Tak jak owego dnia totalnie zgubiłem się na drodze, tak też pogubiłem się we własnym życiu, nie wiedząc dokładnie, ani dokąd zmierzam, ani dlaczego w tym właśnie kierunku. W szkole średniej przygotowywałem się do studiów, podczas studiów przygotowywałem się do pracy. A potem wpadłem w sidła kariery. Tyrając w tym kieracie, zacząłem się zastanawiać, czy ci, którzy mnie kiedyś pchnęli w takim kierunku, nie popełnili jakiegoś straszliwego błędu. Z drugiej jednak strony, przekazali mi po prostu to, co sami przyjęli od swoich wychowawców. Tak naprawdę to ich rady nie były przecież złe, ale tez nie należały do takich, które pomogłyby osiągnąć SPEŁNIENIE. Czułem się tak, jakbym własne życie z mozołem wymieniał na pieniądze, co w końcu okazało się wcale nie tak świetnym interesem. Będąc w takim właśnie stanie ducha, zagubiony i niepewny, trafiłem do kafejki ""Dlaczego tu jesteś?"".
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie ustaje w stosowaniu zasad, których zwykli sprzedawcy nie przestrzegają wcale lub które stosują tylko czasami.
Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana firma powinna cię zatrudnić, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ona również nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu firmy, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - zarówno poprzez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.
Jeśli jesteś już w dobrej firmie i planujesz w niej awansować to sprawdź jak to zrobić naprawdę skutecznie. Zasady zebrane przez Foxa to esencja tego co powinieneś rozumieć i zastosować, aby każdy szef chciał mieć ciebie przy sobie, torując ci drogę na szczyty.
Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcy-mistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady, uzyskane od najbardziej wpływowych i najwyżej cenionych szefów w Ameryce, będą odświeżające nie tylko dla twojego intelektu, ale i dla twojego portfela.
Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe »zasady« na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!&Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?