Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie
-
Autor: Penc-Pietrzak Ilona
- ISBN: 9788375267389
- EAN: 9788375267389
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 384
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
55,86złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikować zewnętrzne i wewnętrzne czynniki sukcesu, umieć oceniać i ograniczać ryzyko, a także przedsiębiorczo wykorzystywać szanse. Dostosowanie się do zmian zewnętrznych wymaga jasnego określenia perspektyw rozwoju firmy w sposób zintegrowany z podmiotami w otoczeniu oraz odpowiednich koncepcji zarządzania opartych na wizji przyszłości. Takie podejście do funkcjonowania i rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa zostało zaprezentowane w niniejszej książce.