Strategiczne zarządzanie marketingiem
-
Autor: Penc-Pietrzak Ilona
- ISBN: 9788364928246
- EAN: 9788364928246
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Key Text
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2022
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
13,59złCena detaliczna: 18,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,59 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.