KATEGORIE [rozwiń]

Jeffrey J. Fox

Okładka książki Lekcje biznesu przy rodzinnym stole

39,00 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak jak to robią samotne matki. Z drobiazgową starannością zarządzaj swoim czasem. Miej listę rzeczy do zrobienia. Bądź zorganizowany. Bądź wytrwały. Zrób codziennie jak najwięcej. Planuj. Bądź na czas. Bądź zdrowy. Nie narzekaj. Bądź jak mama: choćby nie wiem jak bolało, nie narzekaj. Jak to ujął jeden z tych na szczycie: „Przez wszystkie te lata, a było ich ponad czterdzieści, kiedy moja mama była samotną matką, pomimo biedy, kłopotów z alimentami i przytłaczających problemów nigdy, przenigdy nie narzekała. Ani razu”. I dbaj o swoje maniery! Brak odpowiednich manier przy stole świadczy o egoizmie i lekceważeniu innych. Z powodu kiepskich manier przy stole niczego nie załatwimy. Dlatego zachowywanie się przy stole niczym prosiak należy do najcięższych przestępstw towarzyskich. Podobna zasada dotyczy jedzenia w pojedynkę. Okazujmy sobie samemu taki szacunek, jaki okazujemy innym. Przyszłemu sukcesowi wyraźnie sprzyja też praca w wieku szkolnym w charakterze roznosiciela gazet czy mleka, aktywne członkostwo w drużynach skautów, gra w zespole muzycznym i podobne zajęcia. Historie z życia wybitnych przedsiębiorców zgromadzone w tej książce, w postaci zwięzłych zasad, pomogą każdemu zrozumieć, jakie doświadczenia życiowe kształtują charaktery tych, którzy na końcu zostają zwycięzcami. Bardzo polecamy tę książkę wszystkim rodzicom, którzy pragną dać swym dzieciom dobry życiowy start.
Okładka książki Sekrety wielkich handlowców, czyli jak...

39,00 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w łatach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury. Bez względu na konkurencję, bez względu na cenę, bez względu na wewnętrzne problemy w firmie, Rainmaker sprzedaje więcej, bo nigdy nie ustaje w stosowaniu zasad, których zwykli sprzedawcy nie przestrzegają wcale lub które stosują tylko czasami.
Okładka książki Nie wysyłaj cv, czyli jak się dostać...

39,00 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązywać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą je własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana firma powinna cię zatrudnić, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ona również nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu firmy, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - zarówno poprzez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.
Okładka książki Jak zostać Ceo, czyli o zasadach dochodzenia na sz

39,00 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeśli jesteś już w dobrej firmie i planujesz w niej awansować to sprawdź jak to zrobić naprawdę skutecznie. Zasady zebrane przez Foxa to esencja tego co powinieneś rozumieć i zastosować, aby każdy szef chciał mieć ciebie przy sobie, torując ci drogę na szczyty.
Okładka książki Jak być wielkim szefem

39,00 zł 25,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników, albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcy-mistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady, uzyskane od najbardziej wpływowych i najwyżej cenionych szefów w Ameryce, będą odświeżające nie tylko dla twojego intelektu, ale i dla twojego portfela.
Okładka książki Jak zostać mistrzem marketingu

39,00 zł 22,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe &raquozasady&laquo na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!&Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj