KATEGORIE [rozwiń]

Blanchard Ken Olmstead Cynthia

Okładka książki The One Minute Manager — THE N

40,00 zł 34,98 zł


The One Minute Manager — THE N
Okładka książki Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą

34,90 zł 25,65 zł


W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie od pracowników oczekuje się, że nie będą czekali na dokładne wskazówki od kierownika, mają za to aktywnie brać udział w tworzeniu swojego środowiska pracy, wykazywać się kreatywnością i przejmować inicjatywę. Zamiast bezrefleksyjnie wykonywać polecenia, powinni współpracować. Innym wyzwaniem jest rozwój technologii: takie wynalazki jak internet, urządzenia mobilne czy zasoby informacyjne przechowywane w chmurze zmieniają sposób pracy coraz większej liczby organizacji. Aby się w tym wszystkim nie pogubić, a w dodatku okazać się nieodzownym członkiem zespołu, musisz umieć tylko i aż... zarządzać sobą! Trzymasz w ręku kolejne, uzupełnione i zaktualizowane, wydanie bestsellerowej książki, dzięki której wkroczysz na sprawdzoną ścieżkę do sukcesu. Jeśli jesteś jeszcze szeregowym pracownikiem, dowiesz się, jak przejąć inicjatywę, uzyskać potrzebną pomoc i odnieść sukces. Jeśli już kierujesz zespołem, nauczysz się, w jaki sposób inspirować i pracować z samodzielnymi osobami. W obydwóch przypadkach przekonasz się, że kiedy zaczniesz postępować zgodnie z zasadami zarządzania sobą w miejscu pracy, nawet najtrudniejsze zadania okażą się wykonalne, zespół stanie się bardziej zgrany i zaangażowany, a duże sukcesy po prostu pojawią się na Twojej ścieżce kariery. Z tej książki dowiesz się: Jak zyskać swobodę działania i ją wykorzystać Jak wyjść poza ograniczenia Jak zarządzać własnymi kompetencjami i zaangażowaniem Jak wykorzystywać posiadaną władzę Jak uzyskiwać potrzebne ukierunkowanie i wsparcie Żadnych wymówek! Pokaż, co potrafisz! Ken Blanchard jest ekspertem w dziedzinie doskonalenia zawodowego. Brał udział w tworzeniu paru organizacji o takim profilu działania, napisał również kilka książek, które się sprzedały w łącznej liczbie przekraczającej 20 mln egzemplarzy. Susan Fowles jest współtwórczynią Self Leadership - jednego z najlepszych programów rozwoju zawodowego na świecie. To także autorka wielu artykułów, książek i programów radiowych. Wykłada na University of San Diego. Dr Laurence Hawkins jest wybitnym trenerem zarządzania. Współpracował między innymi z Lockheed Martin, AT&T, Johnson&Johnson, Bristol-Myers Squibb, a także ze szkołami, szpitalami i początkującymi firmami.
Okładka książki Jednominutowy Mentor

29,90 zł 21,97 zł


Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej. Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu. Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągającą doskonałe wyniki kierowniczkę działu sprzedaży, tuż przed sześćdziesiątką. Nadmiar pracy sprawia, że kobieta zaczyna zastanawiać się nad przejściem na emeryturę. Od pierwszego spotkania Josh i Diane wiedzą, że wiele mogą się od siebie wzajemnie nauczyć. W miarę rozwoju ich relacji odkrywają siłę mentoringu, dzięki któremu Josh wchodzi na nową ścieżkę kariery, a Diane na nowo rozbudza w sobie pasję do pracy. Jednominutowy Mentor zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych dla obu stron relacji mentoringowych. Jednominutowe Spostrzeżenia na końcu każdego rozdziału oraz Model MENTOR zamieszczony na końcu książki pozwolą czytelnikom krok po kroku utworzyć trwałe i skuteczne relacje mentoringowe. *** Dr Ken Blanchard to jeden z najbardziej wpływowych światowych ekspertów z zakresu przywództwa. Jest współautorem 60 książek, które przetłumaczono na ponad 40 języków i sprzedano łącznie w liczbie ponad 21 milionów egzemplarzy. W 2005 roku został przyjęty do Galerii Sław Amazonu (Amazon’s Hall of Fame) jako jeden z 25 bestsellerowych autorów wszech czasów. Claire Diaz-Ortiz jest autorką, prelegentką i innowatorką, uznaną przez „Fast Company” za jedną ze 100 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie. Była jednym z pierwszych pracowników Twittera, gdzie przepracowała pięć i pół roku, odpowiadając za innowację społeczną i filantropię. Autorka siedmiu książek, między innymi Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time. Prowadzi popularny blog biznesowy ClaireDiazOrtiz.com i jest współzałożycielką Hope Returns, organizacji typu non-profit prowadzącej sierocińce dla dzieci chorych na AIDS w Kenii. *** Widziałem to na własne oczy już niezliczoną ilość razy: nic nie jest w stanie bardziej przyspieszyć sukcesu niż odpowiednia relacja mentoringowa. Ale od czego zacząć? W Jednominutowym Mentorze Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz przedstawiają narzędzia i model mentoringu, który pozwoli każdemu osiągnąć sukces w życiu. Michael Hyatt, autor Living Forward bestsellera „USA Today” *** Blanchard i Diaz-Ortiz zajmują się podstawami relacji mentor–klient, dostarczając narzędzi umożliwiających budowę i pełne wykorzystanie tej relacji. Znaczenie książki Jednominutowy Mentor jest tym istotniejsze, iż przedstawia ona historię opowiedzianą na przykładzie życia dwóch osób, co znacznie ułatwia odbiór i zastosowanie zawartych tu wskazówek w praktyce. Stedman Graham, autor bestsellerów, mówca i przedsiębiorca *** Każdy sukces, jaki odnosimy w życiu, ma ścisły związek z relacjami. Relacje kształtują nas i zmieniają, zachęcają do działania i tworzą nas takimi, jakimi jesteśmy. W Jednominutowym Mentorze Blanchard i Diaz-Ortiz oddają nam w ręce narzędzia budowy relacji, które są nam niezbędne, abyśmy mogli odnieść sukces w biznesie i w życiu. dr John Sowers, autor i współzałożyciel The Mentoring Project
Okładka książki Zespole do dzieła AUDIO - Audiobook
audiobook

19,90 zł 14,62 zł


W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców, proces przynoszący korzyści każdemu członkowi zespołu z osobna i całej organizacji. Dyskusje, analizy przykładów i pytania pomogą czytelnikowi i jego kolegom z zespołu nauczyć się dzielenia informacjami, by budować większe zaufanie i poczucie odpowiedzialności, jasnego wyznaczania granic, by dać członkom zespołu wolność do odpowiedzialnego działania, oraz zarządzania samym sobą, by zespołowo podejmować dobre decyzje. Jeśli wprowadzisz w życie rady zawarte w tej książce, przekonasz się, że praca zespołowa sprawia przyjemność, daje satysfakcję i zapewnia wysoką wydajność.
Okładka książki Przywództwo wyższego stopnia

69,00 zł 58,96 zł


30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzie dla ciebie punktem odniesienia. Ken Blanchard (współautor Jednominutowego Menedżera) i jego współpracownicy od 30 lat pomagają dobrym liderom i organizacjom wejść na poziom wielkich… i na tym poziomie pozostać. W niniejszym wydaniu znalazły się świeżutkie porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także cały nowy rozdział poświęcony budowaniu takiej kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze. Dowiedz się, jak… …przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i wizji. …zapewniać klientom doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów. …skutecznie upełnomocniać własnych ludzi i wydobywać ich niewiarygodny potencjał. …oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru. „Niniejsza książka nie pozostawia wątpliwości, że szacunek i uczciwość nie są tylko przyjemnymi dla ucha opcjami, ale czynnikami niezbędnymi dla przetrwania organizacji. To inspirująca i pouczająca lektura obowiązkowa dla każdego menedżera”. – Warren Bennis, autor bestsellerów Leaders oraz Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa „Chcesz, by twoja organizacja była wielka? Nie masz innego wyboru, musisz przewodzić na wysokim poziomie. W ten sposób inspirujesz swoich ludzi, aby zatroszczyli się o klientów, dzięki czemu firmowa kasa zacznie się zapełniać”. – Horst Schulze, wiceprezes i dyrektor generalny, The West Paces Hotel Group, LLC; były prezes i założyciel, a także dyrektor ds. operacyjnych, The Ritz Carlton Hotel Company, LLC
Okładka książki Dobre przywództwo

79,00 zł 63,56 zł


To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodarki, którzy muszą mieć wizje rozwoju firm, ale przede wszystkim zdolność wdrażania tych wizji w życie, przekładania ich na sukces. Liderzy firm działających w Polsce burzą stereotypowy obraz biznesu i udowadniają, że dobre przywództwo odmienia nie tylko firmy, ale również naszą kulturę, środowisko społeczne, że stało się elementem społecznego rozwoju. Co dla mnie, jako kobiety, ważne, wśród bohaterów jest pięć kobiet, a zebrane dobre praktyki pokazują, że dobre przywództwo odzwierciedla bardziej kobiecy niż męski styl kierowania, bo liczą się partnerskie relacje, koncentracja na ludziach, współuczestnictwo. Krzepiące, że w Dobrym przywództwie czytamy nie o Amerykanach czy Francuzach, lecz o sobie. To także nowa jakość. Henryka Bochniarz, Prezydent Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan Czekałeś na książkę, która opisuje cechy wyróżniające dobrych liderów, dokumentującą w osobistych wywiadach tajniki sukcesu wybitnych polskich liderów biznesu? Poszukujesz inspiracji i wskazówek, które krok po kroku wyjaśniają, jak stać się naprawdę skutecznym przywódcą? Nie musisz dłużej czekać - przeczytaj egzemplarz Dobrego przywództwa już dziś! Marshall Goldsmith, autor bestsellerów "New York Timesa": MOJO i What Got You Here Won't Get You There Cieszę się, że wreszcie powstała dojrzała książka dotycząca przywództwa wyraźnie odnosząca się do polskich doświadczeń liderów biznesowych, a zarazem oparta na solidnej bazie światowych autorytetów. Dobrze dobrana dwudziestka Polaków - menedżerów reprezentujących różne drogi dojścia do obecnej pozycji i prowadzących firmy różnych branż - daje silne podstawy do wyrobienia sobie opinii na temat przywództwa partycypacyjnego próbującego równoważyć wpływ i znaczenie podstawowych grup interesariuszy: właścicieli, klientów i pracowników firmy. Książka napisana jest w sposób ułatwiający zrozumienie istoty dobrego przywództwa, świetnie łączy teorię z polskimi dobrymi praktykami. dr Krzysztof Pawłowski, Rektor WSB-NLU z siedzibą w Nowym Sączu
Okładka książki Przywództwo wyższego stopnia

59,90 zł 51,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce! Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu. Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.
Okładka książki Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy
audiobook

19,90 zł 14,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jednominutowy Menedżer odniósł tak wielki sukces w życiu zawodowym, że zapomniał o czymś niezwykle ważnym – o zdrowiu. Wciąż rozchwytywany, jadł w biegu i nie miał czasu na ćwiczenia fizyczne. Bardzo szybko przybrał na wadze, a jego oddech stał się krótki i urywany. Wkrótce odkrył, że sukces w biznesie drogo go kosztuje. W jego życiu brak było równowagi między karierą a zdrowiem. Ta łatwa w odbiorze książka zawiera cenne wskazówki na temat radzenia sobie ze stresem i dbania o dobrą kondycję fizyczną. Autorzy napisali ją z myślą o wiecznie zabieganych ludziach biznesu, których harmonogramy są zawsze przepełnione „ważnymi i niecierpiącymi zwłoki zadaniami”. Opisane są w niej cztery ważne zasady, dzięki którym każdy może szybko wrócić do formy i ponownie spojrzeć na życie z odpowiedniej perspektywy. Prowadząc zdrowszy tryb życia zwiększysz swoją produktywność, obniżysz poziom stresu i osiągniesz większą satysfakcję we wszystkim, co robisz. 01. Symbol – Wprowadzenie 0:03:39 02. Przedmowa 0:01:26 03. Zbyt wiele możliwości 0:02:23 04. Nietypowy telefon 0:01:59 05. Strach 0:04:25 06. Stres i wydajność 0:03:15 07. Zależność między stresem i zmęczeniem 0:02:38 08. Czynniki wpływające na poziom stresu 0:05:54 09. Efekt domino 0:01:14 10. Samopoczucie – pierwszy krok do odzyskania równowagi 0:02:56 11. Początek 0:01:15 12. Wizyta na uniwersytecie 0:06:37 13. Charakterystyka zdrowego człowieka 0:08:42 14. Odpowiedzialność za zdrowie 0:05:03 15. Zdrowy tryb życia 0:01:31 16. Identyfikacja zagrożeń 0:05:31 17. Informacje zdrowotne 0:03:16 18. Kolejny krok 0:04:14 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie 0:01:28 20. Logika 0:01:54 21. Fakty 0:03:18 22. Zyski dla organizacji 0:02:50 23. Zmiany w organizacji 0:21:15 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić 0:00:53 25. Wsparcie 0:02:54 26. Opracowanie planu 0:07:15 27. Zmiana stylu życia 0:06:01 28. Osobisty trener 0:03:04 29. Pomoc bliskich 0:02:54 30. Nowy styl życia 0:03:20 31. Wierność zobowiązaniom 0:03:13 32. Pomagać innym 0:07:43 33. Samodyscyplina 0:01:23 34. Program dla pracowników 0:02:39
Okładka książki Przywództwo wyższego stopnia

59,90 zł 51,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce! Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 000 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu. Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości. DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI.
Okładka książki Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą - Audiobook
audiobook

29,90 zł 21,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jesteś gotów zarządzać samym sobą wtedy, gdy przyjmujesz odpowiedzialność za własny sukces Skończ z wymówkami Przejmij inicjatywę Bądź wsparciem dla swojego zespołu Pokaż szefowi, co potrafisz Koniec z biernym wykonywaniem poleceń przełożonych! Czas przejąć stery i wykazać się inicjatywą. Umiejętność zarządzania samym sobą i radzenia sobie w chwilach kryzysu to olbrzymi atut każdego menedżera. Firmy najbardziej cenią pracowników potrafiących dokonać właściwej oceny sytuacji i odważnie podejmujących się samodzielnego rozwiązywania problemów. Nie pozwól, żeby inni byli lepsi od Ciebie. Poznaj techniki opracowane z myślą o ambitnych liderach -- takich jak Ty. To nie jest kolejny nudny poradnik na temat zarządzania. To wspaniale opowiedziana historia, którą będziesz czytać z zapartym tchem. Poznaj jej dwóch głównych bohaterów: Steve´a (menedżera pracującego w agencji reklamowej) oraz czarodziejkę Caylę (obdarzoną niezwykłą mocą). Steve właśnie wrócił z nieudanej prezentacji i przybity porażką postanawia napisać wypowiedzenie z pracy... Śledząc jego drogę od skrajnego załamania do euforii zwycięstwa, wprowadź do własnego życia magię zarządzania samym sobą. Zostań prawdziwym autoliderem i śmiało zacznij: rzucać wyzwania ograniczeniom, doceniać posiadane przez siebie rodzaje władzy i korzystać z nich, współpracować z innymi dla osiągnięcia sukcesu, a nawet przekładać głowę przez standardową wizytówkę!
Okładka książki Jak zwyciężać w pracy

54,00 zł 46,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Osiągnij przywództwo wyższego stopnia ? pozwól swoim pracownikom rozwinąć skrzydła! Przywództwo w najlepszym wydaniu to charakteryzujące się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem partnerstwo pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy wspólnie pracują, aby osiągnąć wspólny cel. W takim przypadku zarówno lider, jak i pracownik mają możliwość wywierania wpływu na siebie nawzajem. Obie strony odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji o bieżących sprawach. Innymi słowy takie przywództwo to ?my? a nie ?ja?. Fragment Wstępu Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40, przedstawia w tej książce system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz prezentuje swoją wizję przywództwa. Wyjaśnia, co należy zrobić, aby każdy pracownik stał się zwycięzcą ? nie tylko świetnie wykonywał swoje zadania, ale też czuł się osobiście zaangażowany w wyniki przedsiębiorstwa. W drugiej części Ken Blanchard wyjaśnia, dlaczego system zarządzania ludźmi w WD-40 działa tak dobrze i co zrobić, żeby jego elementy skutecznie wprowadzić we własnej organizacji. Książka jest doskonałą lekturą dla menedżerów, którzy chcą poprawić styl przywództwa w swoich organizacjach i dzięki temu osiągnąć lepsze wyniki.
Okładka książki Zaufanie działa! - Audiobook
audiobook

24,90 zł 18,30 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać? W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak: • niskie morale, • brak komunikacji, • brak odpowiedniej reakcji na problemy, • a także dysfunkcyjne przywództwo. W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi. Najniższy w Europie wskaźnik kapitału społecznego (mierzony poziomem zaufania ludzi do siebie nawzajem) to jedna z poważnych barier rozwoju społecznego i gospodarczego Polski i Polaków. Autorzy za pomocą prostej historii opisanej w części pierwszej tłumaczą istotę zaufania i wyjaśniają, jak się ono kształtuje jako funkcja czterech elementów – cech i umiejętności. Porady zawarte w drugiej części książki wskazują, jak świadomie pracować nad budowaniem zaufania i pogłębianiem jego poziomu. To podejście świetnie pokazuje, że zaufanie można rozwijać i kształtować, i że najlepiej zacząć tę pracę od samego siebie. Polecam wszystkim liderom i aspirującym do pełnienia roli lidera. — Aleksander Drzewiecki, prezes zarządu House of Skills
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka