Książka to kompleksowy przewodnik po zarządzaniu zespołami wirtualnymi w dobie globalizacji i dynamicznych zmian rynkowych. Skupia się na kluczowych kompetencjach menedżera, wyzwaniach zarządzania pracownikami na odległość oraz najlepszych praktykach motywacyjnych i komunikacyjnych. Monografia przeznaczona jest dla menedżerów i liderów chcących efektywnie kierować zespołami rozproszonymi, poprawić swoje umiejętności zarządzania oraz lepiej zrozumieć specyfikę pracy zdalnej. Sięgając po monografię: poznasz kluczowe kompetencje menedżera wirtualnego, dowiesz się, jak budować zaufanie i zarządzać relacjami na odległość, zrozumiesz wyzwania pracy zespołowej w środowisku cyfrowym oraz zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące organizacji i motywowania zespołu.
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?