O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
NOWE WYDANIE NASZEGO BESTSELLERA! Większość emocjonalnych szantażystów to nie potwory. Jak zobaczymy, rzadko kierują nimi złe intencje, ale raczej ich własne demony. Susan Forward Dlaczego niektórzy ludzie potrafią przytłoczyć nas emocjonalnie, sprawiając, że czujemy się jak ofiary? Dlaczego nie potrafimy się przed tym obronić? Dlaczego nigdy nie przedstawiamy swojego punktu widzenia? Dlaczego czujemy się zdezorientowani i bezsilni? Dlatego że stoi za tym sprytny szantaż emocjonalny, któremu ulegamy częściej, niż nam się wydaje. Autorki książki, Susan Forward i Donna Frazier, przedstawiają typowe zachowania szantażystów emocjonalnych, a także stosowane przez nich metody wywierania wpływu i skutki ulegania tej manipulacji. Proponują skuteczne strategie obrony przed uwikłaniem w emocjonalną zależność. Taka zależność to pułapka, w którą łatwo wpaść, ale z której dużo trudniej się uwolnić. Szantażysta doskonale wie, czego chce. Zręcznie manipuluje tak, aby zawsze postawić na swoim. Akceptujenas wyłącznie wtedy, gdy na wszystko się zgadzamy, a kiedy nie chcemy ulec odrzuca, grozi, karze, odwołuje się do poczucia obowiązku i wzbudza poczucie winy. Człowiek ulegający szantażowi zapomina o swoich potrzebach, uczuciach i pragnieniach, czuje się przegrany i sfrustrowany. Zrobi wszystko, by zadowolić bliską mu osobę. ARTYKUŁY I RECENZJE Psychology of Life: Gdy doświadczasz psychicznego terroru i nie zdajesz sobie z tego sprawy...
Miłość tkwi w jądrze człowieczeństwa. Należy do najważniejszych atrybutów życia, jest niezbędna do szczęścia, zdrowia i długowieczności. Społeczeństwa Zachodu od dawna traktują z atencją jej romantyczną wersję. A co z innymi jej rodzajami? Czy kochanie przyjaciół, rodziny, domowych zwierzaków lub bóstw niesie takie same dobrodziejstwa? Do czego doprowadziłoby poznanie całego spektrum miłości w naszym życiu?Antropolożka ewolucyjna Anna Machin w przełomowej książce nowatorsko przedstawia najpełniejszy i najaktualniejszy zakres ludzkiej miłości. Odwołuje się do najnowszych badań genetycznych, psychologicznych oraz rozmaitych dziedzin neuronauki i konfrontuje ich osiągnięcia z prawdziwym przeżywaniem miłości przez społeczeństwo. Oryginalne badania zyskały wymiar autentyczności dzięki wywiadom i studiom przypadków. Objęły zakochanie i miłość rodzicielską, podkreślają znaczenie przyjaźni i miłości do zwierząt. Dotyczą tak fascynujących zagadnień, jak poliamoria, interakcje paraspołeczne (wielbienie celebrytów) czy miłość uświęcona.Anna Machin przekonuje, że pora uznać dobroczynne walory wszystkich zadzierzganych przez nas bliskich więzi. Mobilizuje do zrewidowania znaczenia miłości w naszym życiu oraz przeanalizowania własnych doświadczeń i powrotu do istoty człowieczeństwa. Zachęca do potraktowania miłości nie jako uczucia, ale jako potrzeby równie niezbędnej jak jedzenie czy powietrze, którym oddychamy.
Kolejny bestseller autorki Szantażu emocjonalnego i Toksycznych rodziców!Czy podejrzewasz, że partner nie jest z Tobą szczery? Przyłapałaś go na kolejnym niewinnym kłamstwie? A może zostałaś zdradzona? Jeśli tak, to wiesz, że niezwykle trudno przyjąć do wiadomości, że okłamuje i oszukuje ukochany mężczyzna. Nagle tracisz grunt pod nogami i zastanawiasz się, kim właściwie jest człowiek, z którym spędziłaś tyle czasu. Czujesz ogromny zawód, ból, lęk, kompletną dezorientację. Jesteś wściekła, a gniew i rozczarowanie Cię paraliżują. Niektórzy mężczyźni z premedytacją wykorzystują naiwność i ufność zakochanych w nich kobiet, prowadząc podwójne życie, inwestując wspólne pieniądze w podejrzane interesy lub udając kogoś, kim nie są. Susan Forward, znana psychoterapeutka, prezentuje różne rodzaje manipulacji i kłamstw, jakie mężczyźni stosują wobec nieświadomych niczego partnerek. Przedstawia wnikliwe obserwacje związków, w których jeden z partnerów uległ pokusie życia w kłamstwie, i pokazuje, jak bardzo wpływa to na życie obojga. Proponuje, by zamiast racjonalizować i udawać, że nic się nie stało, zmierzyć się z nieprzyjemną prawdą o swoim partnerze i związku. Jak to zrobić? Porady zawarte w książce są bardzo praktyczne. Przytaczając autentyczne historie, autorka pomoże Ci: - rozpoznać patologicznego kłamcę i uniknąć uwikłania w sieć jego intryg; - walczyć z nieprawdomównością partnera; - asertywnie reagować na oszustwa, wymówki, tłumaczenia czy oskarżenia; - opanować emocje oraz uwolnić się od gniewu i poczucia winy; - podjąć decyzję o przyszłości Twojego związku; - zacząć nowe życie, wolne od kłamstwa. Książka Susan Forward daje kobietom siłę do zmiany swojego życia na lepsze!
Świat byłby lepszym miejscem, gdyby wszyscy przeczytali tę książkę.
— Richard Dawkins
W dzisiejszym klimacie politycznym, prowadzenie rozsądnych konwersa¬cji z kimś, kto ma całkowicie odmienną opinię wydaje się niemal niemoż¬liwe. Kłótnie w sieci, w szkole, w biurze, w urzędzie – a nawet te przy rodzinnym stole – coraz częściej prowadzą do wzajemnego obrażania i za¬wstydzania, co niweczy szanse na porozumienie. W efekcie wszyscy mają zszargane nerwy. A nikt nie zostaje przekonany.
Boghossian i Linsday w klarowny i praktyczny sposób, przedstawiają sku¬teczne techniki komunikacji, które można zastosować niezależnie od tego, czy rozmowa dotyczy ocieplenia klimatu, religii, imigrantów, gen¬der, podatków, prawa do posiadania broni, czy też jakiegokolwiek innego tematu. Uczą subtelnej sztuki perswazji. Pokazują, jak radzić sobie z upar¬tym rozmówcą czy radykałem. Podpowiadają, jak argumentować i prze¬konywać oraz jakich błędów unikać. To książka dla wszystkich, którzy są zwolennikami dialogu, ale nie chcą przegrywać.
Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich o tym pamięta"" Pora więc im to przypomnieć!""Mały Książę"" uważany jest za jedną z najważniejszych i najbardziej inspirujących książek, jakie kiedykolwiek powstały. Dla wielu czytelników była to opowieść, z której uczyli się, jak poświęcać czas na prawdziwe życie, kochać i być odważnym, a także jak w dorosłym świecie zachować w sobie radość dziecka.Czerpać wiedzę od Małego Księcia po prostu trzeba: by lepiej żyć ze sobą, z najbliższymi, z nieznajomymi. W świecie, gdzie każdy czuje się czasem zagubiony, warto wziąć czasem przykład z głównego bohatera książki i na chwilę się zatrzymać, aby rozejrzeć się wokół siebie.Jeśli przyjmiesz zasady opisane w tej opowieści, Twoje życie zmieni się na zawsze: zapanuje w nim spokój, swoboda i czułość. Zajrzyj do mojego poradnika, by dowiedzieć się, jak to zrobić - a pewien mały trener pokaże Ci, jak poradzić sobie ze światem, który nas wszystkich czasem wyczerpuje i przekracza.Stphane Garnier jest autorem wielu bestsellerowych poradników z francuskiej serii ""Żyć jak..."".Jego książki o filozofii pewnych czworonogów spod znaku ""Żyć jak kot!"" sprzedały się w setkach tysięcy egzemplarzy i przetłumaczone zostały na prawie 40 języków.
Psychopata. Słowo to kojarzy nam się natychmiast z mordercami, gwałcicielami, zamachowcami-samobójcami i gangsterami. Ale inaczej niż w filmach, prawdziwi psychopaci nie zawsze uciekają się do przemocy i nie zawsze popełniają przestępstwa. Wręcz przeciwnie. Mają wiele zalet.W swojej przełomowej wyprawie w świat psychopatów ceniony angielski psycholog Kevin Dutton ujawnia, że istnieje coś takiego jak skala szaleństwa, na której każdy z nas ma swoje miejsce. Wykorzystując najnowsze osiągnięcia w dziedzinie obrazowania mózgu i neurobiologii, wykazuje, że jedynie cienka linia oddziela zdolnego chirurga od seryjnego mordercy. A swoje spektrum psychopatii ilustruje niezwykle przekonującymi i zaskakującymi badaniami.Dutton dekonstruuje źle pojmowany termin psychopata za pomocą śmiałych artykułów i oryginalnych badań naukowych. Rozmawia z psychopatami zamkniętymi w pilnie strzeżonym szpitalu Broadmore, poddaje się eksperymentowi, który czyni z niego psychopatę, odwiedza mnichów buddyjskich, by śledzić ruch ich gałek ocznych i mikroekspresje, i udowadnia, że dzisiejszy bandzior czający się na źle oświetlonym parkingu jutro może się stać bohaterskim żołnierzem Sił Specjalnych.Wysuwa również kontrowersyjną tezę, że nasze społeczeństwo staje się coraz bardziej psychopatyczne. Psychopaci są nieustraszeni, pewni siebie, charyzmatyczni, bezwzględni i skupieni na celu a jest to zestaw cech niezbędnych, by odnieść sukces w dwudziestym pierwszym wieku.Książka Duttona to prowokacyjna i zaskakująca podróż w głąb szaleństwa. Z pewnością wywoła w nadchodzących latach wiele dyskusji.
ZAPROJEKTUJ KARIERĘ SWOICH MARZEŃWyłączasz budzik. Pijesz kawę.Ubierasz się i jedziesz do biura lub, jeszcze w piżamie, włączasz laptopa. Albo leżysz w łóżku, patrząc w sufit i zastanawiając się, dlaczego nie spełniasz się w swojej pracy.Mamy dla ciebie dobrą wiadomość.Praca na całe życie, pięcie się po szczeblach kariery, toksyczny wyścig szczurów - to wszystko należy już do przeszłości. Żyjemy w świecie, w którym częste i płynne zmienianie ról, branż czy lokalizacji staje się normą. Ta nowa rzeczywistość może być stresująca i przytłaczająca, ale jeśli wiesz, jak się w niej poruszać, okazuje się pełna możliwości, wolności i sensu. Jednak aby w pełni skorzystać z wolności, jaką oferuje nam współczesny rynek pracy, każdy z nas musi najpierw odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań: Jakie są moje mocne strony? Co jest dla mnie ważne w życiu? Co mnie napędza i motywuje? Gdzie chcę się znaleźć w przyszłości? Bez względu na to, na jakim etapie swojej drogi zawodowej jesteś, dzięki temu poradnikowi: rozpoznasz i zaczniesz używać swoich mocnych stron, zdefiniujesz wartości, które cię motywują, zyskasz pewność siebie, zbudujesz lepsze sieci kontaktów, dowiesz się, jak wykorzystać swoje możliwości.Praca marzeń. Stwórz karierę, którą pokochasz to karierowe antidotum na bolączki każdego, kto się zastanawia, dlaczego aktualna praca nie daje mu szczęścia, oraz wszystkich, którzy chcą olać wyścig szczurów i zaprojektować swoją przyszłość, lecz nie wiedzą, od czego zacząć.Nadaj kierunek swojemu rozwojowi zawodowemu i odkryj pełnię swojego potencjału. Weź długopis w dłoń i DOSŁOWNIE zaprojektuj karierę swoich marzeń!Powyższy opis pochodzi od wydawcy
Książka o budowaniu zaufania w biznesie.W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.: jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu, w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski, jak odbudować utracone zaufanie.Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie. - Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson CompaniesPo tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną. - Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną.Bestseller The Wall Street JournalErica Dhawan autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała.Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki?Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail?Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące?Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon?Jak wykorzystać moc emotikonów?Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech.Komunikaty niewerbalne są niezbędne do wzajemnego zrozumienia. W czasach gdy tak wiele rozmów odbywa się on-line oraz masowego przejścia na zdalne nauczanie i pracę, potrzebujemy tej książki bardziej niż kiedykolwiek.Sheryl Sandberg, COO Facebooka
Bezskutecznie próbujesz zmotywować grupę do większego zaangażowania? Wyczerpały się Twoje pomysły na to, jak skłonić bliską osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wiele osób chciałoby coś zmienić w swoim życiu, ale brakuje im motywacji. Otoczenie udziela im porad, wskazuje przykłady, straszy konsekwencjami, stosuje kary lub w inny sposób stara się wymusić zmianę. Działania te są nieskuteczne, gdyż narzucanie czyjegoś punktu widzenia rodzi opór. Otwartość na zmiany jest możliwa, tylko gdy działamy zgodnie z własnymi przekonaniami i mamy poczucie decydowania o sobie. Jak jednak odkryć, czego chcemy i co jest dla nas ważne? Jak przełamać niechęć do zmiany i zacząć działać? W tym pomoże nam metoda Motywacji Błyskawicznej, której skuteczność została potwierdzona w praktyce oraz w ponad 100 badaniach naukowych. Dr Michael Pantalon przekonuje, że zbyt często skupiamy się na tym, JAK wykonać niechcianą czynność, zapominając o tym, DLACZEGO moglibyśmy chcieć coś zmienić. Motywacja Błyskawiczna polega na dotarciu do wewnętrznej motywacji i uświadomieniu sobie, dlaczego coś jest dla nas ważne. A taki sposób myślenia diametralnie zmienia nasze nastawienie do realizacji zadania.
Przenikliwa, inspirująca i pożyteczna prawda o naszym życiu.Judith Viorst, korzystając z ogromnego doświadczenia życiowego, pisząc z przenikliwym psychologicznym spojrzeniem i odrobiną swojego charakterystycznego humoru, przedstawia prawdy o życiu, uświadamiając nam, że nawet z najtrudniejszej sytuacji można wyjść obronną ręką.To, co musimy utracić,czyli miłość, złudzenia, zależności, niemożliwe do spełnienia oczekiwania, których każdy z nas musi się wyrzec, by móc wzrastać.Uświadomienie sobie, w jaki sposób strata ukształtowała nasze życie, może stać się początkiem mądrej i rodzącej nadzieję zmiany w naszym życiu. Akceptacja tego, co jest nieuniknione z pewnością wzmocni nas emocjonalnie i psychicznie. Jak tego dokonać najlepiej?Niedoskonała kontrolaczyli jak całe życie walczymy o władzę: jako dzieci i rodzice, żony i mężowie, kochankowie, pracownicy i w końcu jako zwykli śmiertelnicy.W życiu warto określać granice i możliwości naszych działań - kogo, co i w jaki sposób chcemy kontrolować. Czasem trzeba sobie odpuścić i znaleźć sposób, jak to zrobić najlepiej poprzez podejmowane działania i dokonywane wybory. Czy można się tego nauczyć?Małżeństwo dla zaawansowanychczyli wszystko, co chcielibyśmy i powinniśmy wiedzieć, aby cieszyć się udanym związkiem.Dojrzewanie w każdym związku wymaga czasu i jest trudne, czasem irytujące, ale równocześnie stanowi motor naszego rozwoju. Rozumiejąc i godząc się z rozczarowaniami, wymogami i zadziwiającymi zawiłościami codziennych relacji, możemy stworzyć lepszą relację z samym sobą i innymi. Dlaczego jest to ważne?Judith ViorstAmerykańska pisarka i dziennikarka. Autorka książek dla dzieci (m. in. Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day) i dorosłych (min. To, co musimy utracić i Małżeństwo dla zaawansowanych). Wydała kilka tomików wierszy. Absolwentka Waszyngtońskiego Instytutu Psychoanalizy oraz Uniwersytetu Rutgersa. Jej książka To, co musimy utracić, wydana w 1986 roku, utrzymywała się przez prawie dwa lata na liście bestsellerów The New York Timesa.
Zdroworozsądkowe I proste do opanowania techniki, jak budować dobry kontaktu z innymi ludźmi, z którymi niekoniecznie musimy się zgadzać, ale z którymi lepiej współpracować niż rywalizować. Umiejętność budowania więzi może okazać się decydująca, gdy musimy poprosić szefa o podwyżkę, zwrócić uwagę nauczycielce na epizod przemocy w klasie dziecka, poprosić sąsiada, aby ściszył muzykę czy wpoić nastoletniemu dziecku zasady powrotu do domu o określonej porze. Ułatwia nawiązywanie nowych przyjaźni, poprawienie już istniejących relacji rodzinnych i zawodowych oraz otwarcie się na drugiego człowieka.
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są?Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewodzą innym. Z pewnością docenisz tę publikację, jeśli lubisz praktyczne podejście i poszukujesz wskazówek, które można natychmiast wprowadzić w życie. Skorzystaj z nich, by dzień po dniu stawać się lepszym liderem!
Jak długo jeszcze masz zamiar spełniać oczekiwania innych?Jak długo jeszcze będziesz spychać na dalszy plan to, co dla ciebie ważne i czego naprawdę chcesz?Jak długo jeszcze to, co robisz, będzie zadowalać wszystkich poza tobą?Wiemy, jak długo. Aż poznasz Alexandrę Reinwarth niemiecką dziennikarkę, która postanowiła powiedzieć: pieprzyć to! I takiej samej odwagi chce nauczyć ciebie. To nie jest kolejny nudny poradnik. To książka, w której autorka opisuje swoje życie. Dzięki niej dowiesz się, jak inaczej można obchodzić się z ludźmi i rzeczami, jak reagować na okoliczności. Nauczysz się, jak z dystansem podchodzić do życia, nie będąc przy tym suką.Decyduj o tym, czego chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz. To twoje życie, twoje decyzje i twoje marzenia. Jeśli ciągle będziesz spełniać cudze oczekiwania, nigdy nie poczujesz prawdziwej radości życia. Pieprzyć to, co myślą inni. Zacznij żyć dla siebie!
Książka mojego autorstwa – „Jak być Szczęśliwą kobietą – 15 kroków” to nie kolejny poradnik coachingowy, czy naukowe wskazówki. Jest to moja historia, napisana przez życie. Pragnę się nią z Tobą podzielić i podpowiedzieć Ci jakie poczynione przeze mnie zmiany, krok po kroku zbliżały mnie do szczęśliwego życia, a więc zbliżą i Ciebie…
Będziesz mogła poznać historię mojego dotychczasowego życia, wszelkie wzloty i upadki. Dam Ci konkretne wskazówki, podpowiem na co zwrócić uwagę, co zmienić, jak poukładać sobie świat od nowa, byś z każdym dniem była bliżej momentu, kiedy tak jak ja będziesz mogła wykrzyknąć: „JESTEM SZCZĘŚLIWĄ KOBIETĄ”.
Zapraszam Cię w piękną podróż – masz do przejścia tylko 15 kroków, aby stać się Szczęśliwą kobietą…
Nie czekaj, zacznij już dziś!
Cieszę się, że będę mogła Ci w tej drodze towarzyszyć…
Justyna Krawczyk
Jednym z największych wyzwań w każdym miejscu pracy jest radzenie sobie z tymi innymi. Czyli osobami, które od pierwszej minuty spotkania przy ekspresie do kawy zaczynają działać ci na nerwy. I nieważne, czy pracujesz w kameralnym zespole, czy w wielkiej korporacji, czy jesteś prezesem czy kurierem, twoi współpracownicy potrafią zepsuć smak każdego sukcesu jak kwaśne mleko w kawie.Per Henrik Stenstrm na co dzień prowadzi wykłady na temat życia w pracy. Zauważył bowiem, że w środowisku pracy przyjmujemy różne role, tak jak w życiu. Na podstawie wieloletnich obserwacji udało mu się stworzyć klasyfikację szczególnie irytujących pracowników, których podzielił na siedem kategorii: od Gwiazdy po Pasażera na gapę. Dokonuje analizy tych typów osobowości i doradza, w jaki sposób można ich spacyfikować, aby współpraca była owocna, a pierwsza poranna kawa stała się przyjemnym biurowym rytuałem.
Osiągnij maksimum możliwości fizycznych, psychicznych i intelektualnych.Biohacking to ultranowoczesna filozofia optymalizacji zdrowia i zwiększania efektywności psychofizycznej w oparciu o najnowsze badania naukowe. Biohacking pozwoli Ci najpierw poznać i zrozumieć działanie organizmu, a następnie dowiesz się, co możesz zrobić, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ciała i umysłu.Karol Wyszomirski w swoich poradnikach dzieli się praktyczna wiedza o tym, jak zmieniać nawyki, by poczuć się lepiej, wyglądać atrakcyjniej oraz myśleć jaśniej i kreatywniej. Autor w oparciu o wieloletnie doświadczenie przedstawia proste metody optymalizacji stanu psychofizycznego, aby osiągnąć szybsze i lepsze rezultaty podejmowanych działań.Zrób to, co radzi czołowy polski biohacker, a zobaczysz, jak zmieni się jakość twojego życia.Z poradników dowiesz się m.in.:Jak pozbyć się wielu problemów zdrowotnychJak zredukować zbędne kilogramy i zyskać wysportowana sylwetkęJak uwolnić się od przewlekłego zmęczenia i napadów głoduJak zyskać wysoki poziom energii i świetne samopoczucieJak świadomie zarządzać emocjami i stresemJak podnieść poziom swojej motywacji do działaniaJak poprawić pamięć, koncentracje i jasność umysłu.Karol WyszomirskiInterdyscyplinarny Dietetyk & Health and Performance Coach. Ukończył z wyróżnieniem studia z dietetyki sportowej. Szkolił się u najlepszych światowych ekspertów z branży health & wellness. Na co dzień pracuje z zarządami firm, średnią i wyższą kadra menedżerską, przedsiębiorcami i sportowcami. Specjalizuje się w optymalizacji zdrowia i zwiększaniu efektywności osobistej. W wyjątkowy i praktyczny sposób łączy oraz wykorzystuje najnowsze odkrycia naukowe z takich dziedzin, jak: neurobiologia, psychoneuroimmunologia, epigenetyka, kinezjologia, dietetyka kliniczna, dietetyka sportowa, psychodietetyka, biohacking, psychologia zmiany i psychologia osiągnieć.
Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą!Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację ""Zaczynaj od DLACZEGO"" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi.Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie.Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy.Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?