O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.
Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając równocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej!
***
Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców. Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”.
Ma zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi korporacjami. Był m.in. prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, posiadającej 28 biur i generującej obrót roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide czy AT&T.
Jest autorem 16 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki skutecznego przekonywania dla biznesmenów i Sekrety podejmowania trafnych decyzji.
Trema stanowi najbardziej specyficzną trudność doświadczaną przez osoby podejmujące się praktycznego muzycznego wykonawstwa, zarówno na poziomie szkolnym, akademickim, jak i zawodowym. W książce Czytelnik znajdzie podstawowe informacje o strukturze procesu stresu scenicznego oraz wiele praktycznych wskazówek, jak sobie z nim poradzić, wraz ze szczegółowymi metodami i scenariuszami pozwalającymi na ich samodzielne zastosowanie. Książka napisana została z myślą o koncertujących muzykach, aktywnych nauczycielach muzykach, animatorach edukacji muzycznej, studentach akademii muzycznych i wychowania muzycznego, starszych uczniach szkół muzycznych oraz rodzicach udzielających szeroko rozumianego wsparcia swoim uzdolnionym muzycznie dzieciom. Bez względu na rodzaj podejmowanej aktywności muzycznej (uczenie się, nauczanie, profesjonalne czy amatorskie wykonawstwo muzyczne) o zjawisku tremy warto mieć wiedzę, którą następnie można wykorzystywać w praktycznych strategiach postępowania pedagogicznego i wykonawczego. W poszczególnych rozdziałach książki Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie, jak skutecznie, dzięki zrozumieniu zjawiska tremy, okiełznać stres towarzyszący występom publicznym? Eliminując napięcia wynikające ze złego przygotowania i negatywnego postrzegania występów publicznych, Czytelnik-wykonawca będzie mógł odszukać/rozpoznać wiele osobistych zasobów, które pozwolą mu na stosowanie efektywnych metod psychologicznych, przygotowujących do pomyślnego występu publicznego. Partner wydania: Centrum Edukacji Artystycznej.
Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań. – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi
Co jest potrzebne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego się od dawna sporu. Niektórzy twierdzą, że ludzie są z natury skłonni do rywalizacji, a dbałość o własny interes jest najlepszym sposobem, w jaki można wyprzedzić konkurentów. Inni uważają, że ludzie są stworzeni do współpracy i że odnoszą największe sukcesy, kiedy współdziałają z bliźnimi.
W książce Przyjaciel i wróg Adam Galinsky i Maurice Schweitzer wyjaśniają, dlaczego ten spór nie trafia w sedno sprawy. My, ludzie, nie mamy wrodzonej skłonności do rywalizacji albo do współpracy; ewolucja przygotowała nas do obu tych zachowań. W każdej relacji – od współpracowników, przez przyjaciół i współmałżonków, po rodzeństwo – jesteśmy równocześnie przyjaciółmi i wrogami. Tylko poprzez nauczenie się, jak osiągnąć i utrzymać równowagę między tymi dwiema siłami, możemy udoskonalić swoje długotrwałe związki i z większym powodzeniem zdobywać to, czego chcemy.
Galinsky i Schweitzer opierają się na oryginalnych, nowatorskich badaniach, jakie przeprowadzili w swoich laboratoriach, a także na odkryciach dokonanych na gruncie nauk społecznych i na obrazowych przykładach z życia, aby pokazać, jak można odnosić większe sukcesy w pracy i w życiu prywatnym poprzez zręczne radzenie sobie z napięciem między współpracą a rywalizacją. Oferują cenne spostrzeżenia i wskazówki dotyczące rozmaitych tematów – od tego, jak zdobyć i utrzymać władzę, jak zbudować zaufanie i jak je odzyskać, oraz jak łagodzić konflikty i przeciwdziałać uprzedzeniom w miejscu pracy, po to, jak porównywać się z innymi, aby zwiększyć swoją motywację i zapewnić sobie poczucie szczęścia, oraz jak odnosić sukcesy w negocjacjach – osiągać własne cele, a jednocześnie dbać o zadowolenie partnerów przy stole negocjacyjnym.
Przy okazji autorzy stawiają kilka intrygujących pytań i udzielają na nie zaskakujących odpowiedzi: kiedy nadmiar talentu może przeszkadzać w odniesieniu sukcesu? Dlaczego mniej kompetentne działanie może Ci zapewnić wysoki status i autorytet? Skąd tak naprawdę bierze się duża część różnic między płciami w miejscu pracy? Wreszcie, dlaczego lepiej występować na końcu w programie telewizyjnym Idol i podczas rozmów kwalifikacyjnych, ale warto być pierwszym, który składa ofertę w trakcie negocjowania zakupu nowego samochodu?
Adam Galinsky jest profesorem zarządzania i dziekanem Wydziału Zarządzania w Columbia Business School na Uniwersytecie Columbia. Maurice Schweitzer jest profesorem Wharton School na Uniwersytecie Stanu Pensylwania. Galinsky i Schweitzer opublikowali łącznie ponad 250 artykułów naukowych i rozdziałów w książkach z dziedziny zarządzania, psychologii i ekonomii.
Jedna z najlepszych książek popularno-naukowych z dziedziny nauk społecznych, jakie przeczytałem od długiego czasu. Pełna wnikliwych spostrzeżeń i trafnych wniosków. Aż się zmęczyłem robieniem notatek! – Daniel H. Pink, autor bestsellerów „New York Timesa”, Drive i Jak być dobrym sprzedawcą
Dwaj poważani badacze sukcesu wyjaśniają, jak żyć z innymi w zgodzie i jak uzyskać przewagę. Pouczająca, zabawna i nadzwyczaj praktyczna! – Angela Duckworth, Uniwersytet Stanu Pensylwania, autorka książki Grit
Fascynująca podróż po naukowej wiedzy o współpracy i rywalizacji. Odkryj, dlaczego porównujemy się ze znajomymi z Facebooka, dlaczego wiele różnic między płciami tak naprawdę wynika z różnic pod względem władzy oraz dlaczego w większości wypadków warto złożyć pierwszą ofertę w trakcie negocjacji. – Adam Grant, autor bestsellera „New York Timesa”, Give and Take
Dzięki tej książce staniesz się lepszym współpracownikiem, lepszym negocjatorem i lepszym człowiekiem!
W tej książce znajdziesz krótkie, proste i łatwe do zastosowania metody, które pomogą ci zrozumieć, co i jak powinieneś robić, by mądrzej i szybciej zarządzać swoim czasem. Nauczysz się, jak odróżniać sprawy ważne od nieważnych. Zrozumiesz, co warto zrobić natychmiast, a co można odłożyć na później. Dowiesz się, jak odmawiać robienia tego, co cię nadmiernie obciąża. Odkryjesz, że inni ludzie mogą ofiarować ci własny czas. Ta książka Cię zainspiruje i zmotywuje. Nawet jeśli zazwyczaj nie czytujesz poradników, bo są zbyt obszerne, tym razem koniecznie zrób wyjątek!
Nasze ciało „przemawia”, wysyłając nieustanne sygnały za sprawą mimiki, gestów i zachowań. Człowiek często jest tak bardzo skupiony na słowach, że zapomina, iż również jego ruchy, wyraz twarzy, całe jego ciało, posługują się swoim specyficznym językiem, tyleż nieświadomym, co niezwykle wymownym, bo ujawniającym stan jego ducha. Łagodne, uprzejme słowo może być wypowiedziane z surowym i zimnym spojrzeniem, w postawie ciała świadczącej o zamknięciu i wycofaniu. Gdzie zatem leży prawda? W wypowiadanych słowach, czy w mowie ciała? Bez cienia wątpliwości ciało nie kłamie i odsłania nam samym oraz innym ludziom nasze prawdziwe uczucia i zamiary.
Odbiorcy:
- osoby, które pragną poznać mowę twarzy i ciała
- wszyscy, którzy chcą komunikować się z innymi w sposób bardziej efektywny i autentyczny
Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę?
- zawiera wszelkie informacje dotyczące komunikacji niewerbalnej
- podana wiedza pozwoli nam porozumiewać się w sposób prawdziwszy i skuteczniejszy
- w przewodniku znajduje się wiele pogłębionych zagadnień dotyczących między innymi ekspresji mimicznych wyrażających stany emocjonalne, analizy spojrzenia i powiązania między ruchami gałek ocznych i sposobem formułowania myśli, różnych rodzajów uśmiechu i ich znaczenia
- pozwoli nam również ocenić predyspozycje zawodowe w zależności od charakteru
- zawiera też opis różnego rodzaju technik relaksacyjnych
- oraz nowe przykłady dotyczące języka gestów, pozycje w czasie snu i wiele innych wskazań.
Empatia to życzliwość, zrozumienie dla siebie i innych ludzi oraz zdolność do wczuwania się w to, co czują. Jednak tylko ktoś, kto czuje się bezpiecznie z samym sobą, może wchodzić w głębszy kontakt z innymi ludźmi oraz okazywać im empatię.Jesper Juul wraz z zespołem pięciu duńskich psychologów i terapeutów napisał tę książkę, aby pokazać, jak można pracować nad własną wrażliwością i samoświadomością, wspierając swoją zdolność do empatii. Każdy człowiek się z nią rodzi, ale można ją także rozwijać i pogłębiać.Jest to książka dla wszystkich osób, które chciałyby kultywować w sobie wrażliwość na głos swojego serca. Jej celem jest inspirowanie dorosłych, ale została napisana także dla dzieci, ponieważ przedstawione w niej ćwiczenia są przeznaczone również dla nich. Empatia wzmacnia dzieci, gdyż daje im wewnętrzną kotwicę, uczy rozumienia siebie i umożliwia rozwój w obszarach, które zazwyczaj nie są wspierane przez naszą edukację i kulturę.
Jak zrozumieć kobietę? I czy to w ogóle jest to możliwe?
Po sukcesie książki Instrukcja obsługi faceta nadszedł czas, by dowiedzieć się więcej o „bardziej skomplikowanej” połowie ludzkości – kobiecie.
Kolejny przewodnik po damsko-męskiej komunikacji Katarzyny Miller i Suzan Giżyńskiej, to także praktyczny podręcznik, jak wychodzić z trudnych konfliktowych sytuacji.
Z książki Instrukcja obsługi kobiety nie tylko mężczyźni dowiedzą się więcej o kobietach. Same kobiety będą mogły poznać lepiej same siebie.
Napisałyśmy to dla Was babeczki, żebyście lepiej zrozumiały same siebie. Koniecznie pokażcie ją też Waszym facetom – żeby Was lepiej wyczuwali.
Katarzyna Miller
Suzan Giżyńska
Suzan Giżyńska – niezależny reżyser i copywriter, twórczyni spotów reklamowych oraz akcji społecznych. Współautorka książki Instrukcja obsługi faceta (Wydawnictwo Zwierciadło)
Katarzyna Miller - psycholożka, psychoterapeutka, filozofka z kilkudziesięcioletnią praktyką terapeutyczną w zakresie terapii indywidualnej, małżeńskiej i grupowej. Na stałe związana z magazynem „Zwierciadło”. Wykładowczyni licznych warsztatach rozwojowych dla kobiet. Autorka i współautorka wielu bestsellerowych poradników, m.in. Chcę być kochana tak jak chcę, Instrukcja obsługi faceta, Seksownik, Zrób to kochanie, Królowe życia i król, W życiu jak w kinie, Nie bój się życia (Wydawnictwo Zwierciadło). Na stałe związana z magazynem „Zwierciadło”.
Jakie są różnice między kompetencjami a kwalifikacjami?Które kompetencje są kluczowe?Jak najlepiej budować zespół?Jak być przywódcą akceptowanym?Przewodzenie oparte na przymusie czy ""przewodzenia bez przewodzenia""?Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?Te i inne problemy porusza książka Zarządzanie kompetencjami Tadeusza Oleksyna, dostarczając równocześnie charakterystyk najważniejszych kompetencji, niezbędnych dla funkcjonowania:organizacji jako całości,przywódców, z uwzględnieniem modeli przywództwa i cech osobowościowych,pracowników merytoryczno-wykonawczych, operacyjnych, menedżerów oraz specjalistów,poszczególnych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw,przedsiębiorców - właścicieli małych i dużych firm.Osoby zainteresowane praktycznymi, skutecznymi metodami zarządzania w biznesie (i nie tylko) znajdą tu m.in:sposoby tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w dużych i średnich organizacjachdobre praktyki związane z rozwojem kompetencji własnych (self-management).Książka jest też bogatym źródłem wiedzy dla teoretyków zarządzania, studentów i wykładowców. Zainteresuje także osoby luźniej związane z zarządzaniem, które chciałyby pełniej zrozumieć to, co się dzieje w ich organizacjach i w ich kraju oraz lepiej zarządzać własnym potencjałem i życiem zawodowym, a zwłaszcza rozwojem.
Jeśli jesteś taka, jak większość kobiet, to uprzejmie odnosisz się do nieznajomych i wychwalasz pod niebiosa każdy bohomaz, jaki narysują twoje dzieci. Pewnie jesteś również zachwycona, gdy twój czworonożny pupil poda ci łapę lub wykona prostą komendę. Rzadko jednak poświęcasz tyle uwagi mężczyźnie, którego wybrałaś sobie na całe życie. Zazwyczaj nie słyszy on też tylu pochwał, co twoje dzieci lub twój futrzak. Dlaczego tak jest?
Autorka ""TOXIC. Jak sobie radzić z osobami, które utrudniają Ci życie?""powraca z nową książką dla osób, które doświadczają toksyczności w swoim związku.Wychodzimy z założenia, że związek powinien nam dawać szczęście, poczucie bezpieczeństwa i spokój. Tymczasem wiele osób zmaga się z toksycznymi partnerami, całkowicie rujnując sobie zdrowie psychiczne. Jeśli masz wrażenie, że Twój partner/Twoja partnerka jest osobą toksyczną, to ta ksiązka jest właśnie dla Ciebie.W poradniku autorka przyjrzała się bliżej zjawisku toksycznej miłości, która niszczy uczucie między dwojgiem kochających się wcześniej ludzi.
Od czasu do czasu ktoś Cię do czegoś przekonuje, a czasem to Ty próbujesz przekonać kogoś. Niekiedy czujesz, że argumenty drugiej strony są słabej jakości. Zdarza Ci się też poczuć, że ktoś Tobą w dyskusji manipuluje. Jeżeli sytuacje wymienione powyżej są Ci znane te fiszki są dla Ciebie! Nauczysz się z nich rozpoznawać manipulacje i fałszywe argumenty. Poznasz sztuczki wytrawnych manipulatorów. Zobaczysz, w jaki sposób wpływają na Ciebie media, politycy, publicyści i codzienni rozmówcy.
Wielu z nas przychodzi na ten świat wiedząc i czując, jak powinna wyglądać miłość drugiego człowieka, ale nie wiemy, w jaki najlepszy sposób zrealizować to pragnienie. Zawartość tej książki jest przeznaczona dla uduchowionych, romantycznych ludzi, którzy nie stracili wiary, że gdzieś istnieje ktoś z boskim zrozumieniem nas i że dwoje ludzi może łączyć się w boskim planie służącym wyższemu celowi. Książka ta odnowi twoją wiarę w prawdziwą miłość i wyjaśni, jak, używając Theta Healingu, przyciągnąć do swojego życia najbardziej pasującą bratnią duszę.
Dlaczego japoński gospodarz oczekuje na prezent, ale wcale nie spieszy się, by go otworzyć? Czy wypada odmówić kieliszka partnerowi biznesowemu z Dalekiego Wschodu? I czy możemy się spodziewać, że Japończyk odpisze na SMS-a?Etykieta japońska w zwięzły i przystępny sposób pokazuje, jak poruszać się w meandrach obcej kultury mocno sformalizowanej, wymagającej i całkowicie odmiennej od europejskiej. Autorzy tłumaczą między innymi, na co należy zwrócić uwagę w trakcie spotkania biznesowego, jakie zasady obowiązują w łaźni publicznej czy podczas wizyty w restauracji.To obowiązkowa lektura dla każdego, kto planuje wyjazd do Japonii, współpracuje z Japończykami lub po prostu pasjonuje się ich kulturą.W odróżnieniu od licznych internetowych przewodników dotyczących japońskiej etykiety, przez książkę De Mente nie przebija chęć zszokowania Czytelnika tym, jak Japonia inna jest od wszystkiego, co znają. Wprost przeciwnie: cierpliwie i niezwykle klarownie tłumaczy nie tylko to, JAK się zachować, ale też dlaczego. Otwiera przy tym umysł na wiele zagadnień związanych z kulturą Japonii i jej codziennym funkcjonowaniem.Adrianna Wosińska, Redaktor naczelna TORIIKsiążka-mapa, która zabiera w czytelniczą podróż po historycznych i kulturowych meandrach japońskiej etykiety, udzielając przy tym wędrowcowi wielu praktycznych wskazówek, jak lepiej zrozumieć Japończyków i otaczającą ich rzeczywistość. Aż żal wracać z takiej wyprawy!.Anna Bielak, Redaktor naczelna dziennika Japonia-OnlineBy nie zatrzymać się między stereotypem samuraja i gejszy oraz nie powtarzać błędów płytkiego orientalizmu, z pokorą i wyrozumiałością popatrzmy i zachwyćmy się tym, co przynosi nam Japońska etykieta.Katarzyna Nowak, Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej MangghaBoye Lafayette de Mente doświadczony dziennikarz, pisarz i redaktor. Od 1949 roku pracował w Japonii, Chinach i Korei. Towarzysz australijskiego podróżnika Bena Carlina, z którym jako pierwszy człowiek przepłynął Pacyfik na amfibii. Absolwent Uniwersytetu Jochi w Tokio i Amerykańskiego Instytutu Handlu Zagranicznego. Był autorem ponad 70 książek, w tym wielu poświęconych kulturze japońskiej i etykiecie biznesu.Geoff Botting od ponad 25 lat żyje w Japonii. Jest tłumaczem i dziennikarzem specjalizującym się w sprawach ekonomicznych i biznesowych. Przez lata pracował dla serwisu Kyodo News, największego japońskiego portalu informacyjnego. Jako freelancer współpracuje m.in. z The Japan Times i Eurobiz Japan. Autor dwóch książek o życiu w Tokio. Jest absolwentem Szkoły Językowej Kai w Tokio i Uniwersytetu Wiktorii w Kanadzie.
W kontaktach z przedstawicielami różnych kultur ważne jest wszystko, począwszy od siedzenia przy stole, poprzez sposób wręczania wizytówek i prezentów, aż po styl komunikowania się. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces w negocjacjach, musisz wiedzieć o partnerze jak najwięcej. Książka kreśli portrety wybranych narodów wyjaśniając podłoże zachowań typowych dla danej nacji.
Potrzeba nam dziś tylko jednego – odrobiny czułości
Wrażliwość na drugiego, choćby nie wiem jak był inny, choćby nie wiem jak był dziwny, jest właściwie kryterium zbawienia. Jeśli przestaniecie walczyć o relacje z najbliższymi, to będzie coś najgorszego, co możecie w życiu zrobić.
Ks. Jan Kaczkowski
Autorytet, powiernik, przyjaciel. Ksiądz, któremu można było zaufać. Rozumiał dramat ludzkiego cierpienia i potrafił na nie odpowiedzieć – czułością. Dziesięć miesięcy przed śmiercią otrzymał z Australii list z prośbą o pomoc od człowieka, którego nie znał. Wybrał się w podróż na drugi koniec świata, choć wszyscy próbowali wybić mu to z głowy.
Dla bohaterów tej książki jego wizyta okazała się przełomowa. Dopiero czułość księdza Jana pozwoliła im po wielu latach udręki pogodzić się z własnym życiem.
Poznaj historie Barbary i Marka. Przekonaj się, jak potężna jest siła bliskości, wrażliwości, życzliwego gestu, uważnego słuchania, autentycznej troski.
Kupując tę książkę, wspierasz Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio założone przez księdza Jana Kaczkowskiego.
Kobiety i mężczyźni codziennie staczają walkę o wierność i czystość seksualną. Niestety, wiele osób tę walkę przegrywa. Dla jednych te pojęcia stały się już przeżytkiem, dla innych są aktualne tylko do pewnego momentu.
Bóg stworzył nas jako istoty, które pragną intymnych związków. Bardzo pragniemy intymności z kimś, kto pójdzie z nami przez życie, kto nas będzie kochał i szanował. Tęsknimy za kimś, komu możemy zaufać i kto używa daru, jakim jest seks, w sposób zgodny z jego przeznaczeniem.
Dowiedz się:
• Dlaczego Bóg stworzył nas osobami seksualnymi?
• Jakie znaczenie ma małżeństwo?
• Komu zależy na tym, aby doprowadzić do rozpadu małżeństw?
• Dlaczego warto czekać pomimo sprzecznych zewsząd głosów?
• Jak chronić swoją intymność?
• Jak podnieść się po rozpadzie związku, zdradzie, aborcji?
Autorki książki zachęcają: „Twój Niebiański Ojciec, Ten, który cię kocha i który cię stworzył jako istotę seksualną, chce, byś wysłuchała Jego poglądu na temat seksu. Woła cię właśnie teraz. Czy przyjdziesz? Otwórz uszy. Otwórz serce. Bóg chce do ciebie mówić”.
Linda Dillow – autorka wielu książek, takich jak „Twórcza partnerka”, „Jaką żoną jestem” czy „Ukojone serce”. Jest popularnym mówcą na konferencjach dla kobiet w różnych częściach świata. Wraz z mężem Jodym mieszka w Monument, w stanie Kolorado, USA. Mają czworo dzieci i dziesięcioro wnucząt.
Lorraine Pintus – mówca konferencyjny, pisarka. Jej artykuły ukazują się w wielu amerykańskich czasopismach. Prowadzi szkolenia w zakresie pisania artykułów, książek oraz doradztwo w procesie wydawniczym. Wraz z mężem mieszkają w pobliżu Colorado Springs, USA.
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!
Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?
Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, większe szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba?
Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby kupić mercedesa?
Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą produkowaną przez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne?
Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć?
Poznając sekrety nauki perswazji.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach prowadzonych od 70 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji.
Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak! dowiesz się, w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
***
To naprawdę świetna rzecz. Nie przegap!
Daniel Finkelstein, „The Times”
W książce zostały przedstawione różnorodne aspekty pracy pomagaczy w sytuacji przemocy w rodzinie. Przedstawiono je z perspektywy pracownika socjalnego, pedagoga, prawnika, kuratora sądowego, mediatora sądowego, policjanta, pracownika służby więziennej, psychologa, terapeuty, członka zespołu interdyscyplinarnego, księdza. Ważne jest wskazanie barier w pracy pomagaczy i możliwości współpracy, aby zwiększyć efektywność wspomagania rodzin.
Jak mówić pięknie Co zrobić. by wypowiadane słowa dobrze brzmiały, wywoływały szacunek i podziw Jak przyciągnąć uwagę brzmieniem głosu Jak mówić. by głos służył przez wiele lat Na wszystkie te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź w podręczniku przygotowanym przez logopedę i trenera emisji głosu z wieloletnim doświadczeniem warsztatowym. Autorka wzbogaca kompendium podstawowej wiedzy przydatnej wszystkim występującym publicznie bogatym zestawem autorskich ćwiczeń. Ciało traktowane jest w nich jako instrument służący do wydobywania głosu. Czytelnik znajdzie tu nie tylko typowe ćwiczenia narządów artykulacyjnych i z zakresu techniki mowy, lecz także te związane z postawą ciała. relaksacją czy uruchamianiem rezonatorów. ćwiczeniom towarzyszą zdjęcia instruktażowe, rysunki, schematy i tablice ułatwiające korzystanie z publikacji.Podręcznik pracy głosem można wykorzystać zarówno na zajęciach/warsztatach, jak iw pracy samodzielnej.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?