
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
-
Autor: Kutnyj Przemysław
- ISBN: 978-83-289-1974-7
- EAN: 9788328919747
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: ONEPRESS
- Format: 205x140x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 192
- Rok wydania: 2025
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
28,96złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,96 zł
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym. Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać. Dowiesz się z niej między innymi: dlaczego dana historia działa jakie są składowe dobrej opowieści co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania jak skutecznie opowiadać zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści