O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
500 zasad psychologii sprzedaży
Dlaczego każdy powinien się uczyć psychologii sprzedaży
Perswazja jest niesłychanie przydatna. Większość ludzi przegapia niezliczone okazje do ulepszenia swojego życia, ponieważ brakuje im umiejętności komunikacyjnych, dzięki którym byliby bardziej wpływowi.
Nawet ci, którzy uważają się za asertywnych, nie mają pojęcia, jak bardzo mogliby poprawić swoje życie. Asertywność to niewiele więcej poza wewnętrznym przyzwoleniem na obronę własnego zdania. Perswazja ma wpływ na wszystko: od produktów po narody. Dlatego każdy powinien się uczyć sprzedaży.
Perswazja w najlepszym wykonaniu jest niezauważalna. Nie dlatego, że wślizguje się do Twojego wnętrza, lecz dlatego, że polega na wydobyciu na pierwszy plan Twoich osobistych interesów i motywacji. W takim rozumieniu jest ona niczym magnetyzm. Widzisz poruszające się przedmioty, ale nie dostrzegasz siły wywołującej ruch. Perswazyjni ludzie są magnetyczni. Niczym za sprawą magii zawierają korzystne umowy, zdobywają podpisy na traktatach, rozwiązują spory i zdobywają przyjaciół.
Gdy opanujesz perswazję, będzie łatwa jak improwizacja dla wyćwiczonego muzyka. Nieświadoma kompetencja jest efektem trenowania umiejętności wywierania wpływu. Dlatego każdy powinien się uczyć sprzedaży.
Perswazja może także być pracą. Jeśli coś jest dla Ciebie ważne, sumiennie się do tego przygotowujesz, prawda? Niezależnie od tego, czy wysoką stawką jest dla Ciebie międzynarodowe porozumienie handlowe, zniżki za dużą liczbę zamówień dla Twojego pracodawcy, czy przekonanie osiemnastoletniego syna, żeby sumiennie się uczył do egzaminów uniwersyteckich, starannie się przygotowujesz. Przygotowania są niezbędne. Dlatego każdy powinien uczyć się sprzedaży. W tej książce ujawniam techniki kryjące się za magią i uczę ich. Niezbędne umiejętności zostały rozłożone na łatwe do przyswojenia części, które w sumie złożą się na wewnętrzny talent perswazyjny. Ponieważ każdy powinien się uczyć sprzedaży, dołożyliśmy wszelkich starań, abyś nie musiał już kupować żadnych innych podręczników psychologii sprzedaży.
Mistrz Perswazji, fragment
UNIK W CELU ZACHOWANIA PĘDU
Spójna wiarygodność. Pamiętaj, aby wejść w harmonię z opiniami i sposobem myślenia klienta, zanim zbliżysz się do zaniknięcia. Czy to oznacza udawanie! Nie, znajdź w sobie cechy, które są bliskie jego myśleniu, i wydobądź je na pierwszy plan.
Absorbuj i mobilizuj. Sprzedawcy mają niezliczone sposoby na zaangażowanie klienta w proces sprzedaży. Spełniają one zazwyczaj kilka funkcji jednocześnie. Chciałbym, żebyś zaczął myśleć w kategoriach integrowania. To oznacza doprowadzenie do tego, aby elementy Twojego procesu sprzedaży służyły osiągnięciu kilku celów naraz. Na przykład na wycieczce z prezentacją handlową możesz zaabsorbować klienta wyobrażeniami o idealnych wakacjach i uzupełnić je filmem o oszałamiających barwach. Nie tylko zaangażujesz go w proces, lecz także aktywujesz uczucia i wartości, które mogą zmotywować go do zakupu.
Odblokowanie ruchu. Co zrobić, gdy klient sprawia wrażenie, jakby utknął na dobre? Zdarzają się takie blokady, że wydaje się, iż nic nie można z nimi zrobić. Mogą dotyczyć poziomu energii i nastroju klienta, który po prostu nie ekscytuje się produktem. Mogą dotyczyć jego perspektywy i poglądów, które nie pozwalają mu zbliżyć się do zamknięcia. Wpraw go w ruch. Fizyczny. Przejdźcie w inne miejsce. Zaproponuj przerwę na skorzystanie z ubikacji. Zaoferuj przekąskę w firmowej kuchni. Pokaż mu otoczenie. Zrób COKOLWIEK, co wprawi go w ruch, gdyż ruch zmienia stan fizyczny i umysłowy.
ROZWIĄŻ PROBLEM UTRATY
Poskramianie możliwości utraty. Jeśli klient jest pochłonięty wyborem opcji do wykluczenia, lecz obie dotyczą Twojej oferty, obawa utraty nie powstrzyma go przed zakupem, chyba że nie będzie w stanie wybrać. Ma jednak Ciebie, a Ty prowadzisz go przez cały proces i pomagasz zbudować ramy decyzji, aby nie doszło do impasu. Stwórz wybory, które zaangażują jego uwagę i aktywność decyzyjną.
Przeprowadzanie przez stratę. To świetny sposób na to, aby zapobiec wrażeniu utraty opcji. Nadaj decyzji klienta taką ramę, żeby nie zatrzymał się w miejscu z przekonaniem, że musi się uchronić przed stratą. Uzyskasz to przez podkreślenie wartości, którymi kieruje się w życiu, gdyż mogą one skłonić go do zakupu. Wiesz już parę rzeczy o jego motywacjach...
Praktyczny poradnik dla szefów
Praktyka i teoria skutecznej motywacji
Sprawdzone techniki i zaskakujące pomysły
Polska Mapa Motywacji -- wyniki badań
Ludzie pracują tak, jak są zarządzani
Odpowiednia motywacja wprawia ten świat w nieustanny ruch. Dzięki niej rano chce nam się wstać z łóżka, jak na skrzydłach biec do biura i wykonywać swoją pracę z entuzjazmem, wieczorem zaś wrócić do domu z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Cały problem właśnie z tymi skrzydłami...
Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania -- takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.
Praktyczne zasady motywowania pozafinansowego.
Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce.
Najistotniejsze zagadnienia motywowania finansowego.
Granica między motywacją a manipulacją.
Systemowe podejście do motywowania w firmie.
Motywacja pod lupąSpis treści
O autorach (11)
Wprowadzenie (13)
Część I: Praktyka motywowania
Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad
motywowania pozafinansowego (17)
Zasada pierwsza:
Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji (22)
Siła informacji zwrotnej (26)
Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa (26)
Po co krytykujemy? (28)
Czego nie mówić
- słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi (29)
Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się
"zielone światło"? (34)
Nie tylko suche fakty się liczą (36)
Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się
do przekazania krytyki? (37)
Jak pracownicy karzą swoich... przełożonych? (38)
Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (40)
Niespójne zachowania szefa (43)
Grupy ryzyka utraconej motywacji (45)
Pułapka zamrożonej konsekwencji (52)
Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (56)
Katedra w Barcelonie (56)
Zrozumieć innych (57)
Zrozumieć zadanie (59)
Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (60)
Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują (70)
Nieśmiertelny SMART (70)
Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu (72)
SMART w wersji max (77)
Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje (79)
Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa (79)
Motywacja a styl zarządzania (85)
Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (88)
Nie dla wszystkich to samo (90)
Identyfikacja potrzeb całej firmy (98)
Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój (107)
Motywowanie przez rozwój - delegowanie (109)
Dlaczego nie delegujemy? (113)
Motywowanie przez rozwój - szkolenia (114)
Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą (125)
Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (129)
Niewdzięczni motywowani (131)
Motywacja dzielona na mniejsze (136)
Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy (139)
Siła "głasków" (144)
Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (149)
Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje (155)
Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo? (156)
Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (161)
Zasada jedenasta: Elitarność motywuje (163)
Specjalne przywileje i nagrody (163)
Specjalne zadania i elitarność grupy (164)
Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje (170)
Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (172)
Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (178)
Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"? (181)
Jak to wszystko wpływa na motywację? (189)
Bezpieczna atmosfera (192)
Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (197)
Nietypowe przykłady motywacji (199)
Koty (199)
Książki i muzyka dla najlepszych (199)
Dyrektorzy serwują poczęstunek (199)
Obiad na koszt szefa (200)
Kącik rozmów (200)
Galeria portretów (200)
Szkolenia inne niż zwykle (200)
Spotkanie z najwyższymi (200)
Spełniamy marzenia (201)
"Wyszalnia" (201)
Chwalipięty (201)
Zamiana ról (201)
Dzień świętowania (201)
Smakołyki (201)
Moje ładne biurko (202)
Ciasto własnego wyrobu (202)
Zaoszczędzimy twój czas (202)
"Kolekcja odzieży roboczej" (202)
Pieniądze na usprawnienia firmy (202)
Wizyta rodziny (203)
Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (204)
Techniki manipulacyjne wykorzystywane
do pozornego motywowania (209)
Najważniejsze kwestie motywowania finansowego (217)
Zarobki podwładnych (217)
Skutki złych rozwiązań (224)
Część II: Motywacja jako proces
Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (229)
Część III: Teoria motywacji
Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji
i ich zastosowanie w praktyce (247)
Teorie motywacji (249)
Historia motywacji (251)
Teoria dwuczynnikowa (253)
Teoria X i teoria Y (255)
Teoria Davida McClellanda (257)
Teoria oczekiwań (262)
Teoria sprawiedliwości (265)
Część IV: Co motywuje polskich pracowników?
Rozdział 5. Badanie "Polska mapa motywacji(r)" (269)
Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (273)
Motywacja a zarobki (276)
Motywacja a wiek (276)
Motywacja a stanowisko pracy (277)
Motywacja a płeć (277)
Motywacja a wielkość organizacji (278)
Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesień 2008 (279)
Bibliografia (283)
Hipnotyzujący głos
Ekscytujący przekaz
Sfinalizowana transakcja
Odrobina perswazji przez telefon
Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.
Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.
Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
Rozwijanie swojego daru przekonywania
Techniki, narzędzia i sztuczki NLP
Jak to się robi z NLP?
Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy i utrzymać ją?
Jak dotrzeć do podświadomości odbiorców?
Jak zachować spokój, równowagę i skupienie?
Jak inscenizować i reżyserować prezentację?
Jeśli pragniesz stać się znakomitym prelegentem, kup tę książkę. Przeczytaj ją. Zrób wszystkie ćwiczenia. Warta jest swojej ceny. Znajdziesz w niej tyle pomysłów na poprawę swoich prezentacji, że wystarczy Ci do końca kariery zawodowej.
Peter Young, autor książki Zrozumieć NLP. Reguły i praktyka
Kompendium technik NLP w prezentacjach i szkoleniach
Nawiązywanie efektywnego kontaktu ze słuchaczami.
Posługiwanie się sugestywnym przekazem werbalnym.
Operowanie gestem w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców.
Wprowadzanie słuchaczy w odpowiedni stan emocjonalny.
Planowanie prezentacji z uwzględnieniem indywidualnych stylów uczenia się.
NLP nie przestaje zadziwiać. Jest prawdziwym rogiem obfitości, z którego wciąż wysypują się nowe możliwości, umiejętności i fascynujące techniki. Zastosowanie programowania neurolingwistycznego w wystąpieniach publicznych i prezentacjach zapewnia magiczne wprost rezultaty.
Ta książka w jasny i czytelny sposób prezentuje liczne techniki wykorzystywane przez najlepszych światowych szkoleniowców, handlowców oraz ludzi show-biznesu. Naszpikowana jest celnymi uwagami i okraszona wymownymi fotografiami. Zawiera wskazówki oraz ćwiczenia kształcące umiejętności, które pozwolą Ci odnaleźć i uwolnić drzemiącą w Tobie energię ? osobistą siłę, dzięki której Twoje prezentacje zadziałają jak magia.
Książka dedykowana jest osobom występującym publicznie oraz trenerom.
Magia wystąpień publicznychSpis treści
Przedmowa (5)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Ustalanie ram (15)
Rozdział 2. Programowanie neurolingwistyczne (23)
Rozdział 3. Twój wewnętrzny stan (41)
Rozdział 4. Twoja podświadomość (49)
Rozdział 5. Urzeczywistniające się paradygmaty (53)
Rozdział 6. Sprzężenie zwrotne (63)
Rozdział 7. Etapy uczenia się i treningu (71)
Rozdział 8. Taniec porozumienia (85)
Rozdział 9. Być sobą (109)
Rozdział 10. Energia (121)
Rozdział 11. Pięć zmysłów i język (151)
Rozdział 12. Wykorzystanie przestrzeni (177)
Rozdział 13. Komunikacja niewerbalna (189)
Rozdział 14. System 4MAT (211)
Rozdział 15. Publiczność i stany emocjonalne (225)
Rozdział 16. Wbudowane przypowiastki (241)
Rozdział 17. Twoja prezentacja (265)
Rozdział 18. Podsumowanie (269)
Dodatek A: Jak samemu wykonywać ćwiczenia (273)
Dodatek B: Dodatkowe informacje (275)
Bibliografia (277)
Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
Budowanie prawdziwej empatii
Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
Kreowanie zaufania na całe życie
Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?
Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.
Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują.
Steve Chen,
współtwórca YouTube
Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może.
Guy Kawasaki,
autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania
Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie.
Tony Robbins,
znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca
Lubię to!
Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania.
Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!
Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek.
Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych.
Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych.
Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów.
Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory.
Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki.
Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Złam kod ludzkiej podświadomości!
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik — i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
Kotwice, czyli "nasza piosenka".
Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Haker umysłów
Spis treści
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7)
III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)
IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29)
V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37)
VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)
VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53)
VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69)
IX. Narzędziownia (75)
X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)
XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)
XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
Twój osobisty PR
Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"
Jeśli nie JA, to KTO?!
Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".
A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.
Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!
Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School
Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"
Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change
Przeciwdziałaj mobbingowi Typy, fazy i konsekwencje mobbingu Krzywdząca organizacja Konflikty jako zarzewie problemu Przeciwdziałanie psychicznemu dręczeniu Walka o swoje prawa Kształtowanie zdrowych relacji zawodowychMobbing. Za tym słowem czai się prawdziwie niebezpieczne zjawisko. Podłe i bezwzględne. Mobbingiem nazywamy bowiem działanie o charakterze nadużycia, przejawiające się w formie zachowań, słów, aktów i gestów. Inaczej rzecz ujmując, to systematyczne znęcanie się lub dręczenie moralne. Celem lub skutkiem mobbingu jest poniżenie, ośmieszenie, zaniżenie samooceny, wyeliminowanie albo odizolowanie danej osoby od jej współpracowników.Przez wiele lat nie mówiło się głośno o psychicznym dręczeniu, mającym miejsce w polskich firmach. Przymusowe nadgodziny, ostracyzm, powierzanie bezsensownych zadań, stosowanie biurowego psychoterroru -- tak po prostu musiało być. Nawet sądy traktowały pozwy przeciw zamierzonemu nieetycznemu zachowaniu pracodawcy jako pracowniczą próbę zemsty czy rewanżu za zwolnienie. Jeśli jednak kiedykolwiek byłeś ofiarą mobbingu lub taka atmosfera panowała w Twoim biurze, dobrze wiesz, że szykany potrafią zatruć krew, zniszczyć zdrowie oraz odebrać chęć do pracy. Na szczęście tak jak Dawid w nierównej walce z Goliatem, tak i Ty masz szansę wygrać z Twoim dręczycielem lub nawet całą ich grupą. A celnie rzuconym kamieniem niech stanie się wiedza zawarta w tej książce. Jeśli natomiast reprezentujesz pracodawcę, w którego zakładzie dochodzi do nielegalnych praktyk, Twoim obowiązkiem narzuconym przez prawo jest im zapobiec. Nie pozwól, by sprawy zaszły za daleko Rozpoznawanie mobbingu i terroru psychicznego Konflikt jako źródło mobbingu Zapobieganie nielegalnym praktykom Kultury organizacyjne sprzyjające rozwojowi niezdrowej atmosfery Procedury antymobbingowe Roszczenia dręczonych pracowników Formy pomocy ofiarom mobbingu
Drugi tom Dzieł Sigmunda Freuda obejmuje wybór pism na temat kształtowania się "charakteru seksualnego" oraz tego, w jaki sposób przejawia się on w indywidualnym życiu erotycznym i emocjonalnym.
Zbiór filuternych, napisanych z niezwykłą lekkością, felietonów traktujących o relacjach damsko-męskich.Miniaturowe historie miłosne pod piórem Agnieszki Osieckiej skrzą się nie tylko od dowcipu, ale też pełne są przewrotnej ironii i przekornej czułości. Sercowe przypadłości swoich bohaterów autorka opisuje na tle złotych lat PRL-u, przez wielu wciąż darzonych sentymentem.Choć epoka, którą z kronikarską dokładnością uwieczniła autorka, minęła i nie ma już Peweksów, a walerianę zastąpił prozac, zaś marząc o wakacjach, marzymy bardziej o Seszelach niż Pilawkach, to problemy rodzinno-łóżkowe pozostają bez zmian. Dalej rywalizujemy z teściową, męczymy się z maminsynkami, a panowie stają się coraz mniej rycerscy. Dziś jednak felietony te zyskały nowy kontekst. Księgarnie zalane są poradnikową literaturą quasipsychologiczną. Teksty te zaś drwią nie tylko z tego typu hochsztaplerskich porad, ale i z psychoterapii jako takiej.Agata PassentOpowiastki te mają charakter żartobliwy, czasem wręcz groteskowy. Autorka starała się w krzywym zwierciadle przedstawić nasze dole i niedole miłosne. Śmiesznie sfotografować zapłakane oczy, przypudrować podstarzałą metrykę, ulżyć rozpaczy poprzez błazeństwo. Niektóre zaś dowcipy służyć mają czystej krotochwili. Agnieszka Osiecka
Publikacja przedstawia Dynamiczną Teorię Postaw, sformułowaną przez autora na podstawie własnych badań. Według tej koncepcji reakcje na doświadczenia wyznaczają nie tylko postawy jawne (uświadamiane, deklarowane), ale także pozostające z nimi w relacyjnym układzie postawy utajone (zapis w pamięci, którego nie możemy lub nie chcemy zidentyfikować).
Książkę adresowaną do badaczy i studentów wykorzystają również praktycy zainteresowani badaniami podstawowymi. Norbert Maliszewski przedstawia bowiem zastosowania Dynamicznej Teorii Postaw w marketingu politycznym, społecznym, komercyjnym.
Podnieś marketing szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych osób w biznesie
Brian Tracy jest współcześnie jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia dystrybucji jest rozwinięciem klasycznego skryptu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na serio pomysłu o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii dystrybucji”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz dodatkowo a przy tym sprawdzone, najskuteczniejsze technologie sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i dochód pieniężny w wiele miesięcy albo w kilka tygodni”.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i technologie dystrybucji, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Zwyczajnie zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
O AUTORZE
Brian Tracy jest obecnie jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik dystrybucji. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców globalnie. Z jego treningów korzystają Ci w właściwie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio , a ponadto wideo. Prowadzi inspirujące warsztaty i seminaria w dziedzinach takich jak marketing, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future , a ponadto dodatkowo Million Dollar Habits.
OPINIE
„Ta książka da ludzie pomysły, metody, strategie i technologie, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać”.
Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego koncepcji i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym.
„Powinnaś rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu nabywcy”.
— Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling
„Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w naszej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt”.
— Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling
„Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!”
— Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12, pięć zasady genialnej dystrybucji
„Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najbardziej istotne, siebie! Ta książka da wszyscy ludzie cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać kilka różnorakich sytuacji handlowych i potęgować własną kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to znakomity trener!”
— Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them
„Brian Tracy robi to znowu! Ta książka jest wypełniona po brzegi poradami, jak kontrolować własną karierę. Tracy pisze wprost, nazywa rzeczy po imieniu i daje kobiety i mężczyźni dokładnie to, czego potrzebujesz!”
— Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju wymarzonej ścieżki zawodowej zawodowego Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only WaySpis treści
WPROWADZENIE
Zostań milionerem! Moja historia
ROZDZIAŁ 1. Psychologiczna gra sprzedaży
Jesteś ważny
Zasada 80/20 w sprzedaży
Twój program nadrzędny
Kluczowe obszary rezultatowe sprzedaży
Reaktywny rdzeń twojej koncepcji siebie
Bariery na drodze do skutecznej sprzedaży
Pięć spotkań do zamknięcia
Podnoś swoją samoocenę i dochody
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
Twój roczny cel dochodu
Twój roczny cel sprzedaży
Wyznacz klarowne cele działań
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 3. Dlaczego ludzie kupują?
Motywacja podstawowa
Rozpoznawanie potrzeb
Odwoływanie się do potrzeb klienta
Decyzje zakupowe są emocjonalne
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 4. Kreatywna sprzedaż
Dąż do doskonałości w poszukiwaniu potencjalnych klientów
Cztery klucze sprzedaży strategicznej
Gruntownie przeanalizuj rynek
Najlepsza reklama
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 5. Umawiać więcej spotkań
Proces poszukiwania potencjalnych klientów
Bądź skuteczniejszy w poszukiwaniu potencjalnych klientów przez telefon
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 6. Siła sugestii
Zadbaj o to, by twój ubiór pracował na twój sukces Prezentowanie produktu
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 7. Zamykanie sprzedaży
Typy osobowości kupujących
Sprzedawanie produktów materialnych i niematerialnych Zostań doskonałym słuchaczem
Metody prezentacji
Działania do przećwiczenia
ROZDZIAŁ 8.10 sposobów na sukces w sprzedaży
Sukces jest przewidywalny
Twoja przyszłość jest nieograniczona
Działania do przećwiczenia
Pragnienie szczęścia jest siłą napędową wszelkiego działania. Każda, nawet najmniejsza istota, pragnie być szczęśliwa i chce uniknąć cierpienia. Szczęście to wspaniały stan, w którym z powodu wszechogarniającej radości cały nasz świat drży w posadach. Uśmiechamy się promiennie do wszystkich wokół, odczuwamy pełną radości moc w całym ciele i pragniemy objąć cały świat. Świeżo zakochani są temu przeżyciu wielkiego szczęścia bardzo bliscy - początkom miłości towarzyszy często głęboka, naturalna błogość. Tylko niewielu ludzi, zarówno na poziomie umysłu, jak też ciała doświadcza spełnienia większego od otrzymywania tego, czego pragną - bycia kochanym przez innych, obdarowywania miłością samemu i możliwości promieniowania na świat całym tym bogactwem. "Budda i miłość" opowiada o tym, jak nadmiar, pojawiający się w pełnym radości związku użyć dla dobra wszystkich i samemu dzięki temu wzrastać. Z czasem wszystko przeniknie dojrzałe, przynoszące zadowolenie poczucie satysfakcji, wynikające ze wspólnej pracy, uczenia się z życia i wprowadzania go na coraz wyższe i prawdziwsze poziomy. W ten sposób stopniowo powstaje wgląd, że najwyższa radość jest jednocześnie najwyższą prawdą oraz że podkreślanie w życiu tego, co piękne nie jest ucieczką od życia. Zgodnie z buddyjskim poglądem szczęśliwy i wzbogacający związek nie jest celem samym w sobie, lecz drogą pozwalającą osiągnąć pełen rozwój umysłu - Oświecenie. Lama Ole Nydahl opowiadając na czym polega ten stan, powiedział kiedyś: "to tak, jakbyśmy zakochali się w całym świecie, a cały świat zakochał się w nas..."
Lama Ole Nydahl jest jednym z najbardziej znanych nauczycieli buddyjskich. Razem ze swoją żoną Hannah są pierwszymi zachodnimi uczniami XVI Karmapy, wielkiego mistrza medytacji buddyzmu tybetańskiego, którego po raz pierwszy spotkali w 1969 roku podczas podróży poślubnej do Nepalu. Na jego prośbę, od prawie czterdziestu lat, wprowadzają buddyzm Diamentowej Drogi do naszego kręgu kulturowego. Hannah zajmuje się przede wszystkim tłumaczeniem nauk tybetańskich lamów oraz tradycyjnych tekstów, podczas gdy Lama Ole niemal codziennie wygłasza wykład w innym mieście. Do tej pory założył ponad pięćset ośrodków medytacyjnych na całym świecie. W Polsce ukazało się dotychczas dziesięć książek jego autorstwa.
Książka jest wznowionym wydaniem "Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji"
Programowanie umysłów niezawodną ręką manipulacji
Osaczanie: zniewalanie ludzi podejrzeniami, obawami i błędnymi skojarzeniami
Atrakcyjność: metody przyciągania tych, na których nam zależy
Władza: sztuka dawania innym tego, czego pragną
Niech myślą, że są od Ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z Tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który Ty napiszesz.
Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to Ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem -- ale jest też piekielnie skuteczna.
Pozwól, że dam Ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od Ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się?
Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy Cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu:
techniki budowania przesądów,
techniki uzależniania innych od siebie,
techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć,
techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który Cię interesuje,
techniki kierowania wrażeniem,
dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP.
Wciągaj ludzi we własną grę.
Jak słuchać, by umacniać więzi z bliskimi?
Jak mówić, by zostać wysłuchanym i zrozumianym?
Jak czytać czyjeś myśli między wypowiadanymi słowami?
Odzyskaj utraconą umiejętność słuchania
Słuchać, jak to łatwo powiedzieć
Coraz mniej ze sobą rozmawiamy, a kiedy już do siebie mówimy, zwykle wymieniamy tylko niewiele znaczące zlepki zdań. Gdy wreszcie mamy sobie coś do powiedzenia, i tak zwykle nie potrafimy wsłuchać się w to, co mówią nam nasi rodzice, dzieci, przyjaciele. Dlaczego? Sami przed sobą tłumaczymy się, że jesteśmy zbyt zabiegani, zapracowani lub zmęczeni. Jeśli naprawdę troszczysz się o ludzi, których kochasz, jeśli chcesz umocnić łączące Was więzi - naucz się ich słuchać i mówić tak, by zostać wysłuchanym.
Dowiedz się, dlaczego umiejętność słuchania odgrywa w Twoim życiu tak ważną rolę. Czy wiesz, że osoby, które nie mają komu się zwierzyć i zostać wysłuchanymi, znacznie łatwiej popadają w pesymizm i depresję? To Ty jesteś gwarantem szczęścia i zdrowia Twoich bliskich. Przejmij kontrolę nad własnymi uczuciami i zrozum, w jaki sposób powinieneś reagować na emocje drugiej osoby, jak wsłuchać się w potrzeby Twojego partnera życiowego, członka rodziny, przyjaciela czy współpracownika.
Dlaczego ludzie unikają słuchania siebie nawzajem?
Jak wsłuchiwać się w to, co druga osoba ma na myśli?
Jak prosić o wsparcie, gdy nie chce się zbędnych porad?
W jaki sposób skłonić zamkniętą osobę do otwarcia się?
Jak budować wiarygodność, żeby inni chcieli nas słuchać?
Dlaczego druga osoba słyszy coś innego, niż powiedzieliśmy?
ak smakuje imprezowe życie?
Ludzie nie gryzą - przynajmniej większość z nich
Niezobowiązujące pogawędki nie bolą - i zwykle nie zostawiają śladów w psychice
Życie jest za krótkie, by je marnować na siedzenie w domu - wypełnij swój kalendarz
Jeszcze nie wierzysz? Pora to sprawdzić!
Lwy salonowe ruszają do akcji
Paraliżuje Cię sama myśl o odezwaniu się do kogoś obcego? Unikasz błahych pogawędek w biurze? Nie umawiasz się w wolnym czasie ze znajomymi z pracy? Grono Twoich przyjaciół ogranicza się do jednej osoby i kilkorga krewnych? Nie każdy musi być duszą towarzystwa, są jednak w życiu ciekawsze rzeczy niż zdążenie na serial o dziewiętnastej. Ta książka powstała dla Ciebie. Nieważne, czy jesteś uczniem, studentką, dyrektorem czy urzędniczką. Z jej pomocą zdobędziesz kilka cennych umiejętności, które zwiększą Twoją pewność siebie, sprawią, że mowa ciała przestanie być dla Ciebie tajemnicą, a ludzie zaczną do Ciebie lgnąć.
Nie powiększaj pączkującego w szalonym tempie kręgu ludzi samotnych, zamkniętych w czterech ścianach, z łączem internetowym, telewizorem i telefonem - grona tych, którym wydaje się, że do szczęścia wystarczy tylko kilka elektronicznych gadżetów. Czy chcesz, żeby nasz wspaniały gatunek wyginął tylko dlatego, że nie potrafisz nawiązać lekkiej rozmowy z kolegą w biurze albo prześliczną dziewczyną w kolejce do warzywniaka?
Nie warto być wyspą - chyba że w archipelagu
Przezwycięż swój lęk społeczny - to prostsze, niż myślisz.
Rozszyfruj frapujące tajemnice gestów oraz mimiki.
Naucz się nawiązywać miłe pogawędki.
Odkryj sztukę inicjowania kontaktów w miejscach publicznych.
Poznaj reguły pomagające prowadzić interesujące konwersacje.
Dowiedz się, jak radzić sobie w wyjątkowych sytuacjach.
Wojowniczka w bitwie uczuć
Czy w miłości można stosować strategie wojskowe? Jeżeli prawdę mówi hiszpańskie przysłowie, według którego na wojnie i w miłości wszystkie chwyty są dozwolone, jest to jak najbardziej wskazane. Bo czy istnieje coś bardziej skomplikowanego od intymnego związku? A ile razy - samotnie lub z przyjaciółkami - zdarzyło Ci się opracowywać wymyślne triki oraz planować różne drobne podstępy, mające sprawić, że druga strona oszaleje z miłości?
Musisz jednak wiedzieć, że istnieją taktyki mniej lub bardziej nadające się do osiągnięcia konkretnego celu. Nie chodzi przecież o użycie siły fizycznej, tylko zastosowanie inteligentnych forteli, które pomogą Ci jak najlepiej wykorzystać wszystkie Twoje atuty, a przy okazji skrzętnie omijać to, co mogłoby Ci zaszkodzić. Większość z nas, kobiet, intuicyjnie i zupełnie nieświadomie wciąż posługuje się tą sztuką - sztuką strategii mających na celu zwabienie, uwiedzenie, zdobycie czy oczarowanie mężczyzn. To właśnie ta umiejętność stosowania odpowiednich taktyk jest tematem Sztuki wojny, traktatu przypisywanego chińskiemu generałowi Sun-Tzu, który jednak - jak twierdzi Valerie Tasso w przedmowie do tej fascynującej książki - z powodzeniem mógłby okazać się... kobietą.
Zapoznając się z tą nową wersją klasycznego tekstu Sun-Tzu, przekonasz się, że spryt, odpowiednie przygotowanie, planowanie, umiejętność oceny tego, kiedy lepiej jest zaczekać, a kiedy ruszyć do ataku - to broń, która sprawi, iż Twój miłosny przeciwnik skapituluje i pokonany legnie u Twych stóp.
Przekonaj się, czy rozwiązania taktyczne sprawdzone w tysiącu bitew będą równie skuteczne w Waszym namiętnym starciu.
Mistrzowskie strategie uwodzenia Jak zdobywać kobiety dzięki mądrości chińskiego taktyka Jak strategicznie przygotować się do miłosnych podbojów Jak oczarować, uwieść i zwabić do łóżka piękne kobiety Jak zostać jedynym zwycięzcą na placu boju i zgarnąć najcenniejsze łupy Musisz nauczyć się zasad gry. A potem musisz grać lepiej niż inni. Albert EinsteinSztuka wojny Sun Tzu to jedna z najcenniejszych książek w całej światowej literaturze, nic więc dziwnego, że jej egzemplarz znajduje się w biblioteczce każdego człowieka sukcesu. Czy wiesz jednak, że wojenne strategie Sun Tzu to również bezcenna lekcja w sztuce uwodzenia Podrywanie kobiet to najprawdziwsza wojna. Możesz powrócić z niej z tarczą... albo na tarczy. Jeśli do tej pory schodziłeś z pola bitwy pokonany przez lepiej przygotowanych taktycznie przeciwników, czas, by to wreszcie zmienić. Twoim największym sprzymierzeńcem na drodze do zwycięstwa zostanie mistrz Sun Tzu, który nie tylko ustalał zasady, strategie oraz metody pokonywania wrogów czy wygrywania wojen, ale udało mu się przy okazji opracować strategie zdobywania kobiet i zaciągania ich do sypialni. Jak się okazuje, istnieje bardzo niewiele różnic między podrywaniem kobiet a dokonywaniem zamachu stanu. Poznaj i zastosuj najskuteczniejsze strategie zdobywania kobiet. W tym celu najpierw musisz dowiedzieć się, jak rozumuje i czego naprawdę potrzebuje płeć piękna, a także odkryć, jak kobiety postrzegają kwestię atrakcyjności. Kolejnym krokiem będzie opanowanie sztuki rozpoczynania rozmowy i czarowania słowem. I jeszcze rzecz najważniejsza: musisz nauczyć się rozpoznawać kobiety, których należy unikać, i zrozumieć, jak przyciągać do siebie Twój ulubiony typ dziewczyn. Jeśli nie planujesz, spodziewaj się porażki! Prawa organizacji i dyscypliny wojskowej, czyli poznaj moc wsparcia swoich męskich przyjaciół. Prowadzenie wojny, czyli odkryj, czego pragną kobiety i jakie taktyki najlepiej na nie działają. Taktyka, czyli zorientuj się, kiedy, jak i do kogo podejść, oraz rozgryź kobiecą mowę ciała. Manewrowanie armią, czyli chadzaj tam, gdzie najchętniej przychodzą kobiety. Ukształtowanie terenu, czyli przygotuj się na pokonywanie niespodziewanych przeszkód.Eric Rogell - jest twórcą strony TheBachelorGuy.com, źródła informacji dla wszystkich facetów, którzy chcą wyróżnić się na tle innych mężczyzn i pozbyć się łatki neandertalczyka bez konieczności stosowania kremu do opalania przed pójściem spać. Eric jest zasłużonym weteranem wojny płci, dwukrotnie pojmanym przez nieprzyjaciela (na szczęście za każdym razem udało mu się uciec).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?