KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Nareszcie więcej zysku

38,99 zł 29,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,66 zł

Książka dostarczy ci wskazówek, jak zredukować koszty, rozpoznać typowe czynniki wpływające na ich powstawanie i zmienić niewłaściwy sposób myślenia. Rady wypróbowane w praktyce wskażą ci odpowiednie wytyczne działania, dzięki czemu obniżanie kosztów stanie się twoim nawykiem. Po każdym rozdziale znajdziesz tabelę pozwalającą oszacować nakład pracy, czasochłonność i potencjalne korzyści wynikające z wprowadzonych zmian.
Okładka książki Podstawy gastronomii

65,00 zł 52,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,44 zł

Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej gastronomii. Zawiera on: historię gastronomii w Polsce i na świecie, podstawowe pojęcia stosowane w gastronomii, opis produktu gastronomicznego, prezentację produktu gastronomicznego od strony jego atrakcyjności w turystyce, wybrane organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne, rolę informacji i promocji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni tyrystycznych, hotelarskich, technicznych (np. kierunku technologia żywności), rolniczych, szkół policealnych o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim oraz osób zarządzających obiektami gastronomicznymi.
Okładka książki Konkurencja i przedsiębiorczość

49,00 zł 26,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł

Proces rynkowy a równowaga rynkowa Konkurencja i monopol Koszty sprzedaży, jakość i konkurencja Konkurencja, dobrobyt i koordynacja
Okładka książki Organizacja wirtualna

51,90 zł 41,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł

W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację. Autor omówił w książce: koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania, główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej, proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią, analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Okładka książki Zanim rzucisz pracę. Jak stworzyć biznes wart wiele milionów

59,99 zł 45,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,01 zł

W książce ""Zanim rzucisz pracę. Jak stworzyć biznes wart wiele milionów. 10 praktycznych lekcji, które powinien znać każdy przedsiębiorca."" Robert Kiyosaki przedstawia dobre i złe strony wkraczania na drogę przedsiębiorczości, opisując swoje doświadczenia z zakładaniem własnych firm, oraz prezentuje, jak jego wcześniejsze wysiłki przyczyniły się do utworzenia podwalin pod uzyskaną ciężką pracą wolność finansową, z której teraz korzysta.Książka wyróżnia się spośród innych publikacji poświęconych przedsiębiorczości, gdyż Kiyosaki odważnie pisze o swoich porażkach biznesowych i opisuje je w celu zilustrowania dziesięciu najważniejszych lekcji. To odważne podejście autora przyczyniło się do spopularyzowania w świecie jego nazwiska i jego firmy Rich Dad.
Okładka książki 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

18,99 zł 10,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł

Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu. Naucz się, w jaki sposób: Rozpoznać swoje mocne strony i je rozwijać Prezentować sobą więcej niż dotąd Analizować swój potencjał, a następnie konsekwentnie go rozwijać Odnaleźć cele po to, by je potem osiągnąć „Aby osiągnąć sukces, musisz przyjąć stanowisko swego partnera i patrzeć na różne sprawy z jego perspektywy”. (Henry Ford) Stéphane Etrillard uchodzi za największego eksperta w zakresie osobistej suwerenności oraz zalicza się do najbardziej fachowych trenerów w dziedzinie gospodarki i coachingu nowej generacji. W głównej mierze zajmuje się warsztatami komunikacji i dystrybucji. Odnosi sukcesy na polu prywatnego coachingu, a także otwartych seminariów z retoryki, dialektyki i osobistego PR-u. Należy do 100 najlepszych mówców (Excellent Speakers). Jest członkiem German Speakers Association." 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu Spis Treści: 1. jesteś kimś! 1.1. Sprawdzanie samego siebie 1.2. Zaprezentuj swoje talenty w najlepszych kręgach! 2. tego właśnie chcę! 2.1. Twoje cele wskażą Ci drogę 2.2. Zaplanuj osiągniecie swoich celów! 3. promieniej! 3.1. Twoja charyzma jest magnesem 3.2. Twoje wystąpienie 3.3. Twój jeżyk 3.4. Twój ubiór 4. skuteczna komunikacja 4.1. Planowanie rozmowy 4.2. Prowadzenie rozmowy 4.3. Przekonuj emocjami 5. BYĆ I POZOSTAĆ SŁAWNYM 5.1. Historia Twojego sukcesu 5.2. Networking 5.3. Od pogawędki (smalltalk) do dialogu 6. strategia reklamy we własnej sprawie 6.1. Zależy to tylko od Ciebie! 6.2. Bądź aktywny, pozostań autentyczny! 6.3. 10+1 wskazówka dla efektywnego, osobistego PR-ul
Okładka książki Socjotechnika

42,00 zł 26,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,43 zł

Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na pozytywne zastosowanie reguł i narzędzi socjotechniki, np. w wychowaniu, jak i jej negatywne, czy wręcz katastrofalne wpływy, np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych. Praktyczne przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji pokazują jej powszechność, ale też wskazują na możliwości obrony przed nią.
Okładka książki Rachunkowość zarządcza Zbiór zadań

30,00 zł 22,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,27 zł

Książka Rachunkowość zarządcza. Zbiór zadań jest skierowana do każdego, kto chce w praktyce ocenić poziom swojej wiedzy w zakresie rachunkowości zarządczej. Publikacja stanowi zbiór zadań o różnym poziomie trudności, co pozwala na dokładne i kompleksowe sprawdzenie wiedzy i umiejętności czytelnika w stopniu zarówno podstawowym, jak i zaawansowanym. Wszystkie zadania zostały pogrupowane według głównych zagadnień składających się na rachunkowość zarządczą i są zgodne z obowiązującym na wszystkich uczelniach wyższych w Polsce programem nauczania rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej w ramach różnych specjalizacji. W zbiorze można wyodrębnić takie obszary tematyczne, jak: ? grupowanie i rozliczanie kosztów, ? kalkulacja kosztów, ? rachunki decyzyjne i inwestycyjne, ? budżetowanie, ? zarządzanie kosztami, ? koszty a wynik finansowy przedsiębiorstwa. Po rozwiązaniu zadań z niniejszego zbioru czytelnik nabędzie praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie stosowania rachunkowości zarządczej, które z powodzeniem może wykorzystać w swojej pracy zawodowej przy podejmowaniu różnych decyzji w przedsiębiorstwie. Przy opracowywaniu zadań autorzy opierali się na własnych doświadczeniach, umiejscawiając problemy decyzyjne w konkretnych podmiotach gospodarczych reprezentujących różne obszary działalności: produkcyjnej, usługowej i handlowej.
Okładka książki Marketing usług hotelarskich

61,90 zł 50,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00 zł

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
Okładka książki Jak kierować ludźmi?

21,00 zł 15,59 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,59 zł

Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę długotrwałej niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firm. Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od dawna rozumieją potrzeby osób zajmujących w przedsiębiorstwach odpowiedzialne stanowiska. Niniejsza książka adresowana jest do kobiet i mężczyzn, którzy chcieliby w codziennej praktyce zawodowej postępować zgodnie z chrześcijańskimi cnotami. W swojej wspólnej książce jej autorzy łączą wiedzę wyniesioną z praktyki wiedzę ze skarbca doświadczeń doradcy przedsiębiorstw z duchowymi rozwiązaniami teologa, mnicha i klasztornego ekonoma. Pokazują, jak w dzisiejszych czasach można kierować i zarządzać, nie tracąc przy tym z oczu jednostki. Liczne praktyczne testy kontrolne i ćwiczenia pomagają ujrzeć siebie w nowym świetle i w codziennej praktyce zawodowej stosować tak ważne cechy, jak lojalność, uwagę i panowanie nad sobą. Książka, która buduje filozofię zarządzania opartą na wartościach duchowych
Okładka książki Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia

49,99 zł 27,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,51 zł

Zamiast pracować w pojedynkę, przyłącz się do zespołu. Oto, co może dać ci zespół: - Stajesz się lepszy niż jesteś. - Twoje wartości przenoszą się na innych ludzi. - Możesz robić to, w czym jesteś najlepszy. - Możesz pomagać innym robić to, co umieją najlepiej. - Zyskujesz więcej czasu. - Zyskujesz towarzystwo. - Zespół pomaga realizować pragnienia twojego serca. - Każdy w zespole jest na zwycięskiej pozycji. Zespół to niesłychana rzecz. Dla niego żadne zadanie nie jest za ciężkie, żaden cel nieosiągalny, żadne marzenie niedoścignione. Dzięki zespołowi spełniają się marzenia!
Okładka książki Spiesz się powoli

34,00 zł 22,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,42 zł

Prof. dr Lothar Seiwert to „czołowy niemiecki ekspert w dziedzinie zarządzania czasem” (FOCUS). W roku 1999, jako pierwszy Niemiec, został wyróżniony międzynarodową nagrodą „Excellence in Practice” przyznawaną przez ASTD (American Society for Training and Development) w Atlancie. Jego firma coachingowa i konsultingowa Seiwer-Institut GmbH w Heidelbergu specjalizuje się w takich zagadnieniach jak Time-Management, Life-Leaderschip© i Work-Life-Balance. www.seiwert.de Czujesz się zagoniony i masz wrażenie, że twoje codzienne życie staje się coraz bardziej gorączkowe? Zadajesz sobie pytanie, jak to stałe przyśpieszanie zgrać z potrzebą czasu wolnego i spokoju, jak pogodzić wyzwania zawodowe z twoimi dążeniami w życiu prywatnym? Czołowy ekspert w dziedzinie zarządzania czasem Lothar J. Seiwert pokaże ci, dlaczego oszczędzanie czasu od dawna już nie wystarcza: zarządzanie czasem należącym do przyszłości oznacza całościowe zarządzanie własną osobą oraz aktywne kształtowanie swojego życia. Książka obejmuje między innymi: - rozwijanie wizji, wzorców, projektowanie celu życia - ustanawianie ról w życiu - efektywne cotygodniowe planowanie priorytetów - wydajne wykonywanie codziennej pracy Fragment książki Pożegnanie z gospodarowaniem czasem?       „Don't work hard, work smart". (Nie pracuj ciężko, pracuj mądrze). Mądrość amerykańskich menadżerów       Na temat właściwego gospodarowania czasem dyskutowano w ostatnich latach coraz częściej. Zewsząd też docierały głosy krytyki: „Zerwijcie z tym szaleńczym tempem", „Epidemia zabójczej konkurencji", „Wyrzuć swój terminarz" - takie i podobne nagłówki ukazywały się w prasie.       „Od-spieszaj się!", „znajdź czas tylko dla siebie" albo „wolniej znaczy ładniej" - oto nowe ekologiczno-czasowe hasła. „Członkowie zobowiązują się zatrzymać, przyjąć zaproszenie do zastanowienia się"... - tak zaczyna się jeden z rozdziałów statutu Związku Opóźniania Czasu. Zjednoczenie Slow Food broni się przed zredukowaniem jedzenia do poziomu fast foodu, przeciwstawiając mu bogactwo smaków wszelkich kuchni regionalnych. Bestseller Stena Nadolnego pt. Odkrycie powolności stał się podręcznikiem kultowym; bohater jego powieści, notorycznie powolny człowiek odkrywa, że jego wrodzone, ślimacze tempo nie jest bynajmniej upośledzeniem, lecz niewyczerpanym źródłem energii i kreatywności.       W międzyczasie i u nas w Europie pojawili się slobbies (wyraz ; ten składa się z pierwszych liter hasła: „Slower but better working \ people" - ludzie pracujący powolniej, ale wydajniej). Chodzi tu o ludzi, którzy wzbraniają się uznać szybkość za jedyne kryterium wydajności, a zamiast pośpiechu starają się uwypuklić kreatywne i produktywne strony powolności.       Czy to znaczy, że okres uczenia się gospodarowania czasem już minął? Z pewnością nie! To wszystko odzwierciedla jedynie zmianę trendu w gospodarowaniu czasem.       Time management, czyli gospodarowanie (zarządzanie) czasem jako technika pracy, jako metoda, albo jako maksyma, sposób życia jest bardziej aktualne dziś niż kiedykolwiek. Oczywiście nowa gospodarka czasem musi brać pod uwagę nowe modele myślenia, a także nowe treści.       Historia o powolności duszy       W czasie gdy jeszcze szosy nie przecinały pól i po drogach nie pędziły samochody, aby przenosić ludzi z szybkością wiatru od morza w góry, pewien misjonarz przedzierał się z kilkoma swoimi tragarzami przez afrykański busz. Ponieważ strasznie się spieszył, popędzał swoich przewodników, albowiem postanowił w ciągu trzech dni dotrzeć do celu. Zaświtał trzeci poranek, słońce świeciło na niebie, powietrze drgało, wysoka trawa poruszała się łagodnie, a ptaki śpiewały. Misjonarz zaczął znowu poganiać swoich ludzi, jednak tragarze tym razem nie chcieli się ruszyć z miejsca. Nic nie pomagało. Ani prośby, ani groźby, ani rozkazy. W końcu misjonarz spytał, dlaczego tak się guzdrzą. Tragarze odpowiedzieli mu, że „wprawdzie ich ciała są tu, gdzie je położyli, jednak muszą zaczekać, aż ich dusze dogonią je po tych trzech dniach".       Szybkość to nie wszystko. Zmiana tradycyjnego na nowy sposób gospodarowania czasem stanowi treść niniejszej książki. Tradycyjne metody zarządzania czasem, w obliczu wymagań współczesności, zostają postawione pod znakiem zapytania i opracowane na nowo.       O gospodarowaniu czasem decydują dwa różne, absolutnie przeciwstawne sposoby myślenia:       • gospodarowanie czasem w celu jego maksymalnego wykorzystania,       • gospodarowanie czasem jako środek ekologii czasu, jako umiarkowane zarządzanie czasem.       Zarządzanie czasem i szybkością       Każdy szef chce mieć wszystko natychmiast, i to najlepiej na przedwczoraj. Szybkość jest nakazem chwili i staje się czynnikiem decydującym w konkurencji.  Spiesz się powoli Spis treści Słowo wstępne do 9., kompletnego, przeredagowanego wydania 9 Jak powstała ta książka 11 Część l W poszukiwaniu nowej kultury czasu 13 Pożegnanie z gospodarowaniem czasem? 15 Od-spieszać, czyli zyskiwać czas 20 Time-Shift - przesunięcie czasu - zmiany w sposobie gospodarowania czasem (autorka: Ann McGee-Cooper) 23 Od gospodarowania czasem do zarządzania życiem 66 Całościowe, wszechobejmujące zarządzanie czasem i życiem: Work-Life-Balance (zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym) 74 Część II Cztery kroki do osobistej suwerenności i efektywnego działania 83 Twoja osobista piramida sukcesów i skutecznego działania 85 Pierwszy krok: rozwiń wizję, schemat i cel życia 94 O Drugi krok: Zadecyduj: Role lub cele w moim życiu 131 O Trzeci krok: Planuj priorytety każdego tygodnia 146 Czwarty krok: Wykonuj efektywnie pracę codzienną 163 Część III Zarządzanie czasem jako klucz do równowagi między pracą a życiem prywatnym 173 O Skoncentruj się na prowadzeniu zrównoważonego trybu życia 175 O Twoja droga do szczęścia 195 Życzę Ci czasu 210 Podziękowania 213 Bibliografia 215
Okładka książki Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań

40,00 zł 37,76 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł

Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys współczesnych koncepcji wyboru zawodowego. Część druga zawiera opis czterech metody diagnostycznych, które mogą znaleźć zastosowanie zarówno w praktycznym doradztwie zawodowym, jak i w obszarze badań naukowych związanych z wyborem dróg kariery. Nowe oraz adaptowane do polskich warunków kulturowych narzędzia badawcze pozwalają na ujmowanie kwestii wyboru zawodowego zarówno z perspektywy doradcy zawodowego, jak i z perspektywy klienta, któremu mają służyć w procesie pogłębiania samowiedzy. Zaprezentowane w monografii techniki obejmują pomiar preferencji w odniesieniu do stosowania określonych orientacji teoretycznych przez doradców, badanie potrzeb doradczych klienta, jego motywacji do pracy oraz hierarchii wartości, która współdecyduje o wyborze konkretnego modelu kariery zawodowej.
Okładka książki Kapitalizm i nowoczesność

65,00 zł 59,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,65 zł

Jack Goody w jednej z najważniejszych prac historiograficznych ostatnich lat omawia przyczyny gospodarczej i społecznej przewagi Zachodu nad pozostałymi częściami świata. Dokonując drobiazgowych analiz historycznych, stara się precyzyjnie określić moment, w którym Europa oraz świat angloamerykański zaczęły dystansować wszystkie inne kontynenty. Prezentuje liczne przykłady przemian w sferze gospodarczej i technologicznej po czym zdecydowanie odrzuca założenie o długotrwałej dominacji europejskiej, mającej rzekomo kulturowe podłoże. Jego zdaniem, do Wielkiego Rozwidlenia w dziejach świata doszło dopiero podczas rewolucji przemysłowej. Wcześniejszą - sięgającą szesnastego wieku - eksplozję innowacyjności i postępu na Zachodzie należy interpretować jako aspekt funkcjonowania sieci stosunków produkcyjnych i handlowych, obejmującej cały świat euroazjatycki. Książka Goody'ego to świeże spojrzenie na dzieje kapitalizmu, uprzemysłowienia i nowoczesności. Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wielką debatą na temat gospodarczych narodzin Zachodu.
Okładka książki Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

47,90 zł 33,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach

65,00 zł 43,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,56 zł

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Okładka książki Sztuka kochania klienta

37,91 zł 31,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,60 zł

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą. Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.
Okładka książki Bogaty ojciec, biedny ojciec

44,99 zł 27,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł

Czy szkoła przygotowuje dzieci do życia w prawdziwym świecie? - Jeśli będziesz pilnie się uczyła i uzyskasz dobre stopnie, znajdziesz bardzo dobrze płatną pracę z dodatkowymi świadczeniami - mieli zwyczaj mawiać moi rodzice. Ich życiowym celem było zapewnienie mojej starszej siostrze i mnie wyższego wykształcenia, abyśmy miały jak największe szansę na życiowy sukces. Gdy w 1976 roku otrzymałam na Florida State Uni-versity dyplom z wyróżnieniem z zakresu rachunkowości, okazując się być jedną z najlepszych studentek, moi rodzice osiągnęli swój cel. Było to ukoronowanie osiągnięć ich życia. Zgodnie z założeniami „mistrzowskiego planu" zostałam zatrudniona przez firmę należącą do czołowej ósemki firm rozrachunkowych i widziałam moją przyszłość jako długą karierę zwieńczoną bardzo wczesną emeryturą. Mój mąż, Michael, szedł podobną ścieżką. Oboje pochodziliśmy z ciężko pracujących rodzin posiadających skromne środki, ale reprezentujących wysoką etykę zawodową. Michael również ukończył naukę z wyróżnieniem i to na dwóch kierunkach: najpierw na studiach inżynierskich, a potem prawniczych. Zaraz po studiach został zaangażowany przez mającą wysoki prestiż firmę prawniczą z Waszyngtonu, która specjalizowała się w prawie patentowym; otwierała się przed nim świetlana przyszłość z dobrze określoną drogą kariery i gwarantowaną bardzo wczesną emeryturą. Mimo iż nasze kariery przebiegały pomyślnie, nie zapewniły nam tego, czego oczekiwaliśmy. Oboje po kilka razy zmienialiśmy pracę i zawsze dla właściwych powodów; nie oddaliśmy jednak naszego zabezpieczenia emerytalnego komuś innemu do zarządzania w naszym imieniu. Nasze fundusze emerytalne rosną tylko dzięki naszym własnym wkładom. Wraz z Michaelem stanowimy świetne małżeństwo i mamy troje wspaniałych dzieci. W czasie, gdy to piszę, dwoje z nich studiuje, a jedno właśnie rozpoczyna naukę w szkole średniej. Wydaliśmy fortunę na zapewnienie im jak najlepszej edukacji. Pewnego dnia 1996 roku jedno z moich dzieci wróciło do domu rozczarowane szkołą. Syn był znudzony i zmęczony nauką. - Dlaczego muszę spędzać czas na uczeniu się czegoś, czego nigdy w życiu nie będę stosował? - protestował. - Dlatego, że jeśli nie uzyskasz dobrych stopni, nie dostaniesz się na studia - odpowiedziałam bez namysłu. - Bez względu na to, czy dostanę się na studia, czy też nie - zastrzegł się - zamierzam być bogaty. -Jeżeli nie ukończysz uczelni, to nie znajdziesz dobrej pracy-w moim głosie mieszały się panika i matczyna troska. -Jeśli nie będziesz miał dobrej pracy, jak zamierzasz stać się bogaty? Mój syn dziwnie się uśmiechnął i z wolna potrząsnął głową, okazując lekkie znudzenie. Taką rozmowę odbywaliśmy już wcześniej wiele razy. Chłopak spuścił głowę i odwrócił wzrok. Po raz kolejny słowa matczynej mądrości kompletnie do niego nie docierały. Pomimo że był sprytny i miał silną wolę, zawsze był grzecznym młodym człowiekiem mającym respekt przed rodzicami. - Mamo - zaczął. Teraz ja miałam wysłuchać wykładu. - W jakim ty świecie żyjesz! Rozejrzyj się wokół: najbogatsi ludzie nie stali się bogaci dzięki swojemu wykształceniu. Spójrz na Michaela Jor-dana i Madonnę. Nawet Bili Cates porzucił Harvard, założył Microsoft i jest teraz najbogatszym człowiekiem w Ameryce, chociaż jest jeszcze przed czterdziestką. Jest taki baseballista, który zarabia 4 miliony dolarów rocznie, mimo że mówią o nim, iż nie grzeszy mądrością. Między nami zapanowała długa cisza. Zaczęłam zdawać sobie sprawę, że dawałam mojemu synowi takie same rady, jak moi rodzice. Świat wokół nas zmienił się, ale rady się nie zmieniły. Dobre wykształcenie i zdobywanie dobrych stopni nie zapewniają już sukcesu, jednak nikt poza naszymi dziećmi tego nie zauważył. - Mamo - ciągnął dalej - nie chcę pracować tak ciężko, jak ty i tata. Zarabiacie dużo pieniędzy i żyjemy w wielkim domu, w którym jest pełno „zabawek". Jeśli podążę za twoją radą, nakręcę się tak jak wy, pracując ciężej i ciężej tylko po to, by płacić więcej podatków i pogrążyć się w długach. Nie istnieje już coś takiego, jak pewna praca; słyszałem też o restrukturyzacji przedsiębiorstw. Wiem również, że dzisiejsi absolwenci uczelni zarabiają mniej niż wtedy, gdy ty ukończyłaś studia. Popatrz na lekarzy. Nie robią już takich pieniędzy jak dawniej. Wiem, że nie mogę polegać na ubezpieczeniu społecznym lub funduszu emerytalnym pracodawcy, gdy przejdę na emeryturę. Potrzebuję nowych rozwiązań. Miał rację. Podobnie jak ja, potrzebował nowych rozwiązań. Rady moich rodziców były skuteczne dla ludzi urodzonych przed 1945 rokiem, ale mogły być katastrofalne dla tych z nas, którzy urodzili się w szybko zmieniającym się świecie. Nie mogę już po prostu mówić moim dzieciom: „Idź do szkoły, osiągaj dobre wyniki, szukaj dobrej i pewnej pracy". Wiedziałam, że muszę szukać nowych sposobów kierowania edukacją moich dzieci. Jako matkę, a zarazem księgową, trapił mnie brak szkolnej edukacji związanej z finansami. Dziś wielu młodych ludzi otrzymuje karty kredytowe przed opuszczeniem szkoły średniej, nigdy jednak nie wzięli udziału w zajęciach na temat pieniędzy czy sposobów inwestowania, a zrozumienie tego, jak odbywa się naliczanie procentu złożonego na ich kartach, pozostawiono im samym. Mówiąc wprost: brak podstaw finansowych i wiedzy o tym, jak pracują pieniądze, powoduje, że młodzi nie są przygotowani na spotkanie ze światem, który na nich czeka, ze światem, w którym wydawanie pieniędzy jest wyniesione ponad oszczędzanie. Gdy mój najstarszy syn, jako świeżo upieczony student, pogrążył się w strasznych długach związanych z kartami kredytowymi, nie tylko pomogłam mu zlikwidować te karty, ale udałam się też na poszukiwanie programu, który mógłby mi pomóc w finansowej edukacji dzieci. Pewnego dnia ubiegłego roku zadzwonił z pracy mój mąż. ~ Mam kogoś, z kim powinnaś się spotkać - powiedział. - Nazywa się Robert Kiyosaki. Jest biznesmenem oraz inwestorem i zjawił się u mnie, aby złożyć podanie dotyczące otrzymania patentu na grę związaną z edukacją finansową. Myślę, że to jest to, czego szukałaś. Ze wstępu do książki Bogaty ojciec biedny ojciec Spis Treści   Wstęp Istnieje potrzeba Rozdział 1 Bogaty ojciec, Biedny ojciec . lekcje Rozdział 2 Lekcja pierwsza Bogaci nie pracują dla pieniędzy. Rozdział 3 Lekcja druga Dlaczego należy uczyć umiejętności finansowych?. Rozdział 4 Lekcja trzecia Pilnuj swojego biznesu Rozdział 5 Lekcja czwarta Historia podatków i potęga spółek. Rozdział 6 Lekcja piąta Pieniądze wymyślili bogaci Rozdział 7 Lekcja szósta Pracuj, by się uczyć - nie pracuj dla pieniędzy początki Rozdział 8 Pokonywanie przeszkód Rozdział 9 Zaczynamy Rozdział 10 Czy wciąż chcemy wiedzieć więcej? Epilog ]ak zapłacić za studia dziecka w USA, mając tylko 7 tysięcy dolarów Zacznij działać
Okładka książki Inwestycyjny poradnik bogatego ojca. Czyli w co...

69,99 zł 47,09 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,35 zł

W co inwestują bogaci - czego nie robią biedni i średnia klasa! Dowiedz się, jak użyć technik, którymi posługują się bogaci, aby samemu się wzbogacić i powiększyć swój majątek. To jest trzecia książka z serii \Bogaty ojciec\"". Inwestycyjny poradnik bogatego ojca wyjaśnia, w co inwestują bogaci - czego nie robią biedni i średnia klasa. Robert przedstawia dogłębne spojrzenie na świat inwestycji, jak bogaci znajdują swoje inwestycje i jak Ty możesz zacząć stosować ich techniki, aby samemu się wzbogacić. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca ujawnia: Podstawy zasad inwestowania bogatego ojca. Jak zredukować swoje ryzyko inwestycyjne. 10 dziedzin bogatego ojca nadzorowanych przez inwestora. Jak zmienić Twój przychód z zarobków w przychód pasywny i przychód z portfela inwestycyjnego. Jak możesz zostać inwestorem ostatecznym.""
Okładka książki Kto zabiera Twoje pieniądze?

59,99 zł 37,01 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72 zł

Bogaty ojciec mawiał: ""Im szybciej poruszają się twoje pieniądze, tym wyższe są twoje zyski i mniejsze ryzyko"". Zamiast oszczędzać, inwestować długoterminowo i powierzać innym swoje pieniądze, powinieneś zwiększać szybkość ich obiegu. Przeczytaj tę książkę, jeśli chcesz, aby Twoje pieniądze efektywniej i szybciej pracowały dla Ciebie.Bogaty ojciec mawiał: ""Im szybciej poruszają się twoje pieniądze, tym wyższe są twoje zyski i mniejsze ryzyko"". Zamiast oszczędzać, inwestować długoterminowo i powierzać innym swoje pieniądze, powinieneś zwiększać szybkość ich obiegu. Przeczytaj tę książkę, jeśli chcesz, aby Twoje pieniądze efektywniej i szybciej pracowały dla Ciebie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj