On przysyła ci kwiaty, a ty chciałabyś porozmawiać.
Ona tuli się do ciebie, a ty myślisz o domowym obiedzie.
Problem nie polega na braku miłości, lecz na nieznajomości języka!
"Zadzwonili znajomi, zachęcali nas i miałam nadzieję, że ich namowy zmotywują mojego męża.Raz nawet przyszli do nas rozniecać w nas zapał.Ja byłam gotowa, ale ze wszystkich sił starałam się, aby mój mąż działał po swojemu i we własnym tempie.Słyszeliśmy już wtedy o typach osobowości i wiedziałam, że mam choleryczne skłonności do przejmowania władzy, gdy on wykazuje niezdecydowanie.Pod wieloma względami był bardzo mądry, w niektórych sprawach nie brakowało mu motywacji, ale przyzwyczaił się, że ja wszystko planuję i o wszystkim decyduję-od wydatków począwszy, po restauracje i miejsce na wakacje.On wspierał mnie miłością, ale nie był przywódcą i taka sytuacja stawała się męcząca."
" W trzy miesiące z dziesięciu pracowników, którzy przychodzili, jak im się chciało, stworzyliśmy zespół złożony z dwóch pracowników pełnoetatowych i jednego dochodzącego.Nikogo nie musiałam zwalniać.Nalegałam tylko na przejęcie odpowiedzialności.Podnieśliśmy wydajność, zredukowaliśmy koszty i stworzyliśmy zespół, który wspólnie pracuje nad realizacją celów.A wszystko to dzięki znajomości zalet, wad i emocjonalnych potrzeb ludzi o różnych typach osobowości oraz na zastosowaniu tej wiedzy w praktyce."
To pasjonująca książka o związkach międzyludzkich. Niezależnie od tego, czy od dawna starasz się zrozumieć i naprawić relacje z bliskimi osobami, czy jesteś nowicjuszem, pomoże ci ona pogłębić spojrzenie na te sprawy. David Field analizuje pięć odrębnych rodzajów osobowości rodzinnych (rodzina związków, władzy, opiekuńcza, chaotyczna i rodzina nadmiernie uzależniona) i wskazuje na to, co jest niezbędne dla ożywienia stosunków w naszych rodzinach. Autor odkrywa przed tobą, jak wielkie znaczenie ma rozwiązywanie problemów z przeszłości dla doświadczenia nowej wolności i wewnętrznego pokoju.
Jak znaleźć małżeństwo o jakim marzymy?
John i Stasi Eldredge w sposób odważny, uczciwy i fascynujący tłumaczą, jak osiągnąć w życiu małżeńskim pułap przewyższający pierwotne oddanie i pragnienie intymności.
Jest to książka pełna mądrości i nadziei dla tych, którzy pragną czegoś więcej niż jedynie własnego samozadowolenia i wygody. Autorzy wprowadzają nas w istotę małżeństwa... Nie zawsze zgodnego z naszymi marzeniami, lecz takiego, jakim jest naprawdę... Związkiem między dwiema niedoskonałymi istotami, które wspólnie dochodzą do wniosku, że małżeństwo jest trudne.
W książce znajduje się wiele praktycznych odniesień i recept na życie razem, rady te są na tyle uniwersalne, że da się je zastosować w bardzo różnych sytuacjach życia małżeńskiego.
Ta piękna pozycja wyzwoli w twoim małżeństwie ogromne pokłady mądrości.
~Dan B. Allender, profesor poradnictwa psychologicznego w Mars Hill Graduate School
Gary Chapman, autor bestsellerów z cyklu Sztuka wyrażania miłości... Dzieli się czterdziestoma podnoszącymi na duchu opowiadaniami o zwykłych ludziach, takich jak: Doris, która postanowiła kochać swojego męża, gdy najchętniej wzięłaby nogi za pas Loretta, której rodzina doznała uzdrowienia dzięki miłości wprowadzonej w czyn Faith, ucząca się kochać matkę, która stała się dla niej kimś obcym Laquita, która po czterdziestu latach w końcu zakochała się w swoim mężu Jacquelun, która znalazła odwagę pokochania kogoś, kto wydawał się naprawdę odrażający Miłość bowiem nie jest tylko uczuciem Miłość jest decyzją, czymś co każdy z nas powinien czynić
Książka pokazuje drogę życiową i karierę zawodową Kapuścińskiego , od kresowego Pińska, przez powojenną Warszawę, pierwsze podróże zagraniczne, długie lata spędzone w Afryce i Ameryce, wyjazdy do republik ZSRR, aż po lata spędzone na pracy pisarskiej.
Z książki tej : poznasz świat myśli trudnych ludzi, nauczysz się nawiązywać z nimi kontakt, dowiesz się, jak współżyć z innymi, jeśli to ty jesteś tą trudną osobą.
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem ""Integracja z klientem""!Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje ""Jak zdobyć klienta"" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.W książce ""Jak zdobyć klienta"" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.""Jak zdobyć klienta"" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto szuka swojego miejsca w wysoce konkurencyjnym środowisku biznesu.
Znany sprawozdawca radiowy, udziela wielu cennych wskazówek, aby pomóc tym, którzy mają problemy w rozmowie z jedną osobą czy przemawianiem na sali pełnej ludzi. Autor przyznaje, że najlepszym sposobem nauczenia się czegoś jest najpierw zrobienie tego źle. Autor prowadzi czytelnika i krok po kroku pokazuje mu swoją perspektywę i dzieli się wnioskami "z prób całego życia i wielu popełnionych błędów".
Bez względu na to, czy dopiero zastanawiacie się nad założeniem rodziny, czy niedawno zawarliście związek małżeński, czy też jesteście wiele lat po ślubie - książka ta pomoże uczynić wasz związek silnym i trwałym.
Nie czekaj na awans! Bądź przywódcą już teraz, na stanowisku, jakie masz!
Które z pytań zadawanych Johnowi C. Maxwellowi, ekspertowi w sparawach przywództwa, podczas prowadzonych przez niego konferencji słyszy się najczęściej? "Jak mam zastosować pańskie nauczanie, skoro nie jestem liderem?"
Czy można przewodzić, nie będąc na szczycie hierarchii? Zwłaszcza gdy szef, dla którego pracujesz, jest kiepskim liderem? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej!
Witaj w gronie 360-stopniowych liderów. Przed osobami, które chcą przewodzić, pracując na średnich poziomach organizacyjnej, stoją specyficzne wyzwania. Często przed działaniem hamują ich mity, w myśl których nie są w stanie wywierać wpływu na ludzi. Doktor Maxwell, jeden z najlepszych na świecie mentorów, obala te mity i pokazuje, jak podejmować wyzwania. Przedstawia również umiejętności potrzebne, aby zostać wspaniałym i skutecznym liderem.
Jeśli pracując na stanowisku średniego szczebla, próbowałeś przewodzić ludziom, co czyni wielu profesjonalistów, to przydadzą ci się przemyślenia Maxwella. Nadarza się niepowtarzalna szansa nauki wywierania wpływu we wszystkich kierunkach, w górę (szefowie), na boki (koledzy z równorzędnych stanowisk) i w dół (podwładni).
Masz większe wpływy niż sądzisz. Stosuj dyscyplinę 360stopniowego przywództwa, a pojawią się nieograniczone możliwości... w orgranizacji, w karierze zawodowej i w życiu osobistym.
Książka obejmuje zagadnienia z pogranicza psychologii emocji oraz neuronauki poznawczej - jest podsumowaniem badań Autora nad świadomością i neuronalnymi mechanizmami rozpoznawania emocji.
Wielostronicowa pamiątka ślubna w twardej oprawie. Z miejscem na fotografię nowożeńców, ich imiona, datę zwarcia małżeństwa. Pamiątka zawiera fragmenty Pisma Świętego, słowa papieży: Jana Pawła II i Franciszka oraz wiele innych godnych zapamiętania cytatów dotyczących małżeństwa i miłośc
"...Tylko kochając i akceptując siebie takiego, jakim się jest, można zaistnieć naprawdę i wyrazić swoją osobowość. Nie powinien udawać kogoś innego. Jeśli udajesz kogoś, kim nie jesteś, zawsze poniesiesz porażkę ... "
Monografia jest kolejną prezentacją badań Autora, dotyczących problematyki seksualności człowieka z niepełnosprawnością intelektualną stopnia głębszego. Tym razem dr Remigiusz Kijak, wspierając się koncepcją rozwoju seksualności Martina Seligmana, przedstawił wybrane tematy funkcjonowania seksualnego osób z określonym typem niepełnosprawności.Badania objęły kilka obszarów, m.in. orientację seksualną, tożsamość płciową, funkcjonowanie seksualne i role płciowe.Ważnym tematem opisanym w książce jest analiza związku, jaki zachodzi pomiędzy wybranymi zagadnieniami seksualności a cechami środowiska rodzinnego ( stylami wychowawczymi, czy warunkami socjalno-bytowymi rodzin).Publikację kończy rozdział przedstawiający badania własne Autora, które z pewnością będą przydatne w praktyce pedagogicznej i edukacji specjalnej.Książka zainteresuje zarówno pedagogów, psychologów, jak i pracowników służby zdrowia, którzy na co dzień spotykają się z problemem niepełnosprawnoś
Autor próbuje przybliżyć Czytelnikowi problematykę interpretacji gestów, języka ciała, skupiając swą uwagę na społecznym mechanizmie nadawania znaczeń działaniom.
Aby wygrać z dłużnikiem musisz najpierw złamać jego psychiczny opór obronny, chroniący go przed podjęciem męczącego wysiłku naprawy własnego życia!
Marcinkiewicz w swojej książce stawia tezę, że windykator jest samurajem, Rycerzem Jedi, realizującym wielką misję! Wierzy, że dłużnicy o słabszej odporności psychicznej ulegają demonom nieuczciwości. Sile, która ciągnie ich na samo dno mrocznej czeluści.
Windykator toczy wielką wojnę, by ciemna strona wchłonęła jak najmniej ludzi. Musi jak najwcześniej zareagować, bo ogarnięty mrokiem dłużnik stacza się w przepaść, ciągnąc ze sobą i niszcząc najbliższą rodzinę.
Sposobem na realizację misji jest umiejętna gra na emocjach dłużnika. Autor zajmuje się problemami etycznymi i moralnymi windykacji. Uświadamia, jakimi mechanizmami psychologicznymi posługują się dłużnicy. Jak zwodzą, okłamują i oszukują, by poradzić sobie z patologiczną i brutalną rzeczywistością, w której żyją. Kładzie nacisk na psychoterapeutyczne umiejętności i techniki wywierania wpływu na dłużnikach.
Nie jest to pogląd powszechnie popularny i wobec powszechnej akceptacji i tolerancji na bycie dłużnikiem może budzić kontrowersje. Marcinkiewicz wciąga czytelnika do żywej dyskusji o ludzkim myśleniu i pokazuje kiedy można, a kiedy nie powinno się ufać własnej windykacyjnej intuicji.
Jeśli zajmujesz się windykacją albo pracujesz jako windykator w firmie windykacyjnej, korporacji, albo banku to ten poradnik przeznaczony jest właśnie dla Ciebie!
Nie ważne, czy problem z dłużnikiem wymaga finezji skalpela, czy potęgi topora – „Zawodowy Windykator” to nie flirt z wierzytelnościami tylko narzędzie do szybkiego odzyskania pieniędzy – Grzegorz Marczak, Antyweb.pl
Polecam! - Gadzinowski.pl
O Autorze: Z wykształcenia dziennikarz. Zawodowy windykator z doświadczeniem od 2003 roku. Jako windykator pracował dla AIG Bank Polska i Kruka, jako menedżer zespołów windykacji dla Ultima Ratio, BKK Wierzytelności, Casus Finanse oraz Eurobanku.
Wcześniej dziennikarz i publicysta największych koncernów wydawniczych w Polsce, prowadził również specjalistyczne portale internetowe!
Dziś jest bloggerem Antyweb.pl oraz
Natemat.pl, a jego opinie na temat obszaru wierzytelności publikowane są m.in.
w Forbes.pl
Od 2010 roku Wiceprezes Zarządu ARMADA Polska – armada-polska.pl – Spółka windykacyjna, której jest współzałożycielem – odpowiada za obszar operacji i negocjacji z dłużnikami. Specjalizuje się w przekonywaniu radykalnie opornych i ekstremalnie trudnych dłużników sektora B2C do rozpoczęcia regularnych spłat!
Zastosowany w jego firmie Model Marcinkiewicza sprawił, że dziś mówi się o ARMADA Polska, że jest najlepsza, bo windykuje dla firm windykacyjnych i funduszy skupujących pakiety wierzytelności. Ale to tylko jeden z powodów.
Praktyk. Ekspert i trener technik motywacji, windykacji, perswazji, wywierania wpływu, psychologii i manipulacji. Wykładowca i prelegent konferencji i kongresów, nie tylko windykacyjnych.
Prywatnie pasjonat gier, muzyki elektronicznej, a także filantrop.
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Interdyscyplinarny podręcznik komunikacji interpersonalnej! Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.
Czy myślisz poważnie o miłości?
Czy istnieje dobry sposób, aby ocenić, czy dana osoba jest rzeczywiście odpowiednia dla mnie?
Według dr Kay Kuzma, TAK! Niniejsza książka pokazuje, jak dokonać właściwej oceny swojego obecnego – czy przyszłego związku. Porusza wiele niezwykle istotnych zagadnień, również tych najbardziej głębokich, dotyczących okresu spotkań i rodzącej się miłości. Odpowiada na pytania:
- Jak odróżnić romantyczną iluzję od prawdziwej miłości?
- W jaki sposób zerwać i nadal być przyjaciółmi?
- Jakie znaczenie w związku ma fizyczne zbliżenie?
- Co należy przedyskutować przed podjęciem decyzji o małżeństwie?
- Jak być wspaniałym partnerem?
Dr Kay Kuzma jest specjalistką z zakresu życia rodzinnego i wychowania. Była dyrektorem Family Matters, prowadziła serię audycji radiowych pod nazwą Got a Minute for Your Family oraz wydawała własną gazetę Family Times. Jest również autorką kilkunastu książek m.in. Napełnij swój kielich miłości oraz Łatwe posłuszeństwo.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?