KATEGORIE [rozwiń]

Russ Harris

Okładka książki Zrozumieć ACT. Terapia akceptacji i zaangażowania w praktyce

69,90 zł 57,28 zł


Każdy z nas doświadcza frustracji, rozczarowania, odrzucenia, straty i porażki. Na nowo przeżywa nieprzyjemne wspomnienia, zamartwia się, cierpi z powodu niepokoju, poczucia winy, smutku, bezradności czy zazdrości. Jak wyzwolić się spod negatywnego wpływu bolesnych myśli i emocji? Co zrobić, żeby nasze życie wyglądało tak, jak tego pragniemy? Z pomocą przychodzi nam terapia akceptacji i zaangażowania, podejście oparte na wynikach rzetelnych badań naukowych i należące do nurtu trzeciej fali terapii poznawczo-behawioralnych. Celem ACT jest zwiększenie elastyczności psychologicznej, czyli umiejętności bycia w pełni obecnym „tu i teraz”, z pełną świadomością i otwartością na własne myśli, emocje, doznania, a także działania zgodnie z własnymi wartościami. Im lepiej rozwinięta jest ta umiejętność, tym lepszą jakość ma nasze życie, ponieważ potrafimy nadać mu znaczenie i sens oraz dużo efektywniej reagować na problemy i wyzwania. Russ Harris w przystępny sposób omawia podstawowe procesy ACT, stosowane w jej ramach techniki oraz przebieg sesji. Wszystko bogato ilustruje przykładami i opisami przypadków, co pomaga zrozumieć zastosowanie poszczególnych metod w praktyce. W książce znajdziemy także zestaw przydatnych materiałów, takich jak formularze, karty pracy, przykładowe metafory, oraz wskazówki dotyczące dostosowywania technik i ćwiczeń do potrzeb terapeuty, trenera czy coacha. Ta książka to nieocenione źródło rzetelnej wiedzy. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – od praktyków początkujących do tych bardziej doświadczonych, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności. Dzięki niej złożona teoria i praktyka ACT stają się przystępne i zrozumiałe. Russ Harris posiada wspaniałą umiejętność tropienia niepotrzebnych komplikacji i przedstawiania złożonych zagadnień w przystępny sposób. […] W tej książce dzięki swym talentom klarownie opisał model ACT, a dzięki swej klinicznej kreatywności zaproponował nowe metody docierania wraz z klientami do sedna poszczególnych procesów. dr Steven C. Hayes współtwórca ACT, autor W pułapce myśli
Okładka książki Pożegnaj wagę

49,90 zł 36,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wszelkiediety cud i trendy fitness mogą stwarzać iluzję utraty wagi, ale rzadko są skuteczne na dłuższą metę. Autorzy proponują odmienne podejście do odchudzania. Wykorzystując techniki zaczerpnięte z terapii akceptacji i zaangażowania, pokazują, jak dokonać trwałych zmian w życiu. Skupiając się na barierach psychicznych, które utrudniają ustalanie i osiąganie celów, promują holistyczne podejście do dobrego samopoczucia, odchudzania i utrzymania upragnionej wagi – takie, które wykracza poza planowanie posiłków, liczenie kalorii i treningi na siłowni. Zksiążki dowiesz się, jak zaprzestać działań, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, i skierować swoją energię na to, co zadziała, ponieważ będziezgodne z twoimi wartościami. Poznasz sposoby radzenia sobie z przykrymiemocjami i bolesnymi myślami, będącymi prawdziwą przyczyną porażki w walce ozrzucenie wagi. A praktyka uważności pomoże ci świadomie dokonać wyboru:dlaczego, co i jak jesz. Dziękizamieszczonym w książce przykładom i praktycznym ćwiczeniom dowiesz się, jak: wyznaczać cele zgodne z twoimi wartościami, zmienić destrukcyjne nawyki i zwiększyć samokontrolę, poradzić sobie z wymówkami i nie ulec zachciankom, przerwać błędne koło negatywnych myśli i nieskutecznego działania, rozwinąć w sobie trwałą motywację. Książkazawiera 7-tygodniowy program ucieczki przed wagą. Opisane w niej narzędzia pomogą ci nie tylko uzyskać pożądane efekty w odchudzaniu i utrzymać upragnioną wagę, ale przede wszystkim cieszyć się dobrym samopoczuciem przez resztę życia.
Okładka książki Pułapka szczęścia

39,30 zł 28,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy zdarza Ci się odczuwać samotność, niepokój, smutek czy brak wiary w siebie, a mimo to przywoływać uśmiech na twarz i udawać, że wszystko jest w porządku? Jeśli tak, to wiedz, że nie jesteś wyjątkiem! Stres, niepokój, przygnębienie i niska samoocena rozpleniły się we współczesnym świecie przybierając rozmiary epidemii. Ale dlaczego tak się dzieje, skoro nigdy nie żyło nam się lepiej? Odpowiedzi udziela dr Russ Harris – znany na całym świecie lekarz i psychoterapeuta. Staż odbył Australii, gdzie rozpoczął też praktykę jako lekarz rodzinny. Z czasem zainteresował się psychologicznymi aspektami chorób. Doprowadziło go to do zmiany ścieżki zawodowej i wynalezienia innowacyjnej terapii opartej na akceptacji i zaangażowaniu (ACT). Teraz i Ty możesz skorzystać z jej dobrodziejstw i uwolnić się z potrzasku, w którym tkwisz. Badania wskazują, że daliśmy się schwytać w psychologiczną pułapkę błędnego koła. Im usilniej dążymy do szczęścia, tym, na dłuższą metę, bardziej cierpimy. Wystarczy jednak, że zastosujesz się do sześciu zasad ACT, a wzbogacisz swoje życie, uczynisz je intensywnym i nadasz mu znaczenie. Porady dr. Harrisa sprawdzają się także w zwalczaniu wielu rodzajów problemów, poczynając od stresu i lęku, a kończąc na depresji i wszelkich uzależnieniach. Jeśli chcesz zmniejszyć efekty negatywnego myślenia i wpływ, jakie ono wywiera, jest to książka dla Ciebie. Dzięki niej zaczniesz inaczej radzić sobie z bolesnymi uczuciami, zmienisz na plus swoje związki i spełnisz się w pracy. Zamiast gonić szczęście, złap je!
  • Poprzednia

  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka