W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Książka dostarczy ci wskazówek, jak zredukować koszty, rozpoznać typowe czynniki wpływające na ich powstawanie i zmienić niewłaściwy sposób myślenia. Rady wypróbowane w praktyce wskażą ci odpowiednie wytyczne działania, dzięki czemu obniżanie kosztów stanie się twoim nawykiem. Po każdym rozdziale znajdziesz tabelę pozwalającą oszacować nakład pracy, czasochłonność i potencjalne korzyści wynikające z wprowadzonych zmian.
Książka stanowi kompendium wiedzy dotyczącej gastronomii. Zawiera on: historię gastronomii w Polsce i na świecie, podstawowe pojęcia stosowane w gastronomii, opis produktu gastronomicznego, prezentację produktu gastronomicznego od strony jego atrakcyjności w turystyce, wybrane organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne, rolę informacji i promocji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni tyrystycznych, hotelarskich, technicznych (np. kierunku technologia żywności), rolniczych, szkół policealnych o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim oraz osób zarządzających obiektami gastronomicznymi.
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja organizacji wirtualnej jako koncepcja zarządzania wpisuje się w dokonujące się przeobrażenia w funkcjonowaniu firm i postępującą globalizację.
Autor omówił w książce:
koncepcję organizacji wirtualnej w świetle współczesnych tendencji zarządzania,
główne elementy koncepcji organizacji wirtualnej,
proces tworzenia organizacji wirtualnej i zarządzania nią,
analizę krytyczną i perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej.
Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
W książce ""Zanim rzucisz pracę. Jak stworzyć biznes wart wiele milionów. 10 praktycznych lekcji, które powinien znać każdy przedsiębiorca."" Robert Kiyosaki przedstawia dobre i złe strony wkraczania na drogę przedsiębiorczości, opisując swoje doświadczenia z zakładaniem własnych firm, oraz prezentuje, jak jego wcześniejsze wysiłki przyczyniły się do utworzenia podwalin pod uzyskaną ciężką pracą wolność finansową, z której teraz korzysta.Książka wyróżnia się spośród innych publikacji poświęconych przedsiębiorczości, gdyż Kiyosaki odważnie pisze o swoich porażkach biznesowych i opisuje je w celu zilustrowania dziesięciu najważniejszych lekcji. To odważne podejście autora przyczyniło się do spopularyzowania w świecie jego nazwiska i jego firmy Rich Dad.
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.
Naucz się, w jaki sposób:
Rozpoznać swoje mocne strony i je rozwijać
Prezentować sobą więcej niż dotąd
Analizować swój potencjał, a następnie konsekwentnie go rozwijać
Odnaleźć cele po to, by je potem osiągnąć
„Aby osiągnąć sukces, musisz przyjąć stanowisko swego partnera i patrzeć na różne sprawy z jego perspektywy”. (Henry Ford)
Stéphane Etrillard uchodzi za największego eksperta w zakresie osobistej suwerenności oraz zalicza się do najbardziej fachowych trenerów w dziedzinie gospodarki i coachingu nowej generacji. W głównej mierze zajmuje się warsztatami komunikacji i dystrybucji. Odnosi sukcesy na polu prywatnego coachingu, a także otwartych seminariów z retoryki, dialektyki i osobistego PR-u. Należy do 100 najlepszych mówców (Excellent Speakers). Jest członkiem German Speakers Association." 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu Spis Treści:
1. jesteś kimś!
1.1. Sprawdzanie samego siebie
1.2. Zaprezentuj swoje talenty w najlepszych kręgach!
2. tego właśnie chcę!
2.1. Twoje cele wskażą Ci drogę
2.2. Zaplanuj osiągniecie swoich celów!
3. promieniej!
3.1. Twoja charyzma jest magnesem
3.2. Twoje wystąpienie
3.3. Twój jeżyk
3.4. Twój ubiór
4. skuteczna komunikacja
4.1. Planowanie rozmowy
4.2. Prowadzenie rozmowy
4.3. Przekonuj emocjami
5. BYĆ I POZOSTAĆ SŁAWNYM
5.1. Historia Twojego sukcesu
5.2. Networking
5.3. Od pogawędki (smalltalk) do dialogu
6. strategia reklamy we własnej sprawie
6.1. Zależy to tylko od Ciebie!
6.2. Bądź aktywny, pozostań autentyczny!
6.3. 10+1 wskazówka dla efektywnego, osobistego PR-ul
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na pozytywne zastosowanie reguł i narzędzi socjotechniki, np. w wychowaniu, jak i jej negatywne, czy wręcz katastrofalne wpływy, np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych. Praktyczne przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji pokazują jej powszechność, ale też wskazują na możliwości obrony przed nią.
Książka Rachunkowość zarządcza. Zbiór zadań jest skierowana do każdego, kto chce w praktyce ocenić poziom swojej wiedzy w zakresie rachunkowości zarządczej.
Publikacja stanowi zbiór zadań o różnym poziomie trudności, co pozwala na dokładne i kompleksowe sprawdzenie wiedzy i umiejętności czytelnika w stopniu zarówno podstawowym, jak i zaawansowanym.
Wszystkie zadania zostały pogrupowane według głównych zagadnień składających się na rachunkowość zarządczą i są zgodne z obowiązującym na wszystkich uczelniach wyższych w Polsce programem nauczania rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej w ramach różnych specjalizacji.
W zbiorze można wyodrębnić takie obszary tematyczne, jak:
? grupowanie i rozliczanie kosztów,
? kalkulacja kosztów,
? rachunki decyzyjne i inwestycyjne,
? budżetowanie,
? zarządzanie kosztami,
? koszty a wynik finansowy przedsiębiorstwa.
Po rozwiązaniu zadań z niniejszego zbioru czytelnik nabędzie praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie stosowania rachunkowości zarządczej, które z powodzeniem może wykorzystać w swojej pracy zawodowej przy podejmowaniu różnych decyzji w przedsiębiorstwie.
Przy opracowywaniu zadań autorzy opierali się na własnych doświadczeniach, umiejscawiając problemy decyzyjne w konkretnych podmiotach gospodarczych reprezentujących różne obszary działalności: produkcyjnej, usługowej i handlowej.
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę długotrwałej niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firm. Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od dawna rozumieją potrzeby osób zajmujących w przedsiębiorstwach odpowiedzialne stanowiska. Niniejsza książka adresowana jest do kobiet i mężczyzn, którzy chcieliby w codziennej praktyce zawodowej postępować zgodnie z chrześcijańskimi cnotami. W swojej wspólnej książce jej autorzy łączą wiedzę wyniesioną z praktyki wiedzę ze skarbca doświadczeń doradcy przedsiębiorstw z duchowymi rozwiązaniami teologa, mnicha i klasztornego ekonoma. Pokazują, jak w dzisiejszych czasach można kierować i zarządzać, nie tracąc przy tym z oczu jednostki. Liczne praktyczne testy kontrolne i ćwiczenia pomagają ujrzeć siebie w nowym świetle i w codziennej praktyce zawodowej stosować tak ważne cechy, jak lojalność, uwagę i panowanie nad sobą. Książka, która buduje filozofię zarządzania opartą na wartościach duchowych
Zamiast pracować w pojedynkę, przyłącz się do zespołu. Oto, co może dać ci zespół:
- Stajesz się lepszy niż jesteś.
- Twoje wartości przenoszą się na innych ludzi.
- Możesz robić to, w czym jesteś najlepszy.
- Możesz pomagać innym robić to, co umieją najlepiej.
- Zyskujesz więcej czasu.
- Zyskujesz towarzystwo.
- Zespół pomaga realizować pragnienia twojego serca.
- Każdy w zespole jest na zwycięskiej pozycji.
Zespół to niesłychana rzecz. Dla niego żadne zadanie nie jest za ciężkie, żaden cel nieosiągalny, żadne marzenie niedoścignione. Dzięki zespołowi spełniają się marzenia!
Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys współczesnych koncepcji wyboru zawodowego. Część druga zawiera opis czterech metody diagnostycznych, które mogą znaleźć zastosowanie zarówno w praktycznym doradztwie zawodowym, jak i w obszarze badań naukowych związanych z wyborem dróg kariery. Nowe oraz adaptowane do polskich warunków kulturowych narzędzia badawcze pozwalają na ujmowanie kwestii wyboru zawodowego zarówno z perspektywy doradcy zawodowego, jak i z perspektywy klienta, któremu mają służyć w procesie pogłębiania samowiedzy. Zaprezentowane w monografii techniki obejmują pomiar preferencji w odniesieniu do stosowania określonych orientacji teoretycznych przez doradców, badanie potrzeb doradczych klienta, jego motywacji do pracy oraz hierarchii wartości, która współdecyduje o wyborze konkretnego modelu kariery zawodowej.
Jack Goody w jednej z najważniejszych prac historiograficznych ostatnich lat omawia przyczyny gospodarczej i społecznej przewagi Zachodu nad pozostałymi częściami świata. Dokonując drobiazgowych analiz historycznych, stara się precyzyjnie określić moment, w którym Europa oraz świat angloamerykański zaczęły dystansować wszystkie inne kontynenty. Prezentuje liczne przykłady przemian w sferze gospodarczej i technologicznej po czym zdecydowanie odrzuca założenie o długotrwałej dominacji europejskiej, mającej rzekomo kulturowe podłoże. Jego zdaniem, do Wielkiego Rozwidlenia w dziejach świata doszło dopiero podczas rewolucji przemysłowej. Wcześniejszą - sięgającą szesnastego wieku - eksplozję innowacyjności i postępu na Zachodzie należy interpretować jako aspekt funkcjonowania sieci stosunków produkcyjnych i handlowych, obejmującej cały świat euroazjatycki. Książka Goody'ego to świeże spojrzenie na dzieje kapitalizmu, uprzemysłowienia i nowoczesności. Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wielką debatą na temat gospodarczych narodzin Zachodu.
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.
prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.
To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą.
Anna Tiuryn
W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów.
Czy szkoła przygotowuje dzieci do życia w prawdziwym świecie? - Jeśli będziesz pilnie się uczyła i uzyskasz dobre stopnie, znajdziesz bardzo dobrze płatną pracę z dodatkowymi świadczeniami - mieli zwyczaj mawiać moi rodzice. Ich życiowym celem było zapewnienie mojej starszej siostrze i mnie wyższego wykształcenia, abyśmy miały jak największe szansę na życiowy sukces. Gdy w 1976 roku otrzymałam na Florida State Uni-versity dyplom z wyróżnieniem z zakresu rachunkowości, okazując się być jedną z najlepszych studentek, moi rodzice osiągnęli swój cel. Było to ukoronowanie osiągnięć ich życia. Zgodnie z założeniami „mistrzowskiego planu" zostałam zatrudniona przez firmę należącą do czołowej ósemki firm rozrachunkowych i widziałam moją przyszłość jako długą karierę zwieńczoną bardzo wczesną emeryturą.
Mój mąż, Michael, szedł podobną ścieżką. Oboje pochodziliśmy z ciężko pracujących rodzin posiadających skromne środki, ale reprezentujących wysoką etykę zawodową. Michael również ukończył naukę z wyróżnieniem i to na dwóch kierunkach: najpierw na studiach inżynierskich, a potem prawniczych. Zaraz po studiach został zaangażowany przez mającą wysoki prestiż firmę prawniczą z Waszyngtonu, która specjalizowała się w prawie patentowym; otwierała się przed nim świetlana przyszłość z dobrze określoną drogą kariery i gwarantowaną bardzo wczesną emeryturą.
Mimo iż nasze kariery przebiegały pomyślnie, nie zapewniły nam tego, czego oczekiwaliśmy. Oboje po kilka razy zmienialiśmy pracę i zawsze dla właściwych powodów; nie oddaliśmy jednak naszego zabezpieczenia emerytalnego komuś innemu do zarządzania w naszym imieniu. Nasze fundusze emerytalne rosną tylko dzięki naszym własnym wkładom. Wraz z Michaelem stanowimy świetne małżeństwo i mamy troje wspaniałych dzieci. W czasie, gdy to piszę, dwoje z nich studiuje, a jedno właśnie rozpoczyna naukę w szkole średniej. Wydaliśmy fortunę na zapewnienie im jak najlepszej edukacji.
Pewnego dnia 1996 roku jedno z moich dzieci wróciło do domu rozczarowane szkołą. Syn był znudzony i zmęczony nauką. - Dlaczego muszę spędzać czas na uczeniu się czegoś, czego nigdy w życiu nie będę stosował? - protestował.
- Dlatego, że jeśli nie uzyskasz dobrych stopni, nie dostaniesz się na studia - odpowiedziałam bez namysłu.
- Bez względu na to, czy dostanę się na studia, czy też nie - zastrzegł się - zamierzam być bogaty. -Jeżeli nie ukończysz uczelni, to nie znajdziesz dobrej pracy-w moim głosie mieszały się panika i matczyna troska. -Jeśli nie będziesz miał dobrej pracy, jak zamierzasz stać się bogaty?
Mój syn dziwnie się uśmiechnął i z wolna potrząsnął głową, okazując lekkie znudzenie. Taką rozmowę odbywaliśmy już wcześniej wiele razy. Chłopak spuścił głowę i odwrócił wzrok. Po raz kolejny słowa matczynej mądrości kompletnie do niego nie docierały.
Pomimo że był sprytny i miał silną wolę, zawsze był grzecznym młodym człowiekiem mającym respekt przed rodzicami.
- Mamo - zaczął. Teraz ja miałam wysłuchać wykładu. - W jakim ty świecie żyjesz! Rozejrzyj się wokół: najbogatsi ludzie nie stali się bogaci dzięki swojemu wykształceniu. Spójrz na Michaela Jor-dana i Madonnę. Nawet Bili Cates porzucił Harvard, założył Microsoft i jest teraz najbogatszym człowiekiem w Ameryce, chociaż jest jeszcze przed czterdziestką. Jest taki baseballista, który zarabia 4 miliony dolarów rocznie, mimo że mówią o nim, iż nie grzeszy mądrością.
Między nami zapanowała długa cisza. Zaczęłam zdawać sobie sprawę, że dawałam mojemu synowi takie same rady, jak moi rodzice. Świat wokół nas zmienił się, ale rady się nie zmieniły. Dobre wykształcenie i zdobywanie dobrych stopni nie zapewniają już sukcesu, jednak nikt poza naszymi dziećmi tego nie zauważył.
- Mamo - ciągnął dalej - nie chcę pracować tak ciężko, jak ty i tata. Zarabiacie dużo pieniędzy i żyjemy w wielkim domu, w którym jest pełno „zabawek". Jeśli podążę za twoją radą, nakręcę się tak jak wy, pracując ciężej i ciężej tylko po to, by płacić więcej podatków i pogrążyć się w długach. Nie istnieje już coś takiego, jak pewna praca; słyszałem też o restrukturyzacji przedsiębiorstw. Wiem również, że dzisiejsi absolwenci uczelni zarabiają mniej niż wtedy, gdy ty ukończyłaś studia. Popatrz na lekarzy. Nie robią już takich pieniędzy jak dawniej. Wiem, że nie mogę polegać na ubezpieczeniu społecznym lub funduszu emerytalnym pracodawcy, gdy przejdę na emeryturę. Potrzebuję nowych rozwiązań. Miał rację. Podobnie jak ja, potrzebował nowych rozwiązań. Rady moich rodziców były skuteczne dla ludzi urodzonych przed 1945 rokiem, ale mogły być katastrofalne dla tych z nas, którzy urodzili się w szybko zmieniającym się świecie. Nie mogę już po prostu mówić moim dzieciom: „Idź do szkoły, osiągaj dobre wyniki, szukaj dobrej i pewnej pracy".
Wiedziałam, że muszę szukać nowych sposobów kierowania edukacją moich dzieci. Jako matkę, a zarazem księgową, trapił mnie brak szkolnej edukacji związanej z finansami. Dziś wielu młodych ludzi otrzymuje karty kredytowe przed opuszczeniem szkoły średniej, nigdy jednak nie wzięli udziału w zajęciach na temat pieniędzy czy sposobów inwestowania, a zrozumienie tego, jak odbywa się naliczanie procentu złożonego na ich kartach, pozostawiono im samym. Mówiąc wprost: brak podstaw finansowych i wiedzy o tym, jak pracują pieniądze, powoduje, że młodzi nie są przygotowani na spotkanie ze światem, który na nich czeka, ze światem, w którym wydawanie pieniędzy jest wyniesione ponad oszczędzanie.
Gdy mój najstarszy syn, jako świeżo upieczony student, pogrążył się w strasznych długach związanych z kartami kredytowymi, nie tylko pomogłam mu zlikwidować te karty, ale udałam się też na poszukiwanie programu, który mógłby mi pomóc w finansowej edukacji dzieci. Pewnego dnia ubiegłego roku zadzwonił z pracy mój mąż.
~ Mam kogoś, z kim powinnaś się spotkać - powiedział. - Nazywa się Robert Kiyosaki. Jest biznesmenem oraz inwestorem i zjawił się u mnie, aby złożyć podanie dotyczące otrzymania patentu na grę związaną z edukacją finansową. Myślę, że to jest to, czego szukałaś.
Ze wstępu do książki
Bogaty ojciec biedny ojciec
Spis Treści
Wstęp Istnieje potrzeba
Rozdział 1 Bogaty ojciec, Biedny ojciec . lekcje
Rozdział 2 Lekcja pierwsza Bogaci nie pracują dla pieniędzy.
Rozdział 3 Lekcja druga
Dlaczego należy uczyć umiejętności finansowych?.
Rozdział 4 Lekcja trzecia Pilnuj swojego biznesu
Rozdział 5 Lekcja czwarta
Historia podatków i potęga spółek.
Rozdział 6 Lekcja piąta
Pieniądze wymyślili bogaci
Rozdział 7 Lekcja szósta
Pracuj, by się uczyć - nie pracuj dla pieniędzy
początki
Rozdział 8 Pokonywanie przeszkód
Rozdział 9 Zaczynamy
Rozdział 10 Czy wciąż chcemy wiedzieć więcej?
Epilog ]ak zapłacić za studia dziecka w USA, mając tylko 7 tysięcy dolarów
Zacznij działać
W co inwestują bogaci - czego nie robią biedni i średnia klasa! Dowiedz się, jak użyć technik, którymi posługują się bogaci, aby samemu się wzbogacić i powiększyć swój majątek. To jest trzecia książka z serii \Bogaty ojciec\"". Inwestycyjny poradnik bogatego ojca wyjaśnia, w co inwestują bogaci - czego nie robią biedni i średnia klasa. Robert przedstawia dogłębne spojrzenie na świat inwestycji, jak bogaci znajdują swoje inwestycje i jak Ty możesz zacząć stosować ich techniki, aby samemu się wzbogacić. Inwestycyjny poradnik bogatego ojca ujawnia: Podstawy zasad inwestowania bogatego ojca. Jak zredukować swoje ryzyko inwestycyjne. 10 dziedzin bogatego ojca nadzorowanych przez inwestora. Jak zmienić Twój przychód z zarobków w przychód pasywny i przychód z portfela inwestycyjnego. Jak możesz zostać inwestorem ostatecznym.""
Bogaty ojciec mawiał: ""Im szybciej poruszają się twoje pieniądze, tym wyższe są twoje zyski i mniejsze ryzyko"". Zamiast oszczędzać, inwestować długoterminowo i powierzać innym swoje pieniądze, powinieneś zwiększać szybkość ich obiegu. Przeczytaj tę książkę, jeśli chcesz, aby Twoje pieniądze efektywniej i szybciej pracowały dla Ciebie.Bogaty ojciec mawiał: ""Im szybciej poruszają się twoje pieniądze, tym wyższe są twoje zyski i mniejsze ryzyko"". Zamiast oszczędzać, inwestować długoterminowo i powierzać innym swoje pieniądze, powinieneś zwiększać szybkość ich obiegu. Przeczytaj tę książkę, jeśli chcesz, aby Twoje pieniądze efektywniej i szybciej pracowały dla Ciebie.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?