Książka to kompleksowy przewodnik po zarządzaniu zespołami wirtualnymi w dobie globalizacji i dynamicznych zmian rynkowych. Skupia się na kluczowych kompetencjach menedżera, wyzwaniach zarządzania pracownikami na odległość oraz najlepszych praktykach motywacyjnych i komunikacyjnych. Monografia przeznaczona jest dla menedżerów i liderów chcących efektywnie kierować zespołami rozproszonymi, poprawić swoje umiejętności zarządzania oraz lepiej zrozumieć specyfikę pracy zdalnej. Sięgając po monografię: poznasz kluczowe kompetencje menedżera wirtualnego, dowiesz się, jak budować zaufanie i zarządzać relacjami na odległość, zrozumiesz wyzwania pracy zespołowej w środowisku cyfrowym oraz zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące organizacji i motywowania zespołu.
Telepraca jest ciekawym osiągnięciem XXI wieku, jako elastyczna forma zatrudnienia wykonawcy, który może dowolnie kształtować miejsce i rodzaj swojego stanowiska pracy oraz komunikować się z pracodawcą, wykorzystując techniki informatyczne i telekomunikacyjne. Książka przygotowuje Czytelnika do zmiany poglądów i sposobów myślenia, aby lepiej znaleźć się w nowej rzeczywistości rynku pracy. Autorka przedstawia rozwiązania organizacyjne i zarządcze telepracy, prowadzące do większej efektywności i skuteczności tej wartościowej techniki nie tylko organizowania pracy, ale także bardziej humanitarnego stylu życia. Dzięki możliwościom, jakie stwarza wykonywanie pracy na odległość, wchodzimy na wyższy poziom rozwoju cywilizacyjnego – społeczeństwa informacyjnego.
z recenzji prof. zw. dr. hab. Jana D. Antoszkiewicza
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?