własny sukces Skończ z wymówkami Przejmij inicjatywę Bądź wsparciem dla swojego zespołu Pokaż szefowi, co potrafisz Koniec z biernym wykonywaniem poleceń przełożonych! Czas przejąć stery i wykazać się inicjatywą. Umiejętność zarządzania samym sobą i radzenia sobie w chwilach kryzysu to olbrzymi atut każdego menedżera. Firmy najbardziej cenią pracowników potrafiących dokonać właściwej oceny sytuacji i odważnie podejmujących się samodzielnego rozwiązywania problemów. Nie pozwól, żeby inni byli lepsi od Ciebie. Poznaj techniki opracowane z myślą o ambitnych liderach -- takich jak Ty. To nie jest kolejny nudny poradnik na temat zarządzania. To wspaniale opowiedziana historia, którą będziesz czytać z zapartym tchem. Poznaj jej dwóch głównych bohaterów: Steve´a (menedżera pracującego w agencji reklamowej) oraz czarodziejkę Caylę (obdarzoną niezwykłą mocą). Steve właśnie wrócił z nieudanej prezentacji i przybity porażką postanawia napisać wypowiedzenie z pracy... Śledząc jego drogę od skrajnego załamania do euforii zwycięstwa, wprowadź do własnego życia magię zarządzania samym sobą. Zostań prawdziwym autoliderem i śmiało zacznij: rzucać wyzwania ograniczeniom, doceniać posiadane przez siebie rodzaje władzy i korzystać z nich, współpracować z innymi dla osiągnięcia sukcesu, a nawet przekładać głowę przez standardową wizytówkę!
Okładka książki Miłość i strach. Dzieje uczuć kobiet i mężczyzn

49,00 zł 33,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83 zł

Każda epoka kreuje własną wizję miłości, niekiedy czyniąc tak wbrew samej naturze tego uczucia i pragnieniu dobrostanu, do którego zmierza człowiek. Jerzy Besala w piątym, ostatnim tomie swej pracy bada przekształcanie się relacji kobiet i mężczyzn w XIX i XX wieku, kiedy to wzniosłe uczucia prowadziły dialog z „chytrością rozumu”. Kontekstami kulturowymi i politycznymi są tutaj między innymi romantyzm, nacjonalizm, socjalizm, komunizm, faszyzm, feminizm, genderyzm. Autor podkreśla wpływ filozofów, poetów, pisarzy na pojmowanie najpiękniejszego z uczuć i związane z tym lęki, jak u Henryka von Kleista czy Sorena Kierkegaarda. Przygląda się miłości twórców i realizatorów dwudziestowiecznych systemów opresyjnych, by doprowadzić swą opowieść do czasów „rewolucji seksualnej” lat 60., hippisów i epoki „ponowoczesności”, cechującej się narastającą falą tak zwanych singli i próbami wprowadzenia queeryzmu do heteronormatywnego myślenia.
Okładka książki Obraz słowo gest

39,90 zł 30,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,61 zł

Czy wiesz, co widzisz? Czy widzisz, co wiesz? Książka odpowiada na pytanie, jak radzi sobie odbiorca, widz i słuchacz w procesie komunikacji, podczas którego docierają do niego bodźce werbalne i niewerbalne. Autorka ukazuje procesy, które pozwalają nam wykorzystywać wszelkie środki znaczeniotwórcze (np. słowa czy gesty) do porozumiewania się, nawet wtedy, gdy robimy to poza świadomą kontrolą. Przywołane w książce koncepcje językoznawcze, neurobiologiczne, psychologiczne i filozoficzne stanowią podstawę tezy o nieuchronnym rozumieniu znaków niewerbalnych na równi z werbalnymi, a liczne badania eksperymentalne wnikliwie tu opisane są tego dowodami. Głównym tematem książki jest gest i jego usytuowanie wśród werbalnych i obrazowych środków komunikacji; usytuowanie na równi z nimi. Autorka dowodzi, że gest nie tylko wzmacnia przekaz werbalny i jego np. perswazyjność, lecz także jest pełnoprawnym środkiem komunikacji «współtworzącym semantykę interakcji komunikacyjnej». Dowodząc, uruchamia nie tylko kontekst językoznawczy czy neurobiologiczny, lecz także filozoficzny, antropologiczny czy psychologiczny. Kiedyś, dawno temu, swego rodzaju rewolucji w językoznawstwie i teorii komunikacji dokonała książka Johna Austina How To Do Things With Words, pokazując, że komunikatu nie można oddzielać od szeroko pojętego kontekstu, składającego się na akt mowy. Książka Anety Załazińskiej poszerza ten kontekst (i akt mowy) o gest, który na nowo definiuje. Pod tym względem także ma charakter rewolucyjny. Z recenzji Michała Rusinka Książka w naukowy sposób obala wiele mitów dotyczących komunikacji niewerbalnej, a jednocześnie – wykorzystując najnowsze badania z zakresu komunikacji międzyludzkiej – udowadnia, że gesty i słowa stanowią nierozerwalny związek w procesie porozumiewania się ludzi.
Okładka książki Emocje. Wolni od złości, zazdrości i strachu

22,00 zł 15,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,13 zł

Emocje towarzyszą nam na każdym etapie naszego życia. Czym jest złość, niezadowolenie, zazdrość? Skąd się biorą, jak nauczyć się je rozpoznawać? Osho uczy, jak radzić sobie z nimi w praktyczny i dojrzały sposób by nie ranić innych, jedocześnie nie krzywdząc siebie. Nie daje gotowych rozwiązań lecz narzędzia do pracy nad sobą. Nie udziela prostych odpowiedzi jak zapanować nad negatywnymi emocjami, daje jedynie wskazówki, jak poznając siebie, możemy wydostać się z pułapki uwarunkowań, jak zamiast tworzyć problemy, tłumić niezadowolenie i złość poszukiwać pozytywnych rozwiązań.
Okładka książki Osobowość plus jak zrozumieć innych przez zrozumienie siebie

68,99 zł 35,87 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,87 zł

Klucz do zrozumienia innych leży w zrozumieniu samego siebie. Każde z następujących zdań opisuje jeden z podstawowych typów osobowości: melancholika, flegmatyka, sangwinika i choleryka. Które z nich opisuje ciebie najlepiej? - W domu i w pracy jestem znakomicie zorganizowany i utrzymuję wszystko na właściwym miejscu. - Z trudem wyrażam radość, nawet w sprawach dla mnie bardzo ważnych. - Kiedy robię zakupy, zdarza mi się zapomnieć, gdzie zaparkowałem samochód. - Denerwuję się, gdy moi podwładni nie wykonują dokładnie moich poleceń. W swojej książce Florence Littauer sięga do najnowszych osiągnięć psychologii, aby pomóc ci zrozumieć twoją niepowtarzalną osobowość, którą otrzymałeś od Boga. Znajdziesz w niej test osobowości, który pozwoli ci określić twój temperament i zobaczyć, jakie cechy charakteru wpływają na twoje emocje, pracę i relacje z innymi. Dzięki talentowi pisarskiemu i głębokiemu doświadczeniu autorka pomoże ci odkryć i rozwinąć twoje zalety oraz przezwyciężyć wady. Ta interesująca książka daje też klucz do zrozumienia innych. Nauczysz się akceptować – a nawet cenić – te cechy, które sprawiają, że każdy z nas jest inny. Osobowość plus zmieni życie twoje i twoich bliskich.
Okładka książki Sztuka strategii

57,90 zł 36,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,93 zł

Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia.Ta książka powie, jak to zrobić!Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać?A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala?Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych?Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier.Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów.SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu.Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach,coś o filmach.Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem,rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń.Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz.A jeśli chcesz grać czysto,poleć tę książkę swoim rywalom.
Okładka książki Czego mąż ci nie mówi

31,00 zł 26,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł

Mężczyźni od najmłodszych lat uczą się skrywać swoje uczucia i najgłębsze pragnienia. Tęsknią za bliskością ze swoimi żonami, ale nie wiedzą, jak ją osiągnąć. David Murrow z właściwą sobie dociekliwością i lekkością wkracza w ten milczący świat i ujawnia największe męskie sekrety. Odkrywa przed nami to, co każdy mężczyzna czuje, ale czego nie może lub nie potrafi wyjawić. Ta książka pomoże ci lepiej rozumieć swojego męża, bardziej go kochać i szanować.
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,60 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,82 zł
Okładka książki Integralność

29,51 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,88 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj